Put Novi Beograd-Surcin 8 km u ravnici se gradi 2 godine/4 km godišnje/po ceni od 10 miliona evra po km. Niš-Merosina 5,5 km za godinu dana itd,itd. Javasluk i lopovluk
@Pera Srbin
09.01.2023 • 13:40
Blagovremeno
Predlažem da se započne za dodavanjem po još jedne saobraćajne trake na delu od Pojata do Niša, jer će dodavanjem autoputa Čačak Pojate i ovog prema Prištini biti prevaziđena propusna moć puta na ovom "kritičnom"delu.
---
Која црна пропусна моћ од Појате до Ниша? Па ту су ретко кад неке веће гужве. Не знам да ли си икада возио мало по ЕУ аутопутевима па да видиш шта је гужва када мораш константно да возиш у левој траци јер је десна препуна камиона. Ово код нас је ништа. А кад се прође Ниш нема живе душе на аутопуту ван сезоне.
Од Руме па до Шапца идете на мост који је западно од Шапца и да дођете до центра ће вам требати времена исто као да сте ишли старим путем па на мост који улази директ у град. Тај нови мост ће бити добар кад се уради даље ка Лозници пут. Значиће много за Шабац да им камиони не иду кроз град, и наравно свима који користе правац ка Босни и Херцеговини.
Што се тиче деонице Паковраће - Пожега, то нема шансе да буде готово ове године. Та деоница има два веома дугачка тунела, има много мостовских конструкција и две петље. Ко не верује може да погледа на ЈуТјубу, каче људи редовно снимке из дронова. Биће супер ако пусте ту деоницу од Паковраће до Лучана. Јер до Пожеге има још толико, а са овим темпом радова немогуће је то завршити до краја ове године.
Predlažem da se započne za dodavanjem po još jedne saobraćajne trake na delu od Pojata do Niša, jer će dodavanjem autoputa Čačak Pojate i ovog prema Prištini biti prevaziđena propusna moć puta na ovom "kritičnom"delu.
Samo niko u Srbiji ne zna da objasni zašto je cena Fruškogorskog koridora viša od cene najskupljeg autoputa u Norveškoj sa najdužim podvodnim tunelom na svetu.
Ako može za pocetak da nam se omogući normalna vožnja već postojećim autoputevima.Ono sto se juče dešavalo na autoputu Beograd Niš u smeru ka Beogradu je čist horor koji mi debelo plaćamo.Ono sto se normalno prelazi za sat i po smo juče vozili 6 sati jer su radovi na 4 mesta!Naravno,radnika nigde iako je zima nikad bolja za radove.Ako niste u stanju da pružite odgovarajucu uslugu skinite tu deonicu sa naplate!I bilo bi lepo da bar jednom doživim da na autoputu NS -BG za poslednjih 10 godina prodjem a da ne vidim ni jednu crveno belu tarabu!
Svi rokovi odavno probijeni, ova deonica do Pozege nece sigurno biti gotova ove godine koliko su malo uradili a verovatno ni do kraja sledece. Najsporiji smo na svetu.
Fruškogorski koridor? Potpuno ludilo ili najveći korupcijski državni kriminal. Praviti tunel duži od 3 kilometra u sred Vojvodine ispod Fruške gore, potrošiti milijardu eura zbog puta koji će biti 15 km kraći i stizaće se 15 minuta brže od dosadašnjeg? Čist ekološki i finansijski kriminal i pljačka ovog naroda.
da ćemo mi, pre 15 godina, imati puteve bolje od Njemačke...
Nisu bili kadri ni Miloša velikog da završe, raspada se, prilazni putezi su zlo i naopako, nema goriva usput... a već investiraju...
Svesna inteligencija, bljuv
Zato što već 35 godina premeravamo čiji je duži,a ekipe na vlasti se smenjuju i drpaju koliko ko stigne a mi ih biramo i svaki put izaberemo gore od onih prethodnih.Malo jasnije sad?
Evo kako se lažno pumpa BDP, 1km autoputa slovenci naprave za 3 miliona, a Vučić za 12-15miliona. Za sav ovaj novac bi svi putevi u Srbiji trebali da budu kao staklo! Al ode sve u nečije džepove, a rupa u budžetu 34 millijarde evra. Bravo narode, aplaudiraj lopovima!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Najavljen završetak osam deonica u ovoj godini: Koji će putevi i kada biti završeni
Autor: Euronews Srbija
Info
•09.01.2023.
•10:40
Komentari 17
Duško
Детелинара
09.01.2023 • 13:40
Blagovremeno
Predlažem da se započne za dodavanjem po još jedne saobraćajne trake na delu od Pojata do Niša, jer će dodavanjem autoputa Čačak Pojate i ovog prema Prištini biti prevaziđena propusna moć puta na ovom "kritičnom"delu.
---
Која црна пропусна моћ од Појате до Ниша? Па ту су ретко кад неке веће гужве. Не знам да ли си икада возио мало по ЕУ аутопутевима па да видиш шта је гужва када мораш константно да возиш у левој траци јер је десна препуна камиона. Ово код нас је ништа. А кад се прође Ниш нема живе душе на аутопуту ван сезоне.
Комша
Што се тиче деонице Паковраће - Пожега, то нема шансе да буде готово ове године. Та деоница има два веома дугачка тунела, има много мостовских конструкција и две петље. Ко не верује може да погледа на ЈуТјубу, каче људи редовно снимке из дронова. Биће супер ако пусте ту деоницу од Паковраће до Лучана. Јер до Пожеге има још толико, а са овим темпом радова немогуће је то завршити до краја ове године.
Pera Srbin
Zamenik zamenika
Perica
Maja
Miki
Plaćač poreza
DžiajDžo
Nisu bili kadri ni Miloša velikog da završe, raspada se, prilazni putezi su zlo i naopako, nema goriva usput... a već investiraju...
Svesna inteligencija, bljuv
Lopovska posla
Zato što već 35 godina premeravamo čiji je duži,a ekipe na vlasti se smenjuju i drpaju koliko ko stigne a mi ih biramo i svaki put izaberemo gore od onih prethodnih.Malo jasnije sad?
OM
Driver
Nikola
Miki
Omg
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H