nema to veze ni sa staroscu auta, snagom...sve je to do krokodilskog mozga i pijanstva.
U svakom autu mozes ubiti sebe i druge ako juris kao sumanut, alkohol pojaca drasticno svest o sopstvenim mogucnostima
Kada se pogleda statistika, broj poginulih u saobraćaju u Srbiji opada u poslednje 3 decenije, maltene linearno.
Recimo, 1990-te godine je u Srbiji u saobraćaju poginulo 1995 osoba, dok je 2020-te godine poginulo 495. Dakle, trend je dobar, ali i dalje u proseku više ljudi gine u Srbiji nego u EU.
Od kako znam za sebe u julu i avgustu se ponavlja ista priča: portpa se 4-5 drugova i drugarica u auto i krenu u provod u susedno mesto ili se vraćaju iz provoda kući. Vozač mlad, neiskusan, malo popio, malo da se pokaže pred devojkama, krene da vozi mnogo brže od dozvoljenog i eto nesreće.
Ovde jedino rešenje može da bude da policija u svakoj opštini analizira koji su najfrekventiji pravci i da tu dežura i proverava vozila u večernjim satima petkom i subotom.
To će sigurno umanjiti broj poginulih mladih.
Znači, imamo 500 dobitnika "Darvinove nagrade" za pet godina? Zasluge za to uglavnom pripadaju roditeljima istih koji su im dali vozilo, a da ih pre toga nisu vaspitali kako se treba ponašati van kuće.
Ne postoji vlast koja će zabraniti nekom da pijan sedne za volan. To mogu da reše jedino proizvođači automobila koji će početi da prave vozila koja ne mogu da startuju bez alkotesta. Do tada ćemo sahranjivati pijane vozače, njihove saputnike i nevine žrtve.
@Lala je u pravu potpuno, ali ima još jedna stvar... Dosta komentara ovde se pozivaju na zakon i na neke osobe na funkciji, ali po meni mnogo više uticaja samo vaspitanje tih tinejdžera koji sednu za volan.... Oni zakon ne prepoznaju kao opasnost kao odrasli (zabrana vožnje, visoke novčane kazne), za njih je više ono što ponesu od kuće i vaspitanje roditelja. Kako nisu poginuli od strujnog udara? Kada su bili mali sigurno ih je zanimalo šta bi se desilo kada bi gurno prst... Isto tako pre nego što mu se da volan u ruke, potrebno je ozbiljnog razgovora i vaspitanja u saobraćaju... Očigledno je da je dobar deo roditelja i to propustio... ali šta ja znam kada ogroman broj ljudi i dalje seda za volan u alkoholisanom stanju... Možda i imaju od koga da prepisuju...
Svim osobama od 15 do 30 godina nanogicu sa GPS praćenjem, zabraniti izlaz osim do škole/fakulteta/posla. I ugraditi blokator za alkohol i drogu. Ne šalim se.
Окановићу, Ребићу, имате ли образа?
Колико још да погине људи да би ви признали да немате појма? Као обично, спиноваћете информације и неко други ће бити крив.
П.с. видим да су светла преко дана, прва помоћ са роком трајања, технички прегледи.... дали резултат.
Nemaština je uzrok većine problema. Kada omladinac dobije auto, gde će da ide sa njim? Nema para, nema putovanja. Nego da jurca po gradu ili da sa bitangama pali gume po Mišeluku i Batajnici.
Kada bi imalo gde i sa čim da se putuje mladi bi putovali. Ovako preostaje samo divljanje od semafora do semafora.
Da li ima iko normalan u ovoj zemlji da samo na osnovu ovih poražavajućih brojki o poginulima konačno saopšti javnosti ali i ovim vrlim stručnjacima iz raznih komiteta da su njihove izmene i promene zakona, tačnije efekti istih totalni promašaj,duplo golo. Te nalepnica za početnika, te ograničenje vožnje noću, te probna vozačka do 21 godine, te kazneni poeni, te enormno povećane novčane kazne za prekršaje, uvodjenje novotarija tipa dnevnih svetala,nulta tolerancija na alkohol i na kraju ništa. Krajnji efekat nula, minus, poražavajući, brojke su neumoljive. Lično kada pročitam u nekoj vesti " komitet za bezbednost", Okanović, Vujanić...želudac mi se okreće od vrlih stručnjaka i njihove pameti.
Zašto se nekontoliše kubikaža i konjaža kola koja voze sveže položeni sa slovim “P”, tata nema slabija kola pa dao sinčiću da ide u provod i vraća se u jutarnjim satima , u vreme kada ne sme da vozi…
"...ali ne možemo da se oslonimo samo na represiju."
Uveli ste besmislena pravila za vozače, bespotrebna dnevna svetla, propisali drakonske kazne za pojas i zakomplikovali tehnički pregled vozila do izluđivanja, a ljudi i dalje ginu? Represija nije dovoljna, pa je opet neko drugi kriv za vašu nesposobnost? Možda bi bilo zgodno da donesete neki zakon po kome će svi morati da budu adekvatno kažnjeni za prekršaje bez obzira na to da li su viđeniji članovi Sekte, njihovi dični potomci, policajci ili krimosi sa vezama.
1. Auto škole čiji polaznici čine najviše saobraćajnih prekršaja zatvoriti i trajno oduzeti licence vlasnicima istih( u saobraćajnu dozvolu obavezno da piše iz koje auto škole je vozač)
2. Mladi do 25. godine života mogu da voze automobile do 75 ks( u slučaju da ne poštuju ovo drugo pravilo, trajno oduzimanje vozila
3. Modernizovanje rada saobraćajne policije putem digitalne tehnologije
Razlog leži u lošoj obuci u auto školama, gde ih smaraju poznavanjem propisa, a o tehnici vožnje ni minuta. Znate li da može da se prođe obuka na kolima sa automatskim menjačem, i sutra neko ko nema pojma šta je kvačilo, menjač, promena brzine, kako se vozi po klizavom, snegu, ledu i sl. sedne u auto koji ne zna ni da pokrene!
Statistika ne laže: Švajcarska ima 4 puta više registrovanjih automobila nego srbija,broj pređenih kilimetara po glavi stanovnika je 6 puta veći od istog u srbiji,ogroman tranzit stranih vozača po švajcarskim putevima,pa ipak je u 2021 godini poginulo 221 osoba dok je u Srbiji 2021 godine poginolulo 479 osoba u saobraćaju!? Taj okanović i ostali stručnjaci trebaju otići i pitati te ljude kako je moguće da je saobraćaj višestruko jači u švajcarskoj,a broj mrtvih duplo manji nego u srbiji,šta su učinili da drastično redukuju broj mrtvih,invalida,povređenih,i smanje materijalnu štetu!?
Ne vole me neki zbog toga što sam direktan, da ne kažem grub.
U pogibijama mladih vozača, većim delom učestvuje jedno univerzalno prirodno pravilo: stradaju manje sposobni. Kod ljudskih bića je to uglavnom zbog nesposobnosti da pravilno upotrebljavaju mozak pri donošenju odluka.
Upamtite, prirodni odabir itekako važi i za ljudsku vrstu!
Jer se izmišlja topla voda.
Prave se zakoni o tehničkom pregledu idiotski rigorozno, optužuje se da su vozila stara, daju se probne dozvole i razne druge cake, poskupljenje treninga za vožnju umesto jeftinije ali strožije.
A recept postoji. Već smo ga koristili, a da to je iz komunizma to ništa ne valja.
Eve gledam komšijku crnogorka. Devojčica položila za auto i op odna mora da vozi džip Qashqai a imaju i fiata. A neće đe da se bruka.
Eto malograđanstvo nas uništi.
I? Sta bi sa ograničenjem snage? Danas 70% vozila sa turbinom za relativno mali novac imaju podignutu snagu, dok kod retkih i ostatak opreme prati to. Roditelji koji kupuju lim na metar i misle da su zato nedodirljivi i nista im se neće desiti, bitno da je jako i crno. A to što su kineske ili u najboljem slučaju tigar zimske gume jer se za više nema i ne da, diskutabilni polovni delovi, sve to doprinosi ovim nemilim događajima. A Agencija? Skup neradnika na državnim jaslama sa propisima koji niđe veze
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za pet godina skoro 500 mladih poginulo u udesima: Ideja o svemoći za volanom pogubna
Autor: Blic
Info
•29.06.2022.
•08:50 > 16:15
Komentari 21
Djenkinim stopama
U svakom autu mozes ubiti sebe i druge ako juris kao sumanut, alkohol pojaca drasticno svest o sopstvenim mogucnostima
Bole
Recimo, 1990-te godine je u Srbiji u saobraćaju poginulo 1995 osoba, dok je 2020-te godine poginulo 495. Dakle, trend je dobar, ali i dalje u proseku više ljudi gine u Srbiji nego u EU.
Od kako znam za sebe u julu i avgustu se ponavlja ista priča: portpa se 4-5 drugova i drugarica u auto i krenu u provod u susedno mesto ili se vraćaju iz provoda kući. Vozač mlad, neiskusan, malo popio, malo da se pokaže pred devojkama, krene da vozi mnogo brže od dozvoljenog i eto nesreće.
Ovde jedino rešenje može da bude da policija u svakoj opštini analizira koji su najfrekventiji pravci i da tu dežura i proverava vozila u večernjim satima petkom i subotom.
To će sigurno umanjiti broj poginulih mladih.
Realno
Laloš
G pen
Srele
ćuko
Рон Џереми
Колико још да погине људи да би ви признали да немате појма? Као обично, спиноваћете информације и неко други ће бити крив.
П.с. видим да су светла преко дана, прва помоћ са роком трајања, технички прегледи.... дали резултат.
Janko
Kada bi imalo gde i sa čim da se putuje mladi bi putovali. Ovako preostaje samo divljanje od semafora do semafora.
Stari vozač
Terminus
56
Zemlja čudesa
Uveli ste besmislena pravila za vozače, bespotrebna dnevna svetla, propisali drakonske kazne za pojas i zakomplikovali tehnički pregled vozila do izluđivanja, a ljudi i dalje ginu? Represija nije dovoljna, pa je opet neko drugi kriv za vašu nesposobnost? Možda bi bilo zgodno da donesete neki zakon po kome će svi morati da budu adekvatno kažnjeni za prekršaje bez obzira na to da li su viđeniji članovi Sekte, njihovi dični potomci, policajci ili krimosi sa vezama.
Branko
Nuklearni
2. Mladi do 25. godine života mogu da voze automobile do 75 ks( u slučaju da ne poštuju ovo drugo pravilo, trajno oduzimanje vozila
3. Modernizovanje rada saobraćajne policije putem digitalne tehnologije
loša obuka
Banderaš
Lala
U pogibijama mladih vozača, većim delom učestvuje jedno univerzalno prirodno pravilo: stradaju manje sposobni. Kod ljudskih bića je to uglavnom zbog nesposobnosti da pravilno upotrebljavaju mozak pri donošenju odluka.
Upamtite, prirodni odabir itekako važi i za ljudsku vrstu!
Ćoravi desk
Prave se zakoni o tehničkom pregledu idiotski rigorozno, optužuje se da su vozila stara, daju se probne dozvole i razne druge cake, poskupljenje treninga za vožnju umesto jeftinije ali strožije.
A recept postoji. Već smo ga koristili, a da to je iz komunizma to ništa ne valja.
Dr
Eto malograđanstvo nas uništi.
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H