Autor: Nova.rs, 021.rs

Info
28.09.2022.
08:40 > 09:16
U subotu počinje popis stanovništva i sem toga što će se raditi elektronski, nekih većih novina nema.
  • BB

    29.09.2022 17:53
    Molim vas...
    ...razuverite ove što misle da popis finansira Velika Britanija. Lepo im objasnite da ga finansira Rusija i da će se na osnovu njega vršiti mobilizacija za Ukrajinu, pa da se smire.
  • Bob

    28.09.2022 22:38
    Bob
    Napisa ja jos pre 2 godine da ce vam ovaj rezim sve stanove na Limanima,N. Naselju,Detelinari,....sve ponovo,naplatiti i obestetiti vlasnike zemljista koje je bilo oteto od strane,Komunista! Nema nista,besplatno i jeftino! Polako...kada vam na prolece,dodju novi zakoni i nameti..mnogi ce to prodavati u bescanje ili rat! SNS je sve prodao i to mora sistematski i planski sprovesti ako zeli da se odrzi na vlasti!!! Logika i znanje vam samo,ukazuje na ovo i jos,vesti koje su procurele uvek su tacni! Popis nema,veze sa imovinom,vec sa ljudima i nista,vise! Neprimajte ih jer po Ustavu R.S nemaju prava da vam ulaze u vase stanove i kuce a pogotovu,novcano kaznjavati to je Krivicno delo za koje se ide u zatvor da smo civilizovano pravna drzava! Glasali ste za par crvene,100 evra i 30 evra i sada,ima da vracate sve to milion puta,vise! Za par meseci,cete se uveriti ako nasednete na ovu prevaru!
    .
  • dsf

    28.09.2022 16:10
    dsf
    Ovaj popis ce funkcionisati ovako. Dodju i popisu vam imovinu, posle to proslede katastru koji falsifikuje dokumenta i preko noci vas plac, kuca vise nije vasa. Posle se pojavljuje investitor blizak vlastima i krece vucaranje po sudovima za koje obican covek nema resurse. Na kraju dolaze izvrsitelji koji vas izbacuju na ulicu i oduzimaju vam imovinu. Svi se ugradjuju i zna se koliki je ciji deo. Vidjeno milion puta ovoj kvazi drzavi.
  • Nemanja

    28.09.2022 16:07
    Popis/z
    Nisam teoretičar zavere, iz prostog razloga što vrlo dobro znam kako sve funkcije online praćenja funkcionišu, to mi je posao (hint: 99% ovih lupetača gluposti ne zna ni deseti deo kako se podaci sve prikupljaju i za šta se sve koriste).

    Elem, još se dvoumim između opcija kako zeznuti popis, jer je to jedan od načina da saopštim kako i šta mislim o državi koja ga oragnizuje i čiji sam, na žalost, građanin. Daklem, u mom slučaju se radi o građanskij neposlušnosti a ne o teoriji zavera, mada ču se verovatno naći u istoj grupi sa "prosvetljenima".
  • Stela

    28.09.2022 13:29
    Ana Brbnarić i Klaus Švab su potpisali četvrtu industrisku revoluciju u Srbiji.
    Šta to znači?
    Popisivači imaju lap-top? Dobro, neka imaju.
    Idu peške od stana do stana?Eee, to nije u redu, svi imaju net i telefone…onaj ko nema neka idu do nega. Ali, svi imaju.

    Sramota za Srbiju da popisivači idu od stana do stana.
    Jer, može se preko neta i kupiti garderoba, hrana,sve šta hoćeš…a, ovo kada treba da “ostanem kod kuće, perem ruke i dezinfikujem kvake” primam u kuću neke koji prenose virus.
    A, još pitaju koliko soba ima vrata? Da im pokažem… I za to da mi rebnu kaznu, on vidi dvoje vrata,a ja kažem jedna…
    Ili od čega je pravljena kuća, izolaciju da li ima?
    Švab kaže: ništa nećete imati i bićete srećni.
  • Jaca

    28.09.2022 13:20
    Mogli su nam podeliti obrasce , da ih popunim unapred i predam popisivaču i tako smanjim trajanje kontakta? Kad već država nije u stanju da obezbedi elementarnu uslugu u vidu online popisa.
  • Braćala

    28.09.2022 13:19
    A ko će da mi plati tih 40 minuta dangubljenja ?
  • Slazem se

    28.09.2022 13:18
    @nomad @zoe
    Vi ste jednako plitkoumni kao i ovi koji veruju u teoriju zavere




  • Miki

    28.09.2022 13:17
    Moglo je to na mnogo jednostavniji i civilizovaniji način da se uradi a ne upadom u stan,kuću potpuno nepoznatih lica.
  • BjelogrdićBezMorala

    28.09.2022 13:09
    Kosovo je Srbija!
    Osim kada je popis u Srbiji.
    Osim kada traže svoj pozivni broj.
    Osim kada traže Gazivode, onda dobiju i malo od UŽAS-a.
    Osim kada im trebaju tablice.
    Osim kada treba da funkcionišu srpski sudovi, tužilaštvo i policija, vojska i carina.
    Nastavi niz....

  • Alternativa

    28.09.2022 12:44
    @pazi qrca
    A šta ako ti imaš majmunske boginje ili tuberkulozu, a krećeš se slobodno, ulaziš u radnje, dodiruješ predmete, kvake i ostalo? Da zatražimo od vlade da se svako od vas pametnih može kretati slobodno samo ako ima test na sve bolesti ne stariji od 24 sata?
  • Pravnik

    28.09.2022 12:33
    Da bi popis bio legalan moralo bi biti naznačeno da neće biti održan na teritoriji AP Kosovo te da je delimičan zbog rezolucije UN 1244 i mandata UN na Kosovu tj. specifične situacije na terenu.

    Da bi popis bio legitiman jer je najvljen kao popis u Srbiji, morao bi biti sproveden na celoj teritoriji Srbije uključujući Kosovo.

    Ovaj popis dakle nije ni legitiman ni legalan.

    Činjenica da je popis delimično finansiran iz inostranstva i to od strane država koje su izvršile vojnu agresiju na Srbiju i priznale nezavisnost Kosova, kao i da se nadležni a u vezi popisa sastaju sa predstavnicima ambasade države koja je učestvovala u agresiji radi secesije i priznala nezavisnost dela teritorije Srbije, ukazuje na krivična dela veleizdaje počinjena od strane organizatora popisa.
  • pazi qrca

    28.09.2022 12:29
    Znači popisivač je pre mene bio recimo kod osobe koja ima majmunske boginje ili tuberkulozu, rukovao se sa tom osobom, dodirvao iste predmete, i lepo tako kao kliconoša ušeta u moj stan rukuje se, dodiruje nameštaj, kvake i ostalo?
  • Ns

    28.09.2022 12:29
    Za Ns
    28.09.2022 • 11:32
    Ala si se nalupao - nije isto!

    Prati se magacinska roba i u kretanju, ulaz, izlaz stanje, kolicina i vrednost. Ala ti i ovaj pametnjakovic lupate a niste ni svesni da lupate! I vi znate da nije bitno da se prate unutrasnje migracije. Ajde pokrijte se usima mutavci jedni glupi ste ko noc, necu vise da se ubedjujem sa vama budalama ovde. Dabogda dobili kaznu kad ste tako glupi i zatucani!
  • @Ns

    28.09.2022 12:05
    manjkava ti logika
    Magacioner, drzava nema 1 nego vise magacina koji se "popisuju" u razlicitim momentima (mup, vojska, biracki spisak, maticari, zdravstveno/penziono, poreska, apr, katastar, banke, obrazovne ustanove, telekom. operateri, infostan/informatika, itd.) tako da itekako mogu da uzmu sve podatke iz evidencije, pogotovo posle Brnabickine "digitalizacije".
    A mogli su i da ovaj popis postave online, ako postoji aplikacija koja radi preko interneta koju naokolo nosaju popisivaci s laptopom, mogli su da je postave online i tako izbace beskorisne posrednike...
  • Nomad

    28.09.2022 11:59
    @Slazem se
    Tako je, narod nema poverenje u državu. Ali taj narod čini državu. Državni službenici su deo tog naroda. Da li se iko pobunio npr. što je bivši ministar finansija Krstić, "neviđeni stručnjak" kako ga je neko nazivao, odneo kompletne podatke iz APR-a o pravnim licima u Srbiji? Nije.
    Da li se iko ikada pobunio jer je standard nizak? Nije.
    Da li se iko ikada pobunio jer su školstvo i zdravstvo marginalizovani? Nije.

    Ali zato kada treba da se da za crkvu - daje se šakom i kapom. Fudbal - šakom i kapom. Brani se država/porodica/srpstvo na nekim marginalnim događajima, umesto da se borimo za bolji život.

    I zato se onda javljaju zavere sa čipovima, popisom, a pola njih klikće na reklame "Čestitamo! Vi ste milioniti posetilac!" ili "Teta je na samo 5km od tebe".
  • Zoe

    28.09.2022 11:43
    @ Slazem se
    E otvorio si mi oči sad. Ubuduće ću ovako

    Nisam zadovoljan kvalitetom gasa, koristiću i dalje al neću da plaćam
    Nisam zadovoljan obračunom struje, koristiću i dalje al neću da plaćam
    Nisam zadovoljan kvalitetom vode, koristiću i dalja al neću da plaćam
    Nisam zadovoljan kvalitetom benzina, sipaću i dalje al neću da plaćam
    .....
    poenta je jasna
    Niko te ne pita da li ti veruješ ili ne veruješ državi, popis je OBAVEZA i zato su i propisane kazne za teoretičare zavere, polusvet i ostale talibane. Normalan čovek, verovao ili ne verovao državi, potpuno shvata da je popis jedna noirmalna i obična stvar.
  • Za Ns

    28.09.2022 11:32
    Ala si se nalupao - nije isto!
    Nije isto , ljudi nisu magacinska roba koja se prati samo u popisu a može i da se krade - već se svako rođenje smrt, odlazak kod lekara, kupovina neokretnosti , zidanje, ozakonjenje, preseljenje, školovanje, venčanje, porođaj, rođenje, smrt itd itd elektronski prati i svi podaci su ažurni u najkraćem roku u informacionim sistemima - a ostalo državi nije i bitno ko koliko gde putuje u okviru zemlje i kakvi su mu planovi.
  • Ne kapiram zaista

    28.09.2022 11:27
    Koje to tačno podatke država o nama već nema a da joj trebaju? Zar nisu svi stanovnici sa svim podacima odavno zavedeni u bazama podataka???
    Zar nemamo čipovane lične karte, pasoše, dozvole i zdravstvene knjižice, zar nema uvid u prosvetne odatke, u katastre , zar ministarstva nisu svemoćna itd - pa šta joj više treba ???
  • Ns

    28.09.2022 11:25
    svedok saradnik
    28.09.2022 • 11:00
    ovo je isto samo malo drugačij


    Izvinite, Vi to meni nesto? Vidite gospodine, ja ne znam da li Vi imate vremena ili ne, ali zakonsku obavezu imate sigurno. O prvom delu komentara ne zelim ni da polemisem - to vise govori o Vama. Princip je isti, bilo da je u pitanju magacin, ljudi ili pilici. Da ste Vi meni zivi i zdravi i svako dobro zelim!
  • Talac

    28.09.2022 11:14
    Mene zavere zaista ne zanimaju. Plašim se kovida. I dalje se ljudi zaražavaju a ja ne volim ni kijavicu da dobijem. Zašto ne može online popis?
  • Slazem se

    28.09.2022 11:06
    @hah @nomad
    I jedan i drugi ste apsolutno u pravu. Ali to što ste u pravu nema nikakve veze sa tematikom. Popis nije sporan, potreban je, svuda se radi, uobičajen je. Ali.......

    Narod nema poverenja u državu....sa velikim pravom. Narod ne želi da ima posla sa državnim aparatom.......sa pravom. Kad nešto država predloži ili učini narod zna da će to biti loše po njih......sa pravom, mogu da nastavim do prekosutra ali shvatate poentu.

    Nije popis problematičan, poverenje u državu jeste.....u tome je suština!
  • Sedam

    28.09.2022 11:05
    FSB.
    Po načinu, upotrebljenoj logici, kanalima kojima se ovo plasira... vrlo je verovatno da je ruska FSB inspirisala veći deo ovih teorija zavere. Oni i dalje idu na urušavanje svega što liči na organizovanu državu, kako bi (iole) moderna država lakše bila zamenjena autokratijom. A Srbija je idealna meta za širenje ovakvih strahova; većina stanovnika nema nikakvo poverenje u njene institucije i zakone, a dobar deo je doživljava - naročito mi u Vojvodini - kao neprijatelja.
  • svedok saradnik

    28.09.2022 11:00
    ovo je isto samo malo drugačij
    Ns
    28.09.2022 • 10:12
    Svako ko je radio u magacinu, cak i obicnom STR zna da se makar jednom godisnje radi popis robe da se stanje koje je u knjigama svede na stvarno. Ovo je isto to i zato se ne moze primeniti "sta oni ima da me popisuju, neka uzmu sve podatke iz evidencije" logika.

    Ti robu u magacinu upoređuješ sa ljudima ??? E, moj magcineru jesi li ti išao nekad u neku školu ? na pr. večarnju ili neki edukons ili nešto slično ? Dakle, mi ljudi smo živa bića i stalno se krećemo i u današnjem svetu nemamo baš mnogo vremena za neka ispitivanja i prebrojavanja kao pilići u inkubatoru što se prebrojavaju,a pogotovo kada to radi neko godinama svojim delima iritira široke narodne mase.
  • dobrivoje

    28.09.2022 10:58
    @Dragojla 28.09.2022 • 09:49
    To kod vas u Petlovac tako?
  • Ne razumem

    28.09.2022 10:56
    Pa zar se nisu sastali u vezi popisa sa amabasadom V. Britanije i zar EU ne finansira popis?

    Gde je tu teorija zavere?
    To su činjenice.

    Da li ste ikada čuli da su se predstavnici neke druge države a u vezi popisa sastajali sa stranom ambasadom i da je popis finansirao neko iz inostranstva?

    Zar da verujem u dobre namere onih koji su nas godinama držali pod sankcijama i bombardovali, a zatim okupitali deo naše teritorije za koju sada popis ne važi?!
  • Jogi Letač

    28.09.2022 10:39
    Sve će se to okrenuti, kada počnu da pljušte prekršajne prijave. E onda ovih "savetnika" da se izbegne popis nigde neće biti...
  • Joca

    28.09.2022 10:36
    Teoretičari zavere komentarišu na društvenim mrežama sa android sistema, koristeći nezaštićenu konekciju registrovanu na njihovo ime (odnosno postpaid karticu).

    Koristi se Google + Chrome. Nalozi na drušvenim mrežama povezani sa telefonskim brojem + mail adresom formata ime.prezime@gmail.com. Svaki like + comment hrane algoritme...

    Pa vi se dečice popisujete svakog dana, više puta na sat! :''D

    PS: A znate li u čijem je Google vlasništvu?
    (komedija ste)
  • e bože

    28.09.2022 10:36
    ovo su isti oni ljudi koji su prvo govorili da ćemo umreti od vakcina (evo nas dve godine kasnije živi i zdravi), da korona ne postoji (a nisu otišli u bolnicu da provere odakle toliki ljudi tamo, došli da prošetaju verovatno), koji ne veruju u sletanje na mesec itd, spisak je poduži. e ti isti sad misle da je bil gejtsa briga za njih, pošto su toliko bitni i inteligentni.
  • Neko

    28.09.2022 10:31
    Problem
    Je jedino u ulazak u stan, kuću. Godinama samo najrodjeniji ulaze, eventualno majstor, ako mora!
  • hah

    28.09.2022 10:16
    @Nomad
    @Nomad je sve u pravu. Lupate mu minuse jer istina boli. Ovaj narod nikada ali nikada nije imao ogledalo i nikad nije preuzeo odgovornost za svoj život i svoje postupke, večito su drugi krivi. Jbg, lakše je tako nego biti proaktivan i zapravo se potruditi da budeš bolji.
  • popis je najveca

    28.09.2022 10:15
    teorija zavere !
    cemu toliko licnih podataka za jedan obican jebeni popis !!????????????
  • Ns

    28.09.2022 10:12
    Svako ko je radio u magacinu, cak i obicnom STR zna da se makar jednom godisnje radi popis robe da se stanje koje je u knjigama svede na stvarno. Ovo je isto to i zato se ne moze primeniti "sta oni ima da me popisuju, neka uzmu sve podatke iz evidencije" logika.
  • Jovica

    28.09.2022 09:51
    Loša oraganizacija
    Loša organizacija, moraju sa ljudima dogovoriti vreme kada da dodju, s obrzirom da ima 69 pitanja i traje bar 45 minuta. U nekim novim zgradama ako nisu dogovorili vreme, neće ni u ulaz moći ući.
  • Dragojla

    28.09.2022 09:49
    #građanskaneposlušnost
    Bez mog poziva ili sudskog naloga niko živ ne može da mi udje u stan, i tačka.
    Moja vrata možete samo da poljubite, za vas nisam kući.
  • Steva

    28.09.2022 09:44
    sramota je kako nam dobro ide
    Ja ne preporučujem bojkotovanje popisa ali želim da pitam nadležne organe,zašto ste nama "običnim" ljudima odredili tako blage kazne u vidu novčanog plačanja za prekršaje ili za krivične odgovornosti ? Zašto nam recimo sudija ne odredi nošenje nanogice kao mnogim drugima i zašto nas ponižavate ? Dali smo mi građani drugog reda ili je tu uspostavljen kastinski sistem kao u Indiji ? O čemu se radi neka mi neko objasni ?
  • Vesna Djuric

    28.09.2022 09:40
    Zasto da ulazi u stanove...kuce...nema potrebe...
  • Радивој

    28.09.2022 09:38
    Мора да има пцр тест макс 10 минута стар... и да носи 3 маске као што су нас хтели да терају.
  • Nomad

    28.09.2022 09:37
    Naš narod je prirodno glup, zatucan je jer voli da bude zatucan, a sa društvenim mrežama je dobio i neophodnu zaleđinu da ostane tu gde jeste.

    Uvek su drugi krivi za našu mizeriju, mi nikada. Zatrovane i prljave reke - kriv je NATO. Uništena poljoprivreda - Britanska kraljica je vampir i radi protiv nas. Standard na nivou Afrike - Vatikan u saradnji sa komitetom 300 hoće da nas istrebi.
  • lol

    28.09.2022 09:34
    Kao društvo idemo nagore. Teorije zavere od strane polupismenih ljudi. Bitno da svi koriste društvene mreže i one kvizove "saznaj kada ćeš umreti" i "koja si životinja" koji koriste upravo vaše podatke dok se vi tako naivno igrate. Za to nije problem, ali popis jeste. Razumem da je prvi put da neko čuje i prisustvuje popisu pa da se tako užasnuto plaši ali ovo je već smešno. Ako nećeš da neko koristi tvoje podatke nemoj koristiti android telefon, društvene mreže, google nalog, itd. Polusvet...
  • Salamander

    28.09.2022 09:30
    nije teorija
    jeste zavera
  • Ja

    28.09.2022 09:28
    To nisu teor. zavere samo logicna pitanja..Zasto zilion pitanja i sedenje od par sati nepoznatih ljudi u kuci?! Na tri kljucna pitanja odgovora bez??!! Ni jedan jedini medij o popisu na Kosovu, da li ce i tamo isto i to je “nase” jel??!
    Kol centar, par pitanja i zavrsen popis..
  • g pen

    28.09.2022 09:24
    Nije to protiv popisa nego kao neki bunt protiv naprdnih, patriJota i ,,patriota,,. A znamo da ce svoje zbirove angazovati.
  • Hm

    28.09.2022 09:23
    Hm
    Ozbiljno mislim. Pusticu ih unutra ako pre toga urade test na koronu. U mom stanu žive stari roditelji tako da ne želim koronu u vazduhu. Osim toga, da li je pandemija zvanično objavljena da je gotova?
  • 501

    28.09.2022 09:20
    IT sektor
    U doba elektronskih komunikacija mi radimo popis.
    Potrebno je samo:
    1. izlistati broj prijavljenih boravišta PI u celoj SRB,
    2. Broj izdatih LK
    3. Broj Izvoda iz matične knjige rođenih
    4. Za određeni datum izlistati broj umrlih, broj novorođenih i onda sve lepo dodati/oduzeti.
    5. Zašto postoji IT sektor, navodno su sve službe Urbanizma, poreza, PI povezana?
  • Jelena

    28.09.2022 09:18
    Neka svako misli svojom glavom. Mediji su odavno dovedeni u pitanje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna