Cini mi se da niste iskreni da ste posetili RS,jer to sto ste napisali naprosto nije tacno.
To za salterske sluzbenike ste u pravu,ali to nije mnogo drugacije nego ovde, majstori su nekorektni i ovde,sve su to stvari koje nije pohvalno koristiti kao generalizaciju.
A da nisu vredni kao pcelice,kao sto jesu,ne bi mogli da funkcionisu ni u Sloveniji ni u Austriji ni u bilo kojoj drugoj organizovanoj drzavi o kojima vi nazalost nista ne znate, i sto je jos tragicnije ne znate ni kako da se ugledate na te uredjene drzave jer za to ipak treba imati nesto i u glavi.
Vi samo lamentirate nad tuznom sudbinom i kukate kako je za sve kriv neko drugi,potpuno nesvesni sami sebe i sopstevne odgovornosti i uloge kao pojedinca u svom selu,gradu,ulici.
Imam utisak da se odgovaram nekom detetu ili osobi koja je potpuno odsecena od realnosti.
Bojan
21.11.2022 •
12:57
@sana
Bio, video i sve mi je bilo jasno.
Svi vredni kao pčelie, šalterski službenici ne samo da su podjednako lenji nego i jedu dok te uslužuju a majstori se jednostavno ne pojave kad nađu bolju tezgu za taj dan.
Reke prozirno čiste u planinskim vrletima, a ovu u ravnici koriste kao kantu za otpatke.
Kuće sve pod konac, kladionica, pečenjara, crkvoteka pa opet u krug.
Fasade obeležene istim navijačko-kriminalnim udruženjima kao i ovde, valjda kao motivacija za razbojnike koji nam se još nisu uvalili.
Sve u svemu divna "država".
sana
21.11.2022 •
12:12
@Bojan
Jeste li sigurni da vi kao pojedinac postujete red?
Jeste bili nekad u Sloveniji,da jeste, znali bi da tamo cak i neke poznate licnosti sa srpskim poreklom u Sloveniji "srbuju", sto bi vi rekli, ali je razlika ta sto to Slovencima nije vazno za njihovo shvatanje funkcionisanje drzave,ne obracaju paznju na nebitne stvari.
Bosanci su vredan i domacinski nastrojen narod,jeste li bili nekad u RS?
Situacija je daleko od zadovaljavajuce,ali kad uporedim sa Srbijom evo sta sam primetio:
Reke su im prozirno ciste u poredjenju sa onima u Srbiji,
Kuce izgradjene i poredane pod konac
Fasade na zgradama skoro netaknute, dok u bg nisam uspeo da nadjem ijednu zgradu da nije iskrabana grafitima.
Bojan
21.11.2022 •
09:42
@ws
U Sloveniji Bosanci poštuju red. Nema slavljenja ratnih zločinaca, nema noćnog šaranja fasada, nema napadanja domaćeg stanovništva kako su veće patriJote od njih. U protivnom idu otkazi, kazne, robija ili karta kući, u zavisnosti od konkretnog oblika iživljavanja. To je zato što je u pitanju organizovana i uređena država, a ne bahata džamahirija koja teroriše civilizovan narod dovoljno nesrećan da je ograđen njenim kilavim i ne baš definisanim granicama.
ws
20.11.2022 •
15:53
U Sloveniji ljudi poreklom iz BIh cine cak i vise od pola ukupnog broja stanovnika.
Slovenci ne rasipaju energiju na nebitne stvari,njih ne interesuje da li pricate ijekavicu,da li slusate Baju ili Stonse.
Njih zanima iskljucivo finalni proizvod,a finalni proizvod je takav da je Slovenija sa tolikim brojem Bosanaca ekoloski najorganizovanija i najuredjenija zemlja u Evropi i u svetu.
Po ovim komentarima se vidi da ovde zivi jedan nezreo i egocentrican narod koji voli sebe da precenjuje bez pokrica.
Bole
20.11.2022 •
13:30
@Herc 78
Slažem se s tvojom procenom. Gusle nisu inherentno instrument za primitivni ološ kao što je Baijna muzika i imaju određenu istorijslu vrednost, ali jesu instrument sa najgorim zvukom na ovoj planeti.
Bix
19.11.2022 •
22:46
Bravo
Odličan tekst.
Herc 78
19.11.2022 •
21:37
Živi i pusti druge da žive
Pripadam onima koji su za novopridošle Novosađane prepoznati kao autentični Novosađani, dok sam istovremeno i dođoš, jer sam dete dođoša iz BiH. Upravo mi ovo daje za pravo da se smatram objektivnim posmatračem na zadatu temu. Postoje u NS oni koji insistiraju na "integraciju" novopridošlih i istovremeno odbijanje pomenutih na "asimilaciju", a suština je u nespremnosti obe strane na sintezu vrednosti koje smo zatekli i koje smo doneli. Npr. juče u 19h na SPENS-u je bilo guslarsko veče koje sam posetio i po okončanju istog utekao kući ne bi li se spasio od odjeka muzičkog opusa i obožavatelja g-dina Pajčina. Time sam za "nađoše" i dalje neprilagođeni koji se nije uklopio u austrougarski kulturni krug, a za obožavaoce Pajčina sam uštogljeni Novosađanin koji se pokondirio.
Dejan sa Štranda
19.11.2022 •
12:58
Ćuti i trpi
Prođem pored bilborda i ne gledam,trudim se da ne primećujem,izbegavam kontakte sa neistomišljenicima,pokušavam da komuniciram samo sa ljudima koje sam znao pre 90 - tih,diskretno odlazim iz društva ukoliko mi nešto zasmeta,ne igram basket i mali fudbal jer neću sukob,smeta mi nametljivost i nepostojanje trunke volje da se uklope u sredinu ... podeljeni smo zato što smo različiti i mislim da će tako dugo biti.
Милош
19.11.2022 •
11:55
Чувај ми се сине ...
EXns
19.11.2022 •
11:41
Balkan je to, nazalost i Novi Sad, zato sam i pobegao/pobjegao! Pozdrav svima iz Osla!
mille
19.11.2022 •
09:40
A juce pola kadrova iz izvrsnog vijeca na Baji malome...Skodice,edukonsi,i janjetina!!!!!!Debilana...Baji svaka cast on je muzicar,a ovi BK trendovci su .....!!!!!!
Zeka
19.11.2022 •
03:08
Šumski
Lepo napisan članak.
Moj komentar se nastavlja na to što se tiče Alija: ipak i Alije i Tompsoni imaju svoje pesme, I a ako pogledate njihove, tamo se ne bune ljudi toliko protiv kao u Srbiji, jer ih smatraju rodoljubnim i sasvim ok.
Ne znam šta je rešenje. Biće da će ovako ostati dugo vremena dok se generacije ne okrenu nekom drugom smeru; poštovanja, tolerancije, razumevanja. I to ne ovom Europskom preseravanju, što nude, obećavaju ili uslovljavaju. Ali to se ne dešava za sada. Biće pre da će nas sve neki meteor,rat ili pandemija snaći pre toga. Proći će minimum 50 godina da se se nešto promeni na bolje, ako bude išlo na bolju stranu.
Dodjos Vojvodjanin
18.11.2022 •
12:44
@Vukovar
Podrzavam komentar
Osim da je rjesenje da se ode odavde.
Rjesenje nije da se ode odavde, vec da uzmemo stvar u svoje ruke i otjeramo bagru.
Ova vlast i njeni podrzavaoci na celu sa Vucicem, mrzitelji svega sto nije antihrvatsko, antimadjarsko, antievropsko, ... i podrzavaoci ratnih zlocina su manjina u drustvu.Ali oni se namecu.
Oni su psihopate koji ne umiju da se suoce sa realnoscu da nista nije crno bijelo, da su i nasi cinili zlocine, da ne moze citav narod da bude taoc zlocinaca....
Oni su unazadili srpsko drustvo .
Mi mozemo privremeno d se sklonimo, ali da nastvimo da glasamo, da pravimo akciju u dijaspori i da jednog dana otjeramo ove fasistickodesnicarske psihopate, a uzgred i kukavice koje lazu mazu oci Evropi i svima i Rusiji se ulizuju a ustvari sve go kriminalac i hostapler.
Ja vjerujem da ne,ki Srbin kome je neko stradao u ratu postuje zrtvu ali ne osjeca se dobro kada se neki druga nevina zrtva stradala u ratu.
Ali ima uvih psihopata koji umjesto katarze ,pokajanja, ociscenja, sanjaju novu krv, nove grobnice,...nove jauke,koji zele da se ciklus zla produzi.
Vucic je jedan od njih.
Miroslav
18.11.2022 •
12:40
Чуууј њу..
Čemu
18.11.2022 •
12:13
Čemu reagovanje kad se peCednik deklarise jednim od njih.
Aleksa
18.11.2022 •
11:53
moralno posrnuce
Znate onog nadrndanog glasnog komsiju, sto je ceo zivot najpametniji, apsolutno sve zna, svima prica sta da rade sa svojim zivotima a ovamo bije zenu, traumira decu, jedva sastavlja kraj sa krajem, frustriran, nemocan, tuzan, hoce iz koze da iskoci...
E dragi moji to smo mi, to je Srbija, to je ovaj tekst, to su ovi komentari. Udavicemo se u izmetu jer drugacije ne umemo.
Pozdrav svim dobrim, postenim i civilizovanim ljudima, ma odakle dolaze i ma gde se nalaze. Toliko....
Vukovar
18.11.2022 •
11:10
ucutkivanje savesti
Danas kada je JNA i srpske paravojske usle u Vukovar pre mnogo godina izvrsen masakr nad civilnim stanovnistvom.
Svako ko ide na baju trebao bi to da ima u vidu
Ako su toliko bezobzirni da im to ne smeta.
Dakle ne nad vojnicima, nego nad CIVILNIM stanovnistvom.
Smeta vam kad Tompson peva na dan Oluje, a ovo ne smeta?
Onda ste isti
Osudjeni jedni na druge
na veke vekova
da se ubijate i mrzite za tudj racun
Sta je resenje. Treca drzava.Bez cetnika i ustasa
Kss
18.11.2022 •
10:16
Zasto se Delije spominju,mogli ste i Belivuka onda kada su huligani u pitanju i jos Baja medju njima
Ralle
18.11.2022 •
10:10
A sta je sa vazduhom koji disemo,drage moje patriote..i ostali,sta je sa smecem koje ostavljamo po ulicama grada u kom se bydimo svi zajedno..sta je sa grafitima koji su unistili ceo grad..ceo grad...jos malo pa ce nam pisati po celu a mi cemo stajati mirno...razmislite o tome..sve to rade oni koji zive tu,svom gradu...razmisisljajmo kako da toga vise ne bude.Na detelinari mali motocic..ne moze da tece koliko ga plasticnih flasa zagusilo.
.Zasto ljudi,zasto,
Patriote su ljudi koji vole svoj grad i svoju drzavu,i brane je lepotom a ne ruglom koje ostavljaju iza sebe
Vladan
18.11.2022 •
09:56
@Њ
"Одакле предрасуде према "србендама", ако их немамо према хомосексуалцима, ванземаљцима, мигрантима, држављанима Србије који дочекају дубоку старост а не знају ријеч српског..."
Ova rečenica je savršeni odgovor na pitanje "odakle netrpeljivost".
Арсен Лупен
18.11.2022 •
09:38
...
Ја се држим старог "old school" хулиганизма и под старе дане. Слушам панк, класичну музику, шлагере и волим да се потучем са оним ко такође воли да укрсти песнице. Не тако неког насумице.. то је јаја*ски. И доста сам начитан и имам 240 бодова са факултета. Што би рекли- леп,јак и добар ђак. Поздрав.
realno
18.11.2022 •
09:25
Branka je jedina iskrena. Dođoši model "BMK" mrze ovaj grad i dan kad su u njega došli. Žele da rat dođe i ovde. 99 su govorili "malo su vas bombardovali, trebalo je to jače".To je osnovna razlika izmeđi njih, i ostalih dođoša, jer svi smo ovde dođoši...
VUK
18.11.2022 •
08:16
Jadno
Čitajući ovaj tekst kao i komentare na isti, prosto se zapitam gde se nalazim. Ovaj tekst je fenomenalan i skidam kapu da je napisan u Belgiji, Francuskoj ili možda Hrvatskoj. Naravno ovo komntarišem ono što je u tekstu glavna tema Baja. Huliganstvo jeste veliki problem, koji se ne rešava člancima i komentarima, nego prvo kod kuće, a onda u institucijama. Dok god roditelji gledaju blagonaklono na učešće svoje dece u tučama i drugim glupostima, biće i huliganstva. Dok god na je na prvom mestu materijalni interes, original patike, dobra "čuka", biće i huligana. Hoću da radim ono što radi i moj drug koji ima sve, pa ću se boriti da on proširi teritoriju delovanja ili dilovanja svejedno je. U ovoj zemlji ne možeš naći mladog čoveka koji hoće da svojim radom nešto stvara, da ima tradicionalne vrednost. Globalizacija je dovela do narušavanja sistema vrednosti. Zato koncert Baje jeste možda povratak i buđenje nacionalne svesti. Povratak svojim korenima jeste ono što nam najviše treba, kada bi se vratili starim vrednostima tada ne bi bilo ni huligana.
Retardiran region
18.11.2022 •
06:19
Baja retard
Tompson, baja mali Knindža i ostala bagra.
Takvi oblikuju mlade umove širom Balkana i cementiraju retardiranost na našim prostorima.
Baja mali retard isto kao i komšije što imaju.
sa
18.11.2022 •
01:00
Rukometasice Crne Gore koje trenira Nislijka/Srbijanka se vesele uz Tompsona i ustaske pesme, to niko ne komentarise.
Њ
18.11.2022 •
00:24
Одлив "мозака"
За почетак похвале за текст... Не слажем се сасвим написаним али препознаје се ауторов таленат за писање, а у данашњем новинарству то је ријеткост која се треба похвалити (волио бих да је и већина коментара слична)...
Препознаје се и добар одабир теме - искомбиновати нешто о чему људи имају подјељено мишљење а што има већи публицитет (БМК) да би се у први план истакли прави проблеми - проблеми хулигана, вршњачког насиља,безакоња ...
Е сад иде онај дио са АЛИ...
...
Ја готивим БМК... Не слушам га често али се не мрштим кад га чујем... Има ту доста неких пјесама које нису ни "Алија ни муџахедини"... Има ту понешто и "стихоклепачког" талента - али слажем се да је далеко од ауто-тјун сензација данашњице (који искључиво промовишу љубав/ здрав живот и нормалне вриједности).
Оно што помало не разумијем је - одакле такав отворени "хејт" и неразумевање... Одакле предрасуде према "србендама", ако их немамо према хомосексуалцима, ванземаљцима, мигрантима, држављанима Србије који дочекају дубоку старост а не знају ријеч српског... Не уклапа ми се то у оно "новосадски начин"... Некако није "кул"...
А онда кад мало боље размислим - разумим ја људе који га не воле јер најчешће стављају једнакост између њега и њега и "дођоша"- тамо неких који дођоше и "упрзнише овако диван град" (руку на срце има и таквих)... Јер сад ти који дођоше, населише плодну земљу, заузеше мјеста на буџету, а понајгоре од свега - отворено "србују" тамо гдје не би смјели - у Србији!
Не ваља то...
qsd
18.11.2022 •
00:18
@Dobrica
Dobrice ne stoji ti bas taj nadimak ili ime,ne podudara se sa komentarima koji ukazuju na totalno odsustvo empatije.
Nisu svi ljudi koji su dosli 90ih cvecke karakterno,niko ne govori o tome,ali su svi kolektivno zrtve,zrtve nesposobnog i zlog rezima Milosevica,i zlog ali lukavog rezima Tudjmana.
Neverovatno da su pripadnici jedne nacionalne manjine u Vojvodini,da ih ne imenujem sad, i posle WW2 i posle 90ih imali vise empatije prema izbeglim Srbima, od njihovog sopstvenog naroda. Cast izuzecima.
VUK
17.11.2022 •
23:50
Jadno
Čitajući ovaj tekst kao i komentare na isti, prosto se zapitam gde se nalazim. Ovaj tekst je fenomenalan i skidam kapu da je napisan u Belgiji, Francuskoj ili možda Hrvatskoj. Naravno ovo komntarišem ono što je u tekstu glavna tema Baja. Huliganstvo jeste veliki problem, koji se ne rešava člancima i komentarima, nego prvo kod kuće, a onda u institucijama. Dok god roditelji gledaju blagonaklono na učešće svoje dece u tučama i drugim glupostima, biće i huliganstva. Dok god na je na prvom mestu materijalni interes, original patike, dobra "čuka", biće i huligana. Hoću da radim ono što radi i moj drug koji ima sve, pa ću se boriti da on proširi teritoriju delovanja ili dilovanja svejedno je. U ovoj zemlji ne možeš naći mladog čoveka koji hoće da svojim radom nešto stvara, da ima tradicionalne vrednost. Globalizacija je dovela do narušavanja sistema vrednosti. Zato koncert Baje jeste možda povratak i buđenje nacionalne svesti. Povratak svojim korenima jeste ono što nam najviše treba, kada bi se vratili starim vrednostima tada ne bi bilo ni huligana.
Dobrica
17.11.2022 •
22:48
@Neko iz mase
"Za lalu, nisu pobegli nego su proterani"
A J D E
ero
17.11.2022 •
21:59
Zestoki sam protivnik Baje i slicnih...seljakluka,seljackih manira i slicnog sto se slilo u Srbiju,ali...daleko je Vojvodina od svesti od necega sto se zove srpstvo!Mozda je za neke NS i Vojvodina pojam kulture...ali,postojala je kultura i na drugim mestima,nismo svi dosli iz vukojebina,i za razliku od vas domacih znamo sta je SRPSTVO!Nije pojam srpstva Baja,ali niste ni vi....cak je tragedija sto to pominjete a ne znate nista o tome!Slabi ste,mlaki....,nikad narod od vas!Pitam se...sta bi se desilo da MI odemo odakle smo dosli,sta bi vase zene tada radile!To je problem koji treba da vas brine!!
Branka
17.11.2022 •
18:02
Maso vidi se da pojma nemate sta je rat. Zar bi neko otisao da nije morao. Ja Vam iskreno zelim da ga dozivite. Madjari vam mrndzaju ceo zivot i namerno nece da pricaju srpski i to vam ne smeta? Nisu svi tu izbegli, ja sam studirala i ne pada mi napamet da menjam moju ijekavicu za koju se Vuk Karadžić borio. I pobegla iz tog bljak tepsija grada. Vama smeta svaki dodjos odakle god on bio. Mucnite glavom
Miroljub
17.11.2022 •
17:22
Sačuvaj me Bože lažnih muzičara i lažnih patriota.
Vojvodjanin od 1946
17.11.2022 •
16:25
Svi koji ne poštuju kulturu sredine koja ih je prihvatila slobodno neka se vrate u obnovljene kuće i apartmane koje su kupili na Hr primorju. Svoje običaje čuvaj u svojoj kući, a nemoj ih nametati drugima. Bićeš cenjen, ovako sigurno ne.
Gojko
17.11.2022 •
16:18
Nije problem...
... Baja, ni muzika koju pravi. Uvek je bilo i biće. Problem je, a komentari dokazuju, nesposobnost ljudi da razumeju druge, bilo ono što čuju, bilo ono što pročitaju. Ljudi imaju svoj film u glavi koji projektuju na sve što vide, čuju, pročitaju. Još ako su glupi, a internet je divno pokazao koliko zaista takvih ima, onda je nemoguće objasniti im i najjednostavnije trvdnje. Otvorite oči, vidite gde su vam deca. Strika Bravo
.
17.11.2022 •
15:56
Ko ne može prežaliti ognjište (bukvalno) i Vojvodinu ne doživljava kao svoju, može bez problema sa svojom putovnicom se vratiti na ognjište.
Relja
17.11.2022 •
14:29
Realnost
Ostaviću na stranu gostovanje Baje, ali ću zato podvući nešto drugo o čemu pišete...
Pesma Dine Merlina, koji je punio tri Arene ide "ne bi sjala ovako jako, ova moja lijepa avlija, ja bi svjetlo, znao mrakom, da te nije Alija".
Te pesme se i on stidi, stidi se i njenog značenja, pa je zadnjih nekoliko godina promjenio priču i pojašnjava kako je imao komšiju Aliju, koji mu je sređivao dvorište...
Tada se niste setili da pišete...
U Novom Sadu živi veliki broj ljudi koji su pobegli od rada... Da... Ali živi još veći broj ljudi koji su OTERANI... Ili i vi verujete u priču kako je Oluja bila tek povetarac?
Kažete, ovaj grad je grad tolerancije... Koga vi tolerišete ovde... Jedino što vidim su uvrede za ono što se vama ne sviđa na muzičkom planu...
Jedino što vidim je nazivanje navijača maloumnicima i huliganima...
Šta znam, na Telepu sam ceo život, neki od grafita su "Ubi Cigana", "Zvezda ku*va", "ovo je naš kraj FKV", to je predpostavljam za vas ulična umetnost onda!
Ne predstavljate vi nikakvu toleranciju, već krajnu netolerantnost prema svima koji ne gaje vašu viziju tolerantnosti!
Misko
17.11.2022 •
14:09
Sjajan tekst
Odlično sročeno, zaista je tekst dobar i pogađa u metu. Još bolja činjenica da nema like /dislike dugmića na taj način uzimate hleb botićima ovim i onim koji bi da zarade. Neka napišu nešto, em je teže em nema istu težinu :-)
Pohvala redakciji i predlog da se dugmići like dislike skroz ukinu. Na taj način smanjujemo vidljivost Vučićevih botovskih falangi i teramo ih na literarne radove. Em korisno i za njih i za nas, em ne goji :-)
Neko iz mase
17.11.2022 •
13:42
Za lalu, nisu pobegli nego su proterani...ne boj se, neće tebi niko hleba uzeti iz usta...i da su se oni pitali nikad ne bi svoje ognjište napuštali, a vas da je sramota tako da pišete...
Patriota
17.11.2022 •
13:13
Bravo Strika - u sridu!!!
p.s.
Gde su like/dislike dugmici?
Milan
17.11.2022 •
12:45
Sta reci
Kad je Dino Merlin punio 3 Beogradske Arene nije bio problem, kad svake godine Masimo peva na Trgu u NS za Novu Godinu to nije problem, kad Toni Cetinski peva po Novom Sadu to nije problem… na njih se negleda kao na nekoga koji je devedesetih raspirivao mrznju prema Srbima a sad se uveliko gosti i ugoscava na svim manifestacijama u Novom Sadu.
Al problem je cim se pomene nesto Srpsko, odma su tu devedesete, klanje, progon, ubijanje….
A za oni koji nisu upuceni, Baja peva godinama po Novom Sadu, i Spens moze da bude samo jedna od kruna karijere!
Lala
17.11.2022 •
12:01
Ogromna razlika
@Eric
16.11.2022 • 20:11
A znate po čemu se razlikuju oni koji du došli kao kolonisti 46. od ovih iz devedesetih?
Oni prvi su došli kao POBEDNICI tj nisu pobegli iz Like, Korduna, Banije, Krajine, Dalmacije, itd.
Ovi iz devedesetih su POBEGLI, dakle potpuni gubitnici u svakom pogledu. Sa traumama i kompleksima koji su teško izlečivi.
Lala®
17.11.2022 •
11:38
"kapa dole" Zorane na fenomenalnom(uobičajeno) autorskom tekstu
Menez Budža
17.11.2022 •
11:20
Opet i opet
Bravo Strika!
k
17.11.2022 •
11:17
@Maša NS
Mašo ja koliko znam ijekavica je takodje srpski jezik i istocnohercegovacki dijalekat je uzet za standardni u srpskom jeziku jer je na njemu napisano najvise knjizevnih dela,isti princip je koristen i u drugim zemljama gde u jednom jeziku postoji vise dijalekata,u Italiji npr.
Ne razumem zasto drzava SRbija,sad vec ne govorim o obicnim gradjanima,toliko bojkotuje ijekavicu,kad je i Vuk pisao na njoj, a i preci velikog broja drzavljana Srbije.
Nema u ijekavici gramatickih nepravilnosti,naprotiv, za najbolji akcenat u Srbiji vaze gradovi koji su na zapadu,Valjevo npr.
Razmislite malo kako su u vreme SFRJ ponizavali Albance i Slovence jer ne govore juznoislovenski jezik,tako danas u Srbiji ponizavate Zapadne Srbe zbog ijekavice.
Ijekavica ne sme da izumre,ako razumete. Ja ne razumem zasto ona etnickim Srbima iz Srbije toliko smeta,kad je to njihov jezik?
Lamavrdalama
17.11.2022 •
10:33
Hvala na osvrtu za ova 2 drustvena dogadaja i pojave jer to jesu posto imaju svoje trajanje u vremenu i prostoru. Zalosno je sto su nas sve ove godine nezivota naterale da izgubimo i ono jedino sto nas bitno odreduje kao ljude a to je dostojanstvo. Toga nema vise jer treba da prezivimo za hleb i nesto sa hlebom a kad pretekne da kupimo neke strava brendirane stvari koje su neodrzive u stvarnom zivotu ali "jednom se zivi" i da damo sebi oduska urlanjem na nekom primitivnom koncertu gde glavni primitivac sebi zaradjuje hleb i nesto sa hlebom. Crno beli decaci gaze ubrzano ka citulji kakav god put sebi izabrali i u to uvlace drugu decu jer su i sami bili regrutovani tako. A rade to jer ih boli dusa a ne ona stvar samo. I najradije bi bili sklupcani u maminom i tatinom zagrljaju ali mame i tate nisu tu jer im je sve drugo prece. Steta. Decaci prekinite taj zacarani krug pakla. Budite hrabri i izgorite sami. A mali B knindza ce i sam umreti jednog dana. Mislite svojom glavom, ne dajte da drugi misle umesto vas. Mene bi majke mi bilo sramota.
Tja
17.11.2022 •
09:52
@m3874
Ne bi ja rekao da im išta olakšava, nego im aktivira post traumatski stres, vrati ih u 90te. Samo je ovde (auto)destrukcija normalan ventil. Ovde se sa setom i nostalgijom priča o mukama, uživaju da pate, stalno neka krv znoj i suze, drama bez kraja, sramota ih sebe pa lomi sve. Trebalo bi da se malo otrgnu tim otomanskim običajima dizanja ruku i padanja u sevdah čim zurla zasvira kroz tape delay.
Tja
17.11.2022 •
09:43
@ЛЕЛА
Kako vas ne mrzi da se toliko pravite mentaći? Pretpostavljam da je "ćuti ćuti ujko ubiću te ja" u duetu sa sadašnjim konjušarem ustvari neka rodoljubiva pesma puna ljubavi i čestitosti. Da vas ne pitam kako vas nije sramota džabe, pitam samo kako vas ne mrzi da se pravite glupavi? Uživate u tome ili?
Krajisnik
17.11.2022 •
09:16
Za Mašu NS
Isto tako se u Vojvodini ponasaju i Mađari,Slovaci i druge manjine pa im niko ne spori sto pricaju svoj jezik i druze se međusobno,niti im treba sporiti.Svako neka zivi kako hoce i kako ume.Nije od vas to lepo,taj narod je nastradao zahvaljujuci tadasnjoj vlasti iz Srbije.P.S.Da se svi vratimo odakle smo dosli u Vojvodini bi ostalo jako malo ljudi.Razmisli malo o tome Mašo.
Milan
17.11.2022 •
08:56
AKO
Ako ne moze Tomson nece ni Baja
Bravo !
Novo Sad vodi brigu o moralnoj cistoci svoga grada.
Bravo !
A stoChe mo sa Spensom?
Imal u Toj organizaciji vise morala ?
A o mrtvom sve najbolje.
VUK
17.11.2022 •
08:51
Jadno
Čitajući ovaj tekst kao i komentare na isti, prosto se zapitam gde se nalazim. Ovaj tekst je fenomenalan i skidam kapu da je napisan u Belgiji, Francuskoj ili možda Hrvatskoj. Naravno ovo komntarišem ono što je u tekstu glavna tema Baja. Huliganstvo jeste veliki problem, koji se ne rešava člancima i komentarima, nego prvo kod kuće, a onda u institucijama. Dok god roditelji gledaju blagonaklono na učešće svoje dece u tučama i drugim glupostima, biće i huliganstva. Dok god na je na prvom mestu materijalni interes, original patike, dobra "čuka", biće i huligana. Hoću da radim ono što radi i moj drug koji ima sve, pa ću se boriti da on proširi teritoriju delovanja ili dilovanja svejedno je. U ovj zemlji ne možeš naći mladog čoveka koji hoće da svojim radom nešto stvara, da ima tradicionalne vrednost
Милош НС
17.11.2022 •
08:43
Неодговорена питања
Текст дугачак али без одговора на мени најважније питање: Да ли ће моћи да се купи алкохол током концерта?
Dejan
17.11.2022 •
08:19
Pravda za Pajčina
Propao, propao a ti se snadji sta mogu vjetrovi potonuloj ladji.
Misli ćaća čitam knjige a ja pravac u Verige.
Ne sanjam ja tebe slucajno,
da mi dusom prodjes kao dim!
Ptico moja, bijeli labude
nikad necu da te prebolim.
Maša NS
17.11.2022 •
08:13
Mislim da je BMK prepoznao ( nije bilo teško) da u NS ima najviše krajišnika i rešio da ovde napuni džepove a svoje sunarodnike bar muzikom koju izvodi " vrati" u zavičaj. Evo, samo mi jedna stvar nije jasna... Svi ljudi koji du došli devedesetih u NS bilo iz Bosne ili iz Hrvatske, svi redom i dalje posle trideset godina boravka u Novom Sadu i dalje govore ijekavicu kao da su juče došli, isključivo se druže medjusobno, posećuju manifestacije vezane za Krajinu, ali i dalje su ovde ne pada im ni napamet da se vrate u svoju voljenu Krajinu. Kakva je to ljubav ako nemaš želju da se vratiš u grad iz kog si potekao i koga voliš a pri tome ne vole NS. I ne prozivajte ljude što ne reaguju na huligane oko škole prozivajte državu, gradske i pokrajinske čelnike
, prozivajte nekog od koga to zavisi i ko može to da reši.
W33
17.11.2022 •
08:05
Kultura plemenskog tipa
BMK je simbol propadanja kulture u Srbiji. Njegovi mnogobrojni obožavaoci su dokaz da je Srbija u pogledu kulture na dnu u Evropi, a i šire. Dokaz svega ovoga je ono što se decenijama dešava ekonomskom tigru.
Zoki
17.11.2022 •
07:59
Komentar za BMK
Nisu mi jasni pojedinci kojima smeta koncert jednog istinitog Srbina,a nesmetaju najveci Srbomrsci koji su nastupali na Spensu nesmetaju oni Novosadjani koji su odlazili u susedne zemlje da pljuju svoj narod i to su idoli ovog grada toliko jadno i tuzno smeta srpska zastava na Limanu oslikana bice i visice tu vekovima jer je nasa a kome smeta zao mi vas je.
ЛЕЛА
17.11.2022 •
07:59
истина
Баја никог не вређа у својим песмама.Слави свој народ.Да ли је то грех? Сви се позивају на песму НОСИЛА ТИ ДРИНА СТО МУЏАХЕДИНА а притом не узимају врема када је песма настала и ко су муџахедини.Иначе он је један образован и веома талентован певач.Пише текстове и за друге.
Zabranjeno plakanje
17.11.2022 •
07:35
ovaj je tekst opasniji
od plakanja stihoklepca za zavičajem.
Tja
17.11.2022 •
07:35
A dA NeĆeTE moŽdA dA vAm SvIrA ToMpsOn?
Ovakve retardirane gluposti možeš samo da čuješ od nekog mentalnog polutana koji ne može da skapira da se normalni ljudi ne vesele uz takve retarde, ne misle da su smešni niti zanimljivi. To možda neki klinci ili ljudi predškolskog mentalnog doba mogu da shvate kao smešno, kao neki bunt. Baja ili Tompson su sa iste strane tasa, ne znam šta merite? Koliko ima budala?
Frau Baba
17.11.2022 •
07:20
Sve sam starosjedelac...
Riki
17.11.2022 •
07:16
Meso
Da ne zna mozda neko posto su tovljenici ovih dana u Sremu?
Hvala!
Hvala sto cete objav
17.11.2022 •
06:54
Moj komentar
Ne slusam Baju ni ostale narodnjacke nindze u ne mogu se oteti utisku i misli, da oni kojima najvise smeta pesma tamo nekog Baje da privatno najvise slusaju Tompsona. Dajte da se ne lazemo vise, 90% opzicinarstva u ovom gradu, svelo se na prikriveno antisrpstvo, na zamaskiranu mrznju prema srpstvu. Zato ti i takvi opozicinari i opozicine ideje ne mogu da privuku nas obican svet.
Tarzan
17.11.2022 •
06:53
Bajo mali kninđa ne treba da izostane iz programa Evropske prestonice Kulture a koncert bi trebao biti upriličen u iskopinama ulice Modene a bis u iskopinama ispred zgrade skupštine Vojvodine.
Бора
17.11.2022 •
06:51
Баја фолирант
Није проблем што ће се дотични дерњати и накупити пара од те дерњаве, већ у онима који ће га слушати.Јер, он, и његова породица добро живе од лажног "патриотизма". А они који жале за родним крајем, имају могућност избора, да му се врате и срећно живе у њему уз Бајине песме.
Изногуд
17.11.2022 •
06:29
Zztop
Вјеруј ми да би се шокирао, а "војвођани' би још више, кад би знали ко је стајао иза те мобилизације, а и иза наредби да се употреби војска у Словенији и Хрватској.
Не заборави да је у то време Месић био предсједник предсједништва, а Анте Марковић савезни премијер. Значи, по командном систему, били на самом врху пирамиде.
Pez
17.11.2022 •
06:00
Lov u mutnom
Koncert, svejedno, to je simptom. U istoj su ravni i Dino i Baja i Seve, a i Tompson. I privlače ekipu koja sebe s njima "identifikuje", jer, sad smo došli do suštine, ne zna šta bi drugo sa sobom. "Grad" je odavno zagušljiva palanka, predimenzionisana Kaluđerica u kome osim šarenih laža od plastike i novogodišnjih lampica nema ničega.
Дада
17.11.2022 •
00:39
То је одавно опробан рецепт, у стилу "хлеба и игара" + "завади па владај". Скретање пажње са истинских проблема. Познато нам је, од давнина.
pera
17.11.2022 •
00:27
..
Od jednih i od drugih jedino su gori oni koji prozivaju "i jedne i druge" i povlace paralele izmedju "jednih i drugih" i vrse relativizaciju kao po dobro poznatom drzavnom receptu propagiranja da su svi isti. Nisu. Ako je ovo njihovih 5 minuta, blizu je kraja i uskoro pocinje nasih 5 minuta u kojima cemo da vratimo zemlju u civilizaciju.
Daisy
17.11.2022 •
00:25
Imunitet krda na kulturu i pristojnost.
analitičar
17.11.2022 •
00:18
ne volim te alija
1. ljudi ga ne vole jer je izazvao rat zbog težnje da napravi islamsku državu u vreme dok su se srbi tamo još kleli u bratstvo i jedinstvo i izjašnjavali kao jugosloveni.
2. nosila ti drina 300 mudžahedina... se odnosi na diviziju El mudžahedin strabih fanatika koji su odsecali hrišćanske glave i sa istim se slikali.
Moglo bi se i više al pametnom je i ovo dosta!
andrija
16.11.2022 •
23:39
Iskreno neka...
peva Baja samo to je jos ostalo ovom razdrazljivom narodu ko voli tu muziku nek izvoli pa na koncert i srecno. A oni malo pametniji ce samo gledati kao Bajine ili Sime Spasica deca... kako da odu na zapad ovde vec uveliko dolaze Pakistanci Indijci... na rad. A sto se huliganstva tice zna se da su oni bili orudje u tudjim rukama narodski receno malo prepametni ali dobro dodju jer ovaca za sisanje je sve manje.
Istoriju pisu pobednici a epski opevaju gubitnici.
m3874
16.11.2022 •
23:29
@zztop
"E vojvođani ovakvi su vas silom mobilizirali i terali u rat u hrvatsku i bosnu a i sad vam ne daju mira"...
Nisu ih mogli silom da mobilizuju, sem ako u vreme SFRJ nisu ziveli u Srbiji a imali mesto rodjenja u Hrvatskoj ili Bosni,tako da "Vojvodjani" (sta god to znacilo) nisu mogli biti mobilizovani,mogli su dobrovoljno da idu tamo,jedino su mozda na pocetku isli kao deo JNA(Jugoslovenske Narodne Armije),jer se branila Jugoslavija ciji je centar i uprava oduvek bila u Srbiji.
A u svim drugim zemljama imas nacionaliste-soviniste, cak i u Nemackoj koja je u istoriji negativan primer nacionalizma, i danas tamo postoje neo nacisti,pa se Nemci ne uzbudjuju mnogo zbog njih.
Taj Baja tim ljudima sto ga slusaju verovatno dodje kao neko olaksanje da lakse podnesu to sto ih je zadesilo 90ih. Proci ce i njegova muzika,ali ako joj budete pridavali toliko paznje,nece proci brzo.
Zoran
16.11.2022 •
23:25
Strika
Bravo za još jedan odličan tekst.(ko peva zlo ne misli)
Marko
16.11.2022 •
22:49
Bajaga mali knindža
zztop
16.11.2022 •
22:24
E vojvođani ovakvi su vas silom mobilizirali i terali u rat u hrvatsku i bosnu a i sad vam ne daju mira...
Дале
16.11.2022 •
22:13
Прво, ако је БМК највећи проблем Новог Сада, Војводине и Србије онда благо нама?!?!
Друго, господин Стрика критикује зашто има мало реакција на хулиганизам код школе "Прва војвођанска бригада", а и сам је посветио више пажње концерту БМК него дешавањима око школе.
И на крају, ко је одлучио да иде на концерт, он ће свакако да иде, шта год ми овде писали и о Баји и о његовим фановима. Мислим такође да је посвећено превише пажње том концерту, само правимо додатну рекламу
Korać Dušan
16.11.2022 •
22:10
Lalos
The lalosh Dole srbin kao i ti
Žare
16.11.2022 •
22:08
Unistitelji
Sve su unistili , od kulture do infrastrukture Novog Sada...
Slavko
16.11.2022 •
22:07
@samosvesni građanin
Nije on ološ već gospodin čovek.Sve u pesama je tačno i hirurški precizno.
Novom Sadu je Balasevic gospodin koji se nikada nije ponosio Srbijom.
A sto se tice koncerta ovo je "demokratski" grad ,ako ga ne voliš ti ga ne slušaj pusti da uživa onaj koji ga voli.
U Novom Sadu kada stavis Srpsku zastavu ti si nacionalnosta a u Americi i evropi nisi.Zato Srbi nose majice sa američkom zastavom.
Branko
16.11.2022 •
22:02
Mozda je nekada Novisad i bio grad ljubavi i tolerancije, ali danas to niko ne popularise, pocev od nasejanog autora, pa redom.
Peja
16.11.2022 •
21:50
Muzika nekog naroda dosta, ako ne i sve govori o tom narodu.
Iris
16.11.2022 •
21:47
Bravooo
Uvek se obradujem Zoranovim tekstovima!
Analiticar
16.11.2022 •
21:42
VOLIM DOĐOŠE NE VOLIM BAJU
Ko se najvise raduje "baji" I "tompsonu"?
Ko je imao najvise koristi da se ovde stalno drze tenzije?
Kome je u interesu gomila nevaznih drzavica, medjusobno zavadjenih?
Pogodite sami.
A ovi extremni Vojvodina Vojvodjanima samo prave stetu, kao da su samo oni protiv baje.
I spade kao da su protiv Baie samo extremni Vojvodjani a ne mi normalni ljudi koji ne volimo zločine.
VOLIM DOĐOŠE NE VOLIM BAJU
Zato molba dodjosima da ne idu na baju,da se ne prikazuju u ruznom svetu.
Ovdašnji
16.11.2022 •
21:39
Nije pesma problem, nije ona ubijala po Balkanu. Ona je posledica gluposti i neobrazovanja balkanskog življa. Nema ovim narodima još dugo pomoći.
A "mali Baja", samo koristi situaciju, kao i moge mu druge kolege sa svih strana, puneći džepove mrskim evrima.
Komsinica
16.11.2022 •
21:15
Sramota
Sramota je da vest o dolasku huligana u Prvu vojvodjansku brigadu nije bila glavna vest u svim medijima. O losoj organizaciji, o dovodjenju dece u opasnost...Nigde nikakvog zvanicnog saopstenja nema, niko iz skole nije smatrao za shodnim da treba da se obrati roditeljima... Deca pustena iz skole, gledaju hapsenja, istraumirana dolaze kuci... Kao da se nista nije dogodilo.
:)
16.11.2022 •
21:13
BMK će da sluša 10 -15 000 ljudi, možda i više. Od Novosađana tome je samo Djole mogao parirati . Sve ostalo što Novi Sad i Vojvodina mogu da ponude, nemoze ni veći kiosk da napuni.
The Lalosh
16.11.2022 •
21:11
@Srbin
To je možda vaš Srbin.
Naš Srbin je bio i ostao naš Đole Balašević.
Čovek, belac, slobodni strelac...
Podbara
16.11.2022 •
21:00
Partizan
Stari Novosadjani su navijali za Partizan i slusali pank, Baju, Balasevica, a od 2005/06. je krenulo neko ludilo. Pozdrav svim iskrenim i dobronamernim ljudima.
samosvesni građanin
16.11.2022 •
20:55
smt fašizmu sloboda narodu
Slavko
16.11.2022 • 19:32
Novi Sad nekada grad ljubavi i tolarancije a danas grad mržnje.
Naravno da je grad mržnje kada se dozvoljava da peva šovinističke pesme sa kojima raspiruje mržnju u ovoj multinacionalnoj zajednici.A još je tužnije što on ovde ima toliko svojih fanova koji bi takođe da polarizuju do sada mirnu i gostoljubivu Vojvodinu.
Džo
16.11.2022 •
20:53
.
Napišite pošteno, smetaju Srbi, ubijani, proterani, popaljeni...
Niko se nije bunio kad je gostovao Dino Merlin, Tereza Kesovija i slično koji su se angažovali u ratu, pevali antisrpske i ratnohuščkačke pesme.
Posmatrač
16.11.2022 •
20:52
Možda nije na EPK budžetu..
Možda čovek ima samo sponzora koji mu sve to reklamiranje omogućava, i sve to ima neki smisao i svrhu..
Videćemo, nekad.
Inače nije ovo baš njegov fazon, voli on trash tezge i lepljene plakate.
Praktično kao oldschool hardcore punk svirke jedino je muzika drugačija malo…
..punk, hmm?!
Posmatrač
16.11.2022 •
20:52
Možda nije na EPK budžetu..
Možda čovek ima samo sponzora koji mu sve to reklamiranje omogućava, i sve to ima neki smisao i svrhu..
Videćemo, nekad.
Inače nije ovo baš njegov fazon, voli on trash tezge i lepljene plakate.
Praktično kao oldschool hardcore punk svirke jedino je muzika drugačija malo…
..punk, hmm?!
Srbin 100 posto
16.11.2022 •
20:36
Ako
Ako je " baja" simbol srpstva onda smo u debelom problemu.
Covek proziva katolicke svetinje, dakle naše majke Nemanjica, carice,kraljice, srpske kraljeve pre Nemanjica, kralja Dragutina, Bunjevce, Srbe katolike, Ivana Gundulica, Rudjera Boskovica, junake uskoke Senjanina Ivu, junake protiv Turaka Sibinjanina Janka, Nikola Jurisica, sportiste majku Novaka Djokovica, Bjanku Bušu, Moniku seleš,Sinise Mihajlovica, Ivice Kralja, Vanju Udovicica...Drazena Petrovica, ...sve ,,mesovite,, brakove u Serbiji.
Zatim peva da podrzava zlocin u ratu.Zar mi Srbi junaci podrzavamo zlocin u ratu?
Njegov opus je zapravo sramota za Srbe.I onda se cudimo kad nismo dobrodosli nigde pa cak ni u Rusiji.
pera
16.11.2022 •
20:33
realno
Novi Sad je crno-beli grad , crno -beli grad !!!
Tomek,
16.11.2022 •
20:26
Pravo u centar
Hirurski precizno, u zbilji deprimirajuce. Odlican novinar i portal!
Ličanin
16.11.2022 •
20:25
Evo čitam komentare, većina komentatora ne shvata suštinu teksta, nego i dalje nastavljaju maloumno po svom.
Posmatrač
16.11.2022 •
20:14
Jedino što znam…
…jeste to koliko se kreću cene zakupa bilborda, totema, prosvetljenin bilborda i plakata na autobuskim stajalištima.
Baja da ih je sve sam zakupio kako bi se izreklamirao i da mu dođu ljudi u broju da popune salu Spensa, ne bi bilo dovoljno da sve bilborde poplaća..
Kanda se i on čovek nakačio na EPK, opens i distriktne budžete.
Eric
16.11.2022 •
20:11
Knindze
Bio sam dete posle drugog svetskog rata secam se kolinizacije i secam se Tihomir ljudi kada su dosli smerni mirni prihvaceni sa sada ovi Samo agresija iz njih ozbija otimaju ne postuju nikoga vec Sumatra just da su stanovnici Vojvodina krivi za sve tuga i jad
Ličanin
16.11.2022 •
20:09
Kao i uvek, Strika ima realne zaključke i pogled na probleme, koje fenomenalno pretvara u zanimljive tekstove. Problem ovog grada i naroda je to što bi Strika na izborima, kad bi se kandidovao, osvojio manje od 5% glasova. Ovde bolje prolaze malograđani, patriote, vojvođani-separatisti, nacionalisti, populisti svake vrste, šovinisti, nastavite niz... Poslednju rečenicu Strikinog teksta svi zapamtite, segregacija naroda će biti sve veća, a budućnost uz nju će biti još tamnija.
Ns srb
16.11.2022 •
20:08
Novi Sad krajiski je grad.
Tamo 'vamo
16.11.2022 •
20:03
Grad se urusava ,skrnave Dunav!! Nema zelenila u gradu ,udise se najprljaviji vazduh. Kriminalci zidaju zgrade,bolnice. Deciji dodatak 2900 din. Raspad saobraja itd. Glavna muka Baja Knindza??? Blago nama
гнс
16.11.2022 •
20:02
"Nije svaki uživalac opojne muzike Baje Malog Knindže huligan, ali svaki huligan jeste uživalac turbo lirike."
Ја сам хулиган, мрзим турбо фолк! Само панк, само Партизан!
Nikola NS
16.11.2022 •
19:59
Velika sala
Tužno je to što ovakvi koncerti blokiraju veliku salu Spensa bezmalo dva dana a preko 20 raznorodnih klubova sa gomilom dece koja treniraju u velikoj sali Spensa mogu na ulicu. Očigledno je ovo bitnije nego sport u NS koji je verovatno jedna od poslednjih zdravih stvari u našem gradu.
Srbin
16.11.2022 •
19:58
Bmk
A da mozda necete da peva Severina ili Dino Merlin? Mozda Tompson a ? Sram vas bilo!Neka covek peva,to je nas Srbin!!!
Svaka čast
16.11.2022 •
19:56
Majstore!
Volim Vojvodinu
16.11.2022 •
19:45
Pravo u centar
Sjajan tekst!
Novi Sade laku noc
16.11.2022 •
19:40
Davno nisam procitao bolji tekst.
Rade
16.11.2022 •
19:39
Puno nezahvalnog šljama je ovaj grad primio...
AjTi
16.11.2022 •
19:35
Duboki naklon Gosn Strika!
Slavko
16.11.2022 •
19:32
Novi Sad nekada grad ljubavi i tolarancije a danas grad mržnje.
Novosađan
16.11.2022 •
19:29
Normalno
Normalno, da ovaj Srpski Tomson nije dobro došao u Novi Sad,u Vojvodinu !!!
Goran NS
16.11.2022 •
19:24
Bravo
Za text.
Pogađa u sredinu!
Za onoga ko razume.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pitanje prioriteta: Knindže u Novom Sadu
Zoran Strika
strika@021.rs
Info
•16.11.2022.
•19:04 > 09:42
Komentari 112
sana
Cini mi se da niste iskreni da ste posetili RS,jer to sto ste napisali naprosto nije tacno.
To za salterske sluzbenike ste u pravu,ali to nije mnogo drugacije nego ovde, majstori su nekorektni i ovde,sve su to stvari koje nije pohvalno koristiti kao generalizaciju.
A da nisu vredni kao pcelice,kao sto jesu,ne bi mogli da funkcionisu ni u Sloveniji ni u Austriji ni u bilo kojoj drugoj organizovanoj drzavi o kojima vi nazalost nista ne znate, i sto je jos tragicnije ne znate ni kako da se ugledate na te uredjene drzave jer za to ipak treba imati nesto i u glavi.
Vi samo lamentirate nad tuznom sudbinom i kukate kako je za sve kriv neko drugi,potpuno nesvesni sami sebe i sopstevne odgovornosti i uloge kao pojedinca u svom selu,gradu,ulici.
Imam utisak da se odgovaram nekom detetu ili osobi koja je potpuno odsecena od realnosti.
Bojan
Bio, video i sve mi je bilo jasno.
Svi vredni kao pčelie, šalterski službenici ne samo da su podjednako lenji nego i jedu dok te uslužuju a majstori se jednostavno ne pojave kad nađu bolju tezgu za taj dan.
Reke prozirno čiste u planinskim vrletima, a ovu u ravnici koriste kao kantu za otpatke.
Kuće sve pod konac, kladionica, pečenjara, crkvoteka pa opet u krug.
Fasade obeležene istim navijačko-kriminalnim udruženjima kao i ovde, valjda kao motivacija za razbojnike koji nam se još nisu uvalili.
Sve u svemu divna "država".
sana
Jeste li sigurni da vi kao pojedinac postujete red?
Jeste bili nekad u Sloveniji,da jeste, znali bi da tamo cak i neke poznate licnosti sa srpskim poreklom u Sloveniji "srbuju", sto bi vi rekli, ali je razlika ta sto to Slovencima nije vazno za njihovo shvatanje funkcionisanje drzave,ne obracaju paznju na nebitne stvari.
Bosanci su vredan i domacinski nastrojen narod,jeste li bili nekad u RS?
Situacija je daleko od zadovaljavajuce,ali kad uporedim sa Srbijom evo sta sam primetio:
Reke su im prozirno ciste u poredjenju sa onima u Srbiji,
Kuce izgradjene i poredane pod konac
Fasade na zgradama skoro netaknute, dok u bg nisam uspeo da nadjem ijednu zgradu da nije iskrabana grafitima.
Bojan
U Sloveniji Bosanci poštuju red. Nema slavljenja ratnih zločinaca, nema noćnog šaranja fasada, nema napadanja domaćeg stanovništva kako su veće patriJote od njih. U protivnom idu otkazi, kazne, robija ili karta kući, u zavisnosti od konkretnog oblika iživljavanja. To je zato što je u pitanju organizovana i uređena država, a ne bahata džamahirija koja teroriše civilizovan narod dovoljno nesrećan da je ograđen njenim kilavim i ne baš definisanim granicama.
ws
Slovenci ne rasipaju energiju na nebitne stvari,njih ne interesuje da li pricate ijekavicu,da li slusate Baju ili Stonse.
Njih zanima iskljucivo finalni proizvod,a finalni proizvod je takav da je Slovenija sa tolikim brojem Bosanaca ekoloski najorganizovanija i najuredjenija zemlja u Evropi i u svetu.
Po ovim komentarima se vidi da ovde zivi jedan nezreo i egocentrican narod koji voli sebe da precenjuje bez pokrica.
Bole
Slažem se s tvojom procenom. Gusle nisu inherentno instrument za primitivni ološ kao što je Baijna muzika i imaju određenu istorijslu vrednost, ali jesu instrument sa najgorim zvukom na ovoj planeti.
Bix
Herc 78
Dejan sa Štranda
Милош
EXns
mille
Zeka
Moj komentar se nastavlja na to što se tiče Alija: ipak i Alije i Tompsoni imaju svoje pesme, I a ako pogledate njihove, tamo se ne bune ljudi toliko protiv kao u Srbiji, jer ih smatraju rodoljubnim i sasvim ok.
Ne znam šta je rešenje. Biće da će ovako ostati dugo vremena dok se generacije ne okrenu nekom drugom smeru; poštovanja, tolerancije, razumevanja. I to ne ovom Europskom preseravanju, što nude, obećavaju ili uslovljavaju. Ali to se ne dešava za sada. Biće pre da će nas sve neki meteor,rat ili pandemija snaći pre toga. Proći će minimum 50 godina da se se nešto promeni na bolje, ako bude išlo na bolju stranu.
Dodjos Vojvodjanin
Osim da je rjesenje da se ode odavde.
Rjesenje nije da se ode odavde, vec da uzmemo stvar u svoje ruke i otjeramo bagru.
Ova vlast i njeni podrzavaoci na celu sa Vucicem, mrzitelji svega sto nije antihrvatsko, antimadjarsko, antievropsko, ... i podrzavaoci ratnih zlocina su manjina u drustvu.Ali oni se namecu.
Oni su psihopate koji ne umiju da se suoce sa realnoscu da nista nije crno bijelo, da su i nasi cinili zlocine, da ne moze citav narod da bude taoc zlocinaca....
Oni su unazadili srpsko drustvo .
Mi mozemo privremeno d se sklonimo, ali da nastvimo da glasamo, da pravimo akciju u dijaspori i da jednog dana otjeramo ove fasistickodesnicarske psihopate, a uzgred i kukavice koje lazu mazu oci Evropi i svima i Rusiji se ulizuju a ustvari sve go kriminalac i hostapler.
Ja vjerujem da ne,ki Srbin kome je neko stradao u ratu postuje zrtvu ali ne osjeca se dobro kada se neki druga nevina zrtva stradala u ratu.
Ali ima uvih psihopata koji umjesto katarze ,pokajanja, ociscenja, sanjaju novu krv, nove grobnice,...nove jauke,koji zele da se ciklus zla produzi.
Vucic je jedan od njih.
Miroslav
Čemu
Aleksa
E dragi moji to smo mi, to je Srbija, to je ovaj tekst, to su ovi komentari. Udavicemo se u izmetu jer drugacije ne umemo.
Pozdrav svim dobrim, postenim i civilizovanim ljudima, ma odakle dolaze i ma gde se nalaze. Toliko....
Vukovar
Svako ko ide na baju trebao bi to da ima u vidu
Ako su toliko bezobzirni da im to ne smeta.
Dakle ne nad vojnicima, nego nad CIVILNIM stanovnistvom.
Smeta vam kad Tompson peva na dan Oluje, a ovo ne smeta?
Onda ste isti
Osudjeni jedni na druge
na veke vekova
da se ubijate i mrzite za tudj racun
Sta je resenje. Treca drzava.Bez cetnika i ustasa
Kss
Ralle
.Zasto ljudi,zasto,
Patriote su ljudi koji vole svoj grad i svoju drzavu,i brane je lepotom a ne ruglom koje ostavljaju iza sebe
Vladan
"Одакле предрасуде према "србендама", ако их немамо према хомосексуалцима, ванземаљцима, мигрантима, држављанима Србије који дочекају дубоку старост а не знају ријеч српског..."
Ova rečenica je savršeni odgovor na pitanje "odakle netrpeljivost".
Арсен Лупен
realno
VUK
Retardiran region
Takvi oblikuju mlade umove širom Balkana i cementiraju retardiranost na našim prostorima.
Baja mali retard isto kao i komšije što imaju.
sa
Њ
Препознаје се и добар одабир теме - искомбиновати нешто о чему људи имају подјељено мишљење а што има већи публицитет (БМК) да би се у први план истакли прави проблеми - проблеми хулигана, вршњачког насиља,безакоња ...
Е сад иде онај дио са АЛИ...
...
Ја готивим БМК... Не слушам га често али се не мрштим кад га чујем... Има ту доста неких пјесама које нису ни "Алија ни муџахедини"... Има ту понешто и "стихоклепачког" талента - али слажем се да је далеко од ауто-тјун сензација данашњице (који искључиво промовишу љубав/ здрав живот и нормалне вриједности).
Оно што помало не разумијем је - одакле такав отворени "хејт" и неразумевање... Одакле предрасуде према "србендама", ако их немамо према хомосексуалцима, ванземаљцима, мигрантима, држављанима Србије који дочекају дубоку старост а не знају ријеч српског... Не уклапа ми се то у оно "новосадски начин"... Некако није "кул"...
А онда кад мало боље размислим - разумим ја људе који га не воле јер најчешће стављају једнакост између њега и њега и "дођоша"- тамо неких који дођоше и "упрзнише овако диван град" (руку на срце има и таквих)... Јер сад ти који дођоше, населише плодну земљу, заузеше мјеста на буџету, а понајгоре од свега - отворено "србују" тамо гдје не би смјели - у Србији!
Не ваља то...
qsd
Dobrice ne stoji ti bas taj nadimak ili ime,ne podudara se sa komentarima koji ukazuju na totalno odsustvo empatije.
Nisu svi ljudi koji su dosli 90ih cvecke karakterno,niko ne govori o tome,ali su svi kolektivno zrtve,zrtve nesposobnog i zlog rezima Milosevica,i zlog ali lukavog rezima Tudjmana.
Neverovatno da su pripadnici jedne nacionalne manjine u Vojvodini,da ih ne imenujem sad, i posle WW2 i posle 90ih imali vise empatije prema izbeglim Srbima, od njihovog sopstvenog naroda. Cast izuzecima.
VUK
Dobrica
"Za lalu, nisu pobegli nego su proterani"
A J D E
ero
Branka
Miroljub
Vojvodjanin od 1946
Gojko
.
Relja
Pesma Dine Merlina, koji je punio tri Arene ide "ne bi sjala ovako jako, ova moja lijepa avlija, ja bi svjetlo, znao mrakom, da te nije Alija".
Te pesme se i on stidi, stidi se i njenog značenja, pa je zadnjih nekoliko godina promjenio priču i pojašnjava kako je imao komšiju Aliju, koji mu je sređivao dvorište...
Tada se niste setili da pišete...
U Novom Sadu živi veliki broj ljudi koji su pobegli od rada... Da... Ali živi još veći broj ljudi koji su OTERANI... Ili i vi verujete u priču kako je Oluja bila tek povetarac?
Kažete, ovaj grad je grad tolerancije... Koga vi tolerišete ovde... Jedino što vidim su uvrede za ono što se vama ne sviđa na muzičkom planu...
Jedino što vidim je nazivanje navijača maloumnicima i huliganima...
Šta znam, na Telepu sam ceo život, neki od grafita su "Ubi Cigana", "Zvezda ku*va", "ovo je naš kraj FKV", to je predpostavljam za vas ulična umetnost onda!
Ne predstavljate vi nikakvu toleranciju, već krajnu netolerantnost prema svima koji ne gaje vašu viziju tolerantnosti!
Misko
Pohvala redakciji i predlog da se dugmići like dislike skroz ukinu. Na taj način smanjujemo vidljivost Vučićevih botovskih falangi i teramo ih na literarne radove. Em korisno i za njih i za nas, em ne goji :-)
Neko iz mase
Patriota
p.s.
Gde su like/dislike dugmici?
Milan
Al problem je cim se pomene nesto Srpsko, odma su tu devedesete, klanje, progon, ubijanje….
A za oni koji nisu upuceni, Baja peva godinama po Novom Sadu, i Spens moze da bude samo jedna od kruna karijere!
Lala
16.11.2022 • 20:11
A znate po čemu se razlikuju oni koji du došli kao kolonisti 46. od ovih iz devedesetih?
Oni prvi su došli kao POBEDNICI tj nisu pobegli iz Like, Korduna, Banije, Krajine, Dalmacije, itd.
Ovi iz devedesetih su POBEGLI, dakle potpuni gubitnici u svakom pogledu. Sa traumama i kompleksima koji su teško izlečivi.
Lala®
Menez Budža
k
Mašo ja koliko znam ijekavica je takodje srpski jezik i istocnohercegovacki dijalekat je uzet za standardni u srpskom jeziku jer je na njemu napisano najvise knjizevnih dela,isti princip je koristen i u drugim zemljama gde u jednom jeziku postoji vise dijalekata,u Italiji npr.
Ne razumem zasto drzava SRbija,sad vec ne govorim o obicnim gradjanima,toliko bojkotuje ijekavicu,kad je i Vuk pisao na njoj, a i preci velikog broja drzavljana Srbije.
Nema u ijekavici gramatickih nepravilnosti,naprotiv, za najbolji akcenat u Srbiji vaze gradovi koji su na zapadu,Valjevo npr.
Razmislite malo kako su u vreme SFRJ ponizavali Albance i Slovence jer ne govore juznoislovenski jezik,tako danas u Srbiji ponizavate Zapadne Srbe zbog ijekavice.
Ijekavica ne sme da izumre,ako razumete. Ja ne razumem zasto ona etnickim Srbima iz Srbije toliko smeta,kad je to njihov jezik?
Lamavrdalama
Tja
Ne bi ja rekao da im išta olakšava, nego im aktivira post traumatski stres, vrati ih u 90te. Samo je ovde (auto)destrukcija normalan ventil. Ovde se sa setom i nostalgijom priča o mukama, uživaju da pate, stalno neka krv znoj i suze, drama bez kraja, sramota ih sebe pa lomi sve. Trebalo bi da se malo otrgnu tim otomanskim običajima dizanja ruku i padanja u sevdah čim zurla zasvira kroz tape delay.
Tja
Kako vas ne mrzi da se toliko pravite mentaći? Pretpostavljam da je "ćuti ćuti ujko ubiću te ja" u duetu sa sadašnjim konjušarem ustvari neka rodoljubiva pesma puna ljubavi i čestitosti. Da vas ne pitam kako vas nije sramota džabe, pitam samo kako vas ne mrzi da se pravite glupavi? Uživate u tome ili?
Krajisnik
Milan
Bravo !
Novo Sad vodi brigu o moralnoj cistoci svoga grada.
Bravo !
A stoChe mo sa Spensom?
Imal u Toj organizaciji vise morala ?
A o mrtvom sve najbolje.
VUK
Милош НС
Dejan
Misli ćaća čitam knjige a ja pravac u Verige.
Ne sanjam ja tebe slucajno,
da mi dusom prodjes kao dim!
Ptico moja, bijeli labude
nikad necu da te prebolim.
Maša NS
, prozivajte nekog od koga to zavisi i ko može to da reši.
W33
Zoki
ЛЕЛА
Zabranjeno plakanje
Tja
Ovakve retardirane gluposti možeš samo da čuješ od nekog mentalnog polutana koji ne može da skapira da se normalni ljudi ne vesele uz takve retarde, ne misle da su smešni niti zanimljivi. To možda neki klinci ili ljudi predškolskog mentalnog doba mogu da shvate kao smešno, kao neki bunt. Baja ili Tompson su sa iste strane tasa, ne znam šta merite? Koliko ima budala?
Frau Baba
Riki
Hvala!
Hvala sto cete objav
Tarzan
Бора
Изногуд
Не заборави да је у то време Месић био предсједник предсједништва, а Анте Марковић савезни премијер. Значи, по командном систему, били на самом врху пирамиде.
Pez
Дада
pera
Daisy
analitičar
2. nosila ti drina 300 mudžahedina... se odnosi na diviziju El mudžahedin strabih fanatika koji su odsecali hrišćanske glave i sa istim se slikali.
Moglo bi se i više al pametnom je i ovo dosta!
andrija
Istoriju pisu pobednici a epski opevaju gubitnici.
m3874
"E vojvođani ovakvi su vas silom mobilizirali i terali u rat u hrvatsku i bosnu a i sad vam ne daju mira"...
Nisu ih mogli silom da mobilizuju, sem ako u vreme SFRJ nisu ziveli u Srbiji a imali mesto rodjenja u Hrvatskoj ili Bosni,tako da "Vojvodjani" (sta god to znacilo) nisu mogli biti mobilizovani,mogli su dobrovoljno da idu tamo,jedino su mozda na pocetku isli kao deo JNA(Jugoslovenske Narodne Armije),jer se branila Jugoslavija ciji je centar i uprava oduvek bila u Srbiji.
A u svim drugim zemljama imas nacionaliste-soviniste, cak i u Nemackoj koja je u istoriji negativan primer nacionalizma, i danas tamo postoje neo nacisti,pa se Nemci ne uzbudjuju mnogo zbog njih.
Taj Baja tim ljudima sto ga slusaju verovatno dodje kao neko olaksanje da lakse podnesu to sto ih je zadesilo 90ih. Proci ce i njegova muzika,ali ako joj budete pridavali toliko paznje,nece proci brzo.
Zoran
Marko
zztop
Дале
Друго, господин Стрика критикује зашто има мало реакција на хулиганизам код школе "Прва војвођанска бригада", а и сам је посветио више пажње концерту БМК него дешавањима око школе.
И на крају, ко је одлучио да иде на концерт, он ће свакако да иде, шта год ми овде писали и о Баји и о његовим фановима. Мислим такође да је посвећено превише пажње том концерту, само правимо додатну рекламу
Korać Dušan
Žare
Slavko
Nije on ološ već gospodin čovek.Sve u pesama je tačno i hirurški precizno.
Novom Sadu je Balasevic gospodin koji se nikada nije ponosio Srbijom.
A sto se tice koncerta ovo je "demokratski" grad ,ako ga ne voliš ti ga ne slušaj pusti da uživa onaj koji ga voli.
U Novom Sadu kada stavis Srpsku zastavu ti si nacionalnosta a u Americi i evropi nisi.Zato Srbi nose majice sa američkom zastavom.
Branko
Peja
Iris
Uvek se obradujem Zoranovim tekstovima!
Analiticar
Ko je imao najvise koristi da se ovde stalno drze tenzije?
Kome je u interesu gomila nevaznih drzavica, medjusobno zavadjenih?
Pogodite sami.
A ovi extremni Vojvodina Vojvodjanima samo prave stetu, kao da su samo oni protiv baje.
I spade kao da su protiv Baie samo extremni Vojvodjani a ne mi normalni ljudi koji ne volimo zločine.
VOLIM DOĐOŠE NE VOLIM BAJU
Zato molba dodjosima da ne idu na baju,da se ne prikazuju u ruznom svetu.
Ovdašnji
A "mali Baja", samo koristi situaciju, kao i moge mu druge kolege sa svih strana, puneći džepove mrskim evrima.
Komsinica
:)
The Lalosh
Naš Srbin je bio i ostao naš Đole Balašević.
Čovek, belac, slobodni strelac...
Podbara
samosvesni građanin
16.11.2022 • 19:32
Novi Sad nekada grad ljubavi i tolarancije a danas grad mržnje.
Naravno da je grad mržnje kada se dozvoljava da peva šovinističke pesme sa kojima raspiruje mržnju u ovoj multinacionalnoj zajednici.A još je tužnije što on ovde ima toliko svojih fanova koji bi takođe da polarizuju do sada mirnu i gostoljubivu Vojvodinu.
Džo
Niko se nije bunio kad je gostovao Dino Merlin, Tereza Kesovija i slično koji su se angažovali u ratu, pevali antisrpske i ratnohuščkačke pesme.
Posmatrač
Videćemo, nekad.
Inače nije ovo baš njegov fazon, voli on trash tezge i lepljene plakate.
Praktično kao oldschool hardcore punk svirke jedino je muzika drugačija malo…
..punk, hmm?!
Posmatrač
Videćemo, nekad.
Inače nije ovo baš njegov fazon, voli on trash tezge i lepljene plakate.
Praktično kao oldschool hardcore punk svirke jedino je muzika drugačija malo…
..punk, hmm?!
Srbin 100 posto
Covek proziva katolicke svetinje, dakle naše majke Nemanjica, carice,kraljice, srpske kraljeve pre Nemanjica, kralja Dragutina, Bunjevce, Srbe katolike, Ivana Gundulica, Rudjera Boskovica, junake uskoke Senjanina Ivu, junake protiv Turaka Sibinjanina Janka, Nikola Jurisica, sportiste majku Novaka Djokovica, Bjanku Bušu, Moniku seleš,Sinise Mihajlovica, Ivice Kralja, Vanju Udovicica...Drazena Petrovica, ...sve ,,mesovite,, brakove u Serbiji.
Zatim peva da podrzava zlocin u ratu.Zar mi Srbi junaci podrzavamo zlocin u ratu?
Njegov opus je zapravo sramota za Srbe.I onda se cudimo kad nismo dobrodosli nigde pa cak ni u Rusiji.
pera
Tomek,
Ličanin
Posmatrač
Baja da ih je sve sam zakupio kako bi se izreklamirao i da mu dođu ljudi u broju da popune salu Spensa, ne bi bilo dovoljno da sve bilborde poplaća..
Kanda se i on čovek nakačio na EPK, opens i distriktne budžete.
Eric
Ličanin
Ns srb
Tamo 'vamo
гнс
Ја сам хулиган, мрзим турбо фолк! Само панк, само Партизан!
Nikola NS
Srbin
Svaka čast
Volim Vojvodinu
Novi Sade laku noc
Rade
AjTi
Slavko
Novosađan
Goran NS
Pogađa u sredinu!
Za onoga ko razume.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H