A ja bih vama predložio da potražite pomoć, ali ovaj put pravog psihijatra kakvim ste se ranije lažno predstavljali na isti način kao što sada glumite oftalmologa.
Zastava je onomad ppklonila amtobile ministrima iz DOS a.Ppstoji snimak kad Đelič dobija vozilk negde ppčetkom 2000g.Dotle Rimac u Hrvatskoj svojim nkvcem grafi svoju ogromnu fabriku automobila.Kupuju me auto kompanije. Kompanija traži ppd izvođače pp regionu.Čak je vlasnik rekao da fabrika ostaje zappslenima ppsle njega.
Od kako su ljudi poceli da love i da se bave poljoprivredom nastale su "politicke" partije. Vec skoro 200 g. to je vezano za industriju. Mi svoje industrije nemamo. Zivimo od medjunarodnih kredita, gastarbajtera, jeftine radne snage kao i od neorganizovane poljoprivrede...Znaci da su sve nase partije na nekoj medjunarodnoj berzi niko i nista. Ali eto vecina stanovnistva ih voli, na naslovnim stranama medija, najbogatiji i privilegovanovani. Retke talentovane strucnjace narocito od 80-ih oterali su ih clanovi partije.
Prvo, budimo realni. Zastava je propala odavno i nije bilo spasa. Ne zanosite se nekim domacim modelom i slicne budalastine, Zastava i u Jugoslaviji, sa trzistem od 20 miliona, ogromnim carinama za uvoz automobila (ko se seca 80-tih zna o cemu pricam), plus nesvrstani, nije bila isplativa i stalno u gubicima. Ideja da se kod nas pravi "nas" auto je... besmislena.
Ideja sa Fiatom je bila barem na papiru potpuno OK. I Slovacka i Madjarska i Rumunija, svi su radili sto i mi, ogromne subvencije da se dovuku veliki igraci, sa ocekivanjima da se to sve vrati kroz poreze, plus pokretanje manjih firmi kooperanata. Kazem, na papiru je imalo smisla.
Fiat u Srbiji je sahranilo ovo: 500L je bio u klasi malih monovolumena, MPV. U toj klasi kad se pojavio sahranio je konkurenciju, S-MAX, Merivu.... Medjutim, vrlo brzo ta klasa vozila je izgubila popularnost, preko noci pukla. Ford prestao S_Max, Opel odustao od Merive, u sustini u toj klasi ostao bio samo 500L. Izgubili su trziste. Drugi modeli su se vec proizvodili u drugim fabrikama i KG je ostao bez modela za proizvodnju.
I sad je to sve propalo. Elem, imali smo 2 mogucnosti - ugasiti Zastavu, sahraniti, sve srusiti. Ceo grad. Druga opcija dati puno para nekom velikom igracu da dodje. I nadati se da kroz poreze i otvaranje propratne industrije, kooperanti, u Kragujevcu da ce se mozda na kraju ulaganje i isplatiti. Na zalost, to je bio Fiat. Da smo mogli VW, mozda bi bilo bolje mozda ne. Trece opcije nije bilo.
Da smo pravna i ozbiljna drzava,mnogi bi bili u zatvoru na dugogodisnje,robije od DOSA do SNS! Eto zasto,nejce u EU jer ovakve,prevare bile bi strogo kaznjavane!!!
Licno sam bio prisutan kada su nekiradnici pricali u Kragujevcu da je FIAT 500 dobio ime po kolicini novca koju Srbija mora da iskesira FIAT-u!?!
I to daleko pre nego sto je pocela proizvodnja, jos se i Yugo proizvodio.
Sve je posao veka za one politicare koji su se od tog posla obogatili kao da su Svajcarsku opljackali.
A narod je toliko priglup da i treba da crnci i radi za saku pirinca jer glasa za poslove veka!
2 stvari me zanimaju. "Rekultivacija zemljišta" 75 miliona evra i ekološki expert 2.5mil evra. Pod rekultivacijom se misli na došao zema i preorao par njiva za te pare ili NASA donela zemlju sa Marsa i posula po celoj površini Kragujevca? A expert otkucao neki papir za te pare ili je Tesla za njega mala maca?
Мислим, стварно требаш бити идиот, па да повјерујеш у процват ауто-индустрије са моделом Фиат 500. Којег само склапамо.
Још се сјећам оних талибана шта су славили по КГ, све са њемачким, италијанским и разним другим заставама.
Umesto davanja u beskraj bez koristi, država neka isplati Fijat, kupi licencu za nove modele, ili neka proizvodi poboljšane stare. Umesto Fijatu neka naše pare ostanu nama, makar završavali svaku godinu na nuli. Bar nećemo godišnje biti na bespovratnom gubitku 80 miliona €. Bolje da prave verziju električnog yuga nego da ubacuju novac žabarima u džep. Za 80 milki mogu subvencionorati i 50% cene domaćim kupcima domaćeg auta. Još da neko hoće da ulaže u državnu svojinu u fabrike, i organizuje proizvodnju...
Ovo je primer da bilo ko da je na vlasti ako javnost nema uvid u dokumentaciju poslovanja preduzeca to je katastrofalna otimacina raznih preletaca.
I uvek oni prebacuju krivicu jedni na druge mesto da odgovorna lica odgovaraju za svoju korumpiranost/nestrucnost.
Kao kod EPSa i mnogih drugih preduzeca kriju se i najbitnije cinjenice dok se ne udari dno.
I uvek je neko drugi kriv, gomila zrtvenih jaganjaca.
Sve zbog toga sto su rukovodioci navikli da kazne glasnika koji donose losu vest, a unaprede poltrona laskavca.
A onda je došao On! Preuzeo patent i multiplicirao i primenio recept više desetina puta.
To je da bi narodu stvorio iluziju o ekonomskom razvoju.
Za te potrebe je duplirao javni dug na 32 mlrd €, zadužio se dodatno po nepovoljnim kamatnim uslovima na 31 mlrd $.
Već sledeće godine nam dolazi na naplatu 7 mlrd $ kamata kinezima koji neće da odlože več hoče da preuzmu neke firme, sisteme, rudnike, prava iskopavanja ...
Pokvareni, potkupljivi, bezkurpulozni, lažljivi, alavi UN, bolesni političari svih boja dresova su poslednjih trideset pet godina napravili svaku moguću štetu koja postoji. Gubitak dela teritorije, šurovanje s podzemljem, prodaja i prenamena plodne zemlje, JAT, Jadar,Nis...Pozdrav iz Vojvodine
Mercedes je u razvoj S klase (Slona W140) osamdesetih uložio oko milijardu dolara u razvoj i to je tada bila 'nečuvena' cifra. A gde su S klasa i ova kutija na točkovima 500l? Za glavna i odgovorna lica za ovakve 'poslove veka' treba svakako smisliti neku posebnu kaznu kao primer drugima.
Da je neko Srbiju dao budslesinama, ne bi je tako kvalitetno upropastili.
Ovo se rukovodi veoma osvetbički smišljeno, preko političkih posrednika, uz podršku medija.
Pa da ki je moguće da to svima pred nosom stoji, a ljudi to ne vide?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Posao veka": Srbiju projekat Fijata do sada koštao milijardu evra
Autor: N1
Info
•29.11.2022.
•22:30 > 22:41
Komentari 24
@Oftalmolog
Oftalmolog
Ostavio sam podatke redakciji.
Dragan
frka
fr
Ideja sa Fiatom je bila barem na papiru potpuno OK. I Slovacka i Madjarska i Rumunija, svi su radili sto i mi, ogromne subvencije da se dovuku veliki igraci, sa ocekivanjima da se to sve vrati kroz poreze, plus pokretanje manjih firmi kooperanata. Kazem, na papiru je imalo smisla.
Fiat u Srbiji je sahranilo ovo: 500L je bio u klasi malih monovolumena, MPV. U toj klasi kad se pojavio sahranio je konkurenciju, S-MAX, Merivu.... Medjutim, vrlo brzo ta klasa vozila je izgubila popularnost, preko noci pukla. Ford prestao S_Max, Opel odustao od Merive, u sustini u toj klasi ostao bio samo 500L. Izgubili su trziste. Drugi modeli su se vec proizvodili u drugim fabrikama i KG je ostao bez modela za proizvodnju.
I sad je to sve propalo. Elem, imali smo 2 mogucnosti - ugasiti Zastavu, sahraniti, sve srusiti. Ceo grad. Druga opcija dati puno para nekom velikom igracu da dodje. I nadati se da kroz poreze i otvaranje propratne industrije, kooperanti, u Kragujevcu da ce se mozda na kraju ulaganje i isplatiti. Na zalost, to je bio Fiat. Da smo mogli VW, mozda bi bilo bolje mozda ne. Trece opcije nije bilo.
V
Filip
I to daleko pre nego sto je pocela proizvodnja, jos se i Yugo proizvodio.
g pen
Dejan021
A narod je toliko priglup da i treba da crnci i radi za saku pirinca jer glasa za poslove veka!
g pen
Musaši
Vojvodjanin
stara poslovica
Изногуд
Још се сјећам оних талибана шта су славили по КГ, све са њемачким, италијанским и разним другим заставама.
Max
pš
jorgovanka
I uvek oni prebacuju krivicu jedni na druge mesto da odgovorna lica odgovaraju za svoju korumpiranost/nestrucnost.
Kao kod EPSa i mnogih drugih preduzeca kriju se i najbitnije cinjenice dok se ne udari dno.
I uvek je neko drugi kriv, gomila zrtvenih jaganjaca.
Sve zbog toga sto su rukovodioci navikli da kazne glasnika koji donose losu vest, a unaprede poltrona laskavca.
Kolonija!
To je da bi narodu stvorio iluziju o ekonomskom razvoju.
Za te potrebe je duplirao javni dug na 32 mlrd €, zadužio se dodatno po nepovoljnim kamatnim uslovima na 31 mlrd $.
Već sledeće godine nam dolazi na naplatu 7 mlrd $ kamata kinezima koji neće da odlože več hoče da preuzmu neke firme, sisteme, rudnike, prava iskopavanja ...
Sajko
A sta je sa ostalim kompanijama koje su dobijale subvencije?
vladaNS
ok
Novo Naselje
AV
Salamander
Ovo se rukovodi veoma osvetbički smišljeno, preko političkih posrednika, uz podršku medija.
Pa da ki je moguće da to svima pred nosom stoji, a ljudi to ne vide?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H