Vozač iz Šri lanke uporedio je puteve gde je radio u najbogatijim državama sveta poput Katara, Japana i Saudi Arabije sa putevima u Beogradu. Nije uporedio puteve sa Šri lanke koji su još dosta lošiji od naših.
Opet, u tim državama lndijci imaju ekstremno loš i bezobrazan tretman jer ih posmatraju skoro ili bukvalno kao robove. Zato odlaze u Evropu, jer, kao što rekoh, bogate azijske države tradicionalno shvataju indijce kao sirotinju odličnu za izrabljivanje i brzo bogaćenje. I ne samo indijce već i još neke siromašne azijske i afričke države.
Vozaca u Srbiji ima dovoljno!Problem su jedino plate i prijavljivanje vozaca na minimalac,sto je slucaj u privatnom firmama.Da su kod nas bolje plate,zapitajte se da li bi iko pozeleo da se odvoji od porodice i muci se po tudjim zemljama.I,nemoj te vise da prodajete narodu maglu,problem se nalazi samo u plati i prijavama!
Kako neko Prica nebuloze nije mi jasno !!
Vozaca ima na pretek !!
Najveći problem su zarade vozaca,e to je problem !!
U Srbiji vozac radi za 60-80 000 dinara,koji ima odgovornost za vozilo,putnike i ostale učesnike u saobraćaju !!
Vecina vozaca isti posao rade u EU za plate od 2000-4000 EU...zavisno u kojoj su zemlji EU...to je razlog odlaska vozaca i nedostatak u domaćem saobraćaju..
U EU se postuje radno vreme vozaca,bez prekoračenje voznje,bez prekoračenja radnog vremena,,a u Srbiji poslodavci jasu vozace,ako gratis svoje pravo poslodavac vam Kaze ako neces raditi dovedemo drugog vozaca...
Mnogi ljudi ne znaju pravu istinu dok poslodavci iz Srbije LAZU i obmanjuju narod !!
Drugo u EU voze se nova ispravna vozila,svaki vozac po okončanju radnog vremena ukaze dispicaru nedostatak na vozilu i isto vozilo ne izlazi iz radionice dok se ne sredi !!
A u Srbiji i sami vidite u kakvom su jadnom stanju autobusi na zalost !!!
I jedan boze nesto kad se desi vozac kriv !!
Zato vozaci iz Srbije idu preko i radili za mnogo vece plate,i da ovde ne idu u zatvor radi sefova igazda koji imajukrseve od vozila !!!
AJ da je manjak vozaca problem nego je sam proces polaganja ludilo. Ok, u pravu je neko sto je napisao sa bajsa na bus sa 18god, to ne moze. Bolji proces obuke je definitivno potreban. Ja sam zeleo da budem vozac, bus kamion svejedno, ali higijenski nije hteo da mi da lekarski jer ne vidim boje dobro, inace sve super
na slici staviti kao turistički logo Srbije za naredne strance koji dolaze.
Ljudima u Srbiji je nemoguće objasniti u kakvom logoru žive.
Ćovek vozač iz Šri Lanke ne kaže da je saobraćaj loš LOŠI SU LJUDI U SAOBRAĆAJU.
I u Šri Lanki i Ekvadoru i Vencezueli i Obali Slonovače ima rupa ali vozači paze šta rade i ne žele da ubiju nekoga.
U Srbiji svi kao pod drogama.Sve ludak do ludaka.
TO je sažetak onoga što je lik hteo da kaže umesto"ludaka za volanom" čovek je bio maksimalan diplomata i prećutao istinu.
Svuda u svetu je saobraćaj loš ali nigde u svetu nisu vozači TOLIKO ZLI I LOŠI i zloćudni kao u Srbiji i spremni da se tuku,psuju,ubijaju od batina na svakih 100 metara.
To Vam je sažetak članka.Ludara od države u podnaslovu čitajući između redova.
Druže u odnosu na prosečnu, medijalnu, radničku, doktorsku ...platu vi ste dobro plaćeni.Ne znam ni jednog vozača da ne lapa gorivo. Bolje zaradjujete nego doktori..
Težak posao a malo plaćen ...probajte sa boljim uslovima rada 6 h vožnje po Bg je puna kapa ...očistite žute trake i autobuska stajališta od automobila i povećajte plate
Realno svako je ovde izvukao za sebe sta mu treba. Ovi nasi oce dzaba da im neko radi, dok strani vozaci zele iskustvo u voznji u SRB i pravac EU za godinu dve.
Lekar, profesor u srednjoj.. 1500e odmah mora imati. Specijlista, prof. dr na faxu 2500e mora imati.... Ovo sto sada imamo i kako živimo, to vam je radikalski model Srbije, kako patriote vide ovu zemlju i narod. Bežaće iz Srbije ovi iz Šri Lanke.
Da si zaista vozač znao bi da je posao dobro plaćen. To što mnogi od kolega misle da trebaju biti plaćeni više od kardiohirurga i što su utripovali da rade jako bitan posao njihov je problem.
Povecati plate i vratiti nase vozace ili promeniti bezbednosna pravila deliti dozvole sakom i kapom, pa da finu ljudi. Dve godine C kategorija( i to da vozi), pa tek onda mogucnost za polaganje d kategorije je najpismenije pravilo.
Pa jedino sistemsko resenje je da podignete plate jer i ovi sto dodju ce brzo da odu cim im se ukase bolja prilika, zasto bi neko radio za 60-70.000 dinara a firme sto ih iznajmljuju naplacuju po 200-300.000 dinara, klasicna pljacka i enormno bogacenje.
A da probate možda da ih adekvatno platite ! Samo o tome eto niste razmišljali a pretpostavljam da ste zbog toga i išli po belom svetu u potrazi za što jeftinijom radnom snagom da bi ste se što bolje okoristili/obogatili na njihovom radu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozač iz Šri Lanke koji vozi autobus u Srbiji: Ulice su pune rupa, a vozači uleću ispred autobusa
Autor: Euronews Srbija
Info
•16.01.2023.
•22:24
Komentari 34
Bobi
Opet, u tim državama lndijci imaju ekstremno loš i bezobrazan tretman jer ih posmatraju skoro ili bukvalno kao robove. Zato odlaze u Evropu, jer, kao što rekoh, bogate azijske države tradicionalno shvataju indijce kao sirotinju odličnu za izrabljivanje i brzo bogaćenje. I ne samo indijce već i još neke siromašne azijske i afričke države.
Voja
Aleksandar
Da
Zoran
Vozaca ima na pretek !!
Najveći problem su zarade vozaca,e to je problem !!
U Srbiji vozac radi za 60-80 000 dinara,koji ima odgovornost za vozilo,putnike i ostale učesnike u saobraćaju !!
Vecina vozaca isti posao rade u EU za plate od 2000-4000 EU...zavisno u kojoj su zemlji EU...to je razlog odlaska vozaca i nedostatak u domaćem saobraćaju..
U EU se postuje radno vreme vozaca,bez prekoračenje voznje,bez prekoračenja radnog vremena,,a u Srbiji poslodavci jasu vozace,ako gratis svoje pravo poslodavac vam Kaze ako neces raditi dovedemo drugog vozaca...
Mnogi ljudi ne znaju pravu istinu dok poslodavci iz Srbije LAZU i obmanjuju narod !!
Drugo u EU voze se nova ispravna vozila,svaki vozac po okončanju radnog vremena ukaze dispicaru nedostatak na vozilu i isto vozilo ne izlazi iz radionice dok se ne sredi !!
A u Srbiji i sami vidite u kakvom su jadnom stanju autobusi na zalost !!!
I jedan boze nesto kad se desi vozac kriv !!
Zato vozaci iz Srbije idu preko i radili za mnogo vece plate,i da ovde ne idu u zatvor radi sefova igazda koji imajukrseve od vozila !!!
Mare
MisterStruka
Berović Dušan
Ljudima u Srbiji je nemoguće objasniti u kakvom logoru žive.
Ćovek vozač iz Šri Lanke ne kaže da je saobraćaj loš LOŠI SU LJUDI U SAOBRAĆAJU.
I u Šri Lanki i Ekvadoru i Vencezueli i Obali Slonovače ima rupa ali vozači paze šta rade i ne žele da ubiju nekoga.
U Srbiji svi kao pod drogama.Sve ludak do ludaka.
TO je sažetak onoga što je lik hteo da kaže umesto"ludaka za volanom" čovek je bio maksimalan diplomata i prećutao istinu.
Svuda u svetu je saobraćaj loš ali nigde u svetu nisu vozači TOLIKO ZLI I LOŠI i zloćudni kao u Srbiji i spremni da se tuku,psuju,ubijaju od batina na svakih 100 metara.
To Vam je sažetak članka.Ludara od države u podnaslovu čitajući između redova.
AnaMirjana
Goxy
Bill
Miloš
Boban
blazo
Cocco
Naši vozači, koji su otišli da rade negde mimo ekonomskog tigra, ne žale se na takve probleme?
Uzasna drzava
NS65
Realista
Aleksej
Duda
Troy
xqt
Sabahudin
Toša
Pa ti još ne znaš gde si došao
Djins
Pera
Milos
Grof Sekereshi
Куп је битан
Soko
Vlada
NS
€
Vozač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H