Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je da su u ponedeljak uveče na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad, "besprizorni kriminalci" izveli tešku krađu.
Sta sam pricao o nevaspitanim, bahatim i zlobnim ljudima i ko se sam javio da se svrsta? Drug Lemi.
A sta tebi druze Lemi smeta u celom mom izlaganju? Konstruktivna primedba a ne pljuvacina. U Srbiji je postalo skoro nenormalno da naletis na coveka koji ce smireno, bez urlanja i pljuvanja da obrazlozi svoje misljenje. Malo smanjiti adrenalin i postacete normalnije i prijatnije mesto za zivot, za to nije potreban prevelik trud.
Od Prokopa sam pasarelom preko autoputa i Deligradske do Slavije ( nekih 750m) laganim tempom presao za manje od 20min. Primetio sam da dosta ljudi koristi tu pasarelu i ne vidim sta je poenta tvog pisanja, hteo bi beogradsku zeleznicku stanicu na Slavii ili Trgu Republike? Pa i novosadska zeleznicka stanica je na istoj udaljenosti od centra i niko ne trazi da je premeste na Trifkovicev trg ili ispred Norka. U povratku smo isli trolom do ispod muzeja 25.maj i odande nekih 200m pesice. A postoji i taksi koji je u Srbiji (za nas strance) poprilicno smesnih cena a u krajnjem slucaju ima i neki lokalni bus koji ide od stanice negde prema centru. Uostalom, voz je bio poprilicno popunjen, vise predvece u povratku za NS, te je u vezi te guzve i moja konstatacija o nadrndanim i bahatim putnicima.
Prokop je poprilicno nesredjen, zapusten i isaran i nekako deluje da preko one stvari rade na njegovom zavrsetku odnosno meni deluje da u zadnjih 6-7 godina tamo nije mnogo radjeno. A putnici su prica za sebe, od lika u redu sedista iza koji je od NS do ulaska u Prokop maltretirao sve okolo dernjavom na mobilni, preko jarana koji je zauzeo pola prolaza izmedju sedista svojim torbama i rezao na svaki pogled upucen njemu pa do lika koji je skinuo patike i otrrilike od Bataje do Petrovaradina nas gusio miomirisom svojih carapa. Voz i osoblje su delovali OK mada sam na par mesta video vec iskrabane grafite po unutrasnjosti vagona.
... pod naponom? Kako su uspeli da uzmu bilo sta a da ih ne udari struja? Pitam se ima li uopste tako dugackih perioda kad ne ide voz da ovo moze da se izvede. Ili neko pere lose uradjen posao sa prugom, gde su se pojedinci nakrali para koje su kao placene za te radove?
Porodica Vucic ne putuje tim vozom nego putuje narod koji radi u BGD a zivi u NS (iili obrnuto) i obicnih ljudi koji iz raznoraznih razloga putuju na toj relaciji. Politicari, tajkuni i njihove porodice na toj relaciji putuju luksuznim limuzinama i dzipovima, videces ih kako jezde 150-160km/h duz autoputa.
Letos sam putovao tim novim vozom od NS do BGD (i obrnuto) i mogu reci da je jedno od retkih pristojnih stvari u Srbiji, sem stanice Prokop i putnika u tom vozu (namrgodjenih, nadrndanih, nevaspitanih i bahatih ljudi kojima Srbija obiluje).
Uzgred, ni ne cudi sto se po toj zemlji sve zivo krade i unistava, u glavama ljudi u Srbiji je deviza "ono sto je drzavno (i tudje) nije moje i ja to mogu inistavati, urnisati, krasti plaiti", sto prosecnog Srbina poprilicno razlikuje od prosecnog Slovenca ili ne daj boze, Austrijanca ili Engleza koji smatraju da je drzavno vlasnistvo i njihovo vlasnistvo a privatno vlasnistvo necija imovina mukom stecena i samim tim svetinja. Do kad u glavudzi prosecnog Srbina ne bude zamenjena ova teza u Srbiji ce i dalje biti isto, bio na vlasti Vucic ili neko 50-ti.
Meni u secanju o karakteru nasih ljudi ostala prica iz 2010, neko preko noci izlupao i maznuo bronzani spomenik decaku na Cukur cesmi u Beogradu ( dogadjaj iz 1862 kad su Turci definitivno proterani iz srpskih gradova) te ga prodao za 200eura otpadu. Sta ocekivati od takvog naroda.
Ali komentari tipa "pa kakva vlast takve šine" na vest o tome da je neko ukrao nešto sa šina -_-
Plašim se da ću zavoleti Vučića...a već su mi njegove konferencije u kojima odbrusi i radikalnoj levici i radikalnoj desnici postale popriličan guilty pleasure.
Zovite me botom do sutra, ja sam samo rekao šta mi je na duši za razliku od gomile vas koji ISTO TO mislite ali se plašite da bar sebi priznate a kamoli da izgovorite.
Ubiće nas elitizam, društveni statusi, trendovi i foliranje...
Posle neko kaze kriva je vlast za stanje u zemlji. Ovde vanzemaljci da dodju ne bi pripitomili ovaj narod problem je u ljudima i zato nikad nece biti bolje...
Stvar je veoma jednostavna. U ovakvim slučajevima, policija najefikasnije dolazi do lopova, tako što ispita kupce (otpade). A otpadi ne bi smeli da kupuju npr. bakar u komadima, lomljeni tuč (šahtovi, slivnici), bez dokaza o poreklu sirovine. Policija ne radi svoj posao, da li zbog korupcije, ili neznanja!?
Ovo je sramota za državu, ako ne može da nađe lopove. Onda će lopovi opet da prave ovakvu lakrdiju sa državom.
Džaba se hvaliti sa najbržom železnicom, ako ne mogu da pronađu i žestoko kazne počinioca.
Za primer drugima, žestoko ga kazniti, natovariti mu sva moguća krivinča dela, pa neka dobije bar 10ak godina robije uz obavezu da namiri svu štetu plus štetu koja je nanesena na preduzeće. Ako nema odakle da plati, uzeti mu imovinu.
Dok god lopovi prolaze sa nekim blagim kaznama, neće biti kraja krađama, odnosno biće ovako česte.
Како каже подпредседник снс-а Невена Ђурић, Србија је боља од 11 земаља европске уније и никада нисмо боље живели, а 75% народа у Србији сиротиња нема за нормалан живот, нема за намирнице и хлеба, па сакупљају старо гвожђе да би прехранили породицу! Ни Ђода нема за пиво!
Stvarno su dobri "elektricari" ti kradljivci kada uspevaju pod naponom od 25 kV da "operisu" bez ikakvih problema. Takve strucnjake odmah zaposliti u odrzavanje elektroprenosne mreze Srbije. Nego, pre izvesnog vremena je pusten teretni saobracaj, nije isto kada vozi Soko, i kad se tom prugom krece kompozicija od 1500 tona, tu konstrukcija treba da pokaze da li je izvedena kako treba ili ne, a ovde nisu cista posla.
Dere se magarac , mora da će kiša Eve ga ljudi odmaraju a gurbet drekavac opet njače kroz ulicu. Stop svakodnevnom teroru od strane raznih gvoždjara i perjara.Postoji zakon o javnom redu i miru koji to reguliše .Član 7 . Ko narušava javni red i mir ili stvara uznemirenje građana kao i mehaničkih izvora buke i zvučnih signala (motora, sirena i sl.) - kazniće se novčanom kaznom od 5.000 do 30.000 dinara. Dernjaju se ko magarci dok ljudi odmaraju a vlast im to toleriše , možda je razlog jer je i vodja radeo ko gvožđar u London , pa neće da sankcioniše kolege.
Usvojiti zakon na osnovu kojeg se ovakvo krivično delo tretira kao terorizam (što u suštini i jeste). U nekim Evropskim zemljama takav zakon već postoji. Plus ugrožavanje bezbednosti putnika, izazivanje opasnosti, itd.
Pa i da kazna bude primerena krivičnom delu, na primer minimum 10 godina.
Pa nek krade ko sme.
Lopovi su imali korist par stotina evra, a šteta na železnici je milionska.
Treba uvesti zakon, da se kradja pruznih delova, dalekovodnih kablova, sahtova, opreme u trafo stanicama i ostalim infrastrukturnim objektima od opste vaznosti, secenje suma itd, tretira kao ČIN TERORIZMA! To su uveli u Italijiji i resili problem za jedan dan! Pocinioci, njihovi saucesnici, odkupljivaci, prevoznici i saradnici, tretirani su kao teroristi i osudjeni su na strahovito velike kazne! Predlazem Vladi Srbije da uvede ovakav zakon. Ovako, nista se nece desiti. Jovo, nanovo...A, bezbednost, opsta steta i urusavanje sistema ce se nastaviti.
" On je istakao da Srbija ima najbržu prugu u istočnoj Evropi, da je uloženo više od milijardu evra da bi se spojila dva najveća grada i istakao da Srbija neće tolerisati takve akte."
Srbije ima najbržu prugu u Jevropi, ta nemojte kasti.Znači brzina nam je vrlina.I da se kitimo tuđim perjem takođe znamo jako dobro jer su prugu gradili i finansirali sa 80% troškova upravo Kinezi a preostalih 20% mi i rusi, a kako smo sposobni da je održavamo vidi se iz neprestalnog iskakanja stare garniture vozova,
Postoji nesto sto se zove nadzor, XXI vek je, ne morate slati cuvare sa toljagama duz pruge
Ako imate resursa da nadzirete i pratite sve koji kritikuju vlast, da znate ko je sve bio na demonstracijama, pa da im dajete otkaze, peivodite ih na informativne razgovore, ili im izbacujete decu iz vrtica, mnogo je pametnije da te spijune angazujete da cuvaju prugu i druge bitne objekte
Šokantna količina zlobnih kometara koji u potpunosti zavređuju ono mišljenje da je ovde samo važno da "komšiji crkne karav"! Kakav civilizovan svet se oglašava, majko mila!
Geodete koju su radili na toj pruzi, dokumentacija se popunjavala napamet bez istrazivanja da bi se ispunili rokovi(sve je u mesec dana uradjeno), zemljiste nije ispitano kako treba. Ne govorim ovo zato sto hocu da ocrnim sve sto se napravi za vreme ove vlasti, samo jednostavno znam da je izgradnja pruge u osnovi FU SE RE NA i da nece dugo trajati. A kad ovi odu sa vlasti, i kad se raspadne pruga, bice da ti novi ne mogu da ofarbaju ono sto je AV napravio.
nekog drugog politicara u Evropi van Srbije koji bi ovo rekao"Da zbog kradje sina tokom noci na pruzi u kojoj je investirano 1000 miliona eura ili ti 1 milijarda vozovi izmedju dva najveca grada u drzavi moraju da idu 20 na sat...".
STa mislite da li bi u takvim drzavama ministar politicar ko god docekao jutro na slobodi ili bi mu odred specijalaca pod punom ratnom opremom usao u kuci ili stanu gde zivi i uhapsio ga ko najveceg teroristu?
Da li bi bilo koji politicar u bilo kojoj drzavi Evrope osim Srbije nakon ovakve izjave u medijima narednih 24 sata docekao slobodu i probudio se na slobodi?
Sto se ismevate!?
To je najlaksi nacin ge drpen zarade.
Udjete u autobus dzeparosi, lepo obuceni,u radnji gospodje i smizle nafrackane sa spravicom za skidanje zujalice , pijaca...
Novcanici i roba samo samo nestaju...obijanje stanova..sitnica
Sahtovi,gde su se ljudi lomili...
Videli smo to bezbroj puta zar ne?
Nije za zajebanciju,Moze biti veoma opasno jer ne mozemo im ništa....Ubi nas ravnodušnost ...
A unosan je zanat to ,nema sta....
Par hiljada bez znoja..
Jer kad bi ih prijavljivali otkupljivači metala, kupci kradene robe i ostali mozda bi neko i morao da radi ovako ..
Vi ste pravili dil sa djavolom gospodine ministre. To su isti ti ljudi sto su za crvenu glasali i odlazili autobusom na promocije po vasoj potrebi. Zato sad se njima obratite, nemojte nama kukati za ono sto radi vas kadar.
Ovaj problem postoji godinama ali je od pre nekoliko meseci u Vojvodini toliko eskalirao da ozbiljno ugrožava živote i infrastrukturu. Preko noći na ulicama nestaju rešetke i metalni poklopci na šahtovima stvarajući opasne rupe. Pritom nema na hiljade onih koji to rade, u pitanju je nekoliko pojedinaca ili manja organizovana grupa, nemoguće je da država ne može da spreči ovu pojavu.
"Kako je rekao, oni su oštetili Železnice Srbije, a samim tim i za državu Srbiju."
A zasto ne dodati "Ugrozili bezbednost porodice Aleksandra Vucica"?
Mora to bolje Momirovicu.
Krađa bakarnih kablova, šahtova, šina, pragova, znakova, bilo kakve infrastrukture treba da se zakonom tretira kao terorizam. Pa neka kradu sve dok prvi ne zaglavi 40 godina...
Cuj ovog, pa paprikari i sekundarci ce da kradu dok god to budu radili zeleznicari, dobavljaci, (pod)izvodjaci, direktori, ministri.
Pa sam ministar u izjavi priznao da su krali, gde 90km pruge kosta preko milijardu evra...
"Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Što se lopovluka tiče, kaže Momirović da je u izgradnju već postojeće pruge BG-NS utrošeno više od MILIJARDU evra. Pre koji dan gledao sam neki dokumentarac o vozovima u Australiji. Oni su od 2011 do 2014 izgradili 1400 km pruge a ceo projekat je koštao 1.3 milijarde Au dolara.
"On je istakao da Srbija ima najbržu prugu u istočnoj Evropi, da je uloženo više od milijardu evra da bi se spojila dva najveća grada i istakao da Srbija neće tolerisati takve akte."
Vrsni inženjeri i stručnjaci zaposleni u beogradskoj ložionici, 1937. godine, uspeli su da naprave specijalni aerodinamični oklop na superekspresnoj parnoj lokomotivi JDŽ 01-101, te na relaciji Beograd – Zagreb postignu rekordnu brzinu od 146 km/č.
Ova jedinstvena aerodinamična lokomotiva, nazvana „Leteći Beograđanin“ vukla je pet specijalnih vagona – jedan kontrolni sa instrumentima za razna merenja, nekoliko savremenih putničkih i kao poslednji u nizu, jedan stari da bi se videla razlika u amortizaciji pri velikim brzinama…
Fušerisana je pruga. To je svima jasno. Sve izmišljaju ne bi li zataškali to. Ugradili se i Kinezi i naši višestruko a radove izvodile neke firme za 100ti deo cene. Šta ste očekivali. Kao što posle 1 godine popravljaju novi auto-put.
To se bar lako rešava,
proglasi se terorističkim aktom svaka krađa sa pruge ili kolovoza...
10+ godina robije, ima paprikari i sekundarci da vrate sve što su pokrali i da sami montiraju nazad.
Ali "vise od milijardu evra"!!
Pretpostavljam da su za te pare mogli da revitalizuju komplet zeleznicu u Vojvodini umesto da je prodaju u staro gvozdje. I jos da im ostane
znaci ove pocinioce bi trebalo javno obesiti na nekom trgu , kao primer drugima da ni ne pokusavaju slicne gluposti. A ispitati da li je neka CIA, MI6 i slicno umesana u sve. Horor
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Krađa na pruzi Novi Sad - Beograd: Posledica - "lagane vožnje" od 20 kilometara na čas
Autor: FoNet
Info
•11.10.2022.
•13:19 > 13:40
Komentari 81
Lemi
Slugeranja, ostaje slugeranja.
dijasporac
A sta tebi druze Lemi smeta u celom mom izlaganju? Konstruktivna primedba a ne pljuvacina. U Srbiji je postalo skoro nenormalno da naletis na coveka koji ce smireno, bez urlanja i pljuvanja da obrazlozi svoje misljenje. Malo smanjiti adrenalin i postacete normalnije i prijatnije mesto za zivot, za to nije potreban prevelik trud.
Lemi
Marginalac željan pažnje, bio i ostao, kao i onaj, što ga zovu purger sa Klise.
dijasporac
Prokop je poprilicno nesredjen, zapusten i isaran i nekako deluje da preko one stvari rade na njegovom zavrsetku odnosno meni deluje da u zadnjih 6-7 godina tamo nije mnogo radjeno. A putnici su prica za sebe, od lika u redu sedista iza koji je od NS do ulaska u Prokop maltretirao sve okolo dernjavom na mobilni, preko jarana koji je zauzeo pola prolaza izmedju sedista svojim torbama i rezao na svaki pogled upucen njemu pa do lika koji je skinuo patike i otrrilike od Bataje do Petrovaradina nas gusio miomirisom svojih carapa. Voz i osoblje su delovali OK mada sam na par mesta video vec iskrabane grafite po unutrasnjosti vagona.
Maroder
Bojan
Vidim da je neko na svojoj koži isprobao koliko je Prokop "blizu svemu" pa više ne lupeta gluposti - barem na tu temu.
Novosadjanka
dijasporac
Letos sam putovao tim novim vozom od NS do BGD (i obrnuto) i mogu reci da je jedno od retkih pristojnih stvari u Srbiji, sem stanice Prokop i putnika u tom vozu (namrgodjenih, nadrndanih, nevaspitanih i bahatih ljudi kojima Srbija obiluje).
Uzgred, ni ne cudi sto se po toj zemlji sve zivo krade i unistava, u glavama ljudi u Srbiji je deviza "ono sto je drzavno (i tudje) nije moje i ja to mogu inistavati, urnisati, krasti plaiti", sto prosecnog Srbina poprilicno razlikuje od prosecnog Slovenca ili ne daj boze, Austrijanca ili Engleza koji smatraju da je drzavno vlasnistvo i njihovo vlasnistvo a privatno vlasnistvo necija imovina mukom stecena i samim tim svetinja. Do kad u glavudzi prosecnog Srbina ne bude zamenjena ova teza u Srbiji ce i dalje biti isto, bio na vlasti Vucic ili neko 50-ti.
Meni u secanju o karakteru nasih ljudi ostala prica iz 2010, neko preko noci izlupao i maznuo bronzani spomenik decaku na Cukur cesmi u Beogradu ( dogadjaj iz 1862 kad su Turci definitivno proterani iz srpskih gradova) te ga prodao za 200eura otpadu. Sta ocekivati od takvog naroda.
Marina
Milos
Plašim se da ću zavoleti Vučića...a već su mi njegove konferencije u kojima odbrusi i radikalnoj levici i radikalnoj desnici postale popriličan guilty pleasure.
Zovite me botom do sutra, ja sam samo rekao šta mi je na duši za razliku od gomile vas koji ISTO TO mislite ali se plašite da bar sebi priznate a kamoli da izgovorite.
Ubiće nas elitizam, društveni statusi, trendovi i foliranje...
Dusan
/
tamo gde su pokradene vojvodjanske sine, tamo su i ove
Mister
Željko
Drum
Džaba se hvaliti sa najbržom železnicom, ako ne mogu da pronađu i žestoko kazne počinioca.
Za primer drugima, žestoko ga kazniti, natovariti mu sva moguća krivinča dela, pa neka dobije bar 10ak godina robije uz obavezu da namiri svu štetu plus štetu koja je nanesena na preduzeće. Ako nema odakle da plati, uzeti mu imovinu.
Dok god lopovi prolaze sa nekim blagim kaznama, neće biti kraja krađama, odnosno biće ovako česte.
Ђода
Kostunica
25 000 V 50 Hz
Vera
Cagliostro
Dželjana
Radovan
Keba
SUMP
Pa i da kazna bude primerena krivičnom delu, na primer minimum 10 godina.
Pa nek krade ko sme.
Lopovi su imali korist par stotina evra, a šteta na železnici je milionska.
Aleksandar Katic
Dejan
Steva
Srbije ima najbržu prugu u Jevropi, ta nemojte kasti.Znači brzina nam je vrlina.I da se kitimo tuđim perjem takođe znamo jako dobro jer su prugu gradili i finansirali sa 80% troškova upravo Kinezi a preostalih 20% mi i rusi, a kako smo sposobni da je održavamo vidi se iz neprestalnog iskakanja stare garniture vozova,
Magi
Ako imate resursa da nadzirete i pratite sve koji kritikuju vlast, da znate ko je sve bio na demonstracijama, pa da im dajete otkaze, peivodite ih na informativne razgovore, ili im izbacujete decu iz vrtica, mnogo je pametnije da te spijune angazujete da cuvaju prugu i druge bitne objekte
pajo patak
Putnik
www
brzi čoko
Nego, ta cena, 1000mlrd na 80km mu dođe 12500eur po dužnom metru.
Malo li je, kume?!
Mil
Inž.
Ivan
Ivan
A3
Ivica Kanov
STa mislite da li bi u takvim drzavama ministar politicar ko god docekao jutro na slobodi ili bi mu odred specijalaca pod punom ratnom opremom usao u kuci ili stanu gde zivi i uhapsio ga ko najveceg teroristu?
Da li bi bilo koji politicar u bilo kojoj drzavi Evrope osim Srbije nakon ovakve izjave u medijima narednih 24 sata docekao slobodu i probudio se na slobodi?
Mile
/
Nina
To je najlaksi nacin ge drpen zarade.
Udjete u autobus dzeparosi, lepo obuceni,u radnji gospodje i smizle nafrackane sa spravicom za skidanje zujalice , pijaca...
Novcanici i roba samo samo nestaju...obijanje stanova..sitnica
Sahtovi,gde su se ljudi lomili...
Videli smo to bezbroj puta zar ne?
Nije za zajebanciju,Moze biti veoma opasno jer ne mozemo im ništa....Ubi nas ravnodušnost ...
A unosan je zanat to ,nema sta....
Par hiljada bez znoja..
Jer kad bi ih prijavljivali otkupljivači metala, kupci kradene robe i ostali mozda bi neko i morao da radi ovako ..
Nsns
Mile
Zamenik zamenika
Deks
Gavril
Nimbus
A zasto ne dodati "Ugrozili bezbednost porodice Aleksandra Vucica"?
Mora to bolje Momirovicu.
Vlada
@Bodidarma
Pa sam ministar u izjavi priznao da su krali, gde 90km pruge kosta preko milijardu evra...
Dok
Skoro kao ekspert
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Zoran
zgađen
werq
BjelogrdićBezMorala
Ne baš odmah, trebalo mi je malo ali sam se pokidao od smeha!
Marić
Stohadin
Znači za 10 god kad završe i do Subotice iće se 20 km/h.
Napredno
Mrcke
Kostica
Zokins
Toša
Marija
Mićo
Naši kineski radnici :D
Lajos
na kojim je drogama
ex chapman
Nemanja
Kradja se vec desila
Mile
Da se podsetimo!
Vrsni inženjeri i stručnjaci zaposleni u beogradskoj ložionici, 1937. godine, uspeli su da naprave specijalni aerodinamični oklop na superekspresnoj parnoj lokomotivi JDŽ 01-101, te na relaciji Beograd – Zagreb postignu rekordnu brzinu od 146 km/č.
Ova jedinstvena aerodinamična lokomotiva, nazvana „Leteći Beograđanin“ vukla je pet specijalnih vagona – jedan kontrolni sa instrumentima za razna merenja, nekoliko savremenih putničkih i kao poslednji u nizu, jedan stari da bi se videla razlika u amortizaciji pri velikim brzinama…
Mile
Ilija
Bakar
Bodidarma
proglasi se terorističkim aktom svaka krađa sa pruge ili kolovoza...
10+ godina robije, ima paprikari i sekundarci da vrate sve što su pokrali i da sami montiraju nazad.
H
Bojan
Boro
Pretpostavljam da su za te pare mogli da revitalizuju komplet zeleznicu u Vojvodini umesto da je prodaju u staro gvozdje. I jos da im ostane
Lazov i hostapler
Narod za bolje i nije cim ovo trpi.
Sve sto se desava narodu 101% to i zasluzuje.Jer cuti i trpi.
ahahaha
Mile
Ringla stara
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H