Za mesec dana navršiće se tri godine od svečanog otvaranja auto-puta "Miloš Veliki", a na delu deonice kod Uba već se rade popravke, objavio je portal Nova.rs.
Čitam vaše komentare i krstim se. Svi ste veliki stručnjaci. Pa dame i gospodo, završite odgovarajuće fakultete, pa onda napravite bolje, niko vam ne brani... Izgovarate se kako je vlast zauzela tron i ne pušta ga... Pa ko vam je kriv što ste nesposobni da promenite vlast. Kukavički podvijete rep i bežite u inostrnstvo da tamo čistite klozete i fizikališete, ili sa diplomom medicinskih škola i fakulteta perete tuđe guzice dok o vašim roditeljima ovde nema ko da brine. Borite se znanjem iz svoje zemlje da vama i vašoj deci bude bolje. Borite se argumentima i znanjem, a ne mržnjom...
Kineska skart roba kao i sve ostalo, o tome koliko je kredita uzeto i pod kojim uslovima samo za pametne i prizemne, kancelarijski pacovi ne mogu to da shvate...
Nazvati čoveka koji je svom kumu odsekao glavu i predao Turcima na tacni, velikim, a onda napraviti autoput koji nosi njegovo ime, je samo po sebi zločin.
Ništa u ovoj državi se ne radi bez korupcije organizovanih kriminalaca na vlasti. Što manja država - to veća korupcija, jer je teže izvući novac iz manje naroda. Niko unutar ove države nema interesa da izmeri koliko se novca baca na korupciju, loše projekte, nameštene tendere i propale nabavke. A ako bi neko spolja hteo da proceni odmah bi ga oterali kao špijuna. Tako da Srbija ostaje država koja sama sebi aktivno već decenijama kopa dublje rupu u kojoj sedi.
Uzmeš kineski kredit,a da bi ga uzeli nekome se mora platiti(nekom našem).
Neko naš otvori ofšor firmu,pare se uplate.
Neko naš se pojavljuje u Srbiji i kupuje nekretnine.
Neko naš ne pita za cenu.
Kinezi i Azerbejdžanci su izgradili put za SVOJE kredite a vi se raspitajte koga su angažovali za podizvođače.
Raspitajte se malo ko je vlasnik firmi u Srbiji koje održavaju puteve.
Rade nas kao majmune i stalno nezajažljivo isisavaju sve više i više a ti glupa stoko zavedena Jasenovcem i sl. i dalje glasaj za mafiju!
To što fali dobrog puta i sloja šljunka to je Elita uzela pare a one su u Kini. Pitajte ekonomske savetnike koja im je svrha u Rusiji, Kini, UAE, cilj je da kontrolišu priliv novca Elite koja je oštetila državu Srbiju sklapajući ugovore bez tendera.
Na zapadu ništa novo. Nije ni čudo da se ovakve stvari dešavaju kad su nam "nadzorni" organi impotentni već 20-ak godina. Radi se fušerski, koristi se materijal ispod svakog standarda kvaliteta, a oni sve to mirno gledaju s jakim bolom u međunožju.
Razrovan je bio jos zimus, al dok ta informacija dodje do nadredjenih, pa dok je shvate, eto prodje pola godine ! Deo kod Lajkovca,bukvalno mora komplet sve da se radi novo ! Oni to nazivaju auto putem, nema bezniske stanice, odmorista, toaleti, ne daj boze nekom da treba pomoc !!! Poslednja pumpa je kod Dobanovaca a sledeca kod Preljine, tu ima preko 180 km ! EU standard je da na svakih 35 km bude odmoriste ili 70km odmoriste sa benzinskom pumpom ! zutacima to ovde nije bilo poznato a da srbijanski putevi naplate putarinu, to je prvo uradjeno !!!
Uzmes kredit kod Kineza, Kinezi grade za tu lovu infrastrukturu, sva lova ostaje i njihovim rukama, a Srbiji otplata kredita. Kvaliteta na kineski nacin. Katastrofa na Vucicev nacin. Kinezi ulazu lovu u izgradnju tvornice guma u Zrenjaninu, kakvu ne zele ni u svojoj Kini, koja je OPASNA po zdravlje ljudi, istu grade robovi iz Vijetnama, ali u Srbiji je robovlasnistvo ozakonjeno, u toj tvornici ce radit radnici za 330 eura. Kinezi su vjerojatno dobili besplatno zemljiste, prikljucak na struju i vodu, a moguce i subvencije po zaposlenom. Srbija 21' stoljeca.
U nadležnosti "Koridora Srbije" da put izgrade loše, a onda je u nadležnosti "Puteva Srbije" da popravljaju što su ovi zabrljali prilikom izgradnje - novcem predviđenim za održavanje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Već se rekonstruiše auto-put "Miloš Veliki", nema ni tri godine od otvaranja
Autor: nova.rs
Info
•19.07.2022.
•19:45 > 11:43
Komentari 15
Z
021
Uglješa
rale
Niko
Neko naš otvori ofšor firmu,pare se uplate.
Neko naš se pojavljuje u Srbiji i kupuje nekretnine.
Neko naš ne pita za cenu.
Mitke83
Kolonija!
Raspitajte se malo ko je vlasnik firmi u Srbiji koje održavaju puteve.
Rade nas kao majmune i stalno nezajažljivo isisavaju sve više i više a ti glupa stoko zavedena Jasenovcem i sl. i dalje glasaj za mafiju!
persida
GremliNS
Aleksandar
Građanin Toša
Dejan
Grad u kojem voda
Aleksa
Ahab
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H