Maloprodaja električnih automobila u Kini porasla je 132 odsto u januaru u odnosu na januar prošle godine, prenosi Kineska medijska grupa (CMG) pozivajući se na nove industrijske podatke.
Kina na vise nacina stimulise koriscenje elektricnih vozila:
U regionima gde je zagadjenje kriticno (obicno veliki gradovi) registarske tablice za vozila sa motorima sa unutrasnjim sagorevanjem se dodeljuju samo onima koji pobede na lutriji, sto drasticno smanjuje broj novih vozila. Elektricna vozila imaju drugacije tablice i nema ogranicenja.
U slucaju da je zagadjenje bas veliko primenjuje se "par-nepar" sistem pa se tako smanjuje broj vozila na ulicama. Ta ogranicenja ne vaze za elektricna vozila.
Odredjenim kategorijama vozila, npr. motociklima je zabranjen saobracaj na autoputevima. Elektricna vozila nemaju tih ogranicenja.
U clanku nije pomenuto da je u toku velika zamena taksija i autobusa elektricnim varijantama. Uzgred, BYD je finansirao Warren Buffet.
I za kraj ekskluziva: Ovde u Changchun-u pocinje izgradnja velike fabrike elektricnih vozila. Partneri su kineska Prva fabrika automobila (na engleskom FAW - First Automotive Works) i nemacki Audi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prodaja električnih automobila u Kini za godinu dana porasla 132 odsto
Autor: Beta
Info
•15.02.2022.
•15:16
Komentari 3
B
U regionima gde je zagadjenje kriticno (obicno veliki gradovi) registarske tablice za vozila sa motorima sa unutrasnjim sagorevanjem se dodeljuju samo onima koji pobede na lutriji, sto drasticno smanjuje broj novih vozila. Elektricna vozila imaju drugacije tablice i nema ogranicenja.
U slucaju da je zagadjenje bas veliko primenjuje se "par-nepar" sistem pa se tako smanjuje broj vozila na ulicama. Ta ogranicenja ne vaze za elektricna vozila.
Odredjenim kategorijama vozila, npr. motociklima je zabranjen saobracaj na autoputevima. Elektricna vozila nemaju tih ogranicenja.
U clanku nije pomenuto da je u toku velika zamena taksija i autobusa elektricnim varijantama. Uzgred, BYD je finansirao Warren Buffet.
I za kraj ekskluziva: Ovde u Changchun-u pocinje izgradnja velike fabrike elektricnih vozila. Partneri su kineska Prva fabrika automobila (na engleskom FAW - First Automotive Works) i nemacki Audi.
pera nevera
Djins
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H