"JNA je tukla Vukovar i Sarajevo. To nije opravdanje za zločin NATO ali je činjenica."
У Вуковару и Сарајеву је извршен прогон Срба пре било каквог деловања ЈНА. То није оправдање за за злочин НАТО али је чињеница.
Što bi rekli Maratonci- "Ako si glup nisi gluv!".
A Batajnica? Šta ima ko tu da nam kaže? Vas nuje sramota zbog toga? Mene jeste! Sami radi sebe to treba da isteramo. Dok to ne isteramo, nije pojedinac kriv i za samo to delo i za delo sakrivanja, krivi smo kolektivno.
A onda ćemo plakati kako nas svet mrzi i kako je nepravedan prema nama.
Dok ima Omerte - nema Katarze!
Bogate zemlje(Amerika,Rusija) su unistili Srbiju.Jos uvek to rade.Ukljucujuci Evropska Unija.
Takode Kina vas unistava.
Mislite o vasoj penziji i o vasim Unucadima.
I dan danas bi bio rusofil da nas je pijani Jeljcinj B te 1999god odbranio od nato fasista ovako od tada imam neizreciv bol i prema rusima i prema nato fasistima
#samokaŽem
...паметних новосадских грађана, љубитеља НАТО агресије.
Не морају они ништа да објашњавају. Кршење Повеље УН, кршење "устава" НАТО, касетне бомбе, осиромашени уранијум, "Жуту кућу"... 156 девастираних православних верских објеката (три пута више него за време фашистичке окупације у WW2)... Ништа није важно кад волиш НАТО а мрзиш Србију.
Ето једно обично питање за новосадске локал-патриоте: Какве везе имају новосадски мостови са кршењем људски права на Косову и Метохији?
Срамота је то што у редовима нашег народа има оних који сматрају Србију одговорном за бомбардовање и који оправдавају НАТО. Извештаје наших органа о свему што се дешавало на КиМ сматрају пропагандом, док било шта што стигне са запада безрезервно прихватају као "чињенице".
Vladan
24.03.2022 • 17:39
@Slavija
A koliko kilometara od hladnjača s leševima?
Pročitaj malo šta zapadni novinari pišu o hladnjačama. Prvo je bilo da smo ih palili u pećima. Pa kada nisu nađeni dokazi, onda je bilo da su iz uz svo to bombardovanje hladnjačama vozili za centralnu Srbiju. Pa se eto našla jedna hladnjača. Pa je onda neko postavio pitanje, pa koliko su to Srbi imali hladnjača da toliko tela prenesu i zašto baš hladnjačama. Jedi šta ti se servira, ali ne deli drugima.
Jeste, za onog ko gleda RTS vesti.
Neverovatna arogancija, samo napred!
A onda kada se malo prizemljite, ako imate pristup podacima o vojnim metama, pa ako čak probate samo malo i da razmislite, naćićete podatke o prvo pogođenin stacionarnim radarskim sistemima.
Strašno šta ljudi sebi dozvoljavaju!
Kako smo radili, tako smo i prošli. Nismo na vreme maknuli Miloševića, pa smo dobili po nosu. Sad oklevamo i tupimo u vezi izbora i možda ćemo ponovo dobiti po nosu, i tako redom dok nos izdrži ili se dozovemo pameti (što je manje verovatno).
Inače ne sumnjam da će vođa i ovaj dan da zloupotrebi za ličnu promociju i ako je i on doprineo bombardovanju. Sve je moguće u zemlji slepih, gluvih, a i pomalo glupih.
Kamo lepe srece da je NATO imao hrabrosti da 1999 udje kopneno iz Madjarske i Rumunije. Sad bi vec bili u EU najmanje 15 godina. A o Srbiji bi citali u rubrici "Region i svet".
Idi reci roditeljima Milice Rakić, majci Marka Simića i porodici Olega Nasova, da smo zaslužili da nas bombarduju. Klasičan si primer Stokholmskog sindroma. Niko normalan ne bi opravdavao bombardovanje civilnih meta 500km od bilo kakvog konflikta
Zanimljivo. Nisam bio svestan da megasrbujuće prekrajanje istorije uključuje i guranje pod tepih činjenice da je novosadska Majevica gađana prvog dana bombardovanja - čega se seća apsolutno svaki tadašnji stanovnik Novog Sada. Nisam u stanju da shvatim razlog za takav potez, ali niko nije rekao da se dotično prekrajanje sprovodi inteligentno...
ARJ PVO
@NS
Šta prvo Novi Sad? Šta pričate?! Niti prva vojna niti prva civilna meta. Kakve gluposti ....
Vlada
@NS
Sta prvo Novi Sad? Prva bomba je pala u 19.40 u Pristini a kasnije Batajnica, Avala, Rakovica i redom po Kosovu. Prvu noc Novi Sad, srecom nije bombardovan. Ne razumem cemu ovi komentari. Osakatili su i preorali citavu zemlju, uzduz i popreko. Procitaj malo koji su gradovi imali najvise civilnih zrtava, gde je bilo prosipanja kasetnih bombi u sred dana, pa Varvarin i sta sve vec.....To je bio ne zapamceni genocid nad kompletnim stanovnistvom nase zemlje nebitno koje nacionalnosti. Da su hteli da sklone Slobu, mogli su ga resiti na hiljadu drugih nacina (kao Djindjica npr). Hteli su rat, razaranje i ubijanje. Hteli su da nas "nauce pameti" za vjek i vjekova. I to su i uradili. Srbija je danas njihova kolonija i nista drugo.
Kako brzo zaboravljate...Bombardovanje Novog Sada je počelo 24. marta oko 8 sati uveče, kada su prve bombe pale na policijsku stanicu kod nas na Klisanskom bregu, gde im je onda bio centar za obuku i gde su bili smešteni helikopteri policije, a potom na kasarnu "Jugovićevo". Na Novi Sad je tokom 78 dana bačeno 420 projektila.
Tačno u 20,53 časova na prokupački garnizon „Ratko Pavlovoć Ćićko“ pala je prva bomba, a vojnik Boban Nedeljković bio je prva žrtva NATO agresije, koja je započela na današnji dan pre 22 godine, 24. marta 1999. godine.
Podsećanja radi, NATO bombardovanje SRJ zvanično je počelo 24. marta 1999. godine u 19 časova i 55 minuta. Bombardovano je područje Kosova i Metohije.
Prve rakete pale su na kasarnu u Prokuplju u 20.53 i upravo tada stradao je prvi vojnik Vojske Jugoslavije Boban Nedeljković.
U 19.55 pogođeni su vojni ciljevi u Prištini. Zatim su u 20.53 krstareće rakete pogodile podzemni bunker u Kuršumliji kada je poginulo 11 vojnika VJ. Zatim su bombe oko 20.10 pale na kasarnu u Vrbici.
Vojni ciljevi u Batajnici pogođeni su u 20.38.
U ovom periodu bombardovan je i predajnik za emitovanje prvog, drugog, trećeg kanala radio-televizije Srbije, zatim prvog, drugog, 101, 202 kanala radio Beograda na Velikom Jastrebcu. Tu su pale dve bombe: jedna je pogodila zgradu u kojoj se nalaze razni uređaji i osoblje za održavanje veza prema Jastrepcu, dok je druga pogodila predajnik, visok 128 metara, koji se prelomio na nekoliko delova i pao preko zgrade. Zapaljen je i mali deo antene koja je prenosila signal za Mobtel mrežu.
23. godišnjica od agresije, a nama su i dalje na vlasti koji su i tad zemlju vodili.Nije sad Milošević ,ali je zato Vučić...Izadjimo 3.4.2022. da jednom za svagda rasčistimo sa Miloševićevim nasledjem i njegovim pozadincima....
Neverovatni su mi komentari da smo mi krivi što nas je NATO bombardovao. Kao da kažete da je žena kriva što je divljak od muža pretuče jer je...stavite po želji. Naravno da nije tačno!!! Nasilnik je uvek kriv! NATO 1999. Rusija 2022. Jesu postojale okolnosti iza oba napada ali te okolnosti ne oravdavaju zločinačke agresije ni jednih ni drugih.
I nema demokratije ni u Srbiji ni ovde na zapadu jer je jednoumlje koje promovišu sada (kao što su i 1999.) zastrašujuće i izolacija svih neistomišljenika užasna. Dakle ili si sa nama ili protiv nas. Zvuči poznato?
A kad bi ovde krenuo da ke*aš o zlom NATO-u ljudima čije si živote i imovinu ugrozio podrškom Miloševićevom zločinačkom režimu, začepili bi ti usta odmah.
Ispravka- pitanje je besmisleno.
Ali iz Vašeg komentara je očigledno da Vi ni do danas niste shvatili razliku.
Još ćemo mi da plaćamo cenu sopstvene gluposti.
Danas su drugari.
Vas predsednik je danas drugar sa najvecim zlocincima koji su naredili razaranje nase zemlje i ubijanje nasih ljudi. Drug je sa klintonom, blerom i srederom.
E za njih vi jedete sendvice, lepite plakate, vicete, idete autobusima i mrzite svoje komsije.
Svi smo znali da ludilo i avanturizam Milosevica ide ka propasti! Ponekad je pozrebno date neko,udari dabi dosa sebi! Ovaj narod nikada iz svoih,gresaka neuci! Samo kada se setim,ludila 90-ih,nacionalizma,preobrazenih vernika,nebeskog naroda,...ma i bogu smo,dosadili!!!
Srbiju je bombardovao Milosevic i njegova politika. NATO je bio samo izvrsilac/realizator usluge! Danas smo jos uvek u 90tim! Mislite o tome 3. aprila!!!
Slažem se da smo se ujedinili u odbrani zemlje, naravno.
Ali ne razumem kakve veze ima primer koji sam vam dao sa politikanstvom i strančarenjem? Primer je dobre, promišljene i aktivne državne politike koja je dala DOBAR rezultat.
Žao mi je ako me niste razumeli.
23 godine od početka genocida zločinačkog nacističkog NATO PAKTA nad srpskim narodom. Sramota za ostatak sveta koji je to gledao i nije reagovao i zaustavio užas. Kao i neverovatna činjenica da svi ti koji su pobili nekoliko hiljada nedužnih ljudi, žena, dece, civila nisu procesuirani uopšte za ratni zločin i genocid.
Da potvrdim i dodam- SFRJ je nuđen brzi prijem u EEZ/EU a paralelno su nam prvi put zapretili sa bombardovanjem '92 i tada je već ARJ PVO bio u pripravnosti.
Crveno-crna banda se i tada kockala kao i sada.
Danas se EU očigledno konsolidovao i brže deluje.
Svi ovi koji pravdaju Nato iživljavanje treba da vas je sramota. Bolje ćutite. Uvek tražite grešku kod sebe, a ne u sili koju nije bilo briga za ljudska bića. Stvarno bolesno.. Kada bi neko bilo gde u zapadnom svetu bio ovakav autošovinista, zapušili bi mu usta za par minuta..
Nikad necu zaboraviti Milanovicevo (mislim da je on bio): "Que sera, sera!" uz osmeh.
Izgleda da kad vladas, nije bitno ni da li si u govnima do pojasa.
Trudila sam se da se držim činjenica bez politike. Kada je agresor napao svi smo stali na istu stranu, lični politički statovi više nisu postojali nego ideja kako jedni drugima da pomognemo i kako da se suprotstavimo neprijatelju u skladu sa poslom koji smo obavljali. Neprijatelj nije gađao političare već nas, obične građane.
Znate ono kad vam se sin vrati iz kafane a ne prepoznajete ga od batina koje je dobio. Kukate, placete, kunite sve te zlotvore sto su ga prebili iako vam svi govore kako je bio bahat i nasilan prema svima u kraju. E to je to.
"Zaboravio" si da kazes svim tim strancima i zasto je bombardovana Srbija, ispadne da su tek tako doleteli i tukli nas bez veze.
Lazete sebe i svoju decu, nema pomaka za ovakvo drustvo.
Džaba trošite i tastaturu i internet i svoje vreme.
Danas će nam naš Prvorođeni sve objasniti!
Onaj koji je zajedno sa svojom crveno crnom bandom zakuvao sva stradanja u regionu '90-tih dok su se oni bogatili i useljavali u nove stanove i vile.
A onda su nastavili nas da muče, cede i kunje još 20 godina.
3. april ljudi! Izađimo, glasajmo, pošaljimo ih u istoriju i tamo gde treba i gde zaslužuju!
Zasto je bombardovana SRJ? Zato sto se NATO paktu to tada moglo. Napad je izvrsen bez znanja ili odobrenja UN. Rusija je ekonomski bila na kolenima, Primakov je okrenuo avion, valjda svi poslanici Dume su bili da nas ohrabre, pojedu i popiju nesto, onaj misteriozni ruski brod je krenuo i sad ide, ide, ...a nikada nije stigao.
Gadjani su prvo mostovi koji su spajali Backu i Banat sa ostatkom Srbije. Tek kasnije su gadjani i drugi mostovi. Pesadijski napad je trebao da krene iz Madjarske i Rumunije sa idejom da se Banat i Backa prvo okupiraju. Imajuci u vidu da je NATO kontrolisao vazdudni prostor, sve nase snage bile su ukopane, ukljucujuci tenkove.
Na Kosovu je cilj bio izbaciti vojsku i policiju i napraviti NATO bazu, a od Kosova napraviti americku koloniju u kojoj gazde niko nista ne sme da pita. Rudnici, termoelektrane, fabrike, cvorista za transport, sve je to sad pod kontrolom Amerike u celini i nekih njenih gradjana pojedinacno. Znate li ko je kupio operatera mobilne telefonije na Kosovu? Gospodja koja je juce preminula.
Sta smo mi postigli? Usvajanje rezolucije 1244 i prekid programa F-117, vrednog 6 milijardi dolara.
Nekim ljudima i narodima je lako da budu tudje sluge i da rade sta im se naredi. Srpski blagoslov i kletva je da mi to ne mozemo. Neka je vecna slava svim zrtvama NATO agresije!
Komentari raznih pacova samo pokazuju da su obe lekcije koje su dobili bile nedovoljne - i od NATO-a za to što su divljali, a i od nas samih, što su izazvali bombardovanje koje smo i mi trpeli.
U pravu ste, veoma je kompleksno pitanje i zahteva dugačak odgovor.
Ne znam da li će pomoći ako navedem primer - setite se kada je počela oružana pobuna u Južnoj Srbiji, Medveđa, Bujanovac, Preševo. Prvo što je Srbija tada uradila je da je angažovala svoje snage sile u skladu sa zakonon i istovremeno je otvorila informativni punkt i krenula sa svakodnevnim konferencijama za novinare itd.
Zamislite da je tada Srpska država reagovala isto kao i '98 na Kosmetu, koji bi ishod bio?
Vodite računa da kada govorite o ispranim mozgovima - da toga ima sa obe strane!
Za vreme bombardovanja Jugoslavije, nije podignuta prašina kao za Ukrajinu.
Ovo sa Ukrajinom je propaganda poput korone. Samo se o tome piše dok se preskaču suštinski problemi. Samo služe za izgovor da se nanese velika šteta ekonomiji i da se siromašni dodatno osiromaše.
Srbi, narod sklon gradjenju mitova od poraza umesto da iz poraza nesto nauce. Nije se 1999 desila tek tako, iz neba. Desilo se valjda mnogo toga "neceg" i ranije. Hajde da vidimo, sta je to "nesto" (samo cu ukratko, jer stvarno ima previse). 1991: Vukovar - totalno oslobodjen do temelja. 1992-1995: Sarajevo - tri godine pod totalnom opsadom, granatiranje i snajpersko izivljavanje na civilima. 1995: Srebrenica. Kosovo - 20 godina aparthejda je kulminiralo i krvavim nasiljem. Hiljade raseljenih, pobijenih, opljackanih. Upozoravani smo godinama da ce do intervencije morati doci ako "ne smanjimo gas" prema civilima u regionu. Poslednji zuti karton bio je u jesen 1998 kad smo za dlaku izbegli bombardovanje. Da je reakcija medjunarodne zajednice stigla ranije (1991) i da je bila odlucnija, mozda bi u krajnjem ishodu bilo manje zrtava i materijalne stete. Mozda bi i oziljci u regionu bili manji. Mozda bi Srbija danas izgledala bar kao pola Nemacke sezdesetih (posle denacifikacije i Marsalovog plana - obilne finansijske pomoci USA da se razrusenom i bolesnom nemackom drustvu pomogne da predje na zdravu stranu). Mozda, mozda, mozda. Ono sto je sigurno je da slabo ucimo iz svojih gresaka u proslosti i da smo veciti djaci ponavljaci.
Nato je bio agresor, ne se*** više da je naš narod kriv. 1998 godine više je ljudi poginulo u severnoj Irskoj nego na Kosovu. Što njih nisu napali? Lepa vest je bar za ovu vešticu Olbrajt..
To je bila intervencija, operacija denacifikacije. Koliko je bila uspešna govori činjenica da su sada na vlasti inspiratori i glasnogovornici etničkog čišćenja.
To je bilo pitanje, vi imate priliku da odgovorite ili da ne odgovorite.
Vaša potreba da odmah zalepite etiketu i da ste takvim pojednostavljivanjem do banalizacije odgovorili na sva svoja suštinska i sudbinska pitanja je tema za stručne osobe.
Suština pitanja je bila druga ali Vi očigledno niste shvatili. Ako ipak želite da shvatite, recite, ja ću se potruditi da Vam približim suštinu na drugi način.
Sta prvo Novi Sad? Prva bomba je pala u 19.40 u Pristini a kasnije Batajnica, Avala, Rakovica i redom po Kosovu. Prvu noc Novi Sad, srecom nije bombardovan. Ne razumem cemu ovi komentari. Osakatili su i preorali citavu zemlju, uzduz i popreko. Procitaj malo koji su gradovi imali najvise civilnih zrtava, gde je bilo prosipanja kasetnih bombi u sred dana, pa Varvarin i sta sve vec.....To je bio ne zapamceni genocid nad kompletnim stanovnistvom nase zemlje nebitno koje nacionalnosti. Da su hteli da sklone Slobu, mogli su ga resiti na hiljadu drugih nacina (kao Djindjica npr). Hteli su rat, razaranje i ubijanje. Hteli su da nas "nauce pameti" za vjek i vjekova. I to su i uradili. Srbija je danas njihova kolonija i nista drugo.
Док су по нама НАТО агресори мучки бацали осиромашени уранијум и касетне бомбе, наш народ уздигнуте главе правио је масовне скупове. Држава, иако ослабљена, пребродила је 78 дана агресије. Одмах по окончању бомбардовања покренула је обнову уништене инфраструктуре, која је обновљена у рекордном року. Војска Југославије и снаге Савезног министарства унутрашњих послова, Министарства унутрашњих послова Републике Србије и део снага Министарства унутрашњих послова Републике Црне Горе остали су и остаће упамћени у славној српској историји као непокорна сила која није поклекла пред небројано пута јачим противником, бранећи оно најсветије — Крст, народ и државу. Агресија НАТО-а није испунила очекивања. Као сведок тог времена, али и темељ нашег дипломатског деловања, данас стоји Резолуција СБ ОУН бр. 1244, по којој неотуђиви део наше земље, Косово и Метохија, до даљњег остаје оно што је одувек и био — део српске државе.
Нека је вечна слава свим браниоцима отаџбине који су положили животе у одбрани од агресора!
Нека је вечна слава свим невино страдалим жртвама безумне и незаконите агресије!
Нека живи Србија!
Razmišljam o psihološkom profilu ljudi koji mogu ovakve poruke da ostavljaju na godišnjicu pakla koji smo preživeli, svako na svoj način u skladu sa godinama u kojima ga je zatekao. Da li je moguće da zaista ima onih koji smatraju da je to bilo opravdano ili se nadaju da smo "naučili lekciju"? Koju lekciju? Da treba udovoljavati zahtevima zapadnih sila i mirnim putem im dati sve? Oružijem su uzeli deo teritorije suverene države a u miru nakon toga su je pretvorili u koloniju uz stvaranje iluzije o dobrom životu. Svakodnevno ispiranje mozga očigledno daje rezultate.
Ne znam koliko se razumeš u pravo ali znam da je pomenuto "međunarodno pravo" upravo imaginarna kategorija i predstavlja baš to. Pravila jačeg. Ne postoji institucija koja će sprovesti sankcije nad silom. Naročito ne svetskom.
Zbog istih likova koji sisaju ovaj narod vec 30 godina nevini su stradali a budale ih jos podrzavaju! Oterajmu bagru gdeim je mesto i krenimo iz pocetka! 3 April!!!
Ovde jos uvek, mada u tragovima, ima onih koji su ovo podrzavali. Imaju cak i svoje medije i politicki su organizovani. Videcemo sta ce od vase nate ostati posle Rusa i Kineza, oni kod nas nisu smeli kopneno da prismrde, a sad im konacno sledi kompletna demontaza i destrukcija.
Od tada sam dosta putovao, upoznao dosta stranaca. U nekom dužem razgovoru bi se potezala tema ratova u exYU i bombardovanja. Svaki put bi ostali u čudu i bez odgovora, kada bi spomenuo da rata na zemlji nije bilo na 80% teritorije tadašnje zemlje, da su bombardovani gradovi gde na nikoga nije ispaljen nijedan metak, da su bombardovani mostovi, ubijani civili, rušene fabrike, a u Novom Sadu i škola. Na Detelinari u skloništu je bila poveća albanska porodica, koja je otkad pamtim živela tu i nije joj falila dlaka sa glave. Teško je ispranim mozgovima da izađu iz kalupa u kome su oblikovani decenijama. Oni jednostavno ne mogu biti "loši momci". Loši momci su uvek oni drugi. Čak i onda kada šalju svoju vojsku hiljadama kilometara daleko da sravne sa zemljom jednu celu naciju.
Nisu nas vojni pobedili, nego prevarili.. Ali su nas posle politicki pobedili i doveli nase izdajnike tj njihove ljude na vlast i bez ispaljenog metka nas unistili i unazadili 100x nego bombardovanje.
Пре 23 године започела је АГРЕСИЈА НАТО пакта на СРЈ која је сем погибије цивила, уништавања цивилне инфраструктуре и експлозије малигних болести, означила и смрт међународног права. Од тада уместо међународних односа заснованих на праву имамо односе засноване на правилима. Последице данас осећају Украјинци.
Sa ove,vremenske distance bilo je potrebno danas,bombarduju! Mnogo je zla bilo u ovoj,drzavi koje je moralo dase,iskoreni a ne dase,samo presece! A narod...uvek,strada dok Milosevicev sin uziva u Rusiji sa otetim,blagom od svih nas!!! I opet smo,dozvolili sko sve isto,posle dve decenije!!!
Iako nismo bili cvecke, okupiti toliku armadu, bez dozvole UNa i ostrviti se na tako malu zemlju kao sto je bila tadasnja Jugoslavija, jeste ZLOCIN! Ubijali su nam decu i stanovnistvo, rusili infrastrukturu i domove. SRAMNO!
Kakva smo mi banana država! Znači ušli su u rat, na svaku godišnjicu kukaju, drame i lamentuju a do danas nisu svoj narod udostojili da izbroje nastradale! Banda!!
Ja sam još '99 pitao mnoge tadašnje ostrašćene patriote kako bi izgledalo da mi pobedimo NATO? Da li bi smo okupirali sve NATO zemlje? Postavili vlade? Ni tada ni od tada niko nije znao da mi odgovori. Da li znate zašto? Da li znate zašto je to pitanje besmisleno?
Da li se neko seća Rambujea?
Da li znate za priču kada je Ruski ambasador zakazao sastanak sa Srpskim predstavnicima da nam kaže da se ne zezamo, da će nas ovi bombardovati da nije uspeo da ih nahvata, niko nije došao svi su se razmileli po šopingu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pre 23 godine počelo NATO bombardovanje Jugoslavije
Autor: 021.rs
Info
•24.03.2022.
•06:22
Komentari 75
Ђорђе Ивковић
У Вуковару и Сарајеву је извршен прогон Срба пре било каквог деловања ЈНА. То није оправдање за за злочин НАТО али је чињеница.
Rogoz!
Omerta
A Batajnica? Šta ima ko tu da nam kaže? Vas nuje sramota zbog toga? Mene jeste! Sami radi sebe to treba da isteramo. Dok to ne isteramo, nije pojedinac kriv i za samo to delo i za delo sakrivanja, krivi smo kolektivno.
A onda ćemo plakati kako nas svet mrzi i kako je nepravedan prema nama.
Dok ima Omerte - nema Katarze!
Bivsi Novosadanin
Takode Kina vas unistava.
Mislite o vasoj penziji i o vasim Unucadima.
Novosađanin
#samokaŽem
Ђорђе Ивковић
Не морају они ништа да објашњавају. Кршење Повеље УН, кршење "устава" НАТО, касетне бомбе, осиромашени уранијум, "Жуту кућу"... 156 девастираних православних верских објеката (три пута више него за време фашистичке окупације у WW2)... Ништа није важно кад волиш НАТО а мрзиш Србију.
Ето једно обично питање за новосадске локал-патриоте: Какве везе имају новосадски мостови са кршењем људски права на Косову и Метохији?
Објективност?
Slavija
24.03.2022 • 17:39
@Slavija
A koliko kilometara od hladnjača s leševima?
Pročitaj malo šta zapadni novinari pišu o hladnjačama. Prvo je bilo da smo ih palili u pećima. Pa kada nisu nađeni dokazi, onda je bilo da su iz uz svo to bombardovanje hladnjačama vozili za centralnu Srbiju. Pa se eto našla jedna hladnjača. Pa je onda neko postavio pitanje, pa koliko su to Srbi imali hladnjača da toliko tela prenesu i zašto baš hladnjačama. Jedi šta ti se servira, ali ne deli drugima.
ARJ PVO
Neverovatna arogancija, samo napred!
A onda kada se malo prizemljite, ako imate pristup podacima o vojnim metama, pa ako čak probate samo malo i da razmislite, naćićete podatke o prvo pogođenin stacionarnim radarskim sistemima.
Strašno šta ljudi sebi dozvoljavaju!
Vladan
A koliko kilometara od hladnjača s leševima?
Rodox
Inače ne sumnjam da će vođa i ovaj dan da zloupotrebi za ličnu promociju i ako je i on doprineo bombardovanju. Sve je moguće u zemlji slepih, gluvih, a i pomalo glupih.
+384
Slavija
My
Hvala na pažnji, doviđenja.
Trt
Zanimljivo. Nisam bio svestan da megasrbujuće prekrajanje istorije uključuje i guranje pod tepih činjenice da je novosadska Majevica gađana prvog dana bombardovanja - čega se seća apsolutno svaki tadašnji stanovnik Novog Sada. Nisam u stanju da shvatim razlog za takav potez, ali niko nije rekao da se dotično prekrajanje sprovodi inteligentno...
Klisa
@NS
Šta prvo Novi Sad? Šta pričate?! Niti prva vojna niti prva civilna meta. Kakve gluposti ....
Vlada
@NS
Sta prvo Novi Sad? Prva bomba je pala u 19.40 u Pristini a kasnije Batajnica, Avala, Rakovica i redom po Kosovu. Prvu noc Novi Sad, srecom nije bombardovan. Ne razumem cemu ovi komentari. Osakatili su i preorali citavu zemlju, uzduz i popreko. Procitaj malo koji su gradovi imali najvise civilnih zrtava, gde je bilo prosipanja kasetnih bombi u sred dana, pa Varvarin i sta sve vec.....To je bio ne zapamceni genocid nad kompletnim stanovnistvom nase zemlje nebitno koje nacionalnosti. Da su hteli da sklone Slobu, mogli su ga resiti na hiljadu drugih nacina (kao Djindjica npr). Hteli su rat, razaranje i ubijanje. Hteli su da nas "nauce pameti" za vjek i vjekova. I to su i uradili. Srbija je danas njihova kolonija i nista drugo.
Kako brzo zaboravljate...Bombardovanje Novog Sada je počelo 24. marta oko 8 sati uveče, kada su prve bombe pale na policijsku stanicu kod nas na Klisanskom bregu, gde im je onda bio centar za obuku i gde su bili smešteni helikopteri policije, a potom na kasarnu "Jugovićevo". Na Novi Sad je tokom 78 dana bačeno 420 projektila.
TV Manijak
Hoće opet doći Šreder?
Bler?
Klinton?!
Mare
Vlada
Podsećanja radi, NATO bombardovanje SRJ zvanično je počelo 24. marta 1999. godine u 19 časova i 55 minuta. Bombardovano je područje Kosova i Metohije.
Prve rakete pale su na kasarnu u Prokuplju u 20.53 i upravo tada stradao je prvi vojnik Vojske Jugoslavije Boban Nedeljković.
U 19.55 pogođeni su vojni ciljevi u Prištini. Zatim su u 20.53 krstareće rakete pogodile podzemni bunker u Kuršumliji kada je poginulo 11 vojnika VJ. Zatim su bombe oko 20.10 pale na kasarnu u Vrbici.
Vojni ciljevi u Batajnici pogođeni su u 20.38.
U ovom periodu bombardovan je i predajnik za emitovanje prvog, drugog, trećeg kanala radio-televizije Srbije, zatim prvog, drugog, 101, 202 kanala radio Beograda na Velikom Jastrebcu. Tu su pale dve bombe: jedna je pogodila zgradu u kojoj se nalaze razni uređaji i osoblje za održavanje veza prema Jastrepcu, dok je druga pogodila predajnik, visok 128 metara, koji se prelomio na nekoliko delova i pao preko zgrade. Zapaljen je i mali deo antene koja je prenosila signal za Mobtel mrežu.
Joca
3OPAH
I nema demokratije ni u Srbiji ni ovde na zapadu jer je jednoumlje koje promovišu sada (kao što su i 1999.) zastrašujuće i izolacija svih neistomišljenika užasna. Dakle ili si sa nama ili protiv nas. Zvuči poznato?
Krk u brk
Zakljucak : SerBski populus je jedan od glupljih na ovoj planeti.
Nemanja
A kad bi ovde krenuo da ke*aš o zlom NATO-u ljudima čije si živote i imovinu ugrozio podrškom Miloševićevom zločinačkom režimu, začepili bi ti usta odmah.
Pravi Patriota
Ali iz Vašeg komentara je očigledno da Vi ni do danas niste shvatili razliku.
Još ćemo mi da plaćamo cenu sopstvene gluposti.
Toma
Vas predsednik je danas drugar sa najvecim zlocincima koji su naredili razaranje nase zemlje i ubijanje nasih ljudi. Drug je sa klintonom, blerom i srederom.
E za njih vi jedete sendvice, lepite plakate, vicete, idete autobusima i mrzite svoje komsije.
Ajmo botovi minuse.
Milovan
Gric
Skoro kao strateg
Ali ne razumem kakve veze ima primer koji sam vam dao sa politikanstvom i strančarenjem? Primer je dobre, promišljene i aktivne državne politike koja je dala DOBAR rezultat.
Žao mi je ako me niste razumeli.
Natalija
JNA
Crveno-crna banda se i tada kockala kao i sada.
Danas se EU očigledno konsolidovao i brže deluje.
Mico
Liman
Nebitan lik
Izgleda da kad vladas, nije bitno ni da li si u govnima do pojasa.
Komsija
gargamel
pala bomba na majevicu kasarnu oko 20h. fruska gora isto gadjana prvi dan
*
Novosadjanka
Dani
Pele
Ide
GojkoX
Lazete sebe i svoju decu, nema pomaka za ovakvo drustvo.
3. April!
Danas će nam naš Prvorođeni sve objasniti!
Onaj koji je zajedno sa svojom crveno crnom bandom zakuvao sva stradanja u regionu '90-tih dok su se oni bogatili i useljavali u nove stanove i vile.
A onda su nastavili nas da muče, cede i kunje još 20 godina.
3. april ljudi! Izađimo, glasajmo, pošaljimo ih u istoriju i tamo gde treba i gde zaslužuju!
14.bataljon PVO
Gadjani su prvo mostovi koji su spajali Backu i Banat sa ostatkom Srbije. Tek kasnije su gadjani i drugi mostovi. Pesadijski napad je trebao da krene iz Madjarske i Rumunije sa idejom da se Banat i Backa prvo okupiraju. Imajuci u vidu da je NATO kontrolisao vazdudni prostor, sve nase snage bile su ukopane, ukljucujuci tenkove.
Na Kosovu je cilj bio izbaciti vojsku i policiju i napraviti NATO bazu, a od Kosova napraviti americku koloniju u kojoj gazde niko nista ne sme da pita. Rudnici, termoelektrane, fabrike, cvorista za transport, sve je to sad pod kontrolom Amerike u celini i nekih njenih gradjana pojedinacno. Znate li ko je kupio operatera mobilne telefonije na Kosovu? Gospodja koja je juce preminula.
Sta smo mi postigli? Usvajanje rezolucije 1244 i prekid programa F-117, vrednog 6 milijardi dolara.
Nekim ljudima i narodima je lako da budu tudje sluge i da rade sta im se naredi. Srpski blagoslov i kletva je da mi to ne mozemo. Neka je vecna slava svim zrtvama NATO agresije!
Nemanja
Skoro kao strateg
Ne znam da li će pomoći ako navedem primer - setite se kada je počela oružana pobuna u Južnoj Srbiji, Medveđa, Bujanovac, Preševo. Prvo što je Srbija tada uradila je da je angažovala svoje snage sile u skladu sa zakonon i istovremeno je otvorila informativni punkt i krenula sa svakodnevnim konferencijama za novinare itd.
Zamislite da je tada Srpska država reagovala isto kao i '98 na Kosmetu, koji bi ishod bio?
Vodite računa da kada govorite o ispranim mozgovima - da toga ima sa obe strane!
Lilly
Ovo sa Ukrajinom je propaganda poput korone. Samo se o tome piše dok se preskaču suštinski problemi. Samo služe za izgovor da se nanese velika šteta ekonomiji i da se siromašni dodatno osiromaše.
dogodine u Botošu
Milos
Milos
Popara
NS
Ne sramoti se.
Novi Sad je prvi bombardovan!!!!
Samo pitam
Vaša potreba da odmah zalepite etiketu i da ste takvim pojednostavljivanjem do banalizacije odgovorili na sva svoja suštinska i sudbinska pitanja je tema za stručne osobe.
Suština pitanja je bila druga ali Vi očigledno niste shvatili. Ako ipak želite da shvatite, recite, ja ću se potruditi da Vam približim suštinu na drugi način.
Vlada
Лиманац
Нека је вечна слава свим браниоцима отаџбине који су положили животе у одбрани од агресора!
Нека је вечна слава свим невино страдалим жртвама безумне и незаконите агресије!
Нека живи Србија!
Novosađanka
Vojvosadjan
Jova
Most
24.03.2022 • 07:26
Da li je junački izlaz Srbije na megdan NATO paktu Kosovski zavet (+) ili glupost?
Da li je junački izlaz Ukrajine na megdan Rusiji odbrana zemlje ili glupost?
Da li je ovakvo Vaše pitanje autošovinizam?
ARJ PVO
Ja
Rasa sa salasa
NN
Slavija
Novosadjanin
TBL
Ташоли
R. T
M
Istorijska istina
Crveno-crna banda!
Pravi Patriota
NS
Slucajno ili dogovoreno?
Realista
Samo pitam
Rambuje
Da li znate za priču kada je Ruski ambasador zakazao sastanak sa Srpskim predstavnicima da nam kaže da se ne zezamo, da će nas ovi bombardovati da nije uspeo da ih nahvata, niko nije došao svi su se razmileli po šopingu?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H