Prilično sam mator. Sećam se dobro kraja 60-ih i početka 70 - ih. Retko ko je šetao psa u gradu Beogradu. I pitam se danas :"Bože da li su ljudi tih godina mrzili pse?" Šta su oni radili? Kako su osmišljavali slobodno vreme?
A bilo mirno. Sve u najboljem redu. Neka neko ode u arhiv i pokupi sve novine 60-ih i 70-ih i neka nadje bar jedan sličan primer ovome iz Ivance. Na teritoriji cele SFRJ,koja je bila velika zemlja.
O čemu onda pričamo? U šta se pretvorio svet danas?
Naravno u biznis, reklame i pomodarstva. Sve je obesmisljeno.
Porodici iskreno saučešće.
30 godina držim pitove i nikad neću menjati tu rasu nijedan incident nisam imao sa njima za 30 godina .Tvrdim da je za ovo odgovoran čovek neadekvatno držanje pasa i to je to .
Ne znam za Kamenički park, ali u Limanskom mi apsolutno ne pada na pamet da psa puštam samo u ograđenom igralištu pored kojeg grad svake zime za kineski festival svetla dozvoljava organizaciju megalomanskog vatrometa od kojeg sve životinje u krugu od 200 metara dobiju histerične napade.
Tačno sam znao da je u pitanju staford. Imam jednog, našao sam ga na ulici dok je bio kao limenka piva. Troje dece, a ona ih čuva kao oči u glavi. Do vlasnika je. I muka mi je od tih prepaljenih đilkoša što su mnogo jaki dok ih šetaju. Naprave asocijalne i problematične životinje, a ne shvataju da će oni sami odgovarati za ono što su stvorili. Tačno bi im po faci natrljao onaj izmet koji ne sakupljaju jer im je ispod časti. To mislim generalno za sve neodgovorne vlasnike.
Izvini Žeks nisu životinje krive neko ih je naučio tome i postupao prema njima okrutno....., najverovatnije. Ako nisi istrenirao konja uješće te, udariće te, očepiće te........krava će se ritnuti, bik će te napasti..........papagaj će te ujesti................uvek je čovek taj koji je glavni faktor katastrofe.
Alexandra grešiš, jesu divni psi, da li mogu da budu opasni zavisi od VLASNIKA. Ako ih budala ima koja ne zna da radi sa rasom terijer napraviće zveri od njih, znači sve je do vlasnika. Ja sam imao Nemačkog lovnog terijera koji je koren te rase i znam kakvi su, mogu biti divni i dobrice a mogu biti i ovakvi, opet sve zavisi od čoveka koji ih ima.
Pozdrav,
Molim vas zašto se ne kontrolišu parkovi po Novom Sadu.03.01.2023. u Kameničkom parku pasa na desetine od najmanjih do najjačih.Dece bezbroj i šetača.Ni jedan pas nije bio na povodcu niti nosio korpu.Pit,rotvajler...itd.Staneš i pitašneče da li prolaz bezbedan .Svaki vlasnik če reči da su bezbednosti.Kad se desi nesreča prvo što če reči vlasnici da to još nikad nije radio..
Ulice našeg grada,fasade sve su ineređene .Zašto vlasnik pušta psa da urinira na fasadu zgrada makar da je to i prehrambena prodavnice.Ima tu dosta problema što se tiče kučni ljubimaca samo nema ko da reši.Hvala o pozdrav u nadi za bolje sutra!!!
Bilo bi lepo da se rešavaju bar neki problemi u državi, pa jednog dana da na red dođe i ova oblast.
Standard opada pa se neko s kim porodice provedu godine izbaci na ulicu.
Moral je na dnu pa je "sramota" pokupiti za svojim psom kad obavi potrebe na ulici. A nije sramota đubriti.
Stafordi su divni psi,ne napadaju bez razloga,ili su uceni ili su se osecali ugrozeno,samoodbrana,hoce ljudi uzeti stap ili kamen da ih uplase i eto zla...
Svi psi se brane isto kao i ljudi,kakva razlika...oni su jaci
Katastrofa je to što se dogodilo a još veća će se desiti jer se ništa ne rešava. Danas ubili čoveka a sutra nečije dete. Ja neznam šta je sa ljudima i zašto gledamo na pse da su iznad čoveka. Meni je svaki ljudski život iznad psećeg. Da se razumemo volim životinje i držao sam pse. Voleo bi da vidim dali će vlasnici biti kažnjeni ali od toga nema ništa. Raspad sistema.....
Na Kosmaju često šetam ili vozim bicikl. Malo pre sela Babe i pre lovišta Kismaj postoje 3 psa vučjak, pit i još jedan nepoznate rase od kojih sam više puta preživela traumu, jednom prilikom kada sam išla peške toliko su režali i približili se da sam mislila kako sam sigurno gotova, sam bog me spasao setila sam se da imam keks u torbi oa sam ih tim nekako odvratila... Takođe u selu Parcani dvorište pored borove četinarske šume, kuća na ulici sakuplhaju besne kučiće kojih ima sigurno 20, napali su mene inoca kada smo sakuljali zelje, tadanam je auto bio blizu pa smo brzo uleteli.
Sve ove sizuacije su tragične, ja iskreno obožavam pse i sama imam jednog divnog zlatnog retrivera, samo ovo nije u redu, nije u redu da proživljavamo traume šetajući po Kosmaju jer postoji neki kult da se pojedini vlasnici ovako ponašaju...
Posle svih iskustava po Kosmaju znala sam da se kad tad ovakva nesreća mora dogoditi. Moje iskreno saučešće porodici.
Odmah su napisali psi lutalice.Na kraju uvek ispadne da su to vlasnicki psi. Uvek prvo nasrnu na te mucenike koje je neko izbacio na ulicu.I zasto se odmah krivi drzava??? Vlasnik...Sluzba zaduzena za takve stvari...Opstina...Komunalci...Grad...Zasto uvek drzava? Srbija je super ali mi sto zivimo u njoj...ne gubimo vreme da je unistimo i pljujemo i uvek neko drugi kriv.
Još jedan dokaz da je u 99,9% slučajeva napada pasa u pitanju neadekvatno držanje pasa po dvorištima. Uvek su u pitanju individue koje tvrde da "pas nije za stan" i kako su oni sjajni vlasnici jer ih drže u dvorištu, a u stvari ih ne vaspitaju i ne socijalizuju nego ih drže u boksovima ili stalno vezane, pa životinje podivljaju kada se suoče sa bilo kojom nepoznatom osobom ili životinjom.
Zašto se ne piše o drugim psima kad se tako nešto desi.
Ko nije imao tu rasu ne zna ništa o njima. U medijima ih opisuju kao opasne rase. To nije tačno. Ima i drugih rasa koje mogu da se proglase opasnima. Što se tiče lutalica to su divni psi koji se snalaze kako znaju da dođu do hrane i lepe reči. Nisu psi krivi zbog ne odgovornih ljudi koji ih izbacuju iz kuća i tako prave velike probleme. Takve treba kazniti
Vladana nisu ubili psi, ubila ga je nesposobna država koja nije u stanju da ulice očisti od pasa a vlasnike istih natera da budu odgovorni. Ovi što pored dva oka ne vide surovu istinu bi trebalo da se zamisle gde žive pre neko što svu krivicu svale na regularne vlasnike pasa i te životinje...
Očigledno, ovi psi i gpspoda"/", ista vrsta! Ali, sad bi o ljudima: držanje psa ili pasa, treba debelo oporezovati, kao luksuz. Zakon o njima pooštriti. Sto se tiče lutalica, vratiti zakon o hvatanju pasa lutalica, pa i svakog drugog koji se nadje bez vlasnika i trajno odvodjenje sa slobode! Svako treba da prijavi držanje psa, ako je primetio da ga neko drži, nadležni to da provere, kao i da li je dotični sam prijavio svog psa. Te krvoločne i zle vrste, zabraniti zakonom. Uzgajivača podvesti pod zakon, porez, uslove i krivičnu odgovornost. Ako onaj ko drži krave, ili svinje npr plaća porez, iz kog razloga su neoporezovani uzgajivači pasa?
Tragedija. Nažalost, neće kod pojedinih, "boraca za prava životinja" izazvati nikakvo saosećanje, još manje će ih navesti da se preispitaju jesu li u svemu u pravu. Otkad je sveta i veka razuveravanje nekoga ko je u bilo čemu fanatizovan mukotrpan je a uglavnom zaludan posao. Zaludjenik se otrezni tek kada se nešto desi njemu samom ili onima koje voli. Ne treba čekati na to. Postoje zakoni i neka ih nadležni primenjuju. Čovek je završio nasilnom smrću.
Marinkovič
04.01.2023 • 20:06
Porez uvesti na pse hitno!
Oporezivati vlasnike pasa sa 100 eura mesečno.Odgajivačnice sa 5000 eura mesečno.Nema nijednog pasa više na ulici.Voliš pse?Dokaži svoju ljubav prema psima kroz plaćanje poreza na pse?Nemaš para da platiš porez kao vlasnik psa?Nemožeš da imaš ni psa.U roku od 6 meseci nijednog psa nećete više videti na ulici.Nijednog.Nijedan ujed nećete više pročitati ikada u Srbiji.
Налупета се ти за све паре. Чуј 100€ порез на пса. Хахахаха. Друже па нико неће пријавити да је власник. Пси неће бити пелцовани кад треба јер се то бележи код ветеринара. Биће још више луталица на улицама, а проблем ће бити решен али јуче. Једино закон који би смањио број луталица је обавезна стерилизација свих паса осим оних који су у регистрованим одгајивачницама.
Законом забранити стафорде и питове. За остале раде на листи опасних увести психијатријско вештачење потенцијалних власника јер не може свако да их поседује. И да, постоји списак опасних паса јер нису сви пси исти. Није исто стафорде и бишон. Стафорду кад нешто кликне у глави он може да убије човека, а бишон не може ни мачку. Иначе питове и стафорде имају углавном комплексаши са комплексом ниже вредности. Добром делом су из криминогене средине.
Ima ljudi danas, živiš sa njima u zgradi i ne jave ti se kad ih pozdraviš, ali zato kada vide kera kako leži ispred zgrade kao da su rođeno dete videli. Da li će taj pas možda da završi neki fakultet, ili će da im popravi instalacije na zgradi?
Sležemo ramenima i ne reagujemo na sva dešavanja. Neko je napisao da postoji zakon o dobrobiti životinja...Postoji , ali se ne primenjuje. Ko su ti koji ga ne primenjuju? Koje službe ne rade svoj posao. Pa svi znamo koliko se psi koriste za borbe i kladjenja sve se zna, ali da li je neko nekad uhapšen i osudjen, nije. Zašto se ne podje od toga. I naravno da nisu krivi psi, uvek je kriv čovek jer ih izbaci na ulicu kao krpu kad ostari i razboli se. Imam tri psa, dvojica pravi, blesavi šareni mešanci, treći je pit u pokušaju, očigledno da nije ispao kako treba i završio je na ulici, u okolini detelinarske pijace....On je jedan dragi i mazni psić , predivan, smešan i dobija ogromnu količinu ljubavi od nas svih, pažen i mažen . Pas se mora voleti, negovati, hraniti ako ga želiš kao člana porodice. Žao mi je ovih pasa, žao mi je naravno i čoveka ali glavni krivac je vlasnik. Najveća moguća kazna za njega zbog zanemarivanja životinja, i zatvorska i novčana.
Ti stafordi nisu osi nego opasne zveri . Od obicnog cuke se i odbranis ili te malo gricne i pobegne a ovi pitovi i ostale slicne zveri di jednim ukedom lome kost. Kasno je a i nema nikakvog smisla posle tragedije traziti krivca .stvar treba sagledati i delovati preventivno. Znaci lavovi.tigrovi .gepardi pume. Pit bulovi.stafordi... sve zveri koje su pretnja po coveka tretirati isto. Svaka cast ljubiteljima zivotinja ali ovo sa ovim opasnim psima prevazilazi svaku meru. Zakonom zabraniti drzanje i tacka. Kupi sebi zucu pa neka ti laje .kraj
Dok se ne uvede princip da za ovako nesto, vlasnici odgovaraju kao da su sami izvrsili krivicnodelo, ovakve stvari ce se desavati. Imaj psa na svoju odgovornost i odgovaraj ako napadne coveka, dete, drugog psa,napravi stetu, kao da si sam uradio. Ej kaze neko mozda je nesretni civek uznemirio pse? Ma stvarno, znaci sada i psi imaju veca prava nego ljud,pa i mene neko uznemiri pa nemam pravo da ga izujedam. U stvari to me i ne cudii. No kao i uvek do sada sve ce zavrsiti na uspavljivanju pasa, posto tako to ide ovde...
Rešiti konačno probleme i sa vlasničkim psima i sa lutalicama! Pas je pas! I jedni i drugi su potencijalno opasni! Nadam se da će ovaj nesrećni slučaj opametiti nadležne da nešto konačno preduzmu kako bi narod bio bezbedan!!!
U prvobitno napisanoj vesti je stajalo da su coveka ubile lutalice. Po novoj verziji, to su vlasnicki psi. U svakom slucaju, napredni olos nije sposoban da resi problem lutalica, niti da regulise pitanje drzanja velikih i opasnih pasa. I, da, oni (naprednjaci) su direktno krivi za ovu smrt! Da parafraziram, Srbija nije drzava, to je teritorija koju kontrolisu naprednjaci
Mi smo iskompleksiran narod koji svoje komplekse leci tako sto kupi opasnog psa i misli da ce ga okruzenje ozbiljnije shvatati ako pored sebe ima krvolocnu zivotinju. Da ni to ne bude dosta, pored toga sto ne znamo da vodimo racuna ni o sebi samima i vrlo cesto se osecamo odbacenima, tako se odnosimo i prema tim zivotinjama koje na kraju potpuno polude i izujedaju prvog na koga nalete. Zakon ima ali nema ko da ga sprovodi jer mi smo zemlja treceg sveta i 100 godina za normalnim civilizacijama, mozemo samo Boga da molimo da nam se nesto ne desi jer jedino on moze pomoci niko drugi.
mnogo vas je sa crticom.
da li ovde ima funkcionalno pismenih?
psi su vlasnicki.
izleteli su iz dvorista.
znaci to su oni psi birani po velikosrpskim vrednostima kao i u ostalim tragicnim slucajevima.
ostavite lutalice na miru idioti nepismeni
Jel' si ti jatrane iscitao tekst? Nisi ocito, verovatno zato sto je duzi od 3 recenice. No, ponavljas se kao copy-paste tako da ces ti i slicni da svima zgadite tu opstu zalopojku "sve su upropastili, nisu u stanju nista da urade" i da oterate one koji nisu zagrizeni na suprotnu stranu. Ponekad mi pada na pamet da ste vi u stvari u istim interMet jedinicama sa onima koje zovete botovi, jedni kude (na krajnje dosadan i odbojan nacin) a drugi namerno providno hvale i na taj nacin "umrtvljujete" celu pricu i dovodite ljude u rezignaciju.
takvi su zbog losih uslova zivota i postupanja. imam psa, odgovoran sam vlasnik, on je clan porodice, vaspitan i voljen. nisu svi psi te srece. zao mi je sto ovakvi likovi uopste imaju dodira sa njima, kada ih vidim nakezim se. najiskrenije saucesce.
U selu se sve zna, ali se na sve reaguje u smislu "ne tice me se" i nije vazno sto to ima posledice. Sudeci po tome koje su rase, psi su mozda bas oni koje ljudi gledaju kako se bore, klade se, navijaju. Pa neka nadlezni koji su za to placeni, ispitaju vlasnike za sta su ih dresirali!
Mislim da zaista treba na neki normalan nacin regulisati taj problem sa tim lutalicama! Ko ih voli, neka ih drzi u svojoj kuci. Dokle ce vise ispastati neduzni ljudi i deca. Jezim se od tih izgovora, slatka mala kuca, nece ujesti.... Kolliko jos treba ljudi da strada, da bi se taj problem shvatio ozbiljno?
Problem je što psi u čoporu funkcionišu drugačije, mnogo su agresivniji. Pojedinačan pas lutalica nije obavezno problem, ali čopor obavezno jeste. Još sad uz petarde i sve to...
Nemam kraja ovakvim nemilim događajima sve dok ste lutalice komotno kreću ulicama. Zaštićeniji su od građana.A ne daj Bože da ih povredite u odbrani. Sudiće vam za prekomernu upotrebu sile.
U ovom ludilu i pse su zloupotrebili i od njih od ovih izombiranih gradjana napravili ludake koji kerove tretiraju kao ljude a ljude kao kerove. Pogledajte kako copor keretina stalno boravi na glavnom ulazu stranda i 24h sata dnevno vijaju bicikliste, ljude koji trce, i setace kerova. Ribarac copor desetine kerova svaki dan godinama vijaju setace
Kučkari, a i ostali normalni svet misle da bi vlast trebala da se pobrine o napuštenim životinjama jer one zaista nisu krive što ih vlasnici izbacuju na ulicu ni krive ni dužne. I da, kriv je čovek, bez obzira na to šta vi mislite. Psi ne treba da žive u krdima, bez hrane i skloništa. Oni su živa bića, a ne igračke. Što držanje pasa, mačaka i drugih kučnih ljubimaca nije regulisano i kontrolisano dovodi do tragedija, a ne to što su psi zli i krvoločni. Razlog je što je vlast inertna, a ljudi, često, neodgovorni i egoisti.
Nikola 04.01.2023 • 17:32
"Gde su sad ovi zastitari zivotinja kojima je pseci zivot vazniji od ljudskog. Nece oni nisu oni agresivni, strasno...pod hitno da se menja zakon o zivotinjama i ko moze da ih dobije uopste i da se kontrolise ko ih ostavi na ulici cipovima"
Po čemu si ti zaključio da je "zaštitarima životinja" pseći život važniji od ljudskog? Ekstremno razmišljanje kao i kod onih bolesnika koji vodaju/puštaju agresivne rase pasa da idu bez povoca i korpe.
Za ovaj tragični događaj su krivi ljudi/neljudi, što kupe psa kao igračku i kad im dosadi izbace ga (umesto da kupe kinesku igračku)
Psi lutalice nisu nastali sami od sebe, nego zbog neodgovornih, primitivnih, bezosećajnih ljudi. A pošto ima dosta takvih koje ne možeš, niti žele da se promene, treba sprovoditi zakon, kažnjavati ako ne čipuju, ako šetaju bez povoca (i korpe određene vrste) i ako ne pokupe izmet. Imam zlatnog retrivera i srećem takve likove.
Psi su uznemireni po gradovima i selima od pucnjave i vatrometa tokom novogodisnjeg praznika.Ovog momenta cujem pucnjavu u mome mestu,proba municije pred Bozicne praznike.Gde su sluzbe za uklanjanje napustenih pasa,komunalcima je to jedan od poslova.
Nije pitanje čiji život je važniji. Svaki život je važan. Čovek je dužan da se brine o svojoj okolini. Ali, nažalost živimo u takvom ludom vremenu i u takvom ludilu od zemlje da više nismo u stanju ni sebe da zbrinemo...
A niko da se zapita da je te pse čovek možda izazivao ili uznemirio?
Jer, zašto bi ga napali bez razloga?
Žao mi je čoveka ali nisu psi krivi.
Molimo društvo za zaštitu životinja da reaguje i da se oglasi!
Toliko!!!
Oporezivati vlasnike pasa sa 100 eura mesečno.Odgajivačnice sa 5000 eura mesečno.Nema nijednog pasa više na ulici.Voliš pse?Dokaži svoju ljubav prema psima kroz plaćanje poreza na pse?Nemaš para da platiš porez kao vlasnik psa?Nemožeš da imaš ni psa.U roku od 6 meseci nijednog psa nećete više videti na ulici.Nijednog.Nijedan ujed nećete više pročitati ikada u Srbiji.
Odeš na najposećenije portale za oglase u Srbiji videćeš 100+ ako ne i 200+ NELEGALNIH ODGAJIVAČNICA PASA i jedno 500+ nelegalnih odgajivačnica mačaka.Čak i šalju autobusom i poštom.Štenad.Nije šala.Ovo je Srbija.Da ima države sa specijalcima i veterinarima i sve te vlasnike nelegalnih odgajivačnica pasa pohapisiti i imovinu im oduzeti na ime zbrinjavanja SVIH PASA KOJE BACE NA ULICI A KOJE NE MOGU DA PRODAJU JER PORASTU.
Vlasnike nelegalnih odgajivačnica u zatvor.ALO!Prodaješ štenca pitbula,rotvajlera,staforda,dobermana kao čarape putem oglasa SVAKOME.
Prodaješ pse ubice preko oglasa da ubijaju kasnije ili ih baciš na ulici ako niko neće da ih proda.
Sve vlasnike nelegalnih odgajivačnica pasa postrojiti.
U 03 ujutro upasti im u kućama sa specijalcima i sve u zatvor.
Cipovanje pasa u Srb postoji 20 god kinimum
Veretinarske inspekcije da kaznjavaju ko sto Ne kaznjavaju likove koji izbacuju pse na ulice ne bi doslo do ovoga
Živim u velikom gradu gde ima na hiljade pasa. Nikada nisam video psa lutalicu, jer vlasnici vode računa o svojim ljubimcima i ne ostavljaju ih na ulici. Postoje skloništa za retke napuštene životinje bilo zbog smrti vlasnika ili iz nekog drugog razloga. S njima se humano postupa i mnoge od njih budu usvojene. Na isti način se postupa i sa mačkama, pticama itd.
Lutalice obicno ne diraju ljude ali prosle godine sam doziveo napad psa dok sam vozio bicikl kejom. Da nije bilo vlasnika drugog psa ne bi se dobro proveo. Agresivne pse i copore treba sklanjati sa ulice.
nije u stanju da reši problem pasa lutalica u XXI veku!! Nesposobni su za bilo šta osim mafijaških poslova i zaluđivanja naroda besmisleni temama. Čovek je umro jer su ga izujedali psi lutalice!!!!!
Nedao vam bog da vas napadnu. Strašno je neodgovorno i nezrelo ovo što ste rekli. Neki ne napadaju, a neki itekako napadaju, i to potpuno bez povoda, ni ne znate da su tu dok ne krenu da laju i da vas jure. Volim pse više od bilo koje životinje, ali psima lutalicama nije mesto na ulici već u azilu za napuštene životinje. Tu su bezbedni i oni od zlonamernika i mi od njihovih nepredvidivih instinkta. Na ulici možda neće napasti one koji ih hrane, stimulišu da ostanu u gradu i tako dovode sve nas u opasnost, ali će zato svakog drugog doživeti kao neprijatelja. Okolina univerziteta i Limani noću nisu bezbedni i to se jako dobro zna. Nemojte pričati gluposti o stvarima koje niste na sopstvenoj koži iskusili, i bolje da niste.
Gde su sad ovi zastitari zivotinja kojima je pseci zivot vazniji od ljudskog. Nece oni nisu oni agresivni, strasno...pod hitno da se menja zakon o zivotinjama i ko moze da ih dobije uopste i da se kontrolise ko ih ostavi na ulici cipovima
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novinara i analitičara Vladana Radosavljevića nasmrt izujedali vlasnički psi u Velikoj Ivanči
Autor: FoNet, Tanjug
Info
•04.01.2023.
•16:50 > 22:12
Komentari 67
Jova_
A bilo mirno. Sve u najboljem redu. Neka neko ode u arhiv i pokupi sve novine 60-ih i 70-ih i neka nadje bar jedan sličan primer ovome iz Ivance. Na teritoriji cele SFRJ,koja je bila velika zemlja.
O čemu onda pričamo? U šta se pretvorio svet danas?
Naravno u biznis, reklame i pomodarstva. Sve je obesmisljeno.
Porodici iskreno saučešće.
Dubravka Eduard
Sasa
Vlada
Ne znam za Kamenički park, ali u Limanskom mi apsolutno ne pada na pamet da psa puštam samo u ograđenom igralištu pored kojeg grad svake zime za kineski festival svetla dozvoljava organizaciju megalomanskog vatrometa od kojeg sve životinje u krugu od 200 metara dobiju histerične napade.
Vladimir
Za
Za
Marta
Molim vas zašto se ne kontrolišu parkovi po Novom Sadu.03.01.2023. u Kameničkom parku pasa na desetine od najmanjih do najjačih.Dece bezbroj i šetača.Ni jedan pas nije bio na povodcu niti nosio korpu.Pit,rotvajler...itd.Staneš i pitašneče da li prolaz bezbedan .Svaki vlasnik če reči da su bezbednosti.Kad se desi nesreča prvo što če reči vlasnici da to još nikad nije radio..
Ulice našeg grada,fasade sve su ineređene .Zašto vlasnik pušta psa da urinira na fasadu zgrada makar da je to i prehrambena prodavnice.Ima tu dosta problema što se tiče kučni ljubimaca samo nema ko da reši.Hvala o pozdrav u nadi za bolje sutra!!!
Pavle
Standard opada pa se neko s kim porodice provedu godine izbaci na ulicu.
Moral je na dnu pa je "sramota" pokupiti za svojim psom kad obavi potrebe na ulici. A nije sramota đubriti.
Alexandra
Svi psi se brane isto kao i ljudi,kakva razlika...oni su jaci
Žex
/
toliko o profilu onih koji drze takve pse.
vracamo se na drzavu i kartel koji podstice i podrzava cuvanje ovakvih rasa
Anđelka
Sve ove sizuacije su tragične, ja iskreno obožavam pse i sama imam jednog divnog zlatnog retrivera, samo ovo nije u redu, nije u redu da proživljavamo traume šetajući po Kosmaju jer postoji neki kult da se pojedini vlasnici ovako ponašaju...
Posle svih iskustava po Kosmaju znala sam da se kad tad ovakva nesreća mora dogoditi. Moje iskreno saučešće porodici.
Gazda Bora
Vlada
///
/
deset godina se ovako potpisujem.
nesretnik si ti koji si dosao u ns da bi se ovako sirio srbiju imitirajuci potpis
Ja
Ko nije imao tu rasu ne zna ništa o njima. U medijima ih opisuju kao opasne rase. To nije tačno. Ima i drugih rasa koje mogu da se proglase opasnima. Što se tiče lutalica to su divni psi koji se snalaze kako znaju da dođu do hrane i lepe reči. Nisu psi krivi zbog ne odgovornih ljudi koji ih izbacuju iz kuća i tako prave velike probleme. Takve treba kazniti
Realista
Sara
Dragan
Детелинара
04.01.2023 • 20:06
Porez uvesti na pse hitno!
Oporezivati vlasnike pasa sa 100 eura mesečno.Odgajivačnice sa 5000 eura mesečno.Nema nijednog pasa više na ulici.Voliš pse?Dokaži svoju ljubav prema psima kroz plaćanje poreza na pse?Nemaš para da platiš porez kao vlasnik psa?Nemožeš da imaš ni psa.U roku od 6 meseci nijednog psa nećete više videti na ulici.Nijednog.Nijedan ujed nećete više pročitati ikada u Srbiji.
Налупета се ти за све паре. Чуј 100€ порез на пса. Хахахаха. Друже па нико неће пријавити да је власник. Пси неће бити пелцовани кад треба јер се то бележи код ветеринара. Биће још више луталица на улицама, а проблем ће бити решен али јуче. Једино закон који би смањио број луталица је обавезна стерилизација свих паса осим оних који су у регистрованим одгајивачницама.
Комша
/
rale
Detelinara
Miki pezos
Domar donjeg doma
Olja
Куп је битан
Лиманац
R.P.F.
Blok
dule
Za pse, zna se.
/
ej hrvatska vam je u sengenu
/
da li ovde ima funkcionalno pismenih?
psi su vlasnicki.
izleteli su iz dvorista.
znaci to su oni psi birani po velikosrpskim vrednostima kao i u ostalim tragicnim slucajevima.
ostavite lutalice na miru idioti nepismeni
Stojko
Zmaj-evo
dijasporac
zao mi je
Daca
Pažnja
Milan
Majka
Stevan
Vojkan
Ludilo u stali
Мисли кучкара
313
Ajme Nama
"Gde su sad ovi zastitari zivotinja kojima je pseci zivot vazniji od ljudskog. Nece oni nisu oni agresivni, strasno...pod hitno da se menja zakon o zivotinjama i ko moze da ih dobije uopste i da se kontrolise ko ih ostavi na ulici cipovima"
Po čemu si ti zaključio da je "zaštitarima životinja" pseći život važniji od ljudskog? Ekstremno razmišljanje kao i kod onih bolesnika koji vodaju/puštaju agresivne rase pasa da idu bez povoca i korpe.
Za ovaj tragični događaj su krivi ljudi/neljudi, što kupe psa kao igračku i kad im dosadi izbace ga (umesto da kupe kinesku igračku)
Psi lutalice nisu nastali sami od sebe, nego zbog neodgovornih, primitivnih, bezosećajnih ljudi. A pošto ima dosta takvih koje ne možeš, niti žele da se promene, treba sprovoditi zakon, kažnjavati ako ne čipuju, ako šetaju bez povoca (i korpe određene vrste) i ako ne pokupe izmet. Imam zlatnog retrivera i srećem takve likove.
Toma
123
Maša
Jer, zašto bi ga napali bez razloga?
Žao mi je čoveka ali nisu psi krivi.
Molimo društvo za zaštitu životinja da reaguje i da se oglasi!
Toliko!!!
Marinkovič
Donac
Vlasnike nelegalnih odgajivačnica u zatvor.ALO!Prodaješ štenca pitbula,rotvajlera,staforda,dobermana kao čarape putem oglasa SVAKOME.
Prodaješ pse ubice preko oglasa da ubijaju kasnije ili ih baciš na ulici ako niko neće da ih proda.
Sve vlasnike nelegalnih odgajivačnica pasa postrojiti.
U 03 ujutro upasti im u kućama sa specijalcima i sve u zatvor.
@Nikola
Veretinarske inspekcije da kaznjavaju ko sto Ne kaznjavaju likove koji izbacuju pse na ulice ne bi doslo do ovoga
/
Stijevo
Dijaspora6
Pera
Sabahudin
R. P. F.
@ Sto bi rekli k...
Joca
Nikola
psi
Sto bi rekli kuckari
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H