Ko piše ovako tupave komentare, sedi jedinica.
Da bi te pruge postale rentabilne potrebno nam je da brojčano rastemo a mi praktično izumiremo kao nacija.
Uz to dodajte sve veće migracije stanovništva cele Severne Srbije pa i šire u NS na primer.
Nećete fiskalne kase, muljate da ušićarite na dadžbinama , taksama i porezima.
Pa ne pada sa neba to.
Убедљиво највећи аларм треба да буде чупање Зрењанин-Вршац који је МАГИСТРАЛАН правац. Е сад што се тиче већина осталих вицинала, оне су га одавно угасиле. Сомбор-Бачки Брег, Сомбор-Риђица, Сомбор-Апатин, Каравуково-Бач, Петроварадин-Беочин, Хоргош-Кањижа, Кикинда-Аранђелово, Сечањ - Ј. Томић, Бечеј-Жабаљ и ван Војводине Сопот-Костолац су слепа црева која нису водила нигде и нису опслуживала никакву индустрију, те тим пругама нажалост није било спаса. Врбас-Бечеј-Сента је други аларм јер је то такође транзитни правац, мањег значаја од Зрењанин-Вршац, али опет потенцијална алтернатива уместо да саобраћај који иде преко Сомбора мора да се пење чак до Суботице да би прешао на банатску страну Тисе.
Dajem predlog da se izvrsi pritisak na nadlezne da se zemljiste gde se sklone pruge zasade sume,kao vetrozastitni pojasevi koji ce dobro doci za sprecavanje da vetrovi sa golih oranica odnose zemljiste.Negativan uticaj vetra na njive u vojvodini davno je zapazeni iz tog razloga krenulo se sa podizanjem vetrozastitnih pojasave u bivsim kombinatima.Sirina pruznog zemljista daje mogucnost da se na tim mestima postave bolji zastiti pojasevi.Martovski i aprilski vetrovi sa njiva koje su pripremljene za setvu odnose sa prasinom i humus sto utice na degredaciju tih zemljista.Drugi problem je da ta prasina zagadjuje naseljena mesta.Koje putovao ovih dana kroz Vojvodinu imao je utisak da putuje kroz Saharu,susa je ucinila svoje a mehanizacija podigla prasinu da se zalazak sunca zamracio.Dali to vide metereolozi da kazu neku rec o tom fenemonu koji svakog proleca zadesi Vojvodinu.
Strašno šta rade, sve su uništili, fabrike, kombinate, zatvorili železničke stanice da narod nema prevoz, autobuske stanice... ovo nigde nema. Vaditi pruge, preko 400 km da bi prodali u staro gvoždje a stanice i zemljište u bescenje. Narod Vojvodine treba ovo da zaustavi.
ma da... sve vise automobila pa je prosla zeleznica. a gde ce ti automobili da se parkiraju? hoce li iz svakog sela za svako malo da se ide autom u grad? pa u NS je parkiranje katastrofa, i umesto da se resava kao sto se resava na "trulom zapadu" - gde se ulice SUZAVAJU, nude alternativni nacini prevoza, grade pruge, aktiviraju stare trase, postavljaju biciklisticke staze, mi idemo punom parom u 1970-te. jer ima sve vise automobila.
Ovo sto se sada radi sa prugama je cista pljacka i unistavanje svega sto je bilo civilizacijski ovde gradjeno jako dugo. a zna se i zasto se to radi - jer ih podseca na vlastitu nesposobnost pa udri po tome sto im oci bode. Tuga jedna sta ucinise ovde.
Присталица сам развоја и одржавања постојеће железничке мреже, тамо где је то рентабилно.
Међутим, нико не помиње неке чињенице (лако проверљиве), које сматрам веома битним за расправу о овој теми:
1. Отприлике половина наведених деоница је укинута 1978/79 и од тада се не користи за саобраћај.
2. На већини преосталих деоница (можда и на свим) саобраћај је обустављен пре више од 10 година. Од њиховог званичног укидања је такође прошло неколико година.
3. Чак и када би се вршио ремонт на овим деоницама, уклањањем шина и осталог колосечног прибора није причињена никаква штета - прагови су углавном били трули, а шине предвиђене за осовинско оптерећење до 12, 14 или 16 тона (ово нико не спомиње, а за данашња возна средства је стандард 22,5 тона). Дакле, старе би се свакако бациле јер су, у већини случајева, неупотребљиве.
Sve je lepo i dobro što se gradi u naßem naselju Ljubomir Pešalja u Vrbasu 40% građana je iseljeno a nama ostalima će brza pruga i vozovi ići iznad glava a koliko će tek štete da napravi teška mehanizacija evo i u Vrbasu su napravili ,,SAVA MALU" Zahvaljujemo se državi srbiji za brzu prugu koju ćemo da gledamo danju i noću nas par familija to mi je poklon za ostatak života u penzionersk
im danima zašto ne isele sve da možemo normalno živeti!!
Saglasan da je nedopustivo ovako demontiranje pojedinih pruga....posebno Vršac - Zrenjanin.
I obavezno zadržati koridore.
P. S. Samo jedno molim...ne poninjite M.Tereziju iz XVIII veka....tada nije bilo ni Ž od železnice!!!
Vreme zeleznica je proslo. Ovako razgranata mreza pruga je nastala u vreme dok nije bilo ovoliko automobila. U sadasnjim uslovima bi ti vozovi isli prazni, jer niko se na tako malim radaljinama ne bi odricao voznje automobilom. Pogledajte malo zagusenje na ulicama, cudo je da bilo koji drugi vid prevoza uopste i opstaje.
Ovo su vam komunjari isto radili po ,,oslobodjenju,, ! Sve sto je bilo od Marije Terezije i od kraljevine, sve je povadjeno, imate unistavanje Vojvodine uzivo ! Sad ce zemare sa svojim kamionima jos vise da ubrzaju svoj biznis pranja novca i ostalog ! Nista srbistan nije doneo dobro vojvodini,jasa tomic zapoceo a av zavrsava posao....
Prosecna sina ima oko 50 kg/m, 820 km sina, to mu dodje oko 41.000 tona. Ako je otpadno gvozdje 15 din/kg, ispada da je to nesto vise od 5 miliona eura.
Bas me kopka gde ce to da zavrsi... Ko je rekao SNS?
Svi Vojvodjani od danas treba da glasaju protiv vlasti, i svake 4 god da vlast smenjujemo kao obicnu krpu, dok neka vlast Vojvodini ne vrati izvorne prihode. Dogorelo je do nokata, od danas Vojvodjani svake 4 godine glasajte protiv vlasti, svi i vi u javnoj upravi, jer kad Vojvodina dodje do svojih izvornih prihoda, imacete svi mnogo vise para
Što su srbi nakon Velike skupštine započeli Vučić zacršava. Srpski oslobodioci su ppvadili šine Novosadkih tramvaja a Vučić vadi šine Vojvodine.... A sad žito i kukuruz na volovska kola pa u Evropu
Svesno su uništili železnicu Srbije. Oprali milione na “brzoj” pruzi NS - Bg koja je brza 25min nego ranije. Uništili teretni železnički saobracaj, a sad skidaju “staru” prugu i prodaju čelik! Sav novac ide u njihove džepove! Vraćaju nas u vreme posle drugog svetskog rata sve zbog svog interesa!
Nestajemo kao nacija, jer smo tako izabrali na izborima, jer smo kukavice.
Glasajmo opet za nestanak, da nas nema, nek postoje neki drugi, hrabriji narodi.
Ovo je ludost. Pogotovo za Zrenjanin - Vrsac pravac gde su skoro obnovili prugu, a sad je prodaju. U pitanju su dva velika grada u Banatu, nije neko seoce u pitanju (protiv sam da je i seoce, jer je velika prednost imati prugu).
Video sam za vikend da demontiraju prugu od Petrovaradina do Beocina. Umesto da probaju da osposobe prugu za putnicki saobracaj, koja bi se mozda kasnije ukljucivala na neki sinski gradski prevoz, Oni sve to demontiraju i prodaju budzasto. Ova pruga bi odlicno mogla da poveze fruskogorska sela uz Dunav i da zameni autobuski prevoz. Zamislite samo da imate prugu koja bi isla preko ovog buduceg mosta a i preko novog Zezeljevog, koliko bi to samo rasteretilo saobracaj. Umesto da ljudi budu nabijeni kao sardine u spicevima imali bi udoban zeleznicki prevoz koji bi bio skoro u sekund tacan. Ali naravno, ovde planiranje ide do maksimum par meseci u napred a logika je daj da sto pre maznemo sta se moze jer posle mene ide kraj.
Jer ćutimo.
A oni Vojvodinu zatrli, rasprodali budzašto, proćerdali.
Rasturili nam kuću, kao najgori okupatori.
Ne znam šta nama Vojvođanima još treba da idemo...
Svi su drugi već odavno otišli i ostavili srbiju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vojvođansko društvo za železnicu: Nije se stalo samo na ukidanju 450 km pruga, prodaju i parcele
Autor: Danas, 021.rs
Info
•29.03.2022.
•10:30 > 10:31
Komentari 38
Vasilije
Zaboravnost je cudo.
Radikalska zemara
Mislis sele se iz Beograda i Macve u Novi Sad?
Bojan
Sele se svi ovamo i sa severa i sa juga Srbije, sve vam je dole propalo...
Rasta
Da bi te pruge postale rentabilne potrebno nam je da brojčano rastemo a mi praktično izumiremo kao nacija.
Uz to dodajte sve veće migracije stanovništva cele Severne Srbije pa i šire u NS na primer.
Nećete fiskalne kase, muljate da ušićarite na dadžbinama , taksama i porezima.
Pa ne pada sa neba to.
Лоповлук прве класе
Imre
Vojvodina
sve
Ovo sto se sada radi sa prugama je cista pljacka i unistavanje svega sto je bilo civilizacijski ovde gradjeno jako dugo. a zna se i zasto se to radi - jer ih podseca na vlastitu nesposobnost pa udri po tome sto im oci bode. Tuga jedna sta ucinise ovde.
Чињенице
Међутим, нико не помиње неке чињенице (лако проверљиве), које сматрам веома битним за расправу о овој теми:
1. Отприлике половина наведених деоница је укинута 1978/79 и од тада се не користи за саобраћај.
2. На већини преосталих деоница (можда и на свим) саобраћај је обустављен пре више од 10 година. Од њиховог званичног укидања је такође прошло неколико година.
3. Чак и када би се вршио ремонт на овим деоницама, уклањањем шина и осталог колосечног прибора није причињена никаква штета - прагови су углавном били трули, а шине предвиђене за осовинско оптерећење до 12, 14 или 16 тона (ово нико не спомиње, а за данашња возна средства је стандард 22,5 тона). Дакле, старе би се свакако бациле јер су, у већини случајева, неупотребљиве.
Mare
Jovan
im danima zašto ne isele sve da možemo normalno živeti!!
Dušan Balać
Vozoljubitelj
I obavezno zadržati koridore.
P. S. Samo jedno molim...ne poninjite M.Tereziju iz XVIII veka....tada nije bilo ni Ž od železnice!!!
Objektivan
RVosha
koliko si zbog srbofoba propatila...
Risto
Gvozden
Dejan
Burić
Nimbus
Bas me kopka gde ce to da zavrsi... Ko je rekao SNS?
/
i mladez indoktrinirana u ruski nacizam.
toliko od brace
Salamander
Kilibanda
Filip NS
Podrzavam
Slucaj
Vojvodjani na izbore
Dejan
Zebra
Milan
nestanak nacije
Glasajmo opet za nestanak, da nas nema, nek postoje neki drugi, hrabriji narodi.
Nidzis
X
Limanac
xxx
Janko
Piško
Sami smo krivi
A oni Vojvodinu zatrli, rasprodali budzašto, proćerdali.
Rasturili nam kuću, kao najgori okupatori.
Ne znam šta nama Vojvođanima još treba da idemo...
Svi su drugi već odavno otišli i ostavili srbiju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H