Ovaj članak je očigledno u stilu prvog aprila, pošto prošle godine, jedva da je prodato 20000 automobila, dok podaci za januar ove godine govore da je prodato nešto više od 1000 automobila, dok novi model je, kao i dosad unazad nekoliko godina, samo predmet nagađanja.
Prvo i prvo, da li je dovodjenje Fiata u Kg dobar potez ili ne je besmisleno pitanje. Kao da se VW i Mercedes tukli da dodju u Srbiju. Logike njihovog dovodjenja je bilo, Fiat ima dugu tradiciju saradnje sa Zastavom. Na papiru logike ima. Finansijski aranzman diskutabilan, to stoji. Ali drugo resenje za Zastavu nije postojalo.
Drugo, 500L: u tom momentu, u tom segmentu odlican auto. U segmentu malih MPV vozila, 500L je bio na prvom mestu i po kvalitetu i po prodaji. Problem za Fiat je sto je taj segment, malih monovolumena, "izasao" iz mode ni 2 godine posle izlaska 500L-a. Jednostavno to vise niko nije zeleo da kupi, ne mislim na 500L samo nego i na Ford S-Max i druge mini monovlumene. U modu su usli mini SUV poput 500X, Captura i ostalih takvih nakaza.
Dakle nije za ovu situaciju kriv 500L i Kragujevac. Auto je dobar, ali ta klasa vozila je ispala sa trzista i sa njim je gotovo. Kragujevac kao lokacija sa tim modelom naravno i ona staje kad stane i prodaja. Ostaje samo da se nadamo da ce Fiat uvesti neki novi model pa da ga ovde proizvode. Ako ne bude od toga nista, ode KG fabrika kljuc u bravu.
Firma u totalnom raspadu, posla nisu imali ni pre Ukrajine, a ni pre korone.
"Nas krizane ne tangira, mi svakako ne radimo!"
Pa onda pricaj o tom problemu, o stotinama radnika koji dangube, drzava ih finansira iz budzeta zbog izbora. O sramnoj dokapitaizaciji i svemu sto je fiat izneo iz Srbije! isto se desava sa Borom, kinezima, aerodromom
Spustite cene vozila, ucinite ih dostupnim, pa ce i proizvodnja biti veca. cak i rad sa minusom na samom proizvodu se kasnije isplati kroz rezervne delove i servise. Ocigledno je da treba traziti nove modele plasiranja vozila. Koje, ne znam, ali ovako idu pravo u cabar.
Upozoravali su ljudi onomad da FIAT nije najbolji izbor za partnera. Govorili su da je u krizi, da im slabo ide prodaja, da su ima modeli ubi Boze, da.... Ali ne, strucnjaci onomad dovedose FIAT i taj "FIAT 500" na severno-americkom trzistu ocenili kao "jos jedno djubre iz Srbije posle Yuga"!?!
Govorili ljudi, upozoravali, .... Posebno je bila interesantna inicijativa da se obrati paznja na "hibride", na vozila na "elektricni pogon",....
Ali ne, petooktobarski strucnjaci su bili "pametniji"...
Zamislite da danas neko predlozi da se udje u projekat elktro-vozila, "hibrida",..?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rat u Ukrajini ne dotiče fabriku "Fijat", radnici na plaćenom odsustvu jer nema posla
Autor: Politika
Info
•01.04.2022.
•09:09 > 10:44
Komentari 13
Aprilililili
Gavril
Marjaskas
jj
Drugo, 500L: u tom momentu, u tom segmentu odlican auto. U segmentu malih MPV vozila, 500L je bio na prvom mestu i po kvalitetu i po prodaji. Problem za Fiat je sto je taj segment, malih monovolumena, "izasao" iz mode ni 2 godine posle izlaska 500L-a. Jednostavno to vise niko nije zeleo da kupi, ne mislim na 500L samo nego i na Ford S-Max i druge mini monovlumene. U modu su usli mini SUV poput 500X, Captura i ostalih takvih nakaza.
Dakle nije za ovu situaciju kriv 500L i Kragujevac. Auto je dobar, ali ta klasa vozila je ispala sa trzista i sa njim je gotovo. Kragujevac kao lokacija sa tim modelom naravno i ona staje kad stane i prodaja. Ostaje samo da se nadamo da ce Fiat uvesti neki novi model pa da ga ovde proizvode. Ako ne bude od toga nista, ode KG fabrika kljuc u bravu.
Uros
Miodrag
"Nas krizane ne tangira, mi svakako ne radimo!"
Pa onda pricaj o tom problemu, o stotinama radnika koji dangube, drzava ih finansira iz budzeta zbog izbora. O sramnoj dokapitaizaciji i svemu sto je fiat izneo iz Srbije! isto se desava sa Borom, kinezima, aerodromom
Ilija
Marko
Vozač
Mmm da
Filip
Govorili ljudi, upozoravali, .... Posebno je bila interesantna inicijativa da se obrati paznja na "hibride", na vozila na "elektricni pogon",....
Ali ne, petooktobarski strucnjaci su bili "pametniji"...
Zamislite da danas neko predlozi da se udje u projekat elktro-vozila, "hibrida",..?
ne dotice
Kako je sve razbucano da se ne zna. nisu to zuti, to su ovi boje smrdimisa.
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H