Autor: K1

Info
29.10.2022.
15:10 > 15:17
U Srbiji ponovo treba da se uvedu porodični lekari u svaki kvart da bi se bolest otkrila na vreme i kako bismo efikasno lečili ljude, poručila je nova ministarka zdravlja Danica Grujičić.

Komentari 158

  • Mile

    08.12.2022 18:31
    Privatizacija zdravstva u Srbi
    Zakon o zdravstvenoj zaštiti iz 2019.god. na mala vrata uvodi privatno zdravstvo.Olakšava već ublažene uslove za otvaranje privatne ordinacije, Poliklinike.Daje velika ovlašćenja direktoru da on sam određuje kom će dr. ili dr. spec. omogućiti da otvori privatnu praksu.Time se postiže da svaki dr mora da bude lojalan direktoru što je apsolutno nedopustivo.Primer dr. u bolnici "Lazi Lazareviću."Problem je i sa primenom Zakona o akreditaciji koji određuje da li jedna Opšta bolnica na primarnom nivou ili sekundarnom (specijalistička za određene bolesti) ispunjava sve propisane uslove za obavljanje te delatnosti od opreme, prostorija, kadrova itd.U Ar. konkretno samo je Specijalni Zavod za rehabilitaciju se akreditovao dok ostale zdravstvene ustanove kao na primer bolnica, DZ nisu???Zakonodavac ne predviđa obavezu postupka akreditacije nego po želji direktora, Ministarstva zdravlja i dr.Daje zakonodavac veća ovlašćenja Zdravstvenoj inspekciji da proceni da li neko ispunjava uslove rada od akreditovanih dr. spec.???
  • oprema

    03.11.2022 06:26
    Nije lose da postoje privatne oridnacije , klinike kao i drzavne. Nadam se da ce onda privatne da se potrude da uloze u opremu, jer cesto kod privatnih klinika pregledamo jednostavnije stvari, a kad treba nesto sto iziskuje super skupu opremu, onda nas posalju u drzavnu kliniku. Takodje, kad se u privatnim klinikama desi neki incident ili lose lecenje, brze bolje salju u drzavnu bolnicu jer tamo ipak postoji najsavremenija oprema. Slazem se da treba privatno, ali ulozite u opremu. Ljudi trose pare na privatne doktore, samo zato sto taj doktor radi i u drzavnoj bolnici i moze da nas ubaci u drzavnu bolnicu preko reda da se pregledamo sa najsavremenijom opremom.
  • Ivan

    02.11.2022 20:18
    Samo jedna.
    Ceo zivot je posvetila drugima. A najmanje sebi. Radila je i kada je bila u kolicima. Retko je naci takvu osobu. Samo tesko ce izaci sa zdravstvenom mafijom. Imas moju podrsku.
  • R

    02.11.2022 09:37
    SMESNO
    Ko ce njima zabraniti,privatan rad. Umislili da su bogovi,kao bez njih se nemoze. Svi bi privatno,ali tamo se radi,dok u drustvenoj bolnici odmaraju. Pacijenti cekaju po pet sati na pregle,doktor je zauzet. Gade mi se ,misle da se svet vrti oko njih,da su nezamenjivi. Nek idu ako hoce,ima na birou mladih lekara zeljnih da se zaposle,al im ovi sa pet radnih mesta zauzimaju mesto.Radim u bolnici ,sve vidim.
  • Mama S

    01.11.2022 19:00
    Divno. To malo strucnih lekara ce otici da radi privatno, sto je skroz normalno, a po domovima zdravlja i bolnicama ostace gomila priucenih. Onda da prestanemo da placamo zdravstveno osiguranje, jer niko normalan nece i i u dom zdravlja.
  • Bbb

    01.11.2022 17:08
    X
    Ti da pricas o korupciji? Pa koliko si para uzela? Ajde iskreno samo!
  • Fantom iz opere

    01.11.2022 12:23
    Hipokratski
    Gospoja ministarka, korupcija je kad Vi morate zarad sitnih političkih poena da se šlihtate i razbacujete rečima veličanja sitnih duša, mikro ljudi...
    Mito je kad u državnoj zdravstvenoj ustanovi ne dobiješ adekvatnu pomoć ako nisi ubacio kovertu u džep.
    A ovo što Vi radite je upropašćavanje zdravstvenog sistema. Normalan čovek zaključuje da će preostali stručni otići u privatnu praksu, a u državnim će se nakotiti nestručni stranački kadar, koji će po uzoru na incident sa nesrećnim mladićem, na vakcinisanje beba... nastavljati da ubijaju ovaj narod.
    Svaka Vam čast gospoja ministarka, pokazali ste se svakoim pojavljivanjem u medijima, svojim izjavama, ko ste i šta ste. Pošto nemate ni časti ni obraza, neću Vam reći sram Vas bilo. Sram bilo nas što saučestvujemo u svemu ovom
  • Логичар

    01.11.2022 08:30
    ...драга госпођо, ван телевизијских вести, сваки начелник одељења ради бар у пет клиника, док бољи доктори раде бар у три.

    Али добро, можемо и да зажмуримо и слушамо шта Ви кажете.
  • Feral Cat

    01.11.2022 08:01
    Trgovina
    Lekari su postali trgovci.
    A besplatno su završili državni medicinski fakultet.
    Neki su otišli u politiku da bi otvorili svoje klinike.
    Itd.
  • Tja

    01.11.2022 07:50
    Pa dobro, pošto nećete da im dignete plate, moraće da se odluče ili u državnoj ili kod privatnika i možete lagano da zatvarate. Dobar deo njih će gledati da radi kod privatnika, ali preko grane.
  • Goci

    01.11.2022 06:43
    Dovoljno za početak kraja
    Ovu praksu nije trebalo uvoditi. Ko je za privatni sektor neka radi u privatnom a ko je za društveni neka radi u društvenom sektoru. Ove dve prakse ne treba spajati. U međuvremenu je potrebno i uvesti još koji oblik lečenja i eto konkurencije a pacijent neka odluči. Samo da Ministarka obezbedi SREDSTVA ZA RAD a ne da doktori rade na prastare računare i sl. opremi.
  • Prolaznik

    01.11.2022 06:30
    Nema većeg zla od populizma
  • Nenad

    31.10.2022 20:12
    Pao sistem
    Ja ne znam ni jednog lekara koji "filozofira", svi su preplavljeni pacijentima. Kako je samo nije sramota da tako priča o kolegama?! Imaju 15 minuta po pacijentu i gomilu (digitalnih) formulara da popune. Lekar opšte prakse nema vremena ni da pogleda pacijenta a kamoli neku porodičnu ili ličnu anamnezu, gleda samo u ekran i obično se bori sa "sistemom koji je opet pao". Ranije se bar kod privatnih lekara mogao dobiti kvalitetniji pregled, danas više ni pare ne pomažu. Jednostavno nije ostalo više dovoljno kvalitetnih, dobrih lekara, stručnjaka. Ili su penzionisani ili u inostranstvu, a preostali ne znaju kako se zovu od prevelikog broja pacijenata.
  • Zaim

    31.10.2022 20:12
    Korupcija nego šta
    Rad lekara u državnoj i privatnoj praksi je isto kao rad advokata u sudskoj ili tužilačkoj praksi.
  • Dragutin

    31.10.2022 16:44
    Izlečite Srbiju
    Izvor korupcije je, pre svega, u vlasti koja je korumpirana. Drugi značajan izvor je u siromaštvu. Država nam je siromašna a i većina građana je siromašna, na granici siromaštva ili jedva preživljava! Izvor korupcije je i u tome što su ljudi na vlasti neobrazovani, nekompetentni, alavi, beskrupulozni...Izvor korupcije je i u uništavanju vrednosnog sistema. Nepotizam, burazerski odnosi, ja tebi-ti meni – sve to vodi u korupciju! Nije prvi put da se govori o državnoj i privatnoj praksi u zdravstvenom sistemu Srbije. Ja, nažalost, dugo pamtim, duže od nove ministarke. Nije uspelo ranije pa neće ni sada. Ne možemo izlečiti zdravstvo ako pre toga ne izlečimo Srbiju!
  • Smetalo

    31.10.2022 16:24
    Opklada
    Pacijent: 'Doktore, pa meni je zakazana operacija za dve godine - pa zar ću toliko čekati sa ovakvim bolovima?'
    Doktor: 'Gospodine, hajde da se kladimo u 500 evra da nećete čekati duže od 10 dana.'
    Svaka sličnost sa stvarnim dogadjajem je namerna.
  • Građanin

    31.10.2022 14:38
    Korupcija?
    Dai je korupcija kada idete (kada ste išli) na koncert u Amsterdam o trošku pacijenta ili farmaceutske firme?
  • Pera

    31.10.2022 14:14
    Zasto je onda ova sns ministarka radila privatno? Amnezija?
  • Javne nabavke bi vi

    31.10.2022 11:25
    Samo bi gradili!
    Samo vam je do gradnje i do gradjevinskih radova i javnih nabavki. Tu je vasa provizija. A u tim zgradama onda zaposlite osoblje koje ne zna da govori i da cita pa bode deci 600 puta kojesta!
  • Potvrdu trazite!

    31.10.2022 11:20
    Lekar da da potvrdu!
    Gradjani kojima lekar kaze da neki pregled ili analiza ne mogu da se urade u DZ ili KCV, odmah treba da traze potpisanu potvrdu od tog doktora, da idu privatno, uzmu fiskakni racun od privatnika i da racun ispostave RFZO (ako za to imaju snage jer su bolesni!) jer doprinose ne placamo da bi oni gradili skupe poslovne zgrade i svoje vikendice. NAZALOST gradjani ne traze odmah tu potvrdu i zato bahati mogu da rade sta hoce. Bahati i u DZ i u KCV. Narod je neinformisan, niko ljudima ne kaze da treba da uzmu potvrdu a lekari bezobrazni i nece da pisu tu potvrdu i kad neko trazi. Mora covek za svoj zivot i za svoje lecenje da se bori sa njima, da ide na 5 saltera, kao da oni iz svog dzepa placaju necije lecenje. I stres svaki put. Koliko para je potroseno na zgradu RFZO? Samo gule javne nabavke a vi gradjani placajte lecenje a platili doprinose.
  • E.U.

    31.10.2022 11:04
    Cardio
    Budite srecni sto ste zdravi..nista vecini vas ne fali..mozete konju rep iscupati..gomila hipohondara..cinjenica je da je zdravstvo u dubiozi..plata 2500e..za vrhunskog hirurga 6000 eura..sasvim korektno..
  • Biba

    31.10.2022 10:58
    .
    Sve je naopako.
    Naopako je i da ljudi ceo radni vek placaju zdravstveno osiguranje i onda kad im zatreba moraju ponovo da plate uslugu u privatnoj ordinaciji. Ko god ima mogucnosti, uplacuje privatno zdravstveno, da se ne bi maltretirao kad mu nesto zatreba. U tom slucaju mu ukinite obavezu placanja ovog drzavnog koje ne koristi.
  • RFZO

    31.10.2022 10:18
    Onda su doprinosi kradja
    A naplata doprinosa RFZO, celog radnog veka, za zdravstvo a da covek ne moze da dodje kod specijaliste na pregled se onda zove kradja. Ukinite doprinose jer na lecenje mogu samo oni koji plate ili koji imaju vezu. Obican gradjanin, iako je placao celog zivota u kasu RFZO, ne moze da se leci.
  • Aaaaaaaaaaaaaaa

    31.10.2022 10:11
    Mensa member
    Onda gospodjo platite lekare kao i na zapadu, minimum 2.500e, pa ovde se lekari bave politikom, da bi opstali kao Vi i još njih koji su zanemarili svoju struku što je katastrofa.Upravo ste dali smernicu šta raditi posle završetka studija ili škole, trbuhom za kruhom, svuda samo ne ovde. Omalovažili ste studije od deset godina+, sav trud, bilo na budžetu ili ne, zvučite kao Ana četiri pištolja (ako uopšte znate ko i odakle je ona).Želim Vam da što manje trajete i da odgovorate pred sudom za ono što je prećutano od većine medija.Bahatost nije vrlina, a to se na Vama najbolje vidi.
  • Jakobsfield

    31.10.2022 09:14
    Populizam
    Pa šta treba da radi u slobodno vreme? Da vozi taxi? Zanima me šta to političari rade kada uz platu od 130.000 nose onakvu garderobu.
  • b

    31.10.2022 08:43
    u pravu je. Lekari u sluzbi građana. Dođete na pregled i upute vas kod njih u privatnu bolnicu. Sramota. Ova vlast ih je digla u nebesa, da potebni su ali misle da su Bogovi u najmanju ruka a stručnost na nezavidnom nivou. I naravno nigde bez koverte
  • Lala

    31.10.2022 08:34
    A vi
    A vi mozete da se bavite politikom i da ste negde direktor dz to moze jelda .Pa odlucite se i vi i ostali politicari samo jedna plata ne sest ste upravni nadzorni odbori itd profesori nafakultetu dok neko ne moze do posla to ono za vasu decu ne nasi jel imate odgovor na to.Kako one vakcine fizioloski kako to i niko da odgovara Kako kod vas zakazem online preko aplikkacije moj doktor i dodjem u dz kazu oni ne vide i mole da ne zalazujeđo ko je tu kriv ko je uzeo tu pare za softvere gde je tu odgovornost mi gradjani vas placamo i to i aplikaciju
  • dr Haos

    31.10.2022 08:15
    @titanik
    Zapravo ko ih uopste menja kad su na faksu a vode se da su na redovnom poslu? Niko, ti sto imaju vise funkcija ko mulineks mikseri su nezamenjivi, ocigledno. Svi drugi su potrosni samo su oni naj naj. Kopi pejst lekari, gugl doktori, kvazi naucnici, nabedjeni strucnjaci.
    Najvise ih je po klinikama i institutima. Plate su im da ne govorim. Obican "bedni" hirurg nema ni blizu toliko.
  • g pen

    31.10.2022 07:20
    Nisu lekari culi za sukob interesa. A svaki od vas koji kukate na plate da obavestim da ste samik krivi jer odvlacite korisnika u drugu konkurentsku firmu jer svaka usluga se fakturise sto znaci manje korisnika je i manja plata. Drugo, hocete zapadne plate da li moze onda na primer i francusko sistem zdravstvenog osiguranja gde sa vasim osiguranjem mozete otic i kod privatnika? I tamo ne postoje domovi zdravlja nego bolnice koje svakoga primaju i privatnice ordinacije.
  • Miloš

    31.10.2022 02:41
    Premoreni
    Bio u bolnici 4 dana na ispitivanju i doktore videh samo za vreme vizite.Otpusnu listu dobio poštom dr nije imao vremena da je otkuca.Imao sam pitanja zadnji dan , ali dr je na fakultetu( čovek tamo prof.).Poslepodne radi privatno , tako mu se može jer se baš umorio radeći u bolnici.Ne znam nijednog dr da je siromašan, od kuća, vikendica, kola , letovanja, zimovanja....
    Ja se naradim u privatnoj firmi isto imam završen fakultet ,kad dođem kući nemam snage još da radim i posle 16 nekad i 17h kad stignem kući.Tako da njima nikad dosta para, a da su plus najsujetnija profesija to je tačno!
  • Sloboda ili ništa

    31.10.2022 01:49
    Ukoliko uvedu takva pravila većina lekara će otići u privatnike da leče 10% najbogatijih koji će imati vrhunsku zdravstvenu negu dostupnu 24/7 a 30-40% svih lekata u Srbiji će biti zaduženi da biraju ko od preostalih 90% stanovnika Srbije ide odmah na skupocenu dijagnostiku MRI i hitnu operaciju a ko ide na listu smrti, pardon čekanja dve godine na magnetnu rezonancu i još godinu čekanja na operaciju Godoa. Time se stvara još veći prostor za cvetanje korupcije u državnom zdravstvu.
  • Zbunjen

    30.10.2022 23:17
    Sramota
    Kako je nije sramota da komentariše ko šta sme da radi u svojoj profesiji. Npr mehaničar ne sme da popravlja kola privatno i loš je čovek zbog toga. Ona treba da popravi hranu po bolnicama a ne da palamudi
  • Ovo

    30.10.2022 22:39
    Je
    Odvalila ne razmišljajući do čega to može da dovede. Tipično i za te ljude koji su je i postavili tu. Ukoliko donese neki akt uredbu ili zakon po kome dr neće moći da obavljaju privatnu praksu, vrlo brzo zdravstveni sistem Srbije ostaje bez doktor(ica)a koji treba da leče ljude koji nemaju dovoljno novca za privatne zdravstvene usluge
  • Dr

    30.10.2022 21:40
    Nems dalje
    Ako će nekome biti lakše, ja sam lekar, a kao pacijent isto plaćam magnet i privatne lekare
  • Moki

    30.10.2022 20:46
    Korupcija
    Ministarka zna ali ne govori da su izvor korupcije javne nabavke i investicije u zdravstvu (namenjene istim ljudima), a ne rad lekara u privatnoj praksi.
    Drzava nema novca da održi zdravstveni sistem čak ni u ovom obimu, zato krivicu svaljuje na lekare, a nasli su i portparola za te populističke govorancije. Vraćamo se na progon zdravstvenih radnika od pre Covid pandemije. Treba da se kaže: "trudićemo se da nasim zdravstvenim radnicima u državnim ustanovama obezbedimo takve uslove da im rad u privatnoj praksi neće biti potreban, a da osiguranicima neće biti potrebno da koriste privatne usluge". Ali za to nema sredstava, zato udri kamdzijom po intelektualcima. Kako će se završiti? Loše po gradjane, sigurno.
  • Tacno

    30.10.2022 18:59
    Bolje i nije zasluzeno
    Svi lekari i medicinski tehnicari koji su otisli u inostranstvo zive normalan zivot od svog rada. Ne rade tamo drugu smenu privatno nego se posle 8 sati rada posvete deci i porodici, putuju, kupe stan, auto. Dobro kaze neko: bolje i niste zasluzili.

    Ovde se narod drzi u siromastvu, u "Zadruzi", za bolje i ne znaju, tako da ih je lako kupiti za 3 crvene.
    Stranacki aktivisti cvrkucu kad negde dobiju rucak za dz. To im je vrh zivotnog uspeha a kad dodju kuci, frizider i dalje prazan.
    Svi traze dodatni posao, rade ljudi po 15-16 sati dnevno i nikad ne mogu da kupe ni auto a stan je nedostizan san.
  • Maggi

    30.10.2022 17:45
    Ako drzava lekaru specijalisti obezbedi platu od 3.000 € onda nece raditi privatno
    Moja sestra anesteziolog sa svim dezurstvima ima mesecno 120.000 din i ne radi nigde privatno
    Zar je to normalno
    Sada ce neko reci, pa sta, radnik ima 40.000 din
    E pa zato nam je i tako pa smo dobili keramicara ministra, kik boksera ministra...
    A keramicari su nam u Nemackoj
  • Mijosav

    30.10.2022 17:25
    prekovremeno
    Ićićemo popodne posle radnog vremena,da krečimo,mešamo malter,popravljmo automobile,kopmamo kanale,kosimo travu...
  • Dr iz dijaspore

    30.10.2022 14:17
    Citam komentare i neverujem koliko je izapranih mozgova u nasoj zemlji.Stanovnici Srbije nemaju osnovnu zdravstvenu kulturu za pocetak da bi mogli da se upustaju u bilo kakve diskusije i da ocenjuju kvalitet rada bilo kakvog zdravstvenog radnika.Reforma doticne ministarke ce oterati jos malo sto je ostalo strucnog osoblja u drzavnom sektoru.Licno sam otisla sa porodicom u inostranstvo kad su prve reforme nagovestavala sunovrat zdrastva.Ako ministarka uspe da sprovede u delo posle ove reforme nadrilekari i dr.Gugl ostaju da vas lece.Zao mi je ali za bolje dragi moji i niste.Sretno!
  • haha

    30.10.2022 12:15
    Slatki ste mi vi sto skicite da se zabrani uporedni rad. Valjda mislite kad bi se to desilo, da bi neko ostao da vam radi u bolnici ili domu zdravlja za ovu crkavicu... Bolje budite srecni sto i imate gde da odete, pregled specijaliste manje placate od frizera, manikira, o molerima i vodoinstalaterima, mehanicarima da ne govorimo.
  • @Milojko NS

    30.10.2022 12:04
    Pa sta mislis da bi izabrali od ta dva? U drzavnoj bi ostali pocetnici i oni koji ne znaju nista, kao soferi u GSP
  • Bajka

    30.10.2022 12:02
    Danica u zemlji cuda
    Lepo je zamisljati i imati zamisao.
  • Drzavne su horor

    30.10.2022 12:00
    Zasto placamo doprinose?
    35 godina uplacujemo doprinose. Nikad na bolovanju i nikad na operaciji. Prvi put zatreba hitno dopler krvnih sudova nogu (sumnja na tromb) i ne moze u drzavnu jer to uopste ne rade. Mora se kod privatnika, plati i moze sutra.
    Lepo ti ministarka dogovori i uredi da idemo u sve privatne klinike i ordinacije sa knjizicom jer dok cekas drzavnu, mozes lagano da odapnes!!!
  • Dr Feel-Ud

    30.10.2022 10:52
    Milojko, sine....
    Ti ćeš da mi kažeš šta može a sta ne može.
    Kad uvedu platne razrede pa kad meni, VIII stepen obrazovanja, početna plata bude 8 x osnovica,tj. minimalac onda ćemo da razgovaramo. Dakle kad moja plata sa dežurstvima vude 3500-4000 evra onda ćemo da razgovaramo i razmotrimo.
    Do tada, Milojko sine, ....u red
  • nesa

    30.10.2022 10:52
    grujicic
    svaka cast doktorka treba odvojiti rad u drzavnim i privatnim ordinacijama.
  • Gluposti

    30.10.2022 10:51
    Opet od repa da resava
    Potrebno je da prestanete da zaposljavate nepismeno osoblje i sestre koje ne znaju da procitaju sta pise na bocici iz koje bodu deci tzv. vakcinu, da podignete plate lekarima i osoblju pa niko nece ici da trosi svoj zivot i zdravlje na drugi i treci posao u jednom danu, da bi mogao dostojanatveno da zivi od 8 sati svoga rada.
  • platili i predplatil

    30.10.2022 10:16
    Ukinuti zdravstveno osiguranje, jer u državnoj službi ne rade(pare da vrate,jer ne idemo i po deset godina).
    Idemo zato kod privatnih službi i tamo im damo isto novca za preglede i lečenje kao i za mesec dana koliko uplaćujemo državnoj službi. To uplaćivanje je obavezno. Njih poterajte da rade, da mi ne bi odlazili u privatnu službu.
    Sada je upravo na delu ko ne radi,a plaćen je. Njih sredite.
    Platili smo mi i te državne klinike(svaki jastuk,zavoj,lek) zgrade(ciglu i prozor, krečenje i odvod)opremu( svaki mantil i klompu)i radnike(spremačice,servirke,sestre,lekare i konsultante).
    Neću da plaćam koga mi nametnete, hoću one koji znaju i nije im tesko da rade.
  • mikra

    30.10.2022 10:09
    Lekari?!
    Nemam nista protiv da se lekarima da i po 4oooe plata, ali onda neka placaju svoje skolovanje. Mladi ljudi svukuda po svetu il uzimaju ogromne studenske kredite , pa otlacuju godinama ili dobiju punu ili polovicnu stipendiju. Ako se vec dzaba skolujete , onda treba minimum 10 g da radite iskljucivo u drzavnoj ustanovi. Ako sami placate skolovanje -radite gde god zelite. U ostalom kod nas medicina je kao u doba feudalizma, mamu i tatu odmah zamenjuju potomci i tako u krug. Treba iz korena menjati i skolstvo i zdravstvo.
  • Strucnjaci za brdo

    30.10.2022 09:51
    Uce na pacijentima
    Tzv. ortoped u drzavnoj bolnici KCV zeni koja nosi gips na nozi 6 nedelja, skine gips na kontroli, kaze joj "oslonite se celom tezinom na nogu", zena tako ucini, od bola ostane bez daha a na nozi se momentalno pojavi vidljiva izbocina. Naravno vrati joj gips na jos 6 nedelja.

    Strucno, jel da?

    E to su dovedeni priuceni tzv. strucnjaci.
  • /

    30.10.2022 09:48
    /
    @antiprotivan
    a sta mislis ko sabotira rendgen aparate i termine za zakazivanje?
    oni sami su protiv bilo kakve promene u radu

  • /

    30.10.2022 09:45
    /
    @zvezdo danice
    imas onog irtopeda u ns koji je nesto bio osudjivan zbog pronevera.
  • Pera

    30.10.2022 09:42
    Nemam nista protiv da lekari rade i privatno ako posteno odrade svoj posao u drzavnoj ustanovi. Bilo bi dobro da su im plate takve da ne moraju da rade i privatno. Ono sto se mora spreciti je zloupotreba, nerad na drzavnom poslu, privilegije za pacijente koje su usmerili iz privatne ordinacija na operaciju u drzavnu ustanovu i slicno... Naplata kako bi se neko operisao ili pregledao u drzavnoj ustanovi (reket, mito ...).
  • Mama

    30.10.2022 09:21
    To bi moglo kad bi: 1. pacijent mogao da se ceo proces lečenja završi u državnim ustanovama, 2. plate lekara bile bar duplo veće nego sad pa da ne moraju da rade dodatni posao . Sve u svemu, tek kad država bude znatno bogatija. Do tada bolje ne dirajte ništa jer jedva funkcioniše i ovako
  • Milojko NS

    30.10.2022 09:17
    Privatna praksa
    Doktori u velikom broju u ogromnom broju rade u privatnoj praksi i državnoj službi.Penziono i socijalno plaćeno,radi kad hoće i koliko hoće, IZVOR PACIJENATA ZA PRIVATNU PRAKSU.
    Dodje u državnu ustanovu i odradi-otalja posao.Nakon 8 sati ide u privatnu da pruži svu moguću pažnju i profesionalizam.
    HOHSTAPLERI DOKTORI BIRAJTE JEDNO ,OBA NE MOZE
  • Ma

    30.10.2022 09:09
    Ma
    Ma obicna Naprednjacka retorika! Prva je radila privatno! Daj ti ostavku sto pise vecina zbog vakcine jer to je nedopustivo!!! Sramota! Dobar strucnjak koji je sve to bacila zarad vlasti i vise para!!!
  • Ko je Ko

    30.10.2022 09:05
    Danice pročitaj Zakon i zovi nekog da ti ga pojasni...
    Pa onda pričaj u etar.
  • Digi

    30.10.2022 09:03
    Kultura
    Ono sto mene licno dotice kada odem kod doktora na redovne kontrole je to sto se tako stalno medicinske sestre dernjaju na pacijente i tako su drske i neljubazne...kao da smo mi bolesnici tamo zbog njih a ne oni zbog nas. Oni su tamo zbog nas bolesnih a to tako zaboravljaju... posle kontrole u bolnici, kuci dodjes ubijen u pojam i povredjen njihovom neljubaznoscu i drskoscu.
  • Gio

    30.10.2022 08:28
    Sud
    Zar se protiv ove ministarke nije vodio sud? Sjajna rečenica, sad će još više da ode lekara, što raditi za siću kad može lepo da zarađuje tamo negde.
  • Milanče

    30.10.2022 08:14
    praksa
    U državnoj praksi rade kao od bede. Spiskovi čekanja su dugački. Ako podmažeš onda možeš i da se pomeriš na tom spisku. Sve rade da bi pacijenti otišli u privatnu praksu i došli privatno kod njih. Upravu je gospođa Danica Grujičić. To treba definitivno razdvojiti. Ima mnogo država u svetu gde je to učinjeno i ništa im ne fali. Zdravstveni sistem radi kao švajcarski sat. Pa ko ima novaca neka ide privatno a mi kao građani na ivici siromaštva treba da čekamo na dugačkim spiskovima.
  • ?

    30.10.2022 07:27
    ?
    Zar ova doticna Ministarka nije dala ostavku zbog vakcina?
  • Zvezdo Danice

    30.10.2022 07:05
    Padalice
    Sta doktor specijalista ortopedije, koji ima 120.000 dinara platu sa dezurstvima, da radi kako bi došao do jos 80-100.000 din mesečno kako bi imao pristojan život za svoju porodicu: deciji treninzi, strani jezik, ponekad porodičan ručak ili večera, more, skijanje.. Mozda bi specijalista ortoped, koji se školovao čitav život, trebao da otvori obućarsku radnju.
  • Gubimo ljude jer…

    30.10.2022 06:58
    …nema nove zgrade instituta!?
    Mi gubimo ljude od raka jer nam je največa stopa pušenja u evropi, gojazni smo, ne idemo na sistematske preglede, nema dovoljnog skrininga na sve vrste raka, poslednji smo u okruženju uveli HPV vakcinu, a tek onda idu haosi po bolnicama i trebaće nam još više svih kapaciteta ako ne poradimo na uzrocima.
  • Ok

    30.10.2022 06:49
    Može ali plata 4000€
    Sram da te bude! Kakav bre porodični lekar u kvartu? Pa čovek može slobodno sebi i detetu da izabere lekara i školu, nezavisno od toga gde živi! Molim ombudsmane, poverenike i ostale da malo ovu izvrsnu onkološkinju, operisanu od ljudskih prava i javnog nastupa - poduče. Ima da plaćamo Strazburške presude kao poreski odveznici dok smo živi! Kakva zabrana dodatnog rada? Je li to po Ustavu? Nastavnici, ekonomisti, pravnici itd. da mogu da rade privatno a lekari hirurzi, internisti, pedijatri da ne mogu? Štrajk!!!
  • Lekar

    30.10.2022 06:45
    Ne sme
    ...da radi za one kojima je cilj uzimanje bilo cijeg zivota!
    Mozemo procitati Hipokratovu zakletvu u originalu, a i u modernim okolnostima Zenevskom deklaracijom promenjenu.
    Gispodjo ministarko sta mislite o ovim recima:
    "Apsolutno cu postovati ljudski zuvot od samog pocetka.
    I pod pretnjom necu popustiti da se iskoriste moja medicinska znanja, suprotna zakonima humanosti."
    A sta biste rekli ako neko ima optuzbu, da medju vama ima onih, cija neeticnost prevazilazi nacisticku i kojih bi se Mengele zbog primitivnosti i pecinskih instikata - odrekao?
  • Verica

    30.10.2022 05:45
    Ko ima para da se leči
    Kaže doktorka:"Nekada je bilo ko ima para da se leči"a sada đžaba i para kad nema ko da nas leči sve što je vredelo otišlo u penziju ili preko granice ostale većinom kupljene diplome.
  • Zemlja čudesa

    30.10.2022 05:24
    dr.sci. demagogije
    Ako lekari ikada budu prinuđeni da biraju između državnih bolnica i privatne prakse prema kriterijumu zarade, u bolnici neće ostati niko ko zna da izleči pacijenta. Najsvežiji primer je onaj tužni događaj u Ćupriji gde je momak umro od posledica kolonoskopije i intubacije. Ubiše ga nestručnošću.
  • Antiprotivan

    30.10.2022 02:47
    Jedna molba
    Zamolio bih doticnu da mi zakaze pregled kod gastroenterologa u Novom Sadu. Ili rendgen, kad su svi aparati u kovidu. Ili ultrazvuk koji cekam od novembra prosle godine.
    Ili da kaze domovima zdravlja da izdaju potvrdu da nemaju slobodnih termina, pa se troskovi privatnika sa potvrdom mogu naplatiti od SIZ-a.
    Bilo sta od toga...
    Hvala unapred.
  • Sale

    30.10.2022 01:08
    A ti smeš da si na tri funkcije?
  • Mirka

    30.10.2022 00:19
    Lekari
    Do specijaliste ne možeš doći u domu zdravlja.Nakaradni zdravstveni sistem je upropastio naše zdravstvo.Svi beze kod privatnika ,pi bolnicama leče ležeče bokesnike.A mi kao zdravi jurimo po privatnim kljnikama gde nas deru ko ovce a plaćamo socijano i zdravstveno osiguranje.
    Pa ti vidi dokle smo dogurali.
    Dano spasi nas
  • Sanja

    29.10.2022 23:38
    komentar
    Da li je vaznije koliko je pregleda odradio jedan lekar ili koliko je kvalitetno odradio preglede? Da li idemo na kvantitet ili kvalitet? Bojim se da cemo sa postojecim brojem lekara klikom na dugme kvalitet meriti kvantitetom i da ce i dalje sve biti forma umesto sustine. Daj, Boze, da gresim!
  • svašta od nje

    29.10.2022 23:33
    a što da ne rade?
    a može država da ih izvozi preko migracionih servisa, to može, zar ne?
  • Ana

    29.10.2022 23:10
    Srbija
    Čitam komentare pa ne mogu da verujem.Slažem se da svi zaposleni plaćamo doprinos za zdravstveno prim. na platu od 60000 din izdvaja se 5000 mesečno x12 mes to vam dođe plomba zuba u zemljama zapadne evrope. Ja verujem da od 100% lekara na našim klinikama i ambulantama 85% su čestiti i pravi, a mi dozvoljavamo da onih 15% uklanjaju obraz tih ljudi koji se nesebično bore da spasu život kako "bogatim" tako i običnim ljudima, samo mi nismo kadri reći ono ljudsko HVALA, nego samo pljujemo.Nama nevaljaju lekari,nastavnici,inžinjering pa ko nam valja starlete.
    Pravi lekari koji žive od svog rade nemaju vremena da se bave politikom i tenderima. Ili si dobar lekar ili pitičar jedno s drugim ne ide to je dragi moji korupcija.
  • Privatna praksa

    29.10.2022 23:05
    Ne postoji privatna i državna praksa.
    Postoji privatna praksa u privatnim ustanovama i privatna praksa u državnim ustanovama.

  • Vidan Jovanovic

    29.10.2022 22:39
    Komentar
    Pa zato i nema pregleda ni lekara u domovima zdravlja,zato u svakoj privatnoj klinici dolaze lekari iz drzavne ustanove a najeftiniji pregled je 6.000.
  • Ivan, Osijek

    29.10.2022 21:38
    Dvojna praksa
    I kod nas u HR je isti problem. Liječnički lobi je toliko jak da niti jedna dosadašnja vlast nije ni pokušala da razdvoji javnu od privatne prakse, naprotiv. Sudeći po njenim mekim riječima "zalažem se" sumnjam da će to uraditi i vaša ministrica.
  • Pera lozac

    29.10.2022 21:37
    digitalizacija
    “Tako ću, recimo, ja kao ministarka na jedno dugme moći da vidim koliko je neki doktor odradio pregleda taj dan, koliko operacija, a koliko je filozofirao.”
    Ovo je da se smejes do ujutru ;)
  • jeremiah wolf

    29.10.2022 21:31

    U Srbiji jedan supružnik radi a drugi, koji nije zaposlen, ima PUNO zdravstveno osiguranje. To nema nigde na svetu. I dok je tako od reforme zdravstva nema ništa. Govorim iz ličnog iskustva LOP u Srbiji i Slovačkoj.
  • Car

    29.10.2022 21:19
    Draga Ministarko ništa od toga
    Draga Ministarko ništa od toga, razmišljanja su vam pozitivna, al to niti zavisi od vas niti će te vi to moći da sprovedete. Ja bi mogao, po ceni smene ili ostavke, al ima nekih drugih koji tako neće. Žali Bože običnog naroda sa hohštaplerima koji odlučuju.
  • Sonja Pilić

    29.10.2022 20:43
    Ne dirajte nam lekare
    I treba da rade, gde god i privatno i u državnoj službi. Školuje se vi gospodo i usavršavajte celog života, lečite i spašavsjte živote za ove plate pa da vidim gde bi radili. Mi imamo dobre lekare , vrhunske samo ih nedovoljno poštujemo. Mi u selu ponekad imamo jednom nedeljno lekara . Nema ih otišli tamo gde se njihovo znanje i rad postuje . Sveštenici, lekari, učitelji uvek u selu bili najpoštovaniji . I treba tako da bude
  • Nina

    29.10.2022 20:25
    Istina
    Istina je sve da doktori,privatno rade svako vidjenje sa njima je 0d 4 do 5 hiljada za 15 min..utas pravi profiteri,nastavnici uglavnom ista prica..cas naplate .. sve ide u sunovrat,zapravo drzavo plate dajte obrazujte i lecite narod onako kako treba..
  • Miloš

    29.10.2022 20:23
    Pravda
    Lekare u državnom zdravstvu treba bolje platiti i ne dozvoliti im da rade i kod provatnika.
  • Dejan

    29.10.2022 20:11
    Korupcija
    Vaskularni hirurzi u Novom Sadu, kao rade u drzavnim pa sve pacijente salju dopler da urade privatno u ordinaciji u kojoj baš oni rade, lopovluk
  • Rasa sa salasa

    29.10.2022 19:51
    Vidim da se neko koristi mojim nadimkom na ovom portalu. Prvi put da sam primetio...
    Naravno da je izjava - čista budalaština. Gospođa stručnjak se brzo uklopila u naprednjačku demagošku doktrinu.
  • Slobodan

    29.10.2022 19:31
    E moja
    Celi radni vek radim u privatnom sektoru, placam sebi doprinose. Godinu dana pokušavam da zakazem ultra zvuk stomaka i nema termina. O čemu pričate.
  • Sofija

    29.10.2022 19:12
    VRHUNAC KORUPCIJE
    Poštovana profesorka svaka Vam čast ako ovo pravilo uvedete i sprovedete. Sramota je šta lekari rade po bolnicama. Odradjuju svoje pacijente koje primaju u privatnim ordinacijama, a za običan svet koji nema para da ide u privatne ordinacije nemaju vremena ni termina. Strašne se zloupotrebe rade po bolnicama baš od lekara koji rade i privatno, a državnu ustanovu samo zloupotrebljavaju za potrebe privatne ordinacije. Cela Srbija će Vas pamtiti ako rešite korupciju u zdravstvu i sve lekare smestite tamo gde im je mesto.
  • Koštunica

    29.10.2022 19:11
    Auu
    Ova je informisana kao Koštunica u punom naletu.
  • Miki

    29.10.2022 19:11
    Doktor
    Dajte lekarima pristojne plate i niko od njih nece ici da pored drzavnog radi i privatni posao. Lekari idu da rade privatno jer moraju da plate stambene kredite i jos mnogo toga jer za kvadrat stana treba raditi i raditi. Ovako cete oterati i to malo pravih lekara koji su ostali da rade u drzavnim ustanovama. Ljudi idu u privatnu praksu da se lece iz vise razloga, a najbitniji je pravovremena dojafnoatikani adekvatno lecenje.
  • Pera

    29.10.2022 19:03
    Licni/porodicni lekar
    Moze, al da sami biramo! Nema nikakvih kvartova i rasporedjivanja lekara po kvartovima, komunizam je zavrsen, javite gospodji ministarki ;)
  • Roditelj

    29.10.2022 19:02
    Uputite se , gospodjo
    Uputite se u sve drzavne ustanove i vidite u kojim uslovima iza koje pare rade vaše kolege.
    Nisu svi dobili "unosne specijalizacije" i ne "otimaju" svi od ljudi.Zovite neki Dom zdravlja i pokušajte da zakažete,samo pregled kod lekara opšte prakse.
    I svratite ,usput,u Hitno pedijatrijsko dežurstvo.Da vidite šta je rudnik.I za koje pare
  • Savica

    29.10.2022 18:54
    Mehanicar
    Ja radim kod privatnika a radim privatno,jeli to korupcija?
  • Jovan

    29.10.2022 18:46
    Milakovic
    Skandalozna izjava, gore nije mogla poceti.
    Pravo na rad je ustavom zagarantovan i sta ce ko raditi u slobodno vreme nece sigurno Danica odlucivati.
    Nijedan lekar nije sretan sto mora da radi 15 sati dnevno da bi normalno ziveo jer su drzavne plate katastrofalne.Dajte normalne plate i nece uopste biti potrebe da lekari rade i privatno.
  • Lošmi

    29.10.2022 18:42
    Čista femagogija, politički govor, bez i jedne normalne inicijative.
  • Nemanja

    29.10.2022 18:42
    Puna podrška dr Danici Grujicic, ali tesko da ce uspeti da se izbori sa lekarskom mafijom.
  • Bane

    29.10.2022 18:39
    Korupcija
    Doktori koje je drzava skolovala odmaraju u domovima zdravlja da bi mogli da rade privatno posle radnog vremena. Samo idijot moze da podrzi takvo zdravstvo. Nema odlaska u inostranstvo do ne vrate budzetu za skolovanje.
  • Ns

    29.10.2022 18:35
    Ns
    Mislim da ste privatizovali zdravstvo,sve placamo i to debelo ispod zita.
  • Dr Đokic

    29.10.2022 18:28
    Korupcija
    1. Najveca je korupcija u drzavnom zdravstvu gde se uzima mito, na razne nacine.
    2. Ne moze se zabraniti rad lekarima , jer je to van ustava i zakona o radu. Nisu lekari robovi drzave. Oni , kao i svi drugi mogu van radnog vremena do 30% da rade. A sta sa drugim strukama....za njih je Ok da rade van drzavne sluzbe, a za lekare nije. To je diskriminacija.
    3.platiti lekare i sve u zdravstvu shodno strucnosti i odgovornosti i niko nece imati potrebu da radi dodatno...Svako voli da odmara i da je sa porodicom,pa i lekari.
  • Preka

    29.10.2022 18:27
    Konkurentnost
    Ministarko, učinite državne ustanove konkurentnim i platite lekare kako dolikuje. Takođe, okanite se teorija zavere ako mislite da vas neko shvati ozbiljno.
  • Hleb

    29.10.2022 18:21
    3 dinara
    Osoba A, da li ste Vi ministar u Vladi čoveka koji je zavladao i vladaaa šupljim, neistinitim i nerealnim pričama koje prijaju ušima na glavi bez mozga?
  • Bojan 021

    29.10.2022 18:14
    A drugi
    Moj poštar posle podne radi u jednoj stolarskoj radnji, auto električar završi u privatnom servisu u 15h,pa od 17h radi u svojoj garaži, med. sestra posle podne daje privatno injekcije i njeguje bolesnike, prijatelj ekonomista iz Velike državne firme popodne vodi privatno knjigovodstvo, komšija iz alatnice uveče radi kao portir.... Itd
  • bns

    29.10.2022 17:58
    Drugi ugao
    To što Profesorka Grujičić kaže da je rad lekara na dve stolice tj. u privatnom i državnom sektoru izvor korupcije je živa istina.
    Međutimn, za sređivanje situacije u našem zdravstvu, ključna i gotovo revolucionarna odluka bi trebala biti da privatne zdravstvene ustanove uđu u obuhvat usluga koje plaća RFZO. Pre 10-15 godina nezamislivo je bilo da idemo u privatne apoteke i uzimamo lekove na recept. Onda kada su privatnici ušli u taj sistem, bilo je isprva problema i pretpostavki da je to neodržvio, ali stvari su se sredile. Danas je sasvim normalno i gotovo isključivo nabavljamo lekove u privatnoj praksi.
    Suprug i ja smo visoko obrazovani. Moja porodica u Budžet i u RFZO upumpava ogromne pare, a zauzvrat nam sistem ne daje ništa. Imam tumor i kad idem na kontrolu moram platiti magnetnu rezonancu, laboratoriju i kontorolu kod specijaliste 30 000 dianra. Svakog meseca plaćamo privatni vrtić (jer su deca odbijena za gradski vrtić), a subvencija od grada pokriva tek četvrtinu cene vrtića.
    Dokle tako? Dokle ćemo biti pastorčad za ovaj sistem? I znam da nismo jedini.
  • BoeserWolf

    29.10.2022 17:48
    Da za početak ukinete ovaj komunistcki sistem gde mi mesecno skidate desetine hiljada sa plate za zdravstveno od kog nemam apsolutno nista.
    Sreca u privatne lekare pa da imamo gde da se lečimo uopšte, pa makar i plaćali uslugu duplo (jednom lekaru koji me leci i zapravo nesto radi, a drugi put državi NI ZA ŠTA)
    U tim državnim ustanovama se privilegovano i preko reda lece Limanac glagoljicar i ostala deca komunista koji su nam danas politička elita.

    Da je zemlja normalna, za lekara opšte prakse bi se i išlo kod privatnika, privatnog lekara opšte prakse koji svoje usluge naplaćuje RFZO-u, kao sistem sa "kućnim lekarom" u Austriji npr.

    O doktorki ne bih trošio vise reci...
  • IT

    29.10.2022 17:44
    Eto, to je relikt prošlosti... "porodični lekar".

    Obeležite u informatičkom sistemu određene dijagnoze kao prenosive ili nasledne, umrežite ljude (roditelji i potomstvo) i sistem može da izbacuje anonimizovanu uzbunu za pacijenta (rizik od ovoga ili onoga) 24/7. Animirajte neke savremen tehnologije, možda može da kalkuliše i verovatnoću za svakog pacijenta pojedinačno koliki rizik ima od ovoga ili onoga.

    Lekari imaju previše ljudi kojima se bave i ne pamte detalje 5.000 porodica koje dolaze u taj dom zdravlja, a još manja je verovatnoća da će ga neko buditi u 5 ujutru da ispituje kakvog je zdravlja čovek kome je pozlilo u drugom gradu. Da ne pominjem šta se dešava ako taj lekar odluči da karijeru nastavi negde drugde, pa neće valjda on/ona 6 meseci uvoditi drugog lekara u posao.

    Informatički sistem je osmišljen tako da kada se ovlašćeni lekar uloguje u zdravstveni karton, da može da vidi šta je problem i da sagleda brzo situaciju u ključnim segmentima, po potrebi detaljnije.
  • Radovan

    29.10.2022 17:42
    U državnoj službi nadmeni , površni i nezainteresovani za pacijente , dok se u privatluku polomiše od ljubaznosti i brige za pacijenta.
  • Šone

    29.10.2022 17:42
    Misterija medicine
    Kod nas državnom doktoru ne možeš objasniti da si bolestan a privatnom da si zdrav
  • Jelena

    29.10.2022 17:39
    Na državni posao dođu da odmore i proslede pacijente u privatne ordinacije , pri tom zloupotrebljavajući podatke građana.
  • R49

    29.10.2022 17:37
    Sve je jasno
    I zdravstvo u Srbiji je loše organizovano kao i mnoge druge stvari. Na sve strane niču privatne klinike koje masno naplaćuju usluge. Lekari tezgare i pacijente upućuju u privatne klinike. Tamo se pregledi brže završavaju, a pare samo kaplju.
  • Milenko

    29.10.2022 17:36
    Tako je 100% podrška Ministarki
  • Cirkus od drżave

    29.10.2022 17:29
    Fuj
    Svi doktori,kao i policajci,rade i privatno. Drżavni posao im samo slużi da imaju staż,osiguranje,sigurnost i sutra penziju,kao i da koriste sve benificije,koje im to drżavno nameštanje daje,a i da tako lakše sebi nabace privatan posao,dok narod ,koji radi kod privatnika za minimalac ima samo to ili još nešto sitno ako zaradi na drugom poslu,ako ga uopšte i nađe,s obzirom da su policajci i doktori pokupili sav kajmak drugog posla,tako da običnom narodu ništa ne ostaje. Sve u svemu neravnopravno pozicioniranje na trżištu i naravno nema empatije. Samo otimajte. Samo vama treba i nikome drugom. Samo vi imate decu i niko drugi. Nije vam dosta nekoliko hiljada evra mesečno,dok većina sunarodnika radi za 300 evra. Da li vas je bar malo sramota??? Nije,koliko ja vidim u svom okrużenju.
  • Mita

    29.10.2022 17:19
    Multipraktik
    Treba prebrojati i razumeti sve funkcije gospodje Grujičić pa razumeti šta je koruptivna strategija i praksa.
  • Ana

    29.10.2022 17:19
    Ova će sad da ukuca i poslednji ekser u kovčeg zdravstva. Ko će bre ostati da ti radi za kikiriki koji im daješ? I poslednji lekar koji zna svoj posao će otići.
  • Bravo

    29.10.2022 17:03
    Svaka cast ! Prva koja se ohrabrila da kaze istinu. Ne moze i drzavna i privatna praksa. To je nespojivo. Svaki zdravstveni radnik treba da se odluci gde ce da radi,u drzavnom ili privatnom sektoru. Ako se ovako nastavi drzavni sektor ce biti potpuno unisten. Vec je na ivici. A velika vecina gradjana nema da plati usluge u privatnom. Samo da ministarka istraje na ovome.
  • Zebra

    29.10.2022 17:03
    To je jedini način danas da “dođeš na red” pre smrti! Hajde da ministarka otera još ovo malo doktora sto je ostalo ovde!
  • Mare

    29.10.2022 17:02
    Juju
    Pa će biti gora od Vulina sunce ti....juju
  • Лиманац

    29.10.2022 17:01
    Пуна подршка министарки здравља Даници Грујичић!
  • pa

    29.10.2022 16:54
    Pa u pravu je...
    Mene uredno drzavni oftamolog poslao da kupim sociva u optiku u kojoj kakvo iznenadjenje bas on radi.
    Isto tako za ortopedski ulozak, ocigledno postojao dogovor sa konkretnim privatnikom. Svi imaju te dilove.
  • Mile

    29.10.2022 16:49
    Odakle nekom pravo da raspolaze tudjim dlobodnim vremenom. Neka drzavni poslodavac regulise redovno radno vreme, a o slobodnom vremenu nicijem, pa ni lekarskom, nema prava da vodi brigu.
  • lektor

    29.10.2022 16:36
    prava korupcija
    Prava korupcija u zdravstvu je način na koji se moćnici i podobni leče u državnim zdravstvenim ustanovama i na koji se način leče obični građani.
  • Marija... Ana

    29.10.2022 16:32
    Porodicni dr
    Radis godinama, placas socijalno osiguranne, stanbeno, zemljotres u crnoj gori u Skoplju, i.... Sada idi umri ako nemas da platis privatne doktore, u drzavnim domovima te tretiraju kao nikogovica, da nekazem kao psa, jer njega bolje trtiraju
  • ghn

    29.10.2022 16:28
    nek radi gde hoče samo
    kao privantik nek vam da račun a u državnoj nek ne traži 400+ eura u koverti....
  • Evica

    29.10.2022 16:26
    Fsfhh
    Najbolji privatluk je u drzavnoj sluzbi. Naplatis 'čast' i bas te briga.
    Kako neki letuju na Kubi, od oporezovanog privatluka?!
    Haha, samo za glupe.
  • Nuklearni

    29.10.2022 16:21
    Porez
    Ma neka rade ali porez na dohodak je 60% onda.
  • Ana

    29.10.2022 16:20
    Srbija
    Prvo , gdja ministarka neka se izbori da lekari imaju minimalno 350000 din lično primanje bez dezurstava. Samo u našoj državi ljudi koji se školuju 15 godin- da bi postao specijalistu treba da ima platu 90000
    A trgovac u market 60000. Pa da li smo mi normalni ljudi. Lekari da su plaćeni ne bi išli da rade privatno.Sta mislite da je lepo od 24h da se 14h bavite bolesnim ljudima. To uvažena nije korupcija. Dobro vi znate šta je korupcija.Trece, ako nastavite sa takvom retorikom uskoro neće biti ko će nas lečiti, umiracemo od običnog ujeda komarca ili će njena partija da preko kursa svoje članove imenuje u hirurge
  • /

    29.10.2022 16:15
    /
    evo ih lekarski botovi.
    jadni i ugrozeni.
    tito je to razmazio
  • Jokeslav

    29.10.2022 16:14
    Ova odma zakuva haos jel?
  • ja ja

    29.10.2022 16:12
    Slazem se.
  • Pa-Pa-Paranoja

    29.10.2022 16:11
    Ovo joj sada Svevideći Mag i služba pomažu da skrene pažnju i da se izvuče iz BSŽ blata u koje se sama uvukla.
    Morala je reći nešto jako, da napravi snažnu BSŽ distrakciju ....
  • Andrija Šrek

    29.10.2022 16:02
    Ali najpre...
    Lekar, a kamoli ministar zdravlja ne sme da bude teoretičar zavere.
  • FSDG

    29.10.2022 15:57
    Onda ili znacajno povecajte plate najboljim lekarima, ili da svi pobegnu u privatnike a da u drzavnoj praksi ostanu samo oni najgori.
  • Rasa sa salasa

    29.10.2022 15:57
    Koliko prodan moraš biti, pa da čak i na ovakvu izjavu moraš da pišeš negativan komentar?! Puna podrška Dano!!!
  • jerry

    29.10.2022 15:57
    Slažem se sa dr.Samo treba uvesti reda u zdravstvo.Prednost dati preventivi to je najjeftinije.
  • Mile

    29.10.2022 15:50
    Topla voda
    Da i od ove cujemo nesto pametno, lekari koriste drzave kapacitete samo da dodaju do misterija, da im ide staz i to je to.
  • Mile

    29.10.2022 15:46
    Bagra
    Sto je vise njihovih naprednih ideja, sve vise imaju propusta sa kobnim posledicama po pacijente. Ministarka tek sto je stupila na duznost, ima scenu sa vakcinama i danas preminulog mladica sa probusenim crevima na kolonoskopiji. Dali pomislja o ostavci, naravno da NE!
  • Titanik

    29.10.2022 15:43
    A sta cemo sa onim doktorima sto pisu da su na poslu u zdravstvenoj ustanovi a predaju na fakultetima?
  • Vesna

    29.10.2022 15:38
    U mojoj zgradi muz I zena onkolozi rade u inst. u Sr. Kamenici,on I ona rade privatno u razlicitim privatnim ordinacijama isto taj posao. Znaci cetiri plate. Da li je to u redu, a mladi ne mogu da se zaposle?
  • Sjajna

    29.10.2022 15:37
    ti ta romantična ideja iz doba socijalizma. Kada ti budeš završila sa reformom zdravstva , ostace u Srbiji možda samo travari i nadrilekari, pa se onda hvali kako nema više korupcije u zdravstvu, jer nece biti ni lekara. Prvo razmisli i dobro analiziraj uslove u državnom zdravstvu pre nego što počneš da komentarišeš. Skokni do VMA da vidiš izbliza krš i glodare koji se šetaju tuda.
  • A

    29.10.2022 15:32
    A
    A zasto ste vi Ministarko radili u Bjeljini,vekendima?! Drugo obzirom na odlivih doktora vec sada nema ko da nas leci kvalitetno sa iskustvom! Sada tek kao vidite da je ovo raspala drzava?! Slazem se da niko ko radi u drzavnom sektoru nesme raditi istovremeno u privatnom! Ali...za ovako male pare neverujem da ce se ovo obistiniti a da me lece priuceni doktori to...nema sanse!!!
  • Branko NS

    29.10.2022 15:31
    Ova je nova?
    Od zdravstva ostaće samo ova pametna.
  • Milan

    29.10.2022 15:29
    Ha ha ha....
    A gde radiš ti ?...
  • Rikverc Rodoljubi

    29.10.2022 15:29
    Sad kada jedini-svevideći Vođa kaže "Rikverc!" novoj ministarki koja ne radi i u privatnoj i u državnoj praksi, radi u dve "državne" prakse ...
  • Neko

    29.10.2022 15:27
    Predlog je ok, ali lekari opste prakse moraju imati platu minimum 200 hiljada a specijalisti 300. E tad hapsiti nemilice sve koji ne rade ili se bave korupcijom
  • Lala

    29.10.2022 15:27
    A ostali?
    A kako policajci i žandarmi rade u privatnom obezbeđenju?
    A neko je spomenuo i Bijeljinu...
  • I kod privatnika

    29.10.2022 15:24
    RFZO da pokriva lečenje
    Svi normalni su već otišli jer neće da rade nepismenim sestrama koje mesec dana ne znaju da pročitaju natpis na bočici i misle da bebi daju vakcinu.
    To sa privatnicima se prvo rešava sa RFZO a ne sa kažnjavem doktora koji rade i privatno, da građani mogu "na knjižicu" da idu kod privatnika. Kad to bude moglo onda će i kvalitet lečenja biti bolji. Inače, ko nema vezu taj nikad ne stiže kod specijaliste. Znaju to građani. Plaćali ceo život doprinose a sada u starosti kad treba da se leče, moraju da plate sve.
  • ova pametna

    29.10.2022 15:22
    otprilike kao Vulin
    Hahaha, pa sace redom da daju otkaze u drzavnoj praksi
  • Dule

    29.10.2022 15:22
    Te price ostacemo bez doktora su budalastina..Ovi kojo hoce da idi icice svejedno..Mozemo mi i da uvezemo doktore postoji i Kuba i Indija i sl pa neka idu ovi "cuveni" brufen doktori koji skoro pa da ne znaju nista a daj da uvezemo malo doktora iz Indije,Kube,Turske itd...Najbolje ocigledno da pustimo doktore da rade sta hoce da budu u korupciji do guse samo zato da ne bi otisli..Ma idite bre...Aj sretan put..
  • Duple

    29.10.2022 15:20
    Funkcije
    Pokazite kako se to radi,
    Predsednik na xy funkcija,
    Ministri na 5 fotelja predavaci na 6 fakulteta... Pokazite na svom primeru od vrha lako ce se posle dole resiti.
  • NS

    29.10.2022 15:15
    Po obicaju lupa ko "Maksim po diviziji". Neka pogleda koliko pedijatara radi u Domu zdravlja NS recimo, kolika je navala na RTG sluzbu-ultrazvuk, doppler ultrazvuk..ona bi da smanji broj specijalista a njihov broj stagnira ili se cak smanjuje a broj pecijenata sve veci. Nije gospodo Novi Sad ostao na istom broju pacijenata zadnjih 20 godina kao sto je broj lekara ostao isti. Ako negde treba da se pritisne onda je to Urgentni centar! Toliko urgentno rade tamo da je minimum zadrzavanja kod njih jedna cela smena.
    Jedino za ovo se slazem, ili drzavna sluzba ili privatna. U drzavnoj sluzbi pojedinci se stede da bi popodne mogli da odrade jos kod privatnika.
  • Zla...

    29.10.2022 15:08
    Aha...
    ....' ajde, Ministarko, čik uvedi pod hitno da Dr ne može da sedi na dve stolice. Dobićeš štrajk, kao što to rade i advokati. Navikli ste ih, kasno je...
    A lekari po Domovima zdravlja su samo najobičniji "saobraćajci" koji oko 5 - og u mesecu dele termine, preusmeravaju bolesne i one koji su "podmazali" - ka specijalistima. Onda im, povratno, prepišu terapiju, onima koji dočekaju i prežive tu proceduru. Ni jedan lek ne prepisuju bez specijaliste, jedino ti podmetnu reklamni flajer sa nekim skupim suplementom.
    Ništa se promenilo nije, i dalje se leče samo oni koji imaju novca.
    Naravno, Ti to ne znaš jer nikada nisi morala da ideš kod lekara redovnim putem.
  • Menjajjj

    29.10.2022 15:06
    Zavese
    Zdravstvo se od 2000.g promenilo, u pravu je ministarka. Kaže ona da se tad u Srbiji mogao lečiti samo onaj ko je imao novac. Moguće, no sad više ni novac puno ne pomaže. Da li gospođa zna koliko je najboljih kliničkih lekara u Novom Sadu otišlo i radi samo u privatnom sektoru? Sad možeš da dobiješ kvalitetno dijagnozu od tog stručnjaka ali, bez novca, u državnoj ustanovi, moraš da strahuješ kome ćeš dopasti u ruke. Lekari od integriteta su sami izabrali da odu u privatni sektor. Oterale ih gospođine stranačke kolege pre no što su nju postavile da konačno počisti državno zdravstvo.
  • Slanina

    29.10.2022 15:02
    Ne vidim veliku razliku sada i dvehiljaditih sto kaze napredna ministarka. Prosetajte do decije bolnice, morao sam kupiti zeni lezaljku na rasklapanje kada je bila tamo sa detetom jer su joj dali plasticnu stolicu da na njoj spava. Da ne kazem da sam kupovao skoro sve sto je detetu trebalo za samu terapiju.
  • Светозар Милетић

    29.10.2022 14:58
    Породични лекар по кварту да на основу баке зна шта је унуку је добра идеја за средине где нема флуктуације људи. Пола бака је само по селима а не зна се ни где деца живе а камоли унуци, то можда за круг двојке кварт ... потребно је само смањити бирократију и забранити државно-приватно радно време
  • Zokins

    29.10.2022 14:51
    Zakon
    Sami ste doneli taj zakon. Niko vas nije terao.
  • Чика Стева

    29.10.2022 14:49
    Ово је ужас... Она то хоће да каже да су сви специјалисти у државној служби зли и корумпирани? Ово је министар здравља у цивилизованој држави?!
  • Kokakole

    29.10.2022 14:47
    Pre no što počnete da je volite-ne volite, znajte da je ovo namenjeno njihovim glasačima i da će sve ostati kao što je i bilo. Bitna je priča kako čovek pobeđuje nečoveka, a da je u praksi sve obrnuto.
    Npr. Oni koji kradu će uvek govoriti kako se sme da se krade i kako će zaštiti "malog" čoveka dok oni tog istog nemilosrdno čerupaju.
    Kod nas svako novi šatro rešava ono što su prošli ukakili.
    Bolje nama daj da ti lopovi ne ukradu.
  • Nikola

    29.10.2022 14:47
    Rad lekara
    Gospodjo Ministarko prvo vi sprecite odliv lekara iz drzave...Jer su nam svi lekari dobri napolju,a i ovo sto je ostalo ce uskoro otici....
  • nuns

    29.10.2022 14:44
    to je dobra vest
    To je trebalo biti prvilo i da vazi za sve lekare. Ona je radila u Bijeljini preko vikenda.
  • *

    29.10.2022 14:43
    E Srbijo ostaćeš bez doktora u zdravstvu...
  • LoL

    29.10.2022 14:40
    resenje je jednostavno
    Rasterajte sve birokrate koji su visak a kojih ima ukupno skoro kao i medicinskih radnika i eto novca i za drzavno zdravstvo.
  • MG

    29.10.2022 14:34
    Da
    Davno je trebalo to zabraniti privatno - drzavno ordiniranje!
    Ali od toga nema nista!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna