Autor: 021.rs

Info
21.10.2022.
22:26 > 22:27
Kampanje zasnovane na podacima, veštačka inteligencija sa mašinskim učenjem, automatizacija procesa "serviranja" reklama predstavljaju neke od trendova koji postaju sveprisutni u oglašavanju.
  • Nana

    22.10.2022 09:30
    Što su agresivnije reklame to ja imam veću odbojnost prema proizvodu, mrninje to lampica da je to loš proizvod i precenjen jer se marketing ugradi nenormalno. Što se tiče društvenih mreža, slabo ih koristim i u poslednje vreme na svaku predloženu stranicu od strane algorutma čekiram kao nepoželjan sadržaj, čak i za ono što bi me možda zanimalo. Primetila sam i da su reklame sve retardiranije, verovatno to ide sa generacijama, totalno neduhovite i izblazirane. Mada ih uopšte i ne gledamo, premotamo uvek. U slučaju YT izađem ako počne reklama i uđem i tako beskonačno dok ne prekinu.
  • Zemlja čudesa

    22.10.2022 07:34
    Svetla budućnost
    Još više će nas pratiti šta gledamo po netu, skupljati još podataka i onda zatrpavati gomilama gluposti?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna