Na svim infrastrukturnim projektima u Srbiji su primetna velika kašnjenja, poslovi se ugovaraju mimo tenderske procedure, a cene radova su često dramatično veće od realnih.
Evo prošlo je 1 godina kako su se svečano otvorili radovi na tunelu kroz Fr. goru. Eno ih saniraju 25m klizišta koje tu odavno i znalo se da tu ne,mere. Samo da su 1m dnevno prokopali, dnevno bilo bi 365 x 2 i sa druge strane eto 730m od ukupno 3,5 km.
Ovako to izgleda
1. Razvijene zemlje
Političari maznu lovu, urade posao vrlo dobro, odlično.
2. SNS
Političari maznu lovu, urade posao nekako nedovoljno, dovoljno, dobro.
3. exDS (sve onošto je iz toga ekstraktovano)
Političari maznu lovu i polupaju svaku šansu da se bilo šta posle uradi, ispravi i obnovi.
"Autoput do svake palanke"
***************
Ako ne znate istinu uzmete google i ukucate "mreza planiranih autoputeva u Srbiji" i iskoci vam gomila mapa i tekstova o tome. Svi izgradjeni i autoputevi u izgradnji su predvidjeni prostornim planom RS jos iz doba vlade kojom je rukovodila preminula DS 2010 a davanje u ovom tekstu statusa "palanke" Kragujevcu, Uzicu ili Kraljevu predstavlja samo zlu nameru i elitisticko (iz bgd kruga dvojke) posmatranje Srbije. NS, KG, KR, ZR, PA, Zlatibor su gradovi i oblasti koje su po tekstu zasluzile naziv "palanki" i gradnja drumova ka njima je arcenje novca. Pazi kad i tamo zive gradjani Srbije a treba im dopustiti da i njihovi zivoti budu olaksani. OK, prica o "ugradnji" ima zestokih osnova i to neka buduca vlast treba da procesuira (a nece jer ce i ona biti kao ova danasnja, iskustvo nas to uci) ali mreza novih i brzih puteva Srbiji ipak treba.
Da je predsednik bio pametan i da je krpio puteve a novac negde odnosio i ostavljao za posle sto bi uradilo 99% srba ne on pravi puteve. Nevalja ti to predsednice.
Gradi se i to je dobro. Treba samo vise kontrole nad ucesnicima. Ali se nista ne odrzava, putevi i ulice prljavi, mostovi prljavi rdjavi. Zelenilo spava i placa podizvodjace... .
Na obilaznici oko BG nema semafora. Bio je jedan. Sada postoji 2 kruzna toka, pa je jos gore. Sreca je da se po BG uvek nadju kozije staze kojima mozes brze stici do cilja, bar kolima. Kamion(dzij)e i tako mrzim. Takodje, korisno bi bilo pomenuti da su svi autoputevi bili ucrtani u Prostornom planu RS 2010-2020. Ugradili bi se i oni prethodni ali ovi ni pardona nemaju. Ja licno mislim da je steta za polj. zemlj. i da, s obzirom da ne znaju da odrzavaju puteve, ne treba toliko novih da grade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Srbiji se gradi gde može da se "ugradi"
Autor: Nova ekonomija
Info
•15.05.2022.
•11:43
Komentari 12
novosadjan
Entomb
1. Razvijene zemlje
Političari maznu lovu, urade posao vrlo dobro, odlično.
2. SNS
Političari maznu lovu, urade posao nekako nedovoljno, dovoljno, dobro.
3. exDS (sve onošto je iz toga ekstraktovano)
Političari maznu lovu i polupaju svaku šansu da se bilo šta posle uradi, ispravi i obnovi.
dijasporac
***************
Ako ne znate istinu uzmete google i ukucate "mreza planiranih autoputeva u Srbiji" i iskoci vam gomila mapa i tekstova o tome. Svi izgradjeni i autoputevi u izgradnji su predvidjeni prostornim planom RS jos iz doba vlade kojom je rukovodila preminula DS 2010 a davanje u ovom tekstu statusa "palanke" Kragujevcu, Uzicu ili Kraljevu predstavlja samo zlu nameru i elitisticko (iz bgd kruga dvojke) posmatranje Srbije. NS, KG, KR, ZR, PA, Zlatibor su gradovi i oblasti koje su po tekstu zasluzile naziv "palanki" i gradnja drumova ka njima je arcenje novca. Pazi kad i tamo zive gradjani Srbije a treba im dopustiti da i njihovi zivoti budu olaksani. OK, prica o "ugradnji" ima zestokih osnova i to neka buduca vlast treba da procesuira (a nece jer ce i ona biti kao ova danasnja, iskustvo nas to uci) ali mreza novih i brzih puteva Srbiji ipak treba.
Ivan
B. B
Rotkvarija
Seljak
Joca
Ništa
Slucaj
Aga
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H