Prvi sastanak radne grupe koja će se u pregovorima sa Stelantisom baviti rešavanjem pitanja u vezi sa statusom radnika za koje nema posla u toj fabrici u naredne dve godine biće održan danas.
Dragi Nemanja, ideja za flotnu nabavku je odlična!
U stvari, naprednjački režim i jeste to uradio, ali sa škodama tako da kragujevačka fabrika nije spasena.
Naš gradonačelnik, batinaši iz Šapca i sl. se voze u novim škodama a ogromne pare su završile kod ...
(I dalje) vozim Fiata proizvedenog u KG i kupljenog novog, da ne ispadne da samo pljujem:
Realno, vozila iz kragujevačke fabrike su preskupa za ono što nude krajnjem kupcu, plus naša vlast je debelo zas*ala što nisu ni u jednom trenutku odradili flotnu nabavku za institucije i na taj način obezbedili potražnju/proizvodnju. Da nije bilo onog "staro za novo" programa i subvencionisanog kredita, ne bi prodali ni desetinu automobila koje jesu.
Zapadne firme u Srbiji su fabrike od kartona, u kojima se puno radi , a malo zaradi. Plus su nesigurne investicije, videli smo to odkad je izbio rat u Ukrajini. Odjednom za rat 2000 km daleko zapad Srbiji preti i postavlja ultimatume ? Ko je lud sa zapadnom firmom od sad da ulaze u Srbiji ? Pa oni ce da prete da ce da odu ako sutra izbije rat u Africi, a Srbija ne uvede sankcije Zibambveu. Takve investicije Srbiji ne trebaju. Srbiju treba pretvoriti u Free Zonu za trgovinu Zapada i Istoka, ponuditi Kini na Dunavu mesto koje hoce da napravi svoju luku, nama da se placa carina i porez, sve ostalo Kinesko na 99 god. Kao recimo Hong Kong ili Singapur najbogatija drzava na svetu. Srbija na osnovu geografskog (reka Dunav, auto-put,pruga Solun, Beograd-Budimpesta) i politickog neutralnog polozaja moze da zivi kao Svajcarska, samo nas neko vuce na drugu stranu, a taj hoce da nam preuzme Kinu
Ne pristati.Sećam se prevare na železnici AD Srbija Kargo kad su otpustili nekoliko hilhada ljudi,prisilno pre vremena penzionisali i time im umanjili penzije za 20%.Ostali članovi SNS,predsednici sindikata,alkoholičari,ne radnici.Ppgledajte na čega liči urušeni depp u Nobom Sadu u Ložioničkoj.Lagali da ko ne potpiše "dobrovoljni" otkaz gubi otpremninu od 200 evra pp godini.Nisu smeli objaviti imena otpuštenij već tadno mesto,godina života i staža
Naš premijer se zahvaljuje Američkoj privrednoj komori ona se njima zahvaljuje,oni ovde imaju svoje lične iterese i sve rade zbog para a nama dobro biti neće,kako lako zaboravljamo i kako se lako prodamo,što vam ti Amerikanci nisu rešili problem sa Fijatom u Kragujevcu to su vaši pajtosi od njih dobijate uputstva kako da nas unazadite,dokle,dokle idu vaši apetiti hoćete da kao ukrajinski narod(zbog im pametnog predsednika)plaćamo vašu pohlepu.Već su nas ojadili treba još šta treba,da pustimo Šolca,puštamo u Srbiju sve one koji su nam radili ili nam rade o glavi.
Tako će nam biti dokle god se političari budu otimali da otvaraju nove sega-mega pogone na poklonjenom zemljištu koji zaposle onda gomilu jeftinih radnika, a da ni ne znaju šta će sa njima više od par godina.
Od samog početka, od 48 miliona eura koje će država dati Stelantisu da se Prvorođenu pojavi u odgovarajućem trenutku kada drama dostigne vrhunac i reši pitanje radnika FIAT-a je jasno koji je scenario.
A mi smi ili veverice ili glupani i idioti.
Ovde bi svi leba bez motike, Zamisli - nema volje da se za radnike koji žele da ostanu u fabrici obezbedi "minimalac" za plaćeno odsustvo dok ne počne proizvodnja novog električnog vozila, odnosno do 2024. godine-. Koliko treba biti bezobrazan , zatrovanog uma, tražiš 2 godine da te neko placa nizašta. To i jeste naš problem, niko ne poštuje tudji novac, vreme, svojinu , a svoj dinar je vredan ko naftna industrija. Tražite drugi posao, komunjare.
Krenulo prisilno raseljavanje gradjana ,jeftine bedne radne snage Srbije.
Pristaju!Kako ja kao pojedinac mogu da im pomognem?
Oni traže pomoć od " svojih " sindikalnih predstavnika i namesnika u Vladi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Danas prvi sastanak o sudbini radnika Fijata: Da li ima ili nema volje za minimalac?
Autor: Beta
Info
•09.06.2022.
•07:16
Komentari 15
Istine radi ...
U stvari, naprednjački režim i jeste to uradio, ali sa škodama tako da kragujevačka fabrika nije spasena.
Naš gradonačelnik, batinaši iz Šapca i sl. se voze u novim škodama a ogromne pare su završile kod ...
MK
"Nikada ne govorite istinu ljudima koji je nisu dostojni."
- Mark Twain.
Куп је битан
Nemanja
Realno, vozila iz kragujevačke fabrike su preskupa za ono što nude krajnjem kupcu, plus naša vlast je debelo zas*ala što nisu ni u jednom trenutku odradili flotnu nabavku za institucije i na taj način obezbedili potražnju/proizvodnju. Da nije bilo onog "staro za novo" programa i subvencionisanog kredita, ne bi prodali ni desetinu automobila koje jesu.
Fabrike od kartona
Dragan
Milete
rale
MonteDushano
;)
Veverice
27.05.2022 • 08:15
Od samog početka, od 48 miliona eura koje će država dati Stelantisu da se Prvorođenu pojavi u odgovarajućem trenutku kada drama dostigne vrhunac i reši pitanje radnika FIAT-a je jasno koji je scenario.
A mi smi ili veverice ili glupani i idioti.
Jovan
Fuj
Pristaju!Kako ja kao pojedinac mogu da im pomognem?
Oni traže pomoć od " svojih " sindikalnih predstavnika i namesnika u Vladi.
Ja
Pečalbarstvo!
Pljuc
Jacovitti
Da se primetiti da je vek postao daleko kraći nego što su naši politikanti predvideli...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H