Autor: Beta

Info
30.03.2022.
06:14 > 07:03
Veoma je mala razlika između broja ispitanih građana koji podržavaju vlast i onih koji su za promenu, rekao je glavni istraživač Demostata Srećko Mihailović.
  • NS

    30.03.2022 22:01
    napred
    @ KontrolorNaIzborima
    Pa i vidi se da je to bilo davno, ne pratite baš propise, a može biti i da ste zaboravili, dešava se, godine čine svoje! Ponešto ste zaboravili, a nešto i pobrkali malo - ocem nacije nije bio nazivan onaj na kojeg ste izgleda mislili, nego neko drugi, a ovog na kojeg sad mislite baš niko ne naziva ocem nacije! Gde se to našli? A i ko je to izgubio izbore 1993. godine, na tim izborima nije došlo do nekog svrgavanja po Vama "oca nacije" i njegove stranke, to je kanda bilo nešto kasnije? Ali, napred i ne gubite nadu, mada se setite šta sve može da se kaže u vezi s nadom i nadanjem!
  • KontrolorNaIzborima

    30.03.2022 19:25
    @NS
    Ja sam poslednji put bio kontrolor na izborima '93 kada je prvi "otac nacije" prvi put izgubio izbore.
    Sada sam rešio da se opet aktiviram kao i mnogi moji poznanici i mnoge moje kolege- da bi rezultat bio isti i za drugog oca nacije.
    Živeli!
  • KontrolorNaIzborima@

    30.03.2022 18:55
    I zamislimo sada situaciju da neko podnese prijavu o nameštenim izborima i dođe do revizije odnosno ponovnog prebrojavanja listića, na kojoj komisija pronađe X komada listića na kojima je neko precrtao jednog kandidata koji je prethodno zaokružen i zaokružio drugog. Šta bi komisija trebala da zaključi?
    1. Glasač je sam zaokružio pa precrtao jednog i potom zaokružio drugog kandidata
    2. Neko drugi je umesto glasača a u nameri nameštanja izbora precrtao glasačev izbor i zaokružio nešto drugo
    Kako ćemo utvrditi koje je od ova dva? Veštačenje svakog listića da utvrdimo da li je u pitanju ista olovka, jer ovde analiza rukopisa baš i ne pomaže?
  • NS

    30.03.2022 18:34
    listić
    @ KontrolorNaIzborima
    Pa, neće baš biti tako! Pogledajte sami taj Pravilnik, nemojte se pouzdavati u objašnjenje neke nevladine organizacije. Može se svašta podvlačiti i precrtati, nacrtati čiča-Glišu, ali zaokružiti jedno, pa ga precrtati, pa onda zaokružiti drugo ne pojavljuje se među mogućnostima, jer se onda teško može baš sigurno ustanoviti šta je dotični građanin hteo! Vaše preporuke su prilično čudne! Kome to građanin treba da se pravda i da dokazuje snimkom šta je zapravo zaokružio? Niste to baš objasnili! A ucene i pretnje?! Ako je neko dobio posao jer se upisao u neku stranku, što je to za Vas ucena? Pa to je pre bio posao, trgovina, zar ne? A uslovi se u poslovima menjaju, pa se mora računati i na rizike! Ali to Vas ne bi trebalo da brine, pa ne trebaju Vam valjda takvi?
  • KontrolorNaIzborima

    30.03.2022 15:21
    @NS
    CRTA: Šta je važeći, a šta nevažeći glasački listić?
    "Važeći glasački listić je onaj koji je popunjen tako da se sa sigurnošću može zaključiti za koga je birač glasao. Osim u slučaju kad je zaokružen jedan redni broj ispred naziva izborne liste ili kandidata, listić je važeći i ako je popunjen na sledeće načine:
    ...
    ako je birač na listiću precrtao jedan ili više rednih brojeva odnosno jedan ili više naziva izbornih lista, a zaokuržio redni broj ispred ime i prezime kandidata ili liste
    Glasački listić je važeći, ako su uz sve navedene varijate na listiću ispisani ili nacrtani komentari, parole i druge poruke."
    https://www.cemaforum.rs/
  • @ns ja

    30.03.2022 13:52
    Čakšta Više-indijska Boginja, zaštitnica polupismenih.
  • Žare

    30.03.2022 12:28
    Dejan istraživanje telefonom@
    Grešiš burazeru,grešiš!
    Svi idemo.
    Moje drustvo,nas 20ak idemo zajedno na glasanje svako na svoje mesto,a posle se nalazimo u gradu pa na piće.
    Tako da džaba botuješ.
  • miomir

    30.03.2022 12:06
    najbolje
    kad hejt botovi pišu branićemo izbornu volju hehe! pa znači da ste za Vučka 70% hahahahaha!
  • Starosađanin

    30.03.2022 11:50
    Cela moja porodica, moji roditelji, moje tetke, ujaci i stričevi čija su deca u Americi, Nemačkoj i Grčkoj, komšije čija su deca u Kanadi, Austriji i Mađarskoj, svi će izaći u nedelju 3. aprila, po hladnom i kišnom vremenu da glasaju.
    Nema zastrašenih. Ima revoltiranih, obespravljenih, prevarenih, pokradenih!
  • Лиманац

    30.03.2022 11:46
    Мир. Стабилност. Вучић.
    Александар Вучић побеђује у првом кругу!
  • NS

    30.03.2022 11:09
    izbori i kontrola

    @Prepravite listić
    @ KontrolorNaIzborima
    E, pa Kontroloru na izborima (ovako bi trebalo, da ne pitamo da li to i jeste), jako potcenjujete ovaj narod. Nije lepo da smatrate da je baš tako naivan i neobavešten, da ne kažemo ono što vi o njemu zaista smatrate, kada ste rešili da ga posavetujete! Po tom vašem uputstvu, listić će se smatrati za nevažeći, kakva ucena, kakva prinuda? Pa ipak su izbori tajni, ima predstavnika svih stranaka, posmatrača, predstavnika svih stranaka, ma šta vi pričali već unapred o nelegalnim izborima, izborima koji su već, po vama pokradeni.
    Dakle, bilo bi ovako: glasam, pa onda vrisnem da sam nateran, slikam i zaokružim drugi broj!? Stvarno?! Ko kod da ste, sa ovakvom taktikom nećete baš uspeti! Smanjićete broj glasalih, a to, kako kažu razumni predstavnici opozicije ide u korist stranke koju biste da smenite! Ako mislite da ćete na taj način postići nešto, varate se! Samo će oni koji se se kolebali ustuknuti od ovakve propagande i razmisliti!
    Slikati listić nije nezakonito, prepravljato ga takođe nije nezakonito, ali je listić nevažeći! I još vi o krađi i manipulacijama!
  • Dejan

    30.03.2022 10:29
    Istraživanje telefonom
    Šteta što ne može da se glasa telefonom ili preko neta, pošto kontam da će većina aktivista protiv av biti mamurna u nedelju ili će ih mrzeti da se cimaju busem do rodnog grada.
  • Zebra

    30.03.2022 10:25
    U urbanim sredinama, gde žive školovani ljudi i ljudi kojima nije pink i rts na tv pitanje je da li i ima ljudi koji podržavaju Vucica. U sredinama gde je prosek u rangu Ere Ojdanića, tu je sve moguće. Ti veruju sve šta im se kaže, a misle da su najpametniji!
    Vi koji se plašite još više ćete se plašiti ako se nastavi ovaj cirkus. Bidite pametni!
  • Žak

    30.03.2022 09:57
    Lažno se predstavljaš
    @Žak
    Uzeo si moj nick da botuješ ovde,sram te bilo!
    Gotovi ste!
    U nedelju svi izlazimo na birališta da vam kažemo dosta.
    Više vas ništa spasiti ne može,a ako bude trebalo branićemo izbornu volju.
  • Ilija

    30.03.2022 09:51
    Gluposti
    SNS ima oko 25% i to je jedina istina. Sve ostalo je nameštanje. Zar ne vidite da je sve već dogovoreno kada Đilas izlazi sa statistikom kao SNS ima većinu. To je sve sa ciljem da posle lakše falsifikuju.
  • KontrolorNaIzborima

    30.03.2022 09:36
    Kao kontrolor na izborima želeo bih da istaknem promenu u izbornom zakonu.
    Svi oni koji ste prinuđeni, ucenjeni da slikate svoj glasački listič - uradite to.
    Novi zakon vam omogućava da nakon toga preškrabate taj zaokruženi broj i zaokružite drugi broj.
    Po novom izbornom zakonu vaš na taj način korigovan izborni listić će biti VAŽEĆI.
    Idemo! 3. april bez straha do pobede!
  • ns ja

    30.03.2022 09:34
    Nije problem samo loša (jako loša) i kriminalna vlast koju imamo, mnogo gori problem za apstinente je ološ koji nam se "nudi" kao alternativa!!!

    Moj organizam prosto ODBIJA da zaokruži bilo koju od svih ponuđenih opcija!!! Ne plašim se nikoga i nisam apatičan, samo sam veoma obrazovan i prosvećen i VIDIM šta nas čeka u svakoj opciji;
    ako je kandidat ok - onda mu se u koaliciji prišiva "kralj i otadžbina", oni drugi-bi da udome i ojačaju kao novog bosa sina Lainovića(!?), treći trče da priznaju i ono za šta nas ni Sud ne tereti - da smo izvršili genocid u Srebrenici, četvrti hoće u NATO, peti hoće da zabrane zapadnu štampu i nude teror i tiraniju(goru od ove sada!), šesti totalnu kontru i out Rusiji uz otimačine i nacionalizacije...znači ima još mnogo glupih programa.... sve grđe i gore od najgoreg - kao da je Vučić lično pravio SVU opoziciju i njihove programe!?

    Zato ćete svi dobiti moj glas pa podelite - makar ću uticati da pojedina g.vna ne pređu ni cenzus, što je ipak značajno bolje od neglasanja!

    Čak štaviše, da mi imamo državu - glasanje bi bilo obavezno i neizlazak bi se kažnjavao nekim iznosom (npr 100eur) pa onda niko ne bi bio ucenjen da za 2 crvene izađe - nego bi se šutao u d.pe sam kako ne bi dobio priznanicu i kaznu!!! To bi mnogo popravilo i iskorenilo neke ružne pojave - ili bi se makar podigao prag korupcije za izlazak i glasanje u nečiju korist
  • tarabic

    30.03.2022 09:27
    bice promena vlasti
    ,,Mihailović je rekao da je telefonski anketirano 1.223 građanina, ali da su morali da zovu pet puta više jer su građani "zaplašeni" i ne smeju da govore sa nepoznatima.,,
    Inteligentni ljudi iz ovoga mugu da zakljuce da se sprema promena vlasti. Zvati pet puta vise? ko je za ovo ZLO on to odmah kaze kako bi se dodvorio AV.
  • Milutin

    30.03.2022 08:59
    Realnost

    Krašće i pritiskivaće majstor na maksimum.

    Naredni dani nakon glasanja biće napetiji od samih izbora.
  • Žak

    30.03.2022 08:54
    Potpuno mi je neshvatljivo da se jedna, do sada, respektabilna istraživačka kuća blamira na ovakav način.
  • Prepravite listic

    30.03.2022 08:48
    posle slikanja
    Za one koji su ucenjeni, evo uputstvo ! Posle slikanja telefonom glasackog listica, mozete presvrljati zaokruzeni broj, i zaokruziti drugi vas broj stranke po zelji i listic ce biti uvazen, u svakom slucaju nece otici glas SNS batinasima
  • momciloNS

    30.03.2022 08:37
    Može li to malo suptilnije? Ne možeš reći da se baviš statistikom, a onda davati komentare zašto je nešto tako kako (možda) jeste i zašto nije onako kako bi se statističaru više sviđalo. A i ovaj komentar za Kraljevinu, mislim da je dosta neumesan, i možda takođe pokazuje političko opredeljenje "nezavisnog istraživača". Dakle, u redu je baviti se politikom, imati svoje mišljenje, biti analitičar. Ali onda ne možeš reći da si nezavisni istraživač i nazvati se "demostat".
  • Nervozni glasač

    30.03.2022 08:35
    Сјајна атмосфера. Празник демократије.
  • X

    30.03.2022 08:35
    X
    A kako date,zastrase?! AV od jutros ima 40% podrske sto ga vodi u drugi krug jer mu podrska,naglo opada! Dovoljno je da izadju stoce i uraditi 2 milona gradjana koji se bore sa privatnim,izvrsiteljima i kraj!!! Oterajmo ovu SNS bandu danam se vise,ovo ZLO nikada ne ponovi!!!
  • Damir

    30.03.2022 08:20
    Damir
    Ko normalan moze podrzavati AV i njegovu bandu?! Upravo ucenjeni i zastraseni treba daga smene i posalju na robiju!!! Toliko kradje,otimanja,lazi,ubistava...itd!!! Malo li je?! Ovo ZLO danam se vise nikada,neponovi!!!
  • Hm

    30.03.2022 08:20
    Dok slikati svoj glasački list nije protivzakonito ljudi će biti ucenjivani.
  • poštovani

    30.03.2022 08:13
    čitaoci
    ovo je istina pola-pola je , lično đilas zvao a on ne laže hihi !
  • Slobodni Liman

    30.03.2022 08:09
    Pukli su!
    Samo treba da izađemo i glasamo! Idemooo!
  • Analitičar

    30.03.2022 08:08
    Anketa je vršena fiksnim telefonom?!
    "Mihailović je rekao da je telefonski anketirano 1.223 građanina, ali da su morali da zovu pet puta više jer su građani "zaplašeni" i ne smeju da govore sa nepoznatima."
    A rezultat:
    "32 odsto ispitanih podržava ovu vlast, 30 je za promene, navodeći i da veliki broj građana apstiniraju"
    Da li treba biti genije da se zna ko uopšte ima fiksni, ko se javlja na fiksni i ko će učestvovati u anketi?
    Kada tako razumemo ko uopšte čini uzorak i kada tako pogledamo rezultat ankete pa tada je jasno da je SNS izgubio core svojih glasača i da gubi izbore ako u nedelju, po kišnom i hladnom vremenu, nacija ratnika koji su pobedili znatno jačeg protivnika i peške prešli preko Albanije IZAĐE i GLASA!
  • AMX

    30.03.2022 07:56
    Umrli glasaju
    Sta raditi sa pozivima za glasanje umrlim ljudima? Moj otac je umro pre dve godine i ipak je dobio poziv.
  • Nikola

    30.03.2022 07:56
    Sretnem se sa aktivistima SNS ispred babine kuće kad sam joj išao u posetu. Pošto čekaju ispred vrata, pitam ih ko su a oni kažu da su iz opštine i da su došli da pitaju babu da li će izaći na izbore i za koga će glasati. Ja njih pitam na kom radnom mestu u opštini je to opis posla i da li znaju da je glasanje tajno, zato i postoje paravani na biračkim mestima, oni pobegoše. Znači aktivisti SNS uzimaju plate iz javnog sektora za svoju aktivnost!
  • Ahab

    30.03.2022 07:56
    Ti koji mogu da podrze ovaj banditski sistem i totalno unistavanje drzave zbog 100+100 eur nemaju ni pola mozga.
    Pa koji ce problem resiti sa tim novcem i sta posle izbora, kada se posrce pivo ispred zadruge?!
  • Kole

    30.03.2022 07:52
    Zaplašen i ucenjen
    I ja sam pomalo zaplašen i ucenjen al reko bi ipak da ovah se. e i to ko foka.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna