Predstavnici kompanije Stelantis i Vlade Srbije potpisali su ugovor o finansiranju proizvodnje električnih automobila u Fijatovoj fabrici u Kragujevcu.
to sto ce se desiti jeste da svi sadasnji radnici postaju visak. Za elektroauta treba sasvim druga struktura i kvalifikacija radne snage. A toga ne da nema u juznijem delu od BGD, nego nikad nije ni bilo. Dakle, vec vidim da ce mladi Albanci, Turci i drugi kvalifikovani i pametni doci da rade tu... I onda ce posle biti opet kukanja kao o Kosovu... Daj boze da nisam u pravu, ali mi tako izgleda.
Ne slažem se ovo drugo, oko ucenjivanja. Jer svi ucenjuju, a mi smo mala zemlja sa još manjom ekonomijom i političkim značajem, koja nema direktan izlaz na more i koja je okružena NATO zemljama. Sem toga, mi u Kinu recimo izvozimo samo sirovine. Ako mislite da nam je to razvojna šansa, o da ste još više naivni.
Svaki automobil koji se proda novac ide na račun matične fabrike (u ovom slučaju Italiji) .Matična fabrika raspoređuje novac svojim malim kompanijama.Inače kasno.Rimac automobil iz Hrvatske 100% hrvatski će ovde vladati.Fiatu je važna Turska gde ljudi imaju novac a ne bednih 7 miliona u Srbiji.
Ako bude samo sklapanje, onda to nije neki veliki uspeh, jer to ne doprinosi razvoju privrede ni nekom značajnom ekonomskom rastu. Ako se uzme u obzir da su ti automobili uglavnom za strano tržište to znači da neće biti ni u funkciji obnove domaćeg voznog parka
Koliko treba da budes glup i da das 48 miliona evra narodnih para za rizicnu investiciju, koju zapad moze da ti zatvori kad hoce zbog neke ucene ??? Sve se videlo ovih dana, Srbiju zbog tamo nekog rata 2000 km daleko sa kojim nema nikakve veze, zapad ucenjuje . Sta ce nam investicije sa zapadom i saradnja sa njima ? Srbija je pod pritiskom zapada glasala protiv Rusije u UN-u, i sad nas pritiskaju za sankcije ? Ne trebaju nam nesigurne investicije sa zapadom, jer ce nas za 10 god ponovo ucenjivati zbog nekog rata u Africi ili Aziji i zatvoriti tu fabriku za koju je baceno 48 miliona evra . Treba samo saradjivati sa onima koji te nikad ali bas nikad ne ucenjuju nicim .
Nas će ovaj upropastiti, već smo u dubokom glibu, ali posle njega neće biti ni za žvaku, samo vraćajte pare.. Kamatari će nas lasom hvatati po svetu, sve koji imaju neke veze sa Srbijom. Rasipa se, glumi zlatno doba ili u dogovoru sa nekim vrši tihi genocid nad sopstvenim narodom
Pa ovo je neverovatno. Mi plaćamo radnike da montiraju automobile a oni zarađuju novac. Sa donacijom oni imaju minimum 2 godine besplatno radnike. Dokle više.
Moracemo subvencionisati i Rio Tinto posto su imali zastoj zbog izbora. Morace da ubrzaju vadjenje i preradu jadarita. Pa onda jos par desetina miliona za fabriku baterija. Ihaj, ala cemo da se zaduzimo da bi nam procvetalo...
Ne postoji domace trziste, a mozemo da izvozimo nigde.
Koliko ima stanica za punjenje baterija u Srbiji?
Hoce i ovi automobili leteti?
I svi tu sitnicarite zbog 48 miliona evra, ali kad od Kineza stige 10 000 milijardi dolara....Da, da, dobro ste culi Tominog tasta... deset hiljada milijardi dolara...
Aco Fijat@ GINI koeficijent u Nemačkoj je malo lošiji od Srbije. Da li i u Nemačkoj praktično ne postoji srednja klasa? Možda je problem što vi ne znate šta je srednja klasa pa vam se zato pričinjava njeno nepostojanje.
Aco svaka čast na komentaru, pogodili ste s par reči tačno u centar! Samo bih se nadovezao na Vaš komentar da nemanje srednje klase jednog društva isto to društvo zabija u još veći glib. Poenta je da ostanemo jevtina najamna radna snaga u vlastitoj zemlji bez budućnosti i stalnog zaposlenja a za račun "investicija", belosvetskih bitangi potpomognutih ovdašnjim političarima. Pozdrav iz Vojvodine
Tu da ima love u samoj proizvodnji prvi bi radio Mišković.Ovako na laganju i fantaziranju u vremenu kad je sukob velikih razmera u najavi,sns ulaze nas novac u svoje dzepove.Ili mozda gresim ??!!
Po trenutnom GINI koeficijentu srednja klasa u Srbiji prakticno ne postoji. Cak i ako zanemarimo zvanice podatke, svakom ko ima oci i zivi ovde je to jasno. Dakle drzava daje 48 miliona evra za proizvodnju necega za sta ne postoji domace trziste?! Ko je ovde lud bre?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Fijatu 48 miliona evra za električne automobile; Ekonomisti: Šampanjac tek kad krene proizvodnja
Autor: Beta, Nova ekonomija, FoNet
Info
•28.04.2022.
•15:14 > 15:27
Komentari 36
kojestarije
dule
Ne slažem se ovo drugo, oko ucenjivanja. Jer svi ucenjuju, a mi smo mala zemlja sa još manjom ekonomijom i političkim značajem, koja nema direktan izlaz na more i koja je okružena NATO zemljama. Sem toga, mi u Kinu recimo izvozimo samo sirovine. Ako mislite da nam je to razvojna šansa, o da ste još više naivni.
Dragan
Oštro oko
agatoni,aga,akademik
mile
Telep
Rizicna investicija
Miki
MJ
28.04.2022 • 17:42
Ne mozes da zaradis ako ne ulozis.Kapiras ?"
Država ulaže u Fiat da bi zardio Fiat
MJ
Rajko
Cu
Dulej
Slucaj
B
Koliko ima stanica za punjenje baterija u Srbiji?
Hoce i ovi automobili leteti?
I svi tu sitnicarite zbog 48 miliona evra, ali kad od Kineza stige 10 000 milijardi dolara....Da, da, dobro ste culi Tominog tasta... deset hiljada milijardi dolara...
Z49
samosvesni građanin
Ja
Ja
@mimi
Djins
Hm
albino
Zozon
Genie
Aleksandar974
vladaNS
Nimbus
Burić
Imre
Au
Sss
Još da počne otkop litijuma i sve super :D
mimi
Aloooo
Aco Fijat
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H