Kampanje zasnovane na podacima, veštačka inteligencija sa mašinskim učenjem, automatizacija procesa "serviranja" reklama predstavljaju neke od trendova koji postaju sveprisutni u oglašavanju.
Što su agresivnije reklame to ja imam veću odbojnost prema proizvodu, mrninje to lampica da je to loš proizvod i precenjen jer se marketing ugradi nenormalno. Što se tiče društvenih mreža, slabo ih koristim i u poslednje vreme na svaku predloženu stranicu od strane algorutma čekiram kao nepoželjan sadržaj, čak i za ono što bi me možda zanimalo. Primetila sam i da su reklame sve retardiranije, verovatno to ide sa generacijama, totalno neduhovite i izblazirane. Mada ih uopšte i ne gledamo, premotamo uvek. U slučaju YT izađem ako počne reklama i uđem i tako beskonačno dok ne prekinu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Budućnost oglašavanja: Kompleksnije kampanje zasnovane na podacima
Autor: 021.rs
Info
•21.10.2022.
•22:26 > 22:27
Komentari 2
Nana
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H