G. R. (56) izazvao je u ponedeljak uveče saobraćajnu nesreću na Pančevačkom putu kada je vozilom udario u stub ulične rasvete, te su na licu mesta nastradale još dve osobe, a jedna je teško povređena.
Sudije koje su oslobodile nekog više puta hvatanog i kažnjavanog povratnika koji je posle izazvao saobraćajku sa smrtnim ishodom neka se tretiraju kao saučesnici ili barem kao podstrekači. Nije u redu da prođu bez ikakve odgovornosti.
@rale
Nije problem u malim platama u javnom sektoru, nego u velikim razlikama između plata jedne čistačice ili nastavnika u školi s jedne i npr. Dušana Bajatovića s druge strane.
Očigledno ne znaš ko je Okanović. To je "maneken" koji je otvorio privatnu firmu "komitet za bezbednost saobraćaja". Iako je sam u tom "komitetu", on prodaje medijima svoja "stručna" mišljenja.
Državna Agencija za bezbednost saobraćaja, koja se finansira iz cene goriva, i koja ima desetine zaposlenih, se ne oglašava u ovakvim slučajevima. Obično za nju čujemo u decembru svake godine sa tv reklama o bezbednosti. Tada se troši višak novca koji nisu na sebe potrošili.
bih dodala još i neznanje.
Sistem koji treba da nas štiti, ne funkcioniše. Ni policija ni sudstvo ni zdravstvo. Ljudi sede na tim poslovima kako bi dobijali državne plate, hvatali veze da završavaju svoje poslove i u svoju korist. Tako živimo već godinama i svima nam je to normalno.
Mladi, pamet u glavu i što dalje od ove septičke jame od države.
Kada zakon za nekoga važi, a za nekoga ne - onda nikome i ne treba. Šteta što se majmunčine toga ne sete kad gledaju kroz prste "bitnim" likovima ili debilima sa 60 prijava. Ja da imam 60 prijava javio bi se sam i predao ključeve i izvinuo i ljudima i pandurima što sam ikada stavio nogu na papučicu gasa.
Agencija za bezbednost saobracaja bi trebala da radi u korist gradjana i bezbednosti gradjana,njena uloga je da sugerise,a zakonodavac i policija sprovode strucne odluke koje se donose u našu korist.Umesto toga mi imamo na delu Okanovica koji se pojavljuje kao maneken posle svake tragedije i pametuje kako je tamo neko kriv ili nije smeo da vozi ili bilo sta drugo,a suština je da agencija koju on vodi nista nije uradila u nasu bezbednost,sto joj je uloga postojanja,a ima sve zakonske mogućnosti i sredstva koji su potrebni da promene zakon,da sprovedu zakon,da direktno uticu na političare,tuzilastvo i policiju,što agencija ne cini.
I ne da ne čini,vec je izjavio kako." ima odlične odnose sa političarima"!!??
Svrha agencija nije da ima super odnos sa politicarima,vec da sprovodi i donosi zakon i odluke u gradjansku korist,a ne u korist politicara.
kao i u mnogim drugim segmentima drzave, nije problem u Zakonima i Uredbama vec u njihovom (ne)doslednom sprovodjenju...
u nekim zemljama je automatski 12 meseci zabrane ako odbijes da duvas u dreger, tj. 24 ako si usput napravio saobracajku bilo koje vrste - i sprovodi se
+ cena osiguranja vozila je povezana sa zabranama, poenima itd....
Pa tom ne dozvola da je trebala da se oduzme, nego je trebao lepo u rudnik da ne vidi sunce vise i da bude koristan za zajednicu... Strasno gde zivimo...
Eh, postoje jednostavno neizlečive osobe. Čovek je jednostavno bio takav tip ličnosti. Teško da tu ima neke pomoći. Možda oduzimanje vozila uvek kada je uhvaćen u prekršaju? Tuga je što je sa sobom poveo u smrt još ljudi, a moglo je biti i više da ja, umesto u banderu, udario u druga kola.
Na žalost, postoji gomila ovakvih likova u svakom mestu, neki su čak osuđivani i na neke kraće zatvorske kazne, ali i dalje se bave sitnim kriminalom, tuku se po kafanama, maltretiraju porodicu i komšije...
Kada neko počini 19 krivičnih dela (tj. 19 puta je uhvaćen) najmanji problem je da li ima ili nema vozačku dozvolu - takav ne treba da bude na slobodi da ometa i ugrožava pristojne ljude. Svakome treba dati šansu da se popravi, ali 2-3, a ne 19 puta. Višestruke povratnike jednostravno treba skloniti sa ulice, tu sam skroz za američki princip. Nije bitna sama težina dela, nego to da si povratnik.
Što se čudite narode, zar ste zaboravili da je bivši ministar policije dačić koferče onomad, u zgradi skupštine pred poslanicima rekao da se zemljaci NE hapse pa ja zaključujem da je verovatno ovom prekršiocu postupajući sudija zemljak ili je možda čak u pitanju neko srodstvo.
drzavni sistem je totalko puko. Pali su i na sitnim prekrsajima/kradjama , kao i na veoma opasnim kao sto je ovaj, ili onaj slucaj iz centra za socijalni rad od pre neki dan iz Vrsca. Dakle, drzava, tj. u ovom slucaju panduracija ne radi svoj posao u smislu sprovodjenja i kontrole pridrzavanja odluka suda i nadleznih ustanova. A najgore je sto tu niko od tih sluzbi ne snosi nikakvu odgovornost za svoj nerad, nego uvek ispasta neduzno stanovnistvo koje ujedno i placa poreze tj. finansira sve ove disfunkcionalne drzavne sluzbe. Horor od sistema.
On, fakat, nije smeo da vozi, ali sudije evidentno niti su imali niti sad imaju način da to spreče. Kao što sam već mnogo puta rekao, oduzimanje vozačke to ne može da postigne i zato tu meru treba izbrisati iz ZOBS. Ne, ovakve likove jedino je moguće FIZIČKI onemogućiti da sednu za volan, a to može da se postigne ili podužom zatvorskom kaznom ili amputacijom nogu ili kumulativno.
"sudije puste prekršioce iz sažaljenja".
Puste ih jer se "dogovore" sa advokatom okrivljenog!
Budu toliko drske te sudije, da se još iskale na saobraćanu policiju kada se nadju na sučeljavanju!
Ovo je apsolutno netačno. Običnog čoveka kažnjavaju bez sažaljenja za svaki prestup. Neko ko ima preko 60 prekršaja ne može da ima dozvolu ni pod razno ako nije neko ili poznaje nekoga. Nismo svi jednaki, neki su jednakiji.
Šta vrede kazne, zabrane, zatvori za nepopravljivog čoveka. Pa i sada je imao zabranu pa je vozio. Valjda treba da ga jedan policajac prati u stopu??? Čovek je problematičan i nisu vredele zabrane, kazne, zatvori.
Kako drugacije reci da je sudija preplacen a nesposoban i los? Sudiji je bilo zao vozaca! Zamisli hirurga koji operise rak a zai mu da zasece kozu, pa poljubi mesto reza i istavi. Ali platica legne. Sudija treba da odgovara za ubistvo ali ne iz nehata nego drakonski da se kazni jer je ovo prevrsilo meru. Ej bre dva mrtva.
Što je nagore, ovde je reč o linijskom taksisti, tj. taksisti na crno jer je taxi po zakonu vanlinijski prevoz. Nikada ne znate kod koga sedate u auto. Zbog toga su uber i blablacar zakon jer imate ocenu vozačkih sposobnosti vozača, pa možete barem koristiti iskustvo ranijih putnika.
Срамота је да неко спомиње сажаљење, када се ради о чистој корупцији и несавесном вршењу дужности. А и мале плате нису изговор да полицајци и судије не раде свој посао. Јер овакав један возач је могао да убије неког од чланова њихове породице. А могли су да сачувају и ове људе.
Gos'n Okanović je dosta neupućen za nekog ko je glavni u komitetu. Naš zakon je po tom pitanju isti kao i taj Nemački koji pominje. Svako kome je oduzeta dozvola ima obavezni pregled psihologa i psihijatra pre dobijanja dozvole ponovo. Problem je što to nisu ljudi koji imaju neko psihičko oboljenje, nisu duševni bolesnici, za njihovo stanje nema leka. Njihovo poremećaj je njihova ličnost, i nije na lekarima da mu oduzimaju dozvolu, nego na sudiji zbog dosadašnjih izvršenih dela, i njemu nije mesto u bolnici na lečenju, nego u zatvoru. Psihijatri i psiholozi nisu proroci da znaju šta će neko u budućnosti da uradi niti ih je zakon ovlastio za proricanje. Lekari iz saobraćaja odstranjuju bolesne, kako fizičke, tako i psihičke, ovde zakonodavac ne radi svoj posao.
Zbog 500 metara vožnje u gradu bez upaljenih svetla u sumrak kazna je bila oko 20.000,00 i 3 meseca bez dozvole. Sudija je rekla da nema mogućnosti da ne dobijem kaznu jer ona sudi po zakonu. Dakle, zašto sudije ne sude po zakonu? Postoji samo jedan razlog, a to je mito. Svakog sudiju koji pusti takvog prekršioca odmah treba ukloniti iz sudstva, pa dok ne ostanemo bez ijednog ako treba. I to u svim slučajevima!
Pa naravno da sistem ne funkcioniše kad se policija bavi glupostima umesto da hvata ove najproblematičnije. Bitno je da mere da li neko vozi 53 na bulevarima sa tri trake, a što idioti jure kao da su u GTA, to nema veze.
Čim onaj Darko Lazić nije ležao u zatvoru zbog nasilničke vožnje u pijanom stanju, sistem ne funkcioniše nikako.
A najsmešnije je kad kažu "narednih dana je kampanja kontrole brzine" hahaha, tih dana nemojte brzo voziti jer merimo brzinu...
Džaba svi zakoni i propisi, možemo i da uvezemo sve zakone iz Nemačke, kada se na kraju to treba sprovesti i kontrolisati sistem puca zbog korupcije i malih plata u javnom sektoru.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Vozač sa 60 prekršajnih prijava nije smeo da vozi, sudije puste prekršioce iz sažaljenja
Autor: Blic
Info
•12.10.2022.
•07:51
Komentari 33
kazniti i sudije
@rale
Nije problem u malim platama u javnom sektoru, nego u velikim razlikama između plata jedne čistačice ili nastavnika u školi s jedne i npr. Dušana Bajatovića s druge strane.
xqt
Boris
Državna Agencija za bezbednost saobraćaja, koja se finansira iz cene goriva, i koja ima desetine zaposlenih, se ne oglašava u ovakvim slučajevima. Obično za nju čujemo u decembru svake godine sa tv reklama o bezbednosti. Tada se troši višak novca koji nisu na sebe potrošili.
Novisadka
Sistem koji treba da nas štiti, ne funkcioniše. Ni policija ni sudstvo ni zdravstvo. Ljudi sede na tim poslovima kako bi dobijali državne plate, hvatali veze da završavaju svoje poslove i u svoju korist. Tako živimo već godinama i svima nam je to normalno.
Mladi, pamet u glavu i što dalje od ove septičke jame od države.
Tja
Banderaš
I ne da ne čini,vec je izjavio kako." ima odlične odnose sa političarima"!!??
Svrha agencija nije da ima super odnos sa politicarima,vec da sprovodi i donosi zakon i odluke u gradjansku korist,a ne u korist politicara.
tata Mata
u nekim zemljama je automatski 12 meseci zabrane ako odbijes da duvas u dreger, tj. 24 ako si usput napravio saobracajku bilo koje vrste - i sprovodi se
+ cena osiguranja vozila je povezana sa zabranama, poenima itd....
Adv
Kao advokat koji se bavi prekršajima mogu reći da je ovo teška izmišljotina dokonog čoveka kome fali pažnje.
10 teskih kradja
Jakobsfield
Miki
Milan
Kada neko počini 19 krivičnih dela (tj. 19 puta je uhvaćen) najmanji problem je da li ima ili nema vozačku dozvolu - takav ne treba da bude na slobodi da ometa i ugrožava pristojne ljude. Svakome treba dati šansu da se popravi, ali 2-3, a ne 19 puta. Višestruke povratnike jednostravno treba skloniti sa ulice, tu sam skroz za američki princip. Nije bitna sama težina dela, nego to da si povratnik.
Steva
Rade
Gox
Građanin Toša
Otisao iz Srbije
Nema imena?
Pa cemu sluzi onda registracija automobila?Cemu sluzi placanje PUTARINE?Cemu sluze doprinosi i porezi?
Gde su pare od svih naplacenih kazni?
Poreklo imovine svih sudija koji su mu sudili do sada?Nema porekla imovine?
A sad narode idi radi za 300 eura plate da bi imalo za sudije.Idi radi i uzivaj.
Goran
Puste ih jer se "dogovore" sa advokatom okrivljenog!
Budu toliko drske te sudije, da se još iskale na saobraćanu policiju kada se nadju na sučeljavanju!
Nikola
gfah
Sesil
VranaVraniOčiNeVadi
E sada neka sudija iz humanih razloga ode da izjavi saučešće porodicama nastradalih, neka im objasni ko je i šta je uradio a onda - da odgovara.
Citalac
Iz sazaljenja?
misa avokado
Паја
hm
Vozač
Realista
makarenko
Čim onaj Darko Lazić nije ležao u zatvoru zbog nasilničke vožnje u pijanom stanju, sistem ne funkcioniše nikako.
A najsmešnije je kad kažu "narednih dana je kampanja kontrole brzine" hahaha, tih dana nemojte brzo voziti jer merimo brzinu...
Bia
D
rale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H