Putevi Srbije saopštili su da se na autoputu Miloš Veliki, na deonici Ub - Lajkovac izvode radovi na rehabilitaciji kolovoza u ukupnoj dužini od 2,45 kilometra zbog propadanja kolovozne konstrukcije
Svaki put sa strahom ulazim u tunele, koji nisu ni propisane visine. Grebli su asvalt da dodaju neki santimetar da bi visoki AVmogao da prođe. A o propisanoj debljini podloge i asvalt ne vredi ni pričati.
Očigledno se radi o dilu. Kao prvo geoelaboratom se utvrđuje sastav tla, njegove karakteristike i uvek nivo podzemne vode. To je osnovni ulazni podatak za projektovanje. Loše isprojektovano, loše izvedeno. Sada kao sanacija. Podzemne vode vode koje tu postoje i menjaju nivo već min 10-20 hiljada godina su sad baš isprale sitne čestice. I ono što je glavni dil je da cementna stabilizacija ne pomaže kod podzemne vode.
U Srbiji se prave putevi, pruge, aerodromi, mostovi, zgrade tehnologijom iz "kamenog" doba, za te pare nemamo ništa od naprednih materijala i tehnologije. Sve se raspada od dilova. Kako se ne raspadne u Nemačkoj put za dve godine, a napravljen je za manje para i pet puta brže i kvalitetnije. Sve su to stručnjaci budi bog s nama, teško nama s njima.
Деоница Уб—Лајковац дужине 12,5 km је прва завршена деоница на ауто-путу А2. Грађена је од 2011. до 2014. године[3], а главни извођачи су били Путеви Ужице и Планум. Деоница је коштала 73 милиона евра и финансирана је из буџета Владе Републике Србије
Ahahaha pa ispira ga i kisa kad su ga gradili od peska. Kolubara ce ga razneti prvom prilikom. Osim ako Strabag, iskusan u prevrtanju kocke, ne preslaze ceo auto-put, o svom trosku, je l. Da podsetim, postoji i autoput E75, na kojem je na pojedinim delovima vozna traka neupotrebljiva. Ali sta ih briga. Samo nek se grade novi putevi, to biraci bolje vide.
... hoće li reći koliko je pokradeno materijala, koliko su slojevi tanji nego što treba, koliko se izošljarilo na radovima i tako to... ili protiv boga ne možemo?
Kad oni to tako upakuju u strucno objasnjenje onda polupismenom narodu zvuci kao jedina i prava istina. Posto, jel, zvuci strucno i nerazumljivo znaci sigurno znaju o cemu govore, a mi ne znamo i to je tako normalno.
A ovi mute li mute...
Pa valjda je neko projektovanje ko zna, ili ipak nije? Pa valjda izvođač daje neku garanciju na radove? Lako je tako kada je od tuđih para, ali da vidim te iste iz Puteva Srbije kada neko nešto radi njima u kući/ stanu, pa se to pokvari, da li se reklamira posao ili se lagano plati isto po stoti put. Lako je tuđim k... gloginje mlatiti.
Da ne zaboravimo i kljucni uticaj Meseca na podzemne vode, kao i pojacano zracnje Jupitera u poslednje 2-3 godine zbog kojih nam se raspada put. Ne daj boze da se istrazi uticaj nebeskih tela Kraducnja i Korupcije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Putevi Srbije o radovima na Milošu Velikom: Krive su podzemne vode, 60 dana rok za 2,45 kilometra
Autor: 021.rs
Info
•20.07.2022.
•18:06 > 19:10
Komentari 21
Miki
Pera Ždera
U Srbiji se prave putevi, pruge, aerodromi, mostovi, zgrade tehnologijom iz "kamenog" doba, za te pare nemamo ništa od naprednih materijala i tehnologije. Sve se raspada od dilova. Kako se ne raspadne u Nemačkoj put za dve godine, a napravljen je za manje para i pet puta brže i kvalitetnije. Sve su to stručnjaci budi bog s nama, teško nama s njima.
Dema Gogić
Dejan
ZOZONE
Salamander
Slucaj
Nikola
DžiajDžo
Zar mislite da duh Hrasta miruje?
On će kazniti nedostojne!
Ns
Darkoni
cole
Mihajlo
Upi
Boro
A ovi mute li mute...
ma, jest,
Lagano
Wnj
pera
Ja
Ajde.
alex
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H