Radnici Fijata su u pregovorima ostvarili pobedu za sebe, pristojne otpremnine, dok su posledice katastrofalne za auto-industriju, izjavio je dugogodišnj Jugoslav Ristić.
Bilo je bolje da su desetine ili stotine miliona € koje su date Fijatu i Stelantisu uložene direktno u Crvenu zastavu, redizajniran (mislim potpuo novi dizajn) i modernizovan Jugić i prodavan kao jedan od najjeftinijih automobila u Evropi. Naša industrija bi radila i razvijala se, a profit ostajao u Srbiji.
Ja bih danas kada bi se praviio kupio onog Fiću kojeg je nakada davno Zastava proizvodila. To je idealan auto za mlade, za grad, kao drugi auto,...a ujedno i jeftin.
Znam da će neko da kaže da je nama zabranjeno da se bavimo visokom tehnologijom i da je to rezervisano samo za Zapad, i da treba da se bavimo samo poljoprivredom.
Ako je tako onda treba da isteramo sve strane firme koje se bave rudarenjem, prljavim tehnologijama jer treba da ćuvamo zemljište, šume, podzemne vode, reke, vazduh,...jer samo sa čistom prirodom možemo da imamo dobre poljoprivredne proizvode. Onda treba da razvijamo, a ne prodajemo prehrambenu industriju i da ne izvozimo žitarice u zrnu, sveže ili smrznuto voće i povrće, već da izvozimo preradjene više bi smo zaradili.
Moram da kažem nešto: Srbija je nekada u Jugoslaviji bila industrijski visoko razvijena zemlja. Proizvodili smo akceleratore, robote, računare, razne mašine, alate, avione, automobile, kamione, građevinske mašine, imali visoko razvijenu vojnu industriji...Imali smo odlično školstvo, prestižne fakultete i institute, ... a sada imamo tajkune, zadrugu, gomilu privatnih fakulteta i kvazi univerzitete,...
Da li postoji mogucnost, onako laicki pitam, da mi nastavimo proizvodnju nasih vozila? Imamo fabriku, imamo ljude, nemoguce je da ne mozemo da malo modernizujemo dizajn i napravimo domaci auto koji ce biti pristupacan mnogima koji ne mogu da priuste neki skuplji auto?
Evo, živ se nasekirah što je ugašen čuveni brend Zastava, najpoznatiji po automobilu Jugo sa kojim se sprdaju na svim svetskim meridijanima.
Ta fabrika je stanovnicima ove zemlje donosila samo nevolje a koštala je stotine miliona, ako ne i milijardu evra državnih subvencija. Do pre 15 godina nije bio moguć uvoz polovnih vozila kako bi oni imali šta da proizvode i prodaju. Da ne spominjem činjenicu da ih je u proizvodnji bilo 5 puta više nego što je potrebno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ristić: Radnici Fijata se super izborili za sebe, ali su posledice katastrofalne za auto-industriju
Autor: Beta
Info
•29.06.2022.
•10:31
Komentari 8
R
Ja bih danas kada bi se praviio kupio onog Fiću kojeg je nakada davno Zastava proizvodila. To je idealan auto za mlade, za grad, kao drugi auto,...a ujedno i jeftin.
Znam da će neko da kaže da je nama zabranjeno da se bavimo visokom tehnologijom i da je to rezervisano samo za Zapad, i da treba da se bavimo samo poljoprivredom.
Ako je tako onda treba da isteramo sve strane firme koje se bave rudarenjem, prljavim tehnologijama jer treba da ćuvamo zemljište, šume, podzemne vode, reke, vazduh,...jer samo sa čistom prirodom možemo da imamo dobre poljoprivredne proizvode. Onda treba da razvijamo, a ne prodajemo prehrambenu industriju i da ne izvozimo žitarice u zrnu, sveže ili smrznuto voće i povrće, već da izvozimo preradjene više bi smo zaradili.
Moram da kažem nešto: Srbija je nekada u Jugoslaviji bila industrijski visoko razvijena zemlja. Proizvodili smo akceleratore, robote, računare, razne mašine, alate, avione, automobile, kamione, građevinske mašine, imali visoko razvijenu vojnu industriji...Imali smo odlično školstvo, prestižne fakultete i institute, ... a sada imamo tajkune, zadrugu, gomilu privatnih fakulteta i kvazi univerzitete,...
Dule
Postaje deficitarna i lako plasirana roba ionako lete samo po jedno dva puta nema puno greške
Samo pitam
w/e
Ns
Ta fabrika je stanovnicima ove zemlje donosila samo nevolje a koštala je stotine miliona, ako ne i milijardu evra državnih subvencija. Do pre 15 godina nije bio moguć uvoz polovnih vozila kako bi oni imali šta da proizvode i prodaju. Da ne spominjem činjenicu da ih je u proizvodnji bilo 5 puta više nego što je potrebno.
Džoni
Seljak
H
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H