Autor: 021.rs

Info
08.05.2022.
08:49 > 09:11
Kada nema šta drugo da se izjavi, onda se igra na sigurno - uvođenje vojnog roka.
  • Владимир

    12.05.2022 08:51
    Увођење обавезног војног рока у оваквом систему ауторитета личности "које је народ изабрао" је врло упитно - немогуће. Ако систем заиста жели да по том питању нешто учини, требало би прво у школе да врати ОНО и ДСЗ са пратећом елементарном обуком и да се базичним спортским дисциплинама врати статус које су некада имали у школском и универзитетском систему.
  • gogo

    12.05.2022 08:34
    od balavca do ministra
    Uvek se pitam kako je to moguće da se od balavaca prave ministri. Zašto su uvek poželjni mladi i neiskusni momci za velike funkcije. Da li ovakvi imaju prednost i zbog čega. E sada, ako ćemo o Stefanoviću, sa Megatrenda, šta tu ima da se priča, čovek je zalutao zahvaljujući onome kome je bio simpatičan. Ako ćemo o Vulinu, šta i tu reći, čovek nije video vojske, nije držao pušku već možda neki špric, a postao ministar odbrane, pa ministar policije. Za ovakve kadrovske propuste niko ne snosi posledice a narod plaća ovakav nekvalitet od ministara. Normalan čovek u Srbiji izgubi volju za životom, zato nam mladi odlaze iz zemlje, što od ovakvih stručnjaka ne mogu da se zaposle.
  • Tja

    12.05.2022 06:45
    @Nina

    Vide se posledice neodlazaka u školu. Pošto je očigledno da si mali debil koji nije video komunizma osim na 9gagu, za vreme istog se itekako išlo u vojsku. I ljudi su imali šta da brane. Čije fabrike i resurse danas brane? Razumem da si bot i da je greota trošiti reči na vas, ali bar razmislite dve sekunde pre nego što izlupetate.
  • Rodja

    12.05.2022 00:16
    Priprema za kraj
    Vojni rok se uvodi zbog rata koji dolazi, a mi ga necemo moci izbeci, nazalost... Ukrajina je tek pocetak, za dve godine gorice sve od Atlantika do Pacifika. Mozda izbegnu oni juzno od Ekvatora.
  • Uskok

    12.05.2022 00:07
    Budalaština
    Ja sam odslužio u JNA, devedesetih bio učesnik u dva rata i dalje ne vidim svrhu postojanja ove institucije. Osim da budemo topovsko meso za nečije ludačke ciljeve. Ta naša vojska nam je ostala dužna mnogo odgovora...npr. šta se desilo sa dvojicom vojnika u Topčideru?
    Ćutanje im sigurno podiže rejting u narodu!
  • Novosadjanka

    11.05.2022 15:14
    Sećam se vojske od pre 23 godine, dečko mi je tada služio. Uniforme nemaju, sve kompletno rotiraju iste gaće, čarape, uniforme od pre 50 godina, sve prljavo pocepano uništeno i pogrešne veličine. Hrana konzerve stare i po 10 i više godina, rizi bizi, sir tvrd k'o sapun (pišem iz druge ruke), dvopek jawbreaker itd, oružje isto staro dotrajalo, sve se raspada. Posle ih sve poslali da ratuju, neki se ozračili na Kosovu dobili leukemiju i pomrli i nikom ništa! ostali se vratili kako ko u manje-više komada. Vojska od pre 30 godina još 1000x gore. Izginuli u građanskom ratu, vratili se polu-invalidi, nikad ni dinara nisu videli... A sad država ima još manje para. Čime će da hrane vojsku? Da ih oblače? Ma, neko nas priprema na "rat" koji njima na vlasti treba a ne nama. Ne može!
  • Arčibald Rajs

    11.05.2022 00:54
    @ns ja
    U pravu ste.
  • Protiv

    10.05.2022 12:23
    Loše uspomene
    Ratni huškači i ekstremni nacionalisti su imali svoju priliku devededetih. Ovo udaranje u ratne bubnjeve mi ne sluti na dobro. Neću ponovo to da proživljavam.
  • ns ja

    10.05.2022 09:23
    Shvatite, ne mogu da regrutuju i pošalju u smrt mladiće koji nemaju zvanično odslužen vojni rok!!! Tako da što se njih tiče, OK je i 2 nedelje da odsluže-njima je papir važan a ne naša deca i naša(tj.njihova!) država!!!
    Drugo, zbog objektivnosti javnog mnjenja i rodne ravnopravnosti, obavezno i devojke da budu uključene u obavezu služenja domovini!!! Tako bismo dobili bolju sliku velikih patriJota (Mi smo za da vi služite, a naša deca moraju da studiraju u Londonu nakon što su ZGAZILA devojku na semaforu našim novim BMW-om "Ž.Mitrović")
    Eno im istetoviranih narkodilerčina, DB-ovskih debila, "navijača" i kladioničara - ionako im DB (Država) već podebelo plaća nove sive audije, kokain, splavove, restorane, kur.ve, gajbe i teretane...a i dobro su ih naoružali, pa neka oni brane OVO što se i danas po inerciji zove "Srbija" mada nema tu ni S od Srbije!!!
    Takođe nemojte se šokirati kada ovaj "naš", bude regrutovao i mobilisao našu decu i počeo da ih šalje na istočni front protiv Rusije(!!!???) - za interese "partnerske" EU (vaskrsle fašističke Nemačke), jer kad neko izdaje on to radi do kraja, korak po korak (sve kao ne bismo mi, ali moramo...pa gledajte samo!!!)
    Ej mi nemamo ni protivgradne rakete, kupili jedan kamion PVO od Kine da pokrijemo čitav Liman!? (ili pre će biti krug dvojke)
    Svi vi koji se NISTE nakrali stanova, fabrika, hektara zemlje...nemojte da se ložite-nemamo mi ŠTA, ni sa čim, ni od koga da branimo-osim OD NAS SAMIH (ovih naših lopova)!!!
  • Aki

    09.05.2022 22:31
    Uzas
    Problem je u tome sto vracanje vojnog roka podrzavaju okoreli jna penzionisana vojna lica i po neki gradjanin koji je odsluzio vojsku a omladina ne podrzava a vlast pravi sliku kako omladina jedva ceka laz jer ako toliko zele sto ne idu u dobrovoljnu vojsku tako da nas vucic obmanjuje niko ne zeli ni v od vojske moj komsija je bio u rat na kosmetu, njegov tata isto ratovo pi hr i bih moj tata u hr niko od njih ne podrzava vojsku nit ja imam dva sina i ne zelim da sluze korumpiranoj vlasti i lopovima nek ide Danilo i ostali sinovi velikana ne oni ce na faksove po inostranstvu a nasa deca nek se muce ne ne blokade puteva i pritisak da se ovom buzdovanu od predsednika izbije ta ideja iz glave takodje rezevni sastav ukinuti nek gospodin vrhovni komandant placa vece plate i bolje uslove rada pa mu profesionalci nece odlaziti iz vojske toliko.
  • Brlj

    09.05.2022 17:36
    FFS
    Ne mogu oni da me "nauče" koliko ja neću da naučim. Gube oni moje vreme, gubim ja njihovo, pavim se glup, neuk, smotan. Pa ko duže izdrži, meni bar plačaju. (tih famoznih 28.000). Na skali od 1 do 5? Nula ko' krompir.
    Ja tu nisam svojom voljom i ćao.
  • Лиманац

    09.05.2022 14:17
    Живела Србија!
    То што неко сматра да је обавезан војни рок бесмислен и непотребан, његова је лична ствар и неће утицати на одлуку о враћању те обавезе.
  • Дуле

    08.05.2022 23:54
    Војску немамо али имамо станове за 5000 безбедњака.Нек му они ратују.
  • adv Dragan Petrić

    08.05.2022 20:02
    Ne znam baš...
    Mislim da je cela ideja besmislena samo zato što je ad hoc napravljena u političke svrhe. Van toga, stvarno mislim da je vojni rok potreban - zato što NEMA rezerve koja je vojno obučena. Nema.. ostarili ljudi..
    ALI - i to je ogromno ''ALI'' - trenutno (nažalost) može Vojska da primi i 300 regruta - opet neće znati ŠTA da radi sa njima. Zašto? Pa, jednostavno - NEMA jedinica koje bi se bavili 100% obukom, ali ima jedinica koje bi im podelili metle da čiste kasarnu, zato što je neka BUDALA zamislila da kasarne predviđene za 3-4.000 ljudi izgledaju kao apoteke i kada imaju 50-100 ljudi.
    Tako da.. to je problem. Vojska živi u 1965-oj, prašina na prozoru je najveći neprijatelj i to je jedino što se gleda. Neće se gledati da li ti mladići mogu da pogode 9 od 10 puta u crno na gađanju - ako pre toga ne metlaju, kose travu i ne čiste lišće/sneg, pošto je čistoća jedino bitna za sve kontrole u Vojsci. Te iste kontrole imaju svoje čistače/-ice, ali je argument uvek ''kako sam ja mogao 1985-e?''.. mogao si, zato što si tada tukao 3-4 prosečne plate i dobio stan.
    Loše loše loše... ne može izaći na dobro osim ako se ne napravi potpuno druga Strategija odbrane (a neće). Tenkista, padobranac, inžinjerac, protivavionac, protivtenkista, snajperista - NE MOŽE da se napravi za 3 meseca.. Imaćemo samo regrutnu komunalnu službu u okviru Vojske - regrute koji daju stražu, čiste lišće/sneg, kose travu.. zarad toga da se VRHOVNI komandant slika u okruženju kao da je u bolnici..
  • Jebivetar

    08.05.2022 19:54
    Kosovo je srbija
    Dok se u udzbenicima nalazi i uci decu da kosovo nije srbija zasto bi ta ista deca isla u vojsku koja je poenta ??
  • Vojnik

    08.05.2022 18:39
    Mislim...
    ...da je bolje samo deo tog novca uložiti u postojeću vojsku (opremu, plate...). I time povećati kvalitet i kvantitet popune.
  • stane

    08.05.2022 17:54
    vojni rok
    mislim da bi trebalo obuciti i ovu omladinu o osnovnim elementima rukovanja naoruzanjem, ali ne da bi u slucaju neke krize utcajni ljudi da svoju decu sklone u Evropske metropole gde bi se provodili a kad prodje kriza evo njih da vladaju, bar nas istorija uci da je to tako
  • Ja

    08.05.2022 17:02
    Majka sina
    Treba da ide, nauci da se brani, ako išta kako da reaguje u kriznim situacijama! Poplave, zemljotresi, rat biološki atomski itd.
  • Pozdrav

    08.05.2022 16:24
    Za
    Željka, Franca, Baneta i mnoge druge "muškarčine" koje je vojska takvima "napravila". Molim da ne se&u! Svi ste vi imali priliku da se do sada pokažete, ovde bilo svega i svačega protekle 3 decenije. Nešto ne vidim da nam sjajno ide muškarčine! I sta ćemo sad? Od ove mladeži koja na svet, obrazovanje, putovanja,... treba da misli vi bi ratnike da pravite? Ajte vi lepo u Ukrajinu pa na jednu ili drugu stranu, makar da "muški" krcite ruševine ili pomažete ranjenima. Manite se propovedi zavaljeni u svoje krevete dok srcete kafu zadrigli od "ratovanja" sa prasetinom.
  • племић

    08.05.2022 16:15
    за војни рок
    по чему бесмислено?
    наравно да треба да се одслужи војни рок и да младићи нешто науче, ако ништа макар и зрно дисциплине.
    замисли за две три генерације лозе каквих ће монструма бити и запитај се шта ћеш пренети на своје дете.
  • Ahab

    08.05.2022 14:30
    Na skali gluposti od 1 do 5 cista DESETKA!
    A svi vi "svajcarci", kada ova tvorovska kloaka od teritorije po ekonomskim merilima bude PROMIL jedne Svajcarske-ima smisla porediti se i usvajati njihove principe.
    Do tada-glavu u pesak i oci u preCednika, jer "samo on zna sve jade nase".
    Al zato svoje...
  • pajo patak

    08.05.2022 14:20
    @Krenet
    čoveče premutovao si k i n.
  • Bane

    08.05.2022 14:02
    Preci
    Da nasi preci nisu isli u vojsku i ratovali nas ne bi ni bilo. Brinu me samo ovi sto se depiliraju kako ce se provesti. Nego glancajte cizme pa polako oprostajna
  • pajo patak

    08.05.2022 13:55
    @Nina
    ako neko piše tekst pod svojim imenom onda je isti sigurno subjektivan, a kada neko kao npr. Nina napiše komentar na taj tekst može samo da se razočara, a ne razočaruje ( pogotovo ne sve više ), a preci neka počivaju u miru, makar bili i komunisti.
  • Ćoravi desk

    08.05.2022 13:50
    Zašto samo muškarci?
  • telepčan NS

    08.05.2022 13:40
    Kadrovi
    90 dana nije korektno prema Vulinu, on je služio 14 dana i iz vojske je izašao sa činom
    pukovnika i Letačkom značkom. Onda bi ovi koji služe 90 dana trebalo da po odsluženju
    dobiju činove Generala i da stoje mirno isalutiraju ministru vojnom sa falsifikovan diplomom
    i lažnim doktoratom. Živelo obavezno služenje vojnog roka po pameti AV !!!
  • Vladan

    08.05.2022 13:30
    @Franc

    Sudeći po anketi, mi "društveno neodgovorni" smo u debeloj većini, tako da ti možeš da pališ negde drugde ako ti se ovde ne viđa.
  • Nema buducnosti

    08.05.2022 13:25
    Svetlana@ Postovana Svetlana, ako i dalje postoji potreba da vasem punoletnom sinu vi upravljate postupcima, vaspitali ste i podigli debila. Ako vam je za utehu, ocigledno nije jedini. Dovidjenja.
  • Željko

    08.05.2022 13:19
    Vojni rok
    Vojska od dečaka napravi čoveka. Ovako, trećina dečaka su kao devojčice. Zapad strpljivo uništava Srbiju, jedan od načina su "muškarčići". Vojska DA, ali regrute tretirati bez pedigrea.
  • Franc

    08.05.2022 13:04
    Dezeeteri
    Samo pojedinci koji su sebični i društveno neodgovorni misle samo o sebi, ne znaju šta je kolektiv i kako se on stvara s da se ne izgubi ljudsko u njima. Ko preti Švajcarcima, pa oni imaju obavezu, a za predložena 3meseca nauči se osnovno da možete da se odbranite.
  • Levi

    08.05.2022 13:02
    Na skali , Fa Fa ...
    Po skali od 1 do 5 , u kladionice i vojsku se mora ići .
    Jel tako .
  • Djekson

    08.05.2022 12:48
    Vojska
    Zelite Reci da smo mi Budale koji smo Sluzili 12 meseci
    U Vojsci se Stasa u Pravog Coveka
    Uce se Mnoge Stvari
    Ko to ne Razume Dzaba mu i Nacrtati
  • Sin Jedinac

    08.05.2022 12:34
    Cirkus parada
    Za ovakvu zemlju i komadanta Nikad !
  • Roki koki

    08.05.2022 12:28
    Vojska ima svoje mane i vrline.Vrline su to sto steknes neke radne navike,imas nadredjenog i slusas naredjenja i izvrzavas.Sto moze biti vrlo korisno ali isto tako imas i ogromne mane…mozes da vidis i ono sto mozda i ne bi trebao i nadjes se u situaciju opasnoj po zivot…Ne daj Boze da se zarati znate kako je bilo 98’ 99’ …Momci koji su skoro na svet dosli su baceni u prve redove…nevešti i neobučeni to je velika tuga i sramota za jednu državu…mislim da nije potreban vojni rok jer ako dodje do ratnog stanja protiv velike sile mi nemamo sanse al ako vec dodje do katastrofa kao sto je moguce na kosovu i u bosni nek se salje ta zandarmerija i vojska sto navodno glatko mogu da obave posa…
  • @Nina

    08.05.2022 12:24
    Vidi sreco, nisi bila tamo(vojsci).
    Tako da sta god ti mislila, mislis pogresno. Prvo naucis da nikom ne verujes jer ce ti pantalone ukrasti. Naucis da hvatas maglu, ako oficiri skontaju da radis ok, odmah ce da te spakuju da radis mesto njih. Onda se zarati, pa te posalju bez metka i u jednom danu izgine toliko momaka.... Ma vidi bolje da nisi nista pisala.... Sram da te bude.....
  • Mastodont

    08.05.2022 12:16
    @NN

    Pa mi već živimo tu gde ni u ludilu ne sme da vam padne da pokušate da nas terate u vojsku. Ako nisi ubeđen, slobodno mi dođi na vrata pa ćeš da vidiš kako ćeš proći.
  • Mama B

    08.05.2022 12:06
    Hvala Bogu imam kcerke
    Za koju drzavu da ginu momci
  • Buzdika

    08.05.2022 12:03
    Znaci, ne verujem koliko pekmeza ima. Sta dramite zbog 90 dana? Sluzenje vojske treba da vam bude cast. I treba da traje minimim 12 meseci. A ne kao ova danasnja omladina, ne znaju da operu krmelje do podne
  • Slucaj

    08.05.2022 12:02
    @Krenet
    Za to sto pominjete jedinice lokalne samouprave formiraju jedinice civilne zastite. Necemo valjda na konak u vojsku da bismo naucili da damo vestacko disanje? Elem, ideja je bila da oni koji su odsluzili komentarisu, a ne da mi koji nemamo pojma mlatimo praznu slamu.
  • Gajo

    08.05.2022 12:00
    @Nina
    Pa ništa Vas ne sprečava da se prijavite kao žena u vojsku. Eto dajte primer. Što se mene tiče, odslužio sam 15 meseci vojnog roka u miru (pod komunistima)+ 2 meseca na ratištu gratis (pod nacionalistima) i ne bih nikom poželeo ni jedno ni drugo. Takođe, i preci su mi bili u svim ratovima u dvadesetom veku i uredno ginuli, a preživeli baš nešto nisu bili radi da govore o tome, a pogotovo o tome kakav ih je mir sačekao. Dakle, kada Vam je sve to "Strašno" lepo se prijavite Vi, Vaš sin ili ćerka, pa da posle znate o čemu pišete.
  • Dr

    08.05.2022 11:45
    Nije trebalo ni ukidati
    Vojni rok od 90 dana: budalaština!
    Treba vratiti obavezno služenje vojnog roka za muškarce 12 meseci, kako je i bilo. Nije ga trebalo ni ukidati!!! Za žene - dobrovoljno, ko hoće...

    Kukaju metroseksualci, influenseri, lgbt, otačastvenici, lažni desničari, paraziti iz farmi, parova i ostali zabludeli, zastranili i moralno propali "ponosni" naslednici "srbske" ponosne istorije (sarkastičan sam).
  • ××

    08.05.2022 11:44
    Nema smisla citati komentare , dati priliku i 200€ svima koji hoce da se isele iz Srbije i aj cao.
  • Cccc

    08.05.2022 11:43

    A vi sto se sirite kako necete dati decu u vojsku hahahahahaha pa vi ćete prvi šatore razapinjatil za ispracaje.
    Nego šta kažu kladionice o umetnici???
  • KinNS

    08.05.2022 11:40
    potpuno besmisleno
    Vojna industrija, nacin ratovanja i oruzje su toliko napredovali da je jedino smisleno imati profesionalnu, visoko obucenu vojsku. Dalje, rodoljublje ili bilo koja druga vrednost ne moze se nauciti u vojsci i zbog toga sto su nadredjeni moralni odroni i samim tim ne predstavljaju autoritet bilo kom normalnom coveku, a vrednosti se ionako donose iz kuce.

    Mozda bi se moglo razgovarati o obavezi da sva punoletna lica prodju obuku vezanu za prvu pomoc ili aktivnosti u slucaju elementarnih nepogoda i epidemije, ali to ne spada u nadleznost vojske.

    Sve u svemu, opet jedno mazanje ociju od strane potpunih diletanata koji ne bi bili u stanju da valjano vode ni mesnu zajednicu.
  • hej vojnici...

    08.05.2022 11:37
    Umesto vojske uvesti npr. mesec dana obavezno i za devojke i za momke da prodju neki vid obuke - prva pomoc, snalazenje u prirodi, poligoni, radio veze i sl. To sve moze da se uradi u kasarnama koje sad zvrje prazne i cekaju da neko na njihovom mestu sazida dvadesetospratnice. A ko voli vojsku, puske, uniforme, moze joj se i prikljuciti.
  • E

    08.05.2022 11:18
    @Nina
    Daste izgubili nekog,bliskog u vojsci nebi,pisali takve bolesne,komentare! Sramite se...ako imate,srama uopste?!!!
  • Istina

    08.05.2022 11:18
    Vojnik
    Moj sin neće ići!
  • Mare

    08.05.2022 11:16
    Glupost teska
    Ko smo mi?? Sta smo mi?? Jedan golub protiv lesinara! Imamo vojnu opremu u vrednosti 3 rakete NATOa, kurobecamo se nekom "neutralnoscu" i jadnim S1 sistemom koji hvata bednih 25km.....boze me sacuvaj, mozemo se braniti od MK i CG eventualno, da ginu deca da bi se posle nazvali herojima na nekim betonskim plocama???! Eno ti stotine hiljada HEROJA po zidovima i spomenicima a nas je jedva 7 miliona i sve nas je manje!
  • Sanja

    08.05.2022 11:15
    Patriotizam, rodoljublje
    Svi mi koji smo ostali ovde ocigledno volimo svoju zemlju. Svi oni koji su otisli jer su morali ne znaci da ne vole svoju zemlju vec da zemlja (politicari) nije volela njih.
    Sta je to patriotizam?
    Da li smo patriote ako idemo u vojsku? Mislim da su vece patriote osobe koje ne bacaju smece po ulici, kulturno se ponasaju u svom okruzenju, uvazavaju zakone, ne prave sranja, to su patriote, oni pokazuju koliko vole svoju zemlju...
    Ja imam sina, ukoliko ovo dodje na snagu, ja prva gledam gde cu se izmestiti u inostranstvo. Moze mi se programer sam ali nisam htela da odem jer volim svoju zemlju. Volim svoj dom i ne bih da odlazim. Ugroze li mi sina sa ovakvim glupostima eto mene negde gde ovakav tretman nece dobiti.
  • Djomla

    08.05.2022 11:15
    I za I protiv
    Protiv sam ako idu zbog drzave koja hoce da glumi jaku vojsku.ali sam za zbog neke discipline koja omladini fali neke rutine ustajanja rano,slaganja svojih stvari, slusanja nadredjenih.prosirenja prijateljstva dalje od svoje okoline.
  • NN

    08.05.2022 11:12
    Svetlana @ I vi mislite da to tako funkcionise?? Moja seka-persa je nesposobna za vojsku i cao? Ako to tako negde moze, idite tamo da zivite. A ne moze bas nigde.
  • bivši vojnik

    08.05.2022 11:11
    neće proći
    Bude li nametnuo obavezu vojnog roka imaće uragan na ulici, ne kao Rio Tinto nego mnogo, mnogo gore, jer nije isto kad udariš na vazduh, vodu i zemlju i kad hoćeš da "vaspitavaš" decu. Kreni od svoje, našu ne diraj!!!
  • Dejan

    08.05.2022 11:09
    Katastrofa
    Ne pada mi napamet da idem u vojsku i tačka. Ako se uvede obavezno selim iz ove države. Nama mladima ne znaju ništa drugo ponuditi osim vojske.
  • pawlle

    08.05.2022 11:04
    koliko je besmislen ovaj preCednik ,na skali od 0-1000000000000000000000000000
  • ns ja

    08.05.2022 11:00
    Možda, samo možda ne bi bilo potpuno besmisleno TEK nakon što Mitrovićev sin ode na robiju zbog ubistva, Mali ne bude ništa u vlasti i vrati stanove i ostalu imovinu koju je njegov tata "privatizovao", Stefanović da odgovara za "poslove"pokojnog mu oca-pljačku vojne industrije! Vulin sad kad je "odslužio" vjni rok da ide svake godine tri meseca u rezervu pod punom opremom, a u RAT prvi on, Vučićev sin Danilo, i Mitrovićev kad odrobija, braca Andrej i ostala bagra kada plate i odgovaraju za počinjene kombinacije protiv Države....ovako neka oni sami sebi brane ovu njihovu privatnu državu od koje su napravili protektorat, teritoriju
  • Alane Oprosti

    08.05.2022 10:59
    Ljudi ne palite se, nema od toga ništa. Moraju se uvesti sankcije Rusiji i priznati Kosovo, pa treba skrenuti pažnju javnosti sa tih osetljivih tema.
  • Svetlana

    08.05.2022 10:55
    Ja tako mislim
    Da se ovi mladi momci žrtvuju za nečije ideale,da nauče da barataju oružjem i da ratuju? Za koga,za čega?Moj sin neće ići i tačka.
  • Mita se pita

    08.05.2022 10:53
    ??
    Jel moguce da se ovo govno od vojnog roka uvodi, ae prijatelju posalji ti prvo svog sina da sluzi vojni rok od 90 dana. Posle cemo mi smrtnici da idemo.
  • Grundfos

    08.05.2022 10:53
    Vojska
    Čitam i ne verujem! Žene su za vojni rok,a muškarci kukaju ko babetine. Juče sednem u kafić i gledem kako muškarci kako dolaze ljube jedni druge!? Tri meseca je obuka od koje ti neće biti ništa,a upoznaš jako puno ljudi i nakon toga imaš veze i vezice po celoj Srbiji(PRIJATELJE)!!! Bio sam u VSCG. Upoznao sjajne ljude,fantastična druženja,nešto novo viđeno naučeno. Današnji muškarci bitno da puste bradurinu i da se napumpaju i odaju ko seka perse.
  • Инспектор Вишекруна

    08.05.2022 10:40
    Na skali od 1 do 5
    Минимално 14!
  • Za sve ove

    08.05.2022 10:40
    Sto bi
    Da vojska vaspitava sinove? Koji je to nivo bespomoćnosti i debilnosti pa da misliš kako ti vojska, škola,... vaspitava dete. To što su "feminizirani", "nesposobni", kilavi, neradni,... nije došlo samo od sebe. To da zahvale mami i tati sa kojima su rasli. Sve iz kuće dolazi dragi moji. U vojsci ljudi gube vreme. Ko hoće da ratuje eto mu po belom svetu mogućnosti. AV svoju čuva, a moje bi da uniformise. Mrš stoko!
  • Kosta BG

    08.05.2022 10:38
    Imaće narod na Gazeli
    Svakoga sa kim sa pričao juče u vezi ove teme i od roditelja i mladića svi do jednog kažu"Bude li uveo vojni rok neće mu nijedan auto proći na Gazeli 10 dana".

    Ne znam kako je u Novom Sadu ali ono u podnaslovu ako su pijačari izdejstvovali svoje stavove nakon 3 sata blokirane Gazele i blokiranog glavno auto puta,zamislite roditelje i rođake svih tih regruta šta će biti.3 dana blokiraće Gazelu ne 2 sata.Po ceni i zatvora i života.Kažu"Bolje služiti vojni rok na Gazeli svakog dana od jutra do mraka na Novom Beogradu nego u smrdljivim kasarnama.Biće i druženja i pesama i svega.I to lepi presednik dobro zna šta će biti ako to uvede.Samo čeka obaveštajne službe da mu to potvrde.Ceo Beograd staje na nedelju dana bude li to uveo...".

  • Krenet

    08.05.2022 10:37
    Ko bi od svih vas mogao uspesno da pruzi prvu pomoc? Sta da se radi u slucaju teroristickog napada, poplava, elementarnih nepogoda? Kako se ponasati u slucaju rata? Za sva egzistencijalna pitanja vezana za opstanak i funkcionisanje jednog drustva potrebna je obuka svih punoletnih lica i na svakih par godina podsecanje kroz vezbe. Vojsku mozda vratiti ali po merama novih izazova. Edukacija je bitna i vezbe. Da ti neko ko je radno sposoban sedi i prdi od dosade tri meseca, nema smisla.
  • Ns021

    08.05.2022 10:31
    Kako god
    moj ne ide!!!!!
  • Dragoljub

    08.05.2022 10:14
    Ne dam svoje dete po cenu živo
    Služenje vojske je besmisleno. Svuda oko nas su NATO zemlje koje imaju savremeniju opremu i naoružanje i kada bi s bilo kojom zaratili ušli bi u Srbiju i okupirali je za nekoliko dana. Zato cilj treba da nam bude da uđemo u NATO i da učestvujemo u zajedničkoj odbrani sa NATO zemljama. Ja mog sina u vojsku ovakve korumpirane države neću dati. Ko god po moje dete dođe na vrata dobiće metak u čelo. Nek pošalje Vučić svog sina koji se slika s Belivukom i kriminalcima u vojsku.
  • Dejan

    08.05.2022 10:12
    @calc
    Potpisujem,apsolutno besmisleno gubljenje godinu dana koje naravno nece da priznaju recimo u radni staz.
  • V

    08.05.2022 10:12
    V
    Ma nema nista od ove gluposti! Samo skretanja paznje od realnoh problema u koje smo kao zemlja upali! Plasiraj ovu pricu u narod a mi cemo valjati iza brega! Ovaj perid ce biti upamcenj kao najgori sa nimalo poverenja!
  • Rmr

    08.05.2022 10:10
    Ja služio i znam sigurno da moje dete neće, makar ćaća na robiju išao zbog toga.
  • Nimbus

    08.05.2022 09:55
    Podsvesno prizeljkujem da se uvede obavezno sluzenje. To bi mi verovatno bio poslednji okidac da se pakujem. Moj sin nece ici u vojsku, narocito Vucicevu.
  • Trt

    08.05.2022 09:52
    @Nina

    Ovaj tekst samo pokazuje koliko ste poremećeni i izolovani od stvarnosti vi koji mislit da služenje vojske ima nekog smisla.
  • Nenad Liscic

    08.05.2022 09:51
    Nenad Liscic
    Moja dva sina nejci sigurno ici u vojsku! Ko zeli niko mu nebrani! Vecina je za vojsku..koja vecina sns bratija! Sikter!
  • M

    08.05.2022 09:45
    @Nina
    Zaista nepisite,gluposti i nesolite,nekom rane! Zbog ove drzave sam postao,invalid jer sam 92 prisilno mobilisan i odveden golobrad na ratiste gde sam izgubio,puno mladih drugova i celu saku! Majka mije,preminula od stresa a ja sad,zivim na margini sa 15 hiljada socijane,pomoci! Dami nije,brata koji je pobega na vreme iz ove Smrdije koji me materijano,pomaze umro bih bukvalno od gladi!!! Mrsss! Sram davas bude i svakog ko ovo glupost,zagovara!!!
  • G pen

    08.05.2022 09:42
    Ponasanje se uci u porodici a za tih nekoliko meseci nece nauciti i to je sigurno. Ako su vam deca probisveti i drogerasi problem je u vama. I sluzbi koja promovise dziberluk vec vise od 30 godina a vi i dalje glasate za njih.
  • Teča

    08.05.2022 09:42
    Ta godina koju sam dao vojsci je apsolutno nepotrebno izgubljeno vreme. O količini kretena koje sam tamo sreo da i ne pišem.
  • Nervozni glasač

    08.05.2022 09:35
    Све што је на силу је бесмислено. Становништво је све старије и све нас је мање. Школски интернати и радне акције ( школе у природи, кампови ) су можда решење за развој самосталне, одговорне, стваралачке и слободне омладине. Али ни то не може на силу.
  • Aloo

    08.05.2022 09:32
    Aloo
    Aloo povecaj plate,izbaci stranacka zaposljavanja i sve sto ide uz to! Videces,rodoljublje,patriotizam,vrednocu..mladih! A Vojska,toje daleka,proslost! Ko zeli ide dobrovoljno i zivi od toga! Bilo nekada i nikad vise!!!
  • Boban

    08.05.2022 09:26
    Boban
    Ovo nije 20 vek,Monarhija,Jugoslavija,JNA,...ovo je 21 vek! Kada uzmemo u obzir od 90 do danas,koliko je mladih zivota igubjeno,narod prevaren,itd! Ko normalan moze,dati dete da pokloni,deo mladosti za koga? Nepostoji vise,poverenje u ovu drzavu! Ako AV zeli nerede,imace ih! Ali ovi,neredi ce biti istinski i bolni jer ovde nema,politike niti interesa!
  • stasa

    08.05.2022 09:23
    Samo neka vuku svoje femnizirane guzice u kasarne i neka nauce da namestaju krevet i da ne pljuju kad izadju na ulicu.
  • Krki

    08.05.2022 09:19
    Biće mnogo manje onih lezilebovića što nemaju poso i spavaju do popodni,a od popodne su u kladionici.bez rada nema ništa
  • Nina

    08.05.2022 09:19
    Strasno
    Ocekivala sam od ovog portala da ostane objektivan mexjutim svakom vescu dokazuje suprotno. Trebalo je postaviti pitanje ako vec toliko idete pasivno, "Da li je besmisleno" a ne Koliko je besmisleno?
    Uopste nije besmisleno, da su vam preci bili u ratovima i branili zemlju, znali biste koliko je Vojska bitna za svaku zemlju! Zaista iz dana u dan se sve vise razocarujem subjektivnim pisanjem tekstova. Verovatno komunisti.
  • Limanac

    08.05.2022 09:18
    Vidte ovako. Moja deca neće ići. Tačka.
  • Vojni kro

    08.05.2022 09:17
    Kakav crni rok druze jesi ti prsa? To da se obuce mladi punoletnici pa odma na kosovo i bosnu?
  • Pa

    08.05.2022 09:15
    Pa
    Pa zar necitate,novine i drustvene mreze,90% je protiv obaveznog,Vojnog roka! Neda je besmisleno,nego nema veze sa mozgom!1 do 5 = O!!!
  • Calc

    08.05.2022 09:14
    Godina u vojsci je bilo najbesmislenije potrošeno vreme. Jedino što sam naučio je koliko ima odvratnih, pokvarenih ljudi.
  • Gavril

    08.05.2022 09:11
    Fali vam broj 6 - Debilizam, a možda i još neki.
  • Toma

    08.05.2022 09:04
    vaspita se kod kuće
    Ko je bio primitivan kada je ušao, takav je i izašao. Korupcija, nepotizam, veze...
    Bapske priče.
  • rale

    08.05.2022 09:02
    Nikada neću zaboraviti starijeg kolegu iz kancelarije kako je bio veseo kada mu je sin zgubidan rešio da ode na šestomesečno služenje vojnog roka. Kao isprogramirane rečenice iz malog mozga izlazile su mu iz usta - biće mu sin vojnik, tamo će da se očeliči. Naravno u vojsci je našao apsolutno isto društvo kakvo je imao i kući i vratio se apsolutno isti kakav je i bio ćaći na gajbu da ide u teretanu i jede deset jaja dnevno.
  • Suština

    08.05.2022 09:02
    Zavrnuli su mu kohones pa sada baca na sve strane da zamajava.
  • Ja im kažem Rikverc!

    08.05.2022 09:00
    Besmisleno je isto kao i njegovo 2 sata obraćanje.
    Tema za zamajavanje.
    Izvuče je svaki put kada mu padne popularnost.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna