Izivljavanju i reketiranju policije,carinika,gazda nema kraja.
Vozni parkovi katastrofa.
Neispravna vozila ostavljaju vise prostora ovim ludacima bez milosti da te po usima udaraju.
Nazalost u celoj zemlji uslovi za rad su katastrofalni.
Ili nisi prijavljen ili si prijavljen na minimalac.
Kabadahije gazde se do bola izivljavaju.
U svim bransama.
U drzavnim firmama vladajuce partije trazs bespogovornu poslusnosti,parolom ako nisi sa nama protiv nas si.
Jednom recju kurton drzava!
Vozim kamion 10 godina,pre 5 sam otisao. '91 sam god. Znavi mlad,sa iskustvom,vozio po celoj EU.Tada se radilo za 700-900€,da sam tad' imao platu makar 1200,1300€ ne bih odlazio. Sada bih se vratio na 1500 i svaki vikend da sam kući. Petak parking,ponedeljak start. Ali obi raspravljaju o tome da polaganje bude jeftinije. Nije problem polaganje i penzioneri,problem su male plate. Kome vi vise mazeze oci,ovo sro vi pisete kada cita neko ko vozi,moze da se prekrsti i levom i desnom,a ko ne vozi i nije vozio kamion u medjunarodnom transportu mislice "ma da skupo je polaganje"... Kakbo glupo zapazanje strucnjaka.
Ne bi vozači odlazili preko da je ovo uređena država, što nikada neće biti. Carina radi kada i kako hoće, hoće reket, a oni zbog toga kasne na istovar i gube ugovorene ture. Plaćeni su po kilometru, ne po satu, tako da za 1.200-1.500€ 28 dana ne izlaze iz kamiona. S druge strane, policija ih dere na putu zbog toga što je vazduh u gumama stariji od 7 dana i slično, a to ne plaća gazda nego oni iz svog džepa. Pošto carinu i policiju niko neće dovesti u red, vozači će uvek bežati odavde.
Kljucne su pare kao za sve! Ispod 1000 evra niko vise nejce da radi,obzirom na inflaciju sem ljude koji nisu slobodni to jest nisu duzni bankama,nekoj stranci,itd! Slobodan covek,bezi odavde jer ovo stanje vise nije odrzivo! Plata u Belgiji za vozaca gradskog autobusa je 22 evra po satu,najvise mozes voziti 10h pa vi izracunajte koliko se mesecno zaradi u zemljama EU! Radno sposoban covek zeli da radi i zaradi a ne da prezivljava u nervozi i nezvesnosti od vladajuceg rezima! Dosta je svega bilo ovo je 21 vek gde se sve materijalizuje! Ali ima indusa,vijetnamaca...oni ce voziti,uskoro za nase plate,mada i oni vide daje daje sve skupo!
Beze ljudi iz ove zemlje i sa vecom platom od prosecne. Dzaba velika plata kad su nam razoreni i prosveta i zdravstvo i sudstvo. Napolju ljudi planiraju 5, 10 godina unapred, mi ne smemo ni 5 dana. Placas zdr. svaki mesec i lecis se kod privatnog lekara. Placas mesecnu kartu za prevoz, autobusi ne idu na vreme. Placas hranu i robu po ceni vecoj nego u EU, plate 4 puta manje. Placas penziono na kraju od penzije ne mozes ni da se prehranis, a kamoli da platis racune. Svako ko je mlad treba odmah da ide dok jos moze da sebi stvori socijalni zivot u stranoj zemlji. I da se ne osvrce.
Visina plata u Srbiji je ozbiljan razlog za odliv radne snage i intelektualaca iz države. Ali to nije ključan razlog! Nepoštovanje zakona (ili zakon ne važi za sve na isti način), kriminalno ponašanje vlastodržaca (pljačka, uništavanje, otimanje ... državnog dobra), neljudski uslovi života (sem privilegovanih i korumpiranih svi su na ivici egzistencije), nesigurnost bitisanja (šta donosi sutra niko ne zna) ... Kada se u Srbiji stabilizuje politička situacija, kada pravosuđe, školstvo, zdravstvo ...(jednom rečju život) počnu da funkcionišu i ljudi budu mogli da planiraju budućnost (bez koruptivnog tereta), visina plata će otići u drugi plan.
Evropske plate NISU NORMALNE one su zasnovane na vekovnom pljačkanju kolonija i akumulaciji kapitala pa sad mogu još stotinama godina da imaju visok standard. Plate u svetu koji nije pljačkao, silovao, ubijao, krao, odvodio u roblje i slično NISU kao u tih nekoliko "razvijenih" država.
Pun mi je kufer njihovih dvostrukuih standarda, arijevske rase i nadmenosti. Nadam se da će uskoro izbiti neki veliki svetski rat i stvari dovesti u red. Veličati Francusku, Englesku, Holandiju, Belgiju, Ameriku.... je isto kao i veličati najveće svetsko mafioze, ubiuce i razbojnike a za divno čudo kod takvih likova kao poslodavaca su najveće plate.
Povraća mi se.
Saglasan sam sa svime što ste napisali. Da li će tako biti ubuduće - ne znam. Svi idemo tamo gde mislimo da će nam biti bolje pa šta bude. Pouzdan recept za sreću još nije otkriven. Svako dobro.
Naprednjačka panika zbog predstojećih izbora dostigla je neviđenje razmere. Naprednjaci su u želji da dobiju što više potpisa za njihovu listu delili na Novom Beogradu jakne građanima, ne bi li ih na taj način dodatno "motivisali".
Na fotografiji dostavljenoj našoj redakciji vidi se veći broj ljudi u plavim jaknama na Novom Beogradu, a autori tih jakni su upravo naprednjaci. Sada, uz ulje, šećer, čokolade, brašno i toalet papir, dele i jakne...
Докле год се он пита и говори о стварима о којима благе везе нема, а о већини нема појма, јер никад ништа није радио у животу, људи ће одавде одлазити.
"Pre neki dan je MUP saopštio da je od 1.000 kontrolisanih vozača kamiona, njih 700 kažnjeno..."
Pa i treba da se kažnjava kada se voze krševi od kamiona, a vozači su slabo plaćeni i slabo motivisani. Da je plata 1200 evra mesečno, vozili bi vam profesori iz gimnazije, svi uredno uniformisani i držali bi se svih propisa. E ako ćete da platite 500 evra dobićete nepismene i pijane propalitete i propaličike.
Severna Makedonija ukida porez na zarade u IT sektoru
05.02.2022.
Vlada Severne Makedonije odlučila je da ukine poreze na plate u sektoru informacionih tehnologija (IT) do 2023. godine, prenosi portal Klix.ba. Cilj je kako se navodi da se mladi ljudi podstaknu da rade uu toj industriji.
Vest je potvrdio i severnomakedonski premijer Dimitar Kovačevski, koji je kazao kako do 2023. godine predviđaju smanjenje poreza na dohodak građana u IT sektoru, sa 10 na nula odsto.
Jedan banalan primer kako svaka država Evrope napreduje čak i jedna malena S.Makedonija a mi tapkamo u mestu 30 godina sa jednim te istim facama od političara i jednim te istim afričkim platama.
Nevezano da li je to zanimanje vozač kamiona ili programer ili majstor ili medicinar.Nebitno.
Svi idu napred,smanjuju poreze povećavaju platu kako bi zadržali ljude sa znanjem.U Srbiji se samo povećava priča jednih te istih lopova od političara.Ko će ostati od ljudi sa znanjem u takvom bolesnom okruženju sa takvim bolesnim,mazohističkim i lošim narodom bez trunke sećanja?Ko će ostati da ostavlja svoje zdravlje i mladost takvom narodu koji glasa to što glasa unazad 30+ godina?
Imam resenje, svima 700.000 zaposlenih u javnom sektoru uvesti uplatu radnog staza na minimalac. To svakako nisu njihove pare, nego nase, i dovoljno im je sto primaju platu od tudjih para, znaci uvesti u javni sektor uplatu radnog staza na minimalac. Od razlike ovako ustedjenih para, subvecionisati plate vozaca u Srbiji i eto resenja da bude vozaca. Svi na dobitku, cene u prodavnicama ce manje da rastu jer ce transport biti manja stavka u cenama. Ovi iz javnog sektora ako im se ne svidja ovo resenje, neka napuste posao i predju u vozace.
Trenutno sam u Dojčlandu okolina Frankfurta radim za jednu malu porodičnu firmu od 2018 e godine kao profesionalni vozač kamiona (LKW Fahrer) sa svim licencama za rad i položenim A2 kursem jezika dok sam bio u Srbiji.Početna plata tada 2018 e je bila 3224 eura i 40 eurocenti.Sa prekovremenim radom sada nakon korone imam 4600 eura prosek i gratis besplatna 13 plata za Katolički Božić 25 decembra svake godine.Sa položenim A2 sam stigao ovde direktno preko eures sajta nisam tražio nikakve veze.Imam i svoj .de sajt.
Ono što hoću reći dok sam radio u Srbiji koje je to trula država u garaži gde smo ostavljali autobuse nakon ture u okolini Beograda ostavim autobus na ulazu na kapiji veliki bilbord 2x2 metara piše "potrebni vozači autobusa sa iskustvom minimum 3 godina,plata solo autobusi 55 hiljada dinara zglobni autobusi 60 hiljada(u ono vreme 2017 e godine)".Izađem na sto metara da kupim doručak oglas u pekari "potrebna prodavačica u pekari nije potrebno iskustvo plata 52 hiljada,potreban pomoćnik pekara plata 65 hiljada".
Jedan primer navodim dokle je Srbije stigla.Koje bolesno društvo.Hiponotisana masa koju je tako lako prevariti pričom političara u bilo kojim medijima i vestima.Na sreću ogroman broj ljudi sa znanjem se budi što je dobro.Kad budu glasačima u Srbiji vozili Vijetnamci gradske autobuse onda će shvatiti gde su.Pitanje i tad.
Pred ovu pandemiju nešto sam bio u Nemačkoj desetak dana. Tamo sam uzeo neku kartu za prevoz na nedeljnom nivou. Ono, platiš neku sumu i sa tom kartom koristiš autobus, tramvaj sedam dana, sve linije, 24 časa dnevno.
I tako jednom prilikom uđem u bus, krenem da validiram kartu a vozač me na srpskom pita "jesi ti naš zemljače?". Odgovorim mu "naš sam, naš sam", "vidi se, sedi ti samo iza mene, ne treba da kucaš kartu". I tako mic po mic krenemo u priču. Čovek mi ispričao da je nekada vozio u Vojvodini pa onda nekoliko godina u Gras-u. Tu više nije mogao da izdrži, dao je otkaz, neko vreme je prodavao na Futoškoj pijaci, malo radio kao građevinac a onda zapalio preko. Čovek je već u srednjim pedesetim godinama, vozi bus u Nemačkoj. Kaže nije loše, dobra je plata a super mu je što Nemci ne žele da voze buseve vikendom, hoće da odmaraju i da budu sa porodicom pa tada stranci vozači najviše i zarade. Nemački je već naučio da može prilično dobro da ga razume, teško mu je da priča, ali kaže da skoro uvek u busu se zadesi neko sa naših prostora, Srbin, Hrvat, Bosanac, Makedonac, Albanac, pa uskoče da prevedu ako treba mu zatreba pomoć. Šalje lovu kući ženi i deci, gleda kako da ih izvuče iz Srbije da i oni pređu u Nemačku.
Да би возачи имали веће плате, потребно је да фирме у којима раде остварују веће промете. Један од услова да фирме остварују веће промете је мање изгубљених тура због чекања на границима. Камиони фирми из ЕУ не стоје на унутрашњим границама.
Evo poslah ovu vest kolegama vozacima koji su megde po eu ! Odgovor im je ,,hhahahahaaaa,, ! Domaci saobracajni žbir ga zaustavi i pita, dal da gledamo ili proveravamo ?
Naravno da je problem što sedamdesetdvogodišnji penzioner vozi gradski autobus.
Gore je što je to penzionisani profesor Zemunske gimnazije.
Problem je i što njegova žena,penzionisani kustos Narodnog muzeja,istoričarka umetnosti,vozi tramvaj.
Zlatno doba.
Sa biserima na vrhu krune.
Da li bi se neko od citalaca osecao sigurnim kada bi znao da osamnaetogodsnji deran vozi 40tona na putu?
Nije stvar u godinama vec u iskustvu i zrelosti.
U svakoj zapadnoj zemlji postoji uslov za polaganje za slepere i kamionima sa prikolicom da je vozac 21-23 godine star. Pri tome je tamo jos veci nedostatak vozaca.
Koliko praxe sticu deca u sabracajnoj skoli? I uopste praxa je kod nas nikakva i nema je. Deranima bez praxe poveriti 40 tona je smesan predlog.
Svi vozači u međunarodnom transportu su prijavljeni na minimalac i ne uplaćuje im se beneficirani radni staž. To je prvi na listi razloga za odlazak u inostranstvo. Niko ne želi da dočeka starost sa penzijom od 24000 dinara.
Ne znam zašto se i trudimo da im udovoljavamo i da ih zadržavamo i dokle sa ucenama. Kome se ukaže prilika nek ide da traži sreću gde misli da treba. Pa ne možemo šofere plaćati kao nastavnike pobogu. Lepo uvezemo pakistance i indijce ko što to rade englezi 50 godina i mirna bačka. Potpuno mi je svejedno dal bus vozi limanac ili pakistanac.
Bolje plate bi pomogle, ali jedan od najvećih problema u međunarodnom transportu je nesposobnost HR i HU carine da obradi dovoljan broj vozila.
Kolone od 5 km na Batrovcima i Horgošu, čekanje na prelaz po 2 dana...
U tih 2 dana firma nema vozača jer on stoji u koloni umesto da vozi, vozač nije zadovoljan platom jer je plaćen po turi, a stoji u mestu.
Predsednik bi trebalo da vidi nešto na tu temu sa bratom Orbanom...ili da Vulin reaguje jednim nadahnutim saopštenjem HR vladi.
Kada je reč o promeni zakona o saobraćaju u smislu da 18-godišnjacima damo da voze šlepere - teško je ilustrovati sumanutost te ideje. I trenutno stanje je zastrašujuće, to je vidljivo svakom ko više vremena provodi na putevima Srbije. Ovo bi bilo pogibeljno.
Pre neki dan je MUP saopštio da je od 1.000 kontrolisanih vozača kamiona, njih 700 kažnjeno...
Kao prvo da se vozac prijavi na pravu zaradu a ne na mininalac i ostalo na ruke, drugo da se plati dodatno nocni rad, rad vikendom i praznicima. Dzabe zarada od 100 000 kada provedete mesecno 300 sati u kamionu. Vozac se treba postovati i posteno platiti. Pozdrav
Sa 18 god sam polozio za B,C,E kategoriju, nisam se time bavio, ali pre koju godinu rekoh da pokusam. Na sistematskom pregledu za vozaca ja sa 48 god sam bio najmladji medju nas 30 kandidata, oko mene u glavnom na tom pregledu su bili starci od preko 70god. Posle sam krenuo da vozim, ali losa plata, sa obzirom da se radilo 6 dana u nedelji po 12 sati, plata 60000 din. Vec sam razmisljao da batalim, ali sam konacno napustio taj posao kad me iza zbunja zaustavila policija i napisala mi kaznu jer sam isao 40km/h, a kazu dozvoljeno 30km/h. Na kraju ispade da jos treba da platim da bi radio 12 sati dnevno 6 dana u nedelji, pobegao sam od tog posla glavom bez obzira.
"Ljubodrag Savić, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, smatra da bi snižavanje granice za polaganje praktične obuke za vožnju "drumskih krstarica" bilo pogrešno i pogubno."
Apsolutno se slažem i smatram da bi trebalo čak i povisiti granicu za polaganje praktične obuke za vožnju svih kategorija motornih vozila! S obzirom na broj poginulih mladih vozača od početka ove godine, ja im, lično, ne bih dao ni biciklu da voze pre navršenih 30 godina! I ovako svojim divljanjem u saobraćaju ugrožavaju bezbednost svih nas (za njihovu me zabole), nisu sposobni ni autom bezbedno da upravljaju! Ne smem ni da pomislim šta bi tek bilo kada biste im dali da voze šlepere!
"velike gazde", plate loše, kamioni ok, od poštovanja vozačevo vremena, nema govora, teraju vozače da kače magnetne, rad subotom, pa neka gazdurine voze. Šta će ta obuka, ako je vozač položio u auto školi, gubljenje vremena, i para. Mladi što polože, neznanju ni auto da voze, a ne šleper ili autobus. A, preko je sve jeftinije, nego u lideru regiona.
Vratilo vozače i što bi zaustavilo odliv ljudi jesu bolji uslovi za NORMALAN život. Jednostavno, zar ne?
Ovaj Mandić, iz članka, on je svojevremeno imao rečenicu "Digni kamen i nać'eš vozača". Situacija se znatno okrenula.
I da se dozvoli polaganje za "E" sa 18 godina, bila bi ista situacija kao i sada, jer bi položili i otišli.
Dosadilo je vozačima da im saobraćajac uzme crvenu, da ih "gazde" kandžijaju.
Ljudima je dosadilo da JKP Stan ima više ćata, nego li majstora. Dosadilo je ljudima što nema lekara po selima, što je najbitnija kvalifikacija - članka karta stranke. Dosadilo je nemanje poverenja u institucije. Svi znaju lokalnog dilera i reketaša/zelenaša, ali su oni na slobodi. Menakenka sa dvoje dece vozi skoro 200 na sat gde je dozvoljeno 80 i bude kažnjena ispod zakonskog minimuma!
Dopizdilo je ljudima SELEKTIVNO SPROVOĐENJE ZAKONA!!!
Kada stvorite uslove za normalan život, Srbija neće imati problema sa populacijom kao sada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta će zadržati vozače u Srbiji - bolje plate ili bolji propisi?
Autor: Danas
Info
•18.02.2022.
•08:12 > 10:19
Komentari 49
Vlada
Vozni parkovi katastrofa.
Neispravna vozila ostavljaju vise prostora ovim ludacima bez milosti da te po usima udaraju.
Nazalost u celoj zemlji uslovi za rad su katastrofalni.
Ili nisi prijavljen ili si prijavljen na minimalac.
Kabadahije gazde se do bola izivljavaju.
U svim bransama.
U drzavnim firmama vladajuce partije trazs bespogovornu poslusnosti,parolom ako nisi sa nama protiv nas si.
Jednom recju kurton drzava!
Damjan
Zemlja čudesa
Bn
Ana
Realista
Ns
Lokvanj
Ns
ima li neko mozga?
Pun mi je kufer njihovih dvostrukuih standarda, arijevske rase i nadmenosti. Nadam se da će uskoro izbiti neki veliki svetski rat i stvari dovesti u red. Veličati Francusku, Englesku, Holandiju, Belgiju, Ameriku.... je isto kao i veličati najveće svetsko mafioze, ubiuce i razbojnike a za divno čudo kod takvih likova kao poslodavaca su najveće plate.
Povraća mi se.
Obavešten
Čuj, imaju ozbiljne sponzore, ozbiljne pare su legle, npr. za nanogicu, za Jadar, za....
Zamislite da im DRI prekontroliše ulaze i izlaze....
Mihailo
Anja
Lole
Dušan Beograd
12:34
JADNO SNS deli jakne građanima za potpis
Naprednjačka panika zbog predstojećih izbora dostigla je neviđenje razmere. Naprednjaci su u želji da dobiju što više potpisa za njihovu listu delili na Novom Beogradu jakne građanima, ne bi li ih na taj način dodatno "motivisali".
Na fotografiji dostavljenoj našoj redakciji vidi se veći broj ljudi u plavim jaknama na Novom Beogradu, a autori tih jakni su upravo naprednjaci. Sada, uz ulje, šećer, čokolade, brašno i toalet papir, dele i jakne...
https://direktno.rs/izbori-2022/398550/naprednjaci-izbori-podela-jakni.html
Иги
Policajac
Pa i treba da se kažnjava kada se voze krševi od kamiona, a vozači su slabo plaćeni i slabo motivisani. Da je plata 1200 evra mesečno, vozili bi vam profesori iz gimnazije, svi uredno uniformisani i držali bi se svih propisa. E ako ćete da platite 500 evra dobićete nepismene i pijane propalitete i propaličike.
Filip S.
05.02.2022.
Vlada Severne Makedonije odlučila je da ukine poreze na plate u sektoru informacionih tehnologija (IT) do 2023. godine, prenosi portal Klix.ba. Cilj je kako se navodi da se mladi ljudi podstaknu da rade uu toj industriji.
Vest je potvrdio i severnomakedonski premijer Dimitar Kovačevski, koji je kazao kako do 2023. godine predviđaju smanjenje poreza na dohodak građana u IT sektoru, sa 10 na nula odsto.
https://novaekonomija.rs/vesti-iz-sveta/severna-makedonija-ukida-porez-na-zarade-u-it-sektoru
---
Jedan banalan primer kako svaka država Evrope napreduje čak i jedna malena S.Makedonija a mi tapkamo u mestu 30 godina sa jednim te istim facama od političara i jednim te istim afričkim platama.
Nevezano da li je to zanimanje vozač kamiona ili programer ili majstor ili medicinar.Nebitno.
Svi idu napred,smanjuju poreze povećavaju platu kako bi zadržali ljude sa znanjem.U Srbiji se samo povećava priča jednih te istih lopova od političara.Ko će ostati od ljudi sa znanjem u takvom bolesnom okruženju sa takvim bolesnim,mazohističkim i lošim narodom bez trunke sećanja?Ko će ostati da ostavlja svoje zdravlje i mladost takvom narodu koji glasa to što glasa unazad 30+ godina?
Resenje
Gavrilo Nemačka
Ono što hoću reći dok sam radio u Srbiji koje je to trula država u garaži gde smo ostavljali autobuse nakon ture u okolini Beograda ostavim autobus na ulazu na kapiji veliki bilbord 2x2 metara piše "potrebni vozači autobusa sa iskustvom minimum 3 godina,plata solo autobusi 55 hiljada dinara zglobni autobusi 60 hiljada(u ono vreme 2017 e godine)".Izađem na sto metara da kupim doručak oglas u pekari "potrebna prodavačica u pekari nije potrebno iskustvo plata 52 hiljada,potreban pomoćnik pekara plata 65 hiljada".
Jedan primer navodim dokle je Srbije stigla.Koje bolesno društvo.Hiponotisana masa koju je tako lako prevariti pričom političara u bilo kojim medijima i vestima.Na sreću ogroman broj ljudi sa znanjem se budi što je dobro.Kad budu glasačima u Srbiji vozili Vijetnamci gradske autobuse onda će shvatiti gde su.Pitanje i tad.
/
tada ce se popraviti uslovi i povecati plata
bananarama
I tako jednom prilikom uđem u bus, krenem da validiram kartu a vozač me na srpskom pita "jesi ti naš zemljače?". Odgovorim mu "naš sam, naš sam", "vidi se, sedi ti samo iza mene, ne treba da kucaš kartu". I tako mic po mic krenemo u priču. Čovek mi ispričao da je nekada vozio u Vojvodini pa onda nekoliko godina u Gras-u. Tu više nije mogao da izdrži, dao je otkaz, neko vreme je prodavao na Futoškoj pijaci, malo radio kao građevinac a onda zapalio preko. Čovek je već u srednjim pedesetim godinama, vozi bus u Nemačkoj. Kaže nije loše, dobra je plata a super mu je što Nemci ne žele da voze buseve vikendom, hoće da odmaraju i da budu sa porodicom pa tada stranci vozači najviše i zarade. Nemački je već naučio da može prilično dobro da ga razume, teško mu je da priča, ali kaže da skoro uvek u busu se zadesi neko sa naših prostora, Srbin, Hrvat, Bosanac, Makedonac, Albanac, pa uskoče da prevedu ako treba mu zatreba pomoć. Šalje lovu kući ženi i deci, gleda kako da ih izvuče iz Srbije da i oni pređu u Nemačku.
Куп је битан
Dejan
vojvodjanka
Gore je što je to penzionisani profesor Zemunske gimnazije.
Problem je i što njegova žena,penzionisani kustos Narodnog muzeja,istoričarka umetnosti,vozi tramvaj.
Zlatno doba.
Sa biserima na vrhu krune.
SK
Bez veze
Nije stvar u godinama vec u iskustvu i zrelosti.
U svakoj zapadnoj zemlji postoji uslov za polaganje za slepere i kamionima sa prikolicom da je vozac 21-23 godine star. Pri tome je tamo jos veci nedostatak vozaca.
Koliko praxe sticu deca u sabracajnoj skoli? I uopste praxa je kod nas nikakva i nema je. Deranima bez praxe poveriti 40 tona je smesan predlog.
NS65
Ana
Neptun
Bojan
Kolone od 5 km na Batrovcima i Horgošu, čekanje na prelaz po 2 dana...
U tih 2 dana firma nema vozača jer on stoji u koloni umesto da vozi, vozač nije zadovoljan platom jer je plaćen po turi, a stoji u mestu.
Predsednik bi trebalo da vidi nešto na tu temu sa bratom Orbanom...ili da Vulin reaguje jednim nadahnutim saopštenjem HR vladi.
Kada je reč o promeni zakona o saobraćaju u smislu da 18-godišnjacima damo da voze šlepere - teško je ilustrovati sumanutost te ideje. I trenutno stanje je zastrašujuće, to je vidljivo svakom ko više vremena provodi na putevima Srbije. Ovo bi bilo pogibeljno.
Pre neki dan je MUP saopštio da je od 1.000 kontrolisanih vozača kamiona, njih 700 kažnjeno...
Milos
U Sloveniji je oko 600e
Hrvatskoj 500 a u Srbiji je 164 000 dinara(1400e) Jeste li vi bre normalni? I onda se kao cudite sto fali vozaca?
Vozaci su prijavljeni na minimalac,gazde ih tretiraju ko stoku,izrabljuju ih. A to ljudi ne zasluzuju.
Nikola
Vozac
Jaa
SWE
Bivsi vozac
Zoran
Ali ipak planiram odlazak posle pandemije. Razlog? Iskvareno drustvo i losi ljudi.
Građanin Kejn
Apsolutno se slažem i smatram da bi trebalo čak i povisiti granicu za polaganje praktične obuke za vožnju svih kategorija motornih vozila! S obzirom na broj poginulih mladih vozača od početka ove godine, ja im, lično, ne bih dao ni biciklu da voze pre navršenih 30 godina! I ovako svojim divljanjem u saobraćaju ugrožavaju bezbednost svih nas (za njihovu me zabole), nisu sposobni ni autom bezbedno da upravljaju! Ne smem ni da pomislim šta bi tek bilo kada biste im dali da voze šlepere!
Mile
Bb-ns
S.Igor
Che
Miko
Marjaskas
Pravda za vozače!
Nikada, ali nikada nismo imali ovako nedomaćinsku vlast.
Bravo za tekst!
EvoOvako
Ovaj Mandić, iz članka, on je svojevremeno imao rečenicu "Digni kamen i nać'eš vozača". Situacija se znatno okrenula.
I da se dozvoli polaganje za "E" sa 18 godina, bila bi ista situacija kao i sada, jer bi položili i otišli.
Dosadilo je vozačima da im saobraćajac uzme crvenu, da ih "gazde" kandžijaju.
Ljudima je dosadilo da JKP Stan ima više ćata, nego li majstora. Dosadilo je ljudima što nema lekara po selima, što je najbitnija kvalifikacija - članka karta stranke. Dosadilo je nemanje poverenja u institucije. Svi znaju lokalnog dilera i reketaša/zelenaša, ali su oni na slobodi. Menakenka sa dvoje dece vozi skoro 200 na sat gde je dozvoljeno 80 i bude kažnjena ispod zakonskog minimuma!
Dopizdilo je ljudima SELEKTIVNO SPROVOĐENJE ZAKONA!!!
Kada stvorite uslove za normalan život, Srbija neće imati problema sa populacijom kao sada.
Ssss
Jovan
Gavril
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H