Autor: Nova.rs

Info
24.03.2022.
12:40
Uoči izbora u Srbiji, autor i voditelj emisije "24 minuta" Zoran Kesić pozvao je građane da izađu na izbore 3. aprila.
  • seljak

    29.03.2022 11:36
    mani mani
    ko izadje da glasa dati mu na licu mesta crvenu?
  • Pobro

    28.03.2022 11:56
    Svima koji su dobili pozive za glasanje a nisu registrovani u glasackim mestima,treba uvesti neke kazne.
  • Liman

    28.03.2022 10:38
    Niko vas ne tera da glasate za nekoga, bilo koga, ali ne izlaskom vas listic ostaje prazan i oni mogu da ga iskoriste u svoju korist, kao prvo, drugo broj glasova se meri na osnovu izlaznosti, a njegovi ce svi izaci da glasaju, a mi koji hocemo promene i kukamo i pitamo se PAAA KAKOOO JE DOBIOOO OPEEET, KOO JE GLAASAO ZA NJEGA JA NE ZNAM NIKOGA U SVOM OKRUZENJU KO JE ZA NJEGA, e pa odgovor je njegovi su svi izasli na izbore i glasali za njega a vi ste sedeli kuci sa izgovorom STA DA GLASAAM, NEMAM ZA KOGA ILI STA DA GLASAM KAD SE VEC ZNA KO CE POBEDITI....Izadjite, precrtajte listic, bice dovoljno. I nemojte da kukate posle kako vam je lose i kako ih sve ytreba govnj..m motkom..evo data vam je motka u ruke pa udrite.
  • Dada

    28.03.2022 10:07
    Logika liste glasača
    Da li je ranije bilo, da ukućani na listiću za poziv za glasanje budu pod rednim brojevima, jedan za drugim? Sada je razmak između brojeva ukućana a ako su po azbuci/abecedi formirali listu, onda ni logikom ostalih članova šire familije iz iste mesne zajednice, ne mogu da zaključim o čemu se radu. Mesna zajednica ima oko 1800 stanovnika, svi se znamo.
  • Markes

    28.03.2022 08:44
    Obavezno glasanje
    Izlaznost na poslednjim parlamentarnim izborima u Belgiji iznosila je 89, 37%. Belgija je ujedno i zemlja koja ima najdužu tradiciju obaveznog glasanja.
    Pa lepo uvesti obavezno glasanje u Srbiji a ko neće da glasa iz ovih onih razloga lepo plati taksu 100 evra i mirna Bačka. Makar neka korist od mudrosera.
  • NS

    27.03.2022 23:13
    Egipat
    @ zidar piramida
    E, pa vidite, ne podseća me baš ništa! Jedino što je Egipat u starom veku bio žitnica, ali sumnjam da ste na to mislili! A inače, ono na šta ste verovatno mislili nije tačno - termin "faraon" nije značio "prvorođeni", a šta je značio, pogledajte u knjigama ili na Vikipediji! Jel Vi to pod zidarem piramida podrazumevate one koji su vukli kamenje ili graditelje, nije baš isto!
  • zidar piramide

    27.03.2022 21:03
    @NS
    "Pa razmislite šta znači uopšte "prvorođeni"!"

    A vas baš ništa u našoj zemlji ne podseća na primer na... stari Egipat?
  • Neko

    27.03.2022 06:05
    Samo kazem
    Glasanje je vid legalne borbe u demokratiji. Ko to ne shvata ni ne treba mu bude bolje i treba da ga peljese nepismeni. Zato je Kesic u pravu.
    Ovi koji pravdaju svoje ne glasanje recima da su svi isti, ne shvataju da je sustina glasanja u promenljivosti, i oduzimanju privilegije nekom na vlasti ako ne ispuni zahteve svojih glasaca.
    Zato se desava da AV sa 25-30% sada dominira nad protivnom vecinom, jer SNS glasaci se trude glasovima da zadrze svoje privilegije. I imace ih i dalje, ako se ne glasa protiv. To je sustina glasanja!
  • NS

    26.03.2022 16:32
    izbori i prvorođeni
    Sve je već rečeno, svi znaju šta će, tako da o tome nema potrebe više mnogo raspravljati, malo je već i jednolično! Ali kada će ovaj narod koji toliko razmišlja i piše o politici naučiti da je "prvorođeni" potpuno neprikladno! Napregnite maštu, a i ne morate se suviše truditi, ima u ovom jeziku vrlo mnogo pogrdnih, uvredljivih i sličnih izraza! Pa razmislite šta znači uopšte "prvorođeni"! Sasvim je jasno, prvi, najstariji sin, što danas ima važnost i značenje u nekim monarhijama (ne baš svim, jer u većini već odavno i žene imaju pravo da naslede presto, dakle one "prvorođene"!) Pošto ovde nema prestola, ovo je zaista neobično! Uzgred, prestolonaslednik (prvorođeni) u današnjim monarhijama, kao ni sami monarsi, nemaju baš neko učešće u vlasti! Ako neko ima objašnjenje, bilo bi zanimljivo da se čuje!
  • Frank

    26.03.2022 10:31
    Patocratia
    "Građanin koji izađe na izbore dokazuje da je odgovoran, da mu je stalo i pokazuje da nije nikakva kukavica",. Netačno Kesicu, onaj ko izlazi da bira glumce već režirane predstave je neodgovorna kukavica jer je nesposoban sam sebi da kreira život već daje pravo potpuno nepoznatoj bagri da radi to umesto njega.
    Inače, "Građanin je unutrašnja svinja". Fridrih Niče
  • Nenad

    26.03.2022 08:11
    Ja ne glasam zato što sam protiv prevare koja se zove Demokratija. Ne želim da dajem legitimitet prevarantima tj. najgorim ljudima. Od 90 god. su isti ljudi na vlasti koji nam obećavaju kule i gradove a nama je sve gore. Treba menjati sistem i zato treba da je sramota one koji glasaju i održavaju najlošije na vlasti što i jeste svrha demokratije. Na pr. Apelacioni sud je pravosnažno oslobodio Kertesa i još koliko njih pre njega a svi znamo šta je radio. Zato dragi Kesiću stani pred ogledalo pa se zapitaj : Šta ja to radim i da li je Platon bio u pravu? Pročitajte i Ustav pa mi objasnite koja su ovlašćenja predsednika, kako funkcioniše pravosudni sistem, milicija, komunalna mil...čovek bez škole - Vesić, Nikolić...U cara Trojana kozije uši. Šta radiš to breeee!
  • dijasporac

    25.03.2022 18:28
    @Ivan Osijek
    Tiket za neglasanje u Australiji iznosi aus$20, stigne elektronskim putem pa ili ga platite ili navedete razlog zasto niste glasali da ga ne bi platili. Napomena, to se odnosi samo na one koji su se ranije prijavili da ce glasati a prijavljivanje za glasacki spisak se radi preko godisnje prijave za porez - naime svake godine svi Australci prijavljuju personalni porez i tamo je na obrascu za prijavu jedna od zadnjih stavki rubrika u kojoj potvrdite ili ne da cete glasati. Znaci, ni u Australiji nije obavezno glasanje.

    https://www.aec.gov.au/Elections/non-voters.htm

    U Kanadi se prijavljuje na isti nacin na glasacki spisak ali ako se ne izadje na glasanje iako ste na glasackom spisku ne postoji nikakva kazna ja sam recimo prosle godine bio na odmoru citave nedelje ( ovde se ne glasa samo jedan dan, izaberete datum kad vam odgovara) dok se glasalo i nisam iskoristio svoju mogucnost da glasam protiv Trudoa i mrskih mu liberala. Nisam imao nikakvig problema zbog toga, naravno.

    Jedina stvar gde ste obavezni pod pretnjom kazne je da budete clan zirija ( sudske porote), pre godinu i po su me pozvali ali sam imao mogucnosti da ih odbijem zbog covida ( pitanje: da li se plasite covida? da, najstrasnije. OK, opravdan izostanak).

  • ne bi se

    25.03.2022 18:05
    grabili za vlast
    Sramota treba da je sve one koji ne shvataju da je VLAST SAMO ADMINISTRACIJA KOJU NAROD PLAĆA DA MU SLUŽI.
  • Milan

    25.03.2022 17:58
    Gubljenje vremena
    Sta vredi normalnom covek da izadje na izbore kad na jednog normalnog imas 50 sendvicara. Nije to sto su svi kandidati isti, tj da su kurte i murte nego je u nasem narodu problem.
  • Sjaši Kurta

    25.03.2022 17:50
    Ide Murta
    Potrebna je PROMENA I SISTEMA I VLASTI.
    Svi koji su vladali su nas teško pokrali i obespravili. Obični ljudi su bili, jesu i biće gradjani drugog reda.
  • Ivan, Osijek

    25.03.2022 16:16
    Kazna za neglasanje
    U Australiji je kazna za one koji ne izađu na izbore, osim ako nemaju opravdan razlog, od 55 AUD do 120 AUD.
  • x

    25.03.2022 15:42
    x
    Da on nije nas Zelenski,mnogo se "uozbiljio" od rata u Ukrajini?
  • Novosađanka

    25.03.2022 14:50
    Mislim
    Ko ne izađe na izbore, treba mu oduzeti državljanstvo!
  • Nele

    25.03.2022 14:22
    Kesic i slicni su naj veca sramota u ovoj zemlji.
  • Ogi

    25.03.2022 14:02
    Aleksandar Vucic = Boris Tadic = Cedomir Jovanovic = Beba Popovic

    jos od 2000tih godina...
  • Nope

    25.03.2022 11:48
    Upravo suprotno, ovi koji izlaze na izbore i glasaju za ovu bandu na vlasti i u opoziciji nemaju pravo da se zale, jer su oni odgovorni za ovo stanje u drzavi vec zadnjih 30+ godina. Za vise o tome videti George Carlin - Why I don't vote. A prepodobni glasac Kesic neka proba makar desetinu Karlinovog humora da emulira, mozda i bude smesan.
  • Grof Sekereshi

    25.03.2022 07:45
    @Miroslav
    A ko opoziciji ili ovdasnjim komentatorimagarantuje da je u tom broju koji ne izadju vecina njihovih glasova? Mozda u tih dodatnih 300 hiljada glasaca koji bi na vase navaljivanje Vucic ima 150-200 hiljada novih glasova?

    Poenta je da niko iz opozicije ne moze da ima broj glasova iznad SPS-a, SNS je misaona imenica a posto se ni ovaj put opozicija nije ujedinila ( dobar dan opozicioni diktatore Djilasu) mnogi glasovi ce biti rasuti na neke stranke/kandidate koje nece preci cenzus i ti glasovi ce otici u vetar, mnogo vise bacenih glasova nego sto bi dobili povecanom izlaznoscu.

    Dakle, jos jednom autogol opozicije, ko zna koji po redu, umoris se cekajuci da oni povuku pravi potez. Pravi potez? Jedinstveno i bez bivsih a potrosenih politicara i drzavnih sluzbenika (Djilas, Ponos, Jeremic...). Od 5 miliona ljudi u Srbiji koji su protiv Vucica mozete naci nekoga valjanoga, eh da, mora neko ko slusa Djilasa, samostalan i pametan covek ne moze.
  • Iznogud

    25.03.2022 06:34
    Svaki čestiti Srbin će ili bojkotovati izbore ili glasati protiv Tadića, Ponoša i sličnih.
    Ni Vučić nije mnogo drugačiji, ali ovi su najveće zlo.
  • wer

    25.03.2022 01:39

    @Bane
    "Ne izlazim na izbore zato što time dajem legitimitet (moć održivosti) ovom globalnom antiporetku. "

    Mozda neces dati legitimitet neizlaskom na izbore, ali ces finansijski podrzavati bilo koga ko se dokopa vlasti: placas poreze na dohodak, imovinu, PDV, razne dazbine itd.
    A to sve ide njima u dzep.
    A njih bas briga za legitimitet.
  • Miroslav

    25.03.2022 01:14
    @Grof Sekeresi
    Prosta je racunica- Sta se desava ako na izbore izlazi 50% onih koji imaju pravo da glasaju, i sns ubedljivo pobedi sa vise od polovine ukupnih glasova? Desava se da SNS ima apsolutnu vlast a podrsku oko jedva 30% populacije. Ni jedan zakon se tu ne krsi, sve je legitimno, ali ne bismo imali tu situaciju kada bi izlaznost bila velika. Zbog toga su upravo oni koji ne koriste svoje pravo da glasaju oni koji daju legitimitet ovoj vlasti.

    Ne morate glasati, niko Vas ne moze naterati...
  • Grof Sekeresi

    24.03.2022 21:27
    @Моје право да гласам
    OK, to je tvoje pravo i koristis ga a ja ti ga ne uskracujem. No, to pravo ne povlaci i obavezu da to radis a Kesic meni to pokusava da nametne kao obavezu jer ce mi zabraniti nesto zato sto nisam izasao na glasanje a ti pricas o pokusaju razvijanju politicke kulture u njegovim porukama. Politicka kultura nece razvijati ljudi koji unapred osudjuju nekoga, ne razvijaju je ljudi koji sire mantru "ako nisi sa nama sa njima si" ( po cemu su tu onda drugaciji od Vucica). Politicku kultiru ce razviti ljudi koji su tolerantniji, ljudi koji prihvataju da ima drugacijih, da ima onih koji nisu ni za tebe ni za njega i koji ne sire okolo agresiju. A agresija je ako neko pokusava da me uvuce u nesto sto ne zelim da radim. Jel' to tesko ukapirati?

    Kao sto si na kraju napisao: moj glas moja volja sta cu ciniti sa njim.
  • Marko

    24.03.2022 18:56
    Ovaj covek je sramota za novinarski posao
  • Grof Sekeresi

    24.03.2022 18:39
    @Miroslav
    Zasto bi neko ko ne izlazi na izbore davao legitimitet vlastima? Vlastima legimitet daju glasaci koji su glasali za njih zapravo vecina od onih koji izadju na izbore. Jos jednom, glasanje nije obaveza vec samo pravo i ne postoji nijena drzava (sem mozda S.Koreje) gde je izlaznost 95% i gde se kaznjavaju ili oduzimaju prava onima koji nisu glasali.

    Upornim insistiranjem na to da se neopredeljeni opredele stravicno podsecate na Ukrajince i Zapad, ili se opredelite da ste protiv Rusije ili ne mozete da zivite, radite, takmicite se. Pre toga smo imali #meetoo, black lives matter, vakcinacije... a verovatno cemo morati i dalje da se opredeljujemo da smo samo za ispravnu stvar (jer je neko rekao da je samo to ispravno) jer cete drugacije biti ugaseni, pomereni ili proglaseni poremecenim. Pomalo stravican svet u kome zivimo/zive cemo.
  • Liman

    24.03.2022 18:28
    @Grof Sekereši
    Ti bote sedi kući, mi ćemo da menjamo.
  • @dijaspora

    24.03.2022 18:10
    @dijaspora
    pretrazite net : dijaspora glasa 2022.
    ima na fb, tw, inst, ima i sajt verovatno...
  • I ja

    24.03.2022 18:05
    @Citiram
    "Glasanje je najmoćnije nenasilno sredstvo koje imamo." - John Lewis
  • Моје право да гласам

    24.03.2022 18:02
    @Grof Sekeresi
    Демократија је политички систем базиран на могућности да грађани могу да бирају своје представнике. Право на бирање представника — основни је и суштински концепт демократије. У земљама које немају јаку традицију демократске владавине већине, увођење слободних избора ретко је довољно да се оствари прелаз с диктатуре у демократију, све док се не оствари и шира промена политичке културе. Ово о чему прича Зоран Кесић је управо у циљу јачања политичке културе. Докле год причамо о томе да су сви исти и да један глас ништа не може да мења, ништа се неће ни променити. Зато, није важно што излазак на изборе није законска обавеза, човек који има свест и савест у овом случају је законодавац. Мој глас, моја воља, мој избор!
  • Silver

    24.03.2022 17:31
    od 95 nikom nevrujem svi su isti cim se docepaju fotelje ....
    a sloboda sta je to uopste koje slobodan i sta prestvlja sloboda svi su roblje od pocetka do kraja sveta
  • Izbor

    24.03.2022 17:30
    @Bojkot sistema
    Poređenje vam je, najblaže rečeno, neumesno. Hteli ste da kažete da su svi isti? Pa nisu! Čak ni u vremenu koje pominjete. Pripadnici naroda koji je najveća žrtva holokausta u vremenu drugog svetskog rata nisu mogli da biraju, ali oni koji su se našli u Deutsche Emaillewaren-Fabrik su se spasli. Tačnije, spasao ih je Oskar Šindler. Šindler se odrekao svog puta obogaćivanja da bi spasio Jevreje koji su radili u DEF-u. Tokom rata spasao ih je 1200. 1964. godine Oskar Šindler je odlikovan u izraelovom Yad Vashem memorialu za Holokaust kao Pravednik među narodima.
    I još jednom - na ovim izborima nisu svi isti! To da jesu, tvrde ili zlonamerni ili neupućeni.
  • Eto

    24.03.2022 17:25
    "Protiv sam Vučića, ali nemam za koga da glasam". E kad bi ovakvi likovi znali koliko su u stvari providni nama koji smo stvarno protiv Vučića...
  • Иги

    24.03.2022 16:59
    Ова власт типује на апстиненте и управо жели да што мање људи изађе. Они имају спремну екипу која ће изаћи да гласа за њих, то је наравно мањина. Зато им и јесте проблем велика излазност. Не могу да победе када је велика излазност. Замисли имаш 60% празних гласачких листића? Наравно да ћеш красти. То не може или је невероватно компликовано ако имаш 20% празних гласачких листића. Људи у Србији никако да сконтају то. Мени је исто требало времена да сконтам то.
  • Miroslav

    24.03.2022 16:55
    Napredni gradjani
    Nejbolji su mi ovi sto su tako posebni pa nece "da daju legitimit". Svako ko ne izadje na izbore odrice se slobode koja mu je data da utice na izbor vlasti i upravo daje legitimitet ovoj vlast.
  • Zeka

    24.03.2022 16:33
    Dobro se setio
    E konacno i od njega nesto pametno!!!
  • Walen

    24.03.2022 16:27
    Javno je rekao prvorođeni, da nas izađe 5 miliona on neće sići sa vlasti, isto tako da nas glasa 5 miliona protiv njega i njegove bande on neće milom sići sa vlasti, zna se kako se svrgava diktator, prema tome nemojmo biti naivni da će vlast biti poražena na takozvanim izborima koji su unapred irežirani zajedno sa opozicijom kao i svi do sada izbori........
  • Eon

    24.03.2022 16:25
    Proizvođači vrućeg vetra
    Botine i frustrirani "intelektualci" su se uzmuvali. To je siguran znak da Kesićeve reči nešto znače i da se čuju. Botine razumem. Trtljaju zato što su uplašeni da ne izgube "unosan posao", a ne zato što imaju nešto pametno da kažu. "Intelektualci" ne bi trebali ni da se oglašavaju pošto preziru izbore. Od koristi bi bili kad bi ćutali.
  • High Voltage

    24.03.2022 16:23
    Koji izbori bre čoveče? Unapred namontirani i izrežirani! I vlast i opozicija u istom kolu. Neće narod više ni kurtu ni murtu. Samo generalni štrajk, znači ne bojkot, ili beli listići i ostale gluposti koje bandi idu u korist, nego opšta građanska ne poslušnost i ne pristajanje na izbore, ili su izbori slobodni ili ih neće biti, znači narod nesme dozvoliti da se vode izbori, znači svi na ulice, a ne na biračka mesta, to ruši diktatorsku vlast, i nema nazad, snažan zahtev da se sruši dikatator, i sva banda na vlasti i oko vlasti , i policia i vojska po ustavu moraju stati na stranu naroda.
  • Selasije

    24.03.2022 16:19
    Nudi li ko legalizaciju da znam da li da izlazim?
  • Grof Sekeresi

    24.03.2022 16:05
    Osnovno pravo u demokratskom drustvu je gradjanin ima pravo da glasa ali ujedno to nije obaveza tako da Kesic jos jednom masi sustinu i postavlja se kao samozvani politicki komesar - nije njegovo pravo da nekom govori kako da se ponasa i sta mu iz toga proizlazi, omasio je sustinu demokratije.

    To je sustina, kad se neobrazovani i iskljucivi (bili "njihovi" ili "nasi") dohvate svog tumacenja sveta oko njih cesto ispadne da nekog zakinu. Sasvim normalno je da Kesic ne zeli za nekog da glasa i da ga zulja sto je neko koga on ne podnosi na vlasti, to pravo i pravo da to javno iznosi niko mu ne oduzima ali on se u ovom slucaju postavlja poput talibana - moras na izbore, moras da glasas protiv da bi posle imao pravo da se bunis. Alo, komicaru, jel' ti neko objasnio sustinu demokratije, nije? Po cemu si ti drugaciji od onih na vlasti? Samo zato sto nisi na vlasti, ocito.

    Znaci, ako neko ne zeli na izbore jer su mu svi isti i veruje u onu narodnu (sjasi kurta da uzjasi murta) koja se kod nas bar od 2001-ve dokazala nebrojeno puta ko je bre Kesic da mu to brani?


  • Ja

    24.03.2022 15:59
    Promena predsednika nece nista promeniti. Treba promeniti i parlament. Treba stati na put kupovinama i kradjama glasova.
  • Bane

    24.03.2022 15:58
    Upravo ono sto političari žele, naročito oni na vlasti je pasivnost gradjana i ideja da nema za koga da se glasa , kako bi vecina ostala kod kuće , dok oni izvode svoje sigurne birače ( one izmanipulisane kakva je većina penzionera i one koji glasaju radi lične koristi ( posao i sl.) ) I tako dok 52% gradjana sedi kod kuće , oni vladaju sa 50% od 48% izašlihlih , što je u suštini manje od 25% ukupnog biračkog tela. A da ipak ne ostanete kod kuće ?!
  • dobrivoje

    24.03.2022 15:52
    Žak 24.03.2022 • 14:41
    Žače,reci mi koga će čestit svet da dovede na vlast?
    Ima li ko da je ponudio nešto sem skidanja trenutne vlasti?
    Nemoj posle da bude iznenađenja.
  • Djekson

    24.03.2022 15:43
    Izaci
    Tako je Kezicu Crni Humoristo naš
    Izaci i Glasati za Vucica
  • Re: Dijaspora

    24.03.2022 15:42
    Odgovor za Dijaspora
    Da, dijaspora ima pravo glasa, ali ste zakasnili. Postojao je rok do 12. marta u ponoć za prijavu preko diplomatsko-konzularnog predstavništva Republike Srbije u zemlji u kojoj boravite. Da bi biralište bilo otvoreno, bilo je dovoljno da se prijavi 100 ljudi.

    Inače, mogu da glasaju ljudi koji žive u inostranstvu, ali i oni koji se tamo privremeno zateknu (ako to znaju to dovoljno rano da se na vreme prijave). Potrebno je proveriti da li ste na biračkom spisku prvo, ako niste, postoji opcija da pošaljete zahtev za upis isto onlajn.

    Tako da se raspitajte na vreme za sledeće izbore. Verovatno je lako pronaći informaciju na internetu.
  • Citiram

    24.03.2022 15:19
    Mark Tvena
    "Da se glasanjem može nešto promeniti, ne bi nam dozvolili da glasamo".
  • IZBORI 3. APRIL

    24.03.2022 15:18
    Izgleda da su botove poterali da pricaju kako su svi isti. Nekad kao da mi dodje zao bednika, ali ipak ne! Vidimo se 3. aprila!
  • Бојан

    24.03.2022 15:10
    Фанатици
    У вези са предстојећим изборима, због којих вечни ентузијасти гласања већ оптужују нас неучеснике као будуће кривце њихових сасвим извесних изневерених нада (ко зна који пут у последње 32 године), присећам се чувене бруке од пре седам година када се ЛОТО белодано разоткрио као намештаљка и организована пљачка залуђеног и наивног плебса, тако што се број 21 најпре појавио на графици, па је мало потом из бубња изашла куглица са истим бројем. И да ли је плебс, након што је механизам направио грешку у корацима и себе разоткрио у правом светлу, поверовао својим очима и престао да игра ЛОТО? Наравно да не, пошто ЛОТО до данас шљака као и пре овог гафа, хранећи се несмањеним ентузијазмом фанатика лутријских тикета, који и даље сањају да ће се баш њима посрећити ''седмица'', упркос свему што су својим очима на доњем снимку видели.
    Тако и гласачи. Колико год пута обманути на свим изборима од почетка вишестраначја (сви одреда покрадени), они и даље верују да ће прављењем кружића по изборном тикету извући своју ''седмицу'', којом ће нешто наводно ''променити''. Као што играчи ЛОТО-а ваљда очекују да ће шљаму из Државне лутрије једном прорадити савест и дозволити да главну премију од милион евра добије неки Живадин из Трновог Лаза код Прокупља, тако ваљда и гласачи очекују да ће колонијални господари баш овај пут заиграти фер и дозволити да на одговорне функције ''вољом народа'' дође ма ко неспреман да спроводи њихове (западне) агенде и дела искључиво у интересу српског народа.
  • Dusan

    24.03.2022 15:04
    Imam jedno pitanje za sve:
    Za koga cete glasati?
    Da pobedi Vucic glasajte pozitivno
    Da pobedi neznam ko glasajte negativno
  • Dejanns

    24.03.2022 14:57
    Koji si ti lik da komentarises to,ko tebe slusa,
  • Bojkot sistema

    24.03.2022 14:48
    deMonkratija
    Da su Jevreje pre 80 godina pitali u koji logor žele da budu poslati, osećali bi se kao mi danas sa ovim ponuđenim opcijama.
  • QQ

    24.03.2022 14:46
    Zamisli da tri decenije bezuspesno pokusavas istu stvar a nadjes za shodno da kritikujes druge.
  • NS

    24.03.2022 14:44
    Na izbore
    Svi na izbore!!
  • On

    24.03.2022 14:42
    Je
    Kesić je inače jako važna i značajna figura u našoj državi.
  • Žak

    24.03.2022 14:41
    Kako botovi perfidno savetuju da baš i ne treba da se glasa,da su svi isti,da to nije način,itd.
    Da vam nešto kažem:
    GOTOVI STE,laprdajte šta hoćete,ali čestit narod će osloboditi zemlju od ovih lopova i izdajnika.
    3. April
  • Milos

    24.03.2022 14:39
    Podrška
    Svi na izbore. Uvesti obavezno glasanje,za ove lenje i priglupe.
  • Nimbus

    24.03.2022 14:38
    @Nikola
    Cek malo. Da li si ti upravo optuzio DS da je odgovoran za bombardovanje 1999.?
    A ne SNS (Radikale) i SPS, koji su direktno doveli do bombardovanja.
  • Bane

    24.03.2022 14:23
    Bojkot
    Bez namere da nekog uvredim...
    Onaj koji još uvik misli da narod bira vlast, taj se grdno vara. Nikad bilo... niti će dok je ovakav poredak na planeti.

    Ne izlazim na izbore zato što time dajem legitimitet (moć održivosti) ovom globalnom antiporetku. Sva moć je u nama, ali ne na ovaj način... NE. Ipozicija i opozicija su samo prsti jedne te iste šake.
  • johny

    24.03.2022 14:18
    A kad su bili beli listići, pa bojkot (i neprava opozicija)... Potrošiste puno kvalitetnih ljudi u raznim (ne)uspelim izbornim strategijama, teško je danas poći za bilo kim... Kao u onoj priči o dečaku i vuku, sad kad svi viču Izbori, Izbori, narod ne reaguje.
  • Ja

    24.03.2022 14:13
    Kao prvo, nemojte se vredjati na moje misljenje ali dijaspora i ne treba da glasa. Zasto ? Treba da glasaju oni koji ZIVE u Srbiji - jer osecaju i posledice. Sta kosta nekog dijasporca da nam glasa teletabise kada on radi u drugoj drzavi, stabilnoj i za dobre pare ?

    Kao drugo, slazem se da ko ne izadje nema posle pravo da se zali. Malo mi je nejasno kako smo uspeli da i to malo opozicije razbijemo (odnosno da nas razbiju?).

  • Diar

    24.03.2022 14:13
    Molim lepo neko da mi objasni za koga da glasam ?od 19lista za mene nema kadidata.
  • j1ggy

    24.03.2022 14:11
    U odgovornom drustvu i zrelim demokratijama, izlazi se na glasanje svakako. Cak i kad nemas za koga da glasas, biras manje zlo. A ne budes inertan i cekas da ti prodje zivot, a da ti prstom mrdnuo nisi, "jer su svi isti".
    Pa i neka jesu, nasim glasanjem i izlazenjem im stavljamo do znanja da nece moci da kupe dovoljan broj glasova, jer smo svi tu i svi imamo slobodnu volju.

    A kad je izlaznost 30%, lako je potkupiti polovinu tj. 15% i busati se u grudi kako je polovina ljudi glasala za tebe, a i od te polovine, pola ne bi glasalo za tebe, da im ne pretis otkazom, smanjenjem plate i disciplinskim merama...
  • Džo

    24.03.2022 14:10
    .
    Glupost. Sad će meni neko da naredi da glasam za osobe kojima ne verujem ništa.
  • dobrivoje

    24.03.2022 14:07
    @3. April 24.03.2022 • 12:53
    Misliti svojom glavom nije baš za svakoga,razne glave postoje
  • Glasac

    24.03.2022 13:52
    Da, izacicu. I glasacu za nekog iz opozicije kakvi god da su. I onda ce zapad da nastavi da podrzava Vucica jer je pogodan da za njihov racun rasprodaje i unistava zemlju. I svi mi koji cemo glasati protiv rezima cemo biti namagarceni. Licno mislim da samo od nas gradjana zavisi jako malo ili ni malo. Nazalost.
  • Kaja

    24.03.2022 13:51
    @Srki
    Ti nemoj glasati pa neka ostanu ovi doveka, ako ti je tako dobro onda je sve OK. Samo ne znam što si svoj komentar naslovio sa Nemačka?
  • Živko

    24.03.2022 13:50
    Gotovi su radikali ako ljudi glasaju u što većem broju.
    Zato svi na izbore i povedite sve članove porodice sa pravom glasa.
    Do pobede!
  • happy bus

    24.03.2022 13:50
    bojkotuj, nebojkotuj, bojkotuj
    Kesicu kada se kaze da treba pohapsiti sve koji su krali u zadnjih 10g. tvoj sef to objavi u komentarima. Kada se napise da treba to isto uraditi i sa onima u poslednjih 20 g. tvoj sef cenzurise. Sada je kao i pre dve godine sve isto vezano sa komentarima u vezi sa izlaskom na izbore. Za sada je ovaj mediji daleko najposteniji.
  • connected

    24.03.2022 13:48
    Kesićev fah su humorističke emisije i neka se drži šale i komike gde je relativno uspešan. Njegovi politički stavovi mi ne znače baš ništa pošto u Kesiću ne pronalazim nikakav politički autoritet. Ne pada mi na pamet da glasam za opoziciju koja se bori samo za cenzus bez prave ambicije da smeni SNS. Rade za državni novac od predizborne kampanje i eventualne poslaničke plate sa pripadajućim apanažama u vreme skupštinskog mandata. Otvoreno sumnjam da su u dogovoru sa vlašću što se ne bi desilo po prvi put u našem višestranačkom životu. Ni do sada se nisam žalio zato što ne volim da kukam a nemam ni kome. Ne verujem u srpsku demokratiju i neću da budem korisni idiot koji uzaludnim glasanjem daje legitimitet izbornim prevarama. Kesić neka priča o meni šta god hoće.
  • Joca

    24.03.2022 13:48
    U nekom trenutku sam se nadao da će se Kesić kandidovati. Moj glas bi dobio odma'!

    PS: rezultati izbora su već poznati, a onda kreću protesti.
  • Ptić Rugalac

    24.03.2022 13:46
    Tragikomičari
    Dobro je što ovaj - za razliku od kolege mu Zelenskog - nije predsednik države. Šteta što se gospon Kesić nije kandidovao. Dobio bi pet puta manje glasova nego Beli Preletačević na prošlim predsedničkim izborima...
  • Mr no

    24.03.2022 13:41
    Izađite ljudi
    I srušite ih, da vratimo našu Srbiju!
  • Пера Детлић

    24.03.2022 13:38
    Грађанин Кесић
    "Građanin koji izađe na izbore posle ima prava da se žali, kmeči i psuje kad nije zadovoljan."
    А зашто се онда грађанин Кесић непрекидно жали, кмечи и псује?
  • Zebra

    24.03.2022 13:30
    Hoće ponovo biti bosanski voz…
  • Dijaspora

    24.03.2022 13:27
    Pravo glasa
    Nazalost mi iz dijaspore nemamo pravo glasanja u ambasadama...
    Aki neko ima drugaciju informaciju, zamilila bih da mi je prosledi.
  • Blago nama

    24.03.2022 13:27
    Gledam predizbornu kampanju i svi mi izgledaju kao teletabisi... kao da se neko sali sa nama... da ne kazem neku tezu rec... tako da ipak neka hvala
  • Žarko Apatin

    24.03.2022 13:25
    Polako botovi,gubite sigurno...bez brige.
  • Žak

    24.03.2022 13:24
    Tako je Zorane!
    Svi na izbore pa da napredno radikalskim kriminalcima pokažemo gde im je mesto.
  • Pedja

    24.03.2022 13:23
    Potpuno tačno
    Čista istina. Svi koji prodaju priče ni Kurta ni Murta i slične, jednostavno su Vučićevi kvislinzi. Kao i oni kojima opozicija nije dovoljno evropska, ili dovoljno patriotska i svi njima slični. Sve su to izgovori onih koji podržavaju ovaj užasni režim, a ne smeju to da kažu.
  • Građanin Kejn

    24.03.2022 13:16
    A koja je, uopšte, svrha izlaska na izbore? Prvo, svi znamo da su rezultati izbora poznati i pre održavanja. Drugo, svi znamo da se tokom izbora dešava izborna krađa. Treće, sve i da su izborni rezultati validni, nakon istih će doći do prekrajanja iskazane volje građana. A o tome da nemamo za koga glasati da i ne pričam.
  • Nikola

    24.03.2022 13:13
    Prihvatam, posle dvadeset godina izlazim na glasanje, na licu mesta cu odluciti ZA koga, ali znam za koga NECU - NE zutim i zelenim reciklatima koji su direktno odgovorni za sve nesrece koje su nas snasle, ukljucujuci i bombardovanje.
  • Neizlazač

    24.03.2022 13:01
    Kesić = nebitan skroz

    p.s. jel on to za prošle izbore i referendum isto govorio?
  • Srki

    24.03.2022 12:58
    Nemacka
    Tako je, aj vratimo DS pa ako opet nista ne naprave nikom nista!!!!!
  • 3. April

    24.03.2022 12:53
    Atmosvera je odlicna, ljudi ce izaci, hajde da vidimo jesu u vecini oni koji misle svojom glavom, ili oni koji ce prodati glas za sendvic i vajferta :)
  • Vanja

    24.03.2022 12:48
    Banda
    Ali za koga da glasamo?.. Kad su svi isti..
  • Lala

    24.03.2022 12:45
    Glasao bi za Kesića ,kad bi se kandidovao!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna