Pri kupovini vozila najznačajniju ulogu ima cena, a najveća potražnja je za onima od 3.000 do 5.000 evra, dok se automobil uglavnom kupuje na svakih pet do deset godina.
Priča meni moj automehaničar čije je dvorište puno Audija, BMWa i VW... Kaže 90% ovih paćenika koji plate polovne automobile 15.000-20.000 a koji novi koštaju 80.000-100.000 dođu posle 2-3 meseca sa popaljenim kojekakvim lampicama. Onda kreće agonija posle dijagnostike. Svima po pravilu odu sitne na dizelima. On im kaže da su njegove ruke 250evra za menjanje a neka sami nabave delove. Kaže posle dva sata kreće potpuna panika jer 4 nove dizne za npr X5 ili A6 koštaju 3000 evra a to je samo kap u moru delova koje treba promeniti na autu koji je koštao nov 80.000 a prešao 250.000.
e ovako prvi auto mi je bio '73, pa '76, pa '80, pa 2002,
isti jos vozim, kad se raspadnu tada kupim drugi, realno model koji se prestane praviti tada postanes dostupan nasoj plateznoj moci
Problem je što svi misle da imaju prava na auto. A auto je privilegija. Sistem to na žalost ne podržava već izlazi i susret neljudima koji truju sve oko sebe.
Na 5 godina se kupuju krševi stari 18 godina, skinuti u nemačkama i belgijama s prese. Koji ne mogu da prođu elementarni test na euro3 norme, što svaki dan udišemo i završavamo zbog toga u kamenicama.
Ali nebeskoj srbadiji ne padne na pamet recimo da na 10 godina kupuje skuplji automobil star 5 godina, koji nije AudioBemveFolcvagenMerdžo. Ne, to nikako, bolje voziti kršinu pred raspadom koja je "bembara esuve" nego pristojan normalan i siguran auto koji je bilo šta drugo.
To izgleda ovako, kupi se vozilo od oko 4000eur, vozi se dok se ne raspadne ili dok ne istekne registracija, pa onda opet isto... i onda u anketi ispadne da se vozilo menja svake godine a u principu teška beda i jad trgovine krševima od 15 do 20 godina starosti...
smesna anketa u zemnlji gde se sastavlja kraj sa krajem.
Uopste nije relevantna, jer se u Srbiji voze veeelikim delom krsevi koji su izbaceni iz EU, i koji nam zagadjuju vazduh!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozači u Srbiji automobil menjaju na pet do deset godina, većina spremna da plati do 5.000 evra
Autor: Polovni automobili
Info
•05.12.2022.
•07:03
Komentari 10
Mrnjow
ja
Laloš
/
zalazi se malo za regionjzaciju. ne mogu svi ziveti na limanu.
tv je visak
Jaa
isti jos vozim, kad se raspadnu tada kupim drugi, realno model koji se prestane praviti tada postanes dostupan nasoj plateznoj moci
V
Suština
na5
Ali nebeskoj srbadiji ne padne na pamet recimo da na 10 godina kupuje skuplji automobil star 5 godina, koji nije AudioBemveFolcvagenMerdžo. Ne, to nikako, bolje voziti kršinu pred raspadom koja je "bembara esuve" nego pristojan normalan i siguran auto koji je bilo šta drugo.
Ovo je zemlja infantilnih kretena.
Realista
neko iz komsiluka
Uopste nije relevantna, jer se u Srbiji voze veeelikim delom krsevi koji su izbaceni iz EU, i koji nam zagadjuju vazduh!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H