Muškarac mlađi od 30 godina, student iz Vojvodine koji ima više novca nego što je potrebno za pristojan život - to je profil prosečnog apstinenta na izborima u Srbiji.
Rešenje nikako nije smešno/trivijalno, i nikako nije "glasaj glasaj glasaj", jer je to upravo ono što radimo 30 godina. Samo lud čovek može da pomisli da će istom akcijom dobiti drugačiji rezultat ako je ponovi više puta. To je sad već dogma i indoktrinacija, koja direktno služi trenutnim lopovima da ostanu na vlasti, jer su birače potkupili sendvičima i hiljadarkama. Velika mudrost Vučiću da odnese još jedne izbore. Lik je već namestio sistem da pobedi, NEMOGUĆE je da izgubi.
Tako da nije rešenje svake 4 godine ubaciti listić u kutiju ritualno, kao što se nedeljom ide u crkvu - jer da to JESTE rešenje, stvari bi se VEĆ rešile, pošto IMA izbora svake 4 godine. Ne brate moj, apsolutno nije bitno ko je na vlasti, bitno je da skapiramo da smo MI na vlasti i da političari rade ZA NAS.
Znači ne čeka se 4 godine da se lopov ruši sa vlasti, lopov se ruši sa vlasti ČIM krene da krade. TOG DANA. I onda narod ima i kontrolu, ali i odgovornost. Problem je što glupi narod ne želi to, nego želi da im neko kaže gde da idu i šta da rade i da im daju posao i 3000 dinara. U političarima traže i roditelja i boga. I dok to masa ne ukapira, nema ništa od izbora i boljeg života, posred face me pljuni ako tu nisam u pravu
Rešenje nikako nije smešno/trivijalno, i nikako nije "glasaj glasaj glasaj", jer je to upravo ono što radimo 30 godina. Samo lud čovek može da pomisli da će istom akcijom dobiti drugačiji rezultat ako je ponovi više puta. To je sad već dogma i indoktrinacija, koja direktno služi trenutnim lopovima da ostanu na vlasti, jer su birače potkupili sendvičima i hiljadarkama. Velika mudrost Vučiću da odnese još jedne izbore. Lik je već namestio sistem da pobedi, NEMOGUĆE je da izgubi.
Tako da nije rešenje svake 4 godine ubaciti listić u kutiju ritualno, kao što se nedeljom ide u crkvu - jer da to JESTE rešenje, stvari bi se VEĆ rešile, pošto IMA izbora svake 4 godine. Ne brate moj, apsolutno nije bitno ko je na vlasti, bitno je da skapiramo da smo MI na vlasti i da političari rade ZA NAS.
Znači ne čeka se 4 godine da se lopov ruši sa vlasti, lopov se ruši sa vlasti ČIM krene da krade. TOG DANA. I onda narod ima i kontrolu, ali i odgovornost. Problem je što glupi narod ne želi to, nego želi da im neko kaže gde da idu i šta da rade i da im daju posao i 3000 dinara. U političarima traže i roditelja i boga. I dok to masa ne ukapira, nema ništa od izbora i boljeg života, posred face me pljuni ako tu nisam u pravu
Ne dobijate vi politicku promenu koju zelite zbog apstinenata nego zato sto vas koji to zelite nema dovoljno da je napravite. To i jeste sustinska greska opozicije ove vlasti, misli da su vecina (a nisu), misle da su oni inteligentni i obrazovani a drugi su krezubi, neobrazovani i smrdljivi ( a nije tako), misle da su oni na vlasti bahati i despostki a oni su kulturni i demokraticni ( a nisu), misle da su oni na vlasti iz pakla a oni iz raja ( a nisu), ukratko, misle da je svet crno-beli a ne u nijansama.
Dok ne prihvatite da su ti "krezubi i neobrazovani" i nezainteresovani vasi moguci glasaci i dok ih ne pljujete zato sto nisu za vas prolazicete na izborima kako prolazite. Radite na svemu tome kao i ekipa na vlasti, ista vam je pljuvacina, iste metode, ubedjujete nekoga da samo vi vidite sustinu sveta a da su svi ostali krezubi, glupi i pljackasi. Tako da do daljnjega apstinente necete privuci, a o "sigurnim" glasacima onih na vlasti da ne govorimo.
Meni, ne zelim da pricam o drugima iz mog okruzenja jer nisam u njihovim glavama, je dosadilo da me smaraju time kako sam glup, kako sam dusa prodana, kako sam bot i ne razmisljam o buducnosti i svojoj deci jer imam svoje misljenje, jer imam neki zivot koji sam sebi i porodici obezbedio svojim radom, jer imam mozga da isplaniram svoj zivot i buducnost a da nisam vezan ni za Kurtu ni za Murtu. 'Oladite vise jednom.
Profil srpskog apstinenta koga izbori ne zanimaju: budala
Cak i ako profitira od ove bolesne situacije u kojoj se nalazi Srbija, a usled nesrecnika koji su predugo na vlasti, zar ga ne interesuje u kakvim uslovima ce mu ziveti deca? Kakva ce mu postati deca koja zive u bolesnoj drzavi, pa makar i imali novca?
Kao sto rekoh, samo budala moze biti toliko...
Nije mi bila namera ikoga da vredjam, jednostavno konstatujem...
Samoziv je svako ko se bolje snadje u zivotu od nekog socijalistickog lezilebovica koji je cekao od drzave stan, zaposlenje i sto sleduje uz to?
Sam placam doktora vec 20 godina kad mi zatreba za nesto, sam uplacujem penziono a ne ocekujem od drzave da mi za 25 godina daje svoju crkavicu, sam sam kupio svoju gajbu, deca idu udrzavnu skolu ali ih supruga i ja dodatno poducavamo a nesto i placamo profesorima, sami im skupljamo skolarinu za studiranje itd... jednostavno nista nisam dobio od drzave, niti ocekujem od nje a opet odlicno zivim. I zato sam samoziv, haha, koji si ti bot u glavu.
Kada se obratite nama direktno, kada se ukljucite u tokove savremene i svetske politike, kad se ne budu smenjivali 10ak licnosti vec 20 godina, i kad ponudite nesto konkretno za boljitak mladih i ostalih gradjana tad cemo izaci na izbore, a da se svrtavamo u tabore kao vi prethodnih godina, to niko ne zeli.
Greška, Sloba je prvi put izgubio na izborima decembra '93, ali je naknadno Nova Demokratija prešla SPS-u i formirali su skupštinsku većinu i vladu. Pa onda šetnje '96, pa onda 5.X.
Dakle- da li su još neke generacije postale mlade 2000-2010, da ponesu pobunu? Ne?
No, da se ne vrtimo- rešenje je smešno trivijalno. Političari su po suštini oportuni. Dok god glasač strahuje od političara a ne obrnuto- biće ovakvo stanje. Rešenje je izaći na izbore i glasati za smenu vlasti. Ako ti novi ne valjaju, novi izbori, glasanje, smena.
A u međuvremenu edukacija, edukacija ...
Nemam ja ništa od toga što si ti učestvovao u rušenju Miloševića, i izvini ali kad god mi neko spomene peti oktobar kao neki značajan događaj, ja mogu samo da se nasmejem. Apsolutno ništa se nije promenilo na duge staze, i nijedan suštinski problem se nije rešio. Što niste ponovo roknuli po ovim novim lopovima kad ste shvatili da su isti kao stari? Očekivali ste da će izbori nešto da reše, da sad odjednom magično ima demokratije? Protestovao sam i bojkotovao ja, glasao sam i ja, i glasaću PONOVO i naravno da ću glasati PROTIV Vučića, ali ne iz nade da će to nešto promeniti, nego iz nekog tvrdoglavog iracionalnog osećaja odgovornosti koji je u mene usađen. Ništa drugačije neće biti,i svi smo toga svesni. Odatle ti isti apstinenti. Nisu apstinenti jer nemaju love, nego jer su izgubili apsolutno poverenje u sistem - a love imaju jer nisu čekali da im sistem nešto da, i nisu ga koristili kao opravdanje da se ne trude, nego su zaradili lovu sami i skapirali da može (mora) tako. Siguran sam da bi veliki broj apstinenata svim srcem voleo da postoji neki način da se sistem popravi - zamisli čoveče odeš, ubaciš listić, izglasamo normalnog čoveka, država se popravi, pa koji ludak ne bi voleo to? Al kao što gledamo već 30 godina, od toga nema ništa.
Poštovani, razumem vašu frustraciju jer kao da prolazimo kroz slične probleme kao i pre 20-30 godina. Ružan, odvratan film, slažem ae.
Međutim, bojim se da niste razumeli suštinu onoga što sam želeo da vam poručim u najboljoj nameri. Neću da zloslutim jer sam gađao zdravstvene aspekte, probajte ponovo da pročitate da li je kriterijum "kada nam tamo bude lepše nego ovde" akumulativan i da li je previše inertan. Ako me razumete.
"Sistem je truo, a to ste vi krivi, a ne mi, jer ste vi bili mladi kada je bilo ključno da se sistem menja, al vas je bolela patka jer ste bili mladi. "
Easy boy! Malo više poštovanja i obzira u obraćanju, malo manje generalizacije. Ja lično sam aktivno učestvovao u prvom porazu režima Slobodana Miloševića.
To što sistem tada nije promenjen - pa Zoran je to glavom platio.
Tako da mene itekako nije 'bolela patka' - a šta ste vi učinili ili šta vi sada činite da promenite sistem, pošto ste vi sada mladi?
Vrlo je jednostavno - napustićemo ovu državu u onom trenutku kada nam tamo bude lepše nego ovde, jer možemo. Na to se sve svodi. Mi nismo bilmezi koje boli patka za ljude oko nas. Mi smo mladi koji nismo više toliko mladi, koji smo vam prvo verovali, i hteli da budemo deo sistema, a onda potpuno izgubili poverenje u sistem koji ste nam vi, stari, ostavili. Sistem je truo, a to ste vi krivi, a ne mi, jer ste vi bili mladi kada je bilo ključno da se sistem menja, al vas je bolela patka jer ste bili mladi. Sad je kasno. Tako da ja sa svojom decom (decu imam, iako sam mlad) neću istu grešku napraviti, već ću sa ovih deset prstiju i trideset dva zuba da im napravim lepu budućnost gde god u svetu to bude bilo moguće, legalno, legitimno, radom, i od vas mi nikakve usluge ne trebaju. Jer sam shvatio da sam za to sposoban, i niti vi, ni Vučić, ni Đilas, niti bilo ko drugi mi nije značajan faktor u tome, niste mi ni prepreka, ni opravdanje.
Pošto etiketiraš ljude, pa još Bosancima govoriš da nisu Srbi (mešaš nacionalnu, regionalnu i etničku pripadnost), trebalo bi da znaš da se na srpskom kaže "Kosovac", a na albanskom "Kosovar"... Ako si već toliki Srbin, bar nauči srpski.
Srbija je po učešću na izborima ispod evropskog proseka. Srbija je po životnom standardu svojih stanovnika ispod evropskog proseka. Srbija je po mentalitetu svojih žitelja ispod evropskih standarda. Svako objašnjavanje kako neko ko veoma lepo finansijski živi u Srbiji nema potrebe da glasa samo potvrđuje da je problem u našem mentalitetu. Prosečni stanovnik naše zemlje želi da zaradi novac koji mu omogućava da lagodno živi. Ne želi da se uputi u probleme šireg društva, ne interesuje ga ekologija, održivost, ljudska prava i pravda, etika i estetika. Ali, dok god mi raspravljamo o tome da li je neko "dođoš" ili "Novosađanin" u komentarima na gotovo svaku vest, ostajemo u tom malograđanskom zatvoru i nema napred. I dalje smo odlična tema za jednog Nušića. Ups, Nušić je bio cincarskog porekla i rođen u Beogradu. Mi Novosađani ne volimo Beograd. U redu, neće nas ni veliki Andrić izbaviti da drugačije izgledamo pred svetom. Ko, Andrić Bosanac? Onda, najsjajniji um naših prostora - Tesla! Ni Tesla nam nije dovoljan da dokažemo našu umnu moć. Uh, Tesla je bio Ličanin. Evo, sjajni Pekić. Ni njegova književna virtuoznost ne svetli dovoljno u mraku nepismenosti. Hm, da, ne valja, on je bio Crnogorac i učestvovao je u politici. Crnogorac - politika. Logično, zar ne? Dobro, evo "najnovosadskijeg" od svih Novosađana: mili Jovan Jovanović Zmaj. Ta, šta kažete? Cincarsko ili makedonsko podreklo?! Ah, ne jug! Ne zapad, ne istok, ne ništa što nije naše malo dvorište. 'Cause ignorance is bliss!
Poznajem puno ljudi koji žive od svog znanja odlično i nisu u vezi sa ovom vlašću, niti zavise od budžetskog novca.
Takođe, znam dosta ljudi koji spadaju u tu kategoriju stanovništva, ali nisu samoživi i zanima ih kako žive i ostali ljudi njihove zajednice (čitaj države). Biti samoživ i deliti ljude na uspešne i neuspešne je potpuno legitimno. Međutim postoji jedan problem. Tvoj život, bez obzira na poslovne uspehe ili neuspehe, u jednom trenutku zavisi od državnih institucija neophodnih za svakodnevno funkcionisanje. To verovatno sad ne primećuješ jer si mlad ali u nekom momentu ćeš poslati dete u školu, a naš školski sistem je razoren. Moraćeš da se obratiš lekaru(ako ništa drugo bar da otvoriš i zatvoriš bolovanje) kad ono ista situacija. A sve to zavisi od političkog uređenja i društvenih prilika. Naravno, reći ćeš postoji privatno zdravstvo i školstvo, platiću i nema problema. Za trenutak razmisli koliko ljudi nije u stanju to da plati, nego su osuđeni na trule državne institucije. Penzioneri, bolesni, socijalno ugroženi iz raznih razloga... Sumnjam da živiš u zlatnom kavezu pa da ne poznaješ baš nikog iz svog okruženja ko je korisnik državne škole ili državnog doma zdravlja.
Diktatura u kojoj živimo je opasna stvar i veruj mi, može i te kako uticati na posao kojim se baviš. Pogledaj Rusiju npr. hiljade ljudi je ostalo bez posla, jer su strane kompanije za koje su radili i odlično zarađivali, odlučile da napuste Rusiju zbog političkih prilika
Naravno, kletve, patetisanje i i dalje nepismenost - to vam je zajedničko i ovde i u Beču, samo ste tamo mnogo tiši kad to demonstrirate. A ja ću da radim šta god hoću - za razliku od tebe, ovde sam kod kuće.
Ja imam veze sa Bosancima koliko i Orban a sa Bukovcem koliko sa Paraćinom,no ti ajd svojim poslom ako ga imaš iako ti ga neko tele nije preotelo jer očigledno si manje sposoban od svih koji su naleteli u ove krajeve ,tvoja mržnja ostaje tebi i tebe će pojesti,za žaljenje si ne za osudu.
P.S. od srca ti želim zeta iz Bukovca..
Zapravo, stanovnici Beča ga zovu "Wien", a drugi "Vienna", ali sumnjam da bi to znao - čak i kada bi glumio bi tamo glumio da si Austrijanac. Za ovo s štalom imaš pravo, to isto i mi tvrdimo - telad ste bili tamo, telad ste i ovde. Pozdravi svoje Bosance u Bukovcu!
Kako i u čemu se ogleda i vidi kada država propada?
U nestanku institucija? Pravu jačega? Partokratiji? Nepostojanju tužilaštva, neradu sudstva, raspadu zdravstva, nefunkcionalnom obrazovanju?
Zagađenju vazduha? Zagađenju pijaće vode i vode uopšte? Nepoštovanju i menjanju standarda kvaliteta i zdravstvene ispravnosti, nepostojanju kontrole proizvodnje mesa i mesnih prerađevina, brašna i hleba, mleka?
I kada će ti i takvi po vama i na osnovu čega odlučiti da napuste ovu državu? U kakvom zdravstvenom i opštem stanju? Šta će im biti sa decom? Da li će moći da imaju decu? Šta će im biti sa roditeljima?
Vi ili niste promislili dovoljno, ili ste mladi pa se još niste susreli sa pojavama koje navodim- ili ste saučesnik.
Kako-god, bez obzira na sve prethodno rečeno, kao što je objasnio matematičar, bez obzira za šta se vi i ja zalažemo i da li se slažemo ili ne, to što vi predlažete i favorizujete je- glas za Vučića.
Drugim rečima, mladi su shvatili da se od vašeg disfunkcionalnog, nepravednog političkog sistema leba neće najesti, radili na sebi, dobili dobre poslove sa dobrim platama jer sh snalažljivi, pametni i tehnološki pismeni, i svejedno im je ko će biti na vlasti. Žive svoj život i neće da ga bace i troše na neradnike i lopove, i svaka im čast. Samo apstinencija, kad propadne država, nema frke, ima i drugih, a sa svojim veštinama se mogu zaposliti bilo gde.
Stanovnici Austrije svoj glavni grad zovu Wienna a ti ga zoveš Beč
Bosanci (ljudi rođeni u Bosni) se zovu Srbi jer valjda oni znaju šta su a ne da im neki mamlaz kaže ko su i šta su.
Činjenica je da se ljudi mogu roditi na raznim mestim ,recimo da si ti rođen u štali da li bi bio tele ili čovek?
I da takođe još jednom ponovim: prvo se izvežbaj da sastaviš gramatički, pravopisno i interpunkcijski pravilnu rečenicu na jeziku na kojim pišeš, pa onda pametuj o njemu. Ovo što sad izbacuješ nije dostojno ni malog deteta.
Nepoznata jedinko sa interneta koja mi u ludilu ne bi bila drug, probaću još jednom da ti objasnim, a ti čitaj polako kako bi se lakše izborio s gradivom.
- kao što si i sam već dvaput napisao, stanovnici države Kosovo vas nazivaju Kosovarima;
- kao što smo se složili, mi vas ovde gde ste došli takođe nazivamo Kosovarima.
Ti možeš sebe da nazivaš kako hoćeš gde god da odeš, ali to za nas ima efekta taman kao i kad se Bosanci proglašavaju Srbima.
Sumnjam da sam ti pojednostavio dovoljno da razumeš, ali kao što sam već naglasio, da li ti to razumeš ili ne za nas uopšte nije faktor.
Zasto bih izlazio da glasam i gubio vreme na to ako moj zivot ne zavisi od toga ko je na vlasti u Veogradu i Novom Sadu? Radim za nekog ko apsolutno nije vezan za vlasti u Srbiji odnosno prodajem svoje znanje i iskustvo poslodavcu koji je van Srbije i danas mi je mnogo bolje nego pre 15 godina. Meni je u Srbiji odlicno a nemam nikakve veze sa vlascu ali ce ekipa zombija sa ovog portala da pocne da pise da sam bot, iz jednostavnog razloga - zato sto su neuspesni i zato sto su iskljucivi.
Dakle, u Srbiji postoji destine hiljada ljudi koji odlicno zive (sa njihovim porodivama je to 4 puta vise ljudi), nisu nikako povezani sa vlastima jer rade poslove koji nemaju veze sa politikom i budzetskim novcem, ljudi koji su svesni svojih ali i tudjih vrednosti i ne zele da se spustaju u politicki kal koji vlada medju ljudima koji zive od politike ili "ne mogu" da zive od politike. I skinite nam se sa grbace, mislim i na jedne i druge.
Poštovani, kako je aktivnost botova i dalje prisutna, nezamerite mi ako još jednom ponovim jedan prethodni komentar. Izgleda mi kao da poštovani botovi računaju sa tim da ako je neka vest aktuelna više dana da ljudi ne čitaju stare komentare. So:
Matematičar
20.03.2022 • 19:44
Poštujem svačiji izbor!
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
Koliko bolesnih i frustriranih "vojvođanerskih" komentara, da se normalan čovek preplaši!
Na šta bi tek teror ličio kad bi takvi generacijski frustrirani kompleksaši npr zamenili ove SNS štetočine!!!
Da se ne lažemo, ako je ovde u komentarima to glas tzv opozicije, mi smo jedan presrećan narod dok nas AV jaši(!?) jer kad vidim ove fašiste kojima je svako bot ako ima svoje mišljenje (koje nije identično kao njihovo) uplašim se kako bi tek ta njihova vladavina izgledala!!!
To bi bilo štetočinstvo i iživljavanje verzija sns 2.0 pa ako ne i neka još naprednija i mnogo gora verzija!!!
Kako nisam ničiji član, mene zamena ekipe na vlasti nekom drugom - koja pljačka i pravi štetu, neće učiniti nimalo ni pobednikom, ni srećnijim, ni bogatijim! A kako vidimo, ovi koji se nude neće ni za IČ promeniti društvo na bolje - osim njihove lične koristi!
Svakako izlazim i sve ću da vas zaokružim toliko ste mi svi dragi!!!:))) A svoj lični uspeh, hvala Bogu, ne gradim na rezultatima izbora!! Jeste, živimo u blatu, ali blato nam se i nudi kao alternativa!!!
E moj druže nepismeni,pokušaću da se spustim na tvoj nivo i da ti polako objasnim.
Odakle sam ja došao kaže se Kosovac ili Kosovka. Znači nema slike Kosovarka devojka nego Kosovka devojka.
Kosovar je albanski izraz, u srpskom jeziku ne postoji ,e sad ti možeš kako hoćeš tvoja stvar.
Recimo Beč je glavni grad Austrije (država) ali tamo se ne kaže Beč nego Wienna,znači može i jedno i drugo ali ne možeš mešati jezike,ili nmački ili srpski odnosno ili albanski ili srpski.
Jel sam ti malo pojasnio?
Nije bitno ko sam, bitno je da mi je preko glave snishodljivosti koje vidim medju politicki ostrascenim ljudima iz opozicje. Mentalni pakao u kojem ne samo sto zive nego pokusavaju i druge da uvuku. Meni nije do urcenja niti kraja a vi kako zelite.
Opet ti o vređanju, pa jel te pravopis i logika vređaju? Ajde da ponovimo polako - kad te Kosovarom nazivaju tamo odakle si otišao i tamo gde si došao, tvoj naziv je - kako?
Крајње је време да се манемо бојкота и чега већ не и да узмемо лепо да раскрчимо сав политички олош. Доста је само Београд растао као паразит на грбачи Србије и српског народа. Мора да расту и Нови Сад, Суботица, Вршац, Сомбор, Зрењанин, Кикинда, Панчево, Вршац, Смедерево, Пожаревац, Параћин, Јагодина, Ћуприја, Крагујевац, Краљево, Крушевац, Чачак, Ужице, Ваљево, Шабац, Ниш, Пирот, Лесковац, Врање, Зајечар... Морају да расту и градови на окупираном Космету кад наше срце поново буде део Србије.
@programmer HGC78623
Imam skoro 5.000 na belo u firmi. Kad dodatno freelancujem bude to i daleko više. Sve to posle svih poreza i nameta. Dakle imam dobru platu, lep sam, zgodan, dve diplome imam, čitam, obrazujem se, imam kulturni život, idem u pozorište, čitam knjige, imam dobar auto, rešeno stambeno pitanje i prelepu devojku. Što se tiče hrane ipak biram Wolt. Idem na izbore, glasaću za koga ja hoću, niko me nije potkupio džakom brašna i kafom. Tajna uspeha je - ne čekajte da vam radikali išta daju niti ikada dovedite sebe u poziciju da zavisite od milostinje bilo koje stranke.
Zapravo, samo se mi pitamo kako ćemo zvati nekog od vas - i kako vas zovemo, to je ovde pravilno. Ali moram da te pohvalim, barem si se malo uklopio pa Bosance nazivaš pravilno Bosancima, nisi se zabunio pa istripovao da su Srbi.
senior sys architect@ I ja ne znam bajo moj odakle im tako male cifre kada svi znaju da su plate minimalno 50000 evra mesecno i to ako imas do mesec dana iskustva, ako imas vise pa sve do godinu dana plata je bar 200000 evra mesecno a ovi vise od 5 godina iskustva imaju minimalno 185 miliona evra mesecno.
Imam dovoljno para za vise nego pristojan zivot, ali...
Izlazim na izbore, svaki put, jer nije da me zabole ko ce biti na vlasti. Pored novca, bitno je uredjeno drustvo, pravo, pravda, institucije... Deca mi se skoluju, treba se, nazalost, negde i leciti, a o zakonu i sudovima da ne govorim.
E sad o predrasudama o programerima:
Imam velik stan, ali u starogradnji bez garaze. Vozim 15 godina star auto (doduse, planiram da ga menjam uskoro, ali ce opet biti 6-7 god star, srednje klase). Xiaomi telefon, Lap top (600 eura), Casio sat. Ne idem po festivalima, ponekad na EXIT ili koncert u NS-u. Odem 1 godisnje na letovanje u Grcku i jos jednom na neku planinu u Srbiji, skromno. Odecu kupujem na pijaci, nekom trznom centru (ako bas moram, jer mrzim Bigove i Promenade). Farmerke kupim kad mi se pocepaju stare, a obucu online posto znam brojeve vecine proizvodjaca, jednu jaknu nosim poslednjih 12 godina. Jednom recju, odeca me ne interesuje, a ni ostale ukucane. Oblacimo se kvalitetno i udobno, ne interesuje me etiketa.
Hranim se kvalitetno, ali stalno kuvamo, nikad nisam narucio hranu preko Glovo-a ili slicno, ponekad sednemo u restoran, jednom mesecno.
Obozavam da idem u LIDL, ne znam sta je Pandorf.
Novac imamo, ali ne trosimo na to da se prikazemo, nego na stvari koje su korisne. Ono sto me zabole, je to sta ce drugi ljudi mislii o meni na osnovu odece ili auta.
Na izbore izlazim ne samo za sebe, nego i za tebe i za drustvo u celini.
Ne kaže se Kosovar nego Kosovac,nema Bosanara nego Bosanaca, nema Srbijanara nego Srbijanaca...
Kosovar je albanski izraz za nekog ko živi na Kosovu.
Izvinjavam se ako si Albanac..
Poštovani, kako je aktivnost botova i dalje prisutna, nezamerite mi ako ponovim jedan prethodni komentar:
Matematičar
20.03.2022 • 19:44
Poštujem svačiji izbor!
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
O vašoj snalažljivosti i uspesima najbolje govori činjenica da u svakom kraju odakle ste došli i dalje vlada beda i ljudi beže glavom bez obzira.
A o tvom poštenju i inteligenciji i inteligenciji najbolje govori bezobrazno-moronska ideja da su Vojvođani pokrenuli jogurt revoluciju, a ne vaši voljeni i na gomili dovedeni Kosovari.
novosadjanin
20.03.2022 • 21:54
ima nas i starijih
apstinenata
Nisi bas mnogo pametan, znaci podrzaces vlast koja ce da ti truje decu litijumom ili kineskim gumama,koja ce da te leci najlosijim zdravstvom u evropi,one kriminalne afere imas nabrojane dole u nekom komentaru i to ti je bolje od opozicije gde ima i dosta novih lica?Ti si u stvari mali smrdljivi botic.
sedamnaest, 17, neko ko je ODBIO da uzme pola miliona evra za kamapnju od države, koje sleduje svakog ko se dočepa izborne liste.
17 , neko ko NIKADA nije bio u politici, 17 , neko ko je običan čovek kao i 99% drugih običnih ljudi u Srbiji, 17, nema kamapanju na bilbordima, televizijama, novinama, , osim tu i tamo zalepjen neki crno beli plakat, konačno imate za koga da glasate, ali se i od vas očekuje da se toliko malo potrudite, i od ove mediske halabuke , pogledate sami ko je na listi pod brojem 17. za parlametarne izbore.
novosađanin@
Ništa ti ne verujem...mislim da i ti sam sebi neveruješ.
Kažeš menadžerska pozicija?
Tebe ne zanima da živiš u uređenoj državi u kojoj se zakon poštuje,a prestupnici kažnjavaju?
A u šta tačno niste sebe uspeli da ubedite?
Da je 2012. g. spoljni dug 14 mlrd evra a 2022. g. je spoljni dug 31 mlrd evra plus 15 mlrd evra kredita
Da je od 2000. do 2010. godine rast BDPa oko 75%. Od 2012. do 2022. godine rast BDPa jedva 30%.
Da je maja 2012.g: cena sirove nafte na berzi za barel 120$ a evrodizel na pumpama: 147,30 din/l a marta 2022.g: cena sirove nafte za Barel: 107$; a evrodizel: 187,30 din litar
Da je u odnosu na 2011. g., u 2021.godini u Srbiji za oko 40% manja je proizvodnja povrća?
Da smo 2012. godine imali smo oko 30 dana godišnje sa lošim vazduhom a 2021.godine 230 dana ?
Ako je AV izgradio najviše bolnica u zadnjih 50g, zašto se 2012. na operaciju kuka čekalo 2g, operaciju srca godinu dana, a danas se na operaciju kuka čeka 4g, operaciju srca 3g.? Da opozicija nije zagadila vazduh, nije trpala reke u cevi, nije dovela Rio Tinto, nije imala Nevolju da melje ljude u ćevap, nije prebrojala 500.000 emigranata, i nije nas zadužila 35mlrd€, kao ova vlast. Da su ovi za predhodnih 10 godina vlasti jedino uspešno su obesmislili sve u ovoj zemlji. Obesmislili su medije, državu, kulturu, istoriju, moral, etiku, prosvetu, vojsku, dijalog. Celo društvo i cela zemlja počivaju na besmislicama polupismenih neznalica i vi pristajete kao mlad čovek da učestvujete u tome. Za Riplija
Jeste bili da dočekate vođu na stanici? Niste? A zašto? Nije vam valjda to ispod časti. Uglavnom, pošto je vama dobro ostale ko j. Apstinirajte i dalje.
Uz duzno postovanje prema pojedincima, al penzioneri nam zabibere corbu. Ima ih nesto manje od 2 miliona, a vecinu je uspeo (AV) da potkupi sa malo kafe i ratluka...i kojom paricom vise na penziju u toku godine. Kunu se u njega ko u Boga, slusam to svakodnevno na sve strane. Nisu oni svi glupavi, al stari ljudi ko mala deca, podlozni manipulaciji.
Vidi se ko ovde emituje zavist. To ste vi skotrljani koji nemate pojma o Novom Sadu, a još manje o jogurt revoluciji. Ti ljudi su dovedeni u Ns da ruše vlast, edukuju se pre nego što lupetaš ili to ne piše u vašem it usr... programu. Svi vi uvaljeni, vama je vođa super, zato će i pasti. Malo vas je.
Nisu ljudi nenormalni da se bore da bitange i lelemudi sa jedne ili druge strane sisaju budžet koji oni pune porezima na zarade, pdv-om, akcizama, carinama, doprinosima i porezima na imovinu. Koji god bandit dođe na vlast došao je da otima, a ne što je altruista.
Ljudi se gađaju ciframa, pričaju o visini plata i IT sektoru, a ne raspravljamo o temi. Nije bitno ko i koliko zarađuje. Bitno je da možemo svi da živimo dostojanstveno i da nam niko ne uskraćuje prava koja su nam Ustavom zagarantovana, takođe je bitno i da mi izvršavamo naše obaveze i dužnosti da bi naše društvo bilo dobro za život svih građana. Zato ljudi izađite na izbore.
Ja imam 50+ godina, 37 godina sam u IT-u, ne poznajem ni jednog IT-evca koji ima decu da ignoriše stanje zdravstvenog, obrazovnog i pravnog sistema u Srbiji.
Poznajem mnogo apolitičnih, slobodoumnih, umetnički nastrojenih ljudi, ali ni oni niti bilo koji drugi IT-evac ne ignorišu matematiku da će svojim neizlaskom na izbore faktički dati svoj glas Vučiću i celoj nesreći i pošasti koju generiše.
Iz fenomenoloških pobuda voleo bih vas da upoznam ako uopšte postojite.
Teško.
imam 44 god, troje dece, u principu sasvim lep i uredjen zivot (u it-u sam, menadzerska pozicija).
nisam nezainteresovan za politiku, na kraju dana, zivim ovde sa porodicom.
problem je , iskreno, da nisam uspeo sebe da ubedim da je opozicija manje zlo od postojeceg.
I zato me izbori nece videti.
manje vise svi iz mog najblizeg okruzenja razmisljaju slicno...
Ako nas ima manje od 6.9 miliona, znaci oko 5.5 miliona punoletnih, odakle 6.5 miliona glasaca i za koga oni glasaju na svim izborima? O kakva 3 miliona izaslih mi govorimo? U Srbiji ima 1.7 miliona penzionera. Znaci da samo 300 hiljada odraslih, mladjij od 65 godina glasa. To je realno stanje. Dok god se ne izbrise milion nepostojecih iz glasackog spiska, zna se pobednik. Ne mislim da je to slucaj samo sa SNS-om, nego i sa prethodnom vlasti.
@programmer HGC78623
Malo je 2.500. Taj iznos je bio aktuelan pre par godina. Ima snobova to je tačno, međutim ima i kritički orijentisanih ljudi, zavisi koliko je ko u mehuru.
Pa naravno da emituju mrznju kad su nesposobni za bilo sta i gledaju ljude koji su dosli bez icega kako otvaraju uspesne firme dok oni cekaju da dobiju stan u nasledstvo (koji su inace uzeti u restituciji jer su im preci bili kolaboracionisti) da bi nesto zaradili. Na stranu sto je dobar deo Novog Sada bio kao cigan mala, pogotovo Satelit, Riblja pijaca, Detelinara, deo izmedju Detelinare i Novog Naselja itd. A mrznju isto imaju da sakriju da su upravo oni odgovorni za ratove 90ih i Milosevica. Jogurt revolucija je pocela 1988, puno pre dolaska ''dodjosa'', SPS je uvek do '96 uvek imao oko 100 poslanika u skupstini Vojvodine od 120, svi gradonacelnici Novog Sada su do Svilara i kraja '96 bili isto iz redova SPS-a.
Ispadne da u Vojvodini zivi 40 odsto Srbije mladje od 30 godina i vece kupovne moci. Imam 46, apstinent sam, i znam jos dobar deo moje generacije, i svi se slazemo da su nam odvratni i SNS i opozicija,
Takvi smo, kakvi smo, ali iznad svega smo samoživi. Sve, sve ali da nama bude dobro. Pored toga sistem vrednosti je uništen, moral nikad lošiji, porodica obesmišljena a želja da se što više liči na zapad, nikad veća. Neko bi rekao da smo loš narod, ali to nije popularna misao, pa je neću ovde citirati.
@Telep Drustvo je sastavljeno od ljudi. A kakvo ce drustvo biti sastavljeno od nasih ljudi, treba pogledati samo ovde komentare i nacin ophodjenja u komunikaciji, ne prodje dan da se sa ovog mesta ne emituje mrznja prema dodjosima, Bosancima, Rusima, a narocito Srbima i Srbiji. Da su negativni naboj i mrznja izvozni artikli Vojvodina bi bila najbogatija pokrajina u svetu. I onda od takvih treba ocekivati da uspostave to kulturno drustvo i uredjen i pravican sistem. Sistem koji bi pljuvaci ovde uspostavili je onaj u kojem ako imas drugacije misljenje odmah si bot i sendvicar i dobijas pretnje da treba da ides odavde i da ce ti oduzeti tvoju privatnu imovinu jer su oni bogom dani da odlucuju o tvojoj sudbini. Nema goreg naroda od ovog i iz takvog naroda vlast kakvu imamo je jos i dobra.
Poštujem svačiji izbor!
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
Imam više od 30 godina, poreklom sam Vojvodjanin iz porodica koje su ovde vekovima. Hvala Bogu živim solidno bez ikakve veze sa strankama i politikom. Na izbore ne idem zato što na njima nema nikakvog izbora, svi su isti. Opozicija kod nas ne postoji oni služe samo kao dekor da bi se održao privid parlamentarne demokratije. Glasači su potrebni radi davanje legitimiteta suštinski oktroisanoj vlasti. Sve stranke zastupaju okvir divljeg kapitalizma u kom Srbija kao eksploatisana kolonija nema nikakve šanse za razvoj i normalan život. Vučića na izborima može da pobedi samo neko ko bi bolje služio stranim interesima a takvog će teško naći. Ne postoji razlog da gospodari menjaju Vučića zato što je pouzdan i ima razradjen mehanizam izvršavanja naredjenja. Zašto bi rizikovali sa nekim drugim kada im poslovi sa Vučićem odlično idu.
Kao i svaka generalizacija, ni ova nije tačna. Nije sve u novcu. Potrebno imati pristojno, kulturno družtvo i uredjen i pravičan sistem. Upravo zato, mnogi programeri idu u inostranstvo i pored toga što će im odnos plate i troškova tamo možda biti lošiji.
Ja ne znam nijednog programera sa takom malom platom. Svi imaju preko 3,4000e, a poznajem jednog koji ima 7500e, i verujte ne lažu. Te od 1000e su pripravničke. I da,pričam o Srbiji. Ali isto tako svi oni glasaju :) ali kao što je neko drugi napisao ti koji ne glasaju su džabalebaroši, koji su ceo život na nečijoj grbači!
Naše društvo je podeljeno na kaste. Ekipa koja se preko roditelja uglavila na mesta koja im mesečno donose 1500 i više evrića realno nema potrebe da se prlja politikom/strankama. Dođoši to moraju jer se tako dokazuju unutar svog plemena.
Apstinent sam zato sto ko god je bio na vlasti ili je sad, MENI nije bilo odnosno nije dobro... i za sta onda da izlazim?! Da glasam za neku politicko-mafijasku grupu koja ce biti na vlasti i kojoj ce biti zlatno doba... Sta ja imam od toga?!
Citam komentare (prvih 10-ak)... Smetaju vam programeri, dodjosi... Svi su krivi za vase nesrecne i jadne zivote, samo vi sami niste. I kad se promeni vlast za par godina, vi cete i dalje da zivite vase nesrecne zivote i da za tu bedu krivite druge.
Samo ozbiljne budale misle da apstinenti listom nisu za ovu vlast. Oni su apstinenti i to je to a polovina njih kad bi glasala zaokružila bi vučića a to znam iz ličnog istraživanja koje sam usputno odradio. Više od 40% apstinenata da mora glasala bu za Vučića al nemora i zabole ih za sve. Svi vajni opozicionari ovu činjenicu ignorišu.
@programmer HGC78623 Programer sam, i zaradjujem mnogo više navedenih cifara... Nije me sramota toga jer sam svojim poštenim radom i trudom to i zaradio. Na svake proteste i izbore izlazim. Što se tiče novca, svejedno mi je hoće li AV biti na vlasti ili ne jer svoj rad naplaćujem od stranaca. Medjutim, izuzetno mi je važno u kom stanju je naše zdravstvo, sudstvo, sloboda govora, ekologija... S obzirom da sam svoje pare pošteno zaradio još više me nervira kada neko preko veze se bogati, krađe, laze i manipuliše. Zato izlazim na glasanje, čisto da te ispravim...
Pročitao sam neki status, parafraziram. Penzioner glasa za SNS a čerka mu u Nemačkoj briše dupe babama i dedama, a sin na Aljasci lovi ribu, pritom priča da se u Srbiji nije nikada bolje živeli. To je istina nažalost svih nas koji mislimo drugačije od preCednika.
Pa dobro hajde sad objasnite tom mladom coveku za koga da glasa imena su ista svi su u jednom trenutku bili na vlasti obogatili se enormno svoju decu poslali na skolovanje u inostransvo a tog coveka su ostavili na milost i nemilost trenutne politike .Osim toga sve ankete pred izbore su namestene i pre bi se reklo da je taj mladi covek prosecan radnik koji vise neveruje imenima koja ga lazu od 2000tih .
Nija baš sve tako crno belo. Nisam programer, imam primanja iznad proseka, ne živim loše, ali bih ipak želeo da živim u državi gde nema toliko kriminala. Voleo bih da je zdravstvo, školstvo, socijala, kultura,... na višem nivou. SNS nam to neće omogućiti. Izaći ću na izbore i glasati za neku drugu opciju. Da sam mlađi napustio bih Srbiju bez razmišljanja, najbolje godine su mi prošle u ratovima, sankcijama, krizi, a pritom su jedni te isti na vlasti.
Dok ne popije neku boles' gde treba da lezi u bolnici minimum nedelju dana. Onda kada cuje da je dan u privatnoj bolnici 20k plus lekovi. Onda moze u drzavnu (vec kada je placa). E onda krece: "sta ja to placam, gde sam ja to dosao, kakva je ovo hrana....
Kakav crni "Vojvodjan"-gluperda najobicnija, dovucena iz Pripizdine Donje.
Noj.
Po ceo dan mlati od kasicice do soljice, babe, dede i roditelji ga placaju da "programira", on srce energy splacine i misli da je capio oblak za muda jer "njega politika ne zanima".
apstinenti su okrenuti sebi misleci da ce ostati vecno mladi,da ce uvek dobro zaradjivati, da im kad udju u godine nece od drzave nista trebati ne znajuci da dobijanje potomstva istumba zivot naopacke, postave se novi prioriteti ali onda si "mator" i imas svojih novih briga da bi se za nesto borio i nesto menjao.
Zabole programere, frront & back and developer-e za izbore, nema oni za šta da se truju i gube vreme, svejedno da li će AV biti na vlasti, ili kurta i murta, platica od 800€, 1200€ ili 2500€ neće se premenuti.
Imaju vellike stanove, sa garažama, hvala bogu, Aleksandar Gradnja ili Galens isklučivo, odlične SUV automobile, iPhone, MacBook Air, satovi Samsung Smart ili Garmin, idu na Metallic-u u Beč i festivale u Portugal, kolima ili avionom, Hilfiger je najjeftinije što kupuju ali ne u centru NS pa da imaju slično kao i drugi, u LIDL se ne pojavljuju ali u Pandorfu i po krofnu da, ćopaju top klopu po restoranima - kakvo kuvanje i drndanje u kuhinji a Glovo ili Wolt se podrazumeva za brzu klopu, tako da...
Vojvođana više nema! Svi su otišli u inostranstvo. Ovde su dođoši i oni upravljaju svuda. Vojvodina bi trebala menjati naziv u "Hercegovačka krajina" ili slično.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Profil srpskog apstinenta koga izbori ne zanimaju: Imućniji Vojvođanin, do 30 godina starosti
Autor: Blic
Info
•20.03.2022.
•16:41 > 19:29
Komentari 109
Halion
Tako da nije rešenje svake 4 godine ubaciti listić u kutiju ritualno, kao što se nedeljom ide u crkvu - jer da to JESTE rešenje, stvari bi se VEĆ rešile, pošto IMA izbora svake 4 godine. Ne brate moj, apsolutno nije bitno ko je na vlasti, bitno je da skapiramo da smo MI na vlasti i da političari rade ZA NAS.
Znači ne čeka se 4 godine da se lopov ruši sa vlasti, lopov se ruši sa vlasti ČIM krene da krade. TOG DANA. I onda narod ima i kontrolu, ali i odgovornost. Problem je što glupi narod ne želi to, nego želi da im neko kaže gde da idu i šta da rade i da im daju posao i 3000 dinara. U političarima traže i roditelja i boga. I dok to masa ne ukapira, nema ništa od izbora i boljeg života, posred face me pljuni ako tu nisam u pravu
Halion
Tako da nije rešenje svake 4 godine ubaciti listić u kutiju ritualno, kao što se nedeljom ide u crkvu - jer da to JESTE rešenje, stvari bi se VEĆ rešile, pošto IMA izbora svake 4 godine. Ne brate moj, apsolutno nije bitno ko je na vlasti, bitno je da skapiramo da smo MI na vlasti i da političari rade ZA NAS.
Znači ne čeka se 4 godine da se lopov ruši sa vlasti, lopov se ruši sa vlasti ČIM krene da krade. TOG DANA. I onda narod ima i kontrolu, ali i odgovornost. Problem je što glupi narod ne želi to, nego želi da im neko kaže gde da idu i šta da rade i da im daju posao i 3000 dinara. U političarima traže i roditelja i boga. I dok to masa ne ukapira, nema ništa od izbora i boljeg života, posred face me pljuni ako tu nisam u pravu
Grof Sekeresi
Dok ne prihvatite da su ti "krezubi i neobrazovani" i nezainteresovani vasi moguci glasaci i dok ih ne pljujete zato sto nisu za vas prolazicete na izborima kako prolazite. Radite na svemu tome kao i ekipa na vlasti, ista vam je pljuvacina, iste metode, ubedjujete nekoga da samo vi vidite sustinu sveta a da su svi ostali krezubi, glupi i pljackasi. Tako da do daljnjega apstinente necete privuci, a o "sigurnim" glasacima onih na vlasti da ne govorimo.
Meni, ne zelim da pricam o drugima iz mog okruzenja jer nisam u njihovim glavama, je dosadilo da me smaraju time kako sam glup, kako sam dusa prodana, kako sam bot i ne razmisljam o buducnosti i svojoj deci jer imam svoje misljenje, jer imam neki zivot koji sam sebi i porodici obezbedio svojim radom, jer imam mozga da isplaniram svoj zivot i buducnost a da nisam vezan ni za Kurtu ni za Murtu. 'Oladite vise jednom.
pobogu
Cak i ako profitira od ove bolesne situacije u kojoj se nalazi Srbija, a usled nesrecnika koji su predugo na vlasti, zar ga ne interesuje u kakvim uslovima ce mu ziveti deca? Kakva ce mu postati deca koja zive u bolesnoj drzavi, pa makar i imali novca?
Kao sto rekoh, samo budala moze biti toliko...
Nije mi bila namera ikoga da vredjam, jednostavno konstatujem...
Grof Sekeresi
Sam placam doktora vec 20 godina kad mi zatreba za nesto, sam uplacujem penziono a ne ocekujem od drzave da mi za 25 godina daje svoju crkavicu, sam sam kupio svoju gajbu, deca idu udrzavnu skolu ali ih supruga i ja dodatno poducavamo a nesto i placamo profesorima, sami im skupljamo skolarinu za studiranje itd... jednostavno nista nisam dobio od drzave, niti ocekujem od nje a opet odlicno zivim. I zato sam samoziv, haha, koji si ti bot u glavu.
Independant
Perspektiva
Dakle- da li su još neke generacije postale mlade 2000-2010, da ponesu pobunu? Ne?
No, da se ne vrtimo- rešenje je smešno trivijalno. Političari su po suštini oportuni. Dok god glasač strahuje od političara a ne obrnuto- biće ovakvo stanje. Rešenje je izaći na izbore i glasati za smenu vlasti. Ako ti novi ne valjaju, novi izbori, glasanje, smena.
A u međuvremenu edukacija, edukacija ...
Halion
Branka
Sve receno.
Moje postovanje.
Perspektiva
Međutim, bojim se da niste razumeli suštinu onoga što sam želeo da vam poručim u najboljoj nameri. Neću da zloslutim jer sam gađao zdravstvene aspekte, probajte ponovo da pročitate da li je kriterijum "kada nam tamo bude lepše nego ovde" akumulativan i da li je previše inertan. Ako me razumete.
"Sistem je truo, a to ste vi krivi, a ne mi, jer ste vi bili mladi kada je bilo ključno da se sistem menja, al vas je bolela patka jer ste bili mladi. "
Easy boy! Malo više poštovanja i obzira u obraćanju, malo manje generalizacije. Ja lično sam aktivno učestvovao u prvom porazu režima Slobodana Miloševića.
To što sistem tada nije promenjen - pa Zoran je to glavom platio.
Tako da mene itekako nije 'bolela patka' - a šta ste vi učinili ili šta vi sada činite da promenite sistem, pošto ste vi sada mladi?
Halion
M
Deda
Da svi nešto naučimo, malo se postidimo ali i- budemo bolji ubuduće!
"I stid je revolucija!"
Vladan
Sasvim moguće - kao što sam već napisao, nisi naročito pismen, a ni koherentan.
Moj mali svet
dobrivoje
Vladan
Eh, da ste toliko dobri u slušanju svojih saveta koliko u deljenju istih onima koji ih ne traže...
dobrivoje
Kući si i ostani kući,nisi za među ljude..
Radi šta god hoćeš ako ti ko da posao.
Posmatrač
Takođe, znam dosta ljudi koji spadaju u tu kategoriju stanovništva, ali nisu samoživi i zanima ih kako žive i ostali ljudi njihove zajednice (čitaj države). Biti samoživ i deliti ljude na uspešne i neuspešne je potpuno legitimno. Međutim postoji jedan problem. Tvoj život, bez obzira na poslovne uspehe ili neuspehe, u jednom trenutku zavisi od državnih institucija neophodnih za svakodnevno funkcionisanje. To verovatno sad ne primećuješ jer si mlad ali u nekom momentu ćeš poslati dete u školu, a naš školski sistem je razoren. Moraćeš da se obratiš lekaru(ako ništa drugo bar da otvoriš i zatvoriš bolovanje) kad ono ista situacija. A sve to zavisi od političkog uređenja i društvenih prilika. Naravno, reći ćeš postoji privatno zdravstvo i školstvo, platiću i nema problema. Za trenutak razmisli koliko ljudi nije u stanju to da plati, nego su osuđeni na trule državne institucije. Penzioneri, bolesni, socijalno ugroženi iz raznih razloga... Sumnjam da živiš u zlatnom kavezu pa da ne poznaješ baš nikog iz svog okruženja ko je korisnik državne škole ili državnog doma zdravlja.
Diktatura u kojoj živimo je opasna stvar i veruj mi, može i te kako uticati na posao kojim se baviš. Pogledaj Rusiju npr. hiljade ljudi je ostalo bez posla, jer su strane kompanije za koje su radili i odlično zarađivali, odlučile da napuste Rusiju zbog političkih prilika
Vladan
Naravno, kletve, patetisanje i i dalje nepismenost - to vam je zajedničko i ovde i u Beču, samo ste tamo mnogo tiši kad to demonstrirate. A ja ću da radim šta god hoću - za razliku od tebe, ovde sam kod kuće.
dobrivoje
P.S. od srca ti želim zeta iz Bukovca..
Vladan
Zapravo, stanovnici Beča ga zovu "Wien", a drugi "Vienna", ali sumnjam da bi to znao - čak i kada bi glumio bi tamo glumio da si Austrijanac. Za ovo s štalom imaš pravo, to isto i mi tvrdimo - telad ste bili tamo, telad ste i ovde. Pozdravi svoje Bosance u Bukovcu!
Perspektiva
U nestanku institucija? Pravu jačega? Partokratiji? Nepostojanju tužilaštva, neradu sudstva, raspadu zdravstva, nefunkcionalnom obrazovanju?
Zagađenju vazduha? Zagađenju pijaće vode i vode uopšte? Nepoštovanju i menjanju standarda kvaliteta i zdravstvene ispravnosti, nepostojanju kontrole proizvodnje mesa i mesnih prerađevina, brašna i hleba, mleka?
I kada će ti i takvi po vama i na osnovu čega odlučiti da napuste ovu državu? U kakvom zdravstvenom i opštem stanju? Šta će im biti sa decom? Da li će moći da imaju decu? Šta će im biti sa roditeljima?
Vi ili niste promislili dovoljno, ili ste mladi pa se još niste susreli sa pojavama koje navodim- ili ste saučesnik.
Kako-god, bez obzira na sve prethodno rečeno, kao što je objasnio matematičar, bez obzira za šta se vi i ja zalažemo i da li se slažemo ili ne, to što vi predlažete i favorizujete je- glas za Vučića.
Musa kesedžija
Halion
dobrivoje
Bosanci (ljudi rođeni u Bosni) se zovu Srbi jer valjda oni znaju šta su a ne da im neki mamlaz kaže ko su i šta su.
Činjenica je da se ljudi mogu roditi na raznim mestim ,recimo da si ti rođen u štali da li bi bio tele ili čovek?
Poligraf
dobrivoje
Ovako samo protiv ,ljudi se zbune..
Vladan
I da takođe još jednom ponovim: prvo se izvežbaj da sastaviš gramatički, pravopisno i interpunkcijski pravilnu rečenicu na jeziku na kojim pišeš, pa onda pametuj o njemu. Ovo što sad izbacuješ nije dostojno ni malog deteta.
Vladan
Nepoznata jedinko sa interneta koja mi u ludilu ne bi bila drug, probaću još jednom da ti objasnim, a ti čitaj polako kako bi se lakše izborio s gradivom.
- kao što si i sam već dvaput napisao, stanovnici države Kosovo vas nazivaju Kosovarima;
- kao što smo se složili, mi vas ovde gde ste došli takođe nazivamo Kosovarima.
Ti možeš sebe da nazivaš kako hoćeš gde god da odeš, ali to za nas ima efekta taman kao i kad se Bosanci proglašavaju Srbima.
Sumnjam da sam ti pojednostavio dovoljno da razumeš, ali kao što sam već naglasio, da li ti to razumeš ili ne za nas uopšte nije faktor.
Grof Sekeresi
Dakle, u Srbiji postoji destine hiljada ljudi koji odlicno zive (sa njihovim porodivama je to 4 puta vise ljudi), nisu nikako povezani sa vlastima jer rade poslove koji nemaju veze sa politikom i budzetskim novcem, ljudi koji su svesni svojih ali i tudjih vrednosti i ne zele da se spustaju u politicki kal koji vlada medju ljudima koji zive od politike ili "ne mogu" da zive od politike. I skinite nam se sa grbace, mislim i na jedne i druge.
Prosvetitelj botova
Matematičar
20.03.2022 • 19:44
Poštujem svačiji izbor!
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
S' poštovanjem,
Prosvetitelj (polu)botova
@ns ja
ns ja
Na šta bi tek teror ličio kad bi takvi generacijski frustrirani kompleksaši npr zamenili ove SNS štetočine!!!
Da se ne lažemo, ako je ovde u komentarima to glas tzv opozicije, mi smo jedan presrećan narod dok nas AV jaši(!?) jer kad vidim ove fašiste kojima je svako bot ako ima svoje mišljenje (koje nije identično kao njihovo) uplašim se kako bi tek ta njihova vladavina izgledala!!!
To bi bilo štetočinstvo i iživljavanje verzija sns 2.0 pa ako ne i neka još naprednija i mnogo gora verzija!!!
Kako nisam ničiji član, mene zamena ekipe na vlasti nekom drugom - koja pljačka i pravi štetu, neće učiniti nimalo ni pobednikom, ni srećnijim, ni bogatijim! A kako vidimo, ovi koji se nude neće ni za IČ promeniti društvo na bolje - osim njihove lične koristi!
Svakako izlazim i sve ću da vas zaokružim toliko ste mi svi dragi!!!:))) A svoj lični uspeh, hvala Bogu, ne gradim na rezultatima izbora!! Jeste, živimo u blatu, ali blato nam se i nudi kao alternativa!!!
dobrivoje
Odakle sam ja došao kaže se Kosovac ili Kosovka. Znači nema slike Kosovarka devojka nego Kosovka devojka.
Kosovar je albanski izraz, u srpskom jeziku ne postoji ,e sad ti možeš kako hoćeš tvoja stvar.
Recimo Beč je glavni grad Austrije (država) ali tamo se ne kaže Beč nego Wienna,znači može i jedno i drugo ali ne možeš mešati jezike,ili nmački ili srpski odnosno ili albanski ili srpski.
Jel sam ti malo pojasnio?
MileProtivTranzicije
Apstinent
MileProtivTranzicije
Nadam se da ste samo bot, navijač ili diler i da ne mislite to ozbiljno :-)
Inače - Určićemo se do kraja!
Apstinent u trideset
Vladan
Opet ti o vređanju, pa jel te pravopis i logika vređaju? Ajde da ponovimo polako - kad te Kosovarom nazivaju tamo odakle si otišao i tamo gde si došao, tvoj naziv je - kako?
Bojan
Dobra fora!
dobrivoje
Чишћење
linux
Imam skoro 5.000 na belo u firmi. Kad dodatno freelancujem bude to i daleko više. Sve to posle svih poreza i nameta. Dakle imam dobru platu, lep sam, zgodan, dve diplome imam, čitam, obrazujem se, imam kulturni život, idem u pozorište, čitam knjige, imam dobar auto, rešeno stambeno pitanje i prelepu devojku. Što se tiče hrane ipak biram Wolt. Idem na izbore, glasaću za koga ja hoću, niko me nije potkupio džakom brašna i kafom. Tajna uspeha je - ne čekajte da vam radikali išta daju niti ikada dovedite sebe u poziciju da zavisite od milostinje bilo koje stranke.
Vladan
Da li si svestan dometa svog obrazovanja? Ako jesi, zašto bi te vređale činjenice?
dobrivoje
Vladan
Tvoja ekspertiza u vezi toga šta je pravilno kao došljaka sa tek elementarnim poznavanjem pisma i jezika je stvarno urnebesna.
dobrivoje
novosadjanin
Vladan
Zapravo, samo se mi pitamo kako ćemo zvati nekog od vas - i kako vas zovemo, to je ovde pravilno. Ali moram da te pohvalim, barem si se malo uklopio pa Bosance nazivaš pravilno Bosancima, nisi se zabunio pa istripovao da su Srbi.
arhitetka
Programer
Izlazim na izbore, svaki put, jer nije da me zabole ko ce biti na vlasti. Pored novca, bitno je uredjeno drustvo, pravo, pravda, institucije... Deca mi se skoluju, treba se, nazalost, negde i leciti, a o zakonu i sudovima da ne govorim.
E sad o predrasudama o programerima:
Imam velik stan, ali u starogradnji bez garaze. Vozim 15 godina star auto (doduse, planiram da ga menjam uskoro, ali ce opet biti 6-7 god star, srednje klase). Xiaomi telefon, Lap top (600 eura), Casio sat. Ne idem po festivalima, ponekad na EXIT ili koncert u NS-u. Odem 1 godisnje na letovanje u Grcku i jos jednom na neku planinu u Srbiji, skromno. Odecu kupujem na pijaci, nekom trznom centru (ako bas moram, jer mrzim Bigove i Promenade). Farmerke kupim kad mi se pocepaju stare, a obucu online posto znam brojeve vecine proizvodjaca, jednu jaknu nosim poslednjih 12 godina. Jednom recju, odeca me ne interesuje, a ni ostale ukucane. Oblacimo se kvalitetno i udobno, ne interesuje me etiketa.
Hranim se kvalitetno, ali stalno kuvamo, nikad nisam narucio hranu preko Glovo-a ili slicno, ponekad sednemo u restoran, jednom mesecno.
Obozavam da idem u LIDL, ne znam sta je Pandorf.
Novac imamo, ali ne trosimo na to da se prikazemo, nego na stvari koje su korisne. Ono sto me zabole, je to sta ce drugi ljudi mislii o meni na osnovu odece ili auta.
Na izbore izlazim ne samo za sebe, nego i za tebe i za drustvo u celini.
dobrivoje
Kosovar je albanski izraz za nekog ko živi na Kosovu.
Izvinjavam se ako si Albanac..
dobrivoje
Na koliko mesta si se lečio pa znaš da je kod nas najgore u Evropi?
Poligraf
Prosvetitelj botova
Matematičar
20.03.2022 • 19:44
Poštujem svačiji izbor!
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
S' poštovanjem,
Prosvetitelj (polu)botova
Vladan
O vašoj snalažljivosti i uspesima najbolje govori činjenica da u svakom kraju odakle ste došli i dalje vlada beda i ljudi beže glavom bez obzira.
A o tvom poštenju i inteligenciji i inteligenciji najbolje govori bezobrazno-moronska ideja da su Vojvođani pokrenuli jogurt revoluciju, a ne vaši voljeni i na gomili dovedeni Kosovari.
hemodroid
20.03.2022 • 21:54
ima nas i starijih
apstinenata
Nisi bas mnogo pametan, znaci podrzaces vlast koja ce da ti truje decu litijumom ili kineskim gumama,koja ce da te leci najlosijim zdravstvom u evropi,one kriminalne afere imas nabrojane dole u nekom komentaru i to ti je bolje od opozicije gde ima i dosta novih lica?Ti si u stvari mali smrdljivi botic.
samo Ana Pejić
17 , neko ko NIKADA nije bio u politici, 17 , neko ko je običan čovek kao i 99% drugih običnih ljudi u Srbiji, 17, nema kamapanju na bilbordima, televizijama, novinama, , osim tu i tamo zalepjen neki crno beli plakat, konačno imate za koga da glasate, ali se i od vas očekuje da se toliko malo potrudite, i od ove mediske halabuke , pogledate sami ko je na listi pod brojem 17. za parlametarne izbore.
Žarko
Ništa ti ne verujem...mislim da i ti sam sebi neveruješ.
Kažeš menadžerska pozicija?
Tebe ne zanima da živiš u uređenoj državi u kojoj se zakon poštuje,a prestupnici kažnjavaju?
Opstanak
Da je 2012. g. spoljni dug 14 mlrd evra a 2022. g. je spoljni dug 31 mlrd evra plus 15 mlrd evra kredita
Da je od 2000. do 2010. godine rast BDPa oko 75%. Od 2012. do 2022. godine rast BDPa jedva 30%.
Da je maja 2012.g: cena sirove nafte na berzi za barel 120$ a evrodizel na pumpama: 147,30 din/l a marta 2022.g: cena sirove nafte za Barel: 107$; a evrodizel: 187,30 din litar
Da je u odnosu na 2011. g., u 2021.godini u Srbiji za oko 40% manja je proizvodnja povrća?
Da smo 2012. godine imali smo oko 30 dana godišnje sa lošim vazduhom a 2021.godine 230 dana ?
Ako je AV izgradio najviše bolnica u zadnjih 50g, zašto se 2012. na operaciju kuka čekalo 2g, operaciju srca godinu dana, a danas se na operaciju kuka čeka 4g, operaciju srca 3g.? Da opozicija nije zagadila vazduh, nije trpala reke u cevi, nije dovela Rio Tinto, nije imala Nevolju da melje ljude u ćevap, nije prebrojala 500.000 emigranata, i nije nas zadužila 35mlrd€, kao ova vlast. Da su ovi za predhodnih 10 godina vlasti jedino uspešno su obesmislili sve u ovoj zemlji. Obesmislili su medije, državu, kulturu, istoriju, moral, etiku, prosvetu, vojsku, dijalog. Celo društvo i cela zemlja počivaju na besmislicama polupismenih neznalica i vi pristajete kao mlad čovek da učestvujete u tome. Za Riplija
Dax
MiRa
Milos
Bane
@Antiantidodjos
/
a turska mahala u sta je pretvoren vam je sasvim ok.
vi ste ti koji sire fasizam dajuci prioritet samo vasim zemarama.
ovdasnji su jos od komunista gradjani drugog reda.
Paja
Deda
Poznajem mnogo apolitičnih, slobodoumnih, umetnički nastrojenih ljudi, ali ni oni niti bilo koji drugi IT-evac ne ignorišu matematiku da će svojim neizlaskom na izbore faktički dati svoj glas Vučiću i celoj nesreći i pošasti koju generiše.
Iz fenomenoloških pobuda voleo bih vas da upoznam ako uopšte postojite.
Teško.
Pedja
Jana
novosadjanin
imam 44 god, troje dece, u principu sasvim lep i uredjen zivot (u it-u sam, menadzerska pozicija).
nisam nezainteresovan za politiku, na kraju dana, zivim ovde sa porodicom.
problem je , iskreno, da nisam uspeo sebe da ubedim da je opozicija manje zlo od postojeceg.
I zato me izbori nece videti.
manje vise svi iz mog najblizeg okruzenja razmisljaju slicno...
6500000
NS
Malo je 2.500. Taj iznos je bio aktuelan pre par godina. Ima snobova to je tačno, međutim ima i kritički orijentisanih ljudi, zavisi koliko je ko u mehuru.
Liman
@Antiantidodjos
Milos
Liman
B
Zzx
senior sys architect
Antiantidodjos
Matematičar
Samo bih voleo da usled važećih izbornih zakona, stanja medija i medijskih sloboda, matematički analiziram situaciju. Stoga, molim vas zapamtite:
1. "Svi su isti"
- glas za Vučića
2. "Nemam za koga da glasam"
- glas za Vučića
3. "Ma ne idem na izbore"
- glas za Vučića
4. "Ne interesuje me politika"
- glas za Vučića
Ovo nema veze sa mojim opredeljenjem, ovo je čista matematika.
Selasije
bez izbora
Telep
pera
Da dopunim
Sabahudin
Sićve
Hoće do takvih da dopreeee....
A ja se već uplašio za čoveka!
Blago nama
M
radnik
Elektro inzenjer
Paja
Rade
micika
Paja
General programer
IQ80
Dok ne popije neku boles' gde treba da lezi u bolnici minimum nedelju dana. Onda kada cuje da je dan u privatnoj bolnici 20k plus lekovi. Onda moze u drzavnu (vec kada je placa). E onda krece: "sta ja to placam, gde sam ja to dosao, kakva je ovo hrana....
mH
Branislav
Gorm
Ahab
Noj.
Po ceo dan mlati od kasicice do soljice, babe, dede i roditelji ga placaju da "programira", on srce energy splacine i misli da je capio oblak za muda jer "njega politika ne zanima".
pera
A
programmer HGC78623
Imaju vellike stanove, sa garažama, hvala bogu, Aleksandar Gradnja ili Galens isklučivo, odlične SUV automobile, iPhone, MacBook Air, satovi Samsung Smart ili Garmin, idu na Metallic-u u Beč i festivale u Portugal, kolima ili avionom, Hilfiger je najjeftinije što kupuju ali ne u centru NS pa da imaju slično kao i drugi, u LIDL se ne pojavljuju ali u Pandorfu i po krofnu da, ćopaju top klopu po restoranima - kakvo kuvanje i drndanje u kuhinji a Glovo ili Wolt se podrazumeva za brzu klopu, tako da...
Za ŠTA oni da idu na izbore?!
Sve jasno, dopunite me ili ispravite slobodno.
Mile
Hm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H