Plate sofera su mizerne i u evropi, a na balkanu katastrofa. U americi vozac slepera zaradi preko 10-15.000 dolara mesecno, ako uzme lizing kamion da bude svoj gazda tj owner operator zaradi i preko cistih 20.000 dolara mesecno. Kad ne bi vozili balkanci i ostali robovi iz istocnih drzava u nemacku bi soferska plata bila najmanje x3 nego sto je danasnja milostina.
Mnogi potencijalni vozači autobusa i kamiona, kao i kafe kuvarice i spremačice su sada veliki direktori javnih preduzeća ili menadžeri pa i ministri jer su im privatni Ultratrendovi/Megadenti/Gigadenti to omogućili. Imamo čak i grobara koji je bio predsednik države i njegovu domaćicu koja je predsednik neke fondacije i svašta nešto. Tako da narode Šundotrend je zakon.
Deficitarnih zanimanja koliko hoćeš. Na to je trebalo misliti pre dvadeset godina kada su privatni fakulteti nicali kao pečurke posle kiše a i državni upisivali prevelik broj samofinansirajućih studenata. Mladima je davana lažna nada da su nešto naučili i da svima sleduje da šefuju. Istovremeno su mnogi poslovi bili omalovaženi i potplaćeni. Sada nam sleduje druga krajnost.
Tek ce da fali,samo polako..ko prezivi zimu sa ovom AV/SNS histerijom na TV + restrikcije struje+inflacija...bice na prolece bezanija na zapad,videcete !
Sve firme danas žele gotove radnike na tacni ali da ne plate ni dinara obuke i vremena potrebnog da neko stekne tražene veštine. I onda sedi i kukaj kako fali radnika.
Sažvakana tema već bezbroj puta,uvek isti problem.Male su plate,sedeti po par sati na granici,pogotovo u letnjem periodu,odvojen od kuće, itd...Raditi za sto hiljada ili sto dvadeset (primer samo) i nije neka cifra,a prijavljen si na daleko manje.Mrsko mi čitati i pisati jedno te isto.Neka podignu plate i rešen problem.
Fali u svim sverama i falice! Samnom je u Julu iz NS otislo u Nemacku 50 radnika iz svih oblasti rada! Cena je 20 eu po satu! O uslovima bolje da nepisem! Eto vam AV i zlatno doba pa uzivajte moroncine!!!
Dokle hod gazde budu medjedi koji su se obogatili na tudjom muci i koji pre naprave dobar box za kera nego da plate radnika biće ovako.Čim se dodje do para zanemaruje se radnik i svi postaju neki Teniseri i tako a ne znaju se potpisati kao ljudi...Država dozvoli cariniku da postane naj veći kamionski gigant u Srbiji koji ne daju neke normalne plate i ljudi odlaze preko i tako i treba pa neka voze sami....
Niko normalan nejce da radi,tako odgovoran posao ispod 1000 eura! Evo sada ce Indusi,Pakistanci...da rade za 500 eura! Ako sebe necenis,kako cete drugi ceniti,dosta je bilo prezivljavanja!!!
Voleo bih ovog zagovornika za spustanje starosne granice vozaca busa, da vidim da li bi seo u bus za neku planinsku destinaciju sa uskom putevima, a koju vozi 18 godisnjak.
nema servisa za popravku kamiona I autobusa vise, samo se menjaju celi sklopovi sto utice na cenu pa se vozi dok "necrkne" deo, nema periodicnih servisa kao nekada,, tako nesto kosta puno I svi umislili da znaju nesto I limari I pekari bi soferi bili Al "fali im tri godine segrtovanja", dokle god bagra da kupljenim diplomama preko stranke vlada nema spasa, mladi nece da se lacaju posla vec bi na kredita preko tudjih ledja, " snasao se" cuveni izraz a sta je sa buducnoscu unuka, razmislite
Samo zamenite plate. Na primer, platu menadžera za maglu od 1000 i nešto evra date vozaču, a menadžeru pola šoferove trenutne plate jer menadžer i onako botuje i ladi jaja po ceo dan... Jednostavno, zar ne?
Pa beze ljudi preko. Uostalom, to se desava i u drugim bransama, samo se ne primeti jer nije bitno. Vidjam ovde dosta mladih vozaca gspa, oko dvadesetak godina starosti. I taj ce da zbrise cim stekne 3-4 godine iskustva i vidi kakve su prilike (plate) preko. Inace, drzava (tj. nsz) masovno regrutuje vozace svih vrsta vozila za sloveniju. Bio licno i video. Odnosno, zena tamo mi rekla. Da mi je neko pricao ne bih mu verovao. Eto gde idu nasi vozaci.
Zelim da postanem vozac autobusa...
Prvo polaganje C 120k
Nakon 2 godine polaganje D 120k
Cpc sertifikat 120k i gomila budalastina jos na sve to.
Gle cuda kako ih nema dovoljno.
Postoji više deficitarnih zanimanja. Ne možeš naći kuvara, konobara, vozača, varioca, poštara, fizičkog radnika. "Otišo je svak ko valja, neki vani a neki ka nebu, ostala je samo fukara i raja i mi s njima na bjelome hlebu" Rekao bi Rambo Amadeus, svecki kilo tzar.
Nego li preko. I retko koji će otići u tudjinu da radi. Vrlo jednostavno.Drzava da subvencionise polaganje za kategorije umesto Engleske fudbalske lige i to rešeno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbiji nedostaje 12.000 vozača: Mnogo više fale vozači autobusa nego kamiona
Autor: Tanjug
Info
•28.08.2022.
•22:23
Komentari 32
Realista
jovan
NezavisniVojvodjanin
Zemlja čudesa
deda
Вожд
Profa
Gradski
rale
Stohadin
DERAN
Baranko
Mile
NS
Marko
Dd
Oki boki
Onako
Jaa
ili tako ili nikako
Sabahudin
Куп је битан
Djoka
putnik
Vukasin Lazovic
Prvo polaganje C 120k
Nakon 2 godine polaganje D 120k
Cpc sertifikat 120k i gomila budalastina jos na sve to.
Gle cuda kako ih nema dovoljno.
Stari grad
Siz
ZX
Acke
Sovra
Biba
Stole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H