Preduzeće "Srbija voz" saopštilo je da je danas oko 16:20 časova došlo do ponovnog kamenovanja brzog voza "Soko", kao i BG voza pri izlasku iz stanice Zemun.
Ta igraju se deca samo tradicionalne narodne igre kamena s ramena. A ovi odma graknuli kamenovanje. Kamenovanje je relikt mracne proslosti sad su u modi neke druge vrednosti..ljubav,mir ,stabilnost, dobrosusedski odnosi sa dzelatima.
Pre jedno mesec dana, vraćao sam se pre podne iz Bgd vozom i ispred zatvorene ž. stanice Čortanovci, jedan čovek je pozdravio voz, onako dugo i podobrano, srednjim prstom na obe uzdignute ruke.
Kanda je, Sremcima svega dosta, a izgleda da im voz predstavlja sinonim za korupcionašku vlast.
Pitajte konduktere vozova zašto su neki ljudi/klinci kamenovali Sokola, dobro će vam doći njihova prljava tajna, nastala od 2010. ako ne i ranije. Pravo vam kažem.
Ne znam šta je gora varijanta, da li su neki debili nedgojeni ili ovi sami plaćaju te akcije da posle imaju šta skupo da popravljaju. Zna se da ne ide ništa bez ugradnje
kazna je od 700.000. do 2.000.000 za povredu čl. 100, st. 3, Zakon o bezbednosti žel. saobraćaja: zabranjeno je bacati ili stavljati bilo kakav predmet na železničku prugu ili bacati bilo kakav predmet na vozila ili iz vozila;
Bas me briga koji je voz najbrzi.Trenutno su u Srbiji ova dva ...
Stigne se kulturno za 40 tak i uta.To je vazno...
I treba uhvatiti te sto im se da mala kinta za vandalizam...
Pa videti nalogodavca...
da je železnica htela i umela da spreči vandale, ona bi to uradila i pre nego što je Sokola pustila u saobraćaj, jer vandalizam/kamenovanje voza nije pojava koja se dešava s dolaskom Sokola na ove pruge, to je nešto što je specifičan rizik vezan za saobraćaj vozova koji kao problem treba železnica da reši, naravno ako se bavi rizicima saobraćaja vozova, kojih ima do reda veličine katastrofa. Dugi niz godina železnica to nije uradila, kao ni mnogo šta drugo, sad se prave blesavi. Tu im mnogo vaše osude vandalizma ne pomažu, ni vaše brige o tome kako da kažnjavaju počinioce.
“…Stadler FLIRT III nikako ne može da stigne brže od Stadler KISS 200. To kaže fizika za šesti razred…”
Nije ti Nikola ni bilo rečeno da je FLIRT III brži od KISS 200, nego da za ovu prugu bolji od FLIRT-a nije ni potreban.
Drugim rečima, rasipanje novca poreskih obveznika …..
Dragi Nikola,
pojmovi koje iznosite mogu bit poznati samo licima koja se profesionalno bave problematikom ili su se potrudili da preko googl-a ili drugih izvora saznaju iste. Prosečan čovek ih ne zna niti treba da ih zna što je nomalno stanje stvari.
U pet navrata sam lično prisustvovao istorijskom rušenju vaših postulata iz fizike za šesti razred gde je Stadler FLIRT III stigao u stanicu Prokop za 35 minuta, a Stadler KISS 200 za par minuta više.
Možda je do "majstora" Nikola, ali svakako je poenta da..
.. voz nije KAMENovan u KAMENdinu.
Sve drugo je distrakcija...
tu nešto mnogo čudno , pa ovde još ima nesretnika koji ne shvataju koliko je Srbija ojačala !jadni ljudi ne umeju ni metlu držati ,ali znaju da u državi ništa ne valja hahahahhahahaha!
Kad već komentarišete, naučite makar osnovne pojmove.
Prvo su rangovi vozova - intercity (IC), regio ekspres (REx) i regio (RE). Razlika između njih je u vremenu putovanja, broju stanica, usluzi u vozu (rezervacija sedišta, hrana, piće, itd.).
Drugo su nazivi i serije elektromotornih garnitura - Stadler FLIRT III (serija 413/417) i Stadler KISS 200 (serija 410/418), tzv. Soko.
Vi ste u svakom slučaju vozili vozom IC ranga (staje samo na Novom Beogradu). U redovnim okolnostima vozi Stadler KISS 200, a zbog povlačenja garniture (ne ulazim u razloge povlačenja) Stadler FLIRT III.
Putujem redovno i znam da Stadler KISS 200 (tzv. Soko) putuje 33-34 min, a Stadler FLIRT III 37-38 minuta. Drugo je ono što piše u redu vožnje. Naravno da su ostavili vremensku rezervu, verovatno baš zbog ovakih situacija.
Stadler FLIRT III nikako ne može da stigne brže od Stadler KISS 200. To kaže fizika za šesti razred.
Ako za kamenovanje Sokola sledi 8. god. zatvora - koliko sledi za izazivanje štete od više desetina miliona € u TENT-u, za posledicu uvoza struje od 1 mlrd €, za to što već sada nećemo imati pripremljene kopove lignita do 2025 u doba najskupljih energenata ikada?
Nikakvo KAMENovanje u KAMENdinu se nije dogodilo niti pri izlasku voza iz stanice Zemun. Nešto drugo se dešava, vreme je da se stručni i nezavisni pozabave sigurnošću "plovidbe" Soko-lom sa tehničkog aspekta dok ne bude kasno.
Juče redovan polazak Sokola iz NS i vožnja od 36 minuta otkazani. Putnici se vozili Inter city vozom. Max brzina koju je Inter city postigao bila je 155 km/h i na stanicu Prokop u BG je stigao za 35 minuta.
Soko koji vozi "200 km/h" stiže za 36 min. Svemu ovome lično prisustvovao u 5 navrata. Govorim o liniji gde voz pre Prokopa staje samo još u N. Beogradu.
Čemu onda Soko, čemu laži????
... pare iz budžeta ipak ne možete direktno izvući već preko investicija. Bar se pobrinite da u dogledno vreme neko zbog vašeg iskakanja iz koloseka ne doživi istu sudbinu de facto.
Brdo u Grdelici, žito u rezervama, šećer u Šumadiji, a sasa i kamenovanje Sokola - naš državni vrh stalno mora da angažuje BIA-u!
Strani neprijatelj ne spava!
Stalno su ljubomorni na neshvatljive ekononske uspehe Srbije!
Ej bre - nakon 2 godine bez voza između dva najveća grada u državi, nakon razmontiranja kompletne pruge u Vojvodini - imamo Gvozdenog konja u XXI v. bree!?!
Za nih,makar bili i maloletni 10 godina negde da tucaju kamen pa će naučiti reda kada ga tata nije naučio....Ovima što je skupa pruga i vozovi, pa bolje da imamo prugu nego da su sve te para političari žuti pokrali...
Pri brzinama preko 100 km/h (28 m/s), a pogotovo do 200 km/h (56 m/s), svaka i mala neravnina u trasi izaziva vibracije u vidu “trešenja” i “cupkanja”.
Sada zamislite, kako je izvedena pruga, kada su kod Sr. Karlovaca prema Bgd “promašili” visinski za čitav metar na dužini preko 1 km, pa naknadno nasipali i popravljali!!!!
Šaljete i vi nama jasan signal 30 godina da ste beskrupulozna bagra i da vas ne interesuje narod, već samo što bolje pozicije u politici, i čvrsta veza sa tajkunima i kontraverznim biznismenima.
Nije ostecena imovina Srbije, vec Svajcarske, posto vozovi NISU u vlasnistvu drzave, vec su uzeti na lizing.
4 godine kasnjenja, MILIJARDA EUR za najskuplju deonicu pruge na planeti, kvarovi od prvog dana, cutologija zvanicnika u vezi sa tehnickom neispravnoscu kompozicija, stanica u sred nicega-toliko losih stvari za nesto sto je toliko mnogo kostalo i toliko kasnilo sa realizacijom.
Za novac koji je utucen u to parce pruge mogli su maglev da instaliraju.
Meni ovo djeluje kao da je narod podivljao bez uma i obraza. Više ne zna kako će da napakosti i uništi pa udara na vozove, bezumlje i divljaštvo. Ovu zemlju treba izbjegavati u širokom luku.
@Ljiljana
Šta ćemo sa EPS? Tu se zna i ko je i kada je napravio štetu na materijalnom dobru merenu preko pola milijarde evra? Da ne podsećam ostale stvari
Pre par dana putovao autobusom iz Beograda do Novoga Sada.
Pre brze železničke linije nije imalo mesta u autobusu da se sedi.Sve puno do daske.
Sa železničkom linijom svaki autobus 90% prazan.
U povratku takođe sam došao autobusom zbog lokacije u Beogradu gde živim odakle mi je mnogo bliže sa autobuske nego sa Prokopa doći kući.Bio je to autobus u 21 sat.Ukupno troje ljudi je bilo u autobusu iz Novoga Sada za Beograd.
Karta oko 900 dinara.Jedan pravac.
Pre železničke linije ista ta linija u 21 sati autobusom iz NS do BG a nije moglo da se sedi.Sve popunjeno.
Plus ono što najviše mrzim kod autobusa.Dođem sa dve normalne torbe kažu"moraju torbe u boksu,to je 70 dinara po torbi,2 torbe 140 dinara...".
Platiš im kartu,platiš im STANIČNU USLUGU platiš im WC 50 dinara i kad treba dve manje torbe da ubaciš u autobusu još 140 dinara i za torbe.Izađe 1200 dinara u jednom pravcu.2500 dinara odlazak i povratak.Autobusom.Komšija ide manjim autom 2300 dinara ga košta BG-NS i nazad NS-BG i to autoputem .
Sa autobusom ispadne 2500 dinara 2x90 kilometra.I truckanje ko u 19 om veku.
Ja ne znam da li ima gora država od Srbije u Evropi i po cenama javnog prevoza i po kvalitetu prevoza i po narodu koji sve trpi kao apsolutni mazohista.
Zar je u danasnje vreme naprednih tehnologija problem naci pocinioca? Dokle da se unistava matrijalno dobro?
Svaki pocinioc vandala mora biti najostrije kaznjen i zatvorom i novcano. Kad ode u zatvor nema lezanja, vec rad i to onaj najtezi. U cemu je problem? Kome se ne svidja da zivi u drzavi Srbiji nek ide gde je bolje.
Kakva drama i predstava.....deca bacaju kamenje na voz.....nije lepo,nije u redu ,ali to se radilo i pre 30 godina pa niko nije izlazio sa saopstenjima za javnost niti je izlazilo kao vest po novinama.....psi laju karavani prolaze
Što neko reče - "Kada zine - laže".
Nije bio iskren.
Ne nasedajte.
On je sve vreme imao spreman scenario sa "navijačima" a svi znamo ko su "navijači".
Jednom kada rešimo da budemo ozbiljni i odgovorni tada ćemo priznati činjenicu koliko je para u tome i koliko su uticajni oni koji to kontrolišu.
Ajd’ ne lupetaj!
Napravite nešto normalno, da nije precenjeno i u rokovima, a ne prugu od 80 km za tri godine, pri tome bez nekoliko stanica,… obilaznicu oko grada kroz grad sve s trospratnim vijaduktom, ljudima pred prozorima!
Realno, kamenovanje voza, krađa ograde i delova kontaktne mreže - to je terorizam. Baš kao i krađa ograde na autoputu, saobraćajnih znakova, trafoa...
Dok ne počne tako da se tretira, ovakve stvari će se dešavati.
Nije mi ova izolovana incidenta situacija bas dobar primer kada treba da se apeluje na SVE građane Srbije da se ponašaju odgovorno. Ali sta očekivati od kadra tog kalibra.
Strasno je to sto se radi. Opasno...
Ljudima je olaksan put,krace vreme...
A ima i gubitnika ...
Ali to je NS-Bg.
Ostali pravci su ostali...
I prestanite vise sa sendvicima i 3000 hiljade ...
To su sve stranke radile.Delile pakete,,benefite....zar ne?
Zvale na kucni broj,urgirale...
Jer ovde se odlicno zivi od politike i privatnog biznisa....
Ma ja kontam da su ovo sendvičari organozovali kako bi palili masu i glumili žrtve. Ili neko trpa Tomu Monu pošto je krenuo da se loži i preti. Da neko stvarno hoće da ošteti voz, gađao bi ga barem ciglom ili dobrom kamečugom. Ovako mi sve deluje kao zajebancija.
Da li vi sto citate sve ovo, stvarno verujete u ovu nacionalnu laz ? Onda ste jos gori od ovih sto navodno kamenuju i to bas kod Kamendina ! Evo imate snimak jurnjave Cokola, imate autora tog snimka, pisite mu privatno, dajte snimak gde i kad je kamenovan ! Bolje on zna nego ovi sto pisu po naredjenju !!
Sve dok javno ne objavite slike i od kuda su pocinioci nastavice se kamenovanje. Svakako rigorozne kazne za primer drugima. Nema brale dok ne udaris po djepu kulture.
ma srednji vek bre.... U Nemačkoj kada se uhvate takvi robija i nadoknada štete na vozu. Ovo je dno dna. Umesto da su sretni što brzi voz tuda tutnji, oni gađaju kamenjem. Ponekad se upitam gde sam živeo tolike godine?
Koliki bolid mora neko biti da bi kamenovao voz. Isto tako ima i bolida koji stoje na nadvožnjacima autoputeva sa kojih kamenuju automobile, kamione, autobuse. Bace kamen nekom u šoferšajbnu a onda hrabro pobegnu da ih neko ne bi slučajno nahvatao i natamburao od batina.
Ma daj, ja imam skoro sezdeset godina i ovakve se stvari ovde nikada nisu dogadjale. Kakve su to izmisljotine? Nesto drugo sa tim vozovima ne stima pa molim upucenije da prokomentarisu. Nekada se iz komentara mnogo sto sta i sazna...
Povrsna bezbedonosna procena govori da citava trasa mora biti pokrivena da ne bi doslo do postavljanja predmeta na sinu koji bi prouzrokovao ispadanje voza iz sina.. kad kamenuju pitanje je nazalost dana kada ce se i ovo desiti ako se pravilnim merama ne spreci. 30g i kusur u policiji i razvijen instinkt za zlo mi kazuje ovo vrlo i previse realnim
Koliko god sav ovaj cirkus sa sokolom bio samo još jedno SNS pranje novca, besmisleno je sad uništavati bilo šta… To su kao ovi koji za 3000rsd glasaju za Vucica da bi mesečno zaradjivali 30.000rsd i jedva sastavljali kraj sa krajem.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo kamenovan "Soko", ali i BG voz
Autor: 021.rs
Info
•12.06.2022.
•19:04
Komentari 72
Dejan
Милан
Putnik
Kanda je, Sremcima svega dosta, a izgleda da im voz predstavlja sinonim za korupcionašku vlast.
002211
Hm
propisano
Nina
Stigne se kulturno za 40 tak i uta.To je vazno...
I treba uhvatiti te sto im se da mala kinta za vandalizam...
Pa videti nalogodavca...
Steva
D
13.06.2022 • 09:29
Sokolu glava obrnuto okrenuta, nije ni čudo šta mu se dešava:)
Pa nego kako, i srbima je glava večito oktrenuta unazad t.j. ka prošlosti umesto da je napred ka budućnosti.
2-3
eto
@Nikola
Nije ti Nikola ni bilo rečeno da je FLIRT III brži od KISS 200, nego da za ovu prugu bolji od FLIRT-a nije ni potreban.
Drugim rečima, rasipanje novca poreskih obveznika …..
Anonimus
pojmovi koje iznosite mogu bit poznati samo licima koja se profesionalno bave problematikom ili su se potrudili da preko googl-a ili drugih izvora saznaju iste. Prosečan čovek ih ne zna niti treba da ih zna što je nomalno stanje stvari.
U pet navrata sam lično prisustvovao istorijskom rušenju vaših postulata iz fizike za šesti razred gde je Stadler FLIRT III stigao u stanicu Prokop za 35 minuta, a Stadler KISS 200 za par minuta više.
Možda je do "majstora" Nikola, ali svakako je poenta da..
.. voz nije KAMENovan u KAMENdinu.
Sve drugo je distrakcija...
akademik
Upućen
Da ovde važe zakoni fizike mi bismo još pre '92 bili kandidat za EU i sve ove proruske nacionalističke nedaće bi nas zaobišle!
dobrivoje
Joco
D
Tinkerbell
Nikola
Prvo su rangovi vozova - intercity (IC), regio ekspres (REx) i regio (RE). Razlika između njih je u vremenu putovanja, broju stanica, usluzi u vozu (rezervacija sedišta, hrana, piće, itd.).
Drugo su nazivi i serije elektromotornih garnitura - Stadler FLIRT III (serija 413/417) i Stadler KISS 200 (serija 410/418), tzv. Soko.
Vi ste u svakom slučaju vozili vozom IC ranga (staje samo na Novom Beogradu). U redovnim okolnostima vozi Stadler KISS 200, a zbog povlačenja garniture (ne ulazim u razloge povlačenja) Stadler FLIRT III.
Putujem redovno i znam da Stadler KISS 200 (tzv. Soko) putuje 33-34 min, a Stadler FLIRT III 37-38 minuta. Drugo je ono što piše u redu vožnje. Naravno da su ostavili vremensku rezervu, verovatno baš zbog ovakih situacija.
Stadler FLIRT III nikako ne može da stigne brže od Stadler KISS 200. To kaže fizika za šesti razred.
Zovem se Stevo
Samo pitam
Anonimus
Juče redovan polazak Sokola iz NS i vožnja od 36 minuta otkazani. Putnici se vozili Inter city vozom. Max brzina koju je Inter city postigao bila je 155 km/h i na stanicu Prokop u BG je stigao za 35 minuta.
Soko koji vozi "200 km/h" stiže za 36 min. Svemu ovome lično prisustvovao u 5 navrata. Govorim o liniji gde voz pre Prokopa staje samo još u N. Beogradu.
Čemu onda Soko, čemu laži????
... pare iz budžeta ipak ne možete direktno izvući već preko investicija. Bar se pobrinite da u dogledno vreme neko zbog vašeg iskakanja iz koloseka ne doživi istu sudbinu de facto.
Samo kažem ...
Pa-Pa-Paranoja
Strani neprijatelj ne spava!
Stalno su ljubomorni na neshvatljive ekononske uspehe Srbije!
Ej bre - nakon 2 godine bez voza između dva najveća grada u državi, nakon razmontiranja kompletne pruge u Vojvodini - imamo Gvozdenog konja u XXI v. bree!?!
@Ahab - bravo za komentar!
Dane
Objektivno
Sada zamislite, kako je izvedena pruga, kada su kod Sr. Karlovaca prema Bgd “promašili” visinski za čitav metar na dužini preko 1 km, pa naknadno nasipali i popravljali!!!!
Steva
Ahab
4 godine kasnjenja, MILIJARDA EUR za najskuplju deonicu pruge na planeti, kvarovi od prvog dana, cutologija zvanicnika u vezi sa tehnickom neispravnoscu kompozicija, stanica u sred nicega-toliko losih stvari za nesto sto je toliko mnogo kostalo i toliko kasnilo sa realizacijom.
Za novac koji je utucen u to parce pruge mogli su maglev da instaliraju.
Koki
Novosađan
Izgleda, da je ovo pravi problem, a sve ostalo je farsa i predstava za izluđeni narod.
Kako mi se čini, nešto oko pruge i/ili Sokola nije u redu!
Ivan
Šta ćemo sa EPS? Tu se zna i ko je i kada je napravio štetu na materijalnom dobru merenu preko pola milijarde evra? Da ne podsećam ostale stvari
Лиманац
Изгледа, да су ови моји нешто дебело зас.али са пругом и Соколом, па се сада ваде на “каменовање” и “баријере”!
wer
Konstandinović D.
Pre brze železničke linije nije imalo mesta u autobusu da se sedi.Sve puno do daske.
Sa železničkom linijom svaki autobus 90% prazan.
U povratku takođe sam došao autobusom zbog lokacije u Beogradu gde živim odakle mi je mnogo bliže sa autobuske nego sa Prokopa doći kući.Bio je to autobus u 21 sat.Ukupno troje ljudi je bilo u autobusu iz Novoga Sada za Beograd.
Karta oko 900 dinara.Jedan pravac.
Pre železničke linije ista ta linija u 21 sati autobusom iz NS do BG a nije moglo da se sedi.Sve popunjeno.
Plus ono što najviše mrzim kod autobusa.Dođem sa dve normalne torbe kažu"moraju torbe u boksu,to je 70 dinara po torbi,2 torbe 140 dinara...".
Platiš im kartu,platiš im STANIČNU USLUGU platiš im WC 50 dinara i kad treba dve manje torbe da ubaciš u autobusu još 140 dinara i za torbe.Izađe 1200 dinara u jednom pravcu.2500 dinara odlazak i povratak.Autobusom.Komšija ide manjim autom 2300 dinara ga košta BG-NS i nazad NS-BG i to autoputem .
Sa autobusom ispadne 2500 dinara 2x90 kilometra.I truckanje ko u 19 om veku.
Ja ne znam da li ima gora država od Srbije u Evropi i po cenama javnog prevoza i po kvalitetu prevoza i po narodu koji sve trpi kao apsolutni mazohista.
Ljiljana
Svaki pocinioc vandala mora biti najostrije kaznjen i zatvorom i novcano. Kad ode u zatvor nema lezanja, vec rad i to onaj najtezi. U cemu je problem? Kome se ne svidja da zivi u drzavi Srbiji nek ide gde je bolje.
Blade
Pa-Pa-Paranoja
Nije bio iskren.
Ne nasedajte.
On je sve vreme imao spreman scenario sa "navijačima" a svi znamo ko su "navijači".
Jednom kada rešimo da budemo ozbiljni i odgovorni tada ćemo priznati činjenicu koliko je para u tome i koliko su uticajni oni koji to kontrolišu.
@Zoran
Ajd’ ne lupetaj!
Napravite nešto normalno, da nije precenjeno i u rokovima, a ne prugu od 80 km za tri godine, pri tome bez nekoliko stanica,… obilaznicu oko grada kroz grad sve s trospratnim vijaduktom, ljudima pred prozorima!
cuvar
Ns
Mile
Bojan
Dok ne počne tako da se tretira, ovakve stvari će se dešavati.
Katarina
Živković
Nina
Ljudima je olaksan put,krace vreme...
A ima i gubitnika ...
Ali to je NS-Bg.
Ostali pravci su ostali...
I prestanite vise sa sendvicima i 3000 hiljade ...
To su sve stranke radile.Delile pakete,,benefite....zar ne?
Zvale na kucni broj,urgirale...
Jer ovde se odlicno zivi od politike i privatnog biznisa....
Mrcke
DžiajDžo
Možda je poruka...?
gapop
Dejan
Zzzzzzzzzzz
jjo
Milos Pugeljica
Jole
Pera šofer Minhen
Saša
Nema nam spasa.
Nuklearni
bananarama
Novosadista
???????????????????????????
Dejan
salajka
Sinobus
Ja
DEMONSTRANT
Ludilo u stali
Leontije
Šta je sa signalima u vezi Jovanjice, Krušika, Savamale, EPSa, Belivuka,...? Nisu dovoljno ozbiljna dela
Zebra
Apolonia
Dedal
Zoran
Nikola
Dzaba im, ljudi nece vise ici smrdljivim i preskupim busevima.
Ko gubi ima prava da se ljuti, byebye.
Nikolaj
Nenad
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H