Izložba više od 100 srpskih oldtajmera prati sajam automobila, a vlasnici vozila vrednih i 200.000 evra kažu da ukoliko Srbija što pre ne donese zakon o oldtajmerima preti njihovo nestajanje.
Какви глупи коментари. Нисте прошли поред олдтајмера. Сваки шраф на месту, сигурнији и безбеднији од 90% ових са оглада из увоза што су прешли"178.000". Имам ново возило а рађе возим онај из 1993 који је у перфектном стању. Са њим могу било кад до Кине, да не бринем да ће нешто цркнути. Али га одржавам мушки. Само најбољи делови и све на време. Зато ће да траје још 30 година, да га наследе моји синови.
Rešenje: registracija auta starijeg od 30 godina 120.000 godišnje + 4 tehnička pregleda + obaveza od 3 meseca u Vojsci Srbije + 4 dobrovoljna davanja krvi + redovan odlazak na mitinge SNS... Pa ko voli, nek izvoli...
nizak standard gradjana, niko normalan ne bi vozio krntiju, da moze da priusti nesto bolje. Doduse ima nesto i u mentalitetu, poznanik iz Austrije mi kaze da ima prijatelja, naseg coveka koji tamo tera neki BMW sa kraja 80ih. Na pitanje sto pobogu, pa bas zbog tog zakona o oldtajmerima. Granica je navedenih 30 godina, auto je odrzavan i u redu je, prolazi registraciju, koja je 10 puta jeftinija, pobogu to je oldtajmer i normalni ljudi bi ga vozili retko, samo za prikazivanje, a ovaj nas ga cepa svaki dan. Dosetio se covek, a nece drzava menjati zakone zbog balkanaca, to je ipak drzava, u kojoj izdat dokument vazi, ne menja se, svaki put kad drzavi zatrebaju pare, njegova austrijska vozacka je jos uvek ko nase stare, Prijatelj iz ceske mi kaze da tamo ima vozila koje imaju jos uvek tablice na kojima su oznake Cehoslovacke, tablice se ne menjaju na x godina, vec dok su oznake citljive tablice su u redu. Dakle ovde stalno vodimo borbu sa kriminalnom vlascu koja nam otima pare za gluposti, osiromasuje nas, a uvodi standarde ko da smo iz Belgije ili Norveske.....
golf1 i 2 jeste oldtimer.
Ja sam se smorio i prodao sve aute sto sam imao starije od 40godina....kad ti decko na tehnickom traži atest proizvodjaca za 5sedista, posto u katalogu buba (nova) ima 4, il dok mu objasnim da ne trebaju pojasi nazad...
Možda da probate da objasnite Krkobabiću da imate problem sa automobilima, starim od 70-120 godina, on kao ministar bi mogao to da reši. Njemu je u interesu da učlani oltajmere u stranku - kad glasaju penzosi, mrtvaci, mogu i oltajmeri.
Izgubili ste me kod onog "nazalost" za Golfa 2. Auto koji se toliko pokazao i dokazao, ne zasluzuje da se o njemu govori sa nipodastavanjem. Svakako je bolji od nekog Fiata ili Pezoa iz ranih 80-tih, koji su korodirali vec u fabrici. Uostalom, auto koji sluzi samo za pokazivanje i ne moze da se vozi svaki dan, ni ne zavredjuje ni da bude registrovan.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Neophodan poseban zakon o oldtajmerima u Srbiji, preti im nestajanje
Autor: Tanjug
Info
•15.05.2022.
•13:28
Komentari 7
Ramirez
Sabahudin
DragCHE
jovan2
Ja sam se smorio i prodao sve aute sto sam imao starije od 40godina....kad ti decko na tehnickom traži atest proizvodjaca za 5sedista, posto u katalogu buba (nova) ima 4, il dok mu objasnim da ne trebaju pojasi nazad...
Mile rent-a mozak
bljuc
lala banat
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H