Autor: Politika

Info
01.04.2022.
09:09 > 10:44
"Fijatovi" radnici su već dve nedelje na plaćenom odsustvu i 12. april će im biti prvi radni dan.
  • Aprilililili

    01.04.2022 19:30
    Prvi april
    Ovaj članak je očigledno u stilu prvog aprila, pošto prošle godine, jedva da je prodato 20000 automobila, dok podaci za januar ove godine govore da je prodato nešto više od 1000 automobila, dok novi model je, kao i dosad unazad nekoliko godina, samo predmet nagađanja.
  • Gavril

    01.04.2022 14:28
    Fabriku Fiat Kragujevac ništa ne pogađa. Ona ne radi pa ne radi bez obzira na okolnosti.
  • Marjaskas

    01.04.2022 14:18
    Oni su svoje odsvirali , Fiat nije zaboravio strajk iz 2017 te
  • jj

    01.04.2022 14:12
    "Strucnjaci" ^2
    Prvo i prvo, da li je dovodjenje Fiata u Kg dobar potez ili ne je besmisleno pitanje. Kao da se VW i Mercedes tukli da dodju u Srbiju. Logike njihovog dovodjenja je bilo, Fiat ima dugu tradiciju saradnje sa Zastavom. Na papiru logike ima. Finansijski aranzman diskutabilan, to stoji. Ali drugo resenje za Zastavu nije postojalo.
    Drugo, 500L: u tom momentu, u tom segmentu odlican auto. U segmentu malih MPV vozila, 500L je bio na prvom mestu i po kvalitetu i po prodaji. Problem za Fiat je sto je taj segment, malih monovolumena, "izasao" iz mode ni 2 godine posle izlaska 500L-a. Jednostavno to vise niko nije zeleo da kupi, ne mislim na 500L samo nego i na Ford S-Max i druge mini monovlumene. U modu su usli mini SUV poput 500X, Captura i ostalih takvih nakaza.
    Dakle nije za ovu situaciju kriv 500L i Kragujevac. Auto je dobar, ali ta klasa vozila je ispala sa trzista i sa njim je gotovo. Kragujevac kao lokacija sa tim modelom naravno i ona staje kad stane i prodaja. Ostaje samo da se nadamo da ce Fiat uvesti neki novi model pa da ga ovde proizvode. Ako ne bude od toga nista, ode KG fabrika kljuc u bravu.
  • Uros

    01.04.2022 13:31
    Zato BIA preduzece nikad bolje nije stajalo, a ni bogatije... dok nekom ne smrkne (radnicima u Srbiji) dotle nekome (BIA mafiji) nece svanuti...
  • Miodrag

    01.04.2022 12:58
    Cuj ovo
    Firma u totalnom raspadu, posla nisu imali ni pre Ukrajine, a ni pre korone.
    "Nas krizane ne tangira, mi svakako ne radimo!"
    Pa onda pricaj o tom problemu, o stotinama radnika koji dangube, drzava ih finansira iz budzeta zbog izbora. O sramnoj dokapitaizaciji i svemu sto je fiat izneo iz Srbije! isto se desava sa Borom, kinezima, aerodromom
  • Ilija

    01.04.2022 12:53
    Koliko treba biti glup i vo izjaviti?
  • Marko

    01.04.2022 12:51
    .
    Spustite cene vozila, ucinite ih dostupnim, pa ce i proizvodnja biti veca. cak i rad sa minusom na samom proizvodu se kasnije isplati kroz rezervne delove i servise. Ocigledno je da treba traziti nove modele plasiranja vozila. Koje, ne znam, ali ovako idu pravo u cabar.
  • Vozač

    01.04.2022 12:45
    U decembru je 500l koštao 11.990e, danas je 15.990e. U radnji mi rekoše da ga ne drže više jer niko neće da ga kupi za te pare.
  • Mmm da

    01.04.2022 11:43
    Tesla nema ovakvih problema.
  • Filip

    01.04.2022 11:41
    "Strucnjaci"
    Upozoravali su ljudi onomad da FIAT nije najbolji izbor za partnera. Govorili su da je u krizi, da im slabo ide prodaja, da su ima modeli ubi Boze, da.... Ali ne, strucnjaci onomad dovedose FIAT i taj "FIAT 500" na severno-americkom trzistu ocenili kao "jos jedno djubre iz Srbije posle Yuga"!?!
    Govorili ljudi, upozoravali, .... Posebno je bila interesantna inicijativa da se obrati paznja na "hibride", na vozila na "elektricni pogon",....
    Ali ne, petooktobarski strucnjaci su bili "pametniji"...

    Zamislite da danas neko predlozi da se udje u projekat elktro-vozila, "hibrida",..?
  • ne dotice

    01.04.2022 11:31
    jer je i onako propala
    no comment.
    Kako je sve razbucano da se ne zna. nisu to zuti, to su ovi boje smrdimisa.
  • Mile

    01.04.2022 11:24
    Batalite
    Batalite to, kopajte litijum i sa kinezima ovde sklapajte elektricne automobile...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna