Autor: RTS, BBC

Info
15.02.2022.
07:33 > 07:42
Novak Đoković dao je za BBC prvi veliki intervju posle deportacije iz Australije.

Komentari 194

  • Čika

    20.02.2022 09:38
    Kaže narod
    Nije šija, nego vrat!
  • Zoki021

    18.02.2022 20:12
    logika
    Ja vozim levom stranom, moja su kola i ja mogu kako ja hoću!! Ako neko naleti na mene sam je kriv i nije me briga za nikoga osim za mene!!
  • Милан

    18.02.2022 11:15
    Подршка Ноле!!!
  • Dragan Miskovic

    18.02.2022 10:49
    Porez nisi platio u Srbiji znaci nisi Srbin jer krasti drzavnu kasu dok jadan narod placa crkavicu od svojih 21.500 Dinara mizerne plate da navijaju kablove za moderne robovlasnike. Srami se. Sve milione Eura koje nisi platio porez trebalo ti za...
  • MonteDushano

    18.02.2022 08:40
    Ovaj nadmeni je počeo da me nervira.
  • Nole

    18.02.2022 06:56
    Car
    Rad red disciplina sloboda vjera cast ponos !!!Srbin iz Crne Gore Ja sam vakcinisan a njegov stav je NJEGOVA SLOBODA...nisu se pokorili britanskom pasosu kada je bilo najteze a danas je najponosniji najuspjesniji najbogatiji SRBIN svaka cast
  • Kastro

    18.02.2022 04:41
    Cenim, ali....
    Cenim sve sto si uradio kao sportista, cenim što imaš stav pa makar se i ne slagao s tobom...
    "Odsviraj svoje pa za pojas zadeni"
    Posto mislis da si bog kao i ovaj bolesnik s kojim si se slizao i u čiju si službu stao..... od tad si za mene umro.
    Svakako te je to teško "pogodilo" kao i ovog gada.... Vi cete zajedno jednog dana sa svojim paricama u..... Kezablanku
  • @MC (Master Creten)

    17.02.2022 17:02
    E, nalupeta se ti danas!
    :))
  • Bora

    17.02.2022 16:08
    Prava, prava, prava...
    Svi bi neka prava, a niko ne pominje obaveze i odgovornost.
  • Ja sam Radov

    17.02.2022 16:03
    @ MC
    Daleko vise nego ti,ne verujes hoces preko vibera,mesindzera ili fejzbuka da se upoznamo,da razmenimo sta je ko uradio.
  • MC

    17.02.2022 14:29
    Za 002211
    Reče jedan nebitan lik.
    Evo svi smo se potresli. HA HA HA
  • MC

    17.02.2022 14:07
    Za Ja sam Radov
    Volim ovako "pametne", dubokoumne analize.
    Jedino pitanje je šta si ti učinio u svom životu za Srbiju?
  • MC

    17.02.2022 14:04
    Za Ivana S.
    Bitno je da ti nisi nikada lagao
  • Pa

    17.02.2022 11:14
    dobro
    Mislim Novakova odluka, tako je i Kasijus Klej žrtvovao svoju karijeru.
    Kako god odluči njegova privatna stvar.
  • Ja sam Radov

    17.02.2022 10:59
    Bio sam njegov navijac i to veliki,radovao se njegovim pobedama i predstavljanjem Srbije i njenog naroda u svetu.Sad sam razocaran njime jer se sve vise zapetljava ko pile u kucine.Da ce zrtvovati sve buduce trofeje pokazao je placom posle poraza od Medvedeva kada mu je izmakao 21 gren slem i da pobegne Federeru i Nadalu.Ima pravo da vodi brigu o svome telu sta u njega stavlja,jer tim dokazom tvrdi da ne dozvoljava da primi vakcinu jer ce postati dopingovan u negativnom smislu.Ako to prihvatimo da je tacno,odakle njemu pomisao da ide da se takmici sa antidopingovanim protivnicima prema kojima ce imati prednost,jer vakcina narusava njihova tela a on je zdrav.Veoma je dobro analizirao meceve Nadala pogotovo protiv Medvedeba gde je od 0:2 dosao do pobede 3:2.Predstojeci turnir je teren gde je Nadal osvojio rekordan broj naslova i izaci oporavljenom Nadalu bio bi veliki rizik,sto nole nemoze da podnese i sada kao zrtvuje trofej u Parizu.
  • Nina

    17.02.2022 09:35
    Verujem cenjeni sude
    da dobro " poznajes " ljude...

    I ne, nije Nole deo Vasih zivota ,vec ste ga Vi uveli u vas zivot...
    A to je velika razlika ....
  • *

    17.02.2022 08:47
    Odvovor za Tja
    Pokusaj da makar deo ozlojedjenosti i mrznje preusmeris na neke lepse misli,dela..
    Porazavajuce je citati ove komentare,jer bez obzira sta mislili o Djokovicu, covek je dosledan svojim stavovima i principima i za razliku od vecine koja ovde ostavlja kometare skicne tvojim, on misli svojom glavom.
  • 002211

    17.02.2022 08:26
    Nije antivakser? Vidi ti njega. Od početka mi je bio prepotentan. U međuvremenu sam navijao, sad sam razočaran i zauvek me više ne zanima on.
  • AMB

    17.02.2022 08:24
    Licemerje
    Žrtvovaćeš trofeje ali si hteo Australiju uz pomoć falsifikata...
  • Nina

    17.02.2022 07:43
    Dobar dan ,
    sugradjani
    More izrecenih uvreda,zlobe zavisti i ono malo pozitive su samo znak ne priznavanja demokratije i mogucnosti slobode.
    U svetu vise ne postoji moralni kodeks.Gazi se preko leseva za profit ,moc i vlast ma kako mala ona bila.
    Tako i mi komentarisuci ispoljavamo nasu frustraciju,nerealnost,neznanje i nemogucnost da pomerimo sopstvene granice naseg zivota omalovazavajuci,pljujuci,zavideci bez razloga jer Nole nije deo vaseg zivota ,vi ste Noleta uveli u Vas zivot....
    A to je velika razlika...
  • dihasporac

    17.02.2022 05:08
    U svojoj želji da bude "bitan" je slučajno zaboravio da uz "bitnoću" uvek u paketu ide i odgovornost - i za postupke, ali i za izrečene stavove. Stavove koje će tamo neki Miloje koji isto nema ni osnovnu školu da prihvati jer ih je čuo od sveprisutnog "našeg" Novaxxa.
    ***************
    Kakvu odgovornost i prema kome Djokovic ima sem prema sebi i svojoj porodici? Nijeoliticar, nije ni profesor medicine da bi imao odgovornost ka nekom Miloju jer Miloje je onda na nivou imbecila ako za pitanje zdravlja ugleda na tenisera a da mu pri tome taj teniser to ne savetuje vec samo javno kaze da se on nece vakcinisati. Djokovic ne ide okolo i propoveda kako je vakcina nepouzdana, vec u intervjuu na pitanje novinara objasnjava zasto ne zeli da se vakcinise. I to je ono sto svi politicki komesari zaobilaze, Djokovic se drznuo da ima drugacije misljenje od opstevazeceg i strci pa ga treba saseci.

    Jos jednom, na ovim komentarima covek uvidi koliko pakosti u Srbiji ima, nevidjeno. A sve zbog toga sto neko ovde napisa Djokovic ima 200 miliona, pri cemu je on svoje milione zaradio napolju i u znoju, razumeo bih tu pakost da vam je oteo te novce..
  • Tja

    17.02.2022 04:35
    Lik sa osnovnom se razume u sve baš kao što se i njegovi fanovi, prosečne utripovane srbende razumeju u sve. Nihil novi. I oboje glume tu romantiku o časti, viteštvu i ostala proseravanja. Tu romantiku gde je on svetac a vi se u kaljačama makar malo ogrebete za osećaj bacite u prvi kontejner jer je obično smeće. Kad već volite Srbiju, nemojte da je blamirate.
  • Ivana S.

    17.02.2022 00:21
    Nebitno je
    ...da li je antivakser ili ne. Bitno je da je "Br. 1" lagao u vise navrata. Antivakseri? Izblamirao je ljude.
  • Novak

    16.02.2022 23:30
    Broj 1
    Čoveku koji je broj 1 u svetu drže predavanja "stvorenja" kojima je najveći uspeh sendvič i 400 eur plata pink i zadruga.
    Sram Vas bilo.
  • Zemlja čudesa

    16.02.2022 20:07
    ?
    Nisam ja antivakser, nego neću da se vakcinišem? Ako je i od nekoga sa osam razreda osnovne, mnogo je.
  • Milos

    16.02.2022 16:18
    Bravo SRBINE
    Ovaj stav ti vise vredi od svih medelja i Roland Garosa svaka cast
  • Nenadano

    16.02.2022 14:53
    Izdrži Nole
    Humanista, vaspitan, pravičan. Sve je to ok. Ali kad se već pravdaš Britancima možeš li i svom narodu da objasniš što si trčkarao dva dana zaražen među ljude i decu u Srbiji? Poštujem svačiji izbor, ali žrtvovati životni cilj radi vakcine? Sad kupiš sonjaru i trilogiju Kreš Bendikota i piči.
  • wAx

    16.02.2022 14:38
    vakcinisan 3 puta, posle preboleo covid. Ali slazem se sa da svaki covek ima pravo na izbor. Znaci nece da se vakcinise, ne moze na turnir. toga je svestan to je njegov izbor i ne pravi problem oko posledica svoga izbora. A sto se tice struke, groblja su puna onih koji su slusali njihove preporuke... nego, kad je sve ok.i molicu lepo "velika briga" za nase zdravlje, zasto smo potpisali papir/znaju vakcinisani sta smo potpisali, da ne duzim dalje... pozdrav
  • V

    16.02.2022 13:21
    Šta on tačno misli da au antivakseri? Antivakseri su ljudi koji misle da pojedinci treba da imaju slobodu izbora u vezi sa vakcinacijom, odnosno da je vakcinacija lični izbor a ne kolektivni problem.
    Bukvalno je rekao ja nisam antivakser nego sam antivakser.
  • Bravo Nole

    16.02.2022 13:01
    I oni zrtvuju ljude
    Mi smo im zamorcici !
    Izdrzi, ne daj se !!!
  • Malo se ljudi

    16.02.2022 12:34
    Vakcinisalo
    Covek je genije, plemenit, veliki vernik i sigurno nije tek tako doneo odluku o tome ! Doslednost najvise cenim kod ljudi !
  • Djordje Čvarkov

    16.02.2022 12:10
    Hm
    "Budale" porodično
  • Vesna Maksimovic

    16.02.2022 11:47
    Vera
    Verovanje u nepogresivost sopstvenih uverenja je posledica nepoverenja i hronicnog nedostatka ljubavi i paznje. Zao mi je sto mlad covek veruje samo sebi kad mu ceo svet uzvraca paznjom i simpatijom.
    Nismo saznali komu Novak veruje: hemijskom sastavu suplemenata, ili ...?
  • pera nevera

    16.02.2022 11:05
    Jeste li ikada za ove dve, evo već treću godinu čuli od "struke", "naučnika" ili "stručnjaka" i jednu jedinu reč o važnosti pravilne ishrane, smanjenju unosa šećera i soli, gaziranih pića, umerenom vežbanju i čestoj fizičkoj aktivnosti, važnosti pozitivnih misli, emocija i osećanja, korisnosti boravka u prirodi i na svežem vazduhu, druženju sa prijateljima? Ni jednom niste čuli !
  • Zamenik zamenika

    16.02.2022 10:52
    Jedva čekam da "struka" otkrije prirodni imunitet, što urođeni, što stečeni.
  • Iggor

    16.02.2022 09:52
    Intervju
    Da li ste odslušali ceo intervju?
    Ljudi koji ga i dalje pljuju posle ovoga jedino mogu biti besni na njegovu doslednost, verovatno jer je za njih same to misaona imenica. Zaista mi je teško da dođem do drugačijeg zaključka.
    Lično se ne slažem sa njegovim stavovima na ovu temu ali ljudi pobogu to je njegova odluka i nikada nikoga nije pozivao niti podsticao na istu, razumite da čovek jednostavno ima drugačiji stav ali nažalost nemoguće je zadržati isti za sebe.
  • Pavle

    16.02.2022 09:41
    Ne interesuje me sport, beskorisni, a bez ikakvog razloga prebogati sportisti i njihove izjave, ali vakcine protiv kovida su totalni promašaj. Ne treba biti antivakser već samo malo razmisliti da bi se to zaključilo.
  • Nuklearni

    16.02.2022 08:20
    Nije, nego
    Osvojio 20 GS, zaradio preko 200 miliona dolara, pred sportsku penziju i sad je spreman da rizikuje buduće trofeje i zaradu...
    A šta trebaju novi, mladi sportisti koji tek dolaze? Jel su i oni spremni da rizikuju kao sad Novak, kad ima dobru zaleđinu u novcu i moći?
    Licimer!
  • @Vakcinisana

    16.02.2022 08:14
    “Ko smo svi mi da sudimo jednom takvom coveku?”

    To sto je vrhunski sportista, ne znaci automatski i da je pametan, zar ne?
  • B

    16.02.2022 03:25
    Nisam ja
    Nisam ja, nego stari Latini izmislio:
    Sic transit gloria mundi...
  • Ljubitelj sporta

    16.02.2022 00:47
    Nakon izbora, reizabrani precednik ubeđuje Novaka da se vakciniše.
    Novak do kraja godine osvaja 3/3 GS, postaje i statistički najbolji teniser svih vremena i nedostižan za ostale. Rafa i RF se povlače.
    Prvorođeni dobija Nobelovu nagradu za ... izmisliće nešto novo. Zamenjuje Klaus Schwaba, preuzima WEF i uz Soroša vodi Vrli novi svet.
  • Bot

    16.02.2022 00:45
    Svaki pravi patriota treba da podrži Đokovića i Vučića.
  • Иги

    16.02.2022 00:15
    Ја сам овде само да читам коментаре и да се смејем, Новак ме никад није ни занимао.
  • Pavle

    15.02.2022 23:50
    Stravično
    Čovek je bukvalno izjavio vrlo jasno da nije anti-vakser i time stavio tačku na bilo kakve filozofije o podršci tim spodobama.
    Odluka da ne primi vakcinu je isključivo njegova.
    Nije mi jasno kako ne razumete da bi popuštanjem poslao jasnu poruku da opcija manje-više ne postoji, što bi samo dodatno polarizovalo narod.
    Pojedinci koji i dalje insistiraju na tome da je Novak nekakav anti-vaks predvodnik ili štagod, ili ga mrze ili nisu naročito bistri. Treće nema.
  • LAKIC STANKO

    15.02.2022 23:44
    ZRTVA JACA OD DZELATA
    Sveti Sava, Car Lazar, Karadjordje, Nikola Tesla, Njegos, Donald Tramp i NOVAK DJOKOVIC!!
  • Pan5er

    15.02.2022 23:36
    Nisam vakser, ali neću da se vakcinišem.
    I nisam nepismen, ali neću da čitam.
    Otkud znam šta je unutra?!
  • Vakser

    15.02.2022 23:31
    Ovo je eksperimentalna vakcina
    I to je rekla Svetska zdravstvena organizacija i EMA( Evropska agencija za lekove) i ne vidim u čemu je problem ako neko nece da se vakcinise?
    Svak ima pravo na slobodu izbora.
  • Marko

    15.02.2022 23:28
    sebičluk i samoživost
    Svi vi koji govorite da ima pravo na svoj izbor ne razumete ili nećete da razumete da pandemija nije lična i individualna stvar i da vakcinacija služi i sprečavanju širenja virusa. Vakcinisani imaju niži nivo virusnog opterećenja i kraće izlučuju virus, ako se uopšte i zaraze jer DA, vakcina može da spreči i zaražavanje, a svime ovim se drastično smanjuju šanse da nekog drugog inficiraju i da virus nađe put i dođe do nekog koga će sasvim sigurno i ubiti. Dakle ili ne verujete u to pa zastrašeni verujete teorijama zavere sa jutjuba i mislite da ste pametniji od stručnjaka koji su znoj prolili za nešto što vi ne možete ni da počnete da kapirate ili ste sebični i nije vas briga za ljude oko vas. Trećeg nema.
  • @dijasporac

    15.02.2022 23:04
    "Njegovi stavovi nisu stetni ni po koga drugoga sem eventualno za njega licno i to je sustina svega"

    Ovo nije tačno. On je javna ličnost, narcis pri tome, i kao takav svojski se trudi da bude medijski prisutan, poznat i prepoznat. U svom nastupu iznosi svoje anti-naučne, bizarne i ezoterične stavove. Dok je bilo priče o grljenju drveća - zaista, koga briga. Kada je počeo da se meša u medicinu u sred svetske pandemije zarazne bolesti, pri čemu čovek ne barata ni bazičnim naučnim principima, vrag je odneo šalu. U svojoj želji da bude "bitan" je slučajno zaboravio da uz "bitnoću" uvek u paketu ide i odgovornost - i za postupke, ali i za izrečene stavove. Stavove koje će tamo neki Miloje koji isto nema ni osnovnu školu da prihvati jer ih je čuo od sveprisutnog "našeg" Novaxxa.
  • Jel se vakcinisao

    15.02.2022 22:28
    ?
  • Maxa

    15.02.2022 22:17
    @ Suzi
    Koga je on digao, izvinjavam se? Šta narod ima od njegovih uspeha, milona (milijardi)? Narod ima sebe i svoj trud, niko mu ništa ne daje. Dajte se već opasuljite i živite svoje živote. Njega zabole za sve vas, sam je sebi najbitniji. A svi mi treba da gledamo sebe, svoju porodicu i ljude s kojima živimo i radimo. Muka mi je više od identifikovanja s kojekakvim likovima. Bitniji su mi lekari koji muku muče ovih par godina (uz baś malo para) od kojekakvih likova koji pikaju loptu, jure kojekude i slično (a pare čuvaju za sebe i svoje).
  • Vakcinisana

    15.02.2022 21:16
    Nismo mi njega vredni
    Ko smo svi mi da sudimo jednom takvom coveku? On samo ima svoje misljenje i stav od kog ne odustaje. U cemu je problem?
  • /

    15.02.2022 21:14
    On je budala
  • Лиманац

    15.02.2022 21:04
    Подршка српском и светском броју 1 у тенису Новаку Ђоковићу!
  • Detelinarac Novosadi

    15.02.2022 21:03
    A vi što pljujete Novosađane
    zato što ne misle kao vaš vođa, vratite se u vaše selo i uživajte sa vašim ljudima, i kad nas pljujete napišite barem odakle ste, da znamo gde žive prvosrbijanci.
  • Ja sam

    15.02.2022 20:40
    Vakcina
    Vala dosadio je i bogu i narodu
  • Bolo

    15.02.2022 20:16
    Politika je ljigava
    Veliki je i ostaće, ali treba da bude van politike i da više ne učestvuje u predizbornim kampanjama.
  • Suzi

    15.02.2022 20:15
    Bravooo
    Ko smo mi da njemu sudimo. On je covek koji je digao nas narod na noge posle svega sto se ispodesavalo. Svojom igrom i predstavljanjem u svetu najveci doprinos podizanju Srbije iz blata najvise od svih je doprineo upravo on. Bas me briga za sve vas zlurade i pakosne ko god da ste. Sto vi niste postigli ono sto je on postigao i sto vi niste predstavili svoju zamlju kao sto je on predstavio ili zaradili koliko je on zaradio. Ja sam osoba iz mesovitog braka i odabrala sam da u ovoj zemlji zivim i to je moja zemlja pa da je i najgora na svetu. Nole je na dostojanstven nacin predstavio sve iz ove zemlje ko god da su i sta su ukljucujuci i vas koji pljujete po njemu. Zbog toga je najveci. Ostavite svojim unucima i praunucima da o tome sude. Kako god on odlucio ostace zapamcen kao jedan od najvecih koji je dosao iz ovog naroda isto kao Tesla, kao Milankovic, kao mnogi sportisti, vojskovodje, umetnici, pisci i drugi cija su imena obisla ceo svet. Ja drugu zemlju i narod nemam a vi? Nole da si ziv i zdrav i sigurna sam da ce se o tebi jos mnogo toga cuti najboljeg ma gde bio i sta radio.
  • Mina

    15.02.2022 19:40
    Slažem se
    Čovek stvarno ima pravo da odlučuje o tome šta ubacuje u telo. Čovek stvarno ima pravo da sedi sa kim hoće. Ja imam pravo da kažem da se on kao čovek meni uopšte ne dopada, naprotiv. Tenis mi je dosadan, volim atletiku, gimnastiku i umetničko klizanje. Primila sam sve vakcine do sada pa i ovu. Neću valjda Đokovićevom glavom da mislim. Ako me ikad bude interesovao tenis, u šta ne verujem, pročitaću ono što je on napisao ili rekao.
  • Vojvođanin

    15.02.2022 18:55
    Sram te bilo Novače
    Sram te bilo Novače!!!
  • lina

    15.02.2022 18:20
    Idemo dalje,
    mislimo svojom glavom o svojim životima.
    Ovde je bilo pitanje medicinske dokumentacije, sumnjalo se u ispravnost. Naši životi, standard, prosperity, to nas zanima. Novak će se snaći I The"game over".

  • A3

    15.02.2022 18:12
    Ssloboda mišljenja
    Mene ne interesuje Novakov stav prema vakcini, ali me je zanimao njegov stav prema vlasti u Srbiji. Mislio sam da bolje prosuđuje.
  • Auuuu

    15.02.2022 17:49
    Nema veze sa intervjuom
    Ja imam lose iskustvo od vakcinacije. Godinu dana neće niko da registruje, Batut, Dom zdravlja.. I prihvati lečenje. Ili mene prave ludom, ili se oni prave ludim ili, eto dešava se. Koliko sam primetila na terenu je povećan broj obolelih od visokog pritiska. Sad, vakcinu sam dobila dzabe a lečenje svaki mesec plaćam 7 hiljada. Ovo nema veze sa intervjuom Djokovica. Čisto da neko pročita.
  • Nikoč

    15.02.2022 17:27
    Bravo Nole
    I da osvojiš 100grand slemova oni ti neće priznati da si najbolji... Naći će nešto, zato živi svoj život!!!!
  • dijasporac

    15.02.2022 17:06
    I po ko zna koji put su ovi komentari dokazali da je Novi Sad pun sitnih i zajedljivih dusa i da je stvarno sagoreo grad. Neverovatan je odijum na "nepismenog i neobrazovanog udaraca loptice", kao da je vama uzeo nesto iz vaseg zivota, kao da vam je zaveo cerku i ostavio je ili, sto kazu oni malo stariji iz Brrozovih srecnih vremena, kao da vas je razocarao i kao covek i (pogotovo) kao komunista.

    Djokovic nije zavrsio skole ali cak i novinar BBC-ja kaze da je on covek koji govori sest jezika sto nagovestava da nije idiot kakvim ga vi ovde predstavljate. OK, ima fix ideju oko tela, ishrane i paranormalnih pojava ali bas zbog toga sto nije imao priliku za dublje i sveobuhvatnije obrazovanje treba ga posmatrati kao coveka koji ima svoje licne stavove (u koje nikoga ne ubedjuje) ali i kao vrhunskog sportistu koji je mozda najbolji u istoriji tog sporta. Njegovi stavovi nisu stetni ni po koga drugoga sem eventualno za njega licno i to je sustina svega. Mene njegov stav o vakcinama nije ubedio da ne treba da se vakcinisem, nije ni moje roditelje a ni vecinu mojih prijatelja ali ga i dalje postujemo kao sportistu.

    Problem je sto je u savremenom svetu politicki ispravno misljenje postalo jedino dozvoljeno misljenje, tako da ako mediji kazu da je jedino ispravno #metoo ili #black_lives_matter ili pak da je vakcinacija neupitna to je to, ne mozete imati nikakvo drugacije misljenje, morate imati bas takvo ili vas totalno saseku i urnisu po medijima i drustvernim mrezama.
  • Primat

    15.02.2022 16:57
    Tuga
    Koliko besposlenih umova na ovim kometarima. Digitalne amebe ostavite coveka na miru!
  • Iznogud

    15.02.2022 16:47
    Ono kad Talibani pljuju po Đokoviću, jer je "neobrazovan", a čovjek je za njih doktor nauka.
    Evo ja sam vakcinisan, tako sam odlučio u jednom momentu, ali ne tjeram nikog da se vakciniše, niti me pogađa ako hoće ili neće.
    Zašto bi se Novak vakcinisao, ako ne želi?
    Zbog čega vas to brine?
    I kakve to veze ima sa obrazovanjem?
    Moj poznanik doktor i njegova žena arhitekta ne žele da se vakcinišu. Ne želi ni komšija magistar matematike... Sad su i oni neobrazovani ili?
  • Lars

    15.02.2022 16:38
    Drugi
    U Srbiji nepismeni pridikuju o obrazovanju lazne patriote o moralu stipse najveće o humanosti ljudi živite svoj zivot a njemu prepustite njegov. Ni do sada vas za misljenje nije pitao sumnjam da ce i ubuduće. Ali sa strane gledano mislim da "srbendama velikim" najviše smeta njegovo poreklo po majci pa koriste svaki povod da ga napadaju priznali ili ne on je jedan od najvećih.
  • Milica

    15.02.2022 16:31
    Djokovic
    Novak, od kad ja pratim ovo, pokusava da sedi na dve stolice, jako samoziv covek. Ali skolski primer samozive individue.Nece na sebi ono sto novak djokovic fondacija radi na drugima, nemam i nikad necu imati pozitivan stav sto se novaka tice. Totalno lizemerstvo, najvisi nivo
  • Raćo

    15.02.2022 16:18
    Bravo
    Bravo,čuvaj ti zdravlje..u ovakvom zločinačkom svijetu titule nemaju nikakav smisao
  • sulja

    15.02.2022 15:54
    lobotomija
    Ovo je otišli predaleko već... Čovek ne želi da se vakciniše i tačka. Apsolutno ne mora da se pravda VAMA ili NAMA zašto. Time što nije vakcinisan ne ugrožava nikoga NI VIŠE NI MANJE od nekog drugog ko je vakcinisan, pošto SVI mogu da šire zarazu. Ugrožava eventualno samo sebe da teže oboli, mada je i to vrlo upitno. Uz to je i preležao. Da li postoji i JEDAN ZDRAVORAZUMSKI razlog da se vakciniše, a da NIJE BIROKRATSKI razlog??
  • Humpty Dumpty

    15.02.2022 15:53
    Vreme
    Ne može da se kupi... Kada se juri za milionima nema se vremena da se školuje i čita...
    Tenis je odavno prestao da bude sport (kao i mnogi drugi) već borba milionera posvećenih samo zgrtanju još para
  • Alex

    15.02.2022 15:44
    !!!!!
    Sportisti=najgluplji ljudi na svetu.
  • Sale-NS

    15.02.2022 15:44
    Info

    Bolje da je sredio potvrdu za vakcinu nego za pcr ... Bio bi GOAT.
  • Anoniman

    15.02.2022 15:41
    @Aksentijević
    Zaboga miloga.

    Sve sami antivaksi koji su, zapravo, vakcinisani od svega i svačega...
  • Alex

    15.02.2022 15:36
    !!!!!
    Zavrsio si ti za sva vremena. Lazni patriJota. Ali i ovo je u redu, svako ima svojih 5 minuta, tvojih je isteklo.
  • TBL

    15.02.2022 15:26
    Nisam antivakser, ALI...
    Nisam ginekolog, ALI ...
    Nisam rasista, ALI ...
    Želimo čist vazduh, ALI...
    Ja sam apolitičan, ALI...

    Starter pack osobe bez minimuma obrazovanja, svesti i osećaja za opšte dobro.
  • Viktor

    15.02.2022 15:20
    On je bio u piramidama pa je postao imun.
  • Marija

    15.02.2022 15:08
    Zašto?
    Baš me interesuje zašto ne sme da se kimrntariše ništa ružno o Novaku? Mislim na komentare koji govore kako su oni koji ne misle lepo o Novaku, sigurno iskompleksirani i loši ljudi? Ja npr nisam Novakov fan, nikad bila, zaista je vrhunski sportista i to mu niko ne osporava, a sve drugo je upitno, njegova inteligencija, ljudskost.... Ne mislim da sam loša osoba, naprotiv, a nidam ni neostvarena, radim posao za koji sam se školovala, majka sam dvoje dece, ostvarena samna svimpoljima.
  • Mark

    15.02.2022 15:02
    ...
    Cuveni novosadjani...covek se odrice da udje u istoriji,da izgubi ogroman novac radi svog uverenje.A vi pljujete po takvom coveku,pricate o skoli .Mnogo ste zavidni i zli.Mogao se prodati englezima ali nije i to kad nije imao novca.A vi bi se prodali za sicu.Toliko o malogradjanskom novom sadu i cuvenoj kulturi.
  • NSCitizen

    15.02.2022 14:54
    Pravo na grešku
    Ne razumem toliku ostrašćenost po pitanju vakcinacije najboljeg tenisera sveta.Pa to je samo njegova stvar,njegov izbor i njegova greška ili dobar potez.Novak je zrela i punoletna osoba koja je uspela u sportu isključivo svojim trudom i svojim odricanjem i šta se mi tu kog đavola trpamo.Ako tako bude hteo i desi se po onoj narodnoj:"Sam pao sam se ubio" opet je to njegova stvar.Nije Novak naše vlasništvo da ga kontrolišemo i nije nam ni rod da ga savetujemo.Pustimo njega i njegovu porodicu da rade i žive kako oni žele.Imamo mi važnijih problema koji utiču na naše živote od toga da li je Novak vakser ili antivakser.Naš problem je ova lopovska i štetočinska vlast koja nas je u ekonomskom i moralnom smislu unazadila bar 20 godina.Trebaće bar dve vlasti da se promene da počnemo da se vraćamo u normalu.Zato 03.04.2022. krenimo na put vraćanja normalnom životu i to prvim korakom a to je skinuti ovu vlast sa naše grbače.Za Noleta ćemo lako.
  • Zdrav razum

    15.02.2022 14:53
    zove
    Sve stoji. I da ne zelis da se vakcinises i da imas svoje misljenje i da je tvoje zdravlje vaznije od bi-lo kojeg sporta i bilo kojeg trofeja. Ali da se pojavis u predizbornom spotu sa onom nakazom, to ti zaista nije trebalo. Pa jesi li sine gladan I zedan pa ti treba para pa si zato odlucio da ucestvujes u tom spotu. Razocarao si me, kao covek pre svega !!
  • Tjax

    15.02.2022 14:30
    Bas ga zabole
    On moze kako hoce a ti siritonjo crkni
  • Zebra

    15.02.2022 14:28
    Opšte je poznato da su teniseri jako školovani ljudi i da im je biologija bila omiljeni predmet!
  • Marko, Liman

    15.02.2022 14:05
    Oće kaki, neće kaki...
  • Nenad Petrovaradin

    15.02.2022 14:01
    Daće Bog
    Da se Srbi slože i da žive u ljubavi.
  • Milos

    15.02.2022 13:38
    @gavril
    Antivakseru ti si već pun gluposti. Ne treba ništa da se dodaje. Mozak ostavio u 13 veku zajedno sa Novakom.
  • Mile

    15.02.2022 13:17
    Nego što ne objasni zog čega je zaražen išao među decu i nije zakonski odgovarao zbog toga
  • @NS

    15.02.2022 13:00
    "Ne moze nas niko naterati da ubacujemo ko zna sta u sebe na svakih par meseci."

    Da li vodite računa o tome šta ubacujete u sebe svaki dan?

    "Ja sam licno do sad primila sve vakcine koje je trebalo, ali ovo ludilo nema sanse! "

    Šta ova rečenica uopšte znači?! Šta nema šanse?
  • Marko

    15.02.2022 12:39
    Nisam ali jesam....
  • ns

    15.02.2022 12:31
    nisam antivakser ali neću da se vakcinišem, pa onda jesi antivakser. kakva je ovo brljotina od izgovorenih reči, i nije tačno da si spreman da ne odeš na turnire nego tio nije dozvoljeno da ideš, opet spin i opet mazanje očiju. antivakseri su ljudi koji su protiv vakcina, ti si protiv vakcina, tačka.
  • Vladan

    15.02.2022 12:28
    Tužno je da ovako mlad i uspešan čovek ima toliko zatucano i nazadno razmišljanje!
  • Sfu

    15.02.2022 12:25
    Neces da se vakcinises = jesi
    Novak u fazonu: "Ne razlikujem boje, ali nisam daltonista".
  • Ona

    15.02.2022 12:24
    Ne mogu da verujem
    Užas, kakvi komentari. Pa zar sada vakcina određuje čoveka. Tri puta sam vakcinisana, ali mi ne pada na pamet da ovako omalovažavam nekog ko nije ni jednom. Da je uspešan sportista, to je jedino evidentno. Sve ostalo su prazne priče i zluradi komentari.
  • Aksentijević 1958

    15.02.2022 12:23
    A potpis treba i dalje?
    Za Lakija

    Odluka da jedan čovek Ministar Zdravlja naloži da neko unosi u svoje telo ZA ŠTA SAMO PRIMAOC ODGOVARA OBAVEZNIM POTPISOM je član Zakona donešen maja 2020 e godine i pre toga SE NE SPOMINJE NIGDE U ZAKONU.

    Dakle na mala vrata uveli su nešto da moraš da uneseš u svoje telo i da još pri tome STAVIŠ SVOJ POTPIS DA JEDINO PRIMAOC VAKCINE ODGOVARA ZA SVE DOŽIVOTNE I LETALNE NUS POJAVE.Ni onaj koji ubrizgava,ni onaj koji uvozi vakcine ni onaj koji ih proizvodi.

    Zašto potpis ako je sve u redu sa vakcinom?
    ---

    "Lončar potpisao Pravilnik o obaveznoj vakcinaciji
    9. MAJA 2020
    Kada vas centar za socijalni rad pozove, narediće vam da odmah i bez odlaganja vakcinišete svoju decu "

    http://mediagroup.rs/loncar-potpisao-pravilnik-o-obaveznoj-vakcinaciji/

    "Kada vas centar za socijalni rad pozove, narediće vam da odmah i bez odlaganja vakcinišete svoju decu. Ukoliko se oglušite o tu naredbu, mogu vas proglasiti za nesavesne roditelje , koji ne brinu o svojoj deci i oduzeti vam decu, a onda će ih centar za socijalni rad, kao organ starateljstva vakcinisati i dati u hraniteljsku porodicu."

    ---

    LakiLučano

    15.02.2022 • 09:50

    Ovo je član našeg zakona o vakcinaciji u vanrednim okolnostima. Kada je javno zdravlje u pitanju ni u jednoj zemlji na svetu nema "demokratije" i "slobode izbora".

    Obavezna, odnosno preporučena vanredna imunizacija iz st. 1. i 2. ovog člana, naređuje se aktom ministra, u skladu sa preporukama SZO, na predlog Zavoda uz saglasnost Komisije.


  • Marko

    15.02.2022 12:14
    Čovek je završio samo srednju školu i to vanredno. Šta očekujete? Naravno da će na ovu priču da se primaju isto tako "obrazovani" kojih u Srbiji ima kolko hoćeš. Je l' vi mislite da nas jašu svi ovi političari decenijama zato što smo mnogo pametan i obrazovan narod? Pa neće baš biti.
    Čovek priča da nije antivakser iako sve besmislice koje izgovara i radi ukazuju da jeste. Klasična srpska šizofrenija. Tvrdi da sneg nije beo. Samo nikako da objasni zašto tačno neće da se vakciniše. Budi pošten pa iznesi mišljenje do kraja. Zašto ne govori zašto neće da se vakciniše? Muljator. Eto njega u politici.
  • @/

    15.02.2022 12:04
    /
    15.02.2022 • 10:59

    /rece i da se molitvom efikasno ocisti i najzamucenija voda.

    zrenjanincima nesto ne uspeva taj recept


    Ne uspava ni popovima da pretvore vodu u vino pa flasa Merlota dobro posluzi. Ipak je efektnija i molitva uz vino. Novak ne pije vino, ali ne pije esto ni zrenjaninsku vodu, nego evian i perrier.
  • Alane Oprosti

    15.02.2022 11:56
    Koja ofanzivna botova, dobili zadatak od preCednika da mu se ne dira pulen.
  • Oli

    15.02.2022 11:45
    Nole lupio si marketinsku samarcinu svetskoj oligarhiji koja te placa, te vakcine donose zaradu i onima koji daju milione za tvoje sponzorisanje i nagrade...
  • Uroš

    15.02.2022 11:42
    Nole kako god..otkako si bio kod Duha koji lebdi ne zanimaš ni mene ni moju porodicu.
  • Dule

    15.02.2022 11:42
    Nole je legenda!!
  • Ns

    15.02.2022 11:39
    Ko ovde sve ostavlja komentar i kakav, da ti se slosi.. prestajem da citam.
  • Vakser

    15.02.2022 11:37
    Jako si mi stručan da pričaš o vakcinama, a verujem da su još stručniji ti što ti dele savete
  • Bole

    15.02.2022 11:20
    Generalno Novaka pljuju oni ciji je moto, kud sve ovce tu i mi... a ako ovce idu na klanje?
  • Zokins

    15.02.2022 11:16
    teniser
    Sada možeš da igraš po seoskim vašarima i da se slikaš sa političarima! Isti ste !!
  • Skimmer

    15.02.2022 11:13
    Razlog
    A koji je razlog njegovog protivljenja vakcini? Zašto neće da se vakciniše? Ne može samo da kaže zato što mu je to izbor! Ako je već toliko siguran, neka kaže razlog!
    Verujem da ću čuti sličnu ako ne istu priču koju mi prosipaju degenerici antivakseri iz okruženja, kao telad koja čuje iz Zone Sumraka neku bljezgariju pa krenu svi istim glasom, po mrežama, uživo, na pijaci, svuda... Jadno.
  • Jevtic

    15.02.2022 11:05
    Godinama vlada svetom
    jedan Srbin sa reketom,
    а sad prave sto problema
    da ne dođeš do grenslema.

    Po strani bi da te gurnu zbog titule u Melburnu,
    na silu bi da te sklone, Đokoviću, šampione!

    Oni, kao, danas brinu što ne primi ti vakcinu,
    gde da Zapad brine za nas - bacali su bombe na nas.

    Istoriju sportsku piše, neće da se vakciniše, vanzemaljac za njih ti si, na planeti najjači si!

    Za Božić nisi u svom domu, već zatvoren na aerodromu.

    Pobede ih tvoje bole, e to je pravi razlog, Nole!

    I došlo je do skandala, ti si jači od Nadala,
    Srbin, inat, kažu, tera, jer je jači od Federera
  • /

    15.02.2022 10:59
    /
    rece i da se molitvom efikasno ocisti i najzamucenija voda.

    zrenjanincima nesto ne uspeva taj recept
  • Prosto

    15.02.2022 10:52
    Boji se igle.
  • NS

    15.02.2022 10:44
    Bravo Novace, svaka cast sto si ostao pri svom stavu! Ne moze nas niko naterati da ubacujemo ko zna sta u sebe na svakih par meseci. Ja sam licno do sad primila sve vakcine koje je trebalo, ali ovo ludilo nema sanse!
  • Iznogud

    15.02.2022 10:41
    @Mojsije
    Ne čudim se kad vidim da neki "mudrac" poput tebe ne zna šta je to sintaksa i kako se pravilno kombinuju riječi u rečenici, ali to "nebi" se ne oprašta ni djeci u 2. razredu osnovne škole.
    Edukuj se, upiši neku večernju školu!
  • Ljiljana

    15.02.2022 10:33
    Neka se stide svi koji i jednu ružnu reč rekoše o velikom Novaku Đokoviću! Velikom - u svakom smislu, a prvenstveno u ljudskosti, koja je (sudeći po ovim "pljuvačkim" komentarima) postala bagatelna kategorija.
    Miševi, sakrijte se u rupe iz kojih izađoste i tamo pametujte sebi sličnima!
  • Natasa St.

    15.02.2022 10:33
    Uzor kao Nestor
    Tvoja sloboda volje je nešto što ugrožava tvoje okruženje. S obzirom da si uzor ovde i da impliciraš da u vakcinama postoje sastojci koji bi te ugrozili, svrstavaju te u avakse automatski. Veruj šamanima, Nestoru i grli sa ženom drveće koja od svog izdojenog zaostalog mleka pravi sapune, neuka kao i ti. Svaki biohemičar bi joj objasnio u kakvoj je zabludi, ali vas dvoje očito ne verujete u nauku. Činiš štetu a da toga nisi svestan.
  • novo naselje fkv

    15.02.2022 10:28
    Srednji vek...
    "Knjige, braćo, knjige..."
  • Nebitna

    15.02.2022 10:27
    Podrška Noletu
    Toli broj gladnih komentara govori o tome koliko ste besni jer ste poverovali agendi...pali ste test inteligencije. Bravo Nole!
  • idemo

    15.02.2022 10:23
    nole
    najbolji sportista na svetu Srbin pravoslavac antivakser, a vi zakljucane bolesne vakserske bedevije bez ijednog uspeha u zivotu. Sve vase price , sve vase teorije kao i sva vasa glupa misljenja su pala u vodu. Pokrite se usima i pronadjite spas u Bogu
  • Blok

    15.02.2022 10:21
    Novak
    Novak svojim nacinom zivota moze sebi da dozvoli da se ne vakcinise. Njegov imuni sistem je toliko jak da realno ne treba da se vakcinise. Problem je sto se ljudi poistovecuju sa njegovim recima a zive zivot koji je par svetlosnih godina iza Novakovog. Suma sumarum, on bi trebao znati da se njegove reci uzimaju bezrezervno zdravo za gotovo i morao bi pripaziti sta prica jer ce svaki bezmozgov koji nije u zivotu izgurao dan zdrave ishrane i navika , odbiti da se vakcinise jer je to navodno lose po zdravlje i zato sto je eto i Novak to rekao.
  • Novače, previše si

    15.02.2022 10:18
    kontradiktoran
    Sve je to u redu, lični izbor, njegovo pravo izbora itd, ali u nekom drugom kontekstu! Ne radi se tu o izboru o npr za koga bi glasao, za koji klub navija, šta mu se sviđa a šta ne. Previše je delikatna situacija sa koronom, da bi se moglo svesti na "moje pravo, neću da se vakcinišem". Novak nije obrazovan da može argumentovati stavove medicine, preporuke lekara. Jasno je i dokazano je da nevakcinisani više prenose koronu, da virus više mutira kad se nevakcinisani zarazi, generalno je duži oporavak i gore su posledice. Naravno, nije sve crno-belo, ali statistički je prilično jasna slika. Svi mi nesvesno širimo virus, ko zna koliko drugih osoba smo nesvesno zarazili. Ako struka kaže da se treba vakcinisati, da su vakcine bezbedne, da vakcinisani manje prenose virus, onda Novak treba da ćuti i da se vakciniše. Ovako, njegov ogromni medijski uticaj samo podstiče antivaksersko raspoloženje u društvu. Rezultat tog uticaja jednostavno nije merljiv, ali da je dobar, sigurno nije. Pitanje je samo koliko je šteta mogla biti ublažena da je Novak od početka apelovao na vakcinaciju. Međutim, od početka je zauzeo pogrešan stav, kao i mnogi koji ga pomno prate i podržavaju.
  • Daredevil

    15.02.2022 10:15
    Poenta
    To da li će se Novak vakcinisati je samo njegova odluka, zato što nam je izbor svima omogućen. Moja najveća zamerka je to što je sebi dozvolio da se slika i učestvuje u promociji jednog diktatora, koji je šef jedne kriminalne skupine (bande, prim. prev.), koji vodi ovu državu i narod u propast. Još veća zamerka je to, što je to uradio za ličnu korist, kao da mu nije dovoljno što je sve do sada stekao krvavim i mukotrpnim radom.
    E zato je Novak zaslužio kritiku, jer koristi svoj veliki uticaj, da bi od njega pravili maskotu za jednu političku opciju, koja je podelila njegovu državu, kao nikad do sada.
  • Srdjov

    15.02.2022 10:11
    Kalemegdan
    Nego kako dil sa Vuckom za Kalemegdan?
  • bananarama

    15.02.2022 10:07
    Ne verujem da bi ovako isto pričao da je na samom početku karijere. Grebao bi rukama i nogama da se vakciniše.
  • Piško

    15.02.2022 10:05
    ...
    Čovek je anti-takser.
  • Gavril

    15.02.2022 10:03
    Ako naivni, labilni,formatirani, neinformisani i konformistički nastrojeni ljudi žele da im se ubrizgava koješta u telo , potpuna podrška. Samo neka ostave na miru nas koji to nećemo.
  • Ana

    15.02.2022 09:54
    Sebicnost
    "Shvatam da globalno svi ulažu veliki napor da kontrolišu ovaj 'požar'. I nadam se da će u tome uspeti."
    Ocekivala bih da kaze - shvatam da SVI ulazemO napor i da CEMO uspeti.
    To govori koliko je on usmeren iskljucivo na svoje ciljeve, svoje interese a drugi to treba valjda da razumeju i isto se usmere ka tome jer je to najvaznije. Ni na trenutak nije pomislio da ce sutra neko iz Srbije, necije dete iz Srbije biti vraceno s granice jer ima smesni sertifikat kojem se ne moze verovati, jer je falsifikat. Svojim sebicnim ponasanjem ucinio je veliku stetu gradjanima Srbije koji ne mogu da putuju privatnim avionom, privatno se lece, zive u inostranstvu i uredjenom sistemu i nisu bogati. Ne kazem da je morao da se vakcinise ali on nije medicinski strucnjak i njegovo misljenje nije bitno. Nije ni vise bice koje u globalnoj pandemiji treba poseban tretman nego treba da postuje pravila svake zemlje kao i svi.
  • 1000

    15.02.2022 09:52
    Prelezao
    Sto bi se vakcinisao kad je prelezao??? Malo su se vakseri ove vakcine, zaigrali. Nikad nije bilo da se vakcinises protiv necega sto si prelezao i to vise puta. Sta nije jasno? Sem toga kada u Evropi budu priznali kinesku i rusku vakcinu poverovacu u njihovu dobru nameru da se suzbije ovo... do tada cu verovati da je samo profit, profit i samo profit...
  • Sejo

    15.02.2022 09:52
    Uuuu, najviše volim ove "revolucionare"! Sve Če do Čea - borci za principe! Čuj, "nisam antivakser, ali..." radio sam test, ali..." "nisam bio zaražen, ali..." Uzgred, ta opsednutost svojim telom ima dijagnozu. A ovo je definitivno dosadio tenis, pa sad pokušava da se izmigolji, a da ostane, u svom stilu "nisam, ali..." Budalaština! I, koga briga? Da onoliko dece igra tenis, koliko ih igra fudbal, ovaj se ne bi ni primećivao.
  • Branko

    15.02.2022 09:51
    Ne mora da znači da je neko antivakser ako neće OVU vakcinu oko koje mnogo toga smrdi. Postoje vakcine koje su bolje ispitane, dugogodišnjom primenom dokazano efikasne...Postoje situacije koje su drugačije o uobičajenih...nije isto kad Evropljanin ide u Afriku ili Indiju...u bakteriološku sredinu na koju njegov organizam uopšte nije pripremljen pa se zbog toga vakcinise protiv malarije npr...
  • LakiLučano

    15.02.2022 09:50
    Ovo je član našeg zakona o vakcinaciji u vanrednim okolnostima. Kada je javno zdravlje u pitanju ni u jednoj zemlji na svetu nema "demokratije" i "slobode izbora".

    Član 33

    U slučaju pojave epidemije zarazne bolesti utvrđene u članu 32. stav 3. ovog zakona ili druge zarazne bolesti, može se odrediti i preporučena ili obavezna vanredna imunizacija protiv te zarazne bolesti za sva lica, odnosno za određene kategorije lica, ako se utvrdi opasnost od prenošenja te zarazne bolesti, kao i u slučaju unošenja u zemlju određene zarazne bolesti, u skladu sa planovima za odstranjivanje i održavanje statusa iskorenjivanja određenih zaraznih bolesti.

    Obavezna, odnosno preporučena vanredna imunizacija iz st. 1. i 2. ovog člana, naređuje se aktom ministra, u skladu sa preporukama SZO, na predlog Zavoda uz saglasnost Komisije.
  • Crni007

    15.02.2022 09:43
    Broj 1
    @Park
    Mi u Hrvatskoj podržavamo Novaka, lose komentare nazalost pise njegov narod.
    Lijep pozdrav iz Hrvatske
  • Sportista

    15.02.2022 09:43
    Pravog Novaka Đokovića ćemo upoznati tek po završetku karijere. Njegove stavove o zivotu, principe...nismo imali prilike da cujemo do sada jer je bio zauzet tenisom. 50% ljudi ce biti razocarani stavovima šampiona sveta. Smatram da ce najveci deo zaradjenog novca uloziti i izgubiti u alternativne stvari. Želim mu sve najbolje.
  • Podbarac

    15.02.2022 09:43
    @Boromir
    Da ponovim njegove reči:
    "...Naravno, uz dužno poštovanje vakcini protiv kovida koja jeste spasla mnoge živote, i nastavlja da ih spasava.
    Sram bilo svaki medij, svaku Vladu, svakog pojedinca koji su zloupotrebili temu vakcine. .."

    "...Borimo se za zdravlje, zar ne? Ultimativnost u stavu da je najvažnije biti vakcinisan, a da drugo maltene nije važno, je nešto najpogrešnije što je moglo da se desi..."

    "...Realnost je da nije istina da je vakcina loša.
    Realnost je da nije istina da je vakcina jedini put koji spasava od kovida.
    Realnost je da sloboda izbora mora postojati uvek i svuda..."

    Sve lepo rečeno - to je to.

    Tolko.


  • Mudroseri

    15.02.2022 09:42
    Šatro znate
    Bitno da vi palamudi napadate Novaka zbog ličnog stava. Onda vam je argumen šta je od škole završio. Svi se smatrate "obrazovani" aglupi ste i ograničeni ko šesnaesterac. Ko vam brani bockajte se sa 5 doza. Zna od vas više 1000 x "pametnih" .
  • djura

    15.02.2022 09:38
    Ovi sto se sad kunu u Novaka brzo ce ga pustiti niz vodu kad uskoro sklizne sa trona. Jer im "Nole je pobednik>Nole je Srbin>ja sam Srbin>dakle i ja sam pobednik" mantra vise nece biti primenjiva.
  • Mile

    15.02.2022 09:37
    @novaxx/novac
    Kotradiktorno bi bilo da ne želi ni jednu vakcinu ili da zastupa stav da su vakcine nepotrebne. Ne zasniva se svet samo da ili ne odgovorima. Poprilično je ograničen stav "jesi ili nisi".
  • Alexa

    15.02.2022 09:35
    Definicija antivaksera
    Mislim da u grmu definicije čuči zec, u smislu neće Nolo da se vakciniše ali nije antivakser. Moguće je da Nolo smatra antivaksere histeričnim osobama koje idu okolo i religiozno propovedaju antivakcinaštvo kao prodavci herbalajfa herbalajf. U tom smislu, pošto on ne ide okolo, ne vuče svakog za rukav da se ne vakciniše, lepo kaže da nije antivakser.
  • @novaxx/novac

    15.02.2022 09:31
    Auuu
    Auuuu, ti da si zavrsio/la bilo koju skolu znao/la bi razliku izmedju antivaksera i toga da neko ne zeli da primi OVU vakcinu. Moja deca i ja smo primali sve vakcine do sada, ali ovu necu ni ja niti moja deca pa makar robijao. A veruj mi da necu robijati sigurno zato sto necu da primim ovo cudo.
  • 9

    15.02.2022 09:30
    Koliko ubodenih
    Sad se tek vide pravi efekti vakcinacije.
    To što je on prvi u svetu , a Vi sedite ispred
    ekrana i urlate MI smo pobedili i osuđujete
    lični stav nekoga dovoljno govori o dejstvu vakcine.
    Mnogi ljudi koji nikada nisu ni videli "školu" pogotovu
    ovu današnju vaksersku , gde deca ne idu u
    ustanovu ali zato sede po kockarnicama kafanama
    klubovima vikendicama i kućama, su mnogo
    vispreniji u odlučivanju i zaključivanju od "školovanih".
    Možda i SnS akademiju neko može nazvati školom,
    gde možete videti nivo inteligencije i napretka na
    svakom koraku.
    Da li ste Vi neki ljudi iznad zato što ste vakcinisani?
    Jel ono beše vakcinisani ne prenose koronu i ne umiru?
    Nego je Nole našao rupu u sistemu te su morali silom
    a to se uvek kao bumerang (Australijski) vrati.
  • J

    15.02.2022 09:30
    Jesi, jesi.
  • Crni007

    15.02.2022 09:29
    Broj 1
    Ne mogu da vjerujem koliko losih komentara, da nije ovog čovjeka vecina u svijetu nikad ne bi znala da postoji Srbija.
    Balkanci navikli da podržavaju ološ, a legende da ubijaju.
    Nista se nije promijenilo.
    Jedino sta mogu da Vam čestitam u Srbiji sto imate legendu kao sto je Nole.
    Lijep pozdrav
  • pera

    15.02.2022 09:26
    ..
    Ja sam vegan, ali jedem meso.
  • 21

    15.02.2022 09:26
    divne vesti
  • Drug Crni

    15.02.2022 09:24
    Objasnio. Samo se nije dovoljno dobro izrazio kako ga ne bi napadali botovi (komentari tipa kako nisi antivakser a rekao si da si antivakser). Čovek ne da na sebe i to je sasvim uredu. I ima pravo kao svako od nas da odluči šta će sa sobom i svojim telom. Rekao je da nema ništa protiv da se bilo ko vakciniše ili ne ali da isto tako očekuje da se niko ne meša u njegov izbor da se ne vakciniše.
  • Ja sam Radov

    15.02.2022 09:17
    Nece mu biti lako
    Novace gde izabra ovaj Sveti dan da se oglasis,na dan kad Karadjordje rece ; evo mene eto vas; i provede Srbe na ustanak.Tako i ti ; evo mene eto i vas; sad ces cuti i njihov glas.
  • gradjanin

    15.02.2022 09:16
    razumem ali sto
    Ako sve tako mislis kako si to sada rekao (!?), onda:
    - sto si varao sa testovima ako nisi bio pozitivan
    - ako si bio pozitivan onda sto si otisao medju deca/ljudi

    Nekako ne mogu da spojim otkrivene desavanja sa pricom koju zelis da prodas.
  • logika

    15.02.2022 09:15
    Naravno, zdravlje nema cenu.
    Bolje živ i zdrav bez novih trofeja, nego obrnuto.
  • Dragan

    15.02.2022 09:09
    Ah
    Na sajtu Direktno-predsednica vlade rekla da se Hristos rodio 14 februara baš kako je AV rekao.
  • Nele

    15.02.2022 09:09
    Covek ima svoje JA
    Kada imas svoje JA onda si velicina za svakoga a posebno za "stado".
  • Ptić Rugalac

    15.02.2022 09:07
    @Mojsije
    Nepismeni proroče izrailjski, još nisi naučio da se piše "ne bi", a ne "nebi". Uzgred rečeno, Novak je pokazao šta je DOSLEDNOST i MORALNOST. Koliko se njegove reči razlikuju od kukumavčenja dosadnog Armenulića, koji se "nada da će se Novak vakcinisati". Sloboda je važnija od svih trofeja i svih nedelja provedenih na prvom mestu ATP liste. Bravo, Novače!
  • Hajd

    15.02.2022 09:05
    Park
    Ove komentare sa ovoliko mržnje prema Đokoviću kao da je pisao neko iz Hrvatske. Mali ljudi leče svoje komplekse kao u Hajd parku u Londonu. Ili kao dvorske lude, koje niko ne uzima za ozbiljno.
    Kad je Austrija anektirala Bosnu krajem 19 veka, onda su tamo ljudi imali svoj smisao za humor, pa su govorili: napsuj se carice (mislili su na Mariju Tereziju) iza glavice (brda, gde te niko ne čuje).
    Tako i ovi komentari. I moj, takođe
  • Dragan

    15.02.2022 09:02
    Lični izbor i odluka
    Ovako je pošteno;sam sam izabrao,sam odlučio,sam plaćam cenu,bez drama,politike,tabloida,zavera,volim-ne volim,bez analitičara,porodičnih drama,....Ako bude sreće da se mere ukinu,rado bi te gledali.
  • Profesor

    15.02.2022 09:02
    Ne treba da mu pitanja postavljaju novinari, već tužilaštvo.
  • Xxx

    15.02.2022 09:00
    Yyy
    Kako tuzno.
  • Imre

    15.02.2022 09:00
    Nevera
    Sad ce tek na njega drvlje i kamenje od domacih i stranih obozavaoca sto ih je izneverio jer je njegov uspeh gradjen na njihovoj podrsci,kako na terenu tako i pored TV ekrana.
  • Jasna

    15.02.2022 08:59
    -
    Nisam antivakser jer sam antivakser priča da ne ide dalje posebno kod slabo obrazovanog sveta,nego kaži ti nama za certifikat,jel lažan il si se šetao među decom i zaražavao ih okolo
  • fokan

    15.02.2022 08:57
    Pitanje
    Da li ovaj stav ima Djokovic i kad su u pitanju njegova deca i vakcine protiv decijih bolesti?
    Novace igraj tenis, a razmisljanje ostavi za pametne i obrazovane.
  • Laloš

    15.02.2022 08:53
    Hoću slobodu izbora ali neću odgovornost i posledice. Nole to si mogao pre nego što si napunio 18, da te podsetimo, sada si odrastao čovek.
  • Profesor

    15.02.2022 08:51
    @novaxx/novac

    Makar osnovnu ( školu). I tamo se iz biologije uči dosta toga.
  • Jovica NS

    15.02.2022 08:48
    O'ladite vaxeri...čovek ima pravo da bira...niko vama nije kriv što ste se vaxovali,a sad se pokajali...
  • Nidza

    15.02.2022 08:48
    NAJVECI IKADA, u svemu! U vestini, pameti, ljuskosti!
  • Mile

    15.02.2022 08:45
    Pojasnjenje
    Zao mi je kad vidim da ljudi koji ovde pisu kako je Novak kontradiktoran, licemer i ne znam sta sve, a ne kapiraju da se antivakserom ne smatra osoba koja nije vakcinisana, nego osoba koja zagovara da se ljudi ne vakcinisu. Da je Novak isao okolo i govorio kako se ne treba vakcinisati, onda bismo ga svi mogli zvati antivakserom. Ovako je covek jednostavno izabrao da ne unosi u sebe nesto nepoznato i to je to, treba postovati. I realno ispao je dosledan i nije poklekao, da se naknadno vakcinisao posle AO, pljunuo bi sebi u usta i ispao bi pravi licemer.
  • šumar

    15.02.2022 08:44
    jok nije antivakser nego travojed
  • Aleksandar974

    15.02.2022 08:44
    Slazem se da bi trebalo voditi racuna o svom zdravlju,tako sto cemo birati sta unosimo u telo.
    Ali sta je cilj takvog zivota? Zivece duze od ostalih? Mislim da u zivotu nema nikakvih pravila. Recept za zdrav i kvalitetan zivot je umerenost u svemu. Djokovic nije umeren,on je ekstrem. Ne verujem da zivi kvalitetnije od nas. On se uzdrzava i odrice mnogih stvari,zarad nekog kvaliteta. To je mucenje. Tako se i mi mucimo recimo kada se prejedemo ili prepijemo. U zivotu je sve stvar navike, ali samo umerenost je recept za zdrav i kvalitetan zivot.
  • Gluten Vekna

    15.02.2022 08:44
    Toliko je o dotičnom
    "Budala biva letnja i zimska.
    Letnja se vidi odmah.
    Zimska još treba da uđe i skine kaput"
    Mihail Svetlov
  • Qua Saar

    15.02.2022 08:43
    nije nego
    Tako nisi primio DTP, MMR, i ostale obavezne vakcine... i kao i te i ova treba da bude obavezna...
  • Limanac

    15.02.2022 08:43
    Sloboda izbora za SVE
    Ako bi bili dosledni u sprovođenju principa slobode izbora onda bi trebalo legalizovati sve psiho aktivne supstance i ostavite slobodu izbora za njihovu upotrebu.
  • dijasporac

    15.02.2022 08:41
    Svi mi se nervirali i lozili da li ce da bude teniser sa najvecim brojem GS...
  • Nikola

    15.02.2022 08:41
    *
    Šteta. Mogao je da bude najbolji teniser svih vremena. I na kraju ga je pobedila korona.
  • Marija

    15.02.2022 08:39
    Prs'o
    Meni se čini da je Novak prs'o, ovaj tekst mi tako zvuči...
  • Nevakcinisan

    15.02.2022 08:36
    Ajde vakseri, da cujem. Nisam se vakcinisao, ali sam ubedio babu i dedu, kao i mamu i tatu da se vakcinisu. Njih smatram ugrozenom grupom, sebe ne. Jesam li ja antivakser jer se nisam vakcinisao? Koji to antivakser ubedjuje ljude da se vakcinisu?
  • Roditelj

    15.02.2022 08:35
    Sns
    Pokazao svoje pravo llice. Prodao se. Osim sto je lukav on je veoma primitivan.
  • Mojsije

    15.02.2022 08:29
    Video covek da mu je dosao kraj,sto ce se potvrditi ovih dana,a sportski poraz nebi mogao da narcis podnese.
  • Boromir

    15.02.2022 08:23
    Ulaskom zaraženog Rubljova u Australiju, samo na osnovu toga što je vakcinisan, dokazano je da je važnije biti vakcinisan, nego zdrav. A zdravog Đokovića, obzirom da nije vakcinisan, nisu pustili u Australiju. Za mene, time je stavljena tačka na komponentu zdravog razuma u svim budućim debatama o Novaku, vakcini, kovidu... Naravno, uz dužno poštovanje vakcini protiv kovida koja jeste spasla mnoge živote, i nastavlja da ih spasava. Sram bilo svaki medij, svaku Vladu, svakog pojedinca koji su zloupotrebili temu vakcine. Borimo se za zdravlje, zar ne? Ultimativnost u stavu da je najvažnije biti vakcinisan, a da drugo maltene nije važno, je nešto najpogrešnije što je moglo da se desi.
    Realnost je da nije istina da je vakcina loša.
    Realnost je da nije istina da je vakcina jedini put koji spasava od kovida.
    Realnost je da sloboda izbora mora postojati uvek i svuda.
  • novaxx/novac

    15.02.2022 08:20
    Nije antivakser, samo ne želi da se vakciniše.
    Pa, da je završio bilo koju srednju školu znao bi da je ovo kontradikcija. Lik je neobrazovan, nadobudan i izmanipulisan.
  • .

    15.02.2022 08:17
    Ovaj teniser-milioner nas više uopšte ne zanima.
    Njegove pobede su pobede njegovog tela... ničeg drugog. Nisu moje, tvoje, vaše pobede. Samo su njegove i nema razloga poistovećivati se sa njim, prisvajati njegove fizičke uspehe, naročito posle ovog moralnog sunovrata.

    Nije antivakser, a neće da se vakciniše zbog sastava vakcine?
    Pa šta je onda ako nije antivakser?

    I ni reči o "pozitivnom" nalazu nakon kog se švrćkao među ljudima i decom i, ako je verovati onome što u nalazu piše, širio koronu.

    Toliko se moralno srozao, da sledeće je sigurno učlanjenje u zna se koju partiju.

  • skola

    15.02.2022 08:16
    Ovo treba uciti u skolama. Kako unistiti uspesnu karijeru jednim glupim potezom.
  • Alane Oprosti

    15.02.2022 08:15
    Kao da čitam intervju nekog naprednjaka… U stvari, možda i čitam.
  • Poznato mi

    15.02.2022 08:15
    To svi kažu.
  • ...

    15.02.2022 08:12
    Zdrav stav, nemam nista protiv, izvolite ko hoce, ali definitivno nisam za, previse je strasenja, podmicivanja, ucenjivanja... da bi mogao verovati.
  • trophy

    15.02.2022 08:10
    OK neko od nas ss sigurno zaj…o
    sad ti ili pola sveta
    videcemo za 3/5 godina
  • Darko

    15.02.2022 08:09
    Sad sam čovek
    Moralna gromada pošto ga uhvatiše u laži. Ove reči bi ozbiljnije shvatili da ih je rekao pre AO, na žalost nije
  • Marko

    15.02.2022 08:08
    Cvet koji nazivamo ružom jednako će mirisati i drugim imenom, što bi rekao Šekspir. Tako i šampion antivakser.
  • Neko

    15.02.2022 08:08
    Bravo Čoveče!
    Ljudi uopšte ne razmišljaju šta svakodnevno unose u svoje telo, putem industrijske hrane, hemije za kuću, zatrovane kozmetike. A svi se čude otkud tolike boleštine.
    Kad to govori jedan običan smrtnik onda me smatraju ludim. Možda tvoje reči nekom otvore oči. Nekome će se i ovaj potez činiti ludim i smatraće da je prevelika cena. Nije, zdravlje je najskuplje!
    Držim palčeve da ovaj intervju bar jednu osobu podstakne na razmišljanje i promeni nešto u svom životu na bolje.
  • Nervozni glasač

    15.02.2022 08:08
    Свака част на ставу.
  • Lily

    15.02.2022 08:06
    Zauvek kralj!
    Kralju, legendo, zato i jesi najveći na svetu!! Jer nisi lažan kao svi drugi, jer se ne bojiš da pred celim svetom kažeš svoje mišljenje, jer si iskren i istrajan i pravi borac za slobodu izbora! Bar ono malo što izbora što nam je ostalo..Da je na svetu više ljudi poput tebe, ovaj bi svet bio mnogo bolje mesto!!
  • Dunning - Kruger

    15.02.2022 08:05
    Ček.
    Čovek s jedva završenom osnovnom školom je "pažljivo analizirao sve sastojke koji dolaze iz suplemenata, hrane, vode, sportskih pića..."?!

    Čak i da si platio niz kliničkih farmaceuta, farmakologa, nutricionista... Nemaš kapacitet da usvojiš informaciju.

    Aman, bolje da si ćutao i igrao tenis...
  • Munjo

    15.02.2022 08:05
    BG 1000
    Nole, napravi turnir i kupi licencu za BG open 2000 poena i udri!!!! Kinezi te obožavaju, naruči da ti naprave vakcinu po tvojoj recepturi. Ima još načina da zaigraš ali ni jedan da se svidiś imperijalističkim govnarima, jer si im obesmislio suštinu "belog sporta" rezervisanog za njih "višu rasu".
  • Pera

    15.02.2022 08:02
    Prazna priča.
  • Bbb

    15.02.2022 07:59
    Www
    Objasni covece zasto neces da se vakcinises????
  • Луцифер

    15.02.2022 07:57
    Поштено. Нека седи код куће и нека ужива. Може и до Високог да наврати да се напоји енергијом.
  • Psihijatar Z14

    15.02.2022 07:54
    Bravo
    Marton&co u transu.
    Djurić isto..
    Sve prodje i dodje, jedino nikako isoravna voda u Zrenjanin
  • Realista

    15.02.2022 07:50
    o tempora, o mores!
    "Nisam antivakser ali sam antivakser". Šta očekivati od lika koji ni osnovnu školu nije završio kako treba? To što je takav a bogat i uspešan samo govori koliko je ljudsko društvo zastranilo u razvoju.
  • Sofija

    15.02.2022 07:49
    Bravo.toeto.
  • Radoslav Radivojevic

    15.02.2022 07:46
    Izvini kompletan team na turniru se vakcinisao a ti glumis sta? E pa tako ti i treba. Dali si platio porez u Srbiji ili u Marbeli? Znaci u Srbiji ne placas nista i krades drzavnu kasu sto ne placas porez ovdje zato tisina. Glumis nekog velikog Srbina dok jadan narod placa porez na mizernu platu. Narod se pali neki veliki predstavnik Srbije hahaha
  • Narodu se ne

    15.02.2022 07:45
    moze ugoditi
    Nekima, retkima, nikada nije bio drag Novak Djokovic, nekima je zbog dogadjanja u poslednjih mesec dana otpao definitivno od srca, a za mnoge je - veliki njihov Nolo i dalje! Nije vazno sta drugi misle o nama, vazno je da mi znamo ko smo, kada smo sami sa sobom, a i kada odlazimo, vazno je sta je za nama ostalo! Posle svega, pred Bogom i ljudima, samo je vazno kakav je ko bio covek!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna