Praticemo nivo izduvnih gasova, ali necemo kontrolisati kvalitet goriva koje prodajemo. Bukvalno veze s mozgom, procitali pravilnik, kopirali nemacki zakon i sad cemo da se pravimo pametni.
Prvo, nase i njihovo gorivo su nebo i zemlja.
Drugo, ni tamo ne cveta cvece sto se prodaje novih automobila SUS tice
Trece, subvencije za kupovinu hibrida (koji je govno, al' "ekoloskiji") idu i do 40%
Cetvrto, u Srbistanu nema infrastrukture, servisa ni podrske za hibrid
Peto, auta na TNG dokazano manje zagadjuju okolinu, digli ste namete na vozila sa TNG da vise niko normalan ne zeli da ugradjuje TNG u auto
Sesto, nemate ni ideju ni viziju za full electric auta, o infrastrukturi i servisima da ne pricamo ALI ste nasli za shodno da pricamo o energetskom pasosu i nekim normama u EU.
Nikad ni jedna agencija nije bila nepozvanija da prica o struci po kojoj nosi ime od agencije za bezbednost saobracaja (namerno malim slovom).
Ne poznajem nikog licno, ali imam utisak da tamo sede sve sami lezilebovici i "gospoda" koje se niti razume u svoj posao, niti se mesa u isti.
Ravno 0 koristi ima ovo drustvo od postojanja ove agencije (osim par desetina udomljenih/uhlebljenih).
Derane,ako duva severac,a tamo bas zna da cepa ka Becu vise ces goriva trositi,jos ako je mokar put,a posebno kada se natovaris slanine i sunke iz Banata a prazan ga teras nazad.Cista matematika.
Sta znaci...to znaci da za dve godine nejce moci nijedan auto biti stariji od pet godina maksimum! Mnogi neveruju ali ubrzo cete videti kada nemogu auta koja su 2005,10,15 da se registruju! Ide se na cistku starih auta na ustrb vlasnika starijih vozila! Ponudeti nov auto do 15 hiljada eura od njihovog "ovlascenog"dilera i ulazis automatski u visegodisnje dugovanje jer veliki broj gradjana nema toliko gotovog novca da izdvoji! Sve je jednostavno!
Pa derane nisi ti to dobro shvatio… to je zbog razlike u nadmorskoj visini… ti kad ideš u austriju-ideš uzbrdo, a kd se vraćaš-ideš nizbrdo… nije to do goriva, već do gravitacije…
"ABS prikuplja liste sa podacima od svih uvoznika i objavljuje vodič sa savetima za vozače, sa objašnjenjima o uticaju na životnu sredinu"
Čuvamo životnu sredinu,a teraju nas da otvaramo rudnike litijuma? Savet za vozače je da MNOGO razmisle svojom glavom kako glasaju.
Ništa pametnije nisu smislili, nego obaveštenje građanima koji su automobili najekonomičniji po pitanju izduvnih gasova. Samo da se plate opravdaju i udomi još koji partijaš.
Ovaj pasoš nema veze s mozgom u Srbiji. Mada pozdravljam da se bar u nečemu usaglašavamo sa EU. Moj auto na autoputu (put NS-Beč) troši 10.5l srpskog benzina a kad se vraćam 8.5l austrijskog benzina. 2 litre razlike u 2 dana isti auto, isti put razlika samo u pumpi. Znači moj auto izbacuje u Srbiji 25% više CO2 i ostalih otrova, o tome da je po ovome i cena goriva u Srbiji veća neću ni da pričam.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Svaki novi auto će morati da ima "energetski pasoš" - šta to znači?
Autor: Tanjug
Info
•05.12.2022.
•16:13 > 16:13
Komentari 20
Ložač
Sedmo - električni automobil može da zagađuje i više od konvencionalnog.
Bljuc
Prvo, nase i njihovo gorivo su nebo i zemlja.
Drugo, ni tamo ne cveta cvece sto se prodaje novih automobila SUS tice
Trece, subvencije za kupovinu hibrida (koji je govno, al' "ekoloskiji") idu i do 40%
Cetvrto, u Srbistanu nema infrastrukture, servisa ni podrske za hibrid
Peto, auta na TNG dokazano manje zagadjuju okolinu, digli ste namete na vozila sa TNG da vise niko normalan ne zeli da ugradjuje TNG u auto
Sesto, nemate ni ideju ni viziju za full electric auta, o infrastrukturi i servisima da ne pricamo ALI ste nasli za shodno da pricamo o energetskom pasosu i nekim normama u EU.
Nikad ni jedna agencija nije bila nepozvanija da prica o struci po kojoj nosi ime od agencije za bezbednost saobracaja (namerno malim slovom).
Ne poznajem nikog licno, ali imam utisak da tamo sede sve sami lezilebovici i "gospoda" koje se niti razume u svoj posao, niti se mesa u isti.
Ravno 0 koristi ima ovo drustvo od postojanja ove agencije (osim par desetina udomljenih/uhlebljenih).
Изногуд
Друже, катастрофа, благо речено.
Djuri
Paja
Изногуд
То су нова ЕУ правила, гариша.
...
Dudarim II
Логичар
lovely day
ja
Čuvamo životnu sredinu,a teraju nas da otvaramo rudnike litijuma? Savet za vozače je da MNOGO razmisle svojom glavom kako glasaju.
Nenad
Realista
Laloš
Brat
Jaa
Pera
Zoran
Vozač
pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H