Autor: FoNet

Info
22.01.2023.
14:36
Ne radi se više o Kosovu, ne radi se ni o opstanku Srba na Kosovu, radi se o opstanku ove zemlje i ovoga naroda, izjavio je istoričar Milan St. Protić.
  • Voja

    27.01.2023 11:20
    Prota
    Prota je retko razuman lik iz BG škole.Ipak, mislim da su propuštene prilike.Sada samo treba da prihvate realnost i suoče sa kapitulacijom u Kumanovu.
  • Lucifer

    25.01.2023 11:23
    Mislim da bi rekli, "hahaha, dobar štos, a sad potpišite"
  • deda

    25.01.2023 10:36
    mir,mir,mir?!
    Ne mora da bude nikakvo iseljavanje Srba sa Kosova,Dojadilo nam vise ovo neckanje,dajte narodu da zivi i da se uklopi u zivot tu gde zive.
  • Toma

    24.01.2023 14:04
    ne nudi se
    Fora je sto nama EU ne nudi bilo sta i ovaj dogovor je samo poziv nama da prihvatimo to sto zele.
    Nije na stolu nikakav prijem u EU ni usporen ni ubrzan i ne krivim ih. Ja ne bih zeleo da nemam granicu prema ovakvoj zemlji, znam kako je to jer zivim u njoj.
  • Mrnđo

    23.01.2023 22:13
    Srbi glasaju pasošem. Otišli su u EU, Ameriku, Australiju, Novi Zeland svi kojima je dojadilo da čekaju da se ovde opametimo. Ovde je ostala samo f... i raja.
  • Nik

    23.01.2023 20:20
    @30 godina ste daleko
    Nije sve tako komplikovano kako se vama čini. Ovde se radi o Kosovu: ima li pravo i da li će postati nezavisna država. Iz sveg ovog pritiska na Srbiju da prizna Kosovo vidi se da ne može biti priznato kao nezavisno ako to ne prihvati Srbija. Dakle, od nas zavisi i u našim rukama je ključ njihove nezavisnosti. Drugo, ulazak u EU za sada nije vezan za uslov da Srbija prizna nezavisnost Kosova, između ostalog i zato što 5 država EU ne priznaje tu nezavisnost.
  • V5

    23.01.2023 08:24
    Sedenje na ušima ima cenu
    G-din Protić poodavno pokušava da narodu objasni u kom problemu je ekonomski tigar. Mnogo njih ga nije slušalo, a ni razumelo. To se dešavalo i drugim inteligentnim i obrazovanim ljudima. Zato nam je sada ovako lepo.
  • Milan NS

    23.01.2023 08:01
    @Sna
    Verovatno si hteo da napišeš "petstotina" umesto "Pedst".
    Pa, za tvoju informaciju, a ne moraš da mi veruješ nego samo otidi u Tursku i sam se uveri, Turci prvo nisu bili ovde petstotina godina. Drugo, nisu ih "Srbi oterali" nego su sami otišli.
    Sledeći zadatak za tebe: srpski (pravopis) i istorija, ali ne onu koju priča Matija Bećković
  • To je

    23.01.2023 07:51
    Vec nudjeno
    Prolece 2003?!?
  • @sna

    23.01.2023 07:05
    Nije tebi lako
  • Marko, Liman

    23.01.2023 01:17
    Nemojte me pogrešno shvatiti, ali bih predložio botovima, neka zahtevaju neki stručno vođeni kurs elementarnog pravopisa. Ovako je odmah providna žvaka.
  • Sna

    23.01.2023 00:38
    Pedst godina smo bili pod turcima.To su grneracije i generacije.Ali borba za oslobodjenje svakog pedlja srpske teritorije nije izlazila iz glave nijednom stanovniku.A sada bi svi išli linijom manjeg otpora.Hajde uzmite sve što hoćete,ssmo nas pustite da živimo normalno.Ssmo što oni neće da nas puste.Tražiće sve više i više,dok nas ne satru.
  • Preambula

    22.01.2023 23:08
    U EU bi nas davno primili da smo normalni. Treba istrcati 100 m za 20 sekundi,a mi spavamo pored staze, uriniramo,ne priznajemo sudije,izmislili bi neka nova pravila,mrzi nas profesor.
  • Filip

    22.01.2023 22:31
    O ulasku Srbije u EU odlucuje americka oligarhija na celu sa velikom trojkom BlackRock, Vanguard i State Street (drze oko 40% americkog kapitala) a njih 17 drzi oko 60% svetskih tokova novca. To sto mi nismo a albanci jesu pronasli nacin da oni rade za njih a ne za nas to je nas problem. Zato i placamo cenu gubitkom teritorija.
    EU je ucenjena kolonija americke oligarhije, kao sto smo mi kolonija svih.
    Bolje da g.Protic objasni zasto smo kao narod nesposobni i koja je njegova odgovornost kao predavaca u skoli da za 200 godina napravimo drzavu sa jakim institucijama vec trazimo autoritarce, mesije da nam magicnim stapicom rese sve probleme od licnih do drzavnih.
  • SDFG

    22.01.2023 22:19
    U EU pametan ne bi pristao da udje ni celu albaniju da nam daju.
  • @1244

    22.01.2023 21:31
    Koje Kosovo? Kosovo koje ne moze ni patrijarh da poseti? Gde ni gosn Vučić ne može da kroči? Građani samo sa konjicom... Daaaj ne budite smešni. Pa politika nije za malu decu. Manite se sentimentalnosti i Kosovskog boja. Budimo realni! Izgubili smo. Kraj priče. Možemo li nešto uraditi za našu zemlju da ne budemo totalni gubitnici? Ovo mlaćenje prazne slame je samo na štetu. Što reče Protić, bojim se da ćemo za 20 godina skontati šta smo SAD trebali da uradimo.
  • Ђорђе Ивковић

    22.01.2023 20:49
    Реално...
    Ст. Протић као да ништа не разуме. У шта су му отишле године?
    Нема од тог џорања ЕУ за столицу у УН ништа. Наши западни партнери не дају ништа а узимају све. И свакпут мало више од тога. Сматрају да је довољна противуслуга што нас остављају у животу.
    До следеће ситуације. Имају они даље још пуно захтева за нас и велику спремност да нас оставе у животу ако испуњавамо покорно те захтеве.
  • Sdragan

    22.01.2023 20:40
    Istoričar?
    Protić bi trebao da zna da Srbija NE može garantovati da će Kosovo postati ćlanica UN...Pitaju se tu još Kina i Rusija.
    Niti mi možemo ekspresno ući u EU. Gomila je tu zemalja kojima smo trn u oku. Kojima smetamo...Koji nas NE žele u svom društvu.
    Jednostavno...Prazna priča.
  • Stefan

    22.01.2023 20:38
    razuman predlog
    Bravo !
  • 30 godina ste daleko

    22.01.2023 20:32
    od ulaska u EU
    Velikosrpski šibicar, unuk Stojana Protića gusla po onome po čemu ste poznati, po šibicarenju. Ništa nećete dobiti ' zauzvrat ', vi ima da slušate, a ne da postavljate uloge, jer nemate karte s kojima bi igrali. Samo blef imate, a to se brzo otkrije. Da, da, vas ćemo pustit u EU, a vaše žrtve će stajati ispred ulaza. Kako ste samo pametni :) Vi ćete u EU, tek onda kad formalno priznate Kosovo, kad ostavite na miru CG i BiH, kad zaboravite da na mote možete samo kao gosti, kad prestanete biti produžena ruka Rusije, kad se odreknete velikosrpstva i mitomanije, kad se pročistite izmedju sebe za sva zla koja ste posijali u zadnjih 30+ godina, kad demokratizirate državu i uvedete vladavinu prava, kad prestanete slaviti slovo Z, kad vam ratni zločinci ne budu gosti na TV kanalima a predsjednik AV, itd....
  • izdaja

    22.01.2023 20:25
    Ovaj ladno priznaje Kosovo i traži neku stolicu u UN.
    Ne znam za koga radi,samo čitam tekst i vidim da je za NATO.
  • Nik

    22.01.2023 20:13
    Inicijativa
    Kao, svi su na dobitku? A to što Srbija gubi Kosovo, to se ne računa? Glupo je pristati na nezavisno Kosovo čak i za članstvo u EU, a kamoli za Zajednicu srpskih opština. Prosto je princip u pitanju: neko ti silom nešto otme, a onda traži da ti to prihvatiš, jer on to što je oteo ne može da legalizuje bez tvog pristanka.
    Problem je što mi nemamo kontra predlog. Kad oni traže da prihvatimo nezavisnost Kosova, a mi odgovorimo da to ne dolazi u obzir, trebalo bi predložiti nešto drugo. Treba preuzeti inicijativu i predložiti da Srbija sklopi ugovor sa EU da oni upravljaju Kosovom, dok se ne nađe neko pametnije rešenje. U dolazećim godinama moguće je da će se okolnosti toliko promeniti da će biti moguće neko rešenje (npr: ceo Zapadni Balkan uđe u EU, pa u Šengen i polako granice postanu nebitne, a propisi zajednički, Evropski).
  • Zebra

    22.01.2023 20:02
    Ulazak u EU bi značio neku igru po pravilima. To SNS ne želi!
  • Niko Marinović

    22.01.2023 19:52
    Ideja je OK, zapravo bila bi OK da je Srbija u prilici da postavlja bilo kakve uslove.
  • Super

    22.01.2023 19:38
    Empire
    Ovaj da je bio pametan a ocigledno da nije ..da je to priznao i potpisao cim je dosao na vlast..vec bi narod odavno izgubio memoriju o mitu i sloganu Kosovo je Srbija..ali nije to slucajno..bliži se kraj pranju para preko Kosova i gradjena stanova..tipicno mafijaski fazoni iz doba Al Kaponea..jedan o vecih uslova E.U. za prijem..poreklo novca..
  • Marko

    22.01.2023 19:10
    U potpunosti podržavam ovu ideju.
  • Ahab

    22.01.2023 18:49
    Nema preCednik petlju ni za daleko manje stvari od ovako konkretnog predloga eu.
    Bitan je i drzak samo pred kamerama nacionalnih frekvencija, a u susretima sa stranim diplomatama manji je od ciodine glave.
    Ironija sudbine je da diplomatiju ove drzave vodi covek koji nije diplomata, cak ni priuceni, a bavi se tim pitanjem na najvisem mogucem nivou.
    @1244
    Nisi ni svestan koliko nisi u pravu.
    Od ekonomske snage Eu, preko izvoza u EU i SAD, carina i sankcija.
    Bukvalno ni jednu jedinu rec.
  • Pedja

    22.01.2023 18:46
    Kakvi patrioti
    Na ovakve vesti ruska peta kolona na društvenim mrežama dobija uzbunu. Ne treba se uzbuđivati, oni to rade za novac. Inače, jedino što Rusija želi je da ovde ponovo počne rat, kako bi skrenula pažnju sa katastrofe u Ukrajini, što je jasno svakom ko ima pola daske u glavi.
  • @1244

    22.01.2023 18:06
    jel ti dobro?
    "Kosovo ne damo 700 god od Kosovske bitke pa nećemo ni sad"
    Mozes ti da neces ni 7000 godina, ali pita se i druga strana.

    "bez UN sankcija EU sankcije nemaju moć"
    Jel? Ne mogu da zatvore granice, zabrane letove?

    "Srbija ništa ne izvozi ni u EU ni u Ameriku"
    Hahaha, pa gde izvoze ove kineske, korejske, japanske, nemacke, italijanske firme nego u EU i Ameriku?
  • 1244

    22.01.2023 17:52
    Kosovo je Srbija
    1244 su izglasale i EU države i Amerika kao i ceo svet u UN-u . Tako da realnost je da EU prime Srbiju u članstvo u kompletu sa 1244 rezolucijom, otprilike kao Kipar. Oni u EU su ti koji moraju da prihvate tu realnost koju su sami izglasali u UN-u ,a ona se zove 1244. Ako neće tako čekaćemo šta da se radi ! Kosovo ne damo 700 god od Kosovske bitke pa nećemo ni sad, za nešto što se zove EU koja finansiski nije toliko više neprikosnoveni cilj, pojavili su se i drugi igrači u svetu moćniji finansiski od njih. Ekonomija i privreda može da se preusmeri, jer bez UN sankcija EU sankcije nemaju moć osim da ti preusmere privredu u drugi pravac i ništa više od toga. A u tim preusmerenjima će se ponovo uvesti carine za EU robu, koja će ite kako goditi domaćoj privredi. Srbija ništa ne izvozi ni u EU ni u Ameriku, zato da je veća korist ako im Srbija uvede carine za prolaz robe Dunavom, nego šteta od njihovih navodnih sankcija. A ovog lika na slici, ne treba slušati jer priča nebuloze, a pre bi se reklo da priča kao izdajnik, pa ako prevari nekog prevari !
  • mimi

    22.01.2023 17:44
    Srbija da ne diže ništa nego da svima ,eu, kaže adio do daljnjeg i kraj ! Malo da dišemo kao ljudi a ne pod pritiscima i lupetanjima !
  • Лиманац

    22.01.2023 17:40
    Не треба нам Унија!
    Србија не тргује Светом земљом због тричавог чланства у заједници која већим делом не поштује територијални интегритет наше земље.
  • dijasporac

    22.01.2023 17:39
    I sami ko.entari na ovaj tekst kazuju da nema teorije da se uradi tako nesto sto Protic propoveda. Svi imaju misljenje i ono je cesto suprostavljeno drugima te bilo koja vlast u Srbiji nista nece uciniti jer gubi na sledecim izborima. Milosevica nisu srusili 2000te zbog nedemokratije i kriminala, pao je zbog izgublhenog rata za Kosovo. To znaju svi politicari koji su bili na vlasti posle njega i niko nista nije ni pokusavao da uradi.

    Onaj ko je za EU je vec otisao tamo, svi znaju da ce taj proces za Srbiju potrajati jos dugo a zivot ne ceka, traba ga juriti. Oni koji su kolebljivi ili protiv ulaska u EU uvek ce naci opravdanje, bili opravdano ili ne. I to je nacin kako se odrzava ova besmislena ravnoteza, i dalje smo kandidat za clanstvo i dalje nismo dali Kosovo... a u stvarnosti?
  • E baš tako

    22.01.2023 17:29
    @EvoOvako
    Da gdin Protić je "vladao" Srbijom u timu čoveka kojeg ubiše samo 20 dana nakon izjave da će tražiti da se te godine konačno reši status Kosova da ne bi narednih dvadeset godina građani Srbije bili taoci tog problema.
  • @gagi

    22.01.2023 17:20
    buši hahahaha
    Hihihi, a kako ćeš do te evroazijske unije bez EU? Peške kroz tunel?
  • Milutin

    22.01.2023 17:18
    Mi smo problem. Džaba da nas primaju.
  • Singer

    22.01.2023 17:12
    Pitanje
    Procitam ovde u kome ntarima Nemacka najvece potrosacko drustvo i EU sa njom najvise Englazi izasli da nebudu a sta je Kina Sad i ostale velike drzave pa covece prvreda se razvija sa potrosackim drustvom i tako u krug podrzavam Gos Protica ali nema nista od toga AV i druzina nisu za EU to je i vrabcima poznato a razlog je veoma poznat
  • gagi

    22.01.2023 17:11
    razvoj
    mi smo vec sa evroazizkom unijom potpisli saradnju u trgovini i netreba na EU
  • EvoOvako

    22.01.2023 16:51
    Nije li g-din Protić
    Vladao Srbijom?
    Pa, ne sećam se da je konstruktuvno rešavao probleme, uključujući i pitanje Kosova.
    Očistili su nas iz Slovenije. Više od pola miliona Srba je u Hrvatskoj manje, nego li pre 35 godina. Iz BiH smo isterani, kao i sa Kosova.
    Dokle?
    Sok ne budemo bili sposobni da proizvedemo dobre ljude i kvalitetan vladajući kadar.
  • Papazjanija

    22.01.2023 16:49
    Hmmm
    Pa sto niste sve to uradili gospodine dok ste bili u vlasti. Najlakse je biti general posle bitke.
  • Dilka

    22.01.2023 16:31
    tako
    tako to radi stari .... politicar sa iskustvom
  • @Iva

    22.01.2023 16:29
    e upravo tako
    Tacno u centar. Zato smo i zatvorili tek 2 poglavlja od 34 (i to neka nebitna za veliku sliku, vezana za kulturu i nauku, nista vezano za unutrasnju, spoljnu, ekonomsku i drugu politiku), jer nismo nikad ni imali neku ozbiljnu nameru da udjemo tamo. Sa Djindjicem je ubijen i pokusaj da se ova drzava osavremeni i normalizuje. Te price da nas ne zele su za malu decu - imas uslove koje moras ispuniti i to je to, mi se za sve ove godine ni ne trudimo da ih ispunimo. To je kao da ja sad hocu da igram fudbal u Real Madridu i kad me odbiju tvrdim da je to zato sto me ne zele a ne zato sto ne ispunjavam uslove za ulazak.
  • S21

    22.01.2023 16:21
    Iznenađen sam da čovek takvog mentalnog kalibra iznosi toliko besmislen predlog. Ako mislimo da to tako ide, onda i nismo za EU. Korupcija, kriminal, pravosuđe, ljudska prava... Da zažmure na to, ako kažemo DA? Hehe
  • Ruza

    22.01.2023 16:16
    Duletova
    Svaka cast Proticu jedini pametan predlog u zadnjih 15godina koji sam čula..
  • Veternik

    22.01.2023 16:13
    Štagod, POTPISUJ i spasavaj narod i pokolenja! Dosta je magle i motomanije!
  • Jj

    22.01.2023 16:13
    Jj
    Ovo je govorio još pre par godina i ostao pri tome i danas! Kosovo je zauvek izgubljeno i to svi znamo ali aktuelnom rezimu je kao i predhodnom služilo za neke političke poene i pranje para! AV ulaskom u EU bio bi svrgnut sa vlasti kao i cela SNS sekta gde bi veći deo članova završilo po zatvorima zbog organizovanog kriminala i više krivičnih dela koje su počinili i još cine ovom narodu i Države kao i lažnoj SNS eliti!!! Mora pući jer ovo stanje nije normalno niti odrzivo više ma koliko AV pojacavao svoju Policiju!!! Gotovo je više…mislim ako AV želi da se izvuče bez vecih posledica mora dati neopozivu ostavku na mestu Predsednika!!!
  • Bravo

    22.01.2023 16:09
    Bravo
    Bravo! Bože, kako prija ušima i mozgu priča ovog čoveka.
  • Tikva

    22.01.2023 16:05
    @pismen
    "taman onoliko koliko znas istoriju..." reče neko ko je pismen praunuku Stojana Protića, čoveku koji je doktorirao kod profesora Dimitrija Mite Đorđevića; na preporuku dr Vase Čubrilovića saradniku Balkanološkog instituta SANU, predavaču Univerziteta u Torontu, Parizu, Stanfordu, Kembridžu, Džordžtaun univerzitetu u Vašingtonu...diplomati,
    Jeste da je u modernoj Srbiji uspeh biti pismen, ali stvarno....
  • .

    22.01.2023 15:45
    Treba dati nesto sto nemamo i sto nije nase, a za uzvrat dobiti nesto sto zelimo.

    To bi po prvi put u poslednjih 40 godina bila pobednicka a ne luzerska politika.
  • Bojan

    22.01.2023 15:42
    Želim u Evropu ali apsolutno ne dolazi u obzir da mi u Vojvodini sa sobom na grbači tamo vučemo ovog nabreklog parazita od države. Prvo raspad banana države, pa onda EU.
  • Iva

    22.01.2023 15:39
    Konačno jedan normalan predlog i komentar - opstanak ove zemlje u globalu.
    Međutim kako će ovi lopovi nastaviti da kradu ako udjemo u EU. To je zapravo najveći problem.
  • Na dalekom stapu

    22.01.2023 15:34
    Uci u EU zahteva korenite promene ponasanja i vlasti i naroda. Volimo novac i zarade za zapada, da gazdujemo kako mi hocemo. Nemamo radnu disciplinu tj nikakvu disciplinu. To se vidi po ponasanju u saobracaju,po bacanju smeca , izbegavanju svih pravila i zakona. A ovi gore … samo borba za vlast bez zelje da se dugorocno radi i stvara.Posle mene … potop. Daleko je to od evropskih vrednosti. Niti mozemo niti hocemo tamo jer znamo sta nas ceka.
  • boger

    22.01.2023 15:32
    +1
    To i još ponešto je odavno trebalo da tražimo, još dok su St.Protići bili na vlasti. Sada više nije ni bitno a nema ni šanse. Došli smo do takvog stadijuma da bi čak i strana okupacija bila napredak pošto niko od aktera na politčkoj sceni nema kapacitet da od ovoga napravi državu.
  • Terazijski Crnogorac

    22.01.2023 15:30
    Nikad ambasadore! Ovo je sramota sta ovaj covek govori.
  • rale

    22.01.2023 15:29
    Ovo kako kada bi neki student fakulteta na prvoj godini dobio kaznu za parking i onda kaže platiću kaznu ako mi date diplomu fakulteta...
  • Vule

    22.01.2023 15:29
    Dakle, treba da udjemo u organizaciju koja ne priznaje osnovne medjunarodne norme, nas teritorijalni integtitet?
  • @Djomla

    22.01.2023 15:22
    Za 20 godina ama bas nista nismo uradili da udjemo u EU
  • Mršš izdajniče

    22.01.2023 15:18
    Kakva EU, o čemu bulazni ovaj ? Kosovo je Srbija, i ne treba nam EU ako je to uslov. Čuvati 1244 dok postoji planeta zemlja. Ali ovde se radi o nečem drugom, Vučić priprema javnost da Srbija pristaje da Kosovo udje u UN, a onda u izmenjenom Francuskom papiru će to biti izbačeno, ali će biti prećutano da se Srbija protivi da Kosovo udje u Nato. Kad se to potpiše, za jedno 2 nedelje se pritisci nastavljaju da Srbija uvede sankcije Rusiji i da dozvoli stolicu Kosovu u UN. Tako to Anglosaksonci rade, a njihov špijun Vučić sprovodi. A istina je da pritiska nema jer Nato ne sme da napadne Srbiju jer Rusija ima nuklearno oružije, i zapad ne može da uvede sankcije Srbiji jer Rusija i Kina imaju veto u UN. Sankcija samog EU bi imale minimalne posledice samo bi Srpsku ekonomiju preusmerilo na druge pravce, od fabrika za motanje kablova, a vratile bi se carine za EU robu Dunavom i time bi se podstakla domaća privreda. Zato ulica i blokada Gazele i autoputeva, treba nam drugi predsednik ,a ne ucenjena porodica Vučić.
  • DžiajDžo

    22.01.2023 15:11
    samo ti soli
    ali sebi supu... kolikogod hoćeš... da to tako ide, Kosovo bi odavno imalo stolicu.
    Srbija je priznsta poodavno. Nema šta nas da prizna NATO šklopocija.
    A za koga ti radiš?

  • Kamiondžija

    22.01.2023 15:10
    Bravo. Ovo je redak glas razuma koji treba slušati.
  • Nebojša

    22.01.2023 15:07
    STOLICA ZA HOKLICU
    Čemu žurba kada se čitav svetski poredak menja iz korena? Jedno je sigurno, ništa neće biti kao pre! Bolje je sačekati i videti kuda dalje, posle priznanja nema povratka. Stolica u UN je
    PRIZNAVANJE NEZAVISNOG KOSOVA.
  • Комша

    22.01.2023 15:07
    Све то делује супер кад се овако каже, али тако нешто може да покрене немире у народу јер би део народа то сматрао издајом. Мада колико су нас као народ зомбирали, мислим да би ти немири били лако сузбијени, јер за нешто веће од обичних демонстрација је потребна критична маса, а такве данас у Србији нема. Косово смо освајали и губили много пута, па неко будуће освајање или интеграцију Косова у састав Србије можемо оставити за неке будуће генерације, ако буду желели тиме да се баве. А ако будемо тврдоглави као до сада, тим генерацијама ћемо оставити шта? Црну рупу у сред Европе? Косово дефакто није део Србије већ две деценије, а једни друге кочимо на обостраном путу ка ЕУ где се на крају све границе бришу, јер тако то раде паметни народи. Немци и Французи су ратовали вековима, а сада нема границе између њих јер су схватили да од рата нико нема користи.
  • NS

    22.01.2023 15:04
    EU je klub potrosaca nemacke industrije.
    Druge ne primaju a englezi su izasli jer nece da ih nemac pljacka.
    Moramo naci svoj put razvoja a ne da nam nemac daje novac na kasikicu!
  • nemate vi pojma

    22.01.2023 15:02
    o igranju pokera
    A zasto bi oni prihvatli nase povecanje uloga? Sta cemo da uradimo ako ne prihvate:
    - naljutimo se i ne potpisemo sporazum (popijemo sankcije, vize, ostanemo bez nafte, gasa, itd.)
    - napadnemo Kosovo (dobijemo po glavi, ostanemo bez jos vise teritorije)
    - okrenemo se Rusiji, Kini, Marsu, Neptunu (sankcije, izolacija, itd.)
    - blokiramo tranzit kroz Srbiju (umesto putarina placamo koncesije i kredite Kinezima i Turcima u rudama, zemljistu, naturi)
    - posaljemo jos dilera, reketasa i lopova u EU
    - puknemo od muke
    - sednemo na traktore i krenemo sa migrantima u EU
    - ???
  • Rade

    22.01.2023 14:59
    Nije njima cilj da uđu u Eu, onda ne bi više mogli da žive od kriminala!
  • Djomla

    22.01.2023 14:55
    Kad se samo setim
    Sta sve nismo uradili da bi usli u eu i opet nekim cudom nismo tamo gde su mnogi ne bas tako puno bolji narodi od nas.jednostavno nece da nas prime ali hoce da nas ucenjuju na svakom koraku.da ispunimo i ovu zelju oni bi nasli neku drugu
  • pismen

    22.01.2023 14:49
    vau
    mi damo nesto, a dobijemo veliko nista!? e Proticu, lukav si taman onoliko koliko znas istoriju...
  • Slavko

    22.01.2023 14:48
    Ma kakav,gde da tražimo nesto.Kazu iz LSV da odmah prihvatimo bez čitanja ponude.
    Zamisli kaže Kostreš sa odmah prihvatimo .
    Gospodine Kostreš da dam papri mom detetu od 7 god pitalo bi sta to potpisujem ,potpisalo bi dete jer veruje svom ocu a sta mi da potpišemo bez čitanja Nemackoj i Farncuskoj da li treba da ima verujemo posle bombardovanje i ubijanja naše dece.
    E zato vi Bojane Kostreš i LSV imate poverenje građana Srbije od 1%
  • Branko

    22.01.2023 14:44
    Hajde da konacno cujemo i nesto razumno i korisno od ovog drustvenog parazita i obicnog truta.
  • Nikola

    22.01.2023 14:39
    To bi bilo pametno
    , ali ova vlast nije demokratska i ne želi u EU.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna