Ja imam auto srarijeg datuma,ali redovno održavan i nije krš, nego je pouzdan auto i mene ne brine cena polovnjaka nego me brine cena tehničkog pregleda u ovoj pljačkaškoj državi i ostalih dažbina koje su udvostručene u odnosu na pre 3-4 godine.I uvek ću biti nezadovoljan i nesretan jer se beskrupulozna otimačina nastavlja evo već nekih 3-4 godine kroz zamenu reg.tablica,rok važenja prve pomoći i mnoge druge načine.
Ove gluposti ima samo jos u Srbiji! Auto 2001 godiste 3000 eu...ili 2010,2,4..po 10 i vise hiljada! U EU se takva auta nevoze,vise! Ali dok ima ovaca ima i vune!
Ove gluposti ima samo jos u Srbiji! Auto 2001 godiste 3000 eu...ili 2010,2,4..po 10 i vise hiljada! U EU se takva auta nevoze,vise! Ali dok ima ovaca ima i vune!
Nisu poskupeli, tj jesu i nisu: i evro zona ima inflaciju, 10% na godisnjem nivou. Dakle ako se uzme u obzir 10% inflacija,nesto sto je nekad bilo 100 evra a sad 110 evra je u sustini..isto. Samo kad se inflacija uzme u obzir. Na to dodati i zbog cele situacije poskupljenje transporta, goriva, repromaterijala, elektronike.... Automobilska industrija je jako osetljiva, cena finalnog proizvoda ima jako puno elemenata. Plus na to svi jos uguraju neki "bafer" za ne daj Boze. Udara kriza sve, jos smo u onim nestabilnim vremenima, kada ljudi ipak dobro razmisle na sta trose pare. Automobil je na kraju ipak vid luksuza: puno njih odustaje od kupovine novog auta ako im stari jos zadovoljava potrebe. Auto je prvi na udaru kad neka porodica odlucuje gde ce potrositi. Moj stric napolju, menjao aute na 5 godina. Sad em za vreme Korone malo vozio, em cene novih dosta skocile - odustao od kupovine novog vozice postojeci jos par godina. I kaze mi nije jedini tamo. Dakle jos na sve to manje polovnih na trzistu, manja prodaja novih, novi sve skuplji.. eto i dodatnog razloga za poskupljenje polovnjaka.
Na primer VW, Seat, Audi i Skoda su takodje ista firma sa istim platformama, ali su im razlicite cene zbog kvaliteta materijala koji se koristi u izradi auta.
Ko nam je kriv kad smo prihvatili tiraniju da ne smemo da uvozimo vozila iz Rusije osim Lade. Tamošnja vozila su idealna za naše puteve i kvalitet goriva.
Najbolji su mi ovi koji komentarišu ovu vest a da nisu mrdnuli iz svog kvarta i pritom sve znaju. A ne znaju mučenici da je ovaj trend u Evropi odavno krenuo, da mi po ovome nismo jedinstveni. Još malo ako se ovako nastavi ima evro da doživi sudbinu Yu dinara 90-tih...
Naravno da su poskupeli i polovnjaci, to je sasvim razumno. Ako sam platio novi auto 10.000€ i izgubio je 30%, a sada novi košta 14.000€, moj gubitak bi bio 50%. Znači, sasvim je logično da izgubim 30% od 14.000€ i dobijem svojih 10.000€ nazad.
Odeš u Nemačku, kupiš krš za 1.000 evra, dovezeš ga do Srbije i tu ga prodaš za 6.000 evra.
Kada te kupac pita zašto je taj krš toliko skup ti mu samo odgovoriš "paaaaa, zbog rata u Ukrajini".
Ispada da u Srbiji možeš bilo šta da prodaš za preskupe novce i da ti svaki put pokrivalica bude rat u Ukrajini.
Izgleda da je našim trgovcima upala kašika u med kada se zaratilo u Ukrajini. Garant Boga mole da rat potraje decenijama kako bi cenama mogli da nas klepaju po ušima.
Bežite mladi odavde. Čim diplomirate pakujte kofere.
Primetio sam da je Pezo povoljniji od Citroena i Renoa. Ne razumem zbog cega? Jeste uvek bio jeftiniji od Golfa, Pasata i drugih " Nemaca". Zasto je Citroen skuplji od Pezoa a ista su firma ne razumem.
S tim što taj 3 godine star nije isti kao skroz nov, jer je u međuvremenu preživeo facelift, ili čak zamenu modela. Hvala alavim prodavcima, zbog njih kupismo skroz novog.
Kosta isto u parama, ali te pare ne vrede kao pre tri godine.
Pre 3 godine sam kupio nov auto za 15k evra. Sad ga prodam za iste te pare, al sta mi vredi kad je taj isti model sa istom opremom nov sad 19k evra. Znaci da hocu da se ponovim, opet moram da doplatim i to vise nego pre silnih poskupljenja. A i sve ostalo je poskupelo, samo primanja ne prate ta poskupljenja u korak….
Srbija prolazi kroz kapitalizam XVII veka, kada su monopoli kreirali tržište, ali su odmah i zabranjivani.
" iz Srpske asocijacije uvoznika vozila"
Kakva asocijacija? Dogovor oko cena? Takve i slične izmišljotine odmah zabraniti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupeli i polovnjaci: Auto star i do tri godine sada košta isto kao kad je kupljen nov
Autor: Euronews Srbija
Info
•09.10.2022.
•19:58
Komentari 22
Zoran
Tina
Steva
Ilija
H
H
yt
:/
Premium brend naspram regularnog brenda.
Na primer VW, Seat, Audi i Skoda su takodje ista firma sa istim platformama, ali su im razlicite cene zbog kvaliteta materijala koji se koristi u izradi auta.
Levi
Sabahudin
Inflacija drma
Zemlja čudesa
Bns
bananarama
Kada te kupac pita zašto je taj krš toliko skup ti mu samo odgovoriš "paaaaa, zbog rata u Ukrajini".
Ispada da u Srbiji možeš bilo šta da prodaš za preskupe novce i da ti svaki put pokrivalica bude rat u Ukrajini.
Izgleda da je našim trgovcima upala kašika u med kada se zaratilo u Ukrajini. Garant Boga mole da rat potraje decenijama kako bi cenama mogli da nas klepaju po ušima.
Bežite mladi odavde. Čim diplomirate pakujte kofere.
Još skuplje
dobrivoje
Pakistanac
Bolje kredit
Nije nego
Pre 3 godine sam kupio nov auto za 15k evra. Sad ga prodam za iste te pare, al sta mi vredi kad je taj isti model sa istom opremom nov sad 19k evra. Znaci da hocu da se ponovim, opet moram da doplatim i to vise nego pre silnih poskupljenja. A i sve ostalo je poskupelo, samo primanja ne prate ta poskupljenja u korak….
Ciciban
Bdjdj
Veljko
" iz Srpske asocijacije uvoznika vozila"
Kakva asocijacija? Dogovor oko cena? Takve i slične izmišljotine odmah zabraniti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H