Autor: Danas

Info
29.06.2022.
11:03 > 11:04
Nekretnine članova porodice Karađorđević, koje su konfiskovane Ukazom iz 1947. godine, uglavnom ne ispunjavaju uslove da se vrate u naturi.

Komentari 115

  • Novakovic

    04.07.2022 09:20
    loka;a i stanova bezbroj
    Ovi sada tajkuni i ostali zidaju zgrade ,lokali i mansarde zadrzavaju i rentiraju,osam zgrada napravi i,cela ulica njegova sa lokalima i mansardama. i vi nesto pricate o starim vlasnicima koji nisu imali oteto-drustveno-pa u svoj dzep.
  • Novak

    03.07.2022 16:51
    Oteto drustveno tajkunsko
    Pitajre ove nove tajkune,kako se od otetog preko drustvenog pravi bogatstvo.
  • Dajana

    03.07.2022 01:32
    Lopovi i ne radnici
    Naravno da ne.
  • Ђорђе Ивковић

    02.07.2022 22:58
    Ако ћемо право...
    Што се бјежаније тиче, где се Тито повукао из Дрвара?
  • Mile

    02.07.2022 21:59
    Mrs
    Naravno da ne,pobegli su sa dva aviona iz niksica,jedva su poleteli od tezine zlata,nek vrate zlato sto su opljackali a onaj pajac nije srpski naucio ni posle 20 g boravka u srbiji
  • Xy

    02.07.2022 03:30
    Ček ček a gde su oni sada?? I sa kim??
    Samo ću to reći...
  • Ozvalavljen

    01.07.2022 16:42
    @Dule
    Objasni ti bolje kako moze da se tokom zivota zaradi vise od 2 kuce/stana?
    I onima sto je uzimana imovina su bili predratni mesetari slicni ovim danasnjim...
  • DachaNS

    01.07.2022 16:15
    Normalno!
    Kada vracate Nemcima po Vojvidini treba i njima vratiti ono sto je bilo njihovo!
  • Dule

    01.07.2022 15:00
    Ko je protiv restitucije zaslužuje da se nađe u situaciji da mu nešto protivpravno bude oduzeto, dato drugom, pa da mu unuci kasnije prolaze horor da to vrate. Karađorđevići su 1918-1941. napravili veću promenu na bolje njego Tito i komunisti od 1945-1991. Pritom treba imati u vidu da je posleratni perod u najvećem delu sveta bio perod prosperiteta bez presedana, tako da su se i komunističke zemlje (kroz napredak nauke i tehnologije koji je prednjačio na Zapadu) "ogrebale" za privredni uspon uprkos svojim sistemima. "Tito je izgradio" otuda nije baš sasvim tačno. Bez komunizma i Tita, Srbija bi bila zemlja od barem 15 miliona ljudi, sa Kosovom, BiH, CG i MK u svom sastavu, kao i znatnim delom Jadranske obale, ili bi pak imali zemlju od Triglava do Vardara od koje ni jedna grupa ne bi htela da se otcepi jer bi unutrašnje granice bile takve da svaka potencijalno nelojalna grupa ima samo štetu ako krene u secesionizam. Da ne pominjem da je kraljevina sredinom prošlog veka bila u rangu Grčke po razvijenosti. Svako demonitranje Titovog nasleđa, principijelno treba da bude pozdravljeno, jer ono što nisu satrle ustaše i nacizam dobrim delom je satro komunizam.
  • Rango

    01.07.2022 12:52
    Kraljevina Jugoslavija
    Imaju tamo na Bledu neke vile..neka prvo slovenci vrate i hrvati..njima su Karađorđevići i dali državnost...Srbiji su oduzeli ,od Srbije samo motika po leđima..ajmo POKS...nešto ste se uspavali prinčevi naši mladi i princeze botovske
  • Nina

    01.07.2022 10:16
    Ne!

    Uopste ne znam zasto se postavljaju takva pitanja
    Pobegli su zar ne? Otisli i odneli sve sa sobom i njihovo i nase...
    Vec su sve naplatili.
  • Smrdijestina

    30.06.2022 15:32
    @Mile Bačvan
    Tako je izvrsitelji sirotinju na ulicu, a ove pobegulje i ne radnike u vile. Bravo za tebe!
  • Zdenko Ćirković

    30.06.2022 15:26
    Obavezno
    Da se vrati obavezno i da država Srbija pomogne da vrate svu imovinu Karađorđevića u svim državama. I svim drugim kojima je oduzeta.
  • Mile Bačvan

    30.06.2022 14:53
    VRATITIN OBAVEZNO
    Obavezno vratiti. Njihov deda i pradeda je to gradio. Zašo da im se ne vrati. I ono u Sloveniji, Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori, BiH. Sve vratiti.
  • Burić

    30.06.2022 13:00
    5G
    Ni slučajno !!!!
  • Visevac

    30.06.2022 12:39
    Zato nam je tako kako nam je
    Nismo mi draga gospodo napustili komunizam izgleda.
  • Zemlja čudesa

    30.06.2022 10:33
    Preteča SNS-a
    Očigledno su Karađorđevići bili maheri kao i ovi što su danas na vlasti... Od 1903. do 1941. su sa nule stigli do velikog broja reprezentativnih nekretnina po Beogradu i Srbiji, pa čak i u SHS. Mislim da to objašnjava i gde je završio dobar deo ratnih reparacija iz Prvog svetskog rata.
  • NN

    30.06.2022 09:35
    restitucija
    Teško je govoriti ovde o restituciji, kao što je povraćaj imovine onima koji su je zaradili, poslom, svojim i svoje porodice! Prvo, neki pišu - pošteno zaradili! Kako je to kralj Aleksandar "pošteno zaradio"? Naradio se pa zaradio? Poznato je da je kralj Petar bio siromašan, doslovno. Aleksandar je stekao to što je stekao na načine na koje su sticali imovinu oni koji su na vlasti, uticajem, pod više nego povlašćenim uslovima i slično, da ne nabrajamo i druge načine! To je sve poznato, kada bi se samo malo potrudili i pročitali po nešto! A od čega i dan danas žive ovi prilično brojni Karađorđevići, ni to nikako da saznamo! Zapravo, znamo, iz budžetskih sredstava, iz džepova sviju nas, a ne samo njihovih obožavatelje i članova Krunskog saveta. Možda ovi mladi i rade, u tom slučaju svaka čast! Ali Aleksandar "prestolonaslednik"? Ne znam da li su ovdašnji monarhisti svesni kako je sve to, pre svega smešno, a još im je malo, pa bi još para, što da ne, narod ne zna šta će s parama, a tek šta će i kako biti? Zaslužio Aleksandar, samo ne znamoi čime?! Osim toga, i u savremenim monarhijama se zna šta je lična imovina, a šta državna. Poistovećivati ono što je kao monarh koristio sa privatnom imovinom je sasvim pogrešno! Zapitajte se i probajte da izračunate kako je kralj Aleksandar i kakvim to poslom "zaradio" sve to što danas traže za dvadeset godina?
  • Dejan

    30.06.2022 07:47
    Svima jednako
    Zakon o restituciji je jednak za sve. Ako dokazu da je imovina njihova vratiti im kao i svim drugim gradjanima kojima je imovina bespravno oteta jer su proglaseni 44 te za klasnog neprijatelja.
  • 9

    30.06.2022 07:35
    Sve što su
    radom i sposobnošću zaradili neka im se vrati.
    Takođe da se vrati i zlato koje su rasfućkali u
    Engleskoj na lagodan život i bahanalije. Kada neko
    premine rodbina nasledi šta ima i pri tome niko
    ništa ne pokrade, ako rodbine nema imovina pripadne državi Vaskrslima se obično ništa ne vraća. Nisu ih
    od tamo šutnuli zbog sposobnosti. Usput da li je
    ovo kraljevina ili republika? Džamahirija crkvena
    ili sekularna država? Srbi odlučite se već jednom.
    Sve više ličite na talibane, a zakoni , muzika i
    običaji Vam naginju ka šerijatskim.
  • Princ

    30.06.2022 07:19
    Dosli su samo zbog lakseg zivo
    Ne znaju srpski. Ne trude se nista i nicega. Sto imaju titulu ne znaci da imaju intelegenciju . U kojoj privatnoj ustanovi su dobili diplomu? Sto se ne mesaju za svoju Srbiju?
    Dosli su ovde da zive besplatno. Razlog ne maju novac a i nemaju prijatelje
  • Pravicno

    30.06.2022 03:59
    Neverovatno je citati ove komentare a onda se ne uveriti zasto smo tu gde smo kao nacija. Ako imaju pravni dokaz o vlasnistvu imovine imaju pravo da im se to vrati, kao i svi ostali gradjani Srbije. To sto su deo nekadasnje kraljevske porodice ne menja nista, pogotovo ako im je imovina bila u svojstvu kraljevine a ne licna. Inace se nacije prepoznaju po tome kako tretiraju svoju kraljevsku porodicu, a ovde bismo da se ugledamo na Rusiju. A finalno niko nije pobegao odavde, vladali su sve dok Tito i komunisti nisu organizovali otpor i preuzeli vlast i sve ostalo postepeno. Odlucite se jel smo izasli iz komunizma ili ne…
  • MileBukovac

    30.06.2022 01:23
    englezi
    poznati su po spletkama,genocidu i svake vrste zločinima..ovo bi im bilo samo malo spletkarenje ali iza povraćaja nekakve kao njihove imovine,krije se svašta-naše jajare osnovale PoK i prodale se englezima za pu no praznog obećanja.,jajare je slaba reč
  • R

    29.06.2022 23:26
    R
    Ovde ima previše botova kojima je bitno samo da se ulizuju kraljevskoj porodici. Ulizivanjem nećete postati plemići, vitezovi i elita.
    Nekima se ne sviđa istina, a istina je da su Karadjordjevići zarad neke velike države prodali srpski narod, napravili Sloveniju i Hrvatsku, a Srbiju sveli na prostor koji je manji nego posle balkanskih ratova. Srpski narod i sadašnja Srbija im nisu ništa dužni, oni su dužni srpskom narodu i Srbiji.
    Posle prvog svetskog rata države pobednice su nudile Srbiji pored teritorija koje su definisane Londonskim sporazumom i Banat, skoro sva ostrva u Jadranu osim Krka.
    Sada je Srbija manja nego posle drugog balkanskog rata.
    To je i jedan od glavnih razloga što nas Evropa ne želi i što je radila na tome da se Jugoslavija razbuca, jer je tadašnji Karadjordjević rasturio Austrougarskui.
  • Jovanovic Mara

    29.06.2022 23:21
    Nisam za da im.se vrati imovina iz mnogo razloga.Jednostavno ne sleduje im.Sve steceno na grbaci naroda...onako i ovako...i sad nakon toliko vremena dolaze neki novi koji ni jezik ne znaju,ali da traze pare znajumSto.ne daju nesto nego otimacina
  • @magistar

    29.06.2022 22:11
    Tvoja "dinastija" je ovde uzurpator.
  • PurgerNS

    29.06.2022 21:58
    Ovi iz PoK su otkrili kako mogu naštancati glasove..neće vam poći za rukom bando lezilebovića
  • Ђорђе Ивковић

    29.06.2022 20:34
    Ако ћемо реално..
    Да поновимо: Србија је једина земља на свету у којој су истовремено на снази два, по решењима супротна, закона о реституцији - један важи за Јевреје, дуги за остале грађане Србије.
    Карађорђевићи, да су Јевреји, не би имали никакве проблеме са повраћајем своје имовине.
  • Postenje

    29.06.2022 18:43
    Koje god posteno radio bilo u kom vremenu (proslom i sadasnjem) nije mogao da se obogati, kakvi su danasnji "posteni" bogatasi takvi su isti bili i pre samo je proslo vreme pa se zaboravilo
  • Sandra

    29.06.2022 18:31
    ne
  • treba li engleski?

    29.06.2022 18:08
    ako im je malo što imaju
    nek im da malo od svoga onaj što ih je 5.10.`91. priveo Srbima, Drašković Vuk.
  • Vladimir

    29.06.2022 17:24
    Ne!
    Kratko i jasno, NE!
    Narodu, narodno, kralju kraljevo, no mi kralja i kraljevinu nemamo, (niti cemo je imati) vec predsednika i republiku.
    Oduzeti im i ono na sta nemaju tapiju, jer prava su se lisili kad su pobegli iz zemlje i ostavili istu sa celokupnim narodom Srpskim na milost i nemilost nacista, ustasa, komunista i ostalih!
  • M. Tesanovic

    29.06.2022 17:23
    M. Tesanovic
    Ne i Nikada! Dinastija koja nas je zavila u crno! Njima je u genima kao njihovom pretku Karadjordju da pobegnu uvek kada zagusti! A posle da traze kao njihovo...nemate vi ovde nista svoje!!! Opljackali ste celu drzavu i pobegli e tovam je kompenzacija!!! Mars iz Srbije nije ovo nitice biti vise Monarhija ikada! Dobro jedan napisa i ovo im je previse sto koriste i zive a opet im narod sve placa putem raznih nameta! Imaju kod Oplemca plac koji im je predak Vozd oteo od seljaka pa tamo gradite kuce i dvorove! Ali bez dozvole nista!!! ZLO!!!
  • Saša

    29.06.2022 16:40
    Ako
    Nam dični prestolonaslednik naizust i bez greške izrecituje
    "Otadžbina" Đure Jakšića, vratiti.
    Nema šanse:-D
  • V

    29.06.2022 15:45
    NE!
  • lala banat

    29.06.2022 15:40
    uh
    Treba njih vratiti odakle su došli , lezilebovići.
  • NSadjanin

    29.06.2022 15:25
    Kara Djordje, al kara i...
    Ja bih Karadjordjevicima vratio Obrenovice!
  • Yo

    29.06.2022 15:04
    Ni pomisliti
    na to. Baskare se vec u dobijenom i svadjuckaju. Nek se ugledaju na potomka crnogorskog kralja koji ima svoj zivot i postenje, a ne zaboravlja zemlju svojih predaka. Ovi su dosadni sa svojom glumom, svud se uvlace. O trosku naroda.
  • Oriana Maskov

    29.06.2022 14:54
    Rijeka
    Jesu to zaradili orajuci te njive ili ukrali od naroda? Cija je zemlja? Ko je delio zemlju pre sto vekova? Vratite onda Istru Italiji i Jadransko more i otoke svim republikama bivse Jugoslavije jer to je bio dio Jugoslavije a ne HRvatske koja nikad nije postojala bila je Austrougasrska. Oce da vrate sve JNA kasarne, 320.000 stanova koje je imala vojska JNA znaci svi koji sad zive u njima neka ih vrate u Hrvatskoj itd. Izgleda da je vreme da udari jedan veliki meteorit i zapali na milone stepeni sve zivo i da pocne opet od pocetka. Sta je covjek uradio sam sebi i drugima to ni svemirci nebi razumjeli.
  • @NE

    29.06.2022 14:45
    Au sine, koliko gresis. Burbone su pobili i niko iz kraljevske porodice nije ostao ziv posle smrti Luja XVI zato Burboni i nisu imali sta da naslede jer ih nije ni bilo, a plemici koji su ostali zivi naravno da su zadrzali imovinu. Imas cak i dan danas zamkove u vlasnistvu potomaka tih plemica (ukidanjem monrahije je ukinuto plemstvo, ali im nije ukinuta imovina), cak neki i jos od srednjeg veka drze palate, zamkove i/ili imanja. I to ne samo plemici da su zadrzali nego i bogatasi, imas masu firmi u Francuskoj koje poticu jos iz monarhije jer su im jedino neke privilegije oduzeli, doduse one starije od 18. veka se mahom bave vinarstvom, staklarstvom, juvelirstvom i takvom industrijom, one od 18. veka i bankarstvom.
  • ( )

    29.06.2022 14:39
    Ako su u srodstvu sa onim sto je odneo zlato, znaju gde je to zlato od naroda. Prvo to neka vrate, a imovina je narodna.
    To vazi i za tajkune, ako se bogati i ima toliko, s narod nema…sta drugo pomisliti…od koga je oteo?!
  • Mile

    29.06.2022 14:39
    Sad je rec o Prestolonaslednicima, gospodine Perica. Ne znaju jezik naroda kome bi neki da ih nameste za monarhe, a preci su im 1941. godine ostavili narod i hrabro pobegli u Englesku. Tad su morali poneti nesto za trosak. A nadam se da ce i gospoda koju navodite jednom svoje racune prikazati.
  • magistar

    29.06.2022 14:32
    vratiti oteto svima
    Neka Ljubodragu Savicu isto tako neko objasni da je prvo Karadjordje oslobodio drzavu Turaka, postavio temelje moderne drzave, uspostavio prvu vladu (Praviteljstvujusci sovjet) ikada u istoriji ove drzave, pa posle su Karadjordjevici pokrenuli privredu sa mrtve tacke koju je dozivela pod Obrenovicima, koji su pod kraljem Milanom potpuno unakazili celu drzavu i dali Austrougarskoj da kontrolise celu nasu trgovinu da bi Milan mogao da se naziva kraljem, pod njima je reformisana vojska (kralj Petar je licno vratio Putnika iz penzije, koji je sproveo reforme i stvorio vojsku koja je pobedila u dva balkanska i jednom svetskom ratu), pod njima su vracene Srbiji sve teritorije i vise, tako da su znacili za Srbiju koliko i Srbija njima. I da je bilo po knezu Pavlu, spasilo bi se oko milion zivota jer bismo izbegli II svetski rat, e pa posto tvrdoglave lude zele rat i pogibiju, eno vam. Bilo je i dobrih i losih stvari, kao i u svakoj drzavi ali i dalje stoji da OTETA IMOVINA MORA DA SE VRATI, ali ne treba preferirati ni Karadjordjevice ni crkvu, ima na hiljade ljudi koji isto tako cekaju restituciju (doduse, nekima, poput potomaka Milana Nedica i ne treba vracati jer predak im je pravio dela koja zasluzuju takvu kaznu), ali nemaju ni sredstva ni moc da istu sprovedu. Gospodji Darinki Tatalovic su npr. oteli otvoreno kucu na Dedinju, da bi je posle jedan od SNS poslanika opljackao za sliku i neke umetnosti. Zasto ona ne dobija jednaki prostor u medijima kao i Karadjordjevici?
  • Drum

    29.06.2022 14:08
    Ne treba im vratiti ni metar kvadratni.
    Šta su oni, kao neka kraljevska porodica, Srbija nije monarhija.
    A to što je bilo njihovo, sve su to izgradili državnim novcem. Prema tome, to pripada državi.
  • R

    29.06.2022 13:59
    R
    Karadjordjević (sa njim i njegova porodica) je za mene kriv što nije prihvatio mirovni sporazum (Londonski ugovor) iz 1915. godine. Sigurno u drugom svetskom ratu ne bi bilo toliko žrtava, ne bi bilo seoba, ne bi bilo ratova, sankcija, navodnih genocida, a Srbija bi bila od reke Krke do Drima (Drača),...
    Oduzeli su nam zemlju, narod, budućnost,..
    Znači ne davati im ništa.
  • Dusan

    29.06.2022 13:58
    Može ali kada prvo vrate svi ostalim ljudima

    Meni komunisti duguju 500ha zemlje. Pa izvolite
  • Hm

    29.06.2022 13:55
    Ako ćemo njima da vraćamo išta onda ćemo i Obrenovićima da vraćamo. Obe dinastije su doživele debakl. Ali u svakom slučaju njima POSLEDNJE. Prvo svim građanima.
  • Citam

    29.06.2022 13:55
    Komentare
    Da bude po pravdi. To je njihovo. Ako su odneli nesto u UK(a niko nista tamo nije radilo nego su sam trosili) treba utvrditi. Sve sto je odneto da se vrati - ako su nosili. Ne znam. Neka se utvrdi. A pre toga. Komunistima uzeti sve kuce i zemlju sto su dobili. U mom selu sve nemacke kuce sa viskom plafonima imaju partizani..oficiri itd. Sirotinja je dobila plac pa gradi sa blatom i piljevinom..trskom. Hvala i za to.
  • H

    29.06.2022 13:51
    Jeftinije
    Da ukinemo republiku, vratimo im krunu, ali bez imovine.
  • Perica

    29.06.2022 13:35
    Zlato
    @ Mile
    misliš na Dinkića , Labusa Ðelića i Kipar , zar ne ? Ili možda na zlato u logorima pobijenih Srba koje je „pacovskim kanalima" završilo u Americi pa ona postade najbogatija država sveta , posle Vatikana ?
  • Mislioc

    29.06.2022 13:35
    Nacionalizovati sve sto imaju. Jel moze neko da zamisli nacionalizaciju imovine Mitrovica, Karica, Kostica, Matijevica, kuma Petrovica... i ostalih lopova kao 1946.te. I ono su bili predratni tajkuni koji su otimali od naroda i krali drzavu.
    Ja ne mogu ovo da zamislim, za sada. Ali polako doci ce i to vreme kada narod sazri...
  • Boba NS

    29.06.2022 13:28
    Imovina
    Ako su gradjani Srbije i ako imaju dokaz o vlasništvu kao i svi drugi, vratiti im imovinu. Ali na tu imovinu moraju snositi sve troškove kao i svi ostali gradjani
  • Kuzman

    29.06.2022 13:27
    Treba vratiti a komunjarama i potomcima sve oduzeti
  • /

    29.06.2022 13:26
    /
    samo ako vrate buducnost srbije ubistvom obrenovica.
    jos uvek ne mozemo da se okrenemo pravoj strani od tada
  • Žedni Zrenjaninac

    29.06.2022 13:24
    Ništa
    Ništa im ne treba vratiti, Kada vrate zlato koje su pokrali od naroda i odneli u London, onda ćemo razgovarati o to šta su imali i šta su pokrali od naroda i Obrenovića. Sada neka sami plaćaju svoje troškove, a ne da se bahate na našoj grbači.
  • Lopta

    29.06.2022 13:20
    Primitivan
    @Mile kakav neadertalac treba da budeš da veruješ u tu komunističku propagandu, nemoj se sramotiti
  • cure

    29.06.2022 13:17
    čas
    istorije.....
  • dabome!!!

    29.06.2022 13:14
    nego sta nego vratiti svima
    Sve ukradeno treba vratiti svima, ne samo crkvi i Karadjordjevicima, komunisticki teror je zavrsio sa Milosevicem da bi se opet vratio sa Vucicem i novim udbasima. Mars u Severnu Koreju ako vam se svidja komunizam pa tu kradite sta hocete.
  • NE

    29.06.2022 13:10
    Da li je u Francuskoj vraćena imovima vlasteli nakon revolucije? Nije, niti je ikada iko razmišljao tome.
    Kada država prestane da bude monarhija i postane republika, bivši monarsi nisu više vlasnici ničeg monarhističkog, i njihova imovina postaje imovina republike.
    Ono što im je Petar I doneo iz Hercegovine u koferu je njihovo i ništa drugo, a zlato koje su ukrali 1941. je naše i moraju ga vratiti.
  • Nemac

    29.06.2022 13:08
    NE
    NE! Nikako, nisu oni to svojim trudom i radom stvorili vec ukrali od naroda.
  • Mile

    29.06.2022 13:05
    Kad vrate zlato koje su izneli iz Jugoslavije.
  • Perica

    29.06.2022 13:05
    Ništa
    Katoličkoj crkvi najbogatijoj instituc. na svetu vraćena zgrada muzičke škole a svi novosađani platili izgradnju nove. Jevrejskoj državi , za Jevreje koje su mađari pobili 1941-5 a nemaju naslednike , Srbija plaća ogroman novac.... Zaključak , Karađorđevićima ništa ne treba vratiti. Ko im je kriv što žive u Srbiji .
  • Mакс

    29.06.2022 12:56
    "За Краљевину Србију"
    Наравно да треба вратити отето, наравно да се сада зна да нису однели ни грумен злата, отворени су архиви и доказано је.
    Србија је једина држава на свету којој је насилно одузета монархија и наш краљ није абдицирао.
    Време је да се круна врати у Србију и да нас напокон уједини.
    Живела Краљевина Србија!


  • Liman

    29.06.2022 12:55
    NE
    Treba nacionalizovati i sve novijeg doba što su tajkuni prisvojili, a onda i ovima tražiti da vrate naše zlato.
  • Marta

    29.06.2022 12:52
    Malo da se podsetimo!
    Prva agrearna reforma sprovedena je od strane istih tih Karadjordjevica. Mi u Vojvodini to jako dobro znamo. Sada isti ti koji su dali ideju onima posle, traze da im se vrati sva imovina, ali istim tim gradjanima nece biti vracena ni sva imovina niti ce biti obesteceni u iznosu prave vrednosti oduzete imovine! O cemu dalje treba polemisati. Kad se gradjanima vrati sve ili se obestete po pravoj vrednosti oduzete imovibe, onda moze i ovoj gospodi koji zive na grbaci drzavnog budzeta, to jest nas gradjana!
  • Арсен Лупен

    29.06.2022 12:52
    ...
    Треба свим комуњарама и њиховим потомцима одузети све што су запленили.. Па да будемо на нули онда.
  • Halo halo

    29.06.2022 12:51
    Hmmmm
    Prvo oni Srbiji da vrate oteto pa da pricamo
  • Alooooo

    29.06.2022 12:49
    Da li smo mi lud narod
    Istorija nam dobro poznata da li je ovo licemerije ili sta vec......
  • Мало

    29.06.2022 12:48
    логике
    Не разумем уопште питање...значи мени неко нешто одузме/украде и кад тражим да ми врати онда ми врати део или колико мисли да ми припада? Пустите страсти...лоповлук је лоповлук. Колико би тражили да неко узме Ваше? Део да Вам врате или све+камата?
  • Imovina

    29.06.2022 12:45
    Kako su se samoprozvali da su kraljevi i kako su "stekli" imovinu od srplih gladnih seljaka, da li cemo to ikad saznati?
  • Gojko

    29.06.2022 12:42
    Gojko
    NE! I ovo im je previse sto koriste a neplacaju! Opste raspolozenje u narodu je protiv Monarhije i ponovne pljacke naroda!!! Dase ja pitam nebi im dao ni drzavljanstva jer koji to Kralj ostavlja narod i zemlju dabi spasio svoje dupe troseci narodno zlato! Dase nije oznojio pa zaradio! Mars! Ovo je 21 vek gde nema vise takvih krvopija! Izbacite ih sve iz drzave!!!
  • Tulipan

    29.06.2022 12:39
    SAmo u užoj Srbiji!
  • Goran NS

    29.06.2022 12:38
    TREBA ... ovi ce sve pokrasti i porusiti, da prave zgrade
  • novikorisnik

    29.06.2022 12:34
    Ja bih rekao da bi ih trebalo vratiti na vlast...mi krstenog politicara nemamo, svaki koji zasedne ponasa se kao car i nema nameru da sidje dok ga nasilno ne skinu...ovi bar imaju istoriju, "plavu krv", a ako bi dosli na vlast vratili bi i svoju imovinu koju su izneli, ili bar deo...a verovatno su nesto i naucili sto se tice vladanja, od poslednjeg puta kada su bili na vlasti, tako da bi to mozda bila win win kombinacija....pa kad zasedne, bar znamo ko je i sta je, a ne ko ovi, izmileli iz ko zna koje rupe, pokrali Boga i oca, pregazili preko stotina leseva i dodju na vlast i zaj...ju narod....
  • Dragan

    29.06.2022 12:33
    Ah
    Oni nemaju ništa.Odqkle od svinjara palate ?Po mom osnovu su dobili krunu (po izgublhenom ustanku i hrabrog beg u prihateljsku Austrógarsku,za zl9čin prema Obrenovića.Sećam se dq su Titu Srbi napoklonjivali kuće po Srbiji.Pa prvo ono što su srbi "poklonili" titu da vrate naslednicima.Svi srpski krqljevi su dobilu na poklon zlato i hramove koje suilom i silom otimali od naroda.
  • F

    29.06.2022 12:32
    F
    Nikako! Pokrali su svo zlatu kada su bezali 1941!! I ove nekretnine je narod debelo platio putem raznih nameta od Kralja i njegove bande!!! Treba im sve trejno oduzeti!! NE!!!
  • Ana

    29.06.2022 12:32
    Ne.
  • Humanitarac

    29.06.2022 12:17
    Možda i džeparac da im prosleđujemo svaki mesec...
  • Паја

    29.06.2022 12:14
    Распродаја
    Кад смо Албанцима дали Косово и Метохију, зар нам је много неколико кућица за нашу краљевску породицу?
  • Лиманац

    29.06.2022 12:13
    Да.
    Право на повраћај неправедно отуђене имовине мора бити неприкосновено.
    Пуна подршка иницијативи за враћање отуђене имовине породице Карађорђевић њеним власницима!
  • Mladen

    29.06.2022 12:12
    Treba im...
    Dati NULA. Dovoljno je oduzeo stranacki kadar imovine, sad jos i oni treba da se bogate?
  • Куп је битан

    29.06.2022 12:10
    Сматрам да им треба вратити имовину. Али само ону коју је Петар Карађорђевић донео у Србију када је 1903. сео на крвав престо.
  • Partizan

    29.06.2022 12:05
    Komunisti su uglavnom oduzimali lopovima, kao kad bi sad oduzeli tender kriminalcima, koji su se obogatili pljackajuci narod putem namestenih tendera. Slicno je bilo i pre dolaska komunista na vlast, zato se komunizam primio u ovim krajevima, zbog velikih nepravdi. Bilo je zrtava, poput onog izumitelja kocnice za voz, kome su kvazi komunisti oteli kucu. Ali ipak ne zaboravite da su u velikoj vecini slucajeva otimali samo lopovima i kraljevim parazitima. P.S. Moji dedovi nisu trazili drzavne stanove, tako da nista nisu dobili od komunista, niti im je sta oduzeto, a imali su dosta zemlje.
  • Kilibarda

    29.06.2022 12:03
    Prvo da polože test iz srpskog i matematike
  • Ćoravi desk

    29.06.2022 11:59
    Ne, oni imanja nisu zaslužili ničim. Samo neki monarhisti ih vole.
    Zar njih crkva već ne održava?
  • resenje

    29.06.2022 11:59
    pokretnu imovinu dati za kancelarije oba poksa
  • Sremac

    29.06.2022 11:56
    Bravo
    I treba da ih odbiju i da im ne vrate nista. To su isti oni Karadjordjevici koji su pobegli u Englesku kada je zagustilo... - Bas su mi oni "kraljevska porodica", jednom mesecno im se salju dve svinjske polutke gratis iz klanice "Nedeljkovic". Nema gde se nisu "ocesali" o nekoga
  • Pobesneli Laloš

    29.06.2022 11:55
    Ja sam za vama
    Možda bi i moglo da nauče srpski jezik.
  • A šta je tu njihovo?

    29.06.2022 11:53
    A čija je "njihova" imovina?
    I šta je tu "njihovo" što im treba vratiti?
    I oni su, kao i svi vladari u istoriji, kao i svi današnji i jučerašnji državni "vođe", do "svoje" imovine došli tako što su ojadili narod.
    Ta "veština" se i dalje prenosi kao poželjan virus, na sve koji sebe stave kao bogom dane vođe.
    Nema tu šta da im se vrati, jer ništa nisu svojim radom stekli.
  • BOLENS

    29.06.2022 11:52
    kako da ne
    Kako se (uglavnom) stice danas kapital to svi vidimo. E tako se sticao i nekada. Nikom nista ne vracaj!
  • Ja

    29.06.2022 11:51
    Otužno
    Ne ne treba im vraćati Treba dati Ružica Đinđić i Đinđiću da ponese u grob, ćuftadžiji iz Niša živkoviću, njemu treba. Tomi Nikoliću, Mlađanu Dinkiću, ima ih još bulumenta Nije važno što je to Karađorđeviča. Vreme je otimačine
  • Milan

    29.06.2022 11:48
    Restitucija
    Zlo komunizma i dalje vlada...
    Vratiti i njima i svima kojima je imovina nepravedno oduzeta od te '47...a oduzimati onima koji su na kriminalan nacin dolazili nesrećnih'90ih i 2000ih...ako cemo da zivimo u uredjenjom drustvu i sistemu
  • Dejan

    29.06.2022 11:42
    Srb
    Ajmo drvni srbi,razgulite na ovu vrucinu... Sta su vas ono komunjari ucili,gde su odneli zlato ?
  • Dragan Mitic

    29.06.2022 11:41
    RESTITUCIJA
    Tu nena nikakve dileme,SVIMA VRATITI SVE ,a ne drugima prodati sve.
    Na isto se svodi dali stari vlasnici obrtali svoju imovinu ili surogat vlasnici obrtali tudju imovinu-rezultat je isti. Imovina je oduzeta politicki za 24 h ,tako treba i sada samo onda je bilo u ime nepravde a sada bi to bilo u ime pravde.
  • Kolle

    29.06.2022 11:39
    Treba im oduzeti i ono sto imaju, a ne da im se jos da.. sram ih bilo, ne znaju da pricaju na srpskom , a znaju da traze sta im pripada.. kako bi ih proterao, ne bi mi ni dana vise bili ovde...
  • Комша

    29.06.2022 11:39
    Не! Ионако су то отели Обреновићима и народу! Најгора династија која нас је могла задесити. Увалили нас у југословенштину, распарчали српски народ на делове и на крају подржали ћопавог да нас још више распарча и подели. Ја би им забранио и да уђу у Србију!
  • Ni zrna žita!

    29.06.2022 11:39
    Treba im oduzeti i ovo što im je do sada vraćeno. U dva svetska rata su počinili dve veleizdaje, oba puta pobegli iz zemlje sa zlatom i ostavili narod na milost i nemilost okupatpru.
  • Četnik

    29.06.2022 11:37
    Ne treba
    Kao potomak ljudi koji se borili u kraljevoj vosjci, mislim da im ne treba vraćati ništa čak I'm treba oduzeti I ono što sada imaju. Nisu oni to zaradili niti su stekli poštenim radom nego su poubijali Obrenoviće i oteli.
    Za primer svima u našem društvu treba krenuti od njih. Ako treba nekome nešto da se vrača to su Obrenovići ali njih su Karađorđevići zatrli, dakle dajte sve narodu.
    Živela Srbija
  • Broki

    29.06.2022 11:35
    Ne treba, treba ih tretirati kao diktatore a veći deo njihove predratne imovine kao plen stečen krađom.

    Apsolutna vlast, apsolutni lopovi. Jedna od najsiromašnijih država Evrope, jedan od najbogatijih monarha Evrope, grabio je i van zakona i van morala.

    Kralj Aleksandar nije znao ni za meru ni za zakon, a o tome je svedočanstvo 1918. ostavio univerzitetski profesor Milan Bartoš, ugledni pravnik, u svom kratkom ali po „dinastiju“ razornom feljtonu Monarhija i novac. Predlažem svakome (a pogotovo monarhistima) da ga nađe i pročita.
  • Aleksandar

    29.06.2022 11:34
    Meni dužni i kralj i otadžbina
    Treba im vratiti po učinku i delovanju u Ujedinjenom Kraljevstvu , isto kao i nama šanse , za pošteno stvaranje i delovanje .
  • Laura Kodruca Koveši

    29.06.2022 11:33
    Da li je u naslovu postavljeno pitanje isto kao kada bismo pitali:
    "Da li treba oduzeti imovinu svim SNS funkcionerima i povezanim licima za koju nemaju pokriće u svojim prijavljenim prihodima?"
  • Kontras

    29.06.2022 11:33
    Povodom vracanja imovine Karadjordjevicima, mogu da kazem sledece: "Od mene mogu za pocetak da dobiju k...c"(sto bi rekao Dragan Jovanovic u seriji Moj rodjak sa sela). Za ostalo cemo se lako dogovoriti
  • ne

    29.06.2022 11:32
    ne
    ne
  • kmok

    29.06.2022 11:32
    Ne, naravno.
  • pawlle

    29.06.2022 11:31
    ne
  • Bidža

    29.06.2022 11:31
    Treba ih vratit tamo odakle su i došli.
  • nije tema

    29.06.2022 11:31
    O tome možemo tek da razgovaramo kada oslobodimo zemlju od diktature proletarijata.
  • Đorđe

    29.06.2022 11:30
    Pošteno im vratiti sve što su pošteno stekli.
  • Treba

    29.06.2022 11:29
    Caru Carevo a Bogu Bozije!
  • Laloš

    29.06.2022 11:28
    Ni pod razno. Naplatili su se oni 1941. sa zlatom koje su izneli dok su bežali i od kog i danas žive.
  • Stefan

    29.06.2022 11:27
    Vrati zlato
    Bilo bi lepo kad bi kraljevska porodica vratila zlato koje je ukrala i odnela u London, ipak su to ukrali od srpskog naroda, i da, bilo bi lepo kad bi naučili srpski da pričaju...
  • kewa

    29.06.2022 11:22
    ne, cak iako nauce srpski, ne treba.
  • Ns

    29.06.2022 11:18
    lol
    Ne.
  • Mile

    29.06.2022 11:18
    Koje smo mi skladište propaliteta.
  • Željko

    29.06.2022 11:12
    Ne.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna