Autor: Biznis.rs

Info
07.08.2022.
14:16
Odavno slušamo da će najrigoroznije norme do sada poskupeti automobile, pa čak i ugroziti opstanak modela u A i B segmentu, upravo zbog visoke cene agregata i katalitičkih sistema za Euro 7 normu.
  • boger

    08.08.2022 18:52
    Klepanje
    Imam potpuno nov automobil i još jedan, star 54 godine, kupljen kada sam se rodio i od tada u familiji. Novi samo nervira i odvlači pažnju upozorenjima, "asistencijama" i svim komandama preko tableta. Stari ima 121 KS, novi 160. Idu i troše otprilike podjednako ali stari je mnogo prijatniji za vožnju i jeftiniji za održavanje. Gde je tu napredak? Bezbednost? Još je moj otac ugradio veće i ventilisane diskove a mnogo više poverenja imam u tonu švedskog čelika nego u gomilu purpena, stiropora i plastike sa reciklaže koja smrdi kao jeftina kineska prodavnica. Ekologija? Troše isto a stari je 99% od prirodnih materijala; da ne kažem organskih... Mija poenta je da ne treba da pristanemo da nam se za mnogo više novca uvaljuje mnogo gora roba pod izgovorom ekologije. Treba uvesti suštinski efikasna rešenja, bolju regulaciju i brži protok saobraćaja koja bi mnogo brže i jeftinije postigla željeni efekat .
  • Ratke

    07.08.2022 23:24
    Laziranje
    Norme su samo sredstvo prinude da kupac predje na novije vozilo, umesto da vozi auto sa euro 4 motorom... Da su moguce redukcije, zasto bi najveci proizvodjaci lazirali softverski svoje motore?!
    I sad kada znam da npr. VW ne moze da napravi motor po euro 6 normi, treba da verujem da ce proizvesti motor euro 7? Nisam toliko naivan.
    Elektrifikacija do '28... Naravno, da bi ta vozila prodali, stara moraju da se izbace iz upotrebe.
    Evo, ja cu odustati od dizela cim Nemacka porusi sve termoelektrane na ugalj i fosilna goriva... Isti dan cu da oteram auto na otpad. A do tada, pitajte stanovnike Obrenovca i Kostolca sta misle o povecanju proizvodnje struje za potrebe elektricnih vozila.
    Samo jedan cilj postoji, da se poveca prodaja vozila, jer auto-industrija odavno nema nikakve inovacije u vozilima srednje klase, koja se najvise kupuju...
    Usput svi modeli poskupe, a kupac dobija cak i vozilo slabijih performansi (autonomija, ekonomicnost...).
    Pa kupuj narode, za spas planete, za zastitu zivotne sredine, a stara vozila teraj na divlje deponije, na groblja polovnjaka, izradjeno ulje prolivaj po potocima... To ne zagadjuje vazduh, a voda... Bez nje valjda svaki covek moze 3 dana?
  • X

    07.08.2022 17:02
    X
    A kada bi prosecan Srbin vozio auto staro 3,6 godina..nikada!!! Srbija je postala deponija,svega i autombola kojih,niko vise nevozi po EU i sire! A ova poskupljenja...jeftinije im je da ukinu auta na goriva i sve bude,elektricno!!! Tada bi bilo,nekog reda i ko nema,zaista para taj nebi,imao bilo kakvo vozno sredstvo sem bicikala,kao nekada!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna