Da li postoje istrazivanja u kojima je dokazana efikasnost smanjenja maksimalne dozvoljene brzine u naseljenim mestima sa 60 na 50 km/h?
Jedini argument za spustanje brzine je bio to da je kraci kocioni put, sto ih ne moze spreciti da spuste brzinu i na 10km/h... Naravno niko se nije setio da kaze da ispravne kocnice skracuju kocioni put, niti je iko ikada pao na tehnickom zbog loseg kocionog sistema, posto se ni ne ispituje. Jedino sto se ispituje je asimetrija, ali ukoliko su podjednako lose kocnice prolazite tehnicki.
Voze ih ko babe, drugom brzinom, dostavljaci biciklima su brži. Vuku se, umesto da ih uce veštinama brzog upadanja u trake, brzog prestrojavanja, vožnje kroz uske ulice, npr. Podbara i Stari grad. Bitno je snalaženje u saobraćaju!
Večito se čudimo nad posledicama a ne vidimo prave uzroke. Mi smo raspalo društvo pogrešnog sistema vrednosti, pogrešnog vaspitanja i gotovo sve što se ovde radi i sprovodi je stihijski, na korist pojedinaca a ne građana. Tako se grade putevi, tako se ugrađuje infrastruktura tako se donose i sprovode propisi, tako se školuju deca. Šta dalje nije jasno!? Egzodus ljudi u strane države, bela kuga!?
Ne može auto škola da ih vaspita i oduči od bahatosti! Prelazim večeras raskrsnicu Balzakovu N. Fronta, meni zeleno, čovek stoji na njemu uslovnom i čeka da ja prođem. Psihopata u srednjim godina iz srednje trake gde je crveno, skreće ispred ovog u traci za desno skretanje i pravo na mene! On mora sad da prođe sa besnim kolima, kršeći sve moguće propise! Koja škola to može da dovede u red!? Ovde je na delu bahatost neverovatnih razmera.
Potpuno je pogrešna metodologija obuke a mnogi instruktori ni sami nisu besprekorni vozači. Kada se tome dodaju niska tehnička i saobraćajna kultura, kućno nevaspitanje i korupcija u policiji i sudstvu pa još činjenica da smo postali mobilni evropski auto - otpad... Dobro je da se ne gine i mnogo više.
Možda, kada bi u ovom gradu vlast razmišljala da ne može da zatvori toliko vitalnih saobraćajnica u isto vreme i kada bi na vitalnim raskrsnicama radili semafori celu noć, možda bi to malo pomoglo, možda!
Драстично појефтинити цене казни и драстично интензивирати - увести новчано кажњавање на лицу места за прекршаје у саобраћају. Посебно у градовима - градском саобраћају. Један посебан ТВ канал да буде резервисан за снимке бахатих починилаца прекршаја и насилнике у саобраћају.
Ocenjivanje auto škola je trebalo odavno uvesti.MUP treba na svom sajtu da poređa auto škole po procentima prolaznosti i da ih svakodnevno ažurira tako da budući polaznici mogu proceniti koja škola je najbolja(ne samo po ceni).Takođe je jako bitno da se rigoroznije posmatra psihološki profil kandidata.
Instruktori, fakat, nistu specijalisti psiholozi, ali jesu plaćeni da nauče decu kako da voze bezbedno. Ali, pošto im je jedini interes zarada, oni se ograničavaju na to da decu nauče samo kako da polože praktični deo vozačkog ispita. i samim tim su jedan od vodećih uzroka teme ovog članka. I sam imam takvo iskustvo sa jednom od najpoznatijih auto-škola u gradu. Naime, od 15 tada obaveznih i plaćenih časova obuke za A kategoriju ja sam imao samo jedan, a nakon polaganja praktičnog dela vlasnik iste mi je opušteno rekao da ni ja ni drugi kandidat ne bismo prošli da on nije tražio da nas puste. Dakle, takvim auto-školama treba oduzimati licence.
Represije i crnih lista, nego policija da kažnjava redovno, a ne kao sad, sudovi da sude sa što više maksimalnih kazni i sve će da bude dobro. Ima omladine koja je i odgovorna i ne treba nju kažnjavati zbog kukolja. Ja nikad nisam vozio kao manijak, imam 35 godina, a položio sam sa 17. Ima dosta takvih ljudi (nisu deca čim smeju da glasaju i voze) i ne treba njih kažnjavati.
novcana kazna bogatijima nista ne znaci, oduzimanje dozvole takodje. Oni mogu opet sesti za volan. Jedino drustveno koristan rad i zatvorske kazne vrede kod ponavljanih prekrsaja.
90% auto skola ne valja.Svako moze da bude instruktor i da uci druge to bas i nije dobro.Dalje, odrediti termine u toku dana i uvece kada auto skole mogu da voze.Vitlaju se po ceo dan po ionako haoticnom saobracaju u gradu i stvaraju dodatni kolaps.Sve je jako lose i neorganizovano.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozači-početnici najviše stradaju u saobraćaju: U planu spisak dobrih i loših auto-škola
Autor: Blic
Info
•24.11.2022.
•14:30 > 14:30
Komentari 21
Ш
w/e
Jedini argument za spustanje brzine je bio to da je kraci kocioni put, sto ih ne moze spreciti da spuste brzinu i na 10km/h... Naravno niko se nije setio da kaze da ispravne kocnice skracuju kocioni put, niti je iko ikada pao na tehnickom zbog loseg kocionog sistema, posto se ni ne ispituje. Jedino sto se ispituje je asimetrija, ali ukoliko su podjednako lose kocnice prolazite tehnicki.
Ha
mrva
Nana
boger
Gnjurac
M
Није важно
/
A
Neko
Građanin Toša
Rade
Pooštriti mere maksimalno! Trajno oduzimanje dozvole, vozila i robija!
Uroš
Logičar amater
Ko je Ko
vozac
Vozac
/
evo, asfaltiran je futoski put i vec ga futosko drustvo uvece koristi kao avio pistu.
Обсервер
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H