Problem nedostatka profesionalnih vozača postao je hroničan, pa su neke firme u Srbiji pokušale da ga premoste "uvozom" šofera iz Bangladeša i Šri Lanke.
Dali tebi kolega racunaju kilometrazu ili vozis fiksno? U 4000 eu racunam kilometrazu i putne troskove i neznam sta jases od masine?! U Berlinu su nasi izuzetno placeni jos ako cepaju na Istok ili Afriku placa se 10 do 14 hiljada eu sa placenim troskovima!
Imam C i E kategoriju, i radim samo za 100 evra po danu kad me neko angazuje da mu popunim raspored jer nemaju vozaca, neka ne brinu za radni staz sam cu da ga uplatim. Svako od prevoznika uvek moze da mi se javi ako za taj dan nema vozaca za njegov kamion.
Ko placa 4000e.u evropi.U Svedskoj vozaci mogu da sanjaju te pare i tu platu..Lupate cifre samo tako.Ja vozim u Svedskoj i imam 2500 e.I to je ovde neki prosek,a stan placam 1100 e..Nigde vise nije sjajno i bajno
Bio sam na raspravi, za vozače trotineta su govorili da je 14 problem, možda ni sa 16 godina nisu dovoljno zreli... ispada da je lakše voziti kamiončinu koja može da ubije gomilu ljudi i napravi štetu, nego maleni trotinet.
Vozač sam imam sve kategorije bukvalno sve....al neradim profesiju za tefsiju ribe da teram šleper s prikolicom nepada mi napamet.
Moj predlog je da krenu sa 12g ondak mogu da placaju u bombonama i cokoladama radnu decu.
Toliko.
Možda mi je glupo pitanje ali da li su autoprevoznici probali da povećaju plate vozačima? Kažu da to obično rešava problem sa vozačima a i ostalim zanimanjima koja nedostaju.
Vrlo zanimljivo da niko ne spominje CPC licencu kao jednu od prepreka za veći broj vozača. Kandidat koji položi za CE kategoriju treba da plati oko 100.000 dinara a dodatno na to treba da plati preko 160.000 dinara za CPC licencu i da pohađa časove mesec dana svaki radni dan. Bilo bi interesantno videti podatak vozača koji su položili za CE kategoriju posle 2019. godine i koliko od njih je steklo CPC sertifikat (platilo 160.000 dinara).
Samo neka ponude uslove i platu kao u EU i nece imati problema.
Ovako imaju vozace koji voze po EU, a placeni su po srpskom standardu.
Naravno da ce otici "preko", jer svakako voze "preko". Isto im ga dodje sto se zivota tice.
Zakon je odlican,plate su nedostojne coveka! Voziti teretno vozilo ili autobus niko normalan nejce za volan ispod 2500 eu kao minimalna plata sa troskovima! Sto bi neko ovde vozio za 800,1500 kada se isti posao i mnogo komforniji u EU placa 4000 eu..?! Da ostane ovde uz lazni optimizam i damu radni vek prodje....bilo nekada da se prepricava!!! Eto vam Indusi,Pakistanci,Migranti...mada i oni nejce za te pare da rade,par meseci i pravac EU! Daklem Pareee i nista vise,kako uredjuju zakone po EU tako i plate moraju uporedo ici sa tim i da sedamo za djevrek! Inace nova tura za vozace u EU ide pocetkom Marta i Juna...u Jesen NS bukvalno ostaje bez vozaca! Hvala!
Može i tako,ali prevoznik koji ne plati prevoz ili natera radnika da mu na ruke isplaćuje devizne dnevnice ili da punomoć u banci odmah na robiju!!!Vozači znaju o čemu pišem...
Nij problem 16, 17, 18 ili koji god godina. Nego da li je zazrelo u glavi da shvati koju oruziju ima! Ako bi bio psiholoska kontrola, da li je stvarno svestan da moze nekoga ili sebe da ubija, ako bi bio obaveza da na nekom test poligonu vidi sta ce da desi kada naleti na led, ili bilokoju neocekivanu situaciju, ako bi bio osetio sta znaci sudarati sa 50km na sat, ako bi mogao da zna kolko mu pomaze danasnja kola, kada on misli da je dobar vozac u krivini...
(A to i za one vozace vazi koji su vec dobili dozvolu...)
Bolje sa 14 godina, ili sa 12. Pa ako može i kmetovski položaj da se propiše zakonom. Nemoj samo slučajno da se poradi na uslovima rada i pristojnoj plati, to nikako. Ipak gazda mora da ima 4 penthausa i bar 3 SUVa
Gospodo, morate da shvatite da voznja kamiona i auta NIJE isto nikako,sem davanja migavaca i stop svetla. Ovo sto vlada nestasica vozaca trazite krivca u drzavi,prvo,obuka za vizaca kamiina kosta kao obuka za avion,e onda kad polozis,kazu nije to to,trebaju licence. Te licence su porez na budale,bruka kostaju i agencija za bezbednost saobracaja zivi od toga,na casove posalju neke teoreticare koji nisu videli spaner u zivotu,pola ne znaju da odgovore na vozaceva pitanja i td. Sledeci veliki problem je bezobrazna srpska policija,korumpirana. I na karaju najveci problem su vlasnici prevoznicki firmi koji svercuju stosta,kupuju kamione,sire se,kukaju da nemaju za hleba,aliii vkzaca nw bi platili pa to ti je,radije bi 100 evra pocepali nego svom radniku podigli pkate. Srpski mentalitet. E zbog toga gospodo nema vizaca i indijanci uvoze indijance i ko zna kakve samoubice na putevima iz tajlanda i sei lanke
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prevoznici traže da mladi ranije sednu za volan: Predlog i da se probna vozačka dobija sa 16 godina
Autor: Euronews Srbija
Info
•29.12.2022.
•13:15
Komentari 19
Mirko
Vozac CE
Miki
Milos
Marko
KingSRB
Moj predlog je da krenu sa 12g ondak mogu da placaju u bombonama i cokoladama radnu decu.
Toliko.
NS 65
Комша
Lopovska posla
Toša
Map
DriverNS
:/
Ovako imaju vozace koji voze po EU, a placeni su po srpskom standardu.
Naravno da ce otici "preko", jer svakako voze "preko". Isto im ga dodje sto se zivota tice.
Mirko
Miodrag
gradjanin
(A to i za one vozace vazi koji su vec dobili dozvolu...)
versus
14
CISTAC
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H