Ako smo zemlja kandidat i poštujemo direktive, zašto imamo nulti servis i tehnički za nova vozila? Zašto smo i dalje đubrište euro 3 leševa? Zašto Zašto Žašto...
Kamo sreće da svaki automobil zamenimo trotinetom. Jasno da se ta dva ne mogu u potpunosti porediti i da trotinet ne rešava sve situacije u kojima se koristi auto. Ali gledam saobraćaj, guzve, u vecini automobila jedna osoba - tona gvožđurije sa parnom mašinom pod haubom za 70kg korisnog tereta.. suludo! Zagađenje, zastoji, gubljenje vremena, frustracija.. kao civilizacija opasno smo omanuli, mada je verovatno ovo prelazni period koji će iz buduće perspektive izgledati apsurdno i smešno kao nama sada automobili iz dvadesetih godina proslog veka.
Što se trotineta tiče treba obavezati da budu adekvatno vidljivi da li prsluci ili dodatno osvetljenje.. ali i okruženje se mora naviknuti na njih, proslo vreme kada se moglo šetati biciklističkom kao koza. Neki nikako da nauče.
"... mi kao kandidat za članstvo u EU ..."
aaaaaahahahahhahahahaaahahahha resavamo trotinete. Ovo cemo kad se uclanimo
"porodicne" setnje, dogodine u prizrenu, z, popovi, litije, mrzitelji svih ostalih vera i nacija osim rusa i grka, homofobi, nepostojanje institucija, kosovo je srbija
Ajde prvo regulisite eletricne bicikle i babe i dede koji ih voze kao muve bez glave ne gledajuci na table i ostale ucesnike saobracaja, a pritom voze brze od trotineta (vecina trotineta moze da ide max 20km/h, a e-bicikli lagano idu preko 30km/h). Prelaze glavni puta bez da uspore i pogledaju da li ima vozila koji dolaze i imaju prednost. Posle mozete i trotinete.
Bicikli se krecu u proseku brze te ne vidim razlog za brigu osim neka komsiji crkne krava.. ne zagadjuju okolinu ne prave guzve...a ako brinete o bezbednosti onda recimo napravite staze biciklisticke i okrptite puteve ..dosta kontra logike i kaznjavanja vlast treba da je u sluzbi gradjana
I kada neko od 12 godina ubije nekog trotinetom, ko će onda ići u zatvor, ko će platiti popravak automobila u koji udari trotinet, ko će platiti naknadu za pretrpljen duševni bol, invaliditet ili smrt?
treba da nose pešaci pored kojih jurcaju biciklisti i trotineti?Postoje uski trotoari, podeljeni linijom koja odvaja deo za pesake i bicikliste. Veoma rizično za sve.
Наравно да је возило. И бицикл је возило. Разлика је што је ово моторно возило и ја га не бих баш дозвољавао деци јер постоје тротинети који иду много брже од 25кмч. Увести у закон да морају да имају светла и звонце као и бициклисти.
Skoro niko živi ne vozi bicikl po gradskim stazama brže od 25 km/h, ne zato što su svi divni i disciplinovani nego što je to suludo sa svakog stanovišta bezbednosti, udobnosti i kondicije. Ako ti imaš trotinet koji ide 60 km/h, znači da si svesno kupio vozilo sa skinutim fabričkim ograničenjem brzine sa namerom da divljaš brže nego što se sme. A tvoja tvrdnja da ga voziš gradskim ulicama 40 km/h znači još par stvari: prvo niko normalan ne vozi trotinet tom brzinom, a drugo da ćeš završiti svoju nesrećnu vozačku karijeru prvi put kad sa onim maleckim točkovima budeš morao da pri toj brzini naglo zakočiš.
Član 89 ZOBS kaže biciklista sme da se kreće stazom brzinom do 35km/h.
A ovi naši nisu ni pročitali ZOBS, nego uzeli Google translate, zakon EU preveli i lepo samo ubace bez ikakvog sinhronizovana sa dosadašnjim zakonima . Zašto bi se zakon usaglasio sa nečim postojećim?! Neeeee trotinet je zlo a bicikl je ok da ide 35km\h. Da se nadovežem na iste sa baterijama koje to neće obuhvatiti?! Možda ja grešim, ali dosadašnje iskustvo me ovako naučilo.
Na žalost,kod nas je vozač automobila uvek i za sve kriv.E sad sto baba koja jedva ide prelazi ukoso bulevar sa šest traka i ne gleda ništa,sto biciklisti voze po pesackoj zoni i po trotoarima,sto trudnica i dete od osam godina voze trotinet gde i kako hoće,sto pešaci telefoniraju,zevaju okolo,izlecu iza autobusa,trče na suprotnu stranu van pešačkog jer vijaju autobus to nikom ništa.Uvek je neko jadno dete,neka jadna baba,neka jadna trudnica…a zli vozač pa još ako nesretnik vozi neki bolji auto kukala mu majka…Ne kažem,ima raznih vozača i nikad više pijanih i drogiranih ali i ovi nisu bas u vinklu i misle da im je sve dozvoljeno bas iz razloga sto ih niko ne kažnjava.Sve u svemu opšta saobracajna i svaka moguca nekultura!
Kako cemo regulisati kad doticni sa svojim ljubimcem(trotinetim)useta u objekat kao apoteka,prodavnica,pekara itd.Ako oni mogu zasto bi bili diskriminisani ovi sa bajsovima?
Ja mislim da će na kraju ova za nas građane brižna vlast da pronađe kompromisno rešenje,tako što će narediti svim vlasnicima trotineta atest na mašinskom fakultetu koji će koštati 100-200 evra i onda će moći da se vozi,ili što bi rekli plati pa klati.
Ne razumem, voziti trotinet po kolovozu maksimalo 25km/h?? Zasto? Samo da bi nervirao ove u kolima? Pa i bicikli se voze brže od 25 km/h.
za 12 godina se ne slažem. Treba zabraniti elektro pogon ili bilo kakav drugi maloletnim licima.
Moj trotinet ide 60km/h, vozim ga uglavnom 30-40km/h u skladu sa gradskim ogranicenjima i ne vidim razlog zasto bi po ulicama isao 25. to je opasno pre svega po mene zato sto se prisustvo takvog vozila na ulici ne postuje.
i kao sto covek napisa gore, nije tacno, mogu da vozim trotinet brzinom pesaka u guzvi da me ni ne primete, dakle oko 2 km/h. isto tako sam i dete naucio i u stanju je da vozi bicikl trotoarom sa pesacima istom brzinom.
sve je do kulture i postovanja drugih a ne u ogranicenjima. i danas ima budala koje osecaju potrebu da se trkaju kolima sa trotinetom. el trotinet je prevozno sredstvo i u skladu sa evropskim standardima treba da dobije prioritet u odnosu na automobile. naravno na gradskim ulicama, ne na bulevarima.
da nije dobro da ga voze bez polozenog psp. deca ih jako opasno voze, svako ko vozi automobil a imao je situaciju da mu izlecu zna o cemu pricam. sto se tice prsluka, koliko god izgledalo ovako ili onako,zaista znaci kad ih uocite na vreme, zato podrzavam. u pesackim zonama je besmisleno voziti trotinet istom brzinom kojom se krecu pesaci, idite peske.
Pola ovih predloga neće moći da se primeni niti da se proverava. Treba bitno pooštotriti pravila za trotinete jer se svakako većina neće poštovati. Pa bar ne dozvolite deci da ih voze, potpuno zabraniti kretanje po pešačkim stazama, a po saobraćajnicama po jasno definisanim pravilima da ne može vozač da bude kriv zbog budale na trotinetu. Odnosno treba na sve moguće načine obeshrabriti voženje trotineta.
Каже, чекало се са увођењем реда у саобраћај у Србији зато што некаква европска унија не може између себе да се усагласи?! Јесам ли то добро прочитао, да наш режим не уме да се брине о својим грађанима без да пита некакве безвезне европљане? Ми да гинемо док се они не усагласе, па онда ми од њих да препишемо законе, Боже ме сачувај и саклони! Какве уопште везе има Србија са том европском унијом?!
"Naš predlog je da pravila koja važe za bicikliste u saobraćaju, važe i za trotinete. To znači da bi mogla da ih voze deca od 12 godina"
Stvarno niste normalni. deca od 12 godina, pa vi bi stvarno da rasteretite skole izgleda.
U nekim zemljama se definise kao moped od 49cc, znaci od 14 godina uz polozen vozacki ispit.
U Autriji npr. koriste pravila ista kao i za bicikliste, ali samo punoletni.
"Policija razmišlja o tome od 2019." Razmišlja 3 godine? Mislim, znam da policajci nisu skloni razmišljanju, naprotiv, ali kontemplirati 3 godine o nečemu što se dešava svaki dan, uz sva iskustva svih ostalih država, to je van pameti. Ažurni su samo kada treba mlatiti građane, asistirati pri izbacivanju starica iz stanova, iznajmljivati stanove koje dobijaju za 500€ po kvadratu. Za to im ne treba razmišljanje, to smisle u momemtu.
Nije moguce da se taj trotinet vozi 3-5km/h.
Licno probao i bez 10km/h gotovo je nemoguce odrzati se na njemu.
Budalastinu oko prsluka ne vredi komentarisati. Sta nekome znaci sto on nosi zeleni prsluk kad ga pokosi od pozadi.
Upotrebu u pesackim zonama treba svaki grad da ima mogucnost da dozvoli ili zabrani. Negde je to moguce - i tu treba dozvoliti ali negde i nije. Npr. u NS-u u Zmaj Jovinoj je nemoguce to voziti posto su baste 85% ulice, ostalih 25% se pesaci jedva provlace i sudaraju i samo fale jos el. trotineti.
Mozda je u Subotici ili Somboru moguce voziti u centru pa sto tamo braniti. Dakle treba ostaviti gradovima da sami to urede.
Jel radarom merite brzinu kretanja trotineta?Ko ce da plati stetu ako mi neki baja sa 25km/h otkine retrovizor ili osteti vozilo?Ako je ucesnik u saobracaju onda mora da ima kacigu,prsluk,svetlo napred nazad...ovako ce sve biti na slobodnoj proceni saobracajaca a svi znamo sta to znaci
Zabraniti zakonom deci da voze ovo vecom brzinom od 5km na sat roditelje koji zajedno sa detetom stanu na trotinet da se voze kazna od 1000 e kao i za upotrebu mobilnog u voznji.
U prevodu nista nije regulisano. Sve isto kao i do sada. Moci ce da vozi ko hoce. Kuda god moze. A za to malo propisa koji su u formi predloga uopste nema nacina da ih kontrolisete.
vozio sam kao turista te trotinete od temisvara preko berlina do pariza, nigde ne postoji obaveza nosenja svetloodbojnog prsluka ;)
zamislite, krenete negde u turisticki obilazak i sa sobom nosite svetleci prsluk @@@@@
kod nas se uvek o stvarima pitaju oni koji ne koriste te stvari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poznato kako će zakonski biti regulisani e-trotineti: Ko, kuda i kojom brzinom će smeti da ga vozi
Autor: Novosti
Info
•21.11.2022.
•13:27
Komentari 40
steva
Milenko
Bljak država
Vlada
mrva
Što se trotineta tiče treba obavezati da budu adekvatno vidljivi da li prsluci ili dodatno osvetljenje.. ali i okruženje se mora naviknuti na njih, proslo vreme kada se moglo šetati biciklističkom kao koza. Neki nikako da nauče.
Sedam
pera
aaaaaahahahahhahahahaaahahahha resavamo trotinete. Ovo cemo kad se uclanimo
"porodicne" setnje, dogodine u prizrenu, z, popovi, litije, mrzitelji svih ostalih vera i nacija osim rusa i grka, homofobi, nepostojanje institucija, kosovo je srbija
Bubica
@sonja
Aj realno
Budale
Tanja
andrija
Sonja
Trt
A u stvari u Zmaj Jovinoj treba da je nemoguće da bašte budu 85% ulice ako njome treba, prolaze i prolaziće biciklisti i trotineti.
Комша
Vlada
Skoro niko živi ne vozi bicikl po gradskim stazama brže od 25 km/h, ne zato što su svi divni i disciplinovani nego što je to suludo sa svakog stanovišta bezbednosti, udobnosti i kondicije. Ako ti imaš trotinet koji ide 60 km/h, znači da si svesno kupio vozilo sa skinutim fabričkim ograničenjem brzine sa namerom da divljaš brže nego što se sme. A tvoja tvrdnja da ga voziš gradskim ulicama 40 km/h znači još par stvari: prvo niko normalan ne vozi trotinet tom brzinom, a drugo da ćeš završiti svoju nesrećnu vozačku karijeru prvi put kad sa onim maleckim točkovima budeš morao da pri toj brzini naglo zakočiš.
V5
Pešak
Vixxer
Spasoje87
A ovi naši nisu ni pročitali ZOBS, nego uzeli Google translate, zakon EU preveli i lepo samo ubace bez ikakvog sinhronizovana sa dosadašnjim zakonima . Zašto bi se zakon usaglasio sa nečim postojećim?! Neeeee trotinet je zlo a bicikl je ok da ide 35km\h. Da se nadovežem na iste sa baterijama koje to neće obuhvatiti?! Možda ja grešim, ali dosadašnje iskustvo me ovako naučilo.
Maja
Sofka
Hm
Steva
Smrdijestina
bonjour
za 12 godina se ne slažem. Treba zabraniti elektro pogon ili bilo kakav drugi maloletnim licima.
Moj trotinet ide 60km/h, vozim ga uglavnom 30-40km/h u skladu sa gradskim ogranicenjima i ne vidim razlog zasto bi po ulicama isao 25. to je opasno pre svega po mene zato sto se prisustvo takvog vozila na ulici ne postuje.
i kao sto covek napisa gore, nije tacno, mogu da vozim trotinet brzinom pesaka u guzvi da me ni ne primete, dakle oko 2 km/h. isto tako sam i dete naucio i u stanju je da vozi bicikl trotoarom sa pesacima istom brzinom.
sve je do kulture i postovanja drugih a ne u ogranicenjima. i danas ima budala koje osecaju potrebu da se trkaju kolima sa trotinetom. el trotinet je prevozno sredstvo i u skladu sa evropskim standardima treba da dobije prioritet u odnosu na automobile. naravno na gradskim ulicama, ne na bulevarima.
Kamiondžija
mislim
V
/
zovite vulina da vam iskroji kakav bi voleli
Чика Стева
BoeserWolf
Stvarno niste normalni. deca od 12 godina, pa vi bi stvarno da rasteretite skole izgleda.
U nekim zemljama se definise kao moped od 49cc, znaci od 14 godina uz polozen vozacki ispit.
U Autriji npr. koriste pravila ista kao i za bicikliste, ali samo punoletni.
U Srbiji bi da naprave kamikaze od 12ogodisnjaka
Dodo
knedla
Licno probao i bez 10km/h gotovo je nemoguce odrzati se na njemu.
Budalastinu oko prsluka ne vredi komentarisati. Sta nekome znaci sto on nosi zeleni prsluk kad ga pokosi od pozadi.
Upotrebu u pesackim zonama treba svaki grad da ima mogucnost da dozvoli ili zabrani. Negde je to moguce - i tu treba dozvoliti ali negde i nije. Npr. u NS-u u Zmaj Jovinoj je nemoguce to voziti posto su baste 85% ulice, ostalih 25% se pesaci jedva provlace i sudaraju i samo fale jos el. trotineti.
Mozda je u Subotici ili Somboru moguce voziti u centru pa sto tamo braniti. Dakle treba ostaviti gradovima da sami to urede.
Mr.M
Trotinete
Rade
Nista
Vozac
zamislite, krenete negde u turisticki obilazak i sa sobom nosite svetleci prsluk @@@@@
kod nas se uvek o stvarima pitaju oni koji ne koriste te stvari
Куп је битан
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H