Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.
Dok ne bude u komercijalnoj upotrebi elektrana na hladnu fuziju, ne moze se razmisljati o napustanju fosilnih goriva i nuklearki na fiziju. Vetrenjace vise stete imaju na okolinu nego koristi, proizvodnja litijumskih baterija isto... Zbog toga ne verujem u razloge Zapada da predje na "zelenu" tehnologiju. Jedini razlog je gomilanje triliona na necije racune a za okolinu koga briga.
zeleni vodonik proizveden čistom energijom... Kako su samo razabrali čistu struju od 2/3 struje proizvedene nuklearnom fisijom i sagorevanjem uglja i gasa od njihovog ukupnog energetskog bilansa?
Vučiću, brrrzooo uplaćivaj avans za ovakve vozove, nemoj da te pretekne neko u Evropi, a novaca imaš, samo malo podigni akcize na gorivo...a onda, kad dođe isporuka bićeš prezadovoljan što će ti uvaliti ove vozove što sada jure nemačkim prugama, Coko je oprobana formula.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Simens" predstavio voz na vodonik
Autor: Beta
Info
•06.05.2022.
•22:03
Komentari 4
Nenad
ML
Pera
R.M.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H