neka ih ulože u peronske i kolosečne barijere, neka stave liftove za invalide i stara i nemoćna lica konačno u funkciju, da im narod ne pretrčava preko "brze", hoću da kažem, neka ne otaljavaju posao.
Zasto nije moguce osnovati "Regionalne Zeleznice Vojvodine" koje bi upravljale nasim vojvodjanskim prugama? Osnivac AP Vojvodina preko investicionog fonda koji ostvaruje profit preko vise linija. Prvo- samih investicija tog fonda, i ulaganja na berzi(naravno profesionalni fond menadzeri, ako treba i iz inostranstva) Drugo - cena karata koju putnici placaju.. Trece- mala akciza od svake litre prodatog goriva u Vojvodini. Cetvrto od onih mizernih 7% koji nam se vrati iz Beograda mozda 0.5% ubaciti nazad u taj fond koji finansira zeleznicu. Takve Regionalne Zeleznice Vojvodine bi bile profitabilne cak i po cenu obnavljanja kompletne pruzne mreze, ne bi bile na teretu budzeta Srbije.. A znacilo bi kao sto znaci ljudima u CH ili Ceskoj..
Što ne kažu koliki će biti rashod u drugom kvartalu?
Zbrinjavanje jedne tone drvenih pragova koji se vode kao opasan otpad košta preko 500 eura, a to će na kraju koštati možda i više od ovih 1.8 milijardi. Bitno da su ovaj deo izostavili kako bi mogli da se pohvale i pokažu kako su oni pre njih bili nesposobni
Ne gospoto, nazovimo to pravim imenom, prodali su ono što im ne pripada. Npr: slinem nekom točkove, vrata, akumulator, notor, menjač, izvučem gorivo, skinem katalizator, autoradio, stvari iz gepeka... i prodam. Kako se to zove gospodo? Kako?
Zarada nije.
Unistis preko 400 km pruga da bi tim novcem platio 1 km tzv. brze pruge koju ce eksploatisati Kinezi, dok ce resto od 100 km debelo platiti gradjani Srbije sve sa ugradnjom. Zapamtite, nijedan infrastrukturni projekat nije prvenstveno motivisan potrebama gradjana Srbije nego pljackom.
Koliko su koštale te šine? Koliko dugo postoje kompanije koje su otkupile? Da li je bio tender? Kolika je tržišna vrednost šina, pod pretpostavkon da će čeličana otkupiti, koliko se plaća?
Slavimo ukidanje lokalne brze jeftine saobraćajne veze koja nema SUS motor, forsiranje saobraćaja automobila, autobusa i kamiona?
Ma bravo! Što ste uopšte i ulagali (pravili trošak!) i rekonstruisali ovu prugu do Beograda. Trebali ste sve prodati u staro gvožđe, podeliti pare i zatvoriti firmu. Kakav genijalni poslovni poduhvat!
Čega se pametan stidi, time se budala ponosi. Uništili su 430 kilometara koloseka , prodali ih u staro gvožđe i hvale se najvećim prihodom u istoriji ? E Bože sačuvaj . A zašto ne kažu koliko košta 430 kilometara novih šina?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnice od prodaje starih šina zaradile 1,82 milijarde dinara
Autor: Blic, Zrenjaninski
Info
•02.05.2022.
•11:20
Komentari 17
Tošin bunar
/
vreme je za barikade
Kosta BG
Još 3 crvene 2026 e godine i nema greške.
Koja smo đubreta od naroda dobro da smo još i živi.
Maroder
Pera
Antić
Zbrinjavanje jedne tone drvenih pragova koji se vode kao opasan otpad košta preko 500 eura, a to će na kraju koštati možda i više od ovih 1.8 milijardi. Bitno da su ovaj deo izostavili kako bi mogli da se pohvale i pokažu kako su oni pre njih bili nesposobni
Sladžana
Salamander?
Zarada nije.
Zebra
Kustunica
Samo pitam
Slavimo ukidanje lokalne brze jeftine saobraćajne veze koja nema SUS motor, forsiranje saobraćaja automobila, autobusa i kamiona?
Jogi Letač
Pravda
Куп Србије
PurgerNS
pera nevera
Železničar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H