Autor: 021.rs, Beta

Info
06.05.2022.
21:25
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić kazao je da će njegov predlog biti da se uvede obavezan vojni rok od 90 dana.

Komentari 157

  • Mare

    13.05.2022 12:29
    Nista od toga
    Necu sigurno da svoju karijeru prekidam zbog vojske. Mozete da uvodite sta god hocete, ja u ovoj zemlji ne ostajem. A vi koji ste glasali za ovog idiota ispastajte.
  • Ela

    10.05.2022 20:44
    Totalno razočarenje
    Vučiću, razočarao si me totalno. Nadam se da je ovo šala. Nismo valjda u srednjem veku. Decu ćete oterati iz zemlje.
  • @vladan i @B

    10.05.2022 15:36
    Vladanje, prsti ti se pozlatili od toga što si iskucao. Svaka čast.
    A "B", Vi ste nikakav roditelj. Zabranite im sami telefone ako ste im otac i mislite da je to dobro za njih. A ne da ih terate u vojsku, a kasnije pred nišan, zato što mezimica na ne znate reći ne.
  • pera nevera

    10.05.2022 13:24
    Odbij !
  • Marina

    10.05.2022 11:36
    Važi. Danilo prvi neka ide.
  • Ozvalavljen

    10.05.2022 10:22
    @pravda
    To je i Zloba govorio pa mu se raspala zemlja, a mladi zbog prislinog teranja u vojsku bezali od Srbije kao od bolesti. Silom se nista ne postize, niti prisilom, niko ni nadkim ne moze da vlada. A Srbi jos ne dobacuju intelektualno do te surove istine. Zato im se i Srbija smanjuje i iseljava.
  • pravda

    10.05.2022 08:22
    citam gluposti, citam kreteni sta pisu...glupost do gluposti...ko vas pita da li ce da vam ide dete u vojsku , ima da ide pa da pitate jel treba jos da ostane posle tih 90 dana...
    j....m ti coveka koji ne sluzi vojsku, to i nije covek, pa se buni jos prema svojoj domovini, drzavi..kakava je takva je, tvoja je...
    svi nesto gledate u "tudje dvoriste" pogledajte prvo u svoje pa pisite budalastine
    i svi koji nece da idu u vojsku debelo kazniti novcano...a i pritvor..

    ma na 1 godinu da bude vojni rok...TAKO TREBA..
  • Miki

    09.05.2022 22:40
    Kad je Vulin kao Janša od desetara do generala armije,stim da je Janša služio JNA a Vulin....
  • Novosadjanin

    09.05.2022 22:39
    Podezavam
    Kuckam preko mob i klecaju mi "noge", sto Ga u nečemu podrzavam.

    Ali Ga u ovom podrzavam.
    Za vracanje vojnog roka, 90 sluzbe u opstini stanovanja, 30 dana kasarna, 60 dana spavanje kuci
  • Rein

    09.05.2022 17:26
    Najbolji protest mladih bi bilo masovano iseljavanje iz zemlje. Pa neka žive ovde penzioneri. Oni neka i rađaju i služe vojsku, i to onu titovu od 2 godine.
  • rbjnd

    09.05.2022 17:23
    Da li će vojna obaveza obuhvatiti i Danila Vučića?
  • Vladan

    09.05.2022 16:28
    @Detelinarac

    Možda vi fosili, svako ko nije idiot je ne služi već 20 godina.
  • Detelinarac

    09.05.2022 16:00
    Napokon
    Jedina prava stvar i spas za nasu omladinu... Svi smo je sluzili i nisu nam j..ja otpala... Da nam deca budu normalna a ne feminizirani idioti... Patriote izvideo igre
    U kladionice..
  • Ponocni Moler

    09.05.2022 14:55
    Moje dete
    NECE KOD VAS U VOJSKU!!!!
  • Лиманац

    09.05.2022 14:13
    Пијемо сузе друге Србије
    Пуна подршка председнику Републике и врховном команданту Војске Србије Александру Вучићу у доношењу стратешки важне и неопходне одлуке о поновном успостављању обавезног служења војног рока!
  • tenet

    09.05.2022 08:51
    nesrećo
    ćuti zaboga, ti ćeš predložiti, ko te šta pita?
    Evo odmah jedan glas protiv.
  • Marko

    09.05.2022 07:24
    Samo rodoljublje po redu
    Red mora da postoji, prvo deca onih koji su u drzavnim i javnim preduzecima, zatim deca onih bezbednjaka sto su dobili stanove od drzave, slede i deca onih sto su dobijali i jos dobijaju drzavnu materijalnu pomoc za podsticaj biznisa i tako dalje redom. Jer ako od drzave dobijas red je i da se zahvalis.
  • Ja

    09.05.2022 00:43
    Prvo vaši sinovi
    Prvo vaši sinovi, a onda služenje vojske koliko je i Vulin služio, oko 15 dana. Ne moze rodoljublje da ministar uči 15 dana, a moj sin 90 dana...cuj rodoljublju da se nauče...
  • U rikverc!

    08.05.2022 23:31
    Nisi ti predsedniče rodoljub i nemožeš nikome ništa da objašnjavaš.
    '91 si podržavao zarđalu kašiku. Onda si pretio 100 za 1. Onda si držao onaj youtube govor u Glini. Tebe nije bilo u rovu a znamo koliko je Srba ostalo u Hrvatskoj.
    "Bio" si novinar na Palama a znamo koji je rezultat - sa katastarskih 70% Srbi su spali na 49%, 100.000 poginulih ljudi, još više puta toliko interno raseljenih i sličan broj iseljenih.
    Pa si bio ministar informisanja u vladi koja je izazvala unapred izgubljen sukob sa 19 zemalja NATOa, za vreme bombardovanja na Usrks je ubijen novinar, pa se onda Srbija povukla sa Kosmeta zajedno sa 200.000 Srba!
    Od kada ti i tvoja družba vodite politiku Srbije ubili su prvog demokratski izabranog premijera a Srbiju je napustilo 1.000.000 mladih, obrazovanih, preduzimljivih.
    Sve to NIJE rodoljublje!
  • Maja

    08.05.2022 20:55
    A žene?
    A žene onda ne treba da imaju čak ni opciju? Ko su one pa da uče/znaju šta je obaveznost, jer izgleda samo "muškarci time dobijaju na zrelosti", žene su izgleda, po predsedniku, nesposobne da nauče šta je rodoljublje, šta je posao, obaveza. S obzirom gde žive, sve žene ovde znaju i mogu mnogo, ali ne - država ih smatra sposobnim samo da radjaju i jedino će za radjanje ponuditi učestvovanje u nečemu. Sram Vas bilo!
  • Mare

    08.05.2022 19:05
    nece ici
    Sve dok ne kazu ko je ubio mlade gardiste na Topcideu i dok ga ne osude. Ja u takvu vojsku necu slati sinove.
  • Steva

    08.05.2022 17:49
    sramota je kako nam dobro ide

    Samo pitam
    06.05.2022 • 23:14
    Kako tacno obavezan vojni rok razvija siromasne sredine?

    Pa mislio je na jutarnju gimnastiku, znaš ono kada se ujutro skineš go do pojasa pa trčiš okolo po krugu ko omamljen.
  • Luka

    08.05.2022 16:48
    .
    Nista se ne postize sa ovim osim sto ce mladi da odu iz drzave. I izazvace haos proteste gradovima i da se svi sprdaju. Ako to zeli samo napred!Al mu nece cutati niko.Sila je oruzje slabih a nenasilje oruzje jakih!!!
  • Roki

    08.05.2022 15:35
    Ajde
    Što su ostali nesposobniji od Vulina?
  • Bob Rock

    08.05.2022 15:16
    Poštovani,
    Prvo da li će država tim ljudima isplaćivati platu koju imaju plus 50% procenata na odvojen život od porodice.
    Drugo ne može 90 dana nego koliko je Vulin Služio odbiti dane koje je proveo na sednicama a to je cca 5 dana.
    Drugi prvo tvoj sin i ostalih tzv patrijota iz vlade i strankez.
    Ovo nije bilo u predizbornoj kampanji, tako da čekaj Vučicu sledeće izbore i to stavi u kampanju pa da vidimo broj glasova koje ćeš dobiti.
  • Djomle

    08.05.2022 13:04
    A boračke legitimacije,šta se sa njima može???
  • Seba

    08.05.2022 10:11
    Amen
    Podrzavam! Bar 3 meseca. Ako dodje do rata povesati ove to su doveli do toga a ne ratovati! Losa politika dovede do rata. Njihovi sinovi u CG a mi da ratujemo. Od toga nema nista!
  • Brajan

    08.05.2022 09:11
    Obavezno
    Uvesti v.rok , makar da peta kolona pobegne i ne zagađuje vlazduh u Srbiji !
  • Nemanja

    08.05.2022 07:53
    Odlicno
    Tako je radio i milosevic sto evo sasvim prave prilike kada to uradi prva zemlja npr Belgija i traziti azil samo ljuto vucko sto ti ljudi ja pre do azila
  • B

    08.05.2022 01:49
    Nova koncepcija odbrane
    Argumenti koje je izneo su vise u prilog nekakvim radnim akcijama nego vojsci. Cinjenica da ce neko sluziti vojsku "juzno od Cacka" bi valjda trebala da udahne zivot tom kraju?
    Vojni obveznici treba da se tokom vojnog roka osposobe za slucaj rata, kako u smislu opste obuke (upotreba pesadijskog oruzja, kopanje rovova, strojeva obuka i sl.), tako i u specijalistickom smislu (vojno-evidenciona specijalnost - VES). Je li 90 dana dovoljno? Ko ce i kako proveravati tokom godina da li se vojni obveznici secaju onog sto su naucili?
    Situacija se pocetkom rata u Ukrajini definitivno promenila, nema sumnje da treba nesto promeniti u i koncepciji odbrane. Ima li dovoljno strucnih ljudi da to formulisu na pravi nacin?
  • Moje

    07.05.2022 21:32
    Zbog ravnopravnosti
    Obavezni vojni rok za devojke a ne momke....I u rudnike slati zene a ne muskarce....I onda tek ukinuti 8. mart, kada se postigne ravnopravnost !
  • Aki

    07.05.2022 19:18
    Uzas da veci ne moze biti
    Fale mu pare jer ako se neko ne odazove platice kaznu ili zatvor tako ce ucenjivati ljude da idu i da ih sprema za rat na kosovu i sa ostalima tako ce puniti budzet a njihova deca ce uzivati preko grane i nece se pojavljivati treba ga skinuti sa vlasti ukinuti i pozivanje rezervista besmisleno zvati ljude od 30 i kusur godina na 15 dana da gube dragoceno vreme ako mu treba nek placa profesionalce i dobrovoljce nas nek ostavi na miru uzas jedan
  • Rale

    07.05.2022 19:01
    Rejting
    Kad god rejting pade, uvodi se vojni rok...
  • Cane

    07.05.2022 17:30
    Ispod šlema mozga nema
  • ludilo

    07.05.2022 16:08
    ja predlazem obavezno sluzenje osnovne skole a ne zvona i praporce
  • to mozes

    07.05.2022 14:30
    da nameces svojoj deci !
    ............................................
  • Mateja

    07.05.2022 14:25
    Šta ja trebam da se obučavam za vojsku, da me pošalju negde u tri lepe, da tamo ostavim svoj život i završim u nekom sancu. Nije svrha disciplinovati mlade nego da šiptare gadjamo, jebem ti rat i ko ga stvori, niko nikad nije imao korist od toga. A još su roditelji luđi da šalju svoje dete da ginu u picku materinu, koga da štite? Kurve, pedercine, ovaj napaćeni narod koji živi od danas do sutra. Nema više kao što je bilo nekada bratska sloga, prijateljstvo, ljubav, poštovanje sad svi ljudi gledaju na sebe i svoj život, i da me odvedu u zatvor ja neću da služim i da ginem!
  • B

    07.05.2022 14:14
    V
    Kao roditelj tri čerke....Radi bi ih poslao na sluzenje vojnog roka 90 dana.....Samo pod jednim uslovom...DA IM SE TIH 90 DANA ZABRANI MOBITEL.....
  • Pavle

    07.05.2022 14:07
    Sukob interesa
    Prvo globalno, sramota me je što se na mojoj planeti u dalje praktikuje rešavanje sporova na način koji uništava ljude i imovinu. Najluđa krajnost je da se međusobno izbombardujemo nuklearkama, ali ni konvencionalni rat nije manje bezuman.
    Drugo, potpunu vlast u ovoj državi ima okupator, što je svaki dan svima sve jasnije.
    Ono što ne znam je, treće, smisao vojske koja po ustavu brani državu, a u praksi sluša okupatora. Iz toga se mogu izvuči i zaključci konkretnije povezani sa temom članka.
  • Podoficir

    07.05.2022 14:01
    @Frank i ostali patriJoti
    Ako ne razumete - sistem ratovanja se promenio od I sv. rata i nikome ne treba priučena i nemotivisana vojska.
  • Sekula

    07.05.2022 13:40
    KB
    07.05.2022 • 09:59
    Hahah
    Zaboravi, gari. Ne pada mi na pamet da ovaj pokušaj fikcije od države na bilo koji način volim i/ili podržim, ne daj Bože branim. Svojim delima ste rekli svoje i ja nisam vaš, niti ću ikada biti. Živim ovde dok moram i čim mi se ukaže prva prilika da odem odavde, bez razmišljanja odlazim.

    Bravo za komentar. Istog smo mišljenja. Za ovu lopovsko- mafijašku crnu rupetinu od države ne bih mrdnuo ni malim prstom, a ne borio se. Jednostavno - ništa mi ne znači.
  • Libertas

    07.05.2022 13:03
    Sloboda??? Mi smo pod okupacijom od oktobra 1988.
  • Ana

    07.05.2022 12:39
    Neka prvo ide on u vojsku, a ne da izmišlja lažne vojničke priče, montira slike i kupuje drugare koji će da posvedoče da zaista jeste služio vojsku.
  • Sirotinja

    07.05.2022 12:29
    Gledao sam sinoc obracanje Vucica i ima jedna dobra stvar u svemu sto je rekao. Prvi put je neko iz vlasti pomenuo rec "sirotinja". Ne kazem da ce ista da uradi, ali je bar pocela da se pominje rec "sirotinja" mozda nekad neko i nesto uradi da to spreci
  • Maxa

    07.05.2022 12:20
    @srvr
    Vojska štiti one koji vladaju a ne narod. Budimo iskreni, vlast je vlast - kao što su Mađari tretirali Srbe u Vojvodini, a Turci Srbe ispod Save i Dunava kao raju bez prava, tako Srbi (i ostali) maltretiraju običnu raju bez obzira na nacionalnost. Nacije nisu bitne, samo pare i profit…
    A moram priznati da je vojska (doduše pre skoro 40 godina) na mene lično uglavnom prilično pozitivno delovala, no ne znam da li je takva ideja prilagođena novom vremenu… Svakako bi bilo dobro da se nađe način da objasnite mladim ljudima da ne budu toliko samoživi, svi smo mi opstali jer su se ljudi međusobno čuvali.
  • Topli

    07.05.2022 12:09
    Mmmmm jedva cekam tuširanje
  • Slobodan gradjanin

    07.05.2022 11:29
    Koja vojska
    Vučič hoce da uvede vojni rok 90 dana.
    Pa sadasnji sistem vojske je katastrofalan. Juče ste objavili da su Siptari kod Kuršumlije pucali na patrolu vojske,a šta su vojnici radili? Nisu sposobni da ubiju niti jednog siptara.
    Da nas šipari sutra napadnu za dan bi stigli do Beograda jer ovo što imamo od vojske je nula. Dok su ministri Volin i Stefanovic od vojske ništa a da zaboravio sam i keramičara Gasica a . Volin kupio diplomu u Kragujevcu a Stefanovic lažni doktor i završio nepostojeći fakultet. Vucic oko sebe okupio sve stručnjake moj do mojega goreg od gorega. Takva vojska kakvu on predlaže je samo bacanje para. Pametan uči na tuđim grekama a glupander na svojim. Zar Vucicu nije dovoljan primer Rusa u Ukrainian ? Poslao putni mlade vojnike ( 2 meseca u vojsci ni obuku nisu završili ) i onda se cudi što nema napretka.
    E takva bi voja bila ako Vucic sprovede svoju zamisao.
  • Darinjo

    07.05.2022 10:58
    Nauciti sta je zrelost, rodoljublje, obaveza?? U tom slucaju upisi sebe unapred na sluzenje 3 ta vojna roka, ako ti i to bude dovoljno da naucis! "Pricace ti o plovidbi, ti sto nisu sidro digli"!!!
  • Veverac

    07.05.2022 10:36
    Prava mera
    Kao neko ko je godinu dana služio vojsku, smatram da je 90 dana sasvim OK. Sve preko toga je gubljenje vremena, pa još na teret poreskih obveznika...
  • dule

    07.05.2022 10:33
    srvr
    06.05.2022 • 23:33
    Bio
    ... Svako može da izdvoji tri meseca da se oduži zemlji i ljudima koji su ginuli za nju, ZEMLJI!, ne vlasti i političarima, šta god svi ostali mislili...



    A vidi ovako, moj otac je iz Banata a majka iz Srema, sada Hrvatska. Rodna mesta su im vazdušnom linijom udaljena manje od 100 km. Evo sad ću da ti udovoljim, pa ću fa ti navedem sve države u kojima su živeli moji roditelji i njihovi roditelji.

    1. KuK
    2. Krajevina SHS
    3. Kraljevina Jugoslavija
    4. NDH
    5. FNRJ
    6. SFRJ
    7. SRJ
    8. SCG
    9. Srbija

    Možda sam neku i zaboravio, al nije ni toliko bitno. Elem, nebilo ti zapoveđeno, reci mi tačno kojoj ZEMLJI ja to tačno nešto dugujem i za koju ZEMLJU su to tačno moji preci ginuli, kako ti to kažeš?
  • Steva

    07.05.2022 10:14
    Steva
    Prvo svog sina i kcer! A ne dati mi placamo skupo skolovanje cerke u Berlinu! A nasu decu u vojsku i siromastvo!!! Alooo...

  • BMGT

    07.05.2022 10:11
    Где сте ђаци, дечаци
  • Dejan

    07.05.2022 10:07
    Užas
    Ako to uvedu još više će mladih iseliti iz Srbije. Kakva crna vojska
  • Slucaj

    07.05.2022 10:06
    Glupost. Nacin ratovanja je promenut i nema vise potrebe za brojnoscu nego za profesionalcima obucenim za koriscenje opreme, koje mi nikada necemo imati dovoljno. Na brojnost i pesadiju se islo u I i II sv. ratu, sto je znacilo da su svi pozvani i casom obuceni za koriscenje puske pa u rat. Oni koji misle da vojska treba da im vaspitava decu, neka razmisle jos jednom. Samo trosak za drzavu i gubitak vremena za momke koji treba da rade u privredi, a ne da ciste lisce.
  • KB

    07.05.2022 09:59
    Hahah
    Zaboravi, gari. Ne pada mi na pamet da ovaj pokušaj fikcije od države na bilo koji način volim i/ili podržim, ne daj Bože branim. Svojim delima ste rekli svoje i ja nisam vaš, niti ću ikada biti. Živim ovde dok moram i čim mi se ukaže prva prilika da odem odavde, bez razmišljanja odlazim.
  • mmm

    07.05.2022 09:56
    da
    sto zene da ne idu ako su ravnoopravne ..neka i devojcice sluze borile su se za ravnopravnbost pa sto i one da ne kopaju rovove
  • f

    07.05.2022 09:50
    Jadna
    Jadna je država u kojoj se od vojske očekuje da vaspita mlade. Doduše, najjadnija je ona kojoj je ovakav skup likova na vlasti
  • Frank

    07.05.2022 09:40
    Vrlo dobro
    Joj al su se uzjogunili mamini ruzmarin. Sine ako se zapuca ratovaćeš ko bela lala. Niko te neće pitati da li si služio vojsku ili ne. Nekada slobodarski narod se pretvorio u želatinastu masu bez trunke rodoljublja. Odvojite se malo od mamine kutlače, neće vam biti ništa. Preci vam se u grobu okreću sramote jedne. I da, obavezno služenje vojnog roka ne znači da ćemo sutra u rat.
  • V. B

    07.05.2022 09:35
    V. B
    Treba uvesti pod hitno! Svi do 35 godine,moraju u vojsku! Muskarci i Zene jer nesme biti,diskriminacije ali na 6 meseci do 1 godine ne 90 dana! Ko je sposoban a nejce na robiju i nesme da napusti,drzavu 5 godina! Ovaj preostali narod,voli diktaturu i tomu,pruzi!
  • Ja

    07.05.2022 09:34
    Hm
    Treba omladinu naučiti reda. Ovako besciljno lutaju ulicama. Neka se nauce obavezama i disciplini. Svi muškarci po teretanama izgledaju ko Švarcenegeri i utovljeni pilici. Neka se bude u 5 ujutru, fuguju i Peru toalete, nauce da rukuju oružjem i svemu ostalom! Živeo drug Tito!
  • Uh

    07.05.2022 09:24
    Može ali da se ti 90 dana ne pojavljujes u medijima!
    Svi bi pristali
  • Buzdika

    07.05.2022 09:23
    @Mile, ne brini, nece te niko ni zvati u vojsku. Mada, cemu drama zbog 90 dana? Kao da se ide u Liban
  • Boi

    07.05.2022 09:16
    Ja kad sam sluzio godinu dana, oni koji su dosli kao seljacine/debili su i otisli takvi. Ako vas roditelji do 18 godine nisu naucili ljudskosti, osnovnoj kulturi i redu...
  • Žena

    07.05.2022 09:05
    Topčider
    Odmah nakon što rasvetlimo ubistvo vojnika u Topčiderskoj kasarni.
  • Neko

    07.05.2022 09:03
    Druze preCednice, tu pesmu sa mojim detetom neces gledati pa sve i da Danilo bude prvi u stroju (jer Danilo zna sta brani, a moje dete nema nikakvu korist od toga)
  • BulevarEvrope

    07.05.2022 09:02
    Treba gradjanima (pa i po potrebi stranim dobrovoljcima/placenicima) pruziti vise izbora.
    Sta ako odredjeni broj stanovnistva ne zeli ovakvu vojsku niti je dozivljava za svoju?
    Stoga potrebno je formirati paralelnu vojsku poput recimo AZOV koja bi se popunjavala ljudstvom malo drugacije ideologije od redovne vojske.
    Verujem da bi se pojednici trceci prikljucili.
  • V O Z

    07.05.2022 09:01
    rado ide srbin u vojnike..
  • Dragan

    07.05.2022 09:00
    A
    U vreme SFRJ svaki direktor i funkcioner je morao odslužiti u ŠRO jer su bili i vojni komandiri u teritorijalnoj odbrani.Svi generali u sadašnjim državama+Sliba su završili tro mesečni kurs u ŠRO u Zadru.Nemačka je uvela braon košuljaše jer nije smela imati više od 100.000 vojnika(vermaht) ,kasnije formirali SS kao elitnu vojsku.Ivi će u Srbiji izazvati iseljavanje i to definitivno jer se u ovoj tkzv državi igraju samo rata.
  • Kosta BG

    07.05.2022 08:52
    Vojni rok biće
    na Gazeli svakog dana na Novom Beogradu u blokiranom saobraćaju glavnog auto puta od 10 ujutro do 20 sati uveče.Tako prenesite gospodinu svevišnjem poštovanom i uvaženom predsedniku kako mi je saopšteno od 50 komšija i prijatelja na vest o služenju vojnog roka jutros nakon kafice i u prolazu.

    Na Gazeli na Novom Beogradu će se služiti vojni rok ne u kasarnama.Na Gazeli će doći generali i poručnici i raditi obuku sa pitomcima ali i sa njihovim roditeljima nakon blokiranog auto puta svakog dana od jutra do mraka.

    I to gospodin dobro zna samo čeka da mu neko putem medija to kaže.Dakle biće vojnog roka ali na Gazeli.Bliže je i roditeljima i pitomcima.I regrutima.Ako već treba da ga služe služiće ga na Gazeli gde su ga služili pijačari pre par dana.To je jedino mesto u celoj državi gde gospodin Predsednik može očekivati služenje vojnog roka svakog pitomca i regruta u državi.I nijedno drugo.





  • G. M

    07.05.2022 08:50
    G. M
    Sta ste glasali to i gledajte! Sve ste znali pa i ovo kao i mnoge stvari koje ce uvesti! Nisam za obavezan vojni rok jer sloboda nema cenu i omladina je drugacija od nase 69,70,71 mismo sa ove vremenske distance,bili retardi! Ovo je materijalno,doba gde mladi,teze ka novcu,radu,zivotu...! Druga je stvar sto AV konstantno laze i pogubise u tome,stalno! Ko zeli i vidi sebe u vojsci,ide dobrovoljno i zivi od toga! A nametati....to nikada na dobro nije,izaslo!
  • G. M

    07.05.2022 08:49
    G. M
    Sta ste glasali to i gledajte! Sve ste znali pa i ovo kao i mnoge stvari koje ce uvesti! Nisam za obavezan vojni rok jer sloboda nema cenu i omladina je drugacija od nase 69,70,71 mismo sa ove vremenske distance,bili retardi! Ovo je materijalno,doba gde mladi,teze ka novcu,radu,zivotu...! Druga je stvar sto AV konstantno laze i pogubise u tome,stalno! Ko zeli i vidi sebe u vojsci,ide dobrovoljno i zivi od toga! A nametati....to nikada na dobro nije,izaslo!
  • Steva

    07.05.2022 08:49
    sramota je kako nam dobro ide

    Ne hvala
    06.05.2022 • 22:32
    Kad vidim caleta sa kosovskim sindromom i kako je prosao u zivotu, draze bi mi bilo da nas okupator i osvoji nego onakav zivot posle, manite se rata i gluposti, koliko ih je glavu izgubilo, ginulo se, branila drzava i na kraju sta? Jesmo li mi uopste slobodni?

    Bome sve mi se čini a prema situaciji u proteklom periodu da smo mi "okupirali okupatora".Puna je Austrija i Nemačka Srba i Hrvata iz svih krajeva bivše Jugoslavije. Srbi ubrzno uče mađarski jezik da bi dobili državljanstvo i pristup Evropskoj uniji i sebi obezbedili iole pristojniji život.Oko 40-50000 mladih ljudi iz Srbije godišnje ode u inostranstvo.
  • Dosta je 90 dana

    07.05.2022 08:34
    Posle dobiješ diplomu MMM
    Posle 90 dana postaneš Master Menadžer Militarija, pa posle doktoriraš na FTN-u i zatim budeš profesor na nekom od univerziteta koji su na šangajskoj listi 2000+!
    Malo li je za nekog ko je možda jedva navukao srednju?
  • Tišma

    07.05.2022 08:31
    Kakvi idiotski predlozi???
    Ni lud u vojsku.
  • Žarko

    07.05.2022 08:27
    Može on da predlaže šta god hoće,ali zadnja reč je naša.
    U vojsku ne idemo i tačka!
  • Hau

    07.05.2022 08:26
    Vojska
    Imam dva Sina i jesam za to da idu u vojsku,tri meseca je samo obuka,ja sam bio u vojsci stekao prijatelje za ceo život,druženje sjajno. Gledam današnje muškarce kao babetine guraju svoj nos gde mojoj generaciji nije padalo na pamet,neće im ništa biti od malo obuke i druženja.
  • Dejan

    07.05.2022 08:24
    Cvc
    Predprosle godine i prosle godine u ovo vreme ste slusali gluposti od cona,kisare, tia i ostalih ! Sad eto imate ovog,naseli ste na pricu nesvesno i gulite u prazno ! Allo nema korone, nema vojske, nema tinta, sve vam je peazno i nevidljivo a vi se hvatate kao somovi,u novinarskom smislu se to spinovanje !!!
  • Liman 3

    07.05.2022 08:24
    U sto marke da od ovog nema ništa. Hajp za njegove glasače.
  • Kaja

    07.05.2022 08:22
    A da predložiš nekog dobrog ekonomistu za premijera umesto gospođe koja je završila višu školu za ragbiste?
  • Vasa

    07.05.2022 08:19
    Jednostavno marš
    jedino još marš.
    Pesmica jes' malo jadna, al' vremena prikladna – daj šta daš.
    Kažu da pesma nas je održala.
    Ovo je rasklimana država.
    To više bre ni Pavaroti ne održava,
    Kamoli jadan ja. Idi, to su naivna nadanja.
    Al' možda legne marš, možda treba marš.
    Za ovo ovde veselo krdo što je na svome tek kad mu je tvrdo.
    Ostade mi marš, jedino još marš.
    Jes' da je pesmica bedna, al' vremena vanredna – daj šta daš.
    Pa da probam još marš, kratko – jasno marš.
  • mare

    07.05.2022 08:15
    Ovaj obavezni vojni rok vec koju godinu pokusava da se ubaci kroz mala vrata. Spinuje se da svi zele ponovno uvodjenje, a ja ne poznajem osobu koja to zeli.
  • RM

    07.05.2022 08:11
    Kost
    Znači, opet kerovima bacio kost! A šta će on uraditi dok se ovi glođu oko koske? Pa zaključiti najpovoljniji ugovor sa Rio tintom!
  • Rodjo

    07.05.2022 08:10
    da ,
    ja sam za taj predlog jos od kako je suspendovana odluka obavrznog sluzenja vojnog roka,ali mislim i ponavljam , da nema potrebe da obuka traje duze od 45 do 60 dana maxmimalno ! Sve preko toga je basbas bacanje para....oni koji su protiv ove odluke, trebalo bi ipak da poznaju osnove vojne obuke, to je moje licno misljenje , bez obzira ko je na vlasti
  • fahahfa

    07.05.2022 08:08
    Jeste, ja mogu bez problema da pauziram posao na tri meseca kako bi vama dizao ego. Kako da ne. Hoće me država plaćati nakon što klijenti pronadju nekog drugog da im radi posao a ja ostanem bez istog? Naravno da neće, a isto tako naravno da neću ni ja svoje vreme vama da dajem. Marš.
  • SMB

    07.05.2022 08:04
    Prethodno pitanje
    Prvo priznati u radni staž, onima koji su redovno odslužulivi vojni rok, svo to vreme, a onima koji su bili angažovani u ratu, isto vreme u dvostrukom trajanju!
  • Temerinac

    07.05.2022 08:00
    Jedino pametno sto je rekao
  • Vladimir

    07.05.2022 07:57
    Komedija
    Smešno,smešno,90 dana. Neće ništa naučiti.
    15 meseci kao ja,ili kao što je bilo 12 meseci,to je prihvatljivo. Za to vreme će nešto i shvatiti i naučiti.
  • BM01

    07.05.2022 07:51
    Ne i NE
    Ja stvarno ne znam sta se vise desava sa nasom drzavom i njihovim funkcionerima. Ova ideja je jos jedna u nizu koja ce nas dovesti do razbacivanja novca i samounistenja.
  • Realista

    07.05.2022 07:48
    činjenice
    1. nema dovoljno mladih da se pokrije teritorija,
    2. nema dovoljno para da se to plati,
    3. nema dovoljno pametnih da to organizuje,
    4. predsedniku nije dobro, psihički.
  • Dudarim II

    07.05.2022 07:41
    Tako je
    U vojsci se uči šta je rodoljublje i patriotizam… isto kao što su oni magarci pre neki dan u školi trebali da nauče da se vatra ne loži pored spomenika… mislim da se neke stvari uče iz kuće…
    a dok 8 od 10 roditelja kaže svom detetu beži preko, tu očigledno nije do obuke o patritizmu već trbuhom za kruhom… a to znači da su političari nesposobni…
  • Zoran

    07.05.2022 07:32
    He, he, upravo izgubio sledeće izbore.
    Kakva bre JNA u non gluten vegan vremenu.
  • Eon

    07.05.2022 07:26
    Ima li kraja?
    Kad nastupi panika ljudima padaju na pamet razne, čudne, često neostvarljive ideje.
  • Ivan

    07.05.2022 07:18
    Važi,ali prvo Danilo da ide,za njim Vulin,i onda mogu i ostali....šta AV više priča,prolupao definitivno
  • Vojni rok

    07.05.2022 07:11
    Dete
    Prvo tvoje dete da odsluzi pa ćemo svi ostali.
    Hvala!
  • Dr patak

    07.05.2022 07:10
    @Žak
    Ljudina u vojsku nego sta....i tvoji sinovi da biju neprijatelja sta tu ima loše...bruka srpska...da budu na braniku Srbije.a ne da tebe slušaju...žuti olosu
  • Veverica

    07.05.2022 07:01
    Fali im radne snage u vojsci to je sve jedini razlog za koji zovu u istu...
  • .

    07.05.2022 06:36
    Tajming je vrlo zanimljiv - krenuo da se ograđuje od Rusije pa malo da odobrovolji nacionaliste koje je sam odgajivao.

    Ovo je neizvodljivo, nepotrebno, skupo i bezobrazno.
    A jug Srbije nek razvije onako kako bi to svaka normalna država uradila - razvojem, ne vojskom.
  • Ratko

    07.05.2022 06:32
    Slobomir
    Oooooooo, koliko su se decaci - devojcice uzbudili. Nikada, ni za zivu glavu . . . A tek mamice i tatice koje brinu o svojim decacima sa kaFucino usnama. Cuti srpska sramoto, cuti muska bruko, nego, lati se oruzja i podrigni pasulj - postanite ljudi.
  • Profa l sektor

    07.05.2022 05:33
    Ana
    Hoce li i Chale da ide u vojsku?
  • Lopovska posla

    07.05.2022 05:31
    Za početak, svi vojno sposobni funkcioneri i članovi njihovih porodica (muškog i ženskog pola, čisto da ne bude diskriminacije) koji nisu služili vojsku da idu na Pešter ili Homolje u periodu decembar-februar.Normalno, spavanje pod šatorima i sve ostale pogodnosti koje dotični poligoni pružaju.Mislim da bi to bio odličan primer za ostale.
  • Blok

    07.05.2022 03:57
    Zamisli lozis se da das dete njima da ga vaspitaju .
  • NemanjaN

    07.05.2022 01:36
    90 dana?
    Ok,i ako pogrešan lik napokon govori pravu stvar, nije mi jasno zašto samo 90 dana? Treba minimum 6 meseci bez mamike... Ako nastavimo ovako,zakržljaće nam dečaci...
  • Marija35

    07.05.2022 01:32
    Odličan predlog predsednika! Apsolutno podržavam!
  • Salle

    07.05.2022 01:11
    ... i da dodam.... Čikam vas da mi pošaljete poziv za bilo kakvu mobilizaciju i zaduživanje puške. Učinite mi taj plezir.
  • Salle

    07.05.2022 01:07
    Ako sam 91. imao 19 godina i bio dovoljno glup da ne mislim svojom glavom, sada bih obožavao da vidim ko bi me naterao sa obučem uniformu. Ako bi cena bila da sam sebi presudim, poveo bih sa sobom sve od pozivara do generala!!!
  • Bre

    07.05.2022 01:05
    Čibe !
  • Uh

    07.05.2022 01:05
    Može ali da se ti 90 dana ne pojavljujes u medijima!
    Svi bi pristali
  • Dete rock'n rola

    07.05.2022 00:36
    Ma daj 90 dana? Šta će naučiti za 90 dana? Ili tri godine ili ništa.
  • Banderaš

    07.05.2022 00:32
    Ološ
    Prvo za primer svoju decu,vulinovu decu,Ružićevu,Dačićevu decu poslati u tu vojsku na obuku u kasarnu umesto da mafijaše po beogradu.
  • Jaky

    07.05.2022 00:07
    NIKADA
    On nema 1 dan u R.K. i on zna šta je posao i obaveza! Nećeš ni ti ni dezerter da šaljete golobrade momke više nigde!!! NIKADA!!!
  • @ne hvala

    07.05.2022 00:00
    Takve ćemo prve hvatati i slati u prve redove. Granice da se dooobro zatvore. :)
  • Veteran

    06.05.2022 23:53
    Da li crveno-crna koalicija uništava ovaj region poslednjih 30 godina?
    Da li je svoj dom napustilo 250.000 Srba iz Hrvatske, da li je poginulo 100.000 ljudi u BiH, koliko je ljudi interno raseljeno i koliko se iselilo? Da li je 200.000 Srba napustilo Kosmet, da li je oko 1.000.000 obrazovanih, preduzimjivih građana Srbije napustilo Srbiju?
    Posle svega toga, oni su i dalje na vlasti i On nam opet uvodi obavezni vojni rok?
    Pljujem ti ja na narod bez kičme koji će to ćutke prihvatiti.
  • majka

    06.05.2022 23:45
    bravo
    moj odgovor,ili bolje napisati predlog,na ovu nebulozu,vodje je,da vojsku sluze samo clanovi njegove stranke.Time ce mu jos vise dokazati svoju ljubav i poverenje.Moja deca nece sluziti vojni rok u ovoj propaloj zemlji.Mogu da im se pridruze i svi vikend diplomirani saradnici,na celu sa Vulinom.
  • Rade

    06.05.2022 23:45
    Samo u tvojim nakaradnim snovima!
  • Dragan

    06.05.2022 23:44
    Ah
    Sve neutralne zemlhe su bile sa nacističkim vladama,dok se Staljin i Adolf družili SSSR je bila neutralna država.Adokf je doj je trajao napad na Francusku preki teritorija neutralnih država imao svoj štab u tim "neutralnim državama" izvir-dnecnik drugog svetskog rata 1939,1940,1941g. i sve su 1942g tražile da budu deo "novi svetski poredak pod Nemačkom"
  • Mile

    06.05.2022 23:43
    @Budzika
    Izvinite, da li mene sa skoro 30 godina, stabilnim poslom, zenom i detetom, neko treba da pravi "pravim muskarcem", a ne pekmezom? Jel onda treba i za zene da se organizuje tromesecni kurs kuvanja, ciscenja i peglanja, pa da budu "prave zene, a ne slatko od sljiva". Manite se corava posla, nije Vam ovo 73' godina. Svako dobro
  • Marinković Nenad

    06.05.2022 23:37
    Zna on da od toga nema ništa
    Bice blokirana opet Gazela na xyz sati svakog dana neka se ne igra kako mi je nezvanično saopšteno od strane roditelja ne samo u Beogradu već i ostalim gradovima.Lepo je vreme ionako.A i puno je dokonih ljudi.Baš bih voleo da mu vidim facu kad fotografije blokirane Gazele na Novom Beogradu sa 50+ hiljada ljudi na glavnom auto putu osvanu svakog dana u svim svetskim medijima.Baš bih voleo da mu vidim okice tada.I koliko će mu dugo trajati uzdah.Da li 3 sekunde ili 30 .I da li će opet da mu pozli pa će morati na detoksikaciju na VMA na xy nedelja.


  • srvr

    06.05.2022 23:33
    Bio
    Kao pretposlednja generacija obaveznog roka i neko ko se prijavio sa 27 da ide u redovnu vojsku, od 2010. govorim da je 3 meseca bilo sasvim dovoljno. Mesec i po osnovna, mesec i po specijalistička obuka, pa kući. Svako može da izdvoji tri meseca da se oduži zemlji i ljudima koji su ginuli za nju, ZEMLJI!, ne vlasti i političarima, šta god svi ostali mislili. A da ne pričamo o potrebi da se današnja omladina malo socijalizuje sa svim slojevima našeg društva, a i da ih pripremi da u životu neće sve biti kreativno i kako oni hoće. Potpuno podržavam, ali isključivo, ideju.
  • Jova

    06.05.2022 23:32
    Jova
    Bilo nekada i nikada vise! NE!!!
  • Куп је битан

    06.05.2022 23:26
    Одличан предлог за растеривање ово мало младих што нам је остало у земљи.
  • Samo pitam

    06.05.2022 23:14
    Kako tacno obavezan vojni rok razvija siromasne sredine?
  • Zebra

    06.05.2022 23:08
    Zbog čega? Pa i ovi sto su sluzili po godinu dana slabo šta su naučili. Obuka treba da traje dva-tri radna dana po 8h. Da se pokaže kako se rukuje oružjem, osnovne stvari i to je to. Sve ostalo je skupo i besmisleno. A ako hoćemo da budemo spreminiji onda u srednjim školama uvesti predmet za jedno polugodište i da svi nauče neophodne osnove.
  • Lala

    06.05.2022 23:08
    Jedini komentar
    je OMG... Kad pomislim da ne može biti gore čovek iznenadi
  • Zokins

    06.05.2022 23:07
    vojni rok
    Koliko gluposti u obrazloženju ovoga ludila!!Nijedno od nabrojanih nije tačno ,to zna svako ko je služio u JNA. Budeš onakav kakav si i bio. A neko bude i gori.
  • Alane Oprosti

    06.05.2022 23:05
    Je l’ to važi i za vašu decu?
  • Miko

    06.05.2022 23:05
    Haaahahha. I!
  • Nekzaboravi

    06.05.2022 23:04
    Zasto?
    Ukoliko je to samo zelja predsednika i nije utemeljena (a nije) na realnim potrebama nek zaboravi.
  • Pera

    06.05.2022 23:02
    Izgleda nema para za vojnike, pa se trazi besplatna radna snaga.
  • T

    06.05.2022 23:01
    T
    Koliko je meni poznato,opste raspolozenje za obaveznu vojsku u gradjanstvu je izuzetno malo ili nimalo! Sada su druga,vremena i sami mladi nezele ni sat vremena da poklone,vojsco a kamoli 90 dana! Licno ih podrzavam jer sloboda nema cenu! A oni koji misle da vojska kao,vaspitava grdno se varaju to dolazi od porodice,kuce! Da nespominjem blizu nam,tragediju iz 90-ih!
  • ONO

    06.05.2022 22:59
    Obavezatno pozvati jerbo mu fali 75 dana!!!???
  • Siniša

    06.05.2022 22:53
    Hvala, ne treba.
  • Vladan

    06.05.2022 22:50
    Za ovo nisam glasao!!!
  • D

    06.05.2022 22:48
    .
    Hoće li i Vulin morati da ide?
  • U vasu vojsku..

    06.05.2022 22:42
    N I K A D A ! ! ! ! ! ! !
  • /

    06.05.2022 22:40
    /
    sure, sure. vojna neutralnost sa vagnerom i bajker marincima.
    pricaj to nekom drugome. mozda ti i poveruje

  • Milan

    06.05.2022 22:37
    Znači biće rata i na Balkanu... Ili ovo služi da se zamajavaju patrijote zbog aktuelnih događaja sa Kosovom i Rusijom.
  • Ne hvala

    06.05.2022 22:32
    Kad vidim caleta sa kosovskim sindromom i kako je prosao u zivotu, draze bi mi bilo da nas okupator i osvoji nego onakav zivot posle, manite se rata i gluposti, koliko ih je glavu izgubilo, ginulo se, branila drzava i na kraju sta? Jesmo li mi uopste slobodni?
  • ja

    06.05.2022 22:29
    Ne treba to ponovo uvoditi, apsolutno gubljenje vremena u jednoj organizaciji koja još nije dovoljno izgrađena niti joj je kadar naročito kvalitetan.
  • Ne ne i nee

    06.05.2022 22:25
    Protiv obaveznog!!! Ko zeli neka ide vec ima tu mogućnost...
  • Ludomirski

    06.05.2022 22:25
    Mamika, hvata me panika
    Ovaj više ne zna gde udara glavom. Cene benzina dole, cene struje gore, uvođenje vojnog roka, nove raketle, pa onda sve iz početka. Sve radi e da se ne bi izjasnio o sankcijama Rusiji i članstvu u EU.
  • Миљан

    06.05.2022 22:23
    Недовољно
    Мало је 90 дана за иоле озбиљнију обуку покривање свих крајева Србије барем синболично војском. Ипак боље и то него овако.
  • Žak

    06.05.2022 22:19
    Moji sinovi neće u vojsku.
    Ni pod kojim uslovima ni po kom zakonu.
  • Nikola

    06.05.2022 22:18
    Prvi neka bude ministar odbrane.
  • Pacifista

    06.05.2022 22:09
    Prvo ti, druže!
  • Tamo 'vamo

    06.05.2022 22:05
    Sve poskupljuje a minimalac ostaje. Kad tako volite pompezne poteze,najavite minimalac 50 hiljada. I ovako je vama prosek ogroman. Sta je 50 soma da ovakvu raskos .
  • Petar

    06.05.2022 22:00
    Ne.
  • Desa

    06.05.2022 21:57
    Opet zveckanje oružjem. Samo budale obučiti da mogu da rukuju oružjem i ubijaju druge. Sramota.
  • Vesna

    06.05.2022 21:55
    E
    Bas su ovi koji su bili u vojsci 18 meseci puno naučili, hahaha. Manite se ćorava posla.
  • Nervozni glasač

    06.05.2022 21:54
    Само тако. Нек плати сиротиња и данак у крви. Како је говорио стрељани Зоран: То је цена наше глупости. Не може то бесплатно.
  • Ma

    06.05.2022 21:49
    Ma
    Ma mozes sta god hoces da predlazes ali od tog,posla nema,nista!!! Zadnjih 30 godina,ovaj narod je dao za ovu Srbiju,sve i ono najdragocenije,ZIVOTE dok si TI sve posmatrao,ususkan iz loze! A Srbija sta je dala,ovom narodu.....bedu,laz,ponizavanje,otimanje,lopovluk...kraja nema!!!
  • Žak

    06.05.2022 21:47
    Ako ovo izgura, glasaću za njega prvi i poslednji put na nekim narednim izborima!
  • Buzdika

    06.05.2022 21:47
    Sjajna vest. Da muskarci budu muskarci, a ne pekmezi
  • mile sauer

    06.05.2022 21:46
    Jbg glasali ste … omladino…
    sada lepo u stroj
    NALEVOOO
    RAVNAJSSS !!!

  • vladaNS

    06.05.2022 21:46
    ?
    Da li si realan, devedeset dana? Hajde pre nego nešto odvališ, pitaj struku, učene, obrazovane ljude sa praktičnim iskustvom za oblast o kojoj govoriš.!
    Pozdrav iz Vojvodine
  • saruman

    06.05.2022 21:41
    Ajmo, tastaturu u ruke i da kuckamo pametne komentarčiće. Da vidimo ko se lako peca
  • Limanac

    06.05.2022 21:33
    ...
    Može, ako budem sa Danilom u prvim redovima!
  • Joca

    06.05.2022 21:32
    I ovim će da maltretiraju decu rođenu recimo od 2007.
    Sramota!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna