Autor: Nova.rs

Info
20.04.2022.
14:54
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić imao je niz sastanaka sa predstavnicima zapadnih zemalja, a kako piše Nova.rs, dominantna tema bila je pozicioniranje Srbije u odnosu na događaje u Ukrajini.

Komentari 179

  • ja i samo ja

    25.04.2022 12:46
    smrt NATO i EU sloboda narodu
    smrt NATO i EU sloboda narodu
  • Antinatobot

    24.04.2022 22:00
    dosta vise@ Isto koliko ste maloumni vi kojima su miroljubivi Albanci sprovodili humanitarnu akciju lečenja srpskog stanovništva od teške bolesti zvane "višak unutrašnjih organa", potpuno besplatno. Taj "zli NATO" nije na ovo imao primedbi i štaviše im je pružio vojnu podršku ne bi li što više Srba izlečili od te bolesti. Slažem se ipak da je Srbija izazvala bombardovanje jer nije Albancima obezbedila osnovno ljudsko pravo da nekažnjeno ubijaju i kolju Srbe. Uzgred, što ne upotrebite vašu izvitoperenu logiku na Ukrajinu - da li je sadašnje rukovodstvo Ukrajine učinilo sve da do bombardovanja ne dođe? NIJE! Nadam se da vas plaćaju za širenje NATO propagande jer ne želim da verujem da ste toliko glupi pa da to radite besplatno.
  • Lignjoslav Pipak

    24.04.2022 14:00
    Prazna ponuda
    Šta su im ponudili, ulazak u EU? Pa koliko glup treba da budeš da tako nešto poveruješ? Gde može SAD da nudi bilo kome ulazak u EU? Pa lakše može da nudi pristup Ruskoj Federaciji! Svašta.
  • B

    24.04.2022 11:54
    V
    Od Nato kvislinga Tjst zapada je sasvim normalno da nas ucjenjuju proganjaju bombarduju kradu omalovazavaju asimiliraju itd itd...A ako docekamo da nam Rusija leđa okrene...onda i ne zasluzujemo da opstanemo kao narod ....zar da SRBI podrzavaju AZOV i ustaše????
  • Bobi

    24.04.2022 00:41
    Licemerni lazovi su to. Samo bi nas izradili. Zivela Srbija, zivela Rusija
  • Žoze

    23.04.2022 13:40
    Dali bi nam SNAŽNU podršku kao što smo i od Rusije dobili SNAŽNU podršku kada nas je NATO bombardovao.
    Da je SNAŽNA podrška neka valuta tada bismo bili najbogatija zemlja sveta!!
  • q

    23.04.2022 10:42
    23
    To sto se toliko insistira na sankcijama male zemlje na raskrsnici puteva,moze samo da bude znak priprema za 3.sv. rat,pa je im je opredelenje vazno zbog geostrateskih ciljeva. A ova pomoc je nista, obecali su i Ukrajini sto sta pa je uvukli u rat...godinama nas terorisu sa Kosovom i ne primoravaju albanske politicare da postuju ZAKON i Briselski sporazum. Ako nista nisu ni do sad uradili,nece ni od sad. I ne, nisam za Rusiju,ali im nista ne verujem. Celu Evropu drze na povodcu.
  • Vasa

    23.04.2022 09:45
    Vasa
    Ludi Srbi! Svi se kao pozovaju na bombardovanje! A zasto sunas tukli....?! Cutimo?!!! Daj bre neludujte po portalima! Budimo srecni jos sto nas kao nesto pitaju i razgovaraju jer kada se ucute nije dobro?!!!
  • Dd

    23.04.2022 09:07
    Dd
    Koliko glupih komentara,posoljenih mrznjom prema Zapadu!!! Alooo,ljudi dali ste vi normalni?!!! Zapad nas je bombardovao 99 zbog jedne budaletine koja je ovu zemlju vodila i dovela u propast a vecina vas muje,klicala i podrzavala tu ludost i avanturizam kao,drogirani!!! A vidim da od tih droga,niste ni dan danas skinuti!!! Odlicno je sto ubrzano,nestajemo jer sve stoje,valjalo odavno je pobeglo na Zapad a ne u Rusiju!!!
  • Sveta

    23.04.2022 08:56
    Sveta
    U Rusiji je takva diktatura od strane Putinovog rezima daje ravan Staljinizmu! Uzasss!!! Mi od EU i Amerike u ekonomskom smislu zavisimo 100%! Neka nam uvedu sankcije i istog dana bi potonuli ekonomski o ratu bolje da nepisem!!! Lupetanje o Kosovu su besmislena jer mnogi zaboravljaju daje 1912 ratom uzeto i nasilno naseljavano ljudima iz CG i Srbije dabi se stvorila slika o vekovnoj drzavi! Oni koji se nadaju i veruju dace nam Rusija pomoci u velikoj su zabludi jer od toga nema nista! Stavite PRST na CELO a ne u nesto drugo!
  • E

    23.04.2022 08:26
    E
    E sada,treba biti mudar,realan i lukav,politicar i izvuci sto vise za svoju drzavu i narod jer nejce dugo,trajati danas vuku i nude! Vecina vas,samo lupeta po sablonu,racunajuci zarade i penzije u evrima! Slicno su nas,nudili 80-ih i nismo to iskoristili,usavsi u besmisleno ratovanje i sankcije 90-ih! Rusija ako ovaj rat,nezavrsi do kraja Maja,bice izolovana drzava,koja ce povuci sve manje drzavice,kao Srbija! A to nam,zaista vise nije potrebno jer bi tako nesto,znacilo unistenju u svakom smislu ove nacije! Kina...se nejce,mesati i ako se umesa,uzece samo sto joj,pripada a to je Sibir! Rusija ili bilo,koja vele sila nemoze,protiv celog sveta,tako da Putin na kraju,nejce dobro proci,sta god ko mislio,prvo od svog naroda!
  • Patuljko

    23.04.2022 06:13
    Samo mudro
    Moze vratite KiM u sastav Srbije i priznajte Republiku Srpsku. Ako ste nam prijatelji kako se predstavljate. Jedino to je dobra ponuda.
  • Zika1

    23.04.2022 03:48
    US i EU su organicije u zalasku , moralno i idejno korumpirane. Tokom sledece godine dozivece ajvecu energetsku i finansisku krizu. Buducnost Srbije je kao Evropska stanica novog kineskog svilenog puta.
  • Jovo

    23.04.2022 00:32
    Nikola Tesla najveći Srbin živeo u Americi. Vukaradžić najveći Srbin učio škole u Austriji.
  • Površnost

    22.04.2022 16:19
    Ako ponovo pogledate a ovaj put i pročitate ceo komentar videćete da je isključivo, crno na belo, navedeno da je "citat" Platona preuzet sa facebook-a i da taj citat NIJE iz "Države".
    Priložio sam link zarad lakše elektronske pretrage za one koji imaju štampano delo da ne moraju da prolaze kroz celu knjigu.
    Šta vam je tu problem?
    Ako postoji neki drugi problem to je sasvim u redu, ali onda bi bilo korektno da kažete ok, citat nije iz Platonove "Države" ali itd.
    Umesto toga vi bežite u neke druge probleme a krećete i mene lično da etiketirate.
    To je infantilno.
    Odrastite.
    Uozbiljite se.
    Skinite 'Z' sa čela, smešni ste.
  • NS

    22.04.2022 15:36
    Poziv
    Ko poziva sve ove Amerikance,dodju ucjenjuju, zagadjuju moralno sve oko sebe?!
    Zasto vucic mora da docekuje svakog Amerikacca i zapadnjaka bez obzira na njihovu poziciju na ljestvici ?!
    Sav ovaj tempo je udaren sa novim ambasadorom, koji se i ramije proslavio na ovom prostoru.
  • /

    22.04.2022 12:51
    /
    nema drzave koji rusija nije unistila
  • B

    22.04.2022 11:05
    @povrsnost
    Da je doticni procitao Platonovu Drzavu, umesto sto je samo nasao link na netu, shvatio bi da Platon smatra da idealno drustveno uredjenje vise lici na socijalizam nego na demokratiju. I jos pritom smatra porodicu osnovnim motivom pojave korupcije, te po Platonu u idealnoj drzavi nema ni licne svojine, ni porodice. Druga cesta zabluda polupismenih kvazi intelektualaca je parafraziranje Makijavelija i misao da cilj opravdava sredstva, pa time pravdaju sve lose sto rade. Makijaveli je u Vladaru pisao o tome kakav mora biti covek koji ce ujediniti Italiju, a ne da svako ko dodje do malo vlasti moze da krade i ubija ako ima neki svoj cilj.
  • Ilija

    22.04.2022 02:34
    Zašto se 250 hiljada Srba ne vraća kući iz Amerike kad je tamo tako loše? Znam zašto uzela im CIA pasoše pa ne mogu.
  • Novosadjanin22

    22.04.2022 02:20
    PREVARANTI FALSIFiKATORI
    Unistavate Nas od Karadjordjevica ,mrzitelja srba Tita I svi ostali.Pravoslavce sve ove da potamane ,SADA nude nove prevare.Narod su otrovali medijima losing zivotom.Covek Koji masta da I'ma sigurno da ce imati Puno,a ko vidi bedu bice sve siromasniji.Banditi Koji su upropastili sudove dobre firme sve oteto je prokleto Tito nam je oteo dedovinu Sloba to poklonio da nemoze da se vise nikad vrati,svi oni rade na unistenju srbskog naroda.Verujem u Ruse jer kad uniste Vatikan nama ce svanuti.
  • Tugomir

    22.04.2022 00:50
    Tužno je i sramno kada ti neko ko je uništio SFRJ zatim pokušao isto sa SRJ i okupirao Srbiju nudi pomoć po bilo kom pitanju a katastrofalno kada bi mi to shvatili ozbiljno i prihvatili. Osvesti te se ljudi to je država koja je uništila veliki broj država i ubila milione ljudi širom sveta.
  • Posmatrač

    21.04.2022 22:52
    ,,Konkretno, SAD će još efektivnije podržavati evropske integracije Srbije i iskoristiće svoj diplomatski uticaj da se brže prevaziđu proceduralne, odnosno birokaratske prepreke na putu ka punopravnom članstvu u EU. To, naravno, ne znači da će se preko noći rešiti neka otvorena pitanja bez čijeg reševanja Srbija ne može da postane punopravni član evropske porodice naroda, ali će se i njima pristupati posvećenije"- dakle pomoći ćemo oko tehnikalija ali vaši problemi (priznavanje Kosova) i dalje su vaši i naš stav po tom pitanju se ne menja. Ponuda = ništa.
  • Benjamin

    21.04.2022 21:06
    Diplomatija SAD-a id3 ovako : "Daj mi tvoj sat, i ja ću tebi reći koliko je sati."
    Prokletnici...
  • markovic

    21.04.2022 20:37
    sargarepa
    Sargarepa u obliku americkog pendreka.
  • Lala

    21.04.2022 18:50
    Crnjak
    Set
    Hajde genije,objasni usput zasto su nas bombardovali...sigurno ne zbog miroljubive politike i tolerancije..zar ne?? Koliko sen ja secam, samo su srbi pravili probleme u svim susednim drzavama,dizali barikade,pravili neke krajine i napali izvrsne vlasti u tim drzavama. Rusili gradove i ubijali civile isto kao danas rusi.
  • Set

    21.04.2022 16:48
    Ko je nas i kada pitao da li želimo da budemo članovi saveza koji nas je ubijao, bombardovao, lagao, pljačkao? Saveza, tj. unije koja samo što se nije raspala i koju je i Britanija napustila? Unije koja nije videla ali je podržala proterivanje Srba iz Hrvatske, Bosne, Kosova... Unije licemera.... Ne hvala. Uz želju da kad tad plate za sva zla koja ste počinili...
  • Gp

    21.04.2022 15:28
    Eu
    A kako bi bilo da se mi prvo uljudimo,da poštujemo zakone koji postoje,da nam mafija ne vodi državu,da na primer definišemo granice države.Da vam neko neuredan,zapušten zvoni na vrata da li bi ga pustili u kuču?
  • NN

    21.04.2022 15:20
    Ultimatum je ultimatum, nemamo izbora.
  • Bane

    21.04.2022 14:56
    Ameri obećali
    Ameri obećali i Gorbačova.......
  • Nenad

    21.04.2022 14:41
    sankcije Rusiji
    Ponuda je dobra. Srbija ako je ostalo još malo pameti nakon trideset godina uništavanja obrazovnog sistema mora na Zapad gdje i pripada. Putinu kao i nekad Staljinu potrebno je reći njet i završiti sa dugogodišnjim pogubim ruskim uticajem u Srbiji koji je prouzrokovao Srbiji neuporedivo više štete od koristi. Vidim da se manipuliše žrtvama bombardovanja. U Srbiji tokom bombardovanja stradalo je ukupno 754 ljudi a od tog broja 454 su civili. Nije poginulo 2500 ljudi. To su i zvanične brojke koje je Srbija koristila kada je tužila NATO. Međutim na Kosovu srpske, vojne, paravojne i policijske snage pobile su 11000 albanskih civila i protjerali milion. Za vrijeme bombardovanja živio sam u Makedoniji i rijeke ljudi ulazile su u Makedoniju.
  • Синиша

    21.04.2022 14:22
    Сенатори
    Шта су те демократске земље на челу са америком радиле 1999 год?
    Убијале су Србе и њихову децу. Сада нападају Русију која у много мањем обиму то ради.
    Заобиђите нас у великом кругу ,фашисти.
  • Miki

    21.04.2022 13:34
    Lažu
    Eu toliko obecava Srbiji da ajo ispuni još samo 159 zahteva ...eto nas u EU
    TAMAN ISPUNIMO 158,NAĐU JOŠ 31!!!
  • BGD 011

    21.04.2022 13:28
    @Dosta vise... Saglasan sam sa drugim delom Vaseg komentara, ali je ocigledno da Vi niste shvatili moj komentar u celini, nazalost. Podseticu Vas da su preko 2500 ubijenih civila u Srbiji od bombardovanja NATO pakta i SAD nazivani kolateralnom stetom, a
    civili stradali u Ukrajini se nazivaju zrtvama ruske agresije. Zar Vama nije jasna dvolicnost Zapada? Da li su civili kolateralna steta ubijeni od strane Amerike i NATO pakta u raketiranom vozu u Grdelickoj klisuri, ili u autobusu Nis-exspresa, ili stradalim gradjanima Nisa od bacenih kasetnih bombi na grad, ili stradalih u Domu penzionera u Leskovcu, ili mala Milica iz Surcina koja je stradala od gelera dok je sedela na nosi od bombe koju je bacio avion NATO-a... Mnogo je toga ili... Razmislite o tome.
  • BGD 011

    21.04.2022 13:00
    @Dosta vise... Saglasan sam sa drugim delom Vaseg komentara, ali je ocigledno da Vi niste shvatili moj komentar u celini, nazalost. Podseticu Vas da su preko 2500 ubijenih civila u Srbiji od bombardovanja NATO pakta i SAD nazivani kolateralnom stetom, a
    civili stradali u Ukrajini se nazivaju zrtvama ruske agresije. Zar Vama nije jasna dvolicnost Zapada? Da li su civili kolateralna steta ubijeni od strane Amerike i NATO pakta u raketiranom vozu u Grdelickoj klisuri, ili u autobusu Nis-exspresa, ili stradalim gradjanima Nisa od bacenih kasetnih bombi na grad, ili stradalih u Domu penzionera u Leskovcu, ili mals Milica iz Surcina koja je stradala od gelera dok je sedela na nosi od bombe koju je bacio avion NATO-a... Mnogo je toga ili... Razmislite o tome.
  • Istok Zapad

    21.04.2022 12:59
    Kad bi SAD uplatle kompletnu ratnu odštetu i nacionalni dug ...tad bi se moglo razmišljati o zabrani izvoza jabuka za Rusiju...
  • Alex

    21.04.2022 12:05
    Njet rusiji
    Sada je prilika da izaberemo pravu opciju I rusiju da izbacimo zauvek . Dole rusija, Dole Putin!
  • Marko

    21.04.2022 10:57
    O imperijama
    Dirljivo je videti kako se u komentarima reč "imperija" pripisuje jedino zapadnim zemljama, bez kapaciteta da se uoče imperijalni motivi i akcije Kine i Rusije. Uglavnom, od kada postoje ljudi svako dovoljno velik i jak želi da bude imperija, na nama je da procenimo pod kim ćemo najmanje ispaštati. Nemam problem sa Kinezima i Rusima kao ljudima, imam problem sa njihovim modelima poslovanja, ugovorima, korupcijom, manjkom civilne kontrole i transparentnosti. Uzgred, ovaj naš obožava da se zadužuje kod Kineza jer i njima odgovara da se ne zna koliko koštaju mostovi i putevi, zbog čega su ugovori koje svi mi plaćamo pod velom državne tajne, a ko se ugradio i koliko - pitaj boga. Ako mislite da nas Kinezi, kao sveža, jaka imperija, neće jednog dana ucenjivati dugovima, oružjem, infrastrukturom ili nečim petim, onda ste u debeloj zabludi. A njima svaka čast za taktiku, bolje je na duge staze okupirati ljude ekonomijom nego oružjem, teže se oslobađa. Odužio sam, uz sve defekte i licemerje, Evropa je u našem najboljem interesu, samo još da nam neko objasni da je i Srbija zapadna zemlja po svemu čoveku važnom, kulturi, geografiji, istoriji, običajima, genetici, navikama i pogledima na svet. Ako ne verujete, idite u Peru, Tajland, Zanzibar, ili Japan, pogledajte oko sebe i razlike između nas i npr. Austrijanaca izgledaće beznačajno.
  • Milan

    21.04.2022 10:46
    Predsednik koji je prethodnih 10 godina činio sve da ideju o zapadu maksimalno ogadi većinskom stanovništvu sada nas u taj zapad uvodi, ili možda ipak ne? Šizofrenija bolest najnormalnija...
  • Sceptico

    21.04.2022 10:46
    Opet isto nude?
    Sve su to već nudili da izručimo Mladića i Karadžića i ništa se nije desilo... Ali lepo je verovati u obećanja Amerikanaca.
  • Floskula

    21.04.2022 10:28
    @Površnost
    Floskule u komunikaciji često koriste lepo vaspitani ljudi da vam na blaži način izreknu istinu . No, ako treba, može i ovako - na referendumu o sankcijama baćuškama treba da se pitaju i ovi što su "odbranili" SFRJ, Krajinu, Kosovo, svetinje, ovi što se rata igraju na konzolama dok im mama prinosi ručak i večeru. Ovi što im vrednosti nalažu da pale decu koja navijaju za drugi tim, koji veruju da je Mica zanoktica patriota? Pošto oni nisu naivni, oni nisu infantilni? Ne oni su samo... Dijagnoza
  • samo kazem

    21.04.2022 10:26
    Par stvari
    Hajde da rasclanimo americku ponudu deo po deo:
    Da je EU zaista potrebna Srbija, ona bi vec bila clan. Jasno je da ce Zapadna Evropa traziti potpunu vladavinu prava, prekid korupcije, i sve tako redom. Ogromna vecina stanovnika Srbije ima koruptivni mentalitet. Sem toga, Srbija bi apsolutno morala da prvo udje u NATO, pa tek onda mozda u EU. Da li mso spremni da se borimo z aamericke interrese? Npr. Bugarska i Rumunija primljene su prvo u NATO, a onda u EU, upravo radi situacije koja se sada desava. Zamislite da su npr. Bugari na ruskoj strani.
    Finansijska ponuda je ukratko jos nastampanih dolara u vidu kredita koji se moraju vratiti. S kamatom. Srbiji treba ruski gas za grejanje i industriju, NIS se dobro razvija pod ruskim vlasnistvom. SAD opadaju u svakom smislu, ogromna vecina zemalja sveta nije uvela sankcije Rusiji, sto ne znaci da podrzava Putina.
    Da li je Srbija spremna da bude americki sluga u zamenu za malo sarene laze sa zvezdicama na plavoj podlozi? "Biti americki neprijatelj je opasno, biti americki prijatelj je pogubno", rekao je Henri Kisindzer. Kad jednom padnemo pod noge Zapadu, bice jako tesko, zapravo nemoguce ustati. Ekonomska oluja ce EU baciti pod noge Amerima, a mali i slabi ce stradati ponajvise. Neutralne drzave koje su bafer izmedju velikih blokova najbolje prolaze, to znamo iz sopstvenog iskustva. Da li smo spremni da budemo pametni i neutralni?
  • Лиманац

    21.04.2022 10:26
    Наша једина будућност је са слободарским светом – севернокорејским светом, еритрејским светом, сиријским светом, белоруским светом и српским светом! И да тражимо од Кинеза, Руса, Рио Тинта и осталих да извезу што више индустрије и рудника да запосле наше младе родољубе који нису отишли ​​у иностранство.
    Живела Србија!
  • dosta vise

    21.04.2022 09:16
    @BGD 011
    20.04.2022 • 19:16
    "Laza i paralaza...
    ...Prvo neka nam isplate sto milijardi dolara stete koju su nam nacinili bezrazloznim bombardovanjem..."

    Jeste, srpska policija je delila cvece i bombone deci na Kosovu i odjednom se zli NATO probudio i poceo da bombarduje Srbiju. Kako ste samo toliko maloumni? Da li je tadasnje rukovodstvo zemlje ucinilo sve da do bombardovanja ne dodje? NIJE! Izazvali su bombardovanje. Ti isti koji su tada bili na vlasti su i danas na vlasti. Odgovorni su za ratove i sankcije koje su nas zadesile, a narod jos uvek glasa za njih. A sa druge strane pljujete po SAD i EU, kao da nam oni biraju vlast. Probudite se vise iz nacionalistickog kosmara u kojem zivite!
  • Đuka

    21.04.2022 09:15
    nije fer
    Kada budu bili osuđeni oni koji su izvršili agresiju nad Srbijom i vrate bespravno otetu teritoriju, može da se diskutuje i o osuđivanju Rusije.
  • nikita petrovic

    21.04.2022 09:11
    kol.pan
    eu-ne nato-ne ne sankcije rf nenene,a kosovo je teritorija srbije sve je jasno,sad, i zapad,sa alijansom vidimo danas kako pomazu npr nesretnim ukrajincima
  • Лиманац

    21.04.2022 09:08
    Ми морамо ући у савез са Русијом, Белорусијом и Кином. Они ће бити нова војна и економска сила. Доба Америке и Енглеске је прошло. Народе опамети се није све у еврима и немачким колима. Има нешто вредније од тога, а то је словенска душа.
  • МилеНС

    21.04.2022 07:58
    патка на квадрат
    цитирам:"zauzvrat joj je ponuđena diplomatska podrška u naporima da okonča pregovore za pristup Evropskoj uniji"
    - Смејурија! Даље од овога не вреди слова читати па да се ко не превари...
  • Zaza

    21.04.2022 07:42
    Uspinjah se ja uz Vase uze
    Ne postoji zemlja koju Amerika nije upropastila,pomagajuci joj.Amerika je moderni Babilon i ona vec pada.Nista od toga.Uostalom ovo sve vodi WEF,pa je pomalo degutantno pricati o stranama,to ne prolazi vise ni kod malih beba.
  • Roko

    21.04.2022 07:40
    Nije uvek hrabar kao lav
    Vrludanje najboljeg studenta nas je dovelo u ćorsokak. On će uvesti sankcije Rusiji, ali prvo treba da nađe saučesnike. U ovom slučaju ne želi da sam donese odluku, već gori od želje da bude u društvu.
  • Aleksej

    21.04.2022 07:31
    Xexe
    Uci cemo u EU 99%, toliko ce nas jako Amerikanci podrzati.
    A necemo uci 100% X)
  • Djuri

    21.04.2022 07:19
    Nista
    Naravno,necemo dobiti nista uvodjenjem sankcija Rusiji,cak ni gas ako bi ga nam Rusi zavrnuli,ali neuvodjenjem sankcija mogu nas svrstati na neprijateljsku stranu i mozemo izgubiti vise,mnogo nas generalno nevole,mocniji su,Usa pregovara sa pozicije moci.Mozemo biti formalno neutralni,ali punu podrsku Putinu je dalo svega 5-6 zemalja na svetu,ne bas poznatih po ljudskim pravima i slobodama.Usa cak ni svojim zapadnim,,prijateljima,,ne daje nista,nego zahteva.Dali iko misli da ce nama da ponude bilo sta?Ponudice nam ukidanje Srpske,priznanje Kosova,i smanjenje uticaja Srbije u regionu u zamenu za mir.To nece proci ni sa Vucicem.
    Ako to nebi bi zahtevali,bilo bi pametno onda prihvatiti saradnju sa Usa bez gubljenja vremena.Ali zavisi sta Usa zeli.
  • Živković

    21.04.2022 06:56
    Opet Srbi imaju šansu da se spasu, videćemo šta će odlučiti. Do sada u istoriji, uvek su birali opciju posle koje izvuku deblji kraj.
  • George

    21.04.2022 06:36
    Srbija i SAD
    Srbija je kao i ostale male zemlje Evrope u problemu,i zbog toga treba da gleda isključivo svoj interes,gde većina tu moramo i mi,nema ni ljubavi ako nema materijalne sigurnosti,zemlja mora da ide napred.
    Što se tiče Rusije,oni su velesila i oni imaju strateške interese,pa su ukalkulisali eventualne probleme.
  • Boba Marlić

    21.04.2022 02:26
    Sad pokazi
    Sad pokazi da si predsednik EU Srbije i ne brini i ne boj se nije Nato bombarbovao Srbiju zbog naroda već zbog vas politicara. Ivica ce jos malo i Tita zeznuti po stazu u vrhu vlasti. Daleko je Rusija i hladna je ta ruka prijateljstva.
  • Miko

    21.04.2022 02:25
    Ok. Dobijamo kao i do sada
  • 31

    21.04.2022 00:53
    eh tugo pregolema, pijemo suze prve srbije
  • Površnost

    21.04.2022 00:52
    Neka narod odluči
    20.04.2022 • 20:58
    @Mare
    "Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasaju mene i Sokrata, i pored toga da donose odluke, ja u demokratiju ne verujem!"
    - Platon "Država" (4. vek p.n.e.)

    Iskopirano sa facebook-a.
    Još jedna od floskula naivnih, neobrazovanih, infantilnih sveznalica.
    Proverite i uverite se sami:
    https://svetlogike.files.wordpress.com/2013/12/platon-drzava.pdf
  • Ljudi polako

    21.04.2022 00:35
    nije tako losa izjava
    Nije tako losa izjava Amerikanaca. I ne kazem to za ovo za put u EU ili finasisku podrsku, to nije bitno. Nego ovaj Amerikanac je rekao nesto u smislu nece Srbiji uvoditi sankcije ako Rusima ne uvedemo sankcije. Hocu da kazem da to znaci da ipak sve nije otislo do djavola. Cenim da su Amerikanci uzdrmani i pod stresom zbog situacije u Ukrajini, i njih se dotice, ali ipak su tom izjavom pokazali da se moze saradjivati sa njima, a da jednog dana oni sve ne uniste. Recimo krenemo sad sa njima u neke investicije, i za 10 god kad ponovo Amerikanci budu pod stresom zbog necega u Africi recimo, ipak nece sve u Srbiji porusiti iz panike. Da je obrnuto, i da zbog rata sa kojim Srbija nema veze, i krenu da nam gase fabrike, kako bi sa takvima mogao da imas saradnju ubuduce. Ovako kako kazu, moze se ipak saradjivati sa njima
  • Zar nije rekao?

    21.04.2022 00:08
    @Nokla
    Normalnom čoveku je prosto nepojmljivo koliko ste u suštini samoživi i sebični svi vi sa ovakvim razmišljanjem. Mi imamo nacionalni ponos, mi smo pokolenja Lazara, za nas je bitna istina. A istina je, jel te samo onakva kako je mi vidimo? Pre tri dana to što podsećate da je rekao naš junak reče gotovo doslovno i Zelenski. Ukrajina se bori protiv mnogostruko jače sile ali o tome ne razmišljaju, oni brane svoju zemlju i svoju istinu. Od braće Rusa.
  • novosadista

    20.04.2022 23:54
    Sve je to
    Sve ovo izmedju Amerike i Srbije me asocira kao na neku situaciju gde silovatelj dolazi silovanoj devojci u kucu da je ubedjuje da je sve to sto joj je uradio u stvari za njeno dobro i da bi takodje za njeno dobro bilo da dozvoli da je ovaj redovno ponovo brutalno zlostavlja, jer ce joj zbog toga biti sve bolje i bolje i da ce zbog toga kao nagradu dobiti odlazak u Raj, u kojem u stvari zive neki sto vise lice na djavole i mrtvace, ali ona to ne treba da to vidi bas tako, jer ona u stvari lose vidi na oba oka.

    I ona na kraju pristane jer u stvari nije bas mnogo pametna.



  • Potpište peticiju

    20.04.2022 23:51
    Protiv sankcija Rusiji
    https://www.peticije.online/361772

  • Analitičar

    20.04.2022 23:49
    @laser
    "Ako se pak priklonimo Americi, dobicemo sve blagodeti iste: Pedofile, transvestite i fasiste u vlasti, prinudnu vakcinaciju, nasilje nad gradjanima kao u Australiji..."

    Ovaj komentar sam izabrao samo kao primer koliko zaboravljamo, koliko nismo svesni, koliko odbacujemo realnost.

    Dobićemo od Amerike pedofile- zato što ih već sada nemamo?
    Tranvestite nemamo?
    Nemamo fašiste? Od kada?! Ne znate koja je definicija fašizma?
    Vakcinacija? Nije se Prvorođeni vakcinisao? Nije se Ana vakcinisala? Da nastavim?
    A ovo za nasilje nad građanima pa stvarno da li je bilo igde više nasilja nad građanima nego u Srbiji, POBOGU?
    Mrak, mrak, mrak!
  • Mikica

    20.04.2022 23:37
    Zapad je trenutan i nedosledan
    Ko se danas seća predsednika Venecuele Gvaidoa? Sećate se da ga je zapad priznao i primao na najvišem nivou uključujući Merkel lično!! I gde je on sada? Proći će i ovo,strpljen,spašen!
  • Maja

    20.04.2022 23:22
    Turska izvršila agresiju na Irak i napala Kurdsko stanovništvo.Ajmo evropski dušebrižnici uvedite sankcije Turskoj i osudite ih za agresiju u UN.
  • Mina

    20.04.2022 23:08
    Kosovo i finansijska podrska
    Kosovo nazad plus finansijska podrska pa da razgovaramo eventualno dalje.
  • Ђорђе Ивковић

    20.04.2022 22:55
    Ако ћемо реално...
    "Што момак увече обећа девојци, то ујутру заборави".
    Зар наши државници нису више пута до сада учили значење ове народне изреке?
    Што се тиче најновије у низу непристојне понуде, рецимо да би одговор могао бити овакав: Чим остварите своја чврста обећања, ми ћемо учинити све што је нашој моћи да у складу са Уставом и вољом народа испунимо ваш захтев.
  • /

    20.04.2022 22:23
    /
    ponudu rusije smo videli zadnjih 30g:
    fasizam, mafija, kriminal, pranje love, droga na ulicama
  • Nokla

    20.04.2022 22:23
    Zar je Srpski obraz na prodaju
    Treba li da izdamo braću Ruse? Za koje pare? Za koje beneficije? Da bi nas Ameri potapšali sa odobravanjem po ramenu? Da bi nam olakšali ulazak u Evropsku uniju, koja se već raspada i iz koje su Englezi pobegli? Zar Stpski obraz ima cenu? Zar nije car Lazar rekao da nije važna veličina sile protiv koje se bori, već istina koju brani?!
  • Dejan

    20.04.2022 22:12
    šargarepa
    znači, EU nije društvo u koje se ulazi kad se dostigne njegov nivo ( oko čega se uzaludno odavno trudimo), nego se daje kao politički mito državnicima koji ispunjenjavaju američke globalističke interese (kako su ušle sve one države koje su se okrenuli protiv CCCP a sada će i Ukraina ) bez obzira na interese naroda u EU ....eee, jadna Evropo, koja služiš Amerima kao moneta za potkusurivanje
  • Filmofil

    20.04.2022 22:06
    Izgleda da mnogo "velikih srba" i "putinovaca" ili nije gledalo film "Kum" ili su zaboravili koja je to "ponuda koja se ne odbija".
  • Pa-Pa-Paranoja

    20.04.2022 22:03
    @Kica estradni menadz
    Voleo bih da niste u pravu, ali se bojim da jeste.
    Npr. - znači pustili su ih da rade .... sve ono što su BjelogrdićBezMorala i LYBI nabrajali, snimili su ih, pokazali im i sada su im stali za vrat.
  • Zoki

    20.04.2022 21:58
    Znaci ovako: uvedite sankcije Rusiji i bicete nagrađeni.Da li to znaci da Rusi ne rade nista lose,cim nas neko podkupljuje.Mislim da je ovo klasican mito od strane Amera.Treba to prijaviti telu za suzbijanje korupcije.
  • Novosadjanka

    20.04.2022 21:55
    Iskreno
    nista im ne verujem. Ko god je surovao sa Amerima, lose je prosao. samo proveriti nedavnu istoriju. Cak i mi smo nagrabusili kad je Sloba pokusao da sklopi nesto sa njima tamo 90tih pa svi znamo na sta je to izaslo. Vecina drzava je neutralna i ne uvodi sankcije, sa razlogom. I mi treba da ostanemo. Ne veruj Americi, lose ces proci. U se i u svoje kljuse.
  • Bolens

    20.04.2022 21:34
    Konacno
    Falim te Boze!
  • ××

    20.04.2022 21:31
    "Severna" Makedonija skinula gaće pa ništa još nisu dobili i sad ih geng benguju svi redom , čisto poslovno gledajući SAD su visoko rizične za saradnju kojima se treba zahvaliti i odbiti ih.Vecina ovih senatora će izduvačiti na izborima u Novembru, a demokrate gube većinu u kongresu sigurno.
  • Evo

    20.04.2022 21:24
    Ne razumem
    Dvadeset pet godina posle 2. svetskog rata Srbi su išli u Nemačku da rade, posle svih užasa koje su doživeli od Nemaca.
    Dvadeset tri godine od bombardovanja neki novi Srbi se ponašaju kao da još uvek to traje.
    Šta vam je ljudi, život je samo jedan, živimo ga.
  • Čvarkov

    20.04.2022 21:15
    Izgleda da nema više one politike magarac,štap,šargarepa,sada će magarac izgleda samo štap da dobije
  • Haos

    20.04.2022 21:05
    U glavi
    Smem da potpišem i garantujem životom da srpski rusofili nisu nikada bili u Rusiji ali su SIGURNO obilazili prestonice zapadne Evrope kad god im se ukazala prilika.
  • Stara Novosađanka

    20.04.2022 21:02
    Prodaja
    Zar zlotvori i ubice, nisu još u prošlom veku shvatili, da Srbija nije na prodaju !!!
  • Cosa

    20.04.2022 21:00
    Treci
    Imajuci u vidu sta se desava u svetu, pocev od ratova, bede, lopovluka, seksualnih izopacenosti, pedofilije , kradje organa.... bolje da pocne nuklearni rat pa da zavrsimo sa covecanstvom, jer za bolje i nismo.
  • Neka narod odluči

    20.04.2022 20:58
    @Mare

    "Vidiš li prijatelju ona tri čobana? Sve dok oni mogu da nadglasaju mene i Sokrata, i pored toga da donose odluke, ja u demokratiju ne verujem!"

    - Platon "Država" (4. vek p.n.e.)
  • Kontras

    20.04.2022 20:23
    @Neusatz, pricas budalastine. Od eu nema koristi jer nas nece u clanstvo. Nista ne nude, a zahtevaju sankcije Rusiji. E na nista od toga
  • Kontras

    20.04.2022 20:19
    @Alf, sto bi to bio problem?
  • Kontras

    20.04.2022 20:18
    @Ana, ti nisi normalna ako mislis da ovo treba da prihvati
  • Лиманац

    20.04.2022 20:17
    Понуда се одбија.
    Притисци неће уродити плодом. Србија неће увести санкције братској Русији јер би то било самоубиство за енергетски сектор у Србији, као и за политику мира и стабилности, коју Србија води.
  • @Mare

    20.04.2022 20:06
    Narod je na referendumu odlucio da hoce bombardovanje. Posle mu se nije svidelo. Ako ce polupismen narod da odlucuje o drzavnim pitanjima, onda nek nam ovi sjasu s grbace.
  • laser

    20.04.2022 19:39
    USA USA!
    Gade mi se, ustvari. Kad pomislim da su sve to ratovanje bas oni zakuvali, i da spremaju jos gore stvari ne samo Rusima vec celom svetu, nemam sta da razmisljam oko izbora Rusija ili Amerika. EU je samo Americka okupirana gubernija, i oni defakto nemaju nikakvu moc.
    A sta do nude kazete? Clanstvo u EU? A sta ce nam to, pogotovo kad su jasno stavili do znanja da nas ne zele jer smo "mali Rusi", "slepo crevo Evrope" i sta vec. Usput, izivljavali su se nad nama 1999., a to im niko normalan ne moze zaboraviti. Da ne spominjemo sankcije, pljuvanje po Srbima i pre i posle devedesetih... cak i danas.
    Losa stvar u svemu je sto smo opkoljeni sa svih strana NATO podanicima, pa nam Rusi makar to zeleli i 1000 puta vise nego sada, defakto ne mogu pomoci.
    A situacija globalno je kao pred Drugi Svetski Rat, bar sto se nas i nasih komsija tice. Fale nam jos samo "Bolje rat nego pakt" pa ce opet sve biti isto kao i 1941-45. Nacisti sa Zapadne strane ce preko nas opet na Ruse (sto je vec pocelo) a onda ce Rusi nazad na Zapad, opet preko nas.
    Ako se pak priklonimo Americi, dobicemo sve blagodeti iste: Pedofile, transvestite i fasiste u vlasti, prinudnu vakcinaciju, nasilje nad gradjanima kao u Australiji...

    Bas nam je neki izbor, zar ne? A ne daju nam ni da se pravimo neutralni.


  • Slucaj

    20.04.2022 19:25
    Tako se postupa sa infantilnim nazovi drzavnicima koji nece da urade pravu stvar dok ne dobiju bonu. Podsecam sve prisutne kriticare da je Srbija potpisala sporazum o pridruzivanju EU. Svojevoljno. Ako hoce da se pridruzi, ne moze voditi suprotnu politiku.
  • BGD 011

    20.04.2022 19:16
    Laza i paralaza...
    Obecanja Amerikanaca da ce ohrabrivati americke privrednike da ulazu u Srbiju u prevodu znaci da smo za njih robovska radna snaga. Zaboravili su da pomenu da srpski sudovi ne mogu da sude americkim gradjanima. A naravno, pomoci ce da udjemo u EU, i da se smrzavamo i gladujemo kao svi ostali lakoumni Evropljani bez gasa i hrane. Prvo neka nam isplate sto milijardi dolara stete koju su nam nacinili bezrazloznim bombardovanjem, tek onda mozemo da razgovaramo o modalitetima oko ubodjenja embarga Rusiji. Ko je od ratnih zlocinaca koji su zasluzni za unistavanje Srbije odgovarao? Bler, Klinton, Klark, Sreder, Solana...s i redom su potom postali Vucicevi prijatelji i savetnici, nazalost.
  • ne

    20.04.2022 19:14
    nije bitno šta je draže
    ni šta je i kako je treba sebe sutra pogledati u ogledalo. Šta nam onda ostaje ?
  • Big picture

    20.04.2022 18:47
    Niko da postavi suštinsko pitanje zašto to od nas traže odnosno koji je njihov interes?
    Nemojte mi samo reći da nas vole i brinu o nama.
    Ubijali su nas masovno i okupirali 3 puta u prošlom veku. Preko 2 miliona mrtvih Srba samo u dva svetska rata.
    Rusija nam nikad nije naudila, i sada mi Rusiji ma šta ko mislio o tom ratu treba da uvedemo sancije, a nikada ih nismo uveli njima koji su nas ubijali.
    Sada žele da nas povuku sa sobom na dno, čisto da se ne bismo spasili.
  • Linija manjeg otpora

    20.04.2022 18:46
    Usklađivanje
    Spoljne politike, sa politikom "eu" ,.. Čim postanemo punopravni članovi "eu". Ako vam se žuri, gospođe iz eu.. znate šta vam je činiti. Neće vam biti prvi put.
  • Детелинара

    20.04.2022 18:39
    "To, naravno, ne znači da će se preko noći rešiti neka otvorena pitanja bez čijeg reševanja Srbija ne može da postane punopravni član evropske porodice naroda, ali će se i njima pristupati posvećenije"

    То значи да морамо признати Косово као независну државу.
  • Lidija

    20.04.2022 18:38
    Bravo za Vulina, dole EU!
    Mi ne želimo u EU, nego u Rusiju i Kinu, predvođeni našim predsednikom i spasiocem Vulinom.
  • BGD 011

    20.04.2022 18:34
    Laza i paralaza...
    Obecanja Amerikanaca da ce ohrabrivati americke privrednike da ulazu u Srbiju u prevodu znaci da smo za njih robovska radna snaga. Zaboravili su da pomenu da srpski sudovi ne mogu da sude americkim gradjanima. A naravno, pomoci ce da udjemo u EU, i da se smrzavamo i gladujemo kao svi ostali lakoumni Evropljani bez gasa i hrane. Prvo neka nam isplate sto milijardi dolara stete koju su nam nacinili bezrazloznim bombardovanjem, tek onda mozemo da razgovaramo o modalitetima oko ubodjenja embarga Rusiji. Ko je od ratnih zlocinaca koji su zasluzni za unistavanje Srbije odgovarao? Bler, Klinton, Klark, Sreder, Solana...svi redom su potom postali Vucicevi prijatelji i savetnici, nazalost.
  • Kica estradni menadz

    20.04.2022 18:26
    Ukoliko sam dobro shvatio
    Priznacemo nezavisnost Kosova. Podrzacemo unitarizaciju Bosne I Hercegovine. Uvescemo sankcije Rusiji. Amerikanci ce nas nagraditi Vucicevom dozivotnom vladavinom i robovskim radom u rudnicima litijuma.
  • Ns

    20.04.2022 18:20
    Usa
    Oni koji su nas ubijali, koji nas mrze i pdrzavaju nase neprijatelje nisu i nece biti prijatelji. Prici njima ili prodati se bio bi politicki kraj Vucica i SNS a to nece sigurno dozvoliti
  • milicica

    20.04.2022 18:17
    rec mora
    Nije demokratska vec pretnja, pritisak jednoumlje.U demokratiji ne postoji ucena a ucenomse bave kriminalci, bagra i bitange. Kuda ide ovaj svet a pritom se spominju demokratske zemlje. Ne odobravam rat ali ni ucenu a i Rusija je smisljeno ucenjena i ono sto nam rade je SRAMOTNO.Ne zelim ni sa takvima. Dostojanstvo nije na prodaju .
  • Lola ili bećar

    20.04.2022 18:14
    Kad sam pročitao naslov- ponuda koja se ne odbija pomislih ponudili mu Amerikanci priznanje teritorijalnog integriteta Srbije u zamenu za uvođenje sankcija Rusiji, kad ono ništa,tipično američki, ponuda duplo golo. EU je stara dama za kojom se momci više ne okreću.
  • Munja

    20.04.2022 18:10
    Rusima sankcije... A nama VW?!
    Lideri u regionu.
  • Goran

    20.04.2022 17:55
    Citajuci komentare pocinjem da shvatam zasto spadamo u najomiljenije narode u Evropi.
  • Bane

    20.04.2022 17:53
    Eu
    Mislim da je svejedno ko je na vlasti, mora da popusti pod pritiskom zapada, tako su sve zemlje eu, ali u jednom momentu bice glasanje naroda da li zeli uci u EU, tada je vreme da se kaze ne. Jer u EU niko nije dobro prosao, namece se nesto sto nije razumno, unistava se narod, na kraju sijacemo njihovo seme gmo i njih traziti dozvolu za izvoz, kao i za sve ostalo.
  • Vera

    20.04.2022 17:49
    Može
    Ako bi tu nepristojnu ponudu predložio Robert Redford ,iz mladjih dana prihvatila bih bez razmišljanja.
  • /

    20.04.2022 17:49
    /
    ovakve stvari se ne salju u novine.
    nije ni tito objavio da ih je odbio '75e
  • /

    20.04.2022 17:48
    /
    prihvataj,
    proci ce baba sa kolacima
  • SWE

    20.04.2022 17:45
    Kad čitam komentare vidim koliko je ljudi slepo pored očiju. Posle WW2 Ameri su napravili Marialaan Plan i dali ga nekim zapadnim zemljama. Pogledajte gde su sada te zemlje a gde Balkan i istočna evropa?
  • Mare

    20.04.2022 17:43
    Referendum pa neka narod odluci
  • Rusijo spasi nas

    20.04.2022 17:42
    Sreća pa se i Rusija pita, a vrlo dobro zna da apsolutna većina građana Srbije nije ni za EU ni za NATO, a posebno ne za bilo kakve sancije Rusiji, bratskoj državi koja nas za razliku od SAD i EU nikad nije ni bombardovala, ni okupirala, niti masovno streljala i slala u logore.
  • Pera

    20.04.2022 17:40
    Drugi recima umesto 2055. Srbija bi mogla postati clanica EU.vec 2046. godine.
  • Shimmy

    20.04.2022 17:39
    autogolovi na sve strane
    ovde svasta nesto ne valja, ali istorijski nije bilo puno primera moralnog posrnuca naseg naroda.
    Ako prihvatimo, da je to sto je uradjeno nama juzno dobro i prihvatljivo, a da sada isto to sto radi rusija je zlo i neprihvatljivo. i jos se pridruzimo istim tim koji su nama uradili to sto su nam uradili. to je definitivno poraz.
    Stokholmov sindrom.
  • BG

    20.04.2022 17:37
    A Amerika i dalje uvozi rusku
    Sjedinjene Američke Države i dalje uvoze rusku naftu

    8.4.2022 08:39 Autor: Redakcija Biznis.rs

    Iako su sve zapadne zemlje formalno uvele embargo na ruske energente one ne samo da ih i dalje uvoze u nesmanjenom obimu već su Sjedinjene Američke Države čak i povećale uvoz nafte iz te zemlje za 43 odsto tokom prošle nedelje.

    Naime, tu informaciju je prošle sedmice obelodanio Mihail Popov, zamenik sekretara Saveza bezbednosti Ruske Federacije, rekavši da je uvoz ruskog „crnog zlata“ u SAD podignut na nivo od 100.000 barela dnevno. On je dodao da je osim toga, Vašington dozvolio svojim kompanijama da uvoze mineralna đubriva iz Rusije, priznajući ih kao esencijalna dobra.

    Ta vest je iznenadila mnoge zbog toga što je administracija u Vašingtonu početkom marta zabranila uvoz ruske nafte zbog vojne intervencije Moskve u Ukrajini. Međutim, dobri poznavaoci poteza koje povlači američka vlada objašnjavaju da je i pored te odluke američkim kompanijama dozvoljeno da uvoze rusku robu, pa tako i naftu u slučaju da je to potrebno za nesmetano funkcionisanje privrede, piše Danas.

    https://biznis.rs/vesti/sjedinjene-americke-drzave-i-dalje-uvoze-rusku-naftu/


  • Nimbus

    20.04.2022 17:35
    @Neusatz
    Apsolutno se slazem sa svim. Jedino, sto onaj koji donosi odluke, nece se voditi ni emocijama, ni zdravim razumom sta je bolje za narod i drzavu. Njegova vodilja je iskljucivo vlast. Koja god odluka dovodi do produzenja vlasti, on ce je doneti. Ako smatra da ce uz podrsku zapada nadomestiti gubitak podrske naroda zbog uvodjenja sankcija, on ce uvesti sankcije. Ako smatra da ce znacajno izgubiti podrsku naroda, nece, makar vladao unistenom drzavom. I to je to.
  • Sabahudin

    20.04.2022 17:23
    Omerović
    Treba sačekati ponudu Rusije. Možda bude "masnija" od ove što nude satanisti što su nas bombardovali
  • Postaje

    20.04.2022 17:18
    zanimljivo
    Glasam za uspesan pritisak! Sto.je lepo kad nad silom ima sila! Nece vam se on junaciti! Nije junak! Znamo to mi svi! Postavite ga na mesto koje mu pripada!
    I obavezno susret sa nekim drzavnikom! Neko ime! Neki podrum! Neko vino! Da narod ne pati!
  • Zamenik zamenika

    20.04.2022 17:16
    Ako ne uvedemo sankcije Rusiji ništa od EU, a ako uvedemo put će biti težak, ali na kraju ipak nećemo ući.
  • Ropert

    20.04.2022 17:14
    pare
    Ponudili pare.....znaju da su ovi slabi na keš. Kao ovo i druga stvar keš.
    Za pare bi i sebe prodali, a ne mamu i državu.
  • Mislilac

    20.04.2022 17:10
    Šargarepa
    Koliko puta su nam nudili šargarepu (članstvo u Eu) na štapu za "nešto" i mi ispunili to "nešto" i uvek ostajali bez šargarepe!!!
  • Pićuka

    20.04.2022 17:09
    Dok tuđa deca ginu vi palamudite a svojoj deci dižete spomenike i epitafe. Od kada svet postoji, ili ga je neko stvorio, čovek je uvek koristio svoju nadmoć nad drugim čovekom. Uvek će jači da bije slabijeg i to je jedina činjenica. I tako će biti i ubuduće, od porodice gde muškarac bije ženu i decu, preko ulice, firme, grada, države do planete. Uvek, svako, ima neki izgovor da opravda svoja dela. Ako niste shvatili do sada ovo čovečanstvo je na izdisaju i koliko god se milioni samosvesnih, prosvećenih, ljudi trudilo da ga spase većina je u
    intelektualno smrvljenja. Spas je u resetu, ako je moguć. Nacije i religije su osmišljene da razbiju ljudsku vrstu i to vrlo uspešno.
  • mimi

    20.04.2022 17:03
    nećemo valjda biti baš toliko bedni i jadni bezkičmenjaci ! FUJ ,ne treba ih ništa slušati nego odmah baj,baj sa vašim nebulozama !
  • DachaNS

    20.04.2022 17:00
    Uvesti
    Americi i EU sankcije pa da vide odakle vetar duva
  • Dobro

    20.04.2022 16:59
    Smo razumeli
    SAMO je pitanje ko ce dati vise
  • CAR SIMEON

    20.04.2022 16:57
    Lazna obecanja
    Gospodine Prebdsednice,
    Po mom misljenju naivno je ako poverujete Amerikancima.
    Stariji sam od vas i pamtim da su oni svakoga u svim prilikama slagali.
    Americko obecanje je ludom radovanje.
  • Opet

    20.04.2022 16:54
    @Milomir
    Opet zabluda sa srbin.info o broju država koje su uvele sankcije Rusiji. Sve i da je tako, a nije, ovo je opravdanje nivoa osnovne škole. U mom razredu je samo 10% đaka naučilo za kontrolni, ja nisam učio i slab sam đak kao većina. Što bi bio među malim brojem odlikaša?
  • Aleksandar974

    20.04.2022 16:42
    Nisam rusofil,ne podrzavam ovaj rat. Ipak su mi draza i bliza razmisljanja Rusije. Amerika i njen demokratski svet,zive raskalasno tako sto tlace male i nerazvijene zemlje. Otimaju,namecu svoja pravila,isisavaju sve sto se moze. To nije nista drugo nego kolonijalizam. Mi americi i demokratskom svetu trebamo kao robovi.
    Zato se i sire i hoce ceo svet. Recimo,kada nas iscrpe,predju na druge,a nas ostave da se malo oporavimo,pa opet nanovo. To je njihova demokratija i vladavina prava. Ne kazem da su Rusi mnogo bolji,ali bar ne pruzaju pipke na sve strane. Neko americi treba da stane na put,a to su jedino Rusija i Kina. Zapadu da bi opstao trebaju kolonije. Zeleo bih da rat prestane,ali tesko. Ova stvar ce se zavrsiti tako sto ce propasti Rusija ili zapadni svet. Ne zele to ni jedni ni drugi.
  • Lazar

    20.04.2022 16:38
    Pojeo vuk magare
    A što se vi brinete za narodnu volju? Čak i da u narodu postoji otpor tomez žaba je već toliko dobro kuvana da sankcije opušteno mogu da se uvedu, može i Kosovo da se prizna i nikom ništa. Radili su nam već i "gore" stvari a plus što dobar deo naroda u uvođenju sankcija ne vidi ništa loše
  • Kiza car

    20.04.2022 16:29
    Morah ovo
    reći: Glasaćete vi i za Tuđmana, kad vam prvorođeni to kaže
  • Sir

    20.04.2022 16:29
    Ali ustvari nije
    @Branislav
    Ovde će milion botova glasati za njega pa makar priznao Kosovo, uveo sankcije i sve što Evropa traži, samo nek je njima 2,3 hiljade u džepu.
    Baš njih briga za sankcije i ostalo.
  • Krastavac

    20.04.2022 16:29
    Pukli su
    Kao prvo Kosovo fajront, a kao drugo, samo stampaju, bez okrica dolorese, tako da im fala
  • Draganche Gagi

    20.04.2022 16:26
    Pare za ekipicu
    Finansijska pomoć kad uđe u Srbiju preseliće se putem nameštenih tendera i poverljivih nabavki u džepove braće i sestara Vučić, Brnabić, Kisić...
  • NezavisniVojvodjanin

    20.04.2022 16:24
    Nas i Rusa 300 miliona
    Nas izbombardovaše a Rusa nigde.
  • ns ja

    20.04.2022 16:23
    Pa OK
    I mi ćemo polako da (godinama) idemo ka tome da Rusiji uvedemo sankcije tačno onom brzinom koliko će nam američka administracija pomoći oko pridruživanja!
    Naši američki prijatelji, koji su nas obasipali osiromašenim uranijumom, mimo svih međunarodnih zakona, i protiv i bez odobrenja SB UN, sada traže od nas (ne prete nam i ne ucenjuju nas) da podržimo njihove sankcije Rusiji koja se drznula da napadne nezavisnu državu !? A oni će nam zauzvrat oduzeti Kosovo i Metohiju i Republiku Srpsku, evo neka mi neko objasni jesam dobro razumeo ovu prijateljsku satansku posetu?

  • @djuka

    20.04.2022 16:21
    Ako nisi primetio u toj evropi se nalaze i neki cesi, neki slovaci i neki poljaci, koji ne deluju kao neko ko je pred istrebljenjem, vec naprotiv
  • Biti pametan

    20.04.2022 16:21
    I dobro se prodati
    Jedino resenje
  • +384

    20.04.2022 16:20
    Sto bih voleo da rusofili prevagnu pa da se Vojvodina spase. Bude li uz Rusiju, od Srbije nece ostati nista, iskreni ni ne zanima me, samo je bitno da se Vojvodina napokon oslobodi.
  • Dooh

    20.04.2022 16:20
    Ko je ovde lud?
    Rusi su 30. maja 1992 glasali ZA uvodjenje zapadnih sankcija SRJ.
    I neko ima obraza da kaze da su nam braca?! Braca nam glasali ZA uvodjenje sankcija koje su nas unistile i donele crne 90e, i sad ce neko nama da zameri sto mi uvodimo njima SIMBOLICNE sankcije koje nece napraviti nikakvu kolosalsnu stetu ruskoj drzavi, kao sto je njihovo vrlo bitno i mocno "ZA" unistilo nasu ekonomiju sankcijama.
    U ovom slucaju, svako ko se protivi sankcijama Rusiji, nek zna da je glasao za sankcije Srbiji...
    Nemojte samo posle da kazete, opet ovaj zli Zapad, sami biramo sta cemo da cinimo sad!!!!
  • marko

    20.04.2022 16:20
    zapad je nudio miloševiću miran razlaz iz jugoslavije uz ogromnu finansijsku pomoć, mogli smo danas svi živeti kao švajcarska... koju smo stranputicu odabrali zna se
  • Uros

    20.04.2022 16:11
    @Branislav
    To je bilo javno, a tajno ce morati da ukine Republiku Srpsku i utopi je u Bosnu.
    Takvu naredbu je dobio od Amerikanaca! Samo gledajte kako ce upravo Vucic da rasformira Republiku Srpsku. Ovi Bosanci nikako da ukapiraju da ce ih radikali izdati.
  • Limanac

    20.04.2022 16:08
    Šargarepa
    Ponuda je po principu šargarepe na štapu.
  • Djuka

    20.04.2022 16:06
    Dugacak stap!
    Oni ce videti, oni ce pomoci, oni ce ubrzati proces, oni ce nastojati, oni ce pristupiti posvecenije . . . . Bla, bla bla! Gde je kraj ove lizalice sa celofanom, ove besmislice od "evropskog" sistema vrednosti - pre svih, progon slovena (Srba i Rusa) do istrebljenja? Kraj je u potpunoj deetatizaciji i denacionalizaciji Srbije. Kraj je nas kao mislecih i samosvesnih ljudi.
  • Zare

    20.04.2022 16:06
    Od Kremlja niko nikad nije mogao mnogo da ocekuje a narocito ne sada kada su se takozag*vnjali s tim ratom, pardon specijalnom vojnom operacijom ili kako vec zovu tu invaziju.
  • Kontras

    20.04.2022 16:05
    Znaci uvedemo sankcije Rusiji, a od eu jedno veliko nista. Hvala na ponudi, ali nismo zainteresovani. Kad ponudite nesto konkretno od cega bi i mi (a ne samo eu i ostali) imali koristi, mozemo razgovarati. A, da, vi nemate nista sto bi nas interesovalo. Zato, sankcije Rusiji NIKAD
  • Branislav

    20.04.2022 16:05
    Uvede li sankcije Rusima...Vucic je zavrsio politicku karijeru...
  • Razočarani glasač

    20.04.2022 16:01
    Haha još jedna sarena laža koja se neodbija ,sve za stolicu i vlast,a narode ko vas je...kad ste glupi i nesposobni da menjate stvari u državi.Juce je objavljen spisak javno Svabovih produzenih ruku po nivoima.AV i ćale zauzimaju Nivo 1.
  • Josip

    20.04.2022 15:58
    Evropa i istočna plemena
    Nema šta da se dobija ili uopšte razmišlja, naše mest jeste u EU,
    Čak sedamnaest (17), rimskih imperatora rođeno je na području naše zemlje, što predstavlja petinu svih vladara Rimskog carstva. To je najveći broj rimskih careva koji su rođeni van Italije.
    Pametnom dovoljno ma šta istok kaže. Istorija ne laže.
  • Zare

    20.04.2022 15:57
    @Maja
    Nije srbija nikada znala sta ce s Kosovom a ne bi ni sada.
  • pera

    20.04.2022 15:53
    ..
    SAD: Ulazak u EU i finansijska podrska?
    Vucic:
    SAD: Nafta i gas?
    Vucic:
    SAD: Da ostanes na vlasti dozivotno?
    Vucic: Slusam..
  • Bivsi

    20.04.2022 15:52
    Bot
    Na stolu je kao i obično šarena laža u kockicama...jedna je majka Rusija.
  • xyz

    20.04.2022 15:51
    Vracanje Kosova, ratna osteta za Nato bombardovanje, a za clanstvo u EU, referendum pa nek narod odluci.
  • Neusatz

    20.04.2022 15:50
    Izbor je jasan.
    Prva opcija je da se vodimo emocijama i vicemo ''napred druze Putine'', guramo prst u oko Evropi i Zapadu i radimo sve suprotno od onoga sto traze od nas, i stanemo maximalno uz stranu Rusije i prakticno postanemo nova Belorusija, tj. ruska gubernija.

    Rezultati toga su ekonomski slom, gubitak 3/4 nase ekonomije koja je vezana za EU i Ameriku, uvodjenje viza i sankcija, novi egozdus mladih i radno sposobnih koji ne zele da prozivljavaju nove ratove, sankcije i nemastinu. Od Rusa necemo dobiti ni finansijsku, ni vojnu, ni materijalnu pomoc, kao ni gasni aranzman, jer smo okruzeni EU/NATO drzavama koje bi vrlo lako svaki vid pomoci Srbiji mogli da ogranice i ne dozvole da dodje do nas, na sta imaju puno pravo ako se svrstamo uz Putina.

    Druga opcija je da uvedemo sankcije, priklonimo se nasim komsijama i ostatku Evrope i pokusamo da izvucemo sto vecu ekonomsko-socijalnu korist za nas, jer pred nama dolaze teska vremena recesija ili stagflacije, videcemo tacno na jesen na sta ce liciti Evropa i svet.
    A taj period cemo sigurno lakse pregurati ukoliko budemo imali saveznistvo sa EU/USA nego ako budemo siromasno izolovano ostrvo u sred kontinenta.

    Ovo je istorijska odluka koja je pred nama i licno mislim, ko god je donosi, mora iskljuciti emocije i koristiti razum, jer sve suprotno od toga nas vodi u provaliju i ambis koji ce automatski znaciti nestanak i unistenje srpske drzave i populacije koja zivi na teritoriji iste.
  • Siki

    20.04.2022 15:47
    NATO nam nudi
    da nam oprosi što su nas bombardovali bez SB, Nemci nam nude da im oprostimo ratnu odštetu za dva svetska rata, logire, streljanja, uništeno Kosovo... sve će da nam oproste, samo da izdamo braću, porosicu, decu, prijatelje, istoriju...
  • pa dobro

    20.04.2022 15:47
    Niko nije pomenuo Kosovo?
  • Mihajlo

    20.04.2022 15:44
    NE
    Ne u ovakvu EU, koja je preko SAD sluga bankarskom kartelu. Ne u NATO! Politicki lideri EU otvoreno podrzavaju nacizam u Ukrajini, zar cemo posle svega preci na tu stranu?
  • Ćoravi desk

    20.04.2022 15:42
    Jedina cena, je da se odreknu nezavisnosti Kosova
  • Chiske

    20.04.2022 15:40
    Para vrti gde burgija nece...
  • Лиманац

    20.04.2022 15:40
    У сто марке да ће прихватити. Ма, већ је прихватио, само се полако припрема јавност...
  • Coka

    20.04.2022 15:40
    Ma da
    Pomoce nam amerika ko Ukrancima prvo clanstvo zajedno sa Metohijom o sve sto kazu napismeno pa ce mo razmisliti ovako evo im sipak. Pa nas su svi ti sto zele da uvedemo snakcije razapeli 99 godine bas im hvala gamad
  • Jasmina Ademovic

    20.04.2022 15:39
    Ne u Eu
    Nikako ne prihvataj Vucicu,isti ti su nas i bombardovali
  • Bolje grob nego rob

    20.04.2022 15:39
    Pristane li Srbija na ovo, to će biti gore nego da je 1914. i 1941. pristala na ucene iz te iste EU kojom gospodari Nemačka.
    Da li nadležni zaboravljaju da je Srbija članica pokreta Nesvrstanih?
    Nečemo u EU, jer EU se od 2020. pretvorila u IV. Rajh, koji nemilosrdno gazi ljudska prava i slobode sopstvenih građana, i zavija ih u siromaštvo i očaj radi "zelene agende".
    Naši ljudi sa zapada beže od toga i vraćaju se u Srbiju, od Kanade preko EU do Australije.
    Tamo nema više ni lj od ljudskih prava. Osvestite se dok nije kasno.
  • SituacioniPragmatist

    20.04.2022 15:38
    Nope.
    Nisu ni on ni Vu Lin bledi i neispavani sa nekim čudnim ponašanjem, čudnim pogledima i još čudnijim osmesima zbog dodatne finansijske pomoći i pomoći oko birokratije.
    Nismo deca.
    Ja sam zapamtio kada je Prvorođeni busajući se u grudi izjavio da nemaju čime njega lično da ucene nego da ucenjuju državu.
    Pošto čovek najčešće izjavljuje tačno suprotno od onoga kako jeste ja sam ga razumeo - obrnuto.
  • Дане

    20.04.2022 15:37
    Нема опције
    Ако ово урадимо, нисмо нормални,као и свако ко подржава да ми ударимо санкције Русији. Какви новци,какви бакрачи,каква обећања?! Хоће да нас навуки на танак лед и да нас изиграју. До јуче су од нас хтели да направе геноцидан народ,а сада траже овако нешто?! Нема цене, има ли ваљда грам мозга код наших вождова, ако већ нема емоције?!
  • ?

    20.04.2022 15:37
    Kako vjerovati Amerikancima da će pomoći oko ulaska u evropsku uniju u principu nisu ništa konkretno rekli što mi neznamo,evropa nas neće i to mi moramo znati ,mi smo izigrani više puta treba ozbiljno razmisliti njihovu priču,Rusiji nikako uvoditi sankcije ako uvedemo bičemo izigrani na dva polja obećali oko Kosova šta se mora poštovati godine prolaze a ostalo mrtvo slovo na papiru.
  • Bns

    20.04.2022 15:34
    Kosmet
    Bez definisanih granica Srbija ne može u EU šta god senatori nudili. Tačka.
  • Boris

    20.04.2022 15:33
    Prodaće on i rođenu majku zarad stolice. U to nema sumnje.
    A šta če poljoprivrednici koji izvoze u Rusiju da rade nakon što izdamo našeg ekonomskog partnera?
  • dizelas

    20.04.2022 15:31
    jedini prihvatljiv predlog
    Jedine dve stvari koje treba da ponudi su gas i nafta.
  • Alf

    20.04.2022 15:29
    Problem je sto Srbija zapravo i ne zeli u EU.
  • Maja

    20.04.2022 15:23
    Nek se povuku i prepuste nam Kosovo pa ce da razmislimo
  • Mile rent-a mozak

    20.04.2022 15:22
    Bolje da su mu dali, onu pravu, ponudu koja se ne odbija - kao što je davao Vito Korleone. Ovako čim će finansijska pomoć biti prevashodna, bićemo jahani još minimalno tri mandata. One way out!
  • Ana

    20.04.2022 15:16
    Vučić je lud ako ovo ne prihvati.
  • seljak

    20.04.2022 15:15
    Vec vidjeno
    lazu....
  • Vule

    20.04.2022 15:14
    Hahahaha, bas duhovito.
    Kazes, pomoci ce da birokratija u EU brze pregleda papire?
  • da

    20.04.2022 15:11
    Zanimljivo. Nisu ponudili pomoć za izgradnju fabrike čipova. Pitam se zašto.
  • Salamander

    20.04.2022 15:11
    agresori nam nude:
    novi štap i staru šargarepu, ili obrnuto?

  • Rade

    20.04.2022 15:10
    Nesto slicno nam se nudilo i krajem osamdesetih ali kao Jugoslavija.Nazalost tada je ondasnji sssr prelimio i gurnuo zemlju u krvavi gradjanski rat zarad svojih interesa.
  • Deda Mile

    20.04.2022 15:10
    Reko ja da će muslja da izda
    Lepo se zahvalismo Rusima za sve godine podrške Srbiji u UN
  • Ozvalavljeni pijun

    20.04.2022 15:08
    Zapadne oligarhije
    A nisu mu (njegove gazde) Americki zastupnici interesa (Blekroka, Blekstona, Vangarda, Stejt strita,...) NAREDILI da uvede sankcije Rusiji?
  • Momir

    20.04.2022 15:07
    160 država sveta nije uvelo sankcije Rusiji, samo 33 države na celu sa senilnim dekom , koje naoružavaju Ukrajinu su uvele sankcije.
  • Laki

    20.04.2022 15:06
    Hrvatski predsednik Zoran Milanović o Vučićevom zaokretu od Rusije: Drago mi je da je moj susjed progledao podsjetivši da je Srbija podržala izbacivanje Rusije iz Vijeća za ljudska prava.
  • Joja

    20.04.2022 15:05
    A za malo vlasti i za malo para, spremni su da izdaju sve! Oca, majku, brata, sestru, narod, zemlju .. sve ... kako juče, tako i danas!
  • Botina

    20.04.2022 15:01
    Kad se prevede na srpski za uvođenje sankcija rusiji dobijemo jedno veeeeeeliko ništa, to je to.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna