Autor: Euronews Srbija

Info
05.03.2022.
17:46 > 17:50
Opšti bojkot ruske kulture i umetnosti na međunarodnoj sceni zatražile su neke od vodećih ličnosti ukrajinske kulturne scene, uključujući ministra kulture i informisanja Oleksandra Tkačenka.
  • Glas razuma

    06.03.2022 08:15
    Kultura i sport treba da budu prostor za dijalog, razmenu mišljenja i približavanje nasuprot neprijateljstvu i ratu. Ne valja kulturna blokada.
    Putin je 8 godina "ćutao", dok je stradalo "13.000-14.000" ljudi u Donbasu, dok je ogroman broj ljudi izbegao. Sada Putin i treba da sprži jednu Slovensku državu, razori gradove, pobije ljude, otera civile u izbeglice.
    Pre 22 godine slično to je uradio NATO- 8 godina je "ćutao", nisu zaštitili od iživljavanja siledžije tenkovima i topovima po civilnom stanovništvu i onda su dali sebi opravdanje da sprže jednu zemlju, razore infrastrukturu, da stradaju nedužni civili.
    Jel' isto opravdanje? Slično ali nije isto.
    Jel' isto stradanje? Slično, ali je neuporedivo.
    Pljujem ja i na jedne i na druge. Obični ljudi će stradati. Imaće i jedni i drugi razlog da se povećaju cene, da se poveća kupovina oružja.
    I jedni i drugi će polarizovati svet i imati povod da manipulišu običnim čovekom.
  • Pera

    06.03.2022 03:46
    Hoće li se ceo svet ofarbavati u boje "ukrajinske" zastave kao onomad u francuske? Neće, ipak su "jadni Ukrajinci" bivši Rusi. Da li su ruska salata, votka, nafta, gas... takođe "neprijatelji slobodnog i demokratskog sveta"? Nisu.

    Teško je ne biti "katolik" i "protestant", teško je ne biti nečiji, teško je znati, teško je biti Čovek. Teško vam "naši" objavljuju komentare (neprikosnovena sloboda mišljenja i izražavanja) jer niste "na liniji".
  • Deks

    06.03.2022 01:58
    U ovom trenutku milioni građana Ukrajine prolaze pravu golgotu, izloženi su najtežem stradanju, negiraju im se osnovna ljudska prava poput prava na život i slobodu. A kod nas se kao najveći problem postavlja pitanje međunarodnog bojkota ruskih umetnika, sportista. Kako je to moguće? Pa niko od tih umetnika i sportista nije životno ugrožen niti mora da vreme provodi u skloništu. Nisu bogme ni materijalno ugroženi. Toj operskoj pevačici ništa se i nebi dogodilo da je iskreno osudila postupke svoje vlasti protiv nečuvene agresije na Ukrajinu. Jasno je iz teksta da zapad itekako pravi razliku između ruskog režima i građana Rusije koji nisu deo režima a u mnogim slučajevima su takođe njegove žrtve.
  • samo kazem

    06.03.2022 00:30
    Ne laje kera...
    Kako dirljiva briga za ruski narod i umetnike! Ako osude svoju vlast i kazu: "Divni Ukrajinci koji slave nacisticke kolaboratore su za 8 godina pobili 14000 ljudi i stotine hiljada naterali u izbeglistvo, Putin je 6-7 godina molio Zapad da postuje potpisane sporazume i utice na Ukrajinu, ali to sve nema veze, Putin je 100% zao, a ukrajinska vlast i njihovi sponzori su 100% andjeli", treba im dopustiti da sednu malo s kraja i uzivaju u predivnoj fantasticnoj zapadnoj kulturi.
    Zapravo je u pitanju strah Zapada od gubitka kulturne dominacije. Indoktrinacija kulturnim obrascima pocinje vec u kolevci i traje skoro do groba. Potpuno odsecanje Rusije od zapadne kulture znaci da ce Rusi stvoriti neke nove kulturne obrasce u kojima Dzeri nece uvek pobedjivati Toma, a ptica trkacica kojota, gde kauboji sa belim sesirima nece uvek na kraju izresetati one sa crnim, u kojima americka vojska nije uvek dobra, milosrdna i jednom recju divna (primer: Rusi su silovali velik broj Nemica 1945, to nije sporno. Koliko su ih silovali Saveznici?).
    Problem je sama priroda ruskog sistema, u kojem jedan covek odlucuje o (skoro) svemu. Pre ili kasnije opet ce se naci neki Gorbacov koji ce prodati celu zemlju za Pizza Hut. Taj problem Rusi nikad nece moci da prevazidju...
  • Novosadjanin

    05.03.2022 23:40
    @Tata
    Zašto ako želite mir i pričate o demokratiji,tuđe stavove i mišljenja,označavate kao rusofobijom ?Kako Vi ili bilo ko zna pravu istinu,osim preko dostupnih informacija koje serviraju jedni i drugi a svi smo se uverili da je velika većina lažna ili propagandna...Rat nikome ne donosi dobro i sigurno da ima žrtava i izbeglica i sa jedne i sa druge strane ali mi nikada neće biti jasno kako naoružavanje donosi mir i posebno kako će Ukrajni pomoći ZABRANA učešća paraolimpijcima (invalidima koji su samo za to živeli)....Zar su to EU vrednosti....Zar je granatiranje Palestine od strane Izraela,bilo nevidljivo za SVET ili bi i to mogla biti rusofobija,razmislite malo ili kuva nešto Nato....
  • Tata

    05.03.2022 22:44
    Brinem
    Roditelj sam, ježim se i strepim od svakog rata.
    Ali se gadim rusofobije i glorifikacije ovih drugih.
    Pa jeste li vi gl..i ili ludi ili ste stvarno plaćeni za komentare kao ovi sendvičarski botovi?
    Koji je vaš j....i intelekt?!?!?
    Ovamo se busate nekim mislima i dwmokratijom, pa je l vas bre nije sramota da "ne vidite" šta sve čine ti zlikovci u održavanju tog "sna" kojemu se i vi nadate?!
    Sram vas bre bilo...
  • Petar

    05.03.2022 22:09
    1000 godina
    Naravno da ne , Sport i Kultura prave mostove čovečanstva i u naj težim trenucima ( bez dopinga ).
    Naprimer , na sportskom takmi čenju , Ukrajinski i Ruski sportisti se zagrle i pokažu čovečanstvu bit ljubavi u najtežim trenucima za sve nas i obesmisle centre moći u sekundi ( napišu posvetu na sopstvenoj nadgrobnoj ploči , ne igrajući se sa čašć
    Po karijeru , je lakše drugog kriviti , i tako u krug .
    Jeb.... vas sva pamet ovog nesvesta .
  • svinjaruja

    05.03.2022 21:57
    Zavisi
    Za one što spominjuju ruske pisce iz doba kad nisu ni putinovi roditelji bili začeti sveži vic: Tolstojev roman "Specijalna operacija i Mir".
    Inače nikom u svetu ne pada na pamet da sankcionišu, na primer, Makareviča ili Ševčuka.
    Mnogi ovde ni ne znaju za njih, mada bi morali pamtiti nastup Ševčuka na Trgu Republike u toku NATO bombardovanja.
    Na stotine ruskih umetnika, naučnika, pisaca je potpisalo peticije protiv ovog rata još prvog dana putinove invazije. Pošto ni na Zapadu nisu baš upoznati sa njihovom pozicijom, neki od ovih predstavnika Rusije su podpali pod sankcije kao kolateralna šteta. Uslediće korekcija.
    Ali oni najistaknutiji poput Gergijeva ili Macujeva jesu svojevrstni agenti putinovog uticaja u svetu i moraju snositi odgovornost za svoju svestno zauzetu poziciju.
  • Gradjanin

    05.03.2022 21:27
    Ova histerija ne pomaze! Mene je sramota sto sam deo te evrope (malo e). Ja u ovakvoj evropi ne zelim da zivim. To nije civilizacija na koju treba da se ugledam. Sve su cinili ovih godina da se Rusi udalje od EU, a oni su deo te Evrope. Ni JEDAN JEDINI PUT nije spomenuta opcija da Rusija bude deo EU! Da li je to slucajno? Zasto se Rusi guraju od nas? Ovo je jos jedan korak u tom pravcu i ja necu da ucestvujem u ovom ludilu i pruzam svim Ruskim umetnicima podrsku da ne treba da se izjasnjavaju, osim ako ne zele, a ako zelu da mogu i da podrze svoj narod i vojsku u Ukrajini protiv nacisticke vlasti.

    Zasto se sada kada se ovo zlo vec desilo ne krene u razgovore sa Rusijom? Zasto se pumpa naoruzanje u Ukrajinu? Kome to odgovara? Da li se prijatelju u tuci gura noz u ruke ili se razdvaja? Ovde nesto debelo ne valja. Histerija, ludilo, dizanje tenzija, guranje oruzja, medijske lazi, iskljucivanje Rusije iz svih tokova - bice da je samo isplivalo na povrsinu ono sto duboko kriju u sebi. Jako me cudi pozicija Francuske i Nemacke - ovo ludilo prosto ne lici na njih, kao da neko drugi misli umesto njih. Oni bi u normalnim uslovima igrali mirotvornu ulogu, a ovo... Kako sada Ameri trljaju ruke...

    Podrska Ruskom i Ukrajinskom narodu u ovom teskom trenutku!
  • cuvar

    05.03.2022 21:19
    Nego sta,to ih izjeda iznutra!
  • Šiško Žižek

    05.03.2022 21:11
    -
    Preživeću još koji mesec na ukrajinskoj salati.
  • Banderaš

    05.03.2022 21:03
    Pravda
    Nisam nikakav Rusofil,niti sam bilo ciji ljubitelj levog,desnog krila,amera,rusa ili bilo koga.Rusi su dali najveca knjizevna dela na svetu Tolstoj,Dostojevski,Turgenjev i zemlja su sa najvise prevodjenih pisaca na svetu,sa ruskog na druge jezike.Dali su ogroman doprinos u nauci,medicini,jednom recju su velika nacija,za postovanje-kao i neke druge nacije.Smatram da je ovo rezirano proganjanje svega sto je rusko nepotrebno,pogresno i da se pravi ogromna greska koja nas sve moze puno kostati.Ti ljudi koji pljuju po rusiji nisu reagovali 8 godina dok su rusi granatirani,ubijani i silovani po ukrajini.Nisu glas podigli kada je 80 rusa zivo zapaljeno u Odesi,nisu pokazali trunku empatije za ruske zrtve,kao da se ne radi o ljudima a sada daju sebi za pravo da se zale na rusku reakciju koja je ocekivana i opravdana,mislim malo zakasnela.
  • Marko

    05.03.2022 20:54
    Protiv sam svakog rata, ali ljudi moji medju morem bolesnih slika i snimaka neonacista Ukrajine, jedan na kom na nekoj zurci seku tortu sa ruskom zastavom i bebom (ne pravom) na njoj je nesto sto ni najbolesnijem balkanskom mozgu ne bih pripisao. Dakle gadim se reakcija citavog sveta i antiruske histerije u svoj njenoj jednostranosti i izopacenosti. Tako gledano, svet je uveliko zreo za ozbiljan 3sv rat, jer smo postali previse izopaceni.
  • Paja

    05.03.2022 20:32
    Jovanovic
    Jos samo rusku salatu nisu zabranili evropski beskicmenjaci... Od zapada se sve ocekivalo ali ostatak sveta je totalno u duznickom ropstvu i slusa zapadnjake i to na svoju stetu. Tek cemo videti ruske sankcije, i kako uticu na narod evrope.
  • Sta sad

    05.03.2022 20:26
    Sta je tu je
    Fasizam se mora izbaciti iz svih sfera.
  • Mile Sauer

    05.03.2022 20:15
    Kako se provlaci kroza sankcije
    TORTA MOSKVA , i kolac
    KOZACKE KAPE
    to je toliko nedopustivo da sam sokiran.
    :-)))
    Djokovic nije antikavser samo ima malo antivax stavove…
    Zapadnjaci nisu fasisti samo su ima malo stavovi takvi….

    To je to.
  • Beba

    05.03.2022 20:13
    "pacifisti"
    Gradonačelnik Milana proteruje ruskog dirigenta iz Milanske skale jer je odbio da javno osudi Putina. Misao se takođe usmerava i kažnjava ako nije u skladu sa jedinstvenom mišlju. Kao fašisti.
    Rusija mora biti kažnjena varvarskim, necivilizovanim i nehumanim metodama.
    A gde ste bili "pacifisti" kada su SAD uništavale čitave države, masakrirali legitimne šefove država, ubijali milione ljudi a Amerikancima čak ni sankcije!
    Evropska unija koja je zajedno sa Amerikancima bombardovala Beograd, raskomadala Jugoslaviju, ko joj je dao za pravo da uradi ovo? I zatim, nikakva „mea culpa” pa čak ni sankcija.
    Sada su svi protiv Rusije. Bar ćutite i odvojite malo vremena za učenje pre nego što otvorite usta. Zapitajte se zašto su u ovom novom svetu, osmišljenom i okupiranom silama zla, formatirali vaš mozak do te mere da ne prepoznaje gde je Istina.
  • Лиманац

    05.03.2022 20:12
    Одговор
    Не помаже.
  • Verica

    05.03.2022 20:08
    Naličje licemerstva
    Svi su sada postali pacifisti, iznenada otkrivši da je rat „zlo i uništenje“. Ne samo narod, već i svi naši politički lideri, čak su i pevači u prvim redovima protiv rata. I nema veze što ne znaju ništa o Rusiji, Ukrajini, ne znaju ni gde je Donbas.
    Ovi "pacifisti" za 8 godina NIKAD nisu prstom mrdnuli, NIKAD protestovali po italijanskim trgovima, na društvenim mrežama.
    Apsolutna TIŠINA, prigušena mekoćom njihove udobnosti. Zaštićeni plaštom EU cenzure i ideološke diktature.
    Evropska unija fašističkim metodama povlači sve dublju brazdu između nje i Rusije. Sjajna, puna sebe, rasistička prema Rusima, bolesna od rusofobije pretvorila se u monstruma. Evropa zbog svoje moralne degradacije nije u stanju da razume Rusiju. Pretvarajući se da osuđuje rat, Evropa je ta koja objavljuje rat Rusiji. Potpuno zatvara vazdušni prostor za sve ruske letelice, za bilo koju vrstu aviona, čarter, privatne, bilo da su u vlasništvu ili registrovani ili pod kontrolom Rusije.
    Četrdeset evropskih udruženja novinara pritiska da zabrani kanal Russia Today u Evropskoj uniji u znak solidarnosti sa Ukrajinom.
    EU je otišla toliko daleko da je ZABRANILA rusku slobodu govora. Glas ruskih novinara je već apriori žigosan kao „nosilac dezinformacija“. Slušajte samo šta izjavljuje bivši vojni novinar koji se bavi odabirom vesti za Rai 2: Vesti iz Rusije čak i ne uzima u obzir „jer su sve lažne“. Dakle, ruski kanali moraju biti zauvek zatvoreni.
  • Инспектор Вишекруна

    05.03.2022 20:07
    Апсолутно не!
    Свако ко има довољно година да се сећа Милошевића то зна!
  • samo pitam

    05.03.2022 20:02
    Kako tacno ovi na demokratskom Zapadu misle da bojkotuju Tolstoja, Dostojevskog, Cajkovskog? Spaljivace knjige i partiture, laserskim zracima ce ljudima brisati secanje? Otpustice sve vrhunske umetnike zato sto su Rusi i na njihovo mesto zaposliti Ukrajince, kao u Metu?
    Toliki strah imaju od Kine i Rusije da je to prosto neverovarno. Pogledajte npr. vesti na sajtovima BBC ili na CNN u proteklih nekoliko meseci, pre ovoga sa Ukrajinom. Svakoga dana barem po jedna (a nekad i vise) negativna vest u vezi sa Kinom ili Rusijom, tema i povod su nebitni, vazno je da se pise. I da se veruje u to sto se pise. Sto puta izgovorena laz postaje ne samo istina vec i odlicno sredstvo manipulacije.
  • Slucaj

    05.03.2022 19:57
    @Verica
    Priznajem da ne znam mnogo po pozadini tekucih dogadjaja. Posto vidim da vi znate (da kopirate), molim Vas da mi objsnite zasto Putin nije usao u Donbas i sredio stvar nego razara celu drzavu? Ah da, pa i SRJ su bombardovali celu, ne samo Kosovo. Opravdano je.
  • Иги

    05.03.2022 19:44
    Не.
  • Niko Nekolic

    05.03.2022 19:33
    Bojkot sportista i manifestacija - da, samo izbacivanje kulture i umetnosti kao ona priča izbacivanja Dostojevskog iz kurikuluma u Italiji - ne. Kada nema "hleba i igara" narod polako shvati da nešto nije u redu.

    Ćutanje je znak odobravanja ili straha sa druge strane pa je donekle razumljivo odbacivanje javne osude nekih ličnosti. Primer je Ruska operska diva u Americi koja ili podržava trenutnu situaciju ili se boji pa je zato njen angažman prekinut.
  • Džo

    05.03.2022 19:28
    .
    To su te samozvane Antifa koje su pravi fašisti.
    Zabraniti, Čajkovskog, Dostojevskog...,ludilo čisto.
  • Leman

    05.03.2022 19:26
    Mislim da zabrana ruskih macaka i opere veoma pomaze..
  • Žaklina

    05.03.2022 19:26
    @Pa...
    Izvini kako pomaze maltretiranje hokejasa koji nemaju nikakve veze sa Putinom ili obicnog sveta koji je davno imigrirao. Koliko god Vi mrzeli Putina, ovo nije Putinovo delo, ovo je papajzanija koja traje godinama a oni koji su trebali da pomognu resavanju problema su samo dolivali ulje na vartu, huskajuci ukrajinske politicare. Nijedan rat nikome nije dobro doneo ali ovaj rat traje vec 8 godina, samo je sada eskalirao. Postedite me uporedjivanja sa Milosevicem i slicnih nebuloza, Milosevica su isti ovi koji "podrzavaju" Ukrajinu i doveli a problemi u SFRJ su poceli jos 1972 u Hrvatskoj, pa 1983 na Kosovu. Samo ljudi slabo pamte.
  • Mile

    05.03.2022 19:15
    Predstava
    Dali je moguce da je zapadni svet toliko naivan i naseo na manipulaciju Zelenskog? Zaveo je svet, uveo je svoju zemlju u rat i unistio je. Sve to samo zato sto je obecao Nacistickim snagama uvodjenje zemlje u NATO i EU po hitnom postupki. Zaigrao se mali, Rusi ga provalili a NATO ga je vec iskulitao. Sada svet gleda kako da se ispetlja iz ove nepotrebne situacije.
  • saša

    05.03.2022 19:10
    naje*asmo
    Bojkot sportista i umetnika ne pomaže Ukraijni ni Rusiji ni Evrppi. Evropa je nasela na igru SAD. RRusija je deo Evrope i na tome bi trebalo da poradi i tako privuče Evropu sebi. Dolaskom Putina su trebali na tome da rade a ne na propalom receptu SSSRa.
    Ni Evropa nije pokušala da privuče Rusiju, zatucanu stogodišnjem teroru komunista, da se uspravi i krene pravim i ispravnim putem. Tim propustom Evrope svi smo naje*ali.
  • AK

    05.03.2022 19:01
    Samo treba pogledati
    ko profitira od svega ovoga. Običan ukrajinski i ruski narod sigurno ne.
  • Slanina

    05.03.2022 18:56
    Zapad se zalaze za borbu protiv diskriminacije i sovinizma. Kraj vica.
  • naivcina

    05.03.2022 18:53
    .
    Izolacija i izbacivanje sportista(i jos stosta) je nemoc zapadnih sila da se suprodstave.cackali su mecku sad se mecka uspravila.
    Kad ti lepo kazem vrati mi moje krpice .....
  • A3

    05.03.2022 18:50
    Orvel bi mnogo naučio
    Taj generalni bojkot je odvratna, šovinistička budalaština. Ne može se ceo narod smatrati zlim i zločinačkim. Takav stav je neargumentovan, površan i nepošten. Politička korektnost po svaku cenu je tragedija civilizacije. Iza nje se po milioniti put krije strah u vezi gubitka novca. Sva pozorišta, operske kuće, univerziteti, akademije, međunarodna takmičenja zavise od publike, korisnika i donora. Svi su uplašeni da će im prihodi pasti ako se jasno i glasno nisu izjasnili protiv Rusije. Društvene mreže jedva čekaju da se dokopaju vesti o onima koji se nisu svrstali, da bi dalje širili vest o tome i povećavale broj zavisnika. Sve je vrlo prozirno i jadno, ali to je vrli, novi svet. Sada niko više ne govori o pravu na lično mišljenje i opredeljenje. Svi moraju isto da misle. Koliko do juče se takvo ponašanje pripisivalo totalitarnim društvima, danas je normalno i poželjno.
  • Slucaj

    05.03.2022 18:45
    Osudili ne osudili, nagrabusili su, od jednih ili od drugih. Zato to ne treba ni traziti od njih. Druga su prica oni koji glorifikuju rat i bolesnika. S takvima ni ja ne pricam, a ne da se slicnima pruzi medjunarodna paznja. Elem, u tekstu je sve lepo receno.
  • Idi begaj

    05.03.2022 18:38
    Da li se takvo pitanje treba postavljati?
    To je upravo ta histerija o kojoj rusi pričaju.
    Tek kolegijalnost umetnika ka ruskim umetnicima....
    Kakva sramota.....
    Sve što je na sceni,kada se sabere,rusi su potpuno u pravu i oni očigledno jaako dobro znaju sa kim imaju posla.
  • Dragan

    05.03.2022 18:37
    Pa zaboga
    Ko da nismo videli 192 kako smo prošli mi. Šta očekivati? Nije valjda da neko misli da mase na zapadu misle svojom glavom. To su disciplinovan zemlje gde su građani poslušni, a ne ko kod nas što još čitamo, raspitujemo se. A te vajne demokratije i vladavina zakona redovno padaju u vodu pri svakoj probi. Eto pr Kanade i protesta. Ps meni su i Ukrajinci braća kolko i Rusi, al Rusija je velika država zato što štiti svoje interese i ako je neko s.ebe to će biti sami Rusi. Ovaj Zelenski je gori po Ukrajinu nego što su i Sloba i Đinđić i Vučić po Srbiju zajedno. Videćete kad prođe ovo sran.e ima da rasproda najbogatiju zemlju u Evropi gore nego što su ovi Srbiju.
  • Malo istine

    05.03.2022 18:37
    Vec smo prosli kroz tu pricu i opet su nasi sportisti donosili zlato. A o njihovoj demokratiji dovoljno govori diskvalifikacija Milorada Cavica. Sve je dozvoljeno dok podrzavate njihovu politiku. Gomila licemera.
    Samo sto taj svet nije svestan da Rusija nije Jugoslavija, da Putin nije Milosevic, da od njihovih energenata zavisi najmanje 20% Evrope, da sila boga ne moli. Mogli bi da se podsete kada su svojim promasenim odlukama dali legitimitet svakoj Ruskoj bombi. Ukljucujuci i gadjanje kolone izbeglica, mucenje civila, trgovinu organima...
  • Verica

    05.03.2022 18:34
    Lice i naličje
    Ево како италијанка која живи у Русији лепо може да сагледа ситуацију. Нажалост већина на западу и многи код нас
    Pošto se iz fotelje u BG teško može saznati šta se zaista dešava i šta se dešavalo u Ukrajini, a "naši" mejnstrim mediji vrte jednu te istu priču, evo šta kaže Marinella Mondaini, italijanska književnica, novinar i prevodilac koja živi u Moskvi a boravila je u Donbasu. Mislim, nije loše ponekad čuti i drugačije mišljenje, jer mi ovde u svakom slučaju ne znamo šta se zapravo dešava. Pomenula je i Beograd. Prevod:
    "Pacifisti. Voleo bih da su svi ovi novopečeni pacifisti, došli sa mnom u Donbas poslednjih godina, da vide šta se sve desilo u ovih 8 dugih ludih godina razaranja. Uništena groblja i crkve, masovne grobnice. Pokazala bih im ubijenu decu na fotografijama koje vise u "Muzeju anđela" u malom gradu u Donjeckoj republici. Istovremeno bih im prevodila priče običnih ljudi na ulici. Videli biste suze u očima starih koje nikada neću zaboraviti. Videli bi snagu i dostojanstvo naroda Donbasa, koji je uprkos ratu koji je pronacistička ukrajinska vlada (koju su na vlast postavile Sjedinjene Američke Države, uz podršku EU) pokrenula protiv njih SAMO zbog činjenice da su za prijateljstvo sa Rusijom i da žele da žive po svojim principima.
    Videli bi tegobe naroda u uslovima ekonomske blokade, gasovodi i vodovodi razneseni ukrajinskim bombardovanjem, poluporušene kuće sa prozorima prekrivenim celofanom...
  • Pa...

    05.03.2022 18:31
    Ne. Ali pomažu manje obrazovanom delu ruskog stanovništva da shvati da ih je putler izolovao od ostatka sveta. U svemu.
    Doduše, ako su slični srbljima, ne bih se nadao velikom uspehu.

    Ali zato glad - svi razumeju.
  • Ivana S

    05.03.2022 18:21
    Odmaže
    Besmisleno, samo doliva ulje na vatru. Blasfemija nauke, umetnosti i sporta.
  • Odgovor

    05.03.2022 18:20
    Je
    Ne.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna