Autor: Tanjug, N1

Info
17.03.2022.
06:45
Visoki predstavnik EU za spoljnu politiku i bezbednost Žozep Borelj izjavio je da ne treba zanemariti činjenicu da je Srbija u UN podržala rezoluciju kojom se osuđuje agresija Rusije na Ukrajinu.
  • Zemlja čudesa

    20.03.2022 13:07
    Elementary, my dear Watson
    Matori gad menja teze. Nismo mi podložni ruskoj propagandi nego nas ima dosta koji još uvek pamtimo "nezakonito, ali pravedno" NATO bombardovanje i sankcije koje su se završile otcepljenjem dela teritorije. I, da, osvetoljubivi smo jer želimo da neko (kad već mi nismo u stanju) nabije zube u grlo NATO paktu.
  • Ага

    20.03.2022 10:33
    Није јавно мњење подложније пропаганди ботоксираног кепеца, него овде имају јаку базу плаћеника, који су се сада растрчали по свим медијима и буквално ''кроје'' јавно мњење.
  • Lala

    19.03.2022 19:22
    Crnjak
    Srbi-rusofili uporno ponavljaju mantru da su nas bez razloga bombardovali, ne nisu nas bez razloga bombardovali.Pateticni izgovori kako nas tzv zapad mrzi jer smo pravoslavni je cista glupost,razaranja i rat su izazvali politicari iz Srbije jer su zeleli dominaciju nad ostalim republikama,a sada kada su izgubili sve ratove okrivljuju druge za svoju nesposobnost. Vekovima niste sposobni da stvorite funkcionalnu i normalnu drzavu ,nego vam je lakse da zivite kao paraziti .
  • Милан

    19.03.2022 16:52
    Оно кад војник имерије лажи и колонизатора прича приче. "... ко о чему, војник о скраћењу". Русофоби, толеранцја не помаже кад вас насилник нападне - тада се морате бранити ако желите преживети. Руси се бране, ушли су им у двориште и сад је кренула одбрана. СССР и авнојевсе границе нису почетак историје па не могу бити ни крај.
  • Mile

    18.03.2022 10:51
    Izvinjenje
    Iskreno izvinjenje nato propagandi. Potrudicemo se da se popravimo i potpadnemo vise pod uticaj vase propagande.
  • 313

    18.03.2022 06:52
    Prostodušni i sluđeni
    Podložni smo svim mogućim uticajima, naročito onima koji nam štete, jer smo ubeđeni da sve kapiramo, a prevode nas žedne preko vode nekoliko puta na dan.
  • Deks

    18.03.2022 01:26
    Na žalost to je tačno a to je najviše zbog toga što već najmanje 15 godina većina medija u Srbiji otvoreno zastupa interese Kremlja. Neki to rade potpuno otvoreno a neki sasvim suptilno. Nama se desio apsurd da nekadašnji simbol nezavisnog novinarstva B92 preko noći postane njihovo glasilo. Priča se tu nije zaustavila na našoj zemlji već su se pipci širili dalje po medijima na Balkanu a posebno Hrvatskoj.
  • BG Kale

    17.03.2022 23:25
    Sećam se kolone tenkova koja je išla autoputem BG-ZG devedesetih. Sećam se i grafita Novosadski korpuse stidi se. Znam da su i drugi imali svoje zločince ali nemojmo zatvarati oči pred arkanima i šešeljugama.
  • Ђорђе Ивковић

    17.03.2022 23:05
    Наивни Борељ
    Он би да више верујемо његовим речима него својим очима.
    Заправо, он би да нас убеди да да су добри момци они који су извршили агресију на Србију.
    Зашто међутим нико не пита Бореља шта мисли о народима који су подложнији читању "Мајн камф" него Достојевског?
  • goxy

    17.03.2022 20:56
    I onda se neko pita zasto smo toliko omiljeni u Evropi.
  • Mama

    17.03.2022 19:40
    @Jovica
    Nisi razumeo, niko ne podrzava reketiranje bolnica, vrtica i dece. Ne podrzavamo to nikada pa ni od 2014-e, a ne samo od pre 2 nedelje. Ne podrzavamo izgladnjivanje i ubijanje dece bilo gde u svetu a ne samo u Ukrajini. Niko normalan ne moze da podrzava ubijanje dece, pa ni ovi huskaci koji mrze Ruse pa bi sve Ruse na vrbe, a mozda i Srbe.
    Ima toliko laznih informacija da ljudi se trude da cuju zaista od ljudi koji su odatle, pa cujemo svasta. E to je razlika, jer istina je uvek negde izmedju, a deca ne trebaju da budu kolateralna steta te istine.
  • Mrzim patrijote

    17.03.2022 19:05
    Sudeci po komentarima uopste nije cudno sto su sve okolne drzave glavom bez obzira pobegle od beograda.
  • Mama

    17.03.2022 18:39
    @Jovica
    Nisi razumeo, niko ne podrzava reketiranje bolnica, vrtica i dece. Ne podrzavamo to nikada pa ni od 2014-e, a ne samo od pre 2 nedelje. Ne podrzavamo izgladnjivanje i ubijanje dece bilo gde u svetu a ne samo u Ukrajini. Niko normalan ne moze da podrzava ubijanje dece, pa ni ovi huskaci koji mrze Ruse pa bi sve Ruse na vrbe, a mozda i Srbe.
    Ima toliko laznih informacija da ljudi se trude da cuju zaista od ljudi koji su odatle, pa cujemo svasta. E to je razlika, jer istina je uvek negde izmedju, a deca ne trebaju da budu kolateralna steta te istine.
  • Jelena

    17.03.2022 18:31
    Stvarno?
    Mi smo doziveli slicnu medijsku hajku a s ozbirom da su neki od nas bili tu i 1990 i 1991 i 1993 i 1995 i 1999 i 2004, mi samo volimo da se raspitamo na vise strana. Nego, kada ste tako demokratski, pa sta bi s Asanzom?
  • Lala

    17.03.2022 17:45
    Crnjak
    Ovi sto podrzavaju putina i rusiju,zar zaista zele da zive u takvom sistemu gde te drzava ubije,otruje..zato sto si izgovorio kritiku na njen racun?? Koristite malo mozak a ne dupe.
  • Srbija glasala u UN

    17.03.2022 15:19
    protiv Rusije
    Srbija glasala protiv Rusije, sta jos hoce ovaj ? Ovi ce na kraju za rat izmedju Nato-a i Rusije na tlu Ukrajine koji je 2000 km odavde optuziti Srbiju, i na kraju nas bombardovati jer Rusiju ne smeju.
  • Anti Putin

    17.03.2022 14:35
    Rusofili negoduju.
  • Zoki

    17.03.2022 14:13
    Kombinacija bota i rusofila = bljak
  • Jovica

    17.03.2022 14:08
    Svaka cast radiju 021 sto objavljuje komentare. Jer sada mogu da shvatim koliko se veliko zlo uvuklo u ljude i medju kakvim ljudima zivim.
    Podrzavati raketiranje bolnica, skola, vrtica?
    Stravicno.
  • Anoniman

    17.03.2022 13:51
    @Panonian
    Pa brate, podeli se pa idi više, ako misliš da 50% "vas" (koji god to bili) neće s "nama", ajte daleko vam lepa kuća, drž'te se za tu šljivu i pevajte "ćao-zdravo"...
  • Tuga

    17.03.2022 13:38
    Zato sto Rusija ima kriminalne sprege sa ovasnjom vlascu, pritom mi i Rusi imamo zajednicki afinitet prema korupciji, lazima i ugnjetavanju drugih, tako da je ovo prirodno prijateljstvo…
  • Zare

    17.03.2022 13:10
    @X
    Srbija samo geografski pripada Evropi a usvakom drugom pogledu ne. Ako ponovo budemo trpeli izopstenjenje ili razaranje nije nam niko drugi kriv, krivci su medju nama.
  • Banja Luka

    17.03.2022 13:00
    @V
    Evo ja ću, ne mora on.
    Da se podsetimo- HVO je bio na 20 km od Banja Luke a Banja Luka spakovana da krene put majke Srbije. Onda su ih nazvali i zaustavili.
    I, šta ćemo sad?
  • Dogodine

    17.03.2022 13:00
    U Batošu@
    Definitivno ces gledati svoju propast
  • x

    17.03.2022 12:58
    x
    @x
    Kaže pravoslavni X: @Pannonian

    Evo da ti odgovorim, ne znam odakle ti pravoslavlje u celoj ovoj prici koje niko nije pomenuo. Da mozda ti ne manipulises? Religiske slobode,EU? preko noci,puj pike ne vazi. Sad je ponovo rasizam i zigosanje u ljudi u modi. A mi iskopmleksirani (kud bas Srbi!) moramo da pratimo trendove i da mantramo CNN propagandu. Pitanje za tebe: Da li je vaznija cinjenica to sto je bombardovanje 1999 bilo protiv medjunarodnog prava ili cinjenica da je bilo pre 20 godina? To sto je bilo pre 20 godina ne menja cinjenicu da je bilo protiv kodeksa UN. To sto je Panonian napisao istinu o Srbima kao narodu u par recenica( da se inate na svoju stetu,da su impulsivni i ostrasceni) ne menja cinjenicu da je preostalo 80 posto napisanog sadrzaja u njegovom komentaru neistina i omalovazavanje necijeg misljenja.
  • Zare

    17.03.2022 12:36
    Srbija prakticno vec ima rusku vojsku na svojoj teritoriji u obliku botova koji po komandi sire ludilo i laznu sliku podrske agresoru.
  • pobeci iz

    17.03.2022 12:35
    Nedodjije
    Mrzite zapad a stedite u evrima.
    Mrzite zapad a kupujete zapadna kola.
    Mrzite zapad a bezite na njega da zaradite.
    To se zove licemerstvo zar ne?
  • Goran

    17.03.2022 12:23
    Ja sam imao prijatelje u Vukovaru, a moj drugi prijatelj je bio tobdžija koji je gađao Vukovar. Sada je u Americi, otišao je čim su ga pustili na odsustvo i nije se vraćao. O tom periodu slavne srpske istorije ne želi da priča.
  • Ubogi srpski seljak

    17.03.2022 12:22
    @Jeftina "placena" propaganda!
    "Moramo se podeliti i razici jedno sa drugima teritorijalno pre svega jer 50% Srbije ne želi da ide u tom pravcu..."
    član 307.krivičnog zakonika Republike Srbije.
    Krivično delo ugrožavanje teritorijalne celine države Srbije.
  • @x

    17.03.2022 12:18
    Kaže pravoslavni X: "@Pannonian
    "pravdaju nekakvim bombardovanjem od pre 20 godina"... Nije to nekakvo bombardovanje vec gnusan ratni zlocin ..."

    Vidi, prijatelju: za početak se obrazuj da možeš da pročitaš i razumeš napisano, a bez da očigledno izvrćeš vrlo jasno napisane rečenice, i da tim izvrtanjem manipulišeš i daješ izjavama značenje koje one nemaju, nisu imale, niti su imale nameru da imaju. U gorem slučaju ovo što radiš se zove "manipulacija". U boljem slučaju, mada je vrlo relativno da li je to bolje ili ne, to spada u nešto što se zove "funkcionalna nepismenost" - ono kada neko ne razume suštinu napisanog.

    Dakle, još jednom: "Pannonian" je napisao OVO: "... pominju se nekakve zavere, pravdanje bombardovanjem od pre 20 godina..."
    Znači nije bilo "nekakvo bombardovanje" već "nekakve zavere". Ali to je jako teško bilo za pročitati i razumeti. Ali zato je savršeno lako razumeti svetsku geopolitiku.
  • Psiholog

    17.03.2022 12:06
    @Pannonian
    Potpisujem.
    Poznati termini- infantilni i paranoja.
  • Филип

    17.03.2022 11:59
    Ништа не схвата...
    Треба њему на главу 78 дана сипати осиромашени уранијум, бомбе и ракете па ће му из оне ствари доћи у главу.
  • V

    17.03.2022 11:58
    B
    Neka mi samo gsp.Borelj odgovori Dali strana vojska na teritoriji BiH predstavlja :"Oslobodioce"ili "Okupatore" "Opet Švabo svoga konja jaše"..... pazi idu RUSI
  • P

    17.03.2022 11:51
    P
    Dok ste bombardovali sirom sveta i izivljavali se nad slabijim sve je bilo u redu a sada vase guzicerine dosle u pitanje pa kupujete wc papir u neogranicenim kolicinama!Kuc kuc
  • Tek malo

    17.03.2022 11:51
    Cenim misljenje g.Borelja ali ne mogu da shvatim i prihvatim ovako krajnje nadobudan i arogantan nastup sa uzvisene pozicije nekakvog slobodnog intelektualca.Negira li to g.Borelj ovakvim svojim stavom postojanje oruzanih formacija u Ukrajini sa otvorenim fasistickim obelezjima i ideologijom? Negira li g. Borelj postojanje Azova,Ajdara,Dnjepra 1,2 I ostalih formacija?Negira li da je najveci i najznacajniji politicki protivnik aktuelnog predsednika Ukrajine strpan u pritvor,da su sve politicke stranke koje ne misle kao aktuelna vlast zabranjene,cak TRI tv stanice koje nisu bile pod kontrolom rezima bukvalno ugasene.Negira li g.Borelj da su gradjanima u Ukrajini zakonom zabranjene upotreba materinjeg jezika i da se ljudi zbog toga diskriminisu i proganjaju?! Ako sve over sitnice g.Borelj negira onda ima problem sa negiranjem istine a ne ruske propagande. Nisu stvari ocigledno crno bele kako g.Borelj zeli da nam oh predstavi.
  • Hahahohohuhu

    17.03.2022 11:50
    Eto ti sad, ceo narod obeležen zbog politike predsednika koga upravo vi iz EU podržavate i žmurite na njegovu diktaturu dogod vam tako odgovara. Mi ne poistovećujemo običan narod s onima koji su na vlasti. Ni Ruse s njihovim diktatorom, niti Amere s njihovim vođama koji pobiše pola sveta a to zovu uvođenjem demokratije. Meni kao pojedincu vi se ne razlikujete ni od Putina ni od Bajdena, ograničavate informacije i insistirate na jednoumlju. Pa mi to imamo i u našoj zemlji i s tim živimo svakodnevno, svi vi koji ste na vlasti i u Eu i u USA i u Rusiji ste sve ovo i napravili i sve ste bogatiji jer živite od svađa među nacijama. Lip pozdrau.
  • x

    17.03.2022 11:38
    x
    @Pannonian
    "pravdaju nekakvim bombardovanjem od pre 20 godina"... Nije to nekakvo bombardovanje vec gnusan ratni zlocin koji nije u skladu sa UN pravom,istim onim na koje se sada pozivaju US i UK. Najveci i najmocniji kolonizatori ove planete su vekovima krojili sudbinu svima preko svoje propagande,sada smeta sto jedan deo Evrope ne kupuje tu njihovu propagandu. Inace inteligentni deo stanovnika u usa i uk,ne kupuje cnn propagandu vec uvek tezi da sagleda dve strane,sto nam je sada onemoguceno,jer se ucutkuje svako iznijansirano misljenje i pogled na svet kakav je danas. Mi smo mozda mali i nemocni da bi zapadnom svetu otvarali oci,ali sigurno postoje oni koji su mocniji od nas,koji imaju odgovornost da ne cute na ono sto je pogresno u "zapadnoj demokratiji", koja bi da kroji misljenje ljudi u suverenoj drzavi. "Tyranny is the deliberate removal of nuance"- Albert Maysles
  • dogodine u Botošu

    17.03.2022 11:34
    Ovaj Pannonian je pametan decko, jedan od retkih takvih koji komentarisu ovde. Sve vam je lepo rekao samo nema ko da procita i razume napisano. Vidi se da je mlad posto ga jos drzi entuzijazam. Ja sam vec odvec star da bih imao nekih iluzija o popravci ovog drustva koje srlja kolektivno u proslost (pri tom potpuno nesvesno sveta i sebe u tom svetu). Sreca sto je brza propast zagarantovana pa mozda i mi stariji dozivimo da uzivamo gledajuci je.
  • 31

    17.03.2022 11:18
    javno mnjenje ovde ne postoji, ima gomila bezaca sa casova koji kao papagaji ponavljaju sta im konvertit seselj prica
  • ZLObodan m.

    17.03.2022 11:10
    Ovi isti sto su voleli ZLObodana sada vole i Putina.
    Znamo kako je prosao ZLObodan. Kako ce proci Putin videcemo.
  • Wikipedia

    17.03.2022 10:56
    "Istu ste prosipali istovremeno kada ste nas zasipali svime i svačime 1999. i tu besprizornu fašističku agresiju nazvali "Milosrdni anđeo"!?"

    Ta operacija se nikada nije zvala milosrdni anđeo. To ime je Milošević izmislio radi domaće propagande.
  • Džo

    17.03.2022 10:51
    .
    Ovaj nas zeza. Treba da verujemo ovima koji nas ubedjuju da su u svim ratovima Srbi zločinci i jedini krivci a srpske žrtve tretiraju ka pse, nebitni su. Lažima nam otimaju deo teritorije, podvaljuju nam njihove proizvode mnogo lošijeg kvaliteta već na zapadu a cene čak i veće, zavadjaju narode...
  • Upitnik

    17.03.2022 10:40
    ...
    Jel to ona EU sto trazi od ruskih sportista da se odreknu svoje drzave zarad ukrajinskih nacista? Sramota. Jedva cekam da se raspadne ta lazna kvazi EU! Korupcija, mito, fasizam, nacizam...to je ono sto danasnja EU nudi i propagira.
  • Pannonian

    17.03.2022 10:39
    Inat kao put ka propasti
    Možemo videti glupost ovog naroda u vezi sa pomenutim kroz ove komentare. Apsolutno izgubljeni, pominju se nekakve zavere, pravdanje bombardovanjem od pre 20 godina, čak se i masoni pominju vidim. I naravno svako od njih je uveren da govori u ime celokupnog naroda. Kad pojedinci smatraju da je Srbiji mesto na zapadu, kad su informisani o ponašaju Srbije kao i o Ruskoj okupaciji smatraju se izdajnicima Srbije jer ne vide stvari kao i oni, kroz nekakvu iskrivljenu sliku realnosti. Naročito uz pomoć Ruskog organizovanog uticaja koji se poput tumora širi Srbijom. Srbi su narod veoma suženog uvida i retko zaista vide realnost. Po mom mišljenju čak nesposobni da rukovode državom i zdravo rasuđuju. Srbija se ponaša poput nezrelog deteta i veruje u bajke o sebi i svetu. Kao maloletni delikvent u međunarodnoj zajednici koji je već prerastao dom i više mu nema pomoći. Moramo se podeliti i razići jedno sa drugima teritorijalno pre svega jer 50% Srbije ne želi da ide u tom pravcu i ovo postaje sve očiglednije. Ovi minusi nisu realna slika većine uopšte već odraz gluposti i manipulacije samo jednog dela naroda. A možda najveća komedija je njihova samouverenost u svoje iskrivljeno i primitivno razmišljanje. Uvek protiv, nikad pozitivni za progres sopstvenog društva. Oni se zapravo boje progresivnog razvoja države i sebe kao individue jer bi morali da se suoče sa sopstvenom glupošću i realnim svetom kakav on jeste.
  • Petrovic

    17.03.2022 10:39
    Putin je trenutno najpozitivnija licnost na planeti.
    Tolika ljubav prema skolama i vrticima u Ukrajini malo kad je vidjena.
    Pogotovo ljubav prema deci u vrticima za koje se Putin trudi da im ne fali dlaka sa glave.
  • BOŠKO

    17.03.2022 10:38
    propaganda ali američka
    20 godina su nas ubeđivali da je u redu kad napadneš i okupiraš neku zemlju, otkineš komad. Taman smo naučili to kad sad kontra, nije u redu.
  • Детелинара

    17.03.2022 10:30
    Не, вероваћемо западним медијима који ставе слику мртвих цивила у Доњецку и напишу да је то у Кијеву. Осетили смо ми вашу "истину" у медијима на својој кожи. За истину нам више не требају медији. Довољне су Телеграм групе где пишу обе зараћене стране.
  • /

    17.03.2022 10:30
    /
    @/
    nesto drugo sam prokomentarisao.
    mogu ja promeniti nik
  • ns ja

    17.03.2022 10:29
    Pa upravo mi i gledamo širu sliku i veoma nam je jasno čija je propaganda i sa kojim ciljem!
    Istu ste prosipali istovremeno kada ste nas zasipali svime i svačime 1999. i tu besprizornu fašističku agresiju nazvali "Milosrdni anđeo"!?

    U Srbiji merimo samo konkretna dela - a vaša se još osete od 1999. godine, kada ste nam protivpravno i fizičkom agresijom OTELI/okupirali deo teritorije, a i mi smo suverena država, kako to vi evropljani volite da kažete i za Ukrajinu.
  • Ranko

    17.03.2022 10:25
    Čitajući komentare, izgleda da je Borelj u pravu.

    Uzgred seća li se neko prisilne mobilizacije JNA 1991-1995 kada su naši mladići odvođeni da ratuju u Bosni i Hrvatskoj? Tada je iz zemlje pobeglo na desetine hiljada, ali niko u Rusiju, nego svi na zapad.
  • Goran

    17.03.2022 10:21
    Celo covecanstvo osudjuje varvarizam malenog zlog coveka ali zato nasi rusofili prkose tom covecanstvu podrzavajuci zlo iz Kremlja.
    Stidim se sto delim vazduh s takvima.
  • BojaNS

    17.03.2022 10:14
    mojne
    Mojne mi ti pricas o propagandi. Reci mi sta ti znas o NATO bombardovanju Srbije i ratu na Kosovu?
  • covek

    17.03.2022 10:12
    samo rekao
    sta vidimo cim dodjemo dole iz "dijaspore". 90% medija prica istu pricu. agresivne antivakcinaske, ravnozemljaske grupe na sve strane. taktika koja se sprovodi jos od 8 sednice kad je zloba dolazio na vlast sistematski i dalje radi. i da, botova koliko hoces, pogotovo zaludjenih penzionera koji su preuzeli tu ulogu. i na zalost jos gomila dokonih srednjih godina. vidi se po minusima i komentarima kada je radno vreme, kad je pauza za rucak. I ovo malo medija koji se trude da ostanu otvoreni truju bespomucno sa svojim komentarima. idite brate citajte svoj kurir ili koje drugo djubre i tamo se tapsite po ramenu kako ste super, nema potrebe da ovde "nama kazete" i "nama pokazete".
  • Igor

    17.03.2022 10:12
    I to da je zapad izvrsio agresiju na SRJ, to je samo ruska propaganda jel da
  • Istina@

    17.03.2022 10:11
    Dobar komentar
    Slazem se osim da smo mi "Pokrenuli ratove"..a dozvoli da netko vjeruje/veruje da bi ovaj buduci ako pocme mozda mogli DOBITI jbg Burajz....samo nemoj reci da se radujemo i pokrecemo i ovaj sto nam"Pakuju opet"
  • Ratko

    17.03.2022 10:10
    Kako je moguće da ovakav idiot odlučuje o sudbini Evropljana.
    Oni napravili medijski mrak u celoj Evropi a nama pričaju o propagandi.
  • Neko

    17.03.2022 10:09
    @vaskoliki
    Rekao si: "A pre svega, jedan zločin (razaranje Ukrajine) ne može da se pravda drugim zločinom (ubijanje civila i razaranje civilne infrastrukture SRJ 1999 godine)." - ne pravda se, ali se objašnjava. Objašnjava kakvo je stanje "međunarodnog prava" u svetu, i ko ga je prvi tako postavio (pogazio).
  • Eu

    17.03.2022 09:58
    Gospodo
    Ameriku prezirem Rusiju bas i ne gotivim posto je nasa Srbija u evropi prirodno je da smo njoj okrenuti ali gospodo prestanite vise u nasem slučaju da vodite politiku stapa i šargarepe jer svih ovih godina samo postavljate uslove a nista ne dajete nemojte vise biti licemerni,
  • Бојан

    17.03.2022 09:40
    Латини су старе варалице
    Не већ ће веровати онима који су га бомбардовали касетним бомбама и убијали му децу, и тако вековима уназад.
  • Mila

    17.03.2022 09:30
    Zbogom mozgu
    Srpsko bolesno i zatucano drustvo!Nema pomoci !psihijatrija mora uzeti stvar u svoje ruke!!!! Ovde u Srbiji je 19 vek!
  • Djuro Aleksic

    17.03.2022 09:25
    Nije tacno
    Nismo mi maloumni pa da nasedamo na vase lazi.Ruske propagande I nema.Jedino na Sputniku, a vi brate mnogo lazete
  • Donkey Kong

    17.03.2022 09:24
    I ja ne mogu da shvatim
    Jel on misli da smo svi nepismeni i glupi?
    EU je u fazonu "oprostiće ti Đura što te tukao"
  • vaskoliki

    17.03.2022 09:20
    Vaskoliki megapravoslavni Srbi: pogledajte prvo istoriju srpskih osvajanja i ratnih zločina na prelazu XIX u XX vek, pre stavljanja u usta "a vi ste..." replika.

    A pre svega, jedan zločin (razaranje Ukrajine) ne može da se pravda drugim zločinom (ubijanje civila i razaranje civilne infrastrukture SRJ 1999 godine).
  • glava pismo

    17.03.2022 09:19
    Ništa nema samo jednu stranu i
    dimenziju. Ko tvrdi drugačije je ili fašista ili ludak .
    avers revers
  • Nsnsns

    17.03.2022 09:17
    A vaše priče nisu propaganda, mi nismo tamo u Ukraini i ne znamo šta se zaista dešava, tako da teško je odrediti ko vise laze zapad ili Rusi, ali sigurno je da i jednu i drugi lazu.
  • Istina

    17.03.2022 09:14
    @V
    Javite pod hitno Hagu, Borelju i Savetu bezbednosti šta je rekla žena u kupeu 1998!
    Možda smo spašeni! Možda će svet konačno uvideti da smo stalno lažno optuživani i da nikada nismo ništa loše uradili!
    Javite i Putinu molim vas da zna da ne mora više da kroz Ukrajinu kažnjava Zapad i da nas sveti zato što smo izgubili sva tri rata koja smo pokrenuli '90-tih!
  • X

    17.03.2022 09:10
    Istina je negde u sredini , Zapad masoni prave novac na oruziju , ratovima , farmacija , nepotrebni lekovi , vakcine , a Rusi su klasicna mafija kradu resurse naftu , gas , metale ... kupuju imovinu po zapadu , brodove po €500 miliona dok prosecni Rusi zive siromasno
  • Vrlo

    17.03.2022 09:07
    Jednostavno
    Ono sto su Srbi dozivjeli u Hrvatskoj 90tih i progrom 1995 to ste namjenili Rusima u Ukrajini..sankcije Rusiji i podjelu RF ...To smo mi SVE prosli i 1914 1941 1991 1999 E sad dali Rusija pada ili Nuklearne bombe po Evropi i SAD To ne zavisi od Putina...10godina vas MOLI I UPOZORAVA da se manete Rusije..al JOK..idemo dalje samo ga stiskajte..sto ga vise stisnete pre ce vam biti KRAJ
  • Jasna

    17.03.2022 09:03
    Demencija
    Pa, i ovaj je izgleda dementan kao i Bajden...
    Zaboravio na zločine počinjene nad našim narodom.
    Nismo mi glupi da ne vidimo šta se zapravo događa, imamo sopstveno iskustvo da zaključujemo sami.
  • Liman 3

    17.03.2022 09:01
    A, kao, g. Borelj ne zna ko drži medije i "od kuda" propaganda dolazi...
  • ××

    17.03.2022 08:54
    Nisu raskrstili sa frankovom politikom, a nasao nama da **** ovde.
  • Marko, Liman

    17.03.2022 08:48
    Pola komentara nepismeno... Inače, postoji korelacija izmedju stepena inteligencije i nekritičke sklonosti dezinformacijama.
  • Idi begaj

    17.03.2022 08:48
    Dovoljno je da nema zapadne propagande i mozak lakše diše.
    Treba im objasniti da ne postoji ništa što mogu da urade da bi obrisali sećanje srpskog naroda na njihove laži,propagandu,kršenje međunarodnih zakona,stigmatizaciju srpskog naroda i bombardovanje.
  • /

    17.03.2022 08:45
    /
    Nije završio rečenicu. Podložnije ruskoj nego zapadnoj propagandi. Licimur.
  • Dragan

    17.03.2022 08:32
    Sh
    Verska zatucanost s to se vidi iz komentara Rusi prevarili Karađorđa,rusi nisu pomogli i prvom svetskom ratu,rusi doveli komuniste na vlast iako su samo Vojvodinu "oslobodili",na sremskom frontu ih bilo nije.Mi smo bili komunistička braća.Sedamdesetih i osamdesetih su profesori po osnovnim školama delili razglednice iz SSSR da bi se deca "dopisivala" da decom iz SSSR.Obrenovići vezani za Francusku,Karađorđevići za Britaniju i Nemačku.
  • Branislav

    17.03.2022 08:30
    Pala Maska
    Verovati onima koji su širili laz o u Svetu o Srbskom narodu ?
    Verovati onima koji su nas bombardovali godine 1999 ?
    Verovati onima kome bi i Gebels i Hitler pozavideo ?
    Kome verovati ?
  • Uzas

    17.03.2022 08:28
    Sta ste očekivali posle Milosrdnog Andjela,i dvostrukih arsena.
  • ozvalavljen

    17.03.2022 08:26
    Zato smo tu gde jesmo.
  • V

    17.03.2022 08:24
    B
    Na stadionu u Slavonskom Brodu nakon probijanja koridora u Bosanskoj Posavini oko 5000 izbjeglih uglavnom Muslimana...Padaju iznenada granate ,masakr,naravno tu su kamere Eu promatraci Mate Granic.."Srpsko cetnicke granate prave masakr"Vjest odlazi u svijet ........U vozu 1998g u kupeu ,zena govori:"Znamo mi da smo mi ispalili (Hrvati)granate ,znam tocno tko je" STA DODATI STA ODUZETI...eU
  • Vera

    17.03.2022 08:23
    Javno mnenje u Srbiji je podloznije ISTINI!
  • Лиманац

    17.03.2022 08:16
    Зашто господину Борељу смета јавно мњење у Србији? Да неће да га промени агресивном пропагандом?
  • ARMAGEDON

    17.03.2022 08:04
    NE ZNA SE KO JE GORI
    A u medjuvremenu ruski gas preko ratom zahvaćene Ukrajine sasvim normalno stiže do Nemačke!
  • Haha

    17.03.2022 08:00
    Nista cudno
    Ovde ljudi i dalje veruju u lazi koje siri rts, slobinu nacionalisticku ratnohuckacku propagandu, ravnu zemlju i ostale baljezgarije.
  • Caca

    17.03.2022 07:58
    Ruskom propagandom? Pa ne kopcamo se na ledjima da smo zaboravili kakav ste zlocin vi iz eu pocinili nad nama 1999. godine. Da nije vasa propaganda o ratu u Ukrajini bolja?
  • Kole

    17.03.2022 07:49
    A njihova propaganda
    Borelj više veruje sopstvenim lažima dok Srbi više veruju ruskoj propagandi.
    A njihova propaganda. Gebels bi im zavideo. Od lažnog biološkog oružja do Račka sve to je slika i prilika Borelja i njegovog okruženja. Ni sami ne veruju šta govore.
  • Au

    17.03.2022 07:48
    Zaboravio čovek da smo ratovali sa Eu pre manje od četvrt veka. A sa Rusima nikad.
  • Bbb

    17.03.2022 07:47
    Wee
    Pa i vi imate veliku krivicu za to! Podrzavate Vucica!
  • Kika Bibić

    17.03.2022 07:45
    Što se ovaj pravi lud? Ljudima stalno pune glavu s tv stanica s nacionalnom frekvencijom i pravi komentar bi bio da validne informacije ne stižu do većeg dela populacije u Srbiji. Sistematsko zaglupljivanje može da prestane samo ako mediji dobiju slobodu. Ono malo "slobodnih" medija ne dopire ni do predgrađa Beograda, a RTS i RTV se vide i domašuju svuda. Oni se finansiraju od novca svih građana Srbije i morali bi korektno da izveštavaju, da imaju odgovarajuće programe, a ne da budu glasila propagande vlasti.
  • Dax

    17.03.2022 07:44
    Nato pajac
    Pod kojim si ti uticajem? Propaganda ti udarila u glavu.
  • eee

    17.03.2022 07:43
    ooo
    А, заиста вам није јасно'зашто ??????? Јавља ми се да ће кад ово прође и знатан део Украјинаца бити против вас....
  • Slavko

    17.03.2022 07:41
    Nismo mi podložni Ruskoj propagandi nego ste nam vi ubijali decu i rušili državu.Sve je isti samo drugi akteri.
  • Liman

    17.03.2022 07:37
    Bedno
    Tebe nisu bombardovali hohstapleru evropski.. Nato laži su ti ispale mozak.
  • Gerilac

    17.03.2022 07:36
    Pa razumljivo
    Vašu zapadnu propagandu znamo, a kao i bombe, iskusili su je mnogi od Vijetnama, Iraka, Libije, Srbije, Sirije...
  • Miloš

    17.03.2022 07:34
    kraj je vama
    Manastiri i Crkve na Kosovu su u Bodljikavom žici. Deca žive u Getu. Sa prvim mrakom svi u kuće. Pljačkaju Srbima stoku Obijaju kuće crkve. Zapad Ćuti Zašto. Papa ćuti i pravi se lud. O Dombas da ne pričamo. Crveno Dugme nek otrezni Bahati Zapad. Zapad koji štampa Novac i glumi Blagostanje, a pokradoše sva Rudna bogatstva na Istoku i Africi

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna