Oće Novak Djoković odslužiti vojni rok, budući da njega svi napominju kao najvećeg Srbina, pa ako je najveći Srbin neka odsluži dug otadžbini kao svi mi...
Kakav vojni rok, ne pada mi na pamet da idem u vojsku, gledam kako da pobegnem iz ove drzave i iz bede u koju ste nas ugurali Sns smrdljivci, Glasam da se u vojsku ne ide i necu. to je moje pravo a ovo je demokratska zemlja a ne diktatorska jel tako? marš bagro
Listam ove komentare gledam lajkove i dis lajkove i koliko jadnika ovde ima cast izuzecima cim neko spomene nesto protiv vojske protiv rezevnog sastava protiv pozivanja i maltretiranja ljudi protiv diktature sns olosa protiv prisiljavanja da uzme pusku i uniformu odmah 100 dislajka pa dobro indijanci idite vi u vojsku dobrovoljno prijavite se za rezevni sastav dobrovoljno da nas normalne ostave na miru....
Terate ljufe na silu gde je pravo na prigovor savesti gledam ove dislajkove sve botovi svi boze mojnza vojsku pa idite dobrovoljno ne cekajte da vas neko zove sami idite prijavite se ostavite omladinu da odluci sama i naravno ljude iz rezevnog nekog sastava koji imaju porodice poslove maltretirate nas sve redom kao da smo vasi robovi pa kako vam se cefne sramota sta smo dozvolili sebi da nam drugi odredjuje kako cemo gde cemo i sta cemo uzas
Moj pokojni otac je mobilisan i ne zeleci da ide u rat morao je po sili zakona. Ratovao je u Hrvatskoj i na Kosovu. Dobio posle rata boleat i umro. Ni on ni moja porodica nismo dobili rec hvala za sve. Nema te sile koja ce me naterati da idem na sluzenje vojnog roka. Neka idu ti pametnjakovici i njihova deca i ostala mnogobrojna rodbina. Neka ide ko hoce, ne treba ljude terati na nesto sto ne zele. A i ceo Generalstab i Ministar odbrane su nam jači. Ne zna se ko je pametniji. U sve se razumeju.
Opet ova tema.
Imam 39 godina, nisam sluzio vojsku,necu je ni sluziti. Imam 2 sina, obecavam vam da nijedan od njih dvojice nece sluziti vojsku, ako ne budu sami hteli kasnije.
Moj otac je ratovao 4 godine, njegov otac je ratovao kao i generacije pre njega.
Pre moje 16 godine, bio je rat u Bosni (u kojoj sam bio sve vreme rata kao dete, otac mi je bio na ratistu), bilo je bombardovanje 1999.
I sad ste se nasli pametni, politicari koji puske ni rata nisu videli i napaljeni klinci koji od svog zivota ne znaju sta ce, da meni govorite sta je vojska, puska i rat. Ja sam bio 4.razred osnovne skole kada sam znao da rasklopim pusku i da pucam iz nje, ne treba mi vasa obuka ako do toga dodje. A decu vam ne dam, dosta smo vam dece dali dok su vasa deca bila sita, obucena i bezbedna.
Ako dodje do toga, necete mene ni moju decu videti u Srbiji, to vam obecavam, a vi dodjite da me hapsite.
Novi ministar uspešno ispunio zadatak!
Teško je odvratiti pažnju od onakve idiotske gluposti sa svadbarskim dronovima i dizanjem migova - ali 236 komentara na ovakvu provokaciju novog ministra to potvrđuje!
Kad budu njegova deca išla u rat ja sam odmah posle njih, do tad ništa rođače makar ležao robiju nije problem! Al kad izađem eto me na ulici kao i 5 miliona drugih!
Imate vozace u saboracaju (90%) koji ne znaju da se sklone vozilima hitnih sluzbi, a mislite da ce vasa vojna obuka nesto da promeni po pitanju bezbednosti??
Opet nam kroje kapu oni sto su se u svojem zavicaju posvadjali pa ne smeju da se vrate. Ja decu ne dam a ko pokusa da ih pozove, neka se cuva. Prvo da svi sns clanovi dobrovoljno odu na obuku pa ako zafali, ja cu. Decu ne dam.
Gospodine ministre nema potrebe da nas plašite i ubedjujete svi koji bi dosli posle vas bili bi bolji za ovaj narod i državu tu nema dileme samo sjasite sa grbače.
Ministar je na početku mandata sebi obezbedio nadimak Miloš Artiljerac. Gađao bi svadbarske dronove topovima, eventuslno bragama. Svašta Srpkinje rode. Predsednik diže Migove na dronove, s Miloš Artiljerac tuče topovima
Nema zime za te nesposobne i beskičmenjake, oni su se uhlebili kod sns-a, neki su čak i ministri. Džaba vam ta priča, nemam ja decu za bacanje, ako sam ja bio glup i naivan oni sigurno neće biti. Ionako ćete uskoro dobiti šut kartu, pa će i ova priča da se arhivira
Sve mi izgleda da će nam pucati u leđa ako ne zadužimo pušku i krenemo gde nam narede. Ludilo mozga. U 21. veku samo budale koje ne umeju ništa da naprave žele da ratuju.
Ja nemam sina za rat. A te priče kako je vojska škola života, kako te prekali, napravi čoveka od tebe, to nekome ko nikada nije nosio uniformu, ko ne pamti 1991, 1992, 1993, Miloševića, nasilne mobilizacije, Sloveniju, Vukovar, Dobrovoljačku i Vase Miskina, međunarodne ekonomske sankcije, hiperinflaciju, plate od deset maraka, benzin u flašama od Koka-Kole, Jezdu i Dafinu, dilere, kriminalce, šizele i NATO rakete.
Savamala II, Od uništavanja do ministra.
Čestitam što ste nam ostavili mafijaški milenijum tim koji uništava drveće koji vi zovete minama.
Hvala što ste ostavili kinesku firmu koja je već platila kaznu za zagađivanje Tare.
Hvala što angažujete odrede policajaca, kamere i rasvetu da omoguće ovaj zločin nad prirodom samo radi izrade tzv pomoćnog mosta.
Hvala što lažete svaki put o ovome i zovete nas huliganima i raznim imenima,
a krijete činjenice i lažete o svemu.
Hvala za potop koji ćete izazvati i hvala što ćete nam uzeti 100 hektara zemlje i strpati u vaše alave džepove.
I na kraju hvala vam na Dudeku i ostalim mafijašima kojima ste odavno prepustili Novi Sad da uništavaju kako im drago.
Hvala na 1000000 kladionica gde mladi ljudi mogu da vide kako se isplati prati pare i biti krimos.
Svakako ćete ući u istoriju i kao najbahatiji čovek koji se odrekao kulture iz koje je izašao.
S obzirom da ste zaradili velike pare prodajom naše imovine i uništenjem prirodne oaze, zdravstvo će vam biti zahvalno na svim bolestima koje će to prouzrokovati.
I hvala vam na seči drveća u Novom Sadu i Fruškoj gori.
I hvala što ste zauvek behatonirali Novi Sad i isisali sve podzemne vode u Promenadi.
Generacije posle će vam biti zahvalne što ste ih oterali odavde i naterali da žive negde drugde kao slobodni ljudi.
Gospodine ministre, da li ste služili vojni rok? Da li znate kao i vas prethodnik samo da palamudite i mlatite praznu slamu.
Vojska nije za svakog, a državi treba i neko ko će da radi a ne samo da troši. Da li ste to znali?
Ti si meni car! Kazes "vreme od dragocenog života" a kuckas komentare na vesti iz domena politickog marketinga. Da utisak bude jaci napravio si i gresku u naslovu :)
Gospodine Vucevicu, nisam ja svoje sinove rodila da bi sluzili ovakvu vojsku. Za kondiciju ne brinite, resicemo to sami, ni Vi bas ne delujete kao neko ko bi pod punom opremom istrčao 100m.
Ja znam kako se treba ponašati i šta raditi u kriznim situacijama, ali ti neću učestvovati u odbrani od poplava i gašenju požara (osim ako se zapali MOJA zgrada). Ne vidim zašto bih to radio u državi gde svako gleda samo šta će da ukrade, koga da prevari, koga da ispljuje. Bahatost i laž su najvidljivije osobine ove vlasti, dahije su za vas bile fina gospoda. Imate 700.000 imbecila i lopova u sekti, pa neka se oni zabavljaju sa poplavama, požarima i zemljotresima.
Ja sam protiv uvođenja vojnog roka ko hoće nek ide niko nije budala da gubi vreme od dragocenog života vreme je novac a neko se bogati i uživa i naređuje e to tako neće moći ko hoće samo nek izvoli srećan mu put
Sve ispod 3 meseca nema smisla. A u vojsku idu mladi a ne ljudi preko 35 godina koji tipa zarađuju platu 1000€, imaju dvoje male dece od 4 i 2 godine i milion obaveza. Prvo kako će država da nadoknadi zaposlenom platu i odsustvo od porodice??? Slažem se za služenje roka ali zna se kada se ide u vojsku, ne da nam sa 25 kazete služenje se ukida i onda sa 38 nas zovete na služenje vojnog roka. Ljudi ne ide to tako!!!!
Izvinite molim vas, tvrdite da je Srbija sve suprotno, nije kao okružena neprijateljskim zemljama? Nije okružena zemljama u kojima je srpsko stanovništvo klano i proterivano, u kojima se masakri nad Srbima i danas slave kao zvaničan nacionalni praznik, u kojima Srbi i danas žive u getu i svakodnevno su maltretirani, koji nam podmeću klipove u točkove na svakom koraku pa i u EU integracijama? Iskreno, nadam se da će vojska odbiti da se bori protiv bilo kakvog budućeg agresora a kandidata ima napretek naročito poučenih vašim defetizmom, pa kada takvi dođu i na vaš prag setite se svojih reči ako budete imali vremena pre selidbe na bolje mesto.
Beskičmenjaci i kilavi su oni koji su se učlanili u SNS a ne oni koji nisu služili vojni rok.
Ja sam 12 meseci služio vojni rok i sa ovolike distance danas slobodno mogu da kažem da je to bilo obično gubljenje vremena.
Ali zahvaljujući tom služenju vojnog roka imao sam priliku da u kasarni upoznam na stotine svojih vršnjaka i tom prilikom sam spoznao koliko je debila i budala među njima bilo jer sam pre odlaska u vojsku bio uljuljkan u nekom svom balonu, okružen prijateljima koji su bili normalni pa sam nekako naivno verovao da svi ljudi upravo baš takvi. Fini, kulturni, normalni, obrazovani, neiskvareni. Međutim, čim sam nogom kročio u kasarnu bio je to za mene kulturni šok i otrežnjenje. Gomila budala iz ko zna kakvih zabiti, primitivni, neotesani, zli, podli, . . . Tek je nekolicina ljudi bila normalna, sa kojima si mogao da prodiskutuješ na svaku temu. Ovi ostali su bili u fazonu kao one "Kursadžije" sa Pinka.
Служио сам цијели војни рок у Титограду 1984/85. Три седмице служења је војног рока је мало; тек довољно да се научи стројеви корак и састављање и растављање пушке. Није све црно у војсци као што неки пишу. Било је и "лудих" десетара. Брзо смо једног опаметили када је случајно нестало струје. У војсци упознаш многа нова лица из разних крајева земље. Са некима останеш пријатељ, а многи војници су се и окумили. Када сам служио војску у касарни је био и вод жена. Оне су служиле шест муесеце, а ако су хтјеле да добију чин, онда су служиле годину дана. Неке су се удале за официре и тако нашле своју сречу, док су друге кукумакале што су се пријавиле. Ипак, није војска за свакога.
Postoji dobrovoljno služenje vojnog roka, znači ko hoće može da se prijavi i ide. Pošto se stalno postavlja pitanje obaveznog služenja vojnog roka, znači da većina nije za to pošto se neprijavljuje, ako ima dovoljno ljudi koji se prijavljuju što onda terati one koji ne žele da moraju da idu. Mislim da je to samo maska da se nepriča o realnim i stvarnim problemima.
Zvuci kao life coach prica. Mozda izgleda sasavo, ali beskičmenjaci i kilavi to vise nece biti, potrebno je samo tri nedelje ili tri meseca da promenite svoj zivot iz korena.
Kaže da kada su požari, poplave,... ljudi gledaju u nebo ili u vojsku. Kada je bio gradonačelnik, jel gledao šta mu građani rade i kako složno pakuju džakove peskom i pomažu drugima tokom poplava? Izgleda da je to zaboravio.
Uspeo je da pljune na svoje vredne sugrađane zarad jeftine demagogije i dodvoravanja starijim ljudima. Tužno.
Ajde deco, pošto su vam škole "debilane" a volite da crtate Mladića i Putina, šetate majice Kosovo je Srbija, na godinu dana NAJMANJE, kao u Titovoj Jugi. Krv da propišate. Pose toga Rambo i slične gluposti vam više neće pasti na pamet.
Obzirom da je ovaj režim,najveći neprijatelj ovog naroda,okupacija bi nas sve spasila! Iseljuju gradjane,plene im imovinu,plate,penzije,zastrašuju,bedno se živi....i to sve omladina vidi i oseća! I sada da poklanjaju,deo svoje mladosti tim Kriminalcima....nejće da može,nikada!!! Šta ste posejali to ćete i žnjeti!!! Mrššš........,....
Vet
02.11.2022 • 14:59
Bio sam tokom 90-ih ukupno šest meseci u ratu. Gde je bio Vučević koji je imao kičmu i nije bio kilav?
Zavrsavao gimanizuju u Backom Petrovcu. Svi znamo ko je ekipa koja ide u malo mesto da zavrsi srednju skolu preko veze. Zapitajte se ljudi, kakva je to intelektualna gromada koja srednju skolu nije mogla da zavrsi, ej srednju skolu...
Lažni Musolini ako si ti kilav nije kilava Srbija. Gde si ti bio devedesetih i devedeset devet godine? Jesil bio u rezervi ili dobrovoljcima? Nisi pa šta ti lupetaš o obaveznom vojnom roku.
Miloše, sine moj, osvesti se! Ne valja ti put kojim hodiš. Tako te učio nisam. Ne zaboravi, Miloše, "Ko s đavolom tikve sadi, o glavu mu se lupaju!"
Čuvaj svoju porodicu, budi dobar muž i otac, a pre svega častan čovek. Proći će, Miloše, sine, i vlast i ministarska pozicija, a ostaje ono osnovno, ljudsko koje imaš, negde duboko u sebi, li si ga potisnuo, jer ti je slava udarila u glavu. Sve se vraća, sve se plaća, a naplata može da udari tamo gde najviše boli. Budi čovek, sine, i drugome ne čini ono što ne želiš da tebi itvojim najdražima bude učinjeno! Nemoj da te se sinovi stide....
Znate sta cete dobiti sa uvodjenjem obavezne vojne obuke, isto ovo sto se desava u Rusiji sa mladima, masovno cemo svi da odemo iz Srbije. Nece vise niko ni ziveti u ovoj zemlji. Obavezni vojni rok je davno prevazidjena stvar.
Gde ste bili 90-tih ?Gde je bio Dačić?Gde je bio Vaš Vrhovni komandant tj Predsednik?Da li ste tada bili "kilavi"?Za tri nedelje ili za tri meseca NE MOŽE se postati ozbiljan i spreman vojnik.Ovakvom izjavom samo pokazujete koliko ne poznajete oblast i koliko niste kompetentni ni dorasli da vodite dodeljeno ministarstvo.Država je pokazala kako se ophodi prema ratnim veteranima a Vaša SNS vlast kako prema građanima.Patriotizam i ljubav prema domovini se gradi,neguje...zar mislite da će Vaš kriminal,korupcija,kupljene diplome,bahatost,bogaćenje...probuditi vojnika u osiromašenom stanovniku na minimalcu.Da li ste Vi ili Predsednik pravi ljudi koji će građanima ove zemlje objasniti ili biti primer,kako se voli,kako se brani....kako se ratuje za svoju zemlju i ako treba daje život....za nešto što ste obezvredili,prodali,uništili....
Vaša SNS mafija ima 700 hiljada,članova poterajte njih u Vojsku a čestite,građane ostavite na miru! I dobro ti jedan,napisa u komentaru,spusti se čoveče i neizazivaj....
Vaša SNS mafija ima 700 hiljada,članova poterajte njih u Vojsku a čestite,građane ostavite na miru! I dobro ti jedan,napisa u komentaru,spusti se čoveče i neizazivaj....
Vi koji mislite da će vas zlo zaobici kada dodje se varate.Svoju sebicnost i kukavičluk prikrivate raznim nebulozama i pričama o vojsci.Pljujete po svojoj vojsci.Kakve veze ima politički stav sa sluzenjem vojnog roka.Ne ide se u vojsku zbog ministra već zbog svoje države i svoje porodice.Da li ste vi svesni u kom vremenu živimo.Mi imamo nedovoljno veliku vojsku šta fali da se malo ojača i popuni ljudstvom.Nepricam o nikakvom junacenju nego racionalno razmišljam.Bolje je biti obučen i spreman za neku lošu situaciju nego biti nespreman.Služio sam vojni rok i bio sam dobrovoljac devedesete.Moja porodica je u Futogu trista godina .Asto prozivate prognane je surovo.Ljudi su dosli silom prilika u Futog.Vaspitan sam da nedelim ljude na dodjose i starosedeoce.Nisam član SNS .A i da jesam šta ima veze.Svakako ova tema nema veze sa politikom.Već sa zdravim razumom i racionalnoscu.
Gospodo ratujte sami. Mi smo neutralna država, i ne pada nam na pamet da ratujemo za bilo koga, a posebno za vas na vlasti. Povedite svoju decu i idite u rat sa njima, bez nas jer mi ići nećemo zbog vaše budaleštine od ,1990. godine. Za nas je rat za sva vremena završen. Isuviše mnogo nas je poginulo za vaše ideje i planove, toga više nikad neće biti, bez obzira ko to kaže. Ako ne verujete, videćete. Za sve mimo SNS-a zauvek zaboravite.
Odslužio sam JNA 15 meseci (85/86), a posle sam završio i na ratištu u Hrvatskoj 1991. još tri meseca.
Evo šta sam zaključio:
Ko je u JNA došao bez kičme i kilav – takav je iz nje i izašao. Nikoga vojska nije napravila boljim čovekom, ako ga je već pre toga porodica upropastila. Dakle, vojska nije vaspitna ustanova i svi koji pričaju da se tamo od mladića napravi čovek su šalabajzeri i mitomani. Svako ko je u vojsci bio pod bilo kakvom prisilom, mrzeo je vojsku i jedva je čekao da je napusti. Dakle, u vojsku treba da idu samo oni koji sebe prepoznaju kao vojnici.
Što se tiče služenja vojske u ratnim uslovima (sa bojevom municijom) iz iskustva znam, da osim budala, pljačkaša i rođenih ubica, svi mole boga da se što pre izvuku iz svega toga i da što pre sve to zaborave. Mada, to sa zaboravom ne ide baš lako jer kad jednom osetiš kako smrdi izgorelo ljudsko meso – smrad ti doveka ostaje u nozdrvama. O strahu koji te prožima sve vreme neću ni da govorim. Ljudi su sami sebi pucali u stopala samo da odu kući.
O herojstvu i dobrobitima služenja vojske uvek pričaju oni koji su te tamo poslali, a da miris baruta nisu osetili.
Ministar će dekorativno poslati svoju decu u vojsku, ali neće u rat. O njegovoj kičmi ne bih diskutovao.
Ne hvala. Nek vaši sinovi slobodno idu u vojsku. Nek se ponose kako nisu beskičmenjaci. Plaćamo porez da bi ljudi koji se time bave znali šta da rade za vreme poplava i drugih kriznih situacija. Nikakve puške, ratovi i ostalo ne dolazi u obzir. Kome se gine ne mora uvlačiti Srbiju u rat. Drage moje patriote, puške u ruke pa pravac Ukrajina. Pomozite našoj braći. I vi očevi koji podržavate obavezni vojni rok zajedno sa svojim sinovima u Ukrajinu. Nećemo valda ostaviti bratsku Rusiju da se snalazi sama
Meni su najsmesniji oni koji kazu da bi vojska dobro vaspitala mlade. Secam se kako je nekada vojska funkcionisala, tamo su isla i neka jako kvalitetna i dobra deca i onda dodje neki nepismeni desetar ili kaplar pa tako vaspita tu decu da ona izgube volju za zivotom i upadnu u depresiju i tako budu sludjeni do kraja zivota. Ako ce vama ta iskompleksirana vojna lica (narocito nizi cinovi) da vaspitavaju decu dobicete rasturene osobe a ne dobre ljude.
Ja sam za služenje vojnog roka, 3 do 6 meseci, ali je potrebno odrediti naknadu u visini koju dobija profesionalni vojnik zaposlen u vojsci, uz uplatu staža, kao i osiguranje od bolesti i povreda za vreme služenja vojnog roka. Osiguranje mora biti u visini min 50.000 €. Status invalidnosti kao i invalidnine i dr. u slučaju povrede,...
Zatim je potrebno definisati status vojnika u ratnim uslovima, vanrednim situacijama,...šta u slučaju smrti, šta ima porodica, žena, deca,..Ako neko ostane invalid trebalo bi dostojanstveno da živi do kraja života,...
Smatram da država treba pošteno da se oduži onima koji su dali život, ili ostali invalidi naročito u ratnim uslovima bar toliko da oni koji su ostali mogu normalno da žive.
Oni koji su služili JNA su davali zakletve domovini i od tada ni jednu drugu zakletvu nismo polagali nit nam je ko tražio da polažemo . Častan čovek zakletvu daje jednom a fukari je džaba da se zakune i 100x.
Ni ovaj nije ništa manji idiot od Vulina i svog predhodnika. Neka oni uvode vojni rok za svoje pulene a moja deca neće ići na te njihove obuke ni po koju cenu. Kakva nam je Vojska bila, dok je još bilo obaveznog vojnog roka, videli smo u ratovima devedesetih godina. Koliko se sećam sve smo ih izgubili počev od amaterske Slovenije do silnog NATO - a.
Dule@ Gospodine, "objektivno" a "slučajno" ste zaboravili da taj vojnik koji se po potrebi bori za sigurnost države i vas kao njenog stanovnika takođe plaća struju, plaća vodu, plaća grejanje, plaća poreze razne poreze, plaća najnepravedniji porez kako ga nazivate a to je porez na stan u kojem živi, plaća takse, plaća parkiranje, plaća i pogrešno parkiranje, plaća ulaz na Kopaonik a plaća i prolaz kroz deo Fruške gore i plaća putarinu na auto-putu, znači plaća sve. Sve gospodine što plaćate vi plaća i vojnik, sa razlikom što taj vojnik dodatno rizikuje i svoj život zarad bezbednosti onih koji se iseravaju po sopstvenoj državi i njenoj vojsci. A taj vaš "dan u vojsci" okačite mački o rep, predlažem da onda se poveća i porez na taj stan u kojem živite na baš tih 500 evra dnevno, a u ratnom stanju na 1500 evra dnevno, pa ako vam je skupo vi nađite sebi drugu državu. Ako ste želeli da sebe predstavite kao krajnje sebičnog i bezobraznog, uspeli ste. Čestitam.
Prvo u vojsku ali ne civilnupa u javno preduzeće preko stranke!!!Tako i sa fakultetima završiš državni i ideš u državnu firmu,educons i slična sr..nja kod privatnika..
Kazes spremaju se za Kosovo, i ti neces da ides ? Evo ja kazem da cu dobrovoljno da idem, ali postoji jedan uslov, a to je da idemo na sigurnu pobedu na Kosovu, a to je moguce samo ako iza Srbije vojno stoji Rusija. A ako iza Srbije ne bude Rusija ja necu ici , nisam lud da izigravam glinene golubove za Nato, onda niko ne treba da ide jer se rat na Kosovu ne moze dobiti bez Rusije. Sto se tice ponovnog uvodjenja vojnog roka, apsolutno sam za to, 90 dana obuke i vojnog zivota nije nista . A nisam za Vucica, i apsolutno na svake izbore glasam protiv njega tako da ne mislite da sam njihov bot.
Pominjete trajanje vojnog roka u Izraelu. Postoji jedna kolosalna razlika između Izraela i Srbije. Izrael je ozbiljna, uspešna, demokratska zemlja u kojoj se poštuju zakoni. Osim toga okružena je neprijateljskim zemljama. Srbija je sve suprotno od toga. Prćija u kojoj se ne zna ni ko pije,ni ko plaća,krade se i laže na sve strane, a vlast je takva da ni Monti Pajton ne bi mogao da izabere goru. Veliki broj mladih je izbegavao služenje vojnog roka i mobilizaciju za vreme civilnih ratova u kojima Srbija nije učestvovala i sve ih redom izgubila. I bili su u pravu. Boriti se za propale ideje je kontra produktivno. vučevićeva tirada je još jedna nazadnjačka besmislica s ciljem da se javnost zabavi nečim drugim da ne bi mislila o galopirajućoj inflaciji i drugim blagodetima u ekonomskom tigru.
Za tri meseca mogu samo da nauče :
"Druže AVAV, mi ti se kunemooo... ".
Od obuke sa naoružanjem, opremom i taktikom, ništa manje nije važno ni stvaranje zajedničkog,koliktivnog borbenog duha i međusobnog poverenja.
To se teško stekne za "tri dana ili tri meseca".
Al' i ovo je kao i nabavka savremenih sistema - od svega po malo i ničeg u potrebnoj meri.
Bože, spasi ostatke Srbije.
Jer, od ovakvih ljudi, spasa bam nema.
A, uz Tvoju pomoć, propasti ne možemo.
Ne sviđa mi se ova ratnohuškaška politika...opet. Svako ima svoj razlog.Ja sam služio civilni vojni rok, posle onih poplava...morao sam tako jer sam izdržavao porodicu posle iznenadne očeve smrti. Bio sam u isto vreme i student, i imao sam posao...Sa "civilnog" sam trčao na redovan posao od 8 sati...i tako 9 meseci...i znam koliko sam se napatio...Za to vreme Izgubio sam budžet na fakultetu (zbog čega sam morao da ga napustim), izgubio sam posao, devojku koju sam hteo da ženim, kasnije i zdravlje...Treba li sada, sa 42 godine i par bolesti da strahujem od gubitka posla na ovu krizu, što opet povlači za sobom mnoge druge stvari, kredit za stan npr. i da trčim sa klincima od 20 godina...Setimo se ratnih veterana koliko dugo su mitingovali u šatorima isped Vlade tražeći osnovna prava. Teško nama sa ovim ministrom a još će nam teže biti kada se vrati nazad u NS kao novi premijer Vojvodine...
Samo nek odbijaju služenje vojnog roka , 3 godine zatvora onom ko odbije da služi domovini.
-----------------
kaže se Otadžbini....Domovina ti je u Hrvatskoj
inače..aj ti prvi...eto nas
Браниће мо инфлацију,мафију,цене и дилеме,као Колумбија смо уз заставу ЕУ окачену у председништву ,виле на Дедињу,дворце и замкове да се Другови башкаре у раскоши ,боље да уведу Територијалну одбрану нек свако чува своје огњиште
Vučeviću, nismo svi beskičmenjaci poput tebe i tvojih partijskih sektaša. Mada, upravo ta osobina svima vama omogućava da budete tako uspešni speleolozi.
Evo ovako ja na to gledam pricam objektivno i bez ikakvog karikiranja. Ovako ja placam struju,placam vodu,placam grejanje,placam poreze razne poreze,placam najnepravedniji porez na svetu a to je porez na stan u kome zivim , cak ni u sopstvenom stanu ne mogu da zivim ako ne platim porez zamisli ti to ,placam takse,placam parkiranje placam ,pogresno parkiranje ,placam ulaz na kopaonik a placa se i prolaz kroz deo fruske gore,najavljuju placanje i ulaza na zlatibor,placam putarinu na auto putu znaci placam sve.Sta hocu da kazem da u ovoj drzavi nema nista za dzabe sve se placa i ako nemas da platis idu izvrsitelji uzmu ti stan i sve sto imas.Znaci moras da platis ako nemas moras da spavas ispod mosta nema ti druge..E sada na sve ovo drzava hoce da ja za nju ratujem i idem u vojsku i to zamisli za DZABE??Gospodo ni meni se ne svidja da placam sve ovo niti me ko pita jel mi skupo zato ima da platite da ja idem u vojsku i to koliko ja trazim para jel ako vi odredjujete cenu poreza na imovinu e tako ja odredjujem cenu mog dana u vojsci pa ako imate toliko da platite ok .Moj dan u vojsci je 500e a dan ratovanja 1500e ako vam je skupo uzmite nekog drugog nije problem sta cu vam ja..
Rat u Jugoslaviji prouzrokovali, nacionalisti, politicari izdaja u redovima jna. Cenu platili obicni gradjani i njihova deca. Tako da gospodo ministri, politicari.....
Od...ite.
Vojni rok, mao ozviljni smo, juce kao dronovi, napadaju nas, dizemo migove u nebo...a ustvari nas u dilu sa albancima loze da su nacionalisti, pa da im lakse progitamo sve sto su predali na Kosovu zadnjih 10god a na kraju i priznanje
Džaba i vojni rok kad neki nemaju Kohones . Najmanji odziv pri mobilitzaciji od 90-tih pa nadalje bio je u Beogradu , svega 15 %. Treba imati obraza za tako nešto. Dok je u Vojvodini bio odziv na mobilizaciju preko 90 ,i hrvati i mađari i sve druge manjine su se odazivale osim Beograđana.
Treba svaka generacija da prodje taj deo zivotne obuke...Drugacije ce razmisljati drugaciji ce biti nego sad...Danas droga,ubistva,nasilja u skolama i van njih..itd itd..Nema postovanja ni prema roditeljima...Problematicne dece sve vise i vise
Ako to uvedu, ja se selim s porodicom odavde. -2000e poreza/doprinosa mesecno za dravnu kasu.
Boriti se s drugim covekom je najveci sram. Normalnim ljudima bitno da imaju sve za lep zivot, porodicu, prijatelje, hranu, krov nad glavom, provod, itd.
Sve ovo vezano za rat, to su stari kompleksasi koje slusa bezumni potrosni materijal.
Ja, ko nisam sluzio vojni rok sam vise svestan kako rat izlgeda nego ovi vojnici.
Kada creva ispadaju iz tela, kada tenk prodje preko tela pa lici na ove mrtve pse i macke po putevima, blato i krv svuda. Tu nema niceg dobrog, ne znam kako moze ikome da padne na pamet da je biti u vojsci u bilo kakvom obliku dobra ideja?
Samo samoodbrana? Povraca mi se od svega.
To je ato sto je Izrael vestacka tvorevina koja ce nestati cim pokaze znake slabosti, a okruzeni su mnogoljudnim nacijama koje ih mrze (pitam se zasto...)
Nije ovaj narod ni zaslizio bolje, nego da ga ovakvi nikigovici vredjaju, nazivajuci ih bezkicmenjacima. Glasali ste ta njega, umesto da ste izasli ispred gradske kuce i smenili ga dok je unustavao ovaj grad i namestao sve tendere sa svojim saradnicima.
Prvi će pobeći čim se zapuca a ovamo pali masu kao budite ratnici za 3nedelje...pa ako si sluzio vojsku znas da prve tri nedelje samo slazes ormar,namestas krevet,glancas cizme,vezbas stav mirno-ostav...
Kako će nam u kriznim situacijama prilikom zemljotresa i/ili poplava, požara... pomoći vojna obuka? Učili me da pucam (a ni to...) i sada sam pametniji kada je poplava?!
Godinu dana + koji mesec sam skrckao u JNA, od toga par meseci u ratu... 9 meseci sam 90% vremena slušao teoriju, čistio prostorije i "krug" (staze, travnjake i sl.) i suzdržavao se da ne izgazim paćenika desetara koji je umislio da je bog jer ima čvarke... Jesam žmurećki rasklapao i sklapao pušku i pištolj za n sekundi... Ali od praktične obuke za nastupajući rat samo po jedno (i slovima jedno) bojevo gađanje iz puške i pištolja. Iz artiljerijskog oruđa nisam opalio ni školski metak dok nismo bili u ratu. Taktičke vežbe i vojne vežbe - 0 bodova...
Ako nam trebaju mladi ljudi koji će se snaći u vanrednim situacijama koje nisu rat, onda nam treba obuka za civilnu zaštitu, a ne vojna obuka. I to bih podržao pod određenim uslovima.
Vojna obuka je spremanje za rat, a ne za vanredne situacije! Pa i to bih podržao pod određenim uslovima. Ali znajući gde živim, te uslove je nemoguće ispuniti, pa sam u startu - protiv.
Ako smo ukinuli obavezni vojni rok, jer smo podstakli profesionalnu vojsku, ne vidim razlog za vraćanje istog. To što jedan ministar misli da mu je dete kilavac ili mekušac, to ne znači da su i druga deca takva. Sve to proizilazi od kućnog vaspitanja. Uostalom ne gledaju građani Srbije u nebo i vojsku kad su poplave i zemljotresi, već zovu vatrogasce!!! Njih ne spašava Policija, ni Žandarnerija, nit vojska, već vatrogasci, koji su spremni dati svoj život ako treba u tim vanrednim situacijama. A ovo mogu da potvrdim, jer sam i sam vatrogasac-spasilac evo već 26 godina i član sam interventnog voda baš za spasavanje u poplavama!!!
Nesposobni dosadasnji gradonacelnik, koji je korupcijom zatrovao Novi Sad. Jos manje sposobni ministar odbrane, koji je u prvih nekoliko dana napravio skandal sa izjavom o podizanju migova na dronove, zeli jeftine poene pa plasi ovaj narod da ce im deca ici u rat. Taman da i ovo malo mladih pobegne iz zemlje. Neznalica i nedobronameran čovek na takvom mestu.
Opet stranačka disciplina, jedan misli drugi ponavljaju, hoćete li na ulici da vidite disciplinu mase koja drugačije misli, manite se ponavljanja niste u školi, ovaj narod je dovoljno propatio, a vi u zaborav treba da idete, vreme je. Kao kod Ukrajinaca i Rusa, bogati pobegli, siromašni koji nemaju izbor ratuju. Dajte primer kako ste i gde ste to vi služili vojni rok. Ovako nećete zadržati nikog da ostane u Srbiji, već ste olakšali nekome da se odluči da ode.
... prvo da se popišu svi političari, njihova deca, da se proveri gde se školuju ta deca i od čega se školuju, mahom u inostranstvu... gde su deca zaposlena, gde im radi rodbina ...
dragi futozani
sezdeset posto celine futoga se izbeglice i novo pridosli stanovnici rep srtpske
posto se zalazete za sluzenje rezerve i ostalih drangulija u vojski srbije organizujte se izmedju sebe nemojte nasu decu i nas ne zbog toga sto oni nece nego zato sto su im roditelji pricali da kada su dobili pozive za rat izbeglice su dolazile ovamo u vojvodinu svi to znaju sada su svi generali dajte ljudima u srbiji plate pustite ratovanje i nasa vojvodjanska deca imaju prava na zivot
A ko hoće da bude kilav, neka bude. Kao što ne treba svi da idu u gimnaziju u Novome Sadu.
Ti šalji svoje sinove, ko ti brani?!
Nego, vidim, montop montira, sve u redu?
Nešto čarobno u ministarstvu odbrane. Svaki novi ministar odmah usvaja filozofiju spartanskog vojskovođe, iako izgleda kao da ne može da savlada ni par spratova peške.
Ovi su izgleda preglupi da pomisle da baš i nije mudro naoružavati narod koji ih toliko voli... Ako misle da smo beskičmenjaci i kilavci neka samo izvole...
Nema tih para da idem u vojsku...Neka ide onaj ko zeli da sluzi.
Ja sam isao na fakultet i tako izbegavao da idem u vojsku...kao osoba sa visokim obrazovanjem smatram da ne treba da idem u vojsku i ljudi slicni meni. Neka bude profesionalna vojska i cao...Plati pa se klati
Neće niko za ovu zemlju više ni crno ispod nokta da da, a kamoli koje krvno zrnce, ili ne daj bože život. Nema više ni ko da da. Ostali penzosi, ovi što nisu služili ni kad su trebali, SNS oligarhija, i dečica koja čim shvate u kom su se gnezdu ispileli grebu da pobegnu iz zemlje.
Ako neko dete, zbog tatice demagoga, i poželi da služi, može i sada dobrovljno.
Milošino, džaba ti ta demagogija.
Lice nije dužno da, protivno svojoj veri ili ubeđenjima, ispunjava vojnu ili drugu obavezu koja uključuje upotrebu oružja.
Na stranu to prvo gospoda funkcioneri, zaboraviste do juče je jedan takav bio ministar odbrane, nije služio ni voni kurs od 10 dana, alil zna da obuče crnu uniformu. Dakle prvo ekipa sa dedinja u rov, pa rirektori javnih službi (doobuka i poseban kurs) pa onda ostali, kako ćete poslodavcima da zabranite da otpuštaju ljude koji su na odsluženju vojnog roka u banana republici?
Baš cu da vidim kako ce nas naterati da se vracamo iz Nemačke,Švedske,Austrije itd. Svi mi ili barem vecina imamo prebavilište u Srbiji.Po ovome ako nas nateraju na vojni rok bice lepo odjava sa ognjista pa na sledecem popisu milionce manje na popisu ako ne i vise,naravno ko zeli da sluzi samo napred.
Šta će kod poplava uniforma i puška? Okruženi NATOM možemo spremati vojsku samo za kolektivno samoubistvo.Bolje da prvo nahranimo stanovništvo da pola ne umre od gladi?
Nekada je biti vojnik bila čast i ljudi su uživali poštovanje, danas je to smejurija, za to stanje nisu krivi građani.
Ratovi nisu počinjali jer se narodi mrze, već ih nahuškaju takvi kao vi na vlasti, a pritom vi prvi pobegnete. Manite se ćorava posla.
Ako neko misli da će 3 nedelje ili 6 meseci naučiti nekog balavca/balvana radu, redu i disciplini, taj je u debeloj zabludi, to je nešto što se uči od pelena, nije kurs.
Nikada nisam video nacionaliste toliko kosmički tupave da instistiraju na vojnoj obuci onih koji bi oružje uzeli u ruke isključivo da se bore protiv smrdljive, primitivne države koja ih godinama maltretira.
Čitam komentare, i vidim da se non stop javlja ta ista misao da vojska od dečaka čini muškarce. Da su ljudi koji nisu služili vojni rok "beskičmenjaci" kako kaže ex gradonačelnik. Ako ćemo da se vodimo tom logikom, onda su svi koji su služili rok "kičmenjaci", odnosno ljudi visokih moralnih načela. Samo što ta teza ne pije vodu. Jedino što su me naučili u vojsci je da slušaš naređenja i ne postavljaš pitanja. 9 meseci besmisla. A to je tačno ono što jednoj autokratskom sistemu treba - slepa poslušnost. Kada nekog indoktriniraš kad je vreme, posle možeš da mu radiš šta hoćeš. Videli smo to 90ih - dobiješ naređenje i izvršavaš, nema pitanja i sumnje. Moralno načelo koje počiva na veri da je sve što autoritet naredi ispravno. I kraj.
I sve priče o tome kako deca ne znaju ništa su sulude. Oni ne znaju ništa o svetu u kome smo mi odrasli, jer taj svet više ne postoji. Postoji neki novi koji je nama stran, čudan i užasavajuć, i sad vlast pokušava na sve načine da nametne kontrolu masama koje ne priznaju nikakav autoritet. Nema poslušnosti, sve se dovodi u pitanje. A takvim ljudima je teško vladati.
Imali smo obavezan vojni rok i izgubili sve ratove. Pokazalo se da smo i tako ispali kilavi koliko još puta treba da dobijemo po nosu da bi se opametili. Milošević je govorio da Srbi ne znaju da rade ali znaju da ratuju. Ispalo je da ne znaju ni da rade ni da ratuju. Batalite junačenje, ne ide to nama.
Ko je bre ovaj sada??? Zasto nije postavljen neki general ili slicno. Sta on zna o vojsci i bezbednosti?
Policiju vodi keramicar. Vojsku neki tamo levi. EPS pecenjara...dokle?
"...cena ponovnog uvođenja vojnog roka bila između 90 i 130 miliona..."
Jel rekoše možda koliki bi procenat od toga bio za batu?
Samo pitam, pošto ga nema u javnosti već mesecima.
"Ja sam kao otac dvoje sinova za vraćanje vojnog roka..."
A gde ćeš ti poslati svoje sinove? Negde u daleku pozadinu u kancelariju.
A naši sinovi da ginu u rovovima, jel da?
politi narod u Srbiji kao političar ispod prozora gde živiš i to svakog dana reč ti neće reći.
I na dan izbora taj narod koji si svakog dana kofom fekalija polivao ispod svog prozora i smejao mu se u lice kako je glup i na šta sve pristaje da trpi taj isti narod koga si zalivao fekalijama će te opet glasati za 3 crvene po glasu.
Kretenu i debilu objašnjavati da je debil i kreten?
Debil i kreten se laže i vara celog života.Debilu i kretenu se NE ISPLATI objašnjavati da je debil i glupan.
Nakon dva sata sve će zaboraviti i pitati te"je li imaš 100 dinara na zajam vraćam od prve plate i prve penzije deca nemaju šta da mi jedu ovi političari SVE UPROPASTIŠE gledaj na šta su nas ovi političari doveli do prosjačkog štapa...".
A kad dođu izbori vidiš ga među prvim na glasačkom mestu gde onako na uvce pita one što broje glasove" A koliko plaćate za glas,nas je četvoro u porodici mogu još dvoje da dovedem ukupno imate 6 sigurnih glasova KOLIKO PLAĆATE PO GLASU ovog puta...".
To Vam je mentalni sklop ličnosti da kažem 85% naroda u SRbiji.
Ostalih 10% do 15% žive na račun ovih 85% debila i kretena.I ništa ne rade.Samo obećavaju kretenima i debilima a debili i kreteni se primaju kao ludaci u ludari.Kao deca u vrtiću.Pa i dete oseti prevaru pa kaže"Čiko teto ti hoćeš da me prevariš".
Narod u Srbiji i nakon 25 godina od završetka građanskih ratova niša ali ništa nije naučio.Samo je ostario.Ti političari sa kojima je imao građanske ratove 1993,1995,1999 e godine su i dalje su tu.
Hocemo li i DSZ i ONO! A za sta ce vam to? To nikada nije nestalo! Ta dousnicka mreza poganih!
Vi vec imate svoju pretorijansku, obucenu, satanisticku gardu naoruzanog olosa visokom vojnom tehnologijom, pa neka vam oni brane zemlju kao sto brane vas od nasih reci i misli ubijajajuci nas, proganjajuci, ruzeci, pljuvajuci, zlostavljajuci, ponizavajuci...Neka vam oni brane zemlju kao sto brane vase stanove, vase racune, vase dzipove, vasu decu, vasu karikaturalnu ministarsku paradnost i sepurenje! Neka ste prokleti!
Pa ako je poenta u upoznavanju ljudi to može daleko bolje da se organizuje... Ja imam već dosta prijatelja iz svih mogučih klasa, ne treba mi kasarna da upoznajem nove... Otvoren sam uvek da upoznam nove ljude, krećem se mnogo i na raznim mestima imam priliku to da uradim.... Mamin sinčić će kući da se vrati kao muškarac je jedna floskula od koje mi se povraća... jednom debil - uvek debil vojska tu ne pomaže.... Vozačka dozvola je možda i najgluplji razlog za vojsku, stvarno nemam komentara....
Mislim da ministarka zdravlja i ministar odbrane treba da razmene fotelje. Ona je vojnički tip i ume s hladnim oružjem, a on ima direktna saznanja o važnom unutrašnjem organu.
Koja bre pokrivenost teritorije? Odbrana? Neću bre ni da se branim neka dođe ko god hoće i radi šta hoće.... Kakva bre nužna potreba.... U kom ste vi filmu... shvatate li vi da normalni ljudi NEĆE u vojsku, NEĆE u rat...
Moju decu videti necete olosi ratnohuskacki!!!! Duzni ste prvo vi pa za vama vasa deca, za prethodne ratove, za sve moje izbegle, prognane, u bolu umiruce, a sve radi vaseg lopovluka i kriminala. Eto vam Radojicica i ekipe pa vi i vasa deca i branite bagro, ono sto ste davno uzgubili...Mars!!!
Godinama se radikali i presvučeni radikali i njhovi obožavaoci trude da što veću štetu ostave za sobom
I apsolutno su uništili poverenje u institucije
Postojala je prva pomoć, odbrana u školama, gadjanje, upoznali smo se sa osnovama civilne zaštite, imali pušku u ruci. Videli kako gurate tudju decu kao mete, na muci posttadalih se bogatite i napredujete.
Dakle, cvrc, postoji profesionalna vojska, poboljšajte im uslove biće ih više. Uvek su vojskom bili oduševljeni oni koji to vole i oni koji su na služenju imali redovne obroke, neko realno zaduženje i lekara pri ruci. Takvih je i dalje dovoljno, drugi treba da se osposobe da pomognu na nivou grada gde žive i firme gde rade.
Ali sad je tvoj sin bio na zakletvi, slikao se sa starešinama, i kao odslužio je.
Sramoto jedna.
Pa sećamo se mi šta su uslovi da se upoznaš sa starešinama kasarne i još slikanje. Nema lepih reči za tebe.
U izgubljene ratove neka vam idu da ginu vaših 700 hiljada članova,vaši batinaši i policija koja tuče narod i dobija besplatne stanove za udbaške interese i vaše bogaćenje. Eto ima vas dosta za igranje rata.
Mozda doticni ministar to ne vidi nasim ocima alo beskicmenjaci su na vlasti dobrih 10 godina. Kada u prvim redovima budemo videli ministra i decu vladajuce vrhuske onda mozemo da pricamo o nekom sluzenju vojnog roka ili dodatne obuke.
Puno njaške!
Baš bih voleo da znam gde si ti služio, koliko si služio i najvažnije, KAKO si služio?!
Iz ličnog iskustva znam da takvi kao što si ti uvek bile nekakve "ćate" ili konobari u vojničkom klubu, u nekoj kancelariji i slično...
Tako da, oladi malo svoj "Rambo" doživljaj...
Uostalom, eno ti ga onaj Voolin, pa njega šalji da konačno dosluzi svoje...
Nećete vi uvesti vojni rok, ne zato što to ne želite već zato što znate da vas niko ne zarezuje i niste kadri da to sprovedete. Tako da ove vaše najave zvuče patetično.
Inače ovo ne bih podržao, ali kada sam video koliko vrhunskih vojnih eksperata ima među komentatorima koji sve znaju o dronovima, letelicama, špijunaži i kontrašpijunaži promenio sam mišljenje, takve je neophodno angažovati što pre da doprinesu svojim neizmernim vojnim znanjem svojoj državi.
Kao otac dvojice sinova da se pobrineš da ti sinovi nikada ne završe na frontu u slučaju, ne daj Bože, nekog rata, to je jedina sigurna stvar...I ti i bilo koji drugi političar na vlasti, prosto nije važno kojoj političkoj struji pripada, sklanja ih od problema, dok drugi roditelji treba da svoju decu šalju na neka stratišta...
"On je najavio i mogućnost da stariji od 30 godina koji nisu služili vojsku "zaduže pušku"."
Jes' pa da bude više pucnjava nego u SAD.
"Vučević objašnjava da vraćanje vojnog roka ima za cilj da se "naredne generacije obuče za postupanje u kriznim situacijama kako bi građani Srbije bili bezbedni"."
Za to je dovoljno vratiti predmete ONO, DSZ i Predvojnička obuka u školski program.
"Preko 70% mladih podržava uvođenje vojnog roka."
Da, sve dok im pozivar ne zakuca na vrata. Ako im je do služenja vojske i ovako mogu da se dobrovoljno prijave.
E svasta,zaista! Obzirom da se hvali SNS sekta i AV da imaju 700 i vise clanova to je i vise nego dovoljno da pokazu,lojalnost vasoj sekti! Ostale gradjane i omladinu ostavite na miru sa nekom,retorikom iz 90-ih! Ovo je 21 vek i niko se nekopca na ledja sem ako mora iz nekog,svog razloga?! Sta ova drzava,to jest ovaj rezim radi svojim gradjanima,pljacka,pleni,preti...budite srecni da neko ne izazove neku,diverziju!
Можете у украјинском сукобу "навијати" за једну или другу страну, али један објективан закључак из тог сукоба мора да се извуче:
Рат у Украјини би одавно био завршен да Украјина није извршила општу мобилизацију.
Дакле, државе које нису супер-силе морају имати народну војску ако су спремне да бране своју независност.
Дефетизам и/или велеиздаја из аутошовинизма и србофобије су недопустиви.
Проблем са Вучевићем је тај што са њим Србија сигурно неће имати праву војску.
beskicmenjak se postaje upisom u sns, davanje podrske mostu, migriranjem u novi sad.
kilava vojska je ona koja nema sta jesti, obuci, obuti, koja prefarbane traktorske prikolice predstavlja kao oruzje masovnog unistenja i ima drogerase za ministre
OK, znam da je političar i šta to sa sobom donosi. Ali...
„Nemir nam je kada imamo poplavu ili požar, a ne znamo kako da odreagujumo.” - Radi ovoga je potrebna vojnu obuku od 3 nedelje do 3 meseca? Potrebna je ozbiljna država, sa ozbiljnim stručnjacima sa ozbiljnim ovlaštenjima, sa ozbiljnim sprovođenjem zakona. Dakle, daleko smo.
I da, za ozbiljnu državu potreban je i ozbiljan narod. Misleći i odgovoran. (A ne hobiti i nojevi koji pokušavaju da sakriju glavu u beton.) E, tu smo ga podbacili. Zato je ubo u centar: „Ne mislim da je duh demokratije da imamo nesposobne generacije, nesposobne da odgovore na te izazove".
Verujem da velika većina starijih od 30 godina ume da se obuče sama. Tako verujem da bi isti oni umeli i uniformu da navuku. Iz teretana i kladionica kojih ima na svkom ćošku, ne vidim da izlaze kilavi, a beskičmenjaka će uvek da bude. Duh demokratije ovde je odavno odleteo negde, tako da ne vidim da su navedeni razlozi za uvođenje služenja vojnog roka i opravdani.
Nekad je ako se dobro sećam, postojala civilna zaštita da se bavi vanrednim situacijama. Ako je razlog postojanja vojske zaista pomoć stanovništvu u vanrednim situacijama, za to ne treba obuka rukovanja oružjem.
30g sam proveo u sluzbi, raznim spec jedinicama, ratistima... suprotno je, kilavac je upravo taj sto tu rec koristi, presedio ispod tatinog lustera sva zla u kojima smo bili pa se sad okruzio uniformom, vlascu i pomislio da nije on kilavac, jeste bez imalo sumnje
Čestitam, upravo ste iselili još stanovnika Srbije.
A, jeste li čuli možda za civilnu zaštitu? Tu mogu da se obuče i žene, one ne mogu pomoći u kriznim situacijama?
posle toga 2 X mobilisan 1992 i 1996, nista nisam izbegavao, posteno odsluzio. Vojni rok sam odsluzio u trajanju od 15 meseci (regrutovan na 18, pa doslo ono skracenje, pre uvodjenja 12 meseci). Odgovorno tvrdim, da nema vece gluposti od uvodjenja redovnog vojnog roka. Nista tamo nisam naucio, osim da zatezem krevet i da stojim mirno dok se neka neizivljena frustrirana budala izdire na mene. Sta sad misle da povlace ljude sa posla da ih obucavaju za 3 nedelje, za sta. Da upravljaju droniom, budu artiljerijske racundzije, voze tenk, transporter, remorker. Ljudi od ta posla nista. Vojni rok treba da bude 6 - 12 meseci ili da ga ne bude. Ljudi treba da idu dobrovoljno i dati im neke beneficije, npr. beneficirani radni staz, otpis poreskih i komunalnih davanja na 5 godina...... Dati ljudima nesto, a ne samo uzimati, kao sto ste vi naprdnjaci navikli, pa ce se izvestan broj ljudi javiti.
sem svajcarske ne znam gde postoji redovni rok. a i tamo mozes da biras civilnu sluzbu.
sfrj se krvavo raspala bas zbog tog sto je bila preterano militantna spoljnih neprijatelja nije bilo
vojska hoce vlast ne sluzi narodu i ne radi nista
Bude li mi se neko pojavio na vratima u vezi vojske, letece do prizemlja. Radikalska banda se ne odustaje od toga da upropasti i otera svakog pristojnog coveka koji zivi u ovoj kvazi-drzavi
Na stranu koga podržavam ili ne podržavam, ovo jeste potrebno baš!
I u pravu je kada kaže da mlađe generacije bukvalno ne znaju ništa....(osim da bulje u telefone i da su stručnjaci za društvene mreže)
ne vidim šta je problem u služenju vojnog roka. Sada kao da li ans neko pita, pa gledaj niko nije ni ranije pitao već is znao da je to obaveza.
Drugo da se ljudi upoznaju sa drugima iz drugih krajeva pa da vidiš kako je kada imaš i bogatog i siromašnog i sremca, piroćanca , gedžu...
Treće koliko je ljudi dobiilo dozvolu u vojsi ? najsiromašniji su uvek išli da budu vozači sve kategorije + viljuškar možeš naučiti u vojsci. Jeftinije tako nego da ti i svoga džepa plaćaš. I odmah možeš da se zaposliš.
A da pričamo o vaspitanju kada dođe mamin sinčić koji nikada nije ništa složio ni namestio u sobi, taj posle vojske dođe kao muškarac kući. To je bitno i za njega i porodicu a i za ženu sutra, jer joj treba ravnopravan član porodice a ne da žena ima još jedno dete
Ja ovog Vučevića,Vulina,Vučića....nisam,video na ratištima,kao vojne obveznike! A bio sam iz NS korpusa JNA u BM,VU,OS,...! Ne izazivajte,građane ovakvim izjavama i nekom"prisilom"! Jer prisila,prisilu stvara a kada je reč o deci,porodici,imovini tada je čovek naj osetljiviji! Spusti se tebra na zemlju,zaista...?!
Samo kad je on sposoban. Isto kao i prethodnik mu. Treba uvesti kao obavezan deo dokumentacije i RTG snimak leđa. Da se utvrdi da li kandidat ima kičmu. Neka kao prave vođe stanu prvi u red i svojim primerom inspirišu i motivišu građane. I građanke, zašto da ne.
To o čemu govoriš je civilna zaštita a ne vojska, napravite civilnu zaštitu na lokalnom nivou kojima će i biti zadatak da reaguju u slučajevima elementarnih nepogoda ili jednostavno vratite u škole časove civilne zaštite i izbacite one gluposti od religije i građanskog vaspitanja pa ćete imati ljude koji znaju kako da se nose sa nepogodama tog tipa. Što se tiče kilavosti, a ti si kao neka muškarčina? Tvoja beskičmenost se svakodnevno potvrđuje. Sledeće, prekinite da zveckate oružjem neće to dobro proći nikako, niti da očekujete da će samosvesni građani za vaše gluposti uzimati puške u ruke. Možete samo da očekujete redove na granici prema Mađarskoj i Rumuniji ukoliko se upustite u takvu glupost mada će vas NATO odmah zaustaviti gde god da krenete što i vi znate pa samo dižete tenziju jer jedino znate da vladate kroz krize, prestanite da mračite svaki dan sa glupostima. Na kraju, plaćam redovno porez i to ne jedan, ne interesuje me kako već rešite problem kad se pojavi, zato služi državni aparat. Mi vama pare a vi rešavate, to što se trpali u svoje džepove nije moj problem. Oteraj nam strane Zapadne firme iz zemlje pa da vidiš na koga će narod uperiti te puške kad ostanu bez posla na desetine hiljada ljudi koje hoćeš da podeliš. Neodgovorno, nepromišljeno i glupo!
Ови се изгледа озбиљно труде да растерају и ово мало младих што нам је остало. Још горе, нови министар је помешао надлежности војске и цивилне заштите. Способност да се навуче униформа је небитна у савременом свету. Неспособан је не онај ко не зна да навуче униформу већ онај ко је дигитално неписмен.
Vidim ja cim spominju i starije od 30 godina da ovi spremaju rat..Mogu da razumem predlog da klinci sluze vojsku zbog nekog vaspitanja,obuke,odgovornosti aj to i mogu da razumem..Ali da neko od 45 godina sluzi vojsku samo zato sto je nije sluzio na primer 1995 kada je trebalo to je van pameti..To je direktno poziv da se spremamo u rat..Jel koliko njih koji imaju npr 40 godina nije sluzilo vojsku pa najvise 3-4% od kojih je najmanje polovina oslobodjena sluzenja vojske iz zdravstvenih razloga..I ministar tih 1 ili 2% ljudi hoce da obucava ljude koji imaju po 40-45 godina neki mozda nisu zivi neki su otisli u inostranstvo i koji to broj ljudi on hoce da obucava to je statisticka greska ???Ovo je bukvalno opsta mobilizacija da svi se svi gradjani spreme na rat druge logike nema.Ali je samo lepo upakovano saopstenje.
Imam firmu i placam debeli porez zbog toga do 15. svakog meseca i ne pada mi na pamet zaduzivati nista jer je drzava meni duzna, kao i svim poreznicima, sto pravnim sto zaposlenim fizickim licima. Sve te drzavne sluzbe rade ZA NAS, to treba da shvatimo, oni sluze NAS, ne obrnuto. Nisam primetio kad su bile poplave da smo svi to radili neefikasno, treniranje utovara dzakova i kopanja kanala ostavite za silne zaposlene botove (vazi i za vlast i za opoziciju jer razlike nema ama bas nikakve izmedju njih), za to ih placamo.
Sada kreću komentari onih kojima je vojska bila sve i sja u životu. Inače, bio sam u vojsci. Gubljenje vremena. Najtužnije je bilo što je sirotinja bežala u vojsku kako bi imala redovne obroke. Ne mogu ni da vam opišem koliko ljudi nije moglo da nabode neku od strana sveta. Kada eks gradonačelnik priča o beskičmenjacima i kilavosti. Jedva je jedan dan pedalao na posao, pa su ga fotkali kao da je profi biciklista.
Zašto su obavezno svi koji nisu služili vojsku kilavi i nesposobni? Nisam služio vojsku, imam bezmalo 40 godina, i ne smatram sebe nesposobnim. Vojska mi se prosto nikada nije uklapala u strukturu života koji sam vodio. Privatnik sam od kada sam imao tek nešto više od 20 godina. Paralelno sa tim sam završavao fakultet, i ceo život se bavio sportom. A voleo sam, a i dalje volim da putujem. Obučen sam za rukovanje svim vrstama oružja dostupnim civilima. Kampujem neretko, pa mi ni to snalaženje u prirodi nije strano. Takođe pešačim, i prepešačio sam više planina nego što ti ministre imaš leta iza sebe. Imam položeno za bukvalno svaku kategoriju motornih vozila, uključujući i plovila. Ukaže li se potreba, mogu da natovarim plovilo na prikolicu, povučem tu prikolicu, parkiram je, istovarim čamac, viljuškarom ga utovarim u prikolicu od kamiona, i odvezem gde treba taj isti kamion sa prikolicom. Fizičku spremu održavam redovnom vežbom, a da nameštam krevet - naučila me je majka. Nije mi strano ni gladovanje, ni disciplina, ni pomoć kada su nepogode. Reci mi molim te Miloše, kako će to mene vojska od tri nedelje učiniti sposobnijim? I takođe mi reci, kome ja da ostavim firmu koja godišnje prometuje stotine miliona dinara, da je vodi umesto mene na tri nedelje?
Od ovog posla nema nista!!! Ko hoce slobodno neka ide i bude placen! A da omladina daje i jedan dan zivota ovoj drzavi je previse! Na silu nebiva nista...sem da izazovete jos veci gnev i silu prema vama i drzavi! Ako smo mi stariji 68,971,3,5 bili budale i unistili mladost dabi vi sada,ovakvi vodili drzavu,danasnja omladina niti roditelji nisu vise ludi! Marsss...dalje od moje dece i mene!!!
Slazem se sa obukom za krizne situacije. To je potrebno nama kao drzavi i drustvu.
Ali se ta obuka za ove preko 30 godina vecinom moze odrzati u gradovima odakle smo i moze se bez cupkanja trave itd odrzati, sa vecim fokusom na trening organizacije, prve pomoci itd. Obzirom da te obuke veoma rano pocinju, ostao bi ostatak dana za posao i za porodicu, a smanjili bi ste i troskove takve obuke.
Iskreno ,da treba.Bolje da se bavimo naukom kulturom stvaranjem nego da se pobijemo lecimo komplekse izigravamo maco muskarce a druge saljemo u rat.Ako do bilo kakve eskalacije dolazi to je zbog neznanja nestrucnosti sujete i nespremnosti na kompromise.E tu dolazi do ko je kompatibilan strucan taktican i pametan.
Fizički sam spremniji od većine profesionalnih vojnika, a i žandarma. U vojsku ne mislim da idem. Inače za 3 nedelje ne može ništa da se učini po pitanju fizičke spreme. 3 nedelje može biti samo uvod u trenažni proces.
Pripremaju zrtvenu jagnjad za sukob na Kosovu.
Odatle mu sin u vojsci (pre nego sto smo saznali da postaje ministar). Kao marketing. Naravno, borbe nece videti.
Ovo filozofiranje je samo opravdanje.
Zato i opremaju vojsku i dizu plate i ostalo. Potrebni su ljudi za borbu.
Nije ovo njihov recept. Tako rade na mnogim mestima u svetu. Vec je vidjeno, i zato ovo pisem sa samopouzdanjem.
Neka salju svoju decu. Ne vidim zasto mi da se borino za sistem koji... Pa procenite sami...
Bahati rukovodilac u Karlovcima slupao sluzbena kola... Ona zena juce ponovo ministarka, da slucajno ne bi radila normalan posao.
Sve preko veze, sve izopaceno. Reda nema. Sve korumpirano. Svako bahat i pakostan. Zakoni proizvoljni.
Clanovi porodice su mi terani da se bore devedesetih, pa su dobili tacno nista.
Prvi dan na poslu ministra i radiklaski šmek se oseti, ajde da pričamo o temama na koje se penzioneri tako dobro lepe, vojni rok.
Neka šalje svoju decu u vojsku, moju neće.
Koliko samo nerazjašnjenih ubistava po kasarnama, toliko izgubljenih ratova, koliko uništenih porodica. I oni bi opet vojsku.
Ko će bre da obučava tu decu, fali vam preko 50% profesionalne vojske, kome je do vojske neka se lepo prijavi u dobrovoljno služenje i doviđenja, mene niko na ovom svetu ne može naterati da idem u vojsku.
niko normalan neće da daje 9minuta za ovu državu, a kamoli 90dana.
ps. Dok su tuđa deca ginula, neko se useljavao u nov stan.
kažite novopečnm ministru da postoji profesionalna vojska, slobodno povecajte njihov broj, i dobrovoljna vojska postoji...ali nešto mi se čini da se ne otimaju baš da služe vojsku, a? Patriote? a i odmah bi tražili stanove i plate i čuda, jel tako, bolje starkelju od 35 godina otrgnuti od posla i porodice pa obučavati da puca, protiv njelgove volje? jeli zgubidan?
kakav gradonačelnik, takav i ministar, dize migove na dronove i uvodi vojsku preko prof i dobrovoljnih vojnika...ccc... propast Srbije se nastavlja.
Samo tako i treba za takav narod.Nikako drugačije.Na sledećim izborima tražite 5 crvene.I daće Vam 5 crvene nema problema.
I odelo i kravatu i cipele stavite kad krenete na glasanje.I sat iz 1984 e godine.Da svi vide da ste "gospoda" kad idete na glasanje.
Koja maloumna nacija.
Bez želje da vređam bilo koga.Moj opšti zaključak nakon 6 i kusur godina provedenih van Srbije.
Mogu samo da kažem da mi je žao što i ranije nisam otišao od takvog naroda.
Džaba menjaš političare kad je narod isti kao i oni.Nema razlike.Svi kukaju na političare a svi im se klanjaju na izborima za 20 eura po glasu.I za izmišljeno radno mesto u opštini za 330 eura.
Doći će opet isti kao prethodni.Kako će doći isti?Pa tako što kažu"narode evo 4 crvene dobijate za izbore i 200 grama kafe i 2 litra ulja,prethodni su Vam davali 3 crvene,mi dajemo 4 crvene..".I narod će ih glasati za 4 crvene.Isto kao što je ove glasao za 3 crvene a prethodne 2016 e godine je glasao za 2 crvene.
Nema tu leka.Ko je mlad neka vadi pasoš i neka beži.Ko je stariji odelo,kravata,cipele i sat na ruci i na glasanje opet.Ali ovog puta za 4 crvene.Neće biti 3.Ne plašite se.4 crvene sigurno dobijate narednog puta.Ako ne i 5.
Ma sve ok gosn ministre, samo mi reci da li ako zakuvate negde, prvo ide tvoj sin ili moj? Ostalo oko oblačenja, čišćenja kruga, marende i sl. sr$nja ćemo lako.
Pametno bi bilo uvesti ponovo redovno služenje vojnog roka.Sadasnja vojska bez obzira na modernizaciju je nedovoljno velika da bi mogla da pokrije teritoriju Srbije u eventualnim sukobima.Bez aktivne vojske nema ni rezerve.A bez rezerve nema dovoljno snažne odbrane.Jednostavno realnost je da geopolitička situacija slozena i nemozemo se kriti iza ružičastih naočara.Moramo osposobiti sto veći broj stanovnistva za razne loše situacije.Pri tom mislim da bi i starije generacije trebale malo da obnove gradivo.Par dana vežbe nemoze da škodi.Ovo sto pričam nije nikakav militarizam niti zveckanje oružjem već nužna potreba.I u ovo netreba uplitati nikakvu politiku.Zlo kada dodje ne pita za političke stavove.A naša realnost je i to da u Srbiju malo malo pa zlo naidje.
"Imamo ljude koji ne znaju kako da navuku uniforme. Imamo nesposobne generacije koje ne znaju šta da urade u kritičnim situacijama"
E moj ministre. Garantujem ti da barem polovina onih koji su sluzili vojsku ne znaju sta da rade u kriticnim situacijama. Obuka koju su dobili je katastrofalno losa.
I ovako beze mladi iz zemlje... Sto ne organizujete i neke cirkuske, viteske, gladiatorske borbe? Pa neka se vasa deca i vasih istomisljenika bore za slavu i Srbiju. Ma nema veze mi ostali cemo i tako otici, a vi ostanite u tom srenjevekovnom blatu
1. drzati ljude pod tenzijom - da budu zahvalni sto nije uvedeno, "a mogli smo ladno"
2. moze i da se uvede pa onda da se smisli neki sistem kako da ljudi plate da ne idu u vojsku. npr. naprave neku "humanitarnu" organizaciju ili lanac takvih, gde bi jedino moglo da se odradjuje civilno sluzenje. a onda umesto civilnog sluzenja, das donaciju toj organizaciji i miran si
3. hiljade mastiljara se pretvara da nesto radi u ministarstvu dok pripremaju analize, predloge isl. na temu vracanja vojnog roka
4. svako neposlusan moze u svakom trenutku biti pozvan na "vojnu vezbu" isl.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
I novi ministar odbrane za vojni rok, ali i za starije: Jel' treba da budemo beskičmenjaci i kilavi?
Autor: Blic
Info
•02.11.2022.
•11:11 > 11:18
Komentari 244
Pavle
1997 Smed Palanka
Sale
Maki
Živković
Miloš
Ns
Imam 39 godina, nisam sluzio vojsku,necu je ni sluziti. Imam 2 sina, obecavam vam da nijedan od njih dvojice nece sluziti vojsku, ako ne budu sami hteli kasnije.
Moj otac je ratovao 4 godine, njegov otac je ratovao kao i generacije pre njega.
Pre moje 16 godine, bio je rat u Bosni (u kojoj sam bio sve vreme rata kao dete, otac mi je bio na ratistu), bilo je bombardovanje 1999.
I sad ste se nasli pametni, politicari koji puske ni rata nisu videli i napaljeni klinci koji od svog zivota ne znaju sta ce, da meni govorite sta je vojska, puska i rat. Ja sam bio 4.razred osnovne skole kada sam znao da rasklopim pusku i da pucam iz nje, ne treba mi vasa obuka ako do toga dodje. A decu vam ne dam, dosta smo vam dece dali dok su vasa deca bila sita, obucena i bezbedna.
Ako dodje do toga, necete mene ni moju decu videti u Srbiji, to vam obecavam, a vi dodjite da me hapsite.
Stefan Mijailović
Zaključak
Teško je odvratiti pažnju od onakve idiotske gluposti sa svadbarskim dronovima i dizanjem migova - ali 236 komentara na ovakvu provokaciju novog ministra to potvrđuje!
Sat
Lumumba
Ja
Predrag
s.
Prava opasnost za Srbiju su oni, vođa pogotovo.
Đorđe
Đoko Tošin
Darko
Obrad
NemanjaN
Ispod šlema
Novosađanin
Čestitam što ste nam ostavili mafijaški milenijum tim koji uništava drveće koji vi zovete minama.
Hvala što ste ostavili kinesku firmu koja je već platila kaznu za zagađivanje Tare.
Hvala što angažujete odrede policajaca, kamere i rasvetu da omoguće ovaj zločin nad prirodom samo radi izrade tzv pomoćnog mosta.
Hvala što lažete svaki put o ovome i zovete nas huliganima i raznim imenima,
a krijete činjenice i lažete o svemu.
Hvala za potop koji ćete izazvati i hvala što ćete nam uzeti 100 hektara zemlje i strpati u vaše alave džepove.
I na kraju hvala vam na Dudeku i ostalim mafijašima kojima ste odavno prepustili Novi Sad da uništavaju kako im drago.
Hvala na 1000000 kladionica gde mladi ljudi mogu da vide kako se isplati prati pare i biti krimos.
Svakako ćete ući u istoriju i kao najbahatiji čovek koji se odrekao kulture iz koje je izašao.
S obzirom da ste zaradili velike pare prodajom naše imovine i uništenjem prirodne oaze, zdravstvo će vam biti zahvalno na svim bolestima koje će to prouzrokovati.
I hvala vam na seči drveća u Novom Sadu i Fruškoj gori.
I hvala što ste zauvek behatonirali Novi Sad i isisali sve podzemne vode u Promenadi.
Generacije posle će vam biti zahvalne što ste ih oterali odavde i naterali da žive negde drugde kao slobodni ljudi.
Lepanašasrpskajezika
Ministre, sedite. Jedan.
jerry
Magnum
Slobodan
aleksandar
Panta
Vojska nije za svakog, a državi treba i neko ko će da radi a ne samo da troši. Da li ste to znali?
Paor
Samo mama
Zemlja čudesa
Abudhabi
Trt
Ko god nas napadne ne može biti gori od vas koji ste već izvršili invaziju na našu životnu sredinu, taki da ću drage volje stati na njihovu stranu.
Vojvođanin
NS
@313
Geda
Za opkladu jah'o junca
Otkad je s' tog junca tresn'o, malko usta krivi desno
Breca se i bunca
bananarama
Ja sam 12 meseci služio vojni rok i sa ovolike distance danas slobodno mogu da kažem da je to bilo obično gubljenje vremena.
Ali zahvaljujući tom služenju vojnog roka imao sam priliku da u kasarni upoznam na stotine svojih vršnjaka i tom prilikom sam spoznao koliko je debila i budala među njima bilo jer sam pre odlaska u vojsku bio uljuljkan u nekom svom balonu, okružen prijateljima koji su bili normalni pa sam nekako naivno verovao da svi ljudi upravo baš takvi. Fini, kulturni, normalni, obrazovani, neiskvareni. Međutim, čim sam nogom kročio u kasarnu bio je to za mene kulturni šok i otrežnjenje. Gomila budala iz ko zna kakvih zabiti, primitivni, neotesani, zli, podli, . . . Tek je nekolicina ljudi bila normalna, sa kojima si mogao da prodiskutuješ na svaku temu. Ovi ostali su bili u fazonu kao one "Kursadžije" sa Pinka.
Бања Лука
N
Ns
Sreten
PTSP
Sloba
Uspeo je da pljune na svoje vredne sugrađane zarad jeftine demagogije i dodvoravanja starijim ljudima. Tužno.
Napred naši
002211
D. Mićović
Pera
02.11.2022 • 14:59
Bio sam tokom 90-ih ukupno šest meseci u ratu. Gde je bio Vučević koji je imao kičmu i nije bio kilav?
Zavrsavao gimanizuju u Backom Petrovcu. Svi znamo ko je ekipa koja ide u malo mesto da zavrsi srednju skolu preko veze. Zapitajte se ljudi, kakva je to intelektualna gromada koja srednju skolu nije mogla da zavrsi, ej srednju skolu...
Slobodan građanin
Zoran s onog sveta
Čuvaj svoju porodicu, budi dobar muž i otac, a pre svega častan čovek. Proći će, Miloše, sine, i vlast i ministarska pozicija, a ostaje ono osnovno, ljudsko koje imaš, negde duboko u sebi, li si ga potisnuo, jer ti je slava udarila u glavu. Sve se vraća, sve se plaća, a naplata može da udari tamo gde najviše boli. Budi čovek, sine, i drugome ne čini ono što ne želiš da tebi itvojim najdražima bude učinjeno! Nemoj da te se sinovi stide....
B
strasno
Mrkela
Nindža
/
Veteran
Drazen
Nikola
Točilovac
Točilovac
Izvidjac Futog
Car
Musa kesedžija
Gajo
Evo šta sam zaključio:
Ko je u JNA došao bez kičme i kilav – takav je iz nje i izašao. Nikoga vojska nije napravila boljim čovekom, ako ga je već pre toga porodica upropastila. Dakle, vojska nije vaspitna ustanova i svi koji pričaju da se tamo od mladića napravi čovek su šalabajzeri i mitomani. Svako ko je u vojsci bio pod bilo kakvom prisilom, mrzeo je vojsku i jedva je čekao da je napusti. Dakle, u vojsku treba da idu samo oni koji sebe prepoznaju kao vojnici.
Što se tiče služenja vojske u ratnim uslovima (sa bojevom municijom) iz iskustva znam, da osim budala, pljačkaša i rođenih ubica, svi mole boga da se što pre izvuku iz svega toga i da što pre sve to zaborave. Mada, to sa zaboravom ne ide baš lako jer kad jednom osetiš kako smrdi izgorelo ljudsko meso – smrad ti doveka ostaje u nozdrvama. O strahu koji te prožima sve vreme neću ni da govorim. Ljudi su sami sebi pucali u stopala samo da odu kući.
O herojstvu i dobrobitima služenja vojske uvek pričaju oni koji su te tamo poslali, a da miris baruta nisu osetili.
Ministar će dekorativno poslati svoju decu u vojsku, ali neće u rat. O njegovoj kičmi ne bih diskutovao.
Bk
Djole NS
Realista
Zorans
Kakva vojska!!!
Max
R
Zatim je potrebno definisati status vojnika u ratnim uslovima, vanrednim situacijama,...šta u slučaju smrti, šta ima porodica, žena, deca,..Ako neko ostane invalid trebalo bi dostojanstveno da živi do kraja života,...
Smatram da država treba pošteno da se oduži onima koji su dali život, ili ostali invalidi naročito u ratnim uslovima bar toliko da oni koji su ostali mogu normalno da žive.
Mare
Dozvoljeno ratovanje samo za SNS i zapad???
Milorad
Zoran
pajo patak
Drugi ugao
Ns radjevac
Dzo
Temerinac
Gusar
313
ja
02.11.2022 • 14:48
U Izraelu svaki muškarac služi vojni rok 3 godine a devojke koje se ne udaju do 18 služe 2 godine -
Pa šta???
Uvođenje Vojnog roka
"Druže AVAV, mi ti se kunemooo... ".
Od obuke sa naoružanjem, opremom i taktikom, ništa manje nije važno ni stvaranje zajedničkog,koliktivnog borbenog duha i međusobnog poverenja.
To se teško stekne za "tri dana ili tri meseca".
Al' i ovo je kao i nabavka savremenih sistema - od svega po malo i ničeg u potrebnoj meri.
Bože, spasi ostatke Srbije.
Jer, od ovakvih ljudi, spasa bam nema.
A, uz Tvoju pomoć, propasti ne možemo.
Pićuka
Eto
MileBukovac
Samo nek odbijaju služenje vojnog roka , 3 godine zatvora onom ko odbije da služi domovini.
-----------------
kaže se Otadžbini....Domovina ti je u Hrvatskoj
inače..aj ti prvi...eto nas
Соња
Vlade
Србија до Токија
Да сте живи и здрави још година сто!
Dule
Politicar
Od...ite.
Laza
Sale
Radovan
Rezervista
Munja
Radovan
/
pape
A71
Boriti se s drugim covekom je najveci sram. Normalnim ljudima bitno da imaju sve za lep zivot, porodicu, prijatelje, hranu, krov nad glavom, provod, itd.
Sve ovo vezano za rat, to su stari kompleksasi koje slusa bezumni potrosni materijal.
Ja, ko nisam sluzio vojni rok sam vise svestan kako rat izlgeda nego ovi vojnici.
Kada creva ispadaju iz tela, kada tenk prodje preko tela pa lici na ove mrtve pse i macke po putevima, blato i krv svuda. Tu nema niceg dobrog, ne znam kako moze ikome da padne na pamet da je biti u vojsci u bilo kakvom obliku dobra ideja?
Samo samoodbrana? Povraca mi se od svega.
Miki
Jaa
Lovro
Istina
Volkssturm
...
pajo patak
Mr.M
The Lalosh
Godinu dana + koji mesec sam skrckao u JNA, od toga par meseci u ratu... 9 meseci sam 90% vremena slušao teoriju, čistio prostorije i "krug" (staze, travnjake i sl.) i suzdržavao se da ne izgazim paćenika desetara koji je umislio da je bog jer ima čvarke... Jesam žmurećki rasklapao i sklapao pušku i pištolj za n sekundi... Ali od praktične obuke za nastupajući rat samo po jedno (i slovima jedno) bojevo gađanje iz puške i pištolja. Iz artiljerijskog oruđa nisam opalio ni školski metak dok nismo bili u ratu. Taktičke vežbe i vojne vežbe - 0 bodova...
Ako nam trebaju mladi ljudi koji će se snaći u vanrednim situacijama koje nisu rat, onda nam treba obuka za civilnu zaštitu, a ne vojna obuka. I to bih podržao pod određenim uslovima.
Vojna obuka je spremanje za rat, a ne za vanredne situacije! Pa i to bih podržao pod određenim uslovima. Ali znajući gde živim, te uslove je nemoguće ispuniti, pa sam u startu - protiv.
Vet
ex chapman
Kilojica Marko Đurić
pape
Marija
Milorad
Brana
Mare
Lola
Eror
Karačonji Bertold
General
zgubidan
Prelistavanje
nemoguc
sezdeset posto celine futoga se izbeglice i novo pridosli stanovnici rep srtpske
posto se zalazete za sluzenje rezerve i ostalih drangulija u vojski srbije organizujte se izmedju sebe nemojte nasu decu i nas ne zbog toga sto oni nece nego zato sto su im roditelji pricali da kada su dobili pozive za rat izbeglice su dolazile ovamo u vojvodinu svi to znaju sada su svi generali dajte ljudima u srbiji plate pustite ratovanje i nasa vojvodjanska deca imaju prava na zivot
Si naučio bar malo
Ti šalji svoje sinove, ko ti brani?!
Nego, vidim, montop montira, sve u redu?
Zoran
ma da
Lazar
Trebaju vojnici! Da ratuju i ginu.
Stručnjak za sir
boger
Dejan
Ja sam isao na fakultet i tako izbegavao da idem u vojsku...kao osoba sa visokim obrazovanjem smatram da ne treba da idem u vojsku i ljudi slicni meni. Neka bude profesionalna vojska i cao...Plati pa se klati
Zardjala viljuska
oki
Rasa sa salasa
Ako neko dete, zbog tatice demagoga, i poželi da služi, može i sada dobrovljno.
Milošino, džaba ti ta demagogija.
s one strane duge
Samo pitam
Roky
Bojan
Ana
Vule
Član 45 USTAVA!!!!!!!!
Lice nije dužno da, protivno svojoj veri ili ubeđenjima, ispunjava vojnu ili drugu obavezu koja uključuje upotrebu oružja.
Na stranu to prvo gospoda funkcioneri, zaboraviste do juče je jedan takav bio ministar odbrane, nije služio ni voni kurs od 10 dana, alil zna da obuče crnu uniformu. Dakle prvo ekipa sa dedinja u rov, pa rirektori javnih službi (doobuka i poseban kurs) pa onda ostali, kako ćete poslodavcima da zabranite da otpuštaju ljude koji su na odsluženju vojnog roka u banana republici?
Vanilica Krancla
Pa da čujemo kilavče gde si ratovao?
Инспектор Вишекруна
Gastarbajter
Pajo
bole
Ratovi nisu počinjali jer se narodi mrze, već ih nahuškaju takvi kao vi na vlasti, a pritom vi prvi pobegnete. Manite se ćorava posla.
Ako neko misli da će 3 nedelje ili 6 meseci naučiti nekog balavca/balvana radu, redu i disciplini, taj je u debeloj zabludi, to je nešto što se uči od pelena, nije kurs.
Vladan
Nikada nisam video nacionaliste toliko kosmički tupave da instistiraju na vojnoj obuci onih koji bi oružje uzeli u ruke isključivo da se bore protiv smrdljive, primitivne države koja ih godinama maltretira.
Marija
Bačkoglu
I sve priče o tome kako deca ne znaju ništa su sulude. Oni ne znaju ništa o svetu u kome smo mi odrasli, jer taj svet više ne postoji. Postoji neki novi koji je nama stran, čudan i užasavajuć, i sad vlast pokušava na sve načine da nametne kontrolu masama koje ne priznaju nikakav autoritet. Nema poslušnosti, sve se dovodi u pitanje. A takvim ljudima je teško vladati.
Singrrr
connected
g pen
Dada
Policiju vodi keramicar. Vojsku neki tamo levi. EPS pecenjara...dokle?
Ahab
Jel rekoše možda koliki bi procenat od toga bio za batu?
Samo pitam, pošto ga nema u javnosti već mesecima.
Milan NS
A gde ćeš ti poslati svoje sinove? Negde u daleku pozadinu u kancelariju.
A naši sinovi da ginu u rovovima, jel da?
Novaković Nemačka
I na dan izbora taj narod koji si svakog dana kofom fekalija polivao ispod svog prozora i smejao mu se u lice kako je glup i na šta sve pristaje da trpi taj isti narod koga si zalivao fekalijama će te opet glasati za 3 crvene po glasu.
Kretenu i debilu objašnjavati da je debil i kreten?
Debil i kreten se laže i vara celog života.Debilu i kretenu se NE ISPLATI objašnjavati da je debil i glupan.
Nakon dva sata sve će zaboraviti i pitati te"je li imaš 100 dinara na zajam vraćam od prve plate i prve penzije deca nemaju šta da mi jedu ovi političari SVE UPROPASTIŠE gledaj na šta su nas ovi političari doveli do prosjačkog štapa...".
A kad dođu izbori vidiš ga među prvim na glasačkom mestu gde onako na uvce pita one što broje glasove" A koliko plaćate za glas,nas je četvoro u porodici mogu još dvoje da dovedem ukupno imate 6 sigurnih glasova KOLIKO PLAĆATE PO GLASU ovog puta...".
To Vam je mentalni sklop ličnosti da kažem 85% naroda u SRbiji.
Ostalih 10% do 15% žive na račun ovih 85% debila i kretena.I ništa ne rade.Samo obećavaju kretenima i debilima a debili i kreteni se primaju kao ludaci u ludari.Kao deca u vrtiću.Pa i dete oseti prevaru pa kaže"Čiko teto ti hoćeš da me prevariš".
Narod u Srbiji i nakon 25 godina od završetka građanskih ratova niša ali ništa nije naučio.Samo je ostario.Ti političari sa kojima je imao građanske ratove 1993,1995,1999 e godine su i dalje su tu.
Hoce li i ideja koju
Vi vec imate svoju pretorijansku, obucenu, satanisticku gardu naoruzanog olosa visokom vojnom tehnologijom, pa neka vam oni brane zemlju kao sto brane vas od nasih reci i misli ubijajajuci nas, proganjajuci, ruzeci, pljuvajuci, zlostavljajuci, ponizavajuci...Neka vam oni brane zemlju kao sto brane vase stanove, vase racune, vase dzipove, vasu decu, vasu karikaturalnu ministarsku paradnost i sepurenje! Neka ste prokleti!
Marko
Telep
Mrcke
Voldi
Dalje ruke od naše dece!!!
AntiZaNe
Nesposobni 35+
Saint Dacic
Marko
može
Лиманац
Sandra
Mlakonjo
I apsolutno su uništili poverenje u institucije
Postojala je prva pomoć, odbrana u školama, gadjanje, upoznali smo se sa osnovama civilne zaštite, imali pušku u ruci. Videli kako gurate tudju decu kao mete, na muci posttadalih se bogatite i napredujete.
Dakle, cvrc, postoji profesionalna vojska, poboljšajte im uslove biće ih više. Uvek su vojskom bili oduševljeni oni koji to vole i oni koji su na služenju imali redovne obroke, neko realno zaduženje i lekara pri ruci. Takvih je i dalje dovoljno, drugi treba da se osposobe da pomognu na nivou grada gde žive i firme gde rade.
Ali sad je tvoj sin bio na zakletvi, slikao se sa starešinama, i kao odslužio je.
Sramoto jedna.
Pa sećamo se mi šta su uslovi da se upoznaš sa starešinama kasarne i još slikanje. Nema lepih reči za tebe.
Darkoni
Hell Bent Flyer
U medjuvremenu .... pozdravite vaseg gazdu.
NS Gari
Baš bih voleo da znam gde si ti služio, koliko si služio i najvažnije, KAKO si služio?!
Iz ličnog iskustva znam da takvi kao što si ti uvek bile nekakve "ćate" ili konobari u vojničkom klubu, u nekoj kancelariji i slično...
Tako da, oladi malo svoj "Rambo" doživljaj...
Uostalom, eno ti ga onaj Voolin, pa njega šalji da konačno dosluzi svoje...
Zoki
Alternativa
Grbavi
Gari
Liman
pera nevera
?
@Bačka Republika
02.11.2022 • 11:56
Kilavi?
Marko
Mikiliki
Šodroš
Blade
Građanin Toša
Jes' pa da bude više pucnjava nego u SAD.
"Vučević objašnjava da vraćanje vojnog roka ima za cilj da se "naredne generacije obuče za postupanje u kriznim situacijama kako bi građani Srbije bili bezbedni"."
Za to je dovoljno vratiti predmete ONO, DSZ i Predvojnička obuka u školski program.
"Preko 70% mladih podržava uvođenje vojnog roka."
Da, sve dok im pozivar ne zakuca na vrata. Ako im je do služenja vojske i ovako mogu da se dobrovoljno prijave.
E
Ђорђе Ивковић
Рат у Украјини би одавно био завршен да Украјина није извршила општу мобилизацију.
Дакле, државе које нису супер-силе морају имати народну војску ако су спремне да бране своју независност.
Дефетизам и/или велеиздаја из аутошовинизма и србофобије су недопустиви.
Проблем са Вучевићем је тај што са њим Србија сигурно неће имати праву војску.
Zivela
Marta
/
kilava vojska je ona koja nema sta jesti, obuci, obuti, koja prefarbane traktorske prikolice predstavlja kao oruzje masovnog unistenja i ima drogerase za ministre
Baba & Uštipci
„Nemir nam je kada imamo poplavu ili požar, a ne znamo kako da odreagujumo.” - Radi ovoga je potrebna vojnu obuku od 3 nedelje do 3 meseca? Potrebna je ozbiljna država, sa ozbiljnim stručnjacima sa ozbiljnim ovlaštenjima, sa ozbiljnim sprovođenjem zakona. Dakle, daleko smo.
I da, za ozbiljnu državu potreban je i ozbiljan narod. Misleći i odgovoran. (A ne hobiti i nojevi koji pokušavaju da sakriju glavu u beton.) E, tu smo ga podbacili. Zato je ubo u centar: „Ne mislim da je duh demokratije da imamo nesposobne generacije, nesposobne da odgovore na te izazove".
„Domovina se brani lepotom
i čašću i znanjem.”
Ns
Obdanište
Đole
Sava
...
Zokins
NS
A, jeste li čuli možda za civilnu zaštitu? Tu mogu da se obuče i žene, one ne mogu pomoći u kriznim situacijama?
DragCHE
petar
sfrj se krvavo raspala bas zbog tog sto je bila preterano militantna spoljnih neprijatelja nije bilo
vojska hoce vlast ne sluzi narodu i ne radi nista
Skočko
Prvi tvoj sef kabineta da vidi sta je vojna obuka!
A bogami i sve ove sto si ostavio po ns plus clanovi vase partije.
Hex
Ivan
Fox
I u pravu je kada kaže da mlađe generacije bukvalno ne znaju ništa....(osim da bulje u telefone i da su stručnjaci za društvene mreže)
Dušan Savić
Drugo da se ljudi upoznaju sa drugima iz drugih krajeva pa da vidiš kako je kada imaš i bogatog i siromašnog i sremca, piroćanca , gedžu...
Treće koliko je ljudi dobiilo dozvolu u vojsi ? najsiromašniji su uvek išli da budu vozači sve kategorije + viljuškar možeš naučiti u vojsci. Jeftinije tako nego da ti i svoga džepa plaćaš. I odmah možeš da se zaposliš.
A da pričamo o vaspitanju kada dođe mamin sinčić koji nikada nije ništa složio ni namestio u sobi, taj posle vojske dođe kao muškarac kući. To je bitno i za njega i porodicu a i za ženu sutra, jer joj treba ravnopravan član porodice a ne da žena ima još jedno dete
Viktor
Paintball
Jovan Hrnjački
Pobegulja
Bačka Republika
Куп је битан
Dule
Vlada
NS Tea Party
Salamander
Mile
g pen
Kokakole
Kamiondžija
Verker
Mm
Nik
Ali se ta obuka za ove preko 30 godina vecinom moze odrzati u gradovima odakle smo i moze se bez cupkanja trave itd odrzati, sa vecim fokusom na trening organizacije, prve pomoci itd. Obzirom da te obuke veoma rano pocinju, ostao bi ostatak dana za posao i za porodicu, a smanjili bi ste i troskove takve obuke.
bez vas
zy
Max
NS U SRCU
Anna
30 i kusur
Znaci spremaju se
Odatle mu sin u vojsci (pre nego sto smo saznali da postaje ministar). Kao marketing. Naravno, borbe nece videti.
Ovo filozofiranje je samo opravdanje.
Zato i opremaju vojsku i dizu plate i ostalo. Potrebni su ljudi za borbu.
Nije ovo njihov recept. Tako rade na mnogim mestima u svetu. Vec je vidjeno, i zato ovo pisem sa samopouzdanjem.
Neka salju svoju decu. Ne vidim zasto mi da se borino za sistem koji... Pa procenite sami...
Bahati rukovodilac u Karlovcima slupao sluzbena kola... Ona zena juce ponovo ministarka, da slucajno ne bi radila normalan posao.
Sve preko veze, sve izopaceno. Reda nema. Sve korumpirano. Svako bahat i pakostan. Zakoni proizvoljni.
Clanovi porodice su mi terani da se bore devedesetih, pa su dobili tacno nista.
Novosađanin
Neka šalje svoju decu u vojsku, moju neće.
Koliko samo nerazjašnjenih ubistava po kasarnama, toliko izgubljenih ratova, koliko uništenih porodica. I oni bi opet vojsku.
Ko će bre da obučava tu decu, fali vam preko 50% profesionalne vojske, kome je do vojske neka se lepo prijavi u dobrovoljno služenje i doviđenja, mene niko na ovom svetu ne može naterati da idem u vojsku.
niko normalan neće da daje 9minuta za ovu državu, a kamoli 90dana.
ps. Dok su tuđa deca ginula, neko se useljavao u nov stan.
Gigi
Djole
neb
kakav gradonačelnik, takav i ministar, dize migove na dronove i uvodi vojsku preko prof i dobrovoljnih vojnika...ccc... propast Srbije se nastavlja.
Goran
Prosto za ne poverovati.
Milenković Danska
Bile lepe onako 3 crvene pa još i nove?
Bile super?
Samo tako i treba za takav narod.Nikako drugačije.Na sledećim izborima tražite 5 crvene.I daće Vam 5 crvene nema problema.
I odelo i kravatu i cipele stavite kad krenete na glasanje.I sat iz 1984 e godine.Da svi vide da ste "gospoda" kad idete na glasanje.
Koja maloumna nacija.
Bez želje da vređam bilo koga.Moj opšti zaključak nakon 6 i kusur godina provedenih van Srbije.
Mogu samo da kažem da mi je žao što i ranije nisam otišao od takvog naroda.
Džaba menjaš političare kad je narod isti kao i oni.Nema razlike.Svi kukaju na političare a svi im se klanjaju na izborima za 20 eura po glasu.I za izmišljeno radno mesto u opštini za 330 eura.
Doći će opet isti kao prethodni.Kako će doći isti?Pa tako što kažu"narode evo 4 crvene dobijate za izbore i 200 grama kafe i 2 litra ulja,prethodni su Vam davali 3 crvene,mi dajemo 4 crvene..".I narod će ih glasati za 4 crvene.Isto kao što je ove glasao za 3 crvene a prethodne 2016 e godine je glasao za 2 crvene.
Nema tu leka.Ko je mlad neka vadi pasoš i neka beži.Ko je stariji odelo,kravata,cipele i sat na ruci i na glasanje opet.Ali ovog puta za 4 crvene.Neće biti 3.Ne plašite se.4 crvene sigurno dobijate narednog puta.Ako ne i 5.
Bodidarma
O
hm?
da li
Pitanje
Izvidjac Futog
Mojsije
samo kazem
E moj ministre. Garantujem ti da barem polovina onih koji su sluzili vojsku ne znaju sta da rade u kriticnim situacijama. Obuka koju su dobili je katastrofalno losa.
Miroslav
A
Uros
Marko
ex chapman
2. moze i da se uvede pa onda da se smisli neki sistem kako da ljudi plate da ne idu u vojsku. npr. naprave neku "humanitarnu" organizaciju ili lanac takvih, gde bi jedino moglo da se odradjuje civilno sluzenje. a onda umesto civilnog sluzenja, das donaciju toj organizaciji i miran si
3. hiljade mastiljara se pretvara da nesto radi u ministarstvu dok pripremaju analize, predloge isl. na temu vracanja vojnog roka
4. svako neposlusan moze u svakom trenutku biti pozvan na "vojnu vezbu" isl.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H