Autor: FoNet

Info
16.06.2022.
12:23 > 10:21
Istoričar i bivši diplomata Milan St. Protić izjavio je da u Srbiji postoji "putinofilija" ali da je ona "lažna i površna".
  • Sova

    19.06.2022 14:43
    @Golub Zindovic, Putko
    Svaka čast na komentaru, prvi put za 20 godina da mislimo isto o nekoj temi/problemu, advokate Zindović Golube :)))
  • MK

    19.06.2022 13:46
    istoričar?
    Istoričaru koji kaže "da se slom Prvog srpskog ustanka može pripisati izostanku intervencije ruske flote na Dunavu" treba oduzeti diplomu, ne doktorat, diplomu fakulteta, a i o gimnazijskoj bi trebalo razmisliti, očigledno nije pročitao "Rat i mir", jer bi odatle saznao šta je bilo 1812. godine i čime je Rusija tada bila prilično zauzeta! Dakle, ne samo da ne zna istoriju, nego ni književnost, i to nivoa prvih razreda gimnazije!
  • NN

    19.06.2022 13:31
    gramatika
    @ pajo patak
    Au, Pajo, ovde gde pismenost i gramatika nisu baš omiljene disclipline, Vi ste ovim "dativ nije imenica" osvojili apsolutno prvo mesto! Baš se trudim da shvatim kako je moguće da se to desi, osnovna škola je bila bar i još ubek je obavezna, državna! Moramo se pripremati za najstrašnije obrte sudbine, ovako nepismeni! Bauštele će biti vrhunski domet, bio u Nemačko ili gradilište i kopanje ovde!
  • dijasporac

    16.06.2022 23:05
    Bez obzira na to voleli ili ne voleli Rusiju bas na osnovu istorijskog iskustva ne mozete tvrditi da ce se Rusija raspasti ili nestati nakon ovog sukoba. Rusija je velika drzava i ima jednu od najbrojnijih nacija pa ne mozete tvrditi da ce proci kao Srbija pod Milosevicem a vise puta je bila protiv zapadnih sila i postoji i posle 300 godina od kako se ozbiljno sukobljavaju ( jos od ratova sa Svedjanima iz doba Petra Velikog). U svakom slucaju ima nesto sto niko ne moze poreci i sto niko ne zeli da oseti na svojoj kozi, nuklearno oruzje. Zato USA i Nato moraju da dopuste Rusiji da se na neki nacin izvuce iz svega ovoga, preveliki pritisak bez otvorenih vrata za odstupnicu moze izazvati da svi zajedno odletimo na onaj svet, voleli ili ne voleli Rusiju.

    A Srbija treba da gleda samo svoj interes i niciji drugi, u nasem slucaju '90-tih smo bili totalno sami i bar na tome smo se mogli nauciti zivotu.
  • Zare

    16.06.2022 23:00
    @Protic laze
    Rusija je krimskim ratom izgubila mnogo vise nego sto je dobila i to je trpela decenijama a i sada ce. Srbi jesu ucestcovali u tom ratu na strani Beca ali ne i Srbija koja je tek 1878 stekla drzavnu nezavisnost.
  • Zare

    16.06.2022 21:54
    Nekadasnji losi djaci ocenjuju znanje profesora.
  • Protic laze

    16.06.2022 21:08
    Krimski rat
    U Krimskom ratu 1860 ih godina nije ucestvovala Srbija. Mozete na internetu pronaci, svugde pise na jednoj strani Rusija i Bugarska. Na drugoj strani Britanija, Turska, Francuska, Italija, Austrija, Degestan. U Krimskom ratu je poginulo 700.000 Rusa i 7000 Bugara na jednoj strani , na drugoj strani Zapad i Turska su imali 1.000.000 poginulih. Ko je pobedio u tom ratu je ocigledno jer Rusija i danas drzi Krim
  • pajo patak

    16.06.2022 18:42
    @Neva
    mogu samo da budem ( opet srpski ) KOREKTOR za hiperbolidizme.
  • Memo

    16.06.2022 18:40
    Mimamo
    Čudo da opet nisu spomenuti komunisti. Čovek me brine. Izgleda da mu nije dobro ili mu se smeši mesto ambasadora pa je euforičan. Samo da stavi šešir i pravi lepotan spreman za sve izazove.
  • Neva

    16.06.2022 18:29
    @paja patak
    Vrlo si ostrašćen kolektoru. Kraj prepucavanja.
  • pajo patak

    16.06.2022 17:44
    @Neva
    kad smo kod padeža ( pogotovo dativa ) za vas iz Dinarskog Highland-a: Pajou.
  • pajo patak

    16.06.2022 17:34
    @Neva
    dativ nije vlastita imenica da se piše velikim slovom, možda se u tvom rodnom kraju mora pisati ( srpski rečeno: mora da bude napisano ) velikim slovom.
  • Leontije

    16.06.2022 17:31
    Smrdljiva situacija
    Sendvičguzi pljuju po natoguzima a .ovna na sve strane (mislim u vodotokovima).
  • Nemanja

    16.06.2022 17:24
    Smrdijanskih rusofila trenutno ostalo za cele tri šljive, a druge prebrojavaju.
  • Mirko

    16.06.2022 17:00
    Kome zakon leži u topuzu, tragovi mu smrde nečovještvom. Makar to bila i Rusija.
  • Nikolaj

    16.06.2022 16:34
    Hm... Ovo mirise na dobro. Svih par stotina natoguza u Srbiji su u totalnoj histeriji.... Kuknjava na sve strane, od "istoricara" do "analiticara", bice sve to kako treba.
  • Мојсије

    16.06.2022 16:29
    Пријатан
    вам сендвич и ладноћа у сред зиме,јер вам то омогућава најбољи Владин друг Саша.

    Персирање је намерно малим словима,јер не заслужујете поштовање
  • Neva

    16.06.2022 16:28
    @paja patak
    A kako se zoveš u Dativu?
  • pismen

    16.06.2022 16:22
    zanimljiv istoricar
    Protic selektivno poznaje istoriju, detalje koji mu se ne svidjaju precutkuje, nedokazane tvrdnje koje mu se svidjaju prezentuje kao cinjenice. to je radio svaki put kad je delio lekcije iz istorije u tv gostovanjima i intervjuima!
  • Ruski tribunal

    16.06.2022 15:42
    Poceo je da radi Ruski tribunal za ratne zlocine. Prica se da ce doci do razmene zarobljenika izmedju Ruskog i Haskog tribunala. A da ce medju razmenjenima biti Karadzic i Mladic za neke uhapsene Nato oficire optuzene za ratne zlocine u Donbasu. Bice razmene naravno i Rusa i Ukrajinaca
  • Nigerija i Zimbabve

    16.06.2022 15:03
    isto nisu slali pomoc
    Nigerija i Zimbabve isto nisu slali pomoc Srbiji dok nas je Nato bombardovao, jesu li i Afrikanci onda nama neprijatelji ? Ili su neprijatelji oni koji te bombarduju da bi ti iznudili potpis za Kosovo ? 1914, 1941, 1944, 1999 bombardovanja Srbije, vidi koje su to drzave Proticu, medju njima nema Rusije
  • DonJuan

    16.06.2022 15:01
    Protic je car, svaka na mestu, ali ne razume to prosecni preglupi srbenda, zato je tu gde jeste.
  • pajo patak

    16.06.2022 14:33
    @Neva
    ako je historija, onda su pobjednici. Bruko, bolje da si koristila izvornik rodnog kraja: povijest.
  • Vera

    16.06.2022 14:29
    narod i kraj
    @ Lidija
    Svašta se kod nas može čuti! Eto Vi se iščuđavate što toliki narod već tako dugo ne sluša jednog Protića i Vas, pa se pitate kakva mu je budućnost! A možda bolje da se zapitate je li baš to što Vi i Protić mislite ono pravo? Neće biti! I raspitajte se malo kod nekog obaveštenijeg o tome šta se o misli o Protiću kao istoričaru, tj. ima li ikog ko ga ceni i šta je on uopšte u struci uradio?
  • Ptić Rugalac

    16.06.2022 14:27
    Sve je jasno
    Stvaranje "zajedničke države" (kraljevine SHS, koja je docnije preimenovana u kraljevinu Jugoslaviju) bilo je srpska najveća istorijska greška. Posle Drugog svetskog rata greška je još prdubljena time što je "zajednička država" postala "republika" na čelu sa crvenim diktatorom Brozom. Greška je - takođe - bila i stvaranje SSSR-a. Ali - raspadi tih dveju država-skalamerija bili su dobrano različiti. Kada se u SFRJ zakuvalo, došla je komisija na čeku sa Hazarom Badinterom i zaključila "da se država raspala, i da republičke granice automatski postaju fržavne". S tim što je - kasnije - čerečemje srpskog naroda nastavljeno otimanjem KiM. Sa druge strane - SSSR se nije rapao voljom nekakvog sionskog mudraca, već dobrom voljom Rusije, koja je dopustila miran razlaz, ali pod dva značajna uslova - da nijedna od nekadašnjih republika SSSR-a (osim same Rusije) ne sme biti nuklearna sila, i da ne bude NATO širenja na istok. Drugi uslov je prekršen već u poslednjim godinama XX veka, a SAD i njeni NATO-vazali su se u poslednjih desetak godina spremali i da od Ukrajine naprave nuklearnu silu. Rusija je rekla "njet", i sada NATOfili nemoćno negoduju, uz dosadno trućanje o Putinovoj "diktaturi". U svakom slučaju - trojni savez koji čine Rusija, Kina i Iran previše je moćan da bi dekadentni hazarsko-protestanski Zapad mogao da se s njim bori.
  • Vidim

    16.06.2022 14:26
    Protiću
    Tebi i takvima kao što si ti, baš, nešto loše ide? Plivaš poslednjih 30 godina kao i ovi na vlasti,kako vetar okrene na koju stranu, eno te tamo. Nešto me podsecas na Čanka i takve kao on...
  • H

    16.06.2022 14:21
    Džabe minusi...
    Nešto što sam naveo nije tačno?
  • Liman 2

    16.06.2022 14:20
    @Bb
    Zapad ceo svet? Pobednik u lažima to sigurno. I opismeni se molim te, nećeš moći ni zelenu kartu da popuniš.
  • Bb

    16.06.2022 13:52
    @Neva
    U pravu ste istoriju pisu pobednici! U ovom slucaju Zapad je pobednik jer niko kroz istoriju nije mogao protiv celog sveta!!! Nelupetajte gluposti zaista! Putin je ratni zlocinac koji je napao suverenu drzavu i pokusava da istrebi taj narod a to se surovo kaznjava!!!!
  • Jan Beran

    16.06.2022 13:50
    Protić je dragocjen lik u današnjoj sveopštoj osrednjosti.
  • Ташоли

    16.06.2022 13:50
    Пре бих рекао да је повлачење паралеле између Путина и Милошевића крајње површно и плитко.
  • D

    16.06.2022 13:47
    D
    Pravo veli zaista! 80% gradjana nije za Rusiju i Putina! Ovo su sve botine koje pokusavaju da dizu neku tenziju po naredjenju! A mozda 5% su ostali u filmu o Rusiji i glupostima! Nedo bog da padnemo pod ruse....grebali bi svim silama dase otarasimo od njih! Zivela EU i Srbija u njoj!!!! Dace bog dogodine da broimo evre a ne dinare i rublje!!!!!
  • agatoni,aga,akademik

    16.06.2022 13:37
    Golub Zindovic
    se slaže sa čovekom koji je u americi tvrdio ambasada(bio ambasador nesretnik) to sam ja ! golube ipak si ti niži umni sloj hehe , šta još ne znaš o protiću ...
  • Srbofil

    16.06.2022 13:36
    protiv Natofila kojih nema
    Ja sam Srbofil, i ne poznajem nikog ali bas nikog, ni 1 osobu koja je protiv Rusije u ovom ratu protiv Nato u Ukrajini. Odkud ovih nekoliko Natofila komentatora sto ovde pisu protiv Rusa nemam pojma, ja uzivo ni jednog ne mogu da sretnem ?! Zanimljivo, ovaj Protic kojega bi licno voleo da vidim, posto kazem nikog ne mogu da sretnem od Natofila , ovde kaze Srbiju je neko napao, a Ruska flota nije pomogla ? Pitanje: jeli isto kad te neko napadne i bombarduje i ratuje protiv tebe sa tim kad ti neko ne uspe pomoci ? Znaci onaj ko salje ili ne salje pomoc taj ne ratuje protiv Srbije, u ratu protiv tebe i neprijatelj ti je onaj koji te bombarduje i okupira ti teritoriju, alo Proticu nisi ovo naucio iz istorije
  • Dejan

    16.06.2022 13:31
    dd
    Putinofilija je bolest. I to je i dijagnoza srpskog drustva nazalost.
  • Liman

    16.06.2022 13:23
    @Golub Zindovic
    Golube odlepšaj sa svojim glupostima.. Rusiju ništa ne može zaustaviti, zapamti.
  • H

    16.06.2022 13:22
    Crkva Putinka
    Naše izbeglice prave crkvu u ruskom stilu, a Putin odlikovao Mesića, Rusi naoružavali Hrvatsku...
    4 pilota MIG-a 21 su sa avionima prebegli, jedan avion je završio u Austriji, šta mislite odakle im ostali?
  • C

    16.06.2022 13:18
    C
    Tacno....samo ce Putin gore proci po meni zasluzeno! A Srbiii...ko Srbi budale bile i ostace...jedino ako nas nemci pokupe u EU i nauce bar ove mladje kako se vodi drzava,zivi,radi i postuju zakoni!!!!
  • Ispravno

    16.06.2022 13:14
    razmišljanje g-din Protica, slažem se sa stavom i analizom iracionalnih razloga tolike ničim opravdane euforične "ljubavi" prema rusima.
  • Neva

    16.06.2022 12:52
    Historiju pišu pobednici a "vreme ne voli heroje" moj diplomato...
  • Lidija

    16.06.2022 12:46
    Protić
    Tačno!
    Despotija će pasti,samo strpljenja!
    30. god.čekamo promene!
    Kakav smo narod to mi?
    Velika tema!
  • Mrcke

    16.06.2022 12:43
    Od kad je počela specijalna operacija, agonija Natoida u Srbiji je neprocenjiva.
  • samo glup

    16.06.2022 12:41
    covek
    moze da poredi putina i milosevica....
  • Мирко

    16.06.2022 12:40
    Ко?
    Историчар?
    Лепо од дотичног.
    Кад си на државним јаслама, и уједаш руку која те милује, или храни, каква си личност да би био релевантан за било који коментар о било чему. Z
  • malo sutra

    16.06.2022 12:37
    Zelenski će završiti kao nacisti u Nirbergu, a isto tako i sadašnje vođe NATO zemalja.
  • Golub Zindovic

    16.06.2022 12:37
    Putko
    Putina u Srbiji vole nizi umni slojevi, uglavnom neobrazovani ljudi koji u stvari nista ne znaju ni o istoriji Srbije ni Rusije, kao sto nista ne znaju ni o Putinu. Samo opsta mesta, Putin je jak lik, Rusija je majka i slicne gluposti. U potpunosti se slazem sa gospodinom Proticem, Putinofilija u Srbiji je jedna velika magla. Ako pitate nekog Putinovog obozavaoca u Srbiji da kaze tri stvari koje zna o Putinu niko nece dobaciti dalje od dve.
  • Лиманац

    16.06.2022 12:35
    Није никаква ’путинофилија’ у питању, већ искрена љубав према братској Русији.
    Што се тиче Путина, остаће упамћен у историји као један од последњих светских државника, као што је Милошевић.
  • Đole

    16.06.2022 12:30
    A naš?
    Više me interesuje kako će "naš Putin" završiti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna