Autor: Danas

Info
06.04.2022.
23:10 > 23:13
Rezultati glasanja na predsedničkim izborima na 79 mesta na koliko je glasala srpska dijaspora prikazuju da je Aleksandar Vučić osvojio 20.198 glasova, a drugoplasirani Zdravko Ponoš 5.955.
  • Rusko pitanje

    07.04.2022 21:03
    Rusko pitanje
    Ne kažem da je to dobro što zapad radi, niti da su oni cvećke, svako gleda svoj interes, a Balkan je uvek bio zanimljivo područje velikih sila i njihovih interesnih sfera. Razlika između komunizma i kapitalizma je ta što u komunizmu uživa mali broj ljudi, tkzv. oligarsi dok običan narod gladuje, pogotovo u SSSR-u za vreme Staljina...vladajuća elita gleda da samo njima bude bolje, dok je narod ograničen, i ne uživa u životu kao što je to u kapitalističkim državama, gde, takođe vladaju oligarsi, ali i narod živi pristojno i ima novca za malo lepši život. Zbog toga sam rekao da idu svi na zapad da rade, zbog većeg novca i lepšeg života, a nesporno je da i jedni i drugi crpe resurse i gledaju da imaju što veću sferu interesa u svetu. Ali, na kraju, gde biste voleli da živite, u SAD-u ili Severnoj Koreji/Kini i ostalim komunističkim zemljama?
  • Borax

    07.04.2022 19:01
    Crno/beli svet ne postoji
    @Rusko pitanje i 3OPAH
    U pravu ste obojica i u isto vreme niste u pravu. I Istok i Zapad su nam pomagali tu i tamo kada je to njima odgovaralo i okretali nam leđa kad su im interesi to nalagali. To se dešava svim malim narodima i nije novost. U našem slučaju treba još dodati talent za donošenje pogrešnih odluka u pogrešno vreme i samozaljublenost u nacionalnu pamet. I danas je ista situacija: levo-desno, napred-nazad. Velikima je to jasno pa nas koriste po potrebi. To što ljudi odlaze na Zapad ne znači da taj isti Zapad ne čini razna nedela po svetu. Lični komfor nije merilo ispravnosti onoga što rade velike kompanije, banke i razni milijarderi u liberalnom kapitalizmu koji ne brine o malom čoveku nego samo o profitu. Ne branim ni neuspeli komunizam, ali istorija govori da je on napravio manje štete čovečanstvu nego večita žeđ za parama. Idealni komunizam je nemoguće ostvariti među ljudima jer sebičnost uvek prevladava, što objašnjava ljubav prema kapitalizmu i privatnoj svojini bez obzira na način kako se do nje došlo.
  • Mila

    07.04.2022 18:16
    Nije mi bilo jasno zašto ljudi koji su otišli da žive i rade u inostranstvu na fejsbuku botuju za vučića, dive se njegovim "uspesima" i pljuju opoziciju? Sad mi nije jasno zašto ne žive u Srbiji gde je on predsednik, ako vec glasaju za njega?
  • Rusko pitanje

    07.04.2022 14:45
    Rusko pitanje
    Uf, koji uticaj botova na lajkove...odgovor Zoranu je imao 25 lajka i 4 dislajka, a koja je sada situacija, to su normalni ljudi koji sagledavaju realno činjenice i podatke. Ovo sadašnje stanje komenatara (prvenstveno mojih) - lajkova/dislajkova je prikaz botova ili neukih rusofila i putonofila, na našu žalost, kojima je fond reči kao tarzanu.
  • Rusko pitanje

    07.04.2022 10:35
    Rusko pitanje
    Odgovor Zoranu.
    Čekaj, ti to nas ovde sprdaš, jel da? Čuj ideš da naplatiš ono što ti je oteo...znači ti ideš da naplatiš za državu to oteto, a ne za sebe? A šta je sa onima koji odu na zapad i nikada se ne vrate? I oni sigurno to hoće da vrate što su nam uzeli, ili hoće da žive lepše, bolje i zdravije, gde je zakon i red, gde su normalne plate i gde je visok standard.
    A kao drugo, vidim da ne znaš istoriju i da ne znaš šta su nam to "braća Rusi" uzeli, tj. hteli uzeti delove teritorije i stvoriti veliku Bugarsku državu na Berlinskom kongresu 1878, a pre toga na Sanstefanskom miru.
    I verovatno ne znaš koliko nam je novca SAD dala tokom prvog svetskog rata zbog odnosa Mihajla Pupina i Vudro Vilsona (ako uopšte znaš ko su njih dvojica) i kako nam je SAD pokrivao budžetski deficit države do 1966. godine, gde su nam davali ogromne količine kredita i nepovratnog novca. To verovatno nećeš da znaš namerno, ili nisi pročitao niti jednu knjigu istorijsku (ili možda jednu) i pratiš istoriju samo od 1990. godine. A da, kada smo kod devedesetih, zašto nam Rusi nisu pomogli tokom ratova, zašto su priznali Hrvatsku državu pre SAD-a, zašto nisu stavili veto na sankcije koje su nam uveli 1992. godine? I da kako si rekao, zapad iznosi pare na zapad, a Rusi, hvala Bogu ne iznose pare od nas....sigurno ne iznose pare od NIS-a, to sve ostaje nama i deli se narodu, jel da? U zadnjih 10 godina nismo dobili nijednu (nula) rublji/dinara/evra pomoći od te bratske Rusije.
  • 3OPAH

    07.04.2022 10:04
    @Rusko pitanje
    Narod nam ide na zapad da radi jer nas je zapad pokrao, naložio zatvaranje domaćih banaka, rasprodaju svih preduzeća koja su radila zapadnim firmama i dan danas iznose gomile para iz Srbije na zapad. Zato smo došli na zapad, da povratimo makar delić onog što nam pripada a što nam je zapad oteo. Kada sve to budu uradile Rusija i Kina i počnu da pljačkaju zapad i gomilaju nenormalno bogatstvo na račun zdravlja, sreće i života stanovnika Srbije i zapada, onda ćemo svi da pređemo tamo. Je li ti sad jasno?
  • Imre

    07.04.2022 09:14
    Samo budala moze verovati u postenje izbora koje su organizovali radikali.
    Postenjacine su ponikle iz skole kriminala i pljackanja DBa.
  • Slucajni Prolaznik

    07.04.2022 09:07
    Ovi mentoli koji su otisli u beli svet i opet glasaju za AV treba da se vrate i da im se oduzmu pasosi. Ako je toliko dobar AV, nek zive i rade u Srbiji.
  • Beč

    07.04.2022 08:52
    SNS ambasade
    U Beču smo glasali u filijali SNS-a, nije ni čudo što su takvi rezultati. Potražite na instagramu "udruženje Srba u Austriji", tamo nam je ambasada organizovala glasanje. Užas.
  • aga

    07.04.2022 08:49
    ljudi
    znate li vi šta je 60% , 2250000 glasova ! živela Srbija , sad 5 godina lepo plačite na sav glas kao i do sada ! hehe
  • Rusko pitanje

    07.04.2022 08:02
    Rusko pitanje
    A zašto se ne objave rezultati glasanja iz Rusije, Kine, Severne Koreje, Kube? Mislim, to su komunističke/socijalističke zemlje sa kojima smo mi prijatelji, a gore nabrojani gradovi su sve gradovi iz zapadnjačkih terorističkih i nepreijateljskih zemalja, jel tako? Ljudi nam idu na zapad raditi, u EU i u SAD, po ovoj vesti vidimo to...a glorifikujemo Rusiju i Kinu, a ljudi kada idu iz naše zemlje, idu na zapad da rade, u kapitalističke zemlje, a ne u komunističke. Osvestite se ljudi, i vi biste otišli pre u SAD i EU nego u komunističke zemlje, kao i vaši sinovi i kćeri. Bila je vest pre neki dan kada je Eskobar rekao da: "Kad građani Srbije odu iz zemlje, ne idu u Rusiju i Kinu, već u Evropu i Ameriku". I tamo sam ostavio komentare na tu vest, pročitajte ih, pa se zapitajte malo kakvo je stanje u državama sveta i gde ljudi idu da bi lepše živeli, ali objasni ti to rusofilima i putinofilima....
  • Marko

    07.04.2022 07:56
    Za sve koji nisu razumeli..
    Razlog zasto neko ko je preko glasa za Vucica je prost. Prosto ovde treba da ostane haos i bezakonje kako bi mogli da se bahate bez sankcija po povratku na godisnji u Srbistan. Sa parama koje su preko zaradjene da mogu da kupuju i grade ovde kako hoce i sta hoce, investiraju u "brze pare" (citaj ilegalne poslove), bas kao i oni koji za to i ovde imaju mogucnosti (citaj oni koji su na vlasti) pa da se sto pre vrate "majcici" srbiji.
  • J

    07.04.2022 07:53
    Ukinuti glasanje dijaspore, Bosne i Kosova. Ovi glasovi su muljaza za svaku vlast. Ko zivi u Srbiji treba da bira vlast. Kraj price.
  • Hm

    07.04.2022 07:34
    Ja nisam glasao ni za jedne ni za druge. Ja glasam protiv proširenja EU bez standarda. I glasam za kazne EU država kojima je pao standard.
  • Maša NS

    07.04.2022 07:32
    Tačno
    Se vidi po zemljama koja struktura naroda je gde otišla... Jasno kao dan. I ponoviću ono , što je već neko rekao u komentarima...Ako vi, koji ste u dijaspori glasali za Vučka, hajde se odmah vratite u Srbiju i živite ovde ako mislite da nam je lepo sa njim. I volela bih, ako imate samo jedan razlog ZA njega, samo jedan da to lepo ovde i napišete. Ima li neko hrabrosti da napiše i navede samo jedan razlog zašto je glasao za Aleksandra Vučića. Samo jedan....
  • Vigo

    07.04.2022 07:21
    Baš svašta
    One koji žive u inostranstvu, a glasali su za Vučića, i pored najbolje volje ne razumem. Treba da se vrate u Srbistan i uživaju u blagodetima koje su tvorevina nazadnjaka.
  • Crveno-crna banda!

    07.04.2022 06:57
    @mikele
    Jok.
    Crveno-crna banda nas za..ebava 35 godina.
    Tako i sa glasanjem u dijaspori.
    Ko je to kontrolisao, Marko Tapšač?
  • Banana

    07.04.2022 06:51
    @Gloginje
    Ne lozi se, to su ugavnom ambasadordi i radnici ambasada koji su glasali po prirodi moranja. Gastose boli bas za izbore u srbistanu nemaju pametnijeg posla...
  • Ivan

    07.04.2022 06:13
    Nostalgičari...neka dođu ovde i žive,u zemlji veličanstvenog,treći dan bi pobegli nazad,za,sva vremena
  • mikele

    07.04.2022 02:29
    Dijaspora nas zajebava izgleda.
  • Gloginje

    07.04.2022 01:41
    Teška priča...
    Nikada neću razumeti "Glasam a ne živim u Srbiji 20 godina..."
    Zakonom zabraniti ovakve stvari pod hitno!!! Minimum 10 godina da ŽIVIŠ I RADIŠ OVDE pa onda glasaj!!!
    p.s. Hvala za info sada ću još više da ih mrzim...
  • Marko, Liman

    07.04.2022 01:29
    Na nekim terminalima bila žešća muvačina.
  • USA

    07.04.2022 00:58
    Čekajte: u Vasingtonu su glasale samo 143 osobe?????
  • Zebra

    07.04.2022 00:23
    Dijaspora samo za pink i rts zna…
  • Liman

    06.04.2022 23:55
    Budale
    Ti koji su glasali za vođu u inostranstvu neka se slobodno vrate da žive ovde!! Moroni.
  • 18%

    06.04.2022 23:50
    Unistavanjem rodjene vojske se ne postaje predsednik drzave!!!
  • dijasporac

    06.04.2022 23:34
    Penzioneri iz Vasingtona i Cikaga glasali protiv Vucica, pa vi kazite da su penzosi losi ljudi..

    U USA ili Kanadi nema teorije da glasa neko sem penzionera koji na puskomet ( 15-tak km recimo) od ambasade zive, zaposleni i mladji imaju obaveze oko posla ili skole pa im vikend dodje kao dan za snabdevanje, izlete ili jednostavno odmor. Ljudi koji su ovde duze od 10 godina nemaju ni pojma ko je Vucic ili Ponos, SNS ili opozicija a niti znaju da se izbori organizuju po ambasadama jer na njihov sajt ides samo kad ti trebaju za overu nekih dokumenata ili produzenje srpskog pasosa (ako ga uopste neko i uzima vise). 90% nasih "novijih" iseljenika jos zivi u SFRJ ( slusa se iskljucivo muzika iz '80-tih i pamte stara dobra vremena) ili vreme Milosevica (tad je otislo najvise ljudi).
  • Analitičar

    06.04.2022 23:25
    Washington ne računamo - svi znamo zbog čega.
    A za sve ostale, verujem da neće biti velika margina greške ako kažem - Vučić je pobedio na istoku a u zapadnom svetu - tamo gde postoje redovne autobuske linije. Gde ne postoje, tamo je izgubio.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna