Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, Goran Vesić, naložio je JP "Infrastruktura železnica Srbije" vanredne preglede "problematičnih deonica" pruga.
Možda sam ja malo i paranoičan (a i ko ne bi ovde bio), ali otkada ja znam za sebe princip je isti. Decenijama je tako. Nešto odjednom potenciraš da je frka, pa posle grupe, timovi, organizacije, stručnjaci, moja pokojna baba i sl. kreću u analizu kako još novaca da se isrče. Tobož zbog toga što je frke. Verujem da jeste, samo što je ta ista frka bila i pre, ali je sve bolela piša. Verujem da će i vazduh biti u opticaju kada dokuče kako isrkati još novaca. Naravno, niko svoje ne daje. Daju se naši. Šta će od nas ostati za koju deceniju, verujem da ne mogu ni pravi strčnjaci, a i mi svi ostali da odgonetnemo. Mislim, mogu ja, ali neću da mračim. Srećno svima šta ko slavi, pa možda i bude bolje.
Očekujem da mašinovođu proglase krivim jer nije prilagodio brzinu uslovima na pruzi,a posebno ohrabruje vest da formirana komisija,jer u srbiji kao što je poznato komisija rešava sve probleme.
pomenuti ministar i šef mu , od strane kakvog psihijatra .
On i njegovi nisu umeli kocke
na tavnom putu da poslože kako treba, a ne da
pregledaju i održavaju pruge. Ljudi kome je život mio
neka beži iz ove sprdije sa ludacima na čelu.
Vesic treba da bude smenjen ! Nista nije uradio po pitanju toga da u Zeleznici ima 14.000 zaposlenih i od toga 12.000 sedi u jednoj zgradi u Beogradu, koju zovu "gumena zgrada", a po ostatku Srbije je samo 2000 zaposlenih u Zeleznici. Tako da niko ne kontrolise niti popravlja pruge, rampe i pruzne prelaze jer nema pruznih radnika, a pare iz budzeta se bacaju na 12.000 Beogradskih parazita koji sede u jednoj zgradi. Umesto da je Vesic kao ministar saobracaja to rasporedio drugacije tj. podelio tehnoloske viskove u "gumenoj zgradi" i od tih para pozaposljavao pruzne radnike po Srbiji. Posto Vesic to nije odradio, odgovoran je za havarije na prugama i treba da bude smenjen.
Haha, ministar nalozio pregled? To je sipanje pepela u oci javnosti. Kao štos, ministar reaguje na incidente, sto je opet promocija Vesica. A u sustini sve je poznato jako dugo vremena, i gde su lose pruge, i gde se sporo vozi, i gde mora da teret bude manji nego uobicajenog itd. Sve se zna ministre, nemoj otkrivati toplu vodu zarad promocije vlasti, nego ucini nesto konkretno. Medjutim, ovo je Srbija i svi rade na mala vrata, pruge se ne popravljaju a tereti su predimenzionisani uz povecanje brzine i eto ti nesreca. Na kraju, svi operu ruke a dva coveka mrtva kod Pirota, i nikom nista, idemo dalje...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Posle trećeg iskliznuća vagona: Ministar naložio vanredne preglede "problematičnih" pruga
Autor: Beta, 021
Info
•31.12.2022.
•13:17 > 13:28
Komentari 21
zgađen
To je odlična vest (što rekle vođine botine). Znači da će pregledati sve pruge u Srbiji.
Малиша
Samo pitam
Glas razuma
Kokakole
iskacu ko kokice
Steva
Goran
Samo gledam
Dal' će biti više štete il' koristi, videćemo.
Nisam ja kriv, onaj me postavio.
Plaćač poreza
NEnad
sad smo full total slepo crevo :)
Banaćan
spinacija
Rezultat
Rade
Ajde
9
On i njegovi nisu umeli kocke
na tavnom putu da poslože kako treba, a ne da
pregledaju i održavaju pruge. Ljudi kome je život mio
neka beži iz ove sprdije sa ludacima na čelu.
Razum
Smeniti Vesica
Infrastruktura
Mojsije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H