Mi ili zabranio izvoz stranog kapitala oterao strane investitore razvijemo sopstveni vid suvereniteta tržišne privrede i stampamo bezkamatni novac drzava intervenise u fabrikama mala srednja preduzeca lokomotiva razvoja a i javni sektor povećamo novcanu novcanu masu da se plate i penzije usklađuju sa troškovima života minimalna penzija minimalac ravnomeran rast plata penzija podizanje penzija I plata na viši nivo životnog standarda
A najjači su mi ovi što bi i majku rođenu prodali samo da im sankcije ne uvedu, da im vizu ne uvedu, da ih ne bombarduju, da uđu u EU. A jedino od toga realno je da nećemo u EU priznali ili ne priznali Kosovo ali da nas bombarduju, sankcije i slično veze sa vezom nema. To je fela ljudi koji su 1941. godine bili najodajniji nemački saveznici.
Највећи проблем је што ми никад ништа нисмо понудили,који је наш предлог за решење проблема.Морамо направити предлог и стати иза њега.Више од аутономије,мање од државе.Косово нема цену,не интересују нас западне инвестиције,ако хоће могу сутра сви да иду кући.Уцењивање с таквим стварима не иде ако причају да су нам пријатељи,да смо на европском путу.Порука је дођите код нас да буде наши робови.
Znala sam da će do ovoga doći ,čim je za obilježavanje 100 godina velikog rata, Vučić dato mjesto u zapećku, a albanci tamo grdje je njemačka, mađarska i ostali.
Ni tamo ni ovamo, hoću piškim, neću piškim...
Možda se ja razumem u geopolitiku, diplomatiju,... al dosta bre, daj da vidimo šta hoćemo, ovo je iznurivanje dok nas ne dovedu do stanja da više ne možemo ni da mislimo o toj temi, već da prihvatimo šta god da bace pred nas, od rata do punog priznania, samo da se završi već jednom.
Svi, ama baš svi trućaju a da zrno sramote za svoje gluposti nemaju. Od pinka do N1...
Svi vi koji kažete da je Kosovo sveta srpska zemlja i vičete na sav glas "Ne damo Kosovo" idite na Kosovo i sve to glasno izgovorite, ako smete. Naš patrijarh nije mogao da ode na Kosovo za Božić, nijedan političar ne može da ode dok mu ulazak ne odobre vlasti Kosova. Da li vam je to jasno? Da li ste svesni činjenica?
Srbija je tu gde je, nemamo mehanizam da zadržimo Kosovo i ne treba da živimo u snovima.
@@Zemlja čudesa
O da, Srbija je kriva za sve a paradoksalno Srbija jedina od svih tih exYU država i "država" koja nije etnički očišćena. Nema tu ničeg "poštenog" niti se iko "pravi lud" ali evo, rado bih i najiskrenije poželeo tvojoj deci da dožive identičnu sudbinu Srba sa tih exYU prostora. Ni manje, ni više. Toliko je valjda pošteno.
Zato sto smo mi narusili nepovredivost granica exYU drzava a onda i pokusali etnicko ciscenje na KiM. I to su nas pustili skoro godinu dana, ali posto smo bili neuspesni (bolje receno nesposobni) a uporni, rekli ili mir i NATO baza na AP KiM ili bombardovanje i Kosovo Republika.
Mi odabrali ovo drugo i posteno izgubili KiM u ratu.
hahaha, da dozvolimo Kosovu clanstava u institucijalma , a zauzvrat dobijemo neku pisljivu zajednicu opstina za koju nema mehanzama sprovodjenja, kontrole, penala,, nicega? Nema sanse, neprihvatljivo. Samo unopravno i momentalno clansto u EU, bez dodatnih zackoljica i uslova (npr. od Hrvatske) se moze staviti u razmatranje.
Nista novo, nismo u poziciji da pregovaramo jer smo slabi i nepozeljni, uglavnom svojom krivicom.
Da ovaj narod zeli i ume da uredi drzavu kako treba, nicega od ovoga ne bi bilo.
Da je Srbija kao Svajcarska, Norveska, Austrija, Danska, da li bi se iko ocepljivao od YU i Srb? Da je Srbija uredjena i bogata kao Svajcarska da li bi se Kosovo ocepljivalo? Ko se jos ocepljuje od tih zemalja?
Srbijom teku reke smeca i najsiromasnija je. To nije do zapada nego do nas i to je jedino sto je vazno.
Uzgred, kamo je momentalno uvodjenje sankcija Bacuskama? Zar to nije vaznije od Kosova? Ah, da, to se proglasava uz potpisivanje ovog dokumenta. Kad si vec pristao da definitivno das deo teritorije koji su ti amputirali silom sta je onda uvodjenje sankcija nekom ko ima svoje probleme.
A nije da nismo znali da ce do ovoga doci kad tad ( od kad je NATO krenuo na Rusiju).
Ovo se desi kada se oslanjaš na ruska obećanja a onda se ispostavi da je i Rusija tigar od papira, samo veći. Sad lepo pojedite to što ste ...napravili a mene ionako zabole za Kosovo.
Tek da stavimo stvari u perspektivu - koliko vas je ikada bilo na Kosovu makar na 1 dan? Ne u "manastirskoj turi" nego tamo gde žive obični ljudi. Koliko vas zna dve reči albanski? Kad smo kod toga, koliko vas zna i dve reči bilo kojeg drugog jezika (i pisma)? Šta vi znate o rezoluciji, pregovorima i stolici u UN? Je l' znate ko sedi na "našoj" stolici u UN? Je l' slušate nekad i posmatrate šta se stvarno događa ili samo učite napamet i ponavljate naglas naklapanja sa Pinka i Hepija? Mislite malo.
Nazalost - nema popravnog!
Tako skupo placena eventualna a ne uopste sigurna - sreca!
A Kosovo!
Sporedna tema!
To je davno zavrsena prica! Sa kapitulacijom zapecacena!
"Shvatajući da su nepovredivost granica i poštovanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, kao i zaštita nacionalnih manjina, osnovni uslovi za mir;..."
Pitam se zašto to nisu shvatali 1999-te kada su narušili Povelju o nepovredivosti granica u Evropi i rasturili Srbiju?
Mi treba da se natežemo oko Kosova, dok svi ne pocrkamo. A onda Aca i Andrej, kofere u ruke i pravac Moskva, kao Mira.
Inače, ko se seća, kapitulaciju smo potpisali 99. Sve besmislene ratove smo pre toga izgubili, zbog ovih istih likova. I vi se još uvek nasankate na pujdanje te ekipe.
Prođe nam pusti vek.
Sve što je godinama "visilo u vazduhu" i što se čitalo "između redova", t.j postupaka "zapada" sada je postalo eksplicitno u ovom tekstu.
Dakle, "veliki" ne odustaju i ne menjaju mišljene, samo su sada i zbog rata u Ukrajini "skinuli rukavice"...iscurilo vreme...
@Бачка Република
22.01.2023 • 17:37
Кад је крај више овој драми?
Члан 1.
Престаните више да се отимате и свађате око глупости.
....
Па да. Шта је проблем? КиМ у Србији већ има столицу у УН. Приме нас у ЕУ и мирна Бачка, идемо даље.
Cekaj malo, pregovars sa onim istima sa kojima je potisana rezulucija 1244 i briselski sporazum i nista od toga nije ispostovano?!
Zbog cega mislite da ovo nije jos jedna podvala? Polako sto placanje. Cemu zurba i turci su vekovima vladali, pa dosao kraj
Zato sto se nadaju da cemo se konacno unormaliti i nastaviti zivot a ne ostati u mestu ili ziveti u proslosti.
Ali ako bas insistiramo, onda ce da nas izoluju i sacekaju da pocrkamo, pa uzmu i ostatak Srbije.
Đura Vojvođanin
22.01.2023 • 21:36
Od slobodanovog "vas niko ne sme da bije" ...
... Na vlasti je ista ekipa. Čak i nakon:
- izgubljenog rata u Hrvatskoj i sankcija
- najveće inflacije u istoriji planete
- propale devizne štednje
- Dafine i Jezde
- dogovorenog rešenja Srpskog pitanja i iseljavanja 250.000 Srba iz Hrvatske
- BiH, najkrvavijeg rata u Evropi nakon II sv. rata
- izgubljeno 20% Srpske teritorije, više od 100.000 poginulih, više stotina hiljada raseljenih i iseljenih
- izgubljenog rata na Kosovu, 200.000 iseljenih Srba, isprovociranog bombardovanja SRJ, stradanja i rušenja da se Vlasi ne dosete
(Da ne nastavljam)
I za njih i dalje prosvećeni, verni, patriotski Srbi glasaju za 3 crvene, ista tarifa kao i na Kaćkoj petlji!
Nadam se da je tajni deo šta ćemo mi dobiti, jer ovo objavljeno je čisto nasilništvo. Sigurna sam da mogu da nas "podmite", ima EU svašta da ponudi što nama treba, počevši od novca.
Prvo, tekst predloga u pisanoj formi, ovakav, ne postoji.,, Danas,, je I sam shvatio da je potcenio intelekt Srba. Drugo, izdajnicku politikau Srbije su s proveli oni koji su problem Kosova izmestili iz UN u moralo sakatu Evropu. I jos nesto, pre potpisivanja Briselskog sporazuma, a izmestanja KiM problema iz UN, do potpisivanja se u Briselu vodilo citavih deset rundi pregovora. Pitajte Jeremica. On zna. A znaju I neki od nas kojima secanje seze dalje I od 5.oktobra....
“Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“
Od slobodanovog "vas niko ne sme da bije" i velikog mitinga na Gazimestanu do ovoga. Da li će neko odgovarati za propast politike koju smo vodili zadnjih više od trideset godina? A isti političari i njihovi učenicu nas vode i dan danas bez imalo stida i odgovornosti.
Vojnik@, nista necete dobit, budite sretni da jos nesto ne budete morali dati. Sve ste prokockali s velikosrpskim projektom, koji se raspao kao balon od sapunice :)
Glupo je pristati na nezavisno Kosovo čak i za članstvo u EU, a kamoli za Zajednicu srpskih opština. Prosto je princip u pitanju: neko ti silom nešto otme, a onda traži da ti to prihvatiš, jer on to što je oteo ne može da legalizuje bez tvog pristanka.
Problem je što mi nemamo kontra predlog. Kad oni traže da prihvatimo nezavisnost Kosova, a mi odgovorimo da to ne dolazi u obzir, trebalo bi predložiti nešto drugo. Treba preuzeti inicijativu i predložiti da Srbija sklopi ugovor sa EU da oni upravljaju Kosovom, dok se ne nađe neko pametnije rešenje. U dolazećim godinama moguće je da će se okolnosti toliko promeniti da će biti moguće neko rešenje (npr: ceo Zapadni Balkan uđe u EU, pa u Šengen i polako granice postanu nebitne, a propisi zajednički, Evropski).
Koje li su kaznene odredbe za Srbiju, to nas sve zanima...ovo je sve pričam ti priču, kao nekada društveni dogovor...da ne bude zabune, samoupravni sporazum beše nešto drugo, mnogi nisu ni tada razumeli razliku...
Šta i sa kim da potpišemo?
Pa danas se obeležava operacija maslenica kada su hrvati napali zaštićen deo krajine a oazi ovo potpisali da neće napasti a garant bio nemačka i Francuska. Pa ko je lud da im išta veruje
Prvo svaka čast redakciji na objavljenom tekstu i da javnost ovo može da vidi, a ne skrivene Vučićeve igre ispod stola na ovako važnu temu.
A vaj sporazum je Katastrofa i priznanje nezavisnosti Kosova u UN.
Ali se mora obratiti pažnja ne više tačaka i reči. U više članova: Nikako se nesme dozvoliti da se pominju "strane" nego tražiti da piše "subjekti" jer su "strane" ravnopravna kategorija, što Srbija i njena pokrajna nikako nisu.
Član 1. reč "dobrosusedski odnosi" hitno da nestane ili neka nas bombarduju to ne potpisujemo
Član 2 i 3 mora da se pominje rezolucija 1244 ili ne potpisivati po cenu bombardovanja
Član 4 direktno priznanje nezavisnosti Kosova u UN i pristanak Srbije da Kosovo udje u Nato. Ovde mora da se ubaci rečenica da Srbija ne dozvoljava Kosovu da udje u UN, ali i da se ubaci druga rečenica da Srbija ne dozvoljava Kosovu da udje u Nato ili bilo koju drugu vojnu organizaciju. Ispod toga ne potpisivati po cenu bombardovanja
Ostale tačke su gluposti, ali ako se izbace reči "strane" a umesto toga ubaci reč "subjekti.
Obratiti pažnju na član 7 gde se SPC ne sme rešavati po evropskim modelima, nego ubaciti po rezoluciji 1244.
Mora u tekstu svega ovog više puta biti pominjana 1244 ili ništa ne potpisivati po cenu bombardovanja.
Ali neće nas bombardovati, ne smeju jer u svetu ima i drugih vojno moćnih igrača
Ovo nije baš ništa novo. Od reči do reči je objavljeno još pre dva meseca. Objavili kosovski mediji. Ako nema nikakvih promena, već je sve isto, čemu tajnovitost?
Pozdrav svim mamikama koje su friško ispečenim kiflicama dočekale Kertesa pa bacale jogurt po mom NS i mojoj Vojvodini.
Ovo je rezultat vaše borbe za "srpstvo" i vaše borbe da nas mlade ubedite da smo kreteni zato što mislimo da je "mir, brate mir" i rimtutituki pametnija politika od vaše!
Uživajte!
Nije Srbija ucenjena , ucenjen je kriminalc na čelu kartela koji trenutno vlada Srbijom , a kartel je srušen i u Kolumbiji.Scenario , krovovi Mdeljina , se neumitno bliži.
Moji Srbi sami smo krivi, nemamo dece ne radjamo se vec umiremo kao nacija. A Vi svi velike patriote bolje bi bilo da imate vise dece minimum tri, da se okrenete Bogu i crkvi, a teritorija ce sama doci. Cijeg je stado toga je i livada, vazda bilo...
Ovo će se završiti katastrofom a siguran sam da katastrofa neće biti samo za Srbe i Srbiju. Nikakve priče i laži više ne može da servira da ovo opere jer ako je ovo tačno ultimatum iz 1914. je sitnica i bio je prihvatljiv od tačke do tačke. Nemoguće da je ovo tačno.
Previše je napaljenih među komentatorima. Ovaj dokument na papiru prenosi realnost sa terena od poslednje 24 godine. Ljudi koji imaju s njim problem, imaju ozbiljan problem sa poimanjem realnosti. Busanje u srpske grudi tu ne pomaže, naprotiv. Čak ne pomaže ni jadikovanje da to nije fer ili šta god.
Alternativa potpisivanju je totalni raspad Srbije u narednih 5-10 godina i još nekih milion novoiseljenih, obrazovanih i kulturnih ljudi kojima se odavno smučila ta prizemna "kosovojesrbija" manipulacija.
Član 1.
Prestanite više da se otimate i svađate oko gluposti!
Član 2.
Svi ste zajedno ovde i naučite da se tako i ponašate, uz međusobno poštovanje i razumevanje.
Član 3.
Reč jednu da nismo čuli da plašite narod oružjem!
Član 4.
Počnite da se posvećujete ljudima koji žive u vašoj avliji!
Član 5.
Evropa je budućnost svih nas! Gde gledate?
Član 6.
Komunicirajte! Napravite svoje tržište, poslujte i radite na poboljšavanju kvaliteta života više!
Član 7.
Biće para i vi i vaše pare! Srbiji je dozvoljen uticaj na svoju zajednicu na Kosovu.
Član 8.
Mešajte se malo! Živite vekovima jedno pored drugih a nikako više da prihvatite jedni druge.
Član 9.
Ponavljamo! Biće para ali ne sad baš za bilo šta!
Član. 10.
Za svaki slučuj da ne napravite ponovo neko s... mi moramo da budemo prisutni.
Prekinite da sagledavate sadašnjost kroz prošlost. Ne zaboravite je, ali neka vodilja bude budućnost svih nas na ovim prostorima, pa jel toliko teško da prekinete da se bijete non stop? Dosta više mržnje!
Srbija je na isti način preotela Vojvodinu i šta sad? Koja država nam je sad naj bliži saveznik? Pa Danska i Švedska su međusobno više od 30 puta ratovali a vidimo ih sada kad su shvatili da je to loše i za jedne i za druge.
Političari su nebitni, ne verujem nikom od njih ali dokle više da narod na ovim prostorima sam sebe uništava? Potpisuj sve i u EU gde nam je i mesto! Smorili ste svi više sa ovim!
Што се немачко-француског „предлога”, односно ултиматума тиче, исти је по свим тачкама неприхватљив за нашу земљу и наш народ.
Држава Србија и српски народ не смеју дозволити отимање дела наше територије, супротно међународном праву, Уставу Републике Србије, Резолуцији Савета безбедности ОУН број 1244, као и свим споразумима донетим по питању одређивања будућег статуса Аутономне Покрајине Косова и Метохије.
Под оваквим геополитичким околностима, притисцима и неравноправном положају у ком се налази наша земља, идеја замрзнутог конфликта, макар и кратког века, остаје као једино разумно и могуће решење. Подсећам да је исту идеју заговарао и покојни господин Мирослав Лазански, иначе врстан познавалац геополитичких интереса на нашим просторима.
Пуна реинтеграција Аутономне Покрајине Косова и Метохије у уставно-правни поредак Републике Србије јесте циљ којем треба да тежи свака власт. Овај ултиматум значио би прелажење ’црвене линије’ и издају државних и националних интереса. Надам се и уверен сам да се то неће догодити.
Većina ljudi koja je 90ih ratovala na ovim prostorima-mislim prvenstveno na srpsku stranu,danas se gorko kaje što su bili učesnici ratova,a ljudi koji su preživeli užase rata su poslednji koji mogu tako nešto da priželjkuju.
Ja na to gledam ovako,ako je naš duhovni centar,centar pravoslavlja na Kosovu,to isto pravoslavlje nas uči da je greh ubiti i pucati na drugog,pa makar to bila i neprijateljska strana.
Ti Albanci koji su ratovali 99,od kojih su mnogi bili decaci kojima je dato oružje,danas dolaze u Srbiju da rade i daju im se državljanstva,korupcijom održavaju biznis u Srbiji.
Sutra će novo "Kosovo" da bude Niš,ali je greška pojedinaca što ne razmišljaju po pravilu "bolje sprečiti nego lečiti"...koje nam je sad rešenje a da ga već nismo probali 90ih?
Zaboravio si 1988. kad ono kertes i šipovac pod nazivom jogurt revolucija srušiše pokrajinsku vlast za račun miloševićevog režima... i odonda tepaju novom sadu kao srpska atina...
Kako si zamislio da se okrenes Kini i Rusiji?!
Jel znas gde se nalazis, s kim se granicis, putnike blokiraju kad hoce (Lavrov) a nece robu?
Najvece fabrike su kineske, koje su ovde samo zbog pristupa EU bez dazbina. Dobijes carine, takse, kvote - odose Kinezi ko da ih nikad nije ni bilo
Ko bi s kim ratovao, života ti? Sve države Balkana su od 1999. godine suštinski demilitarizovane, nemaju vojnu moć da se bore ni protiv Trinidada i Tobaga. Niko nas puškom ne bode u rebra da prihvatimo bilo šta, nego je Vučiću frka za novac i obveznice koji su svi u zapadnim bankama i kompanijama.
A šta ste očekivali od zločinaca koji su nas bombardovali, okupirali, hapsili, sudili i ponižavali na svakom koraku? Ko je srpskog roda i ovo potpiše može odmah da izvrši harakiri!
Kakve ovo ima veze sa nama Srbima i gde smo mi tu? Teraj bre celu tu EU u 3 lepe. I tako su im sve fabrike dobile ovde sve besplatno. Samo su oni na gubitku ako se okrenemo Rusiji i Kini. Ovi ne nude ama baš ništa ljudi moji.
Kao da moraš večerati, za istim stolom, sa čovekom koji ti je silovao ženu i ubio decu, uz obavenu zdravicu na kraju obeda. Trošak žurke, naravno, ide na tvoj račun.
Možda će jednog dana naši političari shvatiti da veština vođenja države ne leži u pravdi i istini, nego veštini da svoje interese uskladiš sa interesima moćnih i to prvi i na vreme. Albanci su to perfektno sproveli.
Sve isto ovako prepisati i jos jedan ugovor napraviti sa Vojvodinom.. Za razliku od Kosova mi smo svoju drzavnost 2 puta utopili u Srbiju prvi put 25 Novembra 1918 prikljucenjem Kraljevini Srbiji, a drugi put 31 jula 1945, proglasenjem Autonomne Vojvodine i prikljucenjem Federalnoj Srbiji..(i oba puta smo se zajebali)..kao i Kosovo bili smo konstitutivni element Federacije SFRJ iz koga su sve drzave bivse YU stvorile ili obnovile svoju drzavnost..Imamo snage, volje, znanja da ovu ravnicu ponovo podignemo i napravimo je bogatom..I nikad Srbija nece imati blizu i prijateljskiju stranu zemlju od Vojvodine...
Zauzvrat neces dobiti sankcije, vize, carine, ostati bez pristupnih fondova, kredita, fabrika, 500.000-1.000.000 nezaposlenih, nece biti blokiran avio saobracaj, tranzit, izgradnja infrastrukture, turizam, itd.
Pa dobro. Ajd sad da vidimo kako ce nam Ruje pomoci a mi se njih drzimo ko pijan plota. Davno su prosla vremena kad smo imali cime da trgujemo, sad samo mozemo da prihvatamo sta nam drugi namecu i to je to.
A vi ste ocekivali nesto drugo? Miloseviceva politika je dosla na naplatu.Umesto pametno i mudro,jos davno vuci poteze,glavom kroz zid..Nakon gubitka medjunarodnog ugleda i katastrofalne politike u Sloveniji,Hrvatskoj,BiH,Makedoniji i CG,oznaceni smo kao najgori u Evropi,te su po inerciji (i interesu) SAD i EU podrzali albance. Sada je tamo zona koja je morala postati regularna drzava. Cak je ponasanje lecenog ultradesnicara i podrzavanje rusa ucinilo da prakticno mozemo samo reci Amin. Ali nije jos sve gotovo.Tek nas cekaju kazne.Izgleda da ovu zemlju vode imbecili,a narod se ocigledno ne buni.Lepo je naricati i plakati.Za sve su drugi krivi.jelte?
Jbt., u SVAKOM članu ističu njihovu nezavisnost i samostalnost.
Nego jeli bre vi hijene koji mislite da ste vukovi - a šta ćemo mi dobiti zauzvrat za ovu prodaju?!
Gde ste sada "navijači", "litijaši", "desničari", dileri, karteli "investitora", partijo i bratijo, botine beskičmene, crnomantijaši sve patriote nikom ponikoše, nema vas, ćutite, namireni, sve ok, a?!
Da je ucenjena Srbija onda bi mogao da traži zauzvrat prijem u EU. Ovako, pošto je očigledno ucenjen on, jedino što ćemo dobiti je da se on abolira - obrisane prepiske iz Skaj aplikacije, dokazi o ofšore računima, nađenim L.K. i sl.
У преводу признање Косова и Метохије као независне албанске државе. Косово је саставни и неотуђиви део Србије. Ово ни у лудилу не прихватити, не дозволити никакву уцену и не прихватати никакве преговоре који подразумевају признање Косова и мењање граница.
Kažu ljudi "a ništa konkretno za uzvrat "! Kako ništa ? Pa za uzvrat će i dalje biti na vlasti i nastaviti da sa svojim krimosima uživa u korupciji i lopovluku , ali , to zapad ne zanima , jer ne krade od njih , krade od nas! I sve će to vraćati naša deca decenijama!
Na stranici "Демографија Косова и Метохије" (ne mogu da garantujem za verodostojnost podataka) videcete da na Kosovu ima vise od 50% Albanaca vec 100 godina. Ponovo, 100 godina. Nismo ispravno adresirali taj problem tokom tih 100 godina i sto se Evrope a i gomile racionalnih ljudi u Srbiji tice to vise nije srpska zemlja. Nije sramota to sto od nas zahtevaju vec je sramota sto za 100 godina nismo nista uradili i ne mozemo sebi i drugima to da priznamo. Umesto da konstruktivno uradimo nesto u korist Srba a i Albanaca na Kosovu mi se bavimo sabotiranjem razvoja...
Sve cestitke novinarima Danas i postovanje na ovoj informaciji!!! Od ovog AV sve je pod navodnom tajnom kako bi sve doveo pred svršen čin uz veštačke tenzije i mržnju u narodu! Ovo je još jedan od dokaza zašto ga treba pod hitno oterati sa vlasti i suditi za više krivičnih dela koje je pocinio kao Predsednik Srbije! Ovo sto sam procitao je čisto priznanje Kosova kao države od strane Srbije i time se USTAV R.Srbije kao i narod odbacuje sto se tretira Vekeizdaji za koje se ide na preki sud!!!
"Shvatajući da su nepovredivost granica i poštovanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, kao i zaštita nacionalnih manjina, osnovni uslovi za mir; Postupajući na osnovu istorijskih činjenica i bez prejudiciranja različitih stavova stranaka o osnovnim pitanjima, uključujući pitanje statusa"
Totalno nelogično. Svaka strana može ovo da tumači na svoj način što u startu dovodi do problema. Da ne govorim da druga rečenica pobija prvu. A određen broj članova podrazumeva da se radi o dve države (članovi 1,2,4,5,7,8) iako je u uvodu rečeno da se ne spominje pitanje statusa.
Ne verujem da je ovo taj famozni francusko-nemački predlog. Nevezano za to da li neko podržava nezavisnost Kosova ili ne, ovo je jako neozbiljno za bilo koga ko se bavi politikom. Meni se čini da je ovaj "predlog" neko tako bezveze pustio u medije.
Ovo je takva sramota...
Sta smo docekali...
Kao da komsija udje u tvoju dnevnu sobu i onda pozove druge komsije da se dogovorite i obecate i potpisete da dnevna soba vise nije tvoja, ali da se u buduce postujete i javljate jedan drugom kada se vidite.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Danas" objavio tekst francusko-nemačkog predloga sporazuma Kosova i Srbije, ima deset tačaka
Autor: Beta, Danas
Info
•22.01.2023.
•15:33
Komentari 109
Ako nam uvedu sankci
Voja
Mrgud
''nasih velikih prijatelja'' francuza i nemaca.
Dejan
Нс бој
rada
g pen
Saša
Možda se ja razumem u geopolitiku, diplomatiju,... al dosta bre, daj da vidimo šta hoćemo, ovo je iznurivanje dok nas ne dovedu do stanja da više ne možemo ni da mislimo o toj temi, već da prihvatimo šta god da bace pred nas, od rata do punog priznania, samo da se završi već jednom.
Svi, ama baš svi trućaju a da zrno sramote za svoje gluposti nemaju. Od pinka do N1...
Kaja
Srbija je tu gde je, nemamo mehanizam da zadržimo Kosovo i ne treba da živimo u snovima.
Milutin
@ns ja
Mastodont
Uuuu jeste, postojaće Srbija tada.
ns ja
Paradox
O da, Srbija je kriva za sve a paradoksalno Srbija jedina od svih tih exYU država i "država" koja nije etnički očišćena. Nema tu ničeg "poštenog" niti se iko "pravi lud" ali evo, rado bih i najiskrenije poželeo tvojoj deci da dožive identičnu sudbinu Srba sa tih exYU prostora. Ni manje, ni više. Toliko je valjda pošteno.
23
@Zemlja čudesa
Mi odabrali ovo drugo i posteno izgubili KiM u ratu.
Miki
Toma
Da ovaj narod zeli i ume da uredi drzavu kako treba, nicega od ovoga ne bi bilo.
Da je Srbija kao Svajcarska, Norveska, Austrija, Danska, da li bi se iko ocepljivao od YU i Srb? Da je Srbija uredjena i bogata kao Svajcarska da li bi se Kosovo ocepljivalo? Ko se jos ocepljuje od tih zemalja?
Srbijom teku reke smeca i najsiromasnija je. To nije do zapada nego do nas i to je jedino sto je vazno.
Grof Sekereshi
A nije da nismo znali da ce do ovoga doci kad tad ( od kad je NATO krenuo na Rusiju).
boger
Odgovor
Comby
A3
Pez
Nije im bilo
Tako skupo placena eventualna a ne uopste sigurna - sreca!
A Kosovo!
Sporedna tema!
To je davno zavrsena prica! Sa kapitulacijom zapecacena!
Zemlja čudesa
Pitam se zašto to nisu shvatali 1999-te kada su narušili Povelju o nepovredivosti granica u Evropi i rasturili Srbiju?
Ranko
Marko, Liman
Inače, ko se seća, kapitulaciju smo potpisali 99. Sve besmislene ratove smo pre toga izgubili, zbog ovih istih likova. I vi se još uvek nasankate na pujdanje te ekipe.
Prođe nam pusti vek.
Nina
Dakle, "veliki" ne odustaju i ne menjaju mišljene, samo su sada i zbog rata u Ukrajini "skinuli rukavice"...iscurilo vreme...
@KATASTROFA
Hajde da ne. Neću da me bombarduju, neću da pobeđujem NATO, neću da jedem korijenje.
Sto Kosova da mi date - neću.
I budala je svako ko to priziva.
Ђорђе Ивковић
22.01.2023 • 17:37
Кад је крај више овој драми?
Члан 1.
Престаните више да се отимате и свађате око глупости.
....
Па да. Шта је проблем? КиМ у Србији већ има столицу у УН. Приме нас у ЕУ и мирна Бачка, идемо даље.
Cosa
Zbog cega mislite da ovo nije jos jedna podvala? Polako sto placanje. Cemu zurba i turci su vekovima vladali, pa dosao kraj
@Musaši
Ali ako bas insistiramo, onda ce da nas izoluju i sacekaju da pocrkamo, pa uzmu i ostatak Srbije.
Crveno-crna banda!
22.01.2023 • 21:36
Od slobodanovog "vas niko ne sme da bije" ...
... Na vlasti je ista ekipa. Čak i nakon:
- izgubljenog rata u Hrvatskoj i sankcija
- najveće inflacije u istoriji planete
- propale devizne štednje
- Dafine i Jezde
- dogovorenog rešenja Srpskog pitanja i iseljavanja 250.000 Srba iz Hrvatske
- BiH, najkrvavijeg rata u Evropi nakon II sv. rata
- izgubljeno 20% Srpske teritorije, više od 100.000 poginulih, više stotina hiljada raseljenih i iseljenih
- izgubljenog rata na Kosovu, 200.000 iseljenih Srba, isprovociranog bombardovanja SRJ, stradanja i rušenja da se Vlasi ne dosete
(Da ne nastavljam)
I za njih i dalje prosvećeni, verni, patriotski Srbi glasaju za 3 crvene, ista tarifa kao i na Kaćkoj petlji!
V
Tanja
Musaši
Đura Vojvođanin
Ташоли
Porazeni ste i tek
Nik
Problem je što mi nemamo kontra predlog. Kad oni traže da prihvatimo nezavisnost Kosova, a mi odgovorimo da to ne dolazi u obzir, trebalo bi predložiti nešto drugo. Treba preuzeti inicijativu i predložiti da Srbija sklopi ugovor sa EU da oni upravljaju Kosovom, dok se ne nađe neko pametnije rešenje. U dolazećim godinama moguće je da će se okolnosti toliko promeniti da će biti moguće neko rešenje (npr: ceo Zapadni Balkan uđe u EU, pa u Šengen i polako granice postanu nebitne, a propisi zajednički, Evropski).
gradjaninX
ja ja
22.01.2023 • 18:56
@Лиманац
22.01.2023 • 17:34
Косово и Метохија је Србија.
E moj "limanac" novosacki... idi tamo dole pa tamo to vici a ne ovde !!! heroju mrzitelju "
Idi TI tamo pa vici da je Kosovo Srbija ako smes, a ne odavde. To ni Vucic ne sme.
nikodin avakumović
Dušan Savić
Pa danas se obeležava operacija maslenica kada su hrvati napali zaštićen deo krajine a oazi ovo potpisali da neće napasti a garant bio nemačka i Francuska. Pa ko je lud da im išta veruje
KATASTROFA
A vaj sporazum je Katastrofa i priznanje nezavisnosti Kosova u UN.
Ali se mora obratiti pažnja ne više tačaka i reči. U više članova: Nikako se nesme dozvoliti da se pominju "strane" nego tražiti da piše "subjekti" jer su "strane" ravnopravna kategorija, što Srbija i njena pokrajna nikako nisu.
Član 1. reč "dobrosusedski odnosi" hitno da nestane ili neka nas bombarduju to ne potpisujemo
Član 2 i 3 mora da se pominje rezolucija 1244 ili ne potpisivati po cenu bombardovanja
Član 4 direktno priznanje nezavisnosti Kosova u UN i pristanak Srbije da Kosovo udje u Nato. Ovde mora da se ubaci rečenica da Srbija ne dozvoljava Kosovu da udje u UN, ali i da se ubaci druga rečenica da Srbija ne dozvoljava Kosovu da udje u Nato ili bilo koju drugu vojnu organizaciju. Ispod toga ne potpisivati po cenu bombardovanja
Ostale tačke su gluposti, ali ako se izbace reči "strane" a umesto toga ubaci reč "subjekti.
Obratiti pažnju na član 7 gde se SPC ne sme rešavati po evropskim modelima, nego ubaciti po rezoluciji 1244.
Mora u tekstu svega ovog više puta biti pominjana 1244 ili ništa ne potpisivati po cenu bombardovanja.
Ali neće nas bombardovati, ne smeju jer u svetu ima i drugih vojno moćnih igrača
@Ranko
ja ja
22.01.2023 • 17:34
Косово и Метохија је Србија.
E moj "limanac" novosacki... idi tamo dole pa tamo to vici a ne ovde !!! heroju mrzitelju
www
AjTi
Ovo je rezultat vaše borbe za "srpstvo" i vaše borbe da nas mlade ubedite da smo kreteni zato što mislimo da je "mir, brate mir" i rimtutituki pametnija politika od vaše!
Uživajte!
PABLO
C-3PO
NS
pedja
Posetilac Mladenova
Ranko
Milan
O
Potpiši
ķomm
Alternativa potpisivanju je totalni raspad Srbije u narednih 5-10 godina i još nekih milion novoiseljenih, obrazovanih i kulturnih ljudi kojima se odavno smučila ta prizemna "kosovojesrbija" manipulacija.
K2
Bačka Republika
Prestanite više da se otimate i svađate oko gluposti!
Član 2.
Svi ste zajedno ovde i naučite da se tako i ponašate, uz međusobno poštovanje i razumevanje.
Član 3.
Reč jednu da nismo čuli da plašite narod oružjem!
Član 4.
Počnite da se posvećujete ljudima koji žive u vašoj avliji!
Član 5.
Evropa je budućnost svih nas! Gde gledate?
Član 6.
Komunicirajte! Napravite svoje tržište, poslujte i radite na poboljšavanju kvaliteta života više!
Član 7.
Biće para i vi i vaše pare! Srbiji je dozvoljen uticaj na svoju zajednicu na Kosovu.
Član 8.
Mešajte se malo! Živite vekovima jedno pored drugih a nikako više da prihvatite jedni druge.
Član 9.
Ponavljamo! Biće para ali ne sad baš za bilo šta!
Član. 10.
Za svaki slučuj da ne napravite ponovo neko s... mi moramo da budemo prisutni.
Prekinite da sagledavate sadašnjost kroz prošlost. Ne zaboravite je, ali neka vodilja bude budućnost svih nas na ovim prostorima, pa jel toliko teško da prekinete da se bijete non stop? Dosta više mržnje!
Srbija je na isti način preotela Vojvodinu i šta sad? Koja država nam je sad naj bliži saveznik? Pa Danska i Švedska su međusobno više od 30 puta ratovali a vidimo ih sada kad su shvatili da je to loše i za jedne i za druge.
Političari su nebitni, ne verujem nikom od njih ali dokle više da narod na ovim prostorima sam sebe uništava? Potpisuj sve i u EU gde nam je i mesto! Smorili ste svi više sa ovim!
koksi
Лиманац
Држава Србија и српски народ не смеју дозволити отимање дела наше територије, супротно међународном праву, Уставу Републике Србије, Резолуцији Савета безбедности ОУН број 1244, као и свим споразумима донетим по питању одређивања будућег статуса Аутономне Покрајине Косова и Метохије.
Под оваквим геополитичким околностима, притисцима и неравноправном положају у ком се налази наша земља, идеја замрзнутог конфликта, макар и кратког века, остаје као једино разумно и могуће решење. Подсећам да је исту идеју заговарао и покојни господин Мирослав Лазански, иначе врстан познавалац геополитичких интереса на нашим просторима.
Пуна реинтеграција Аутономне Покрајине Косова и Метохије у уставно-правни поредак Републике Србије јесте циљ којем треба да тежи свака власт. Овај ултиматум значио би прелажење ’црвене линије’ и издају државних и националних интереса. Надам се и уверен сам да се то неће догодити.
Нема предаје!
Цео Космет — део Србије!
t
Ja na to gledam ovako,ako je naš duhovni centar,centar pravoslavlja na Kosovu,to isto pravoslavlje nas uči da je greh ubiti i pucati na drugog,pa makar to bila i neprijateljska strana.
Ti Albanci koji su ratovali 99,od kojih su mnogi bili decaci kojima je dato oružje,danas dolaze u Srbiju da rade i daju im se državljanstva,korupcijom održavaju biznis u Srbiji.
Sutra će novo "Kosovo" da bude Niš,ali je greška pojedinaca što ne razmišljaju po pravilu "bolje sprečiti nego lečiti"...koje nam je sad rešenje a da ga već nismo probali 90ih?
zztop
@Vojvodjanin
Jel znas gde se nalazis, s kim se granicis, putnike blokiraju kad hoce (Lavrov) a nece robu?
Najvece fabrike su kineske, koje su ovde samo zbog pristupa EU bez dazbina. Dobijes carine, takse, kvote - odose Kinezi ko da ih nikad nije ni bilo
Lalo
Bili Piton
Pravoslavac
Vojvodjanin
Krstivoje
314
2.rat
Sta je treca alternativa?
Vlada
Mina
Ravnatelj
Možda će jednog dana naši političari shvatiti da veština vođenja države ne leži u pravdi i istini, nego veštini da svoje interese uskladiš sa interesima moćnih i to prvi i na vreme. Albanci su to perfektno sproveli.
Maroder
Aleksandar
Joca
mitakul
/
@Nenad
Ns
Paja
Не
12/44.
Довиђења.
Lalo
Vojnik
Nego jeli bre vi hijene koji mislite da ste vukovi - a šta ćemo mi dobiti zauzvrat za ovu prodaju?!
Aksentije Topalović
Veteran sa Paštrka
Samo pitam
Kada zine- laže!
YYY
Зоран
SB
Zaključak
Strane će međusobno razvijati normalne, dobrosusedske odnose na bazi jednakih prava."
To je to. Kraj.
Mission acomplished. Well Done.
Sve će ti zapad oprostiti.
Voja
Bane
Paor
Vule
Limanac
Veternik
Neki lik
Ostalo su sve prazne fraze.
Mina
Milan
K.jovovic
stara mimi
Totalno nelogično. Svaka strana može ovo da tumači na svoj način što u startu dovodi do problema. Da ne govorim da druga rečenica pobija prvu. A određen broj članova podrazumeva da se radi o dve države (članovi 1,2,4,5,7,8) iako je u uvodu rečeno da se ne spominje pitanje statusa.
Ne verujem da je ovo taj famozni francusko-nemački predlog. Nevezano za to da li neko podržava nezavisnost Kosova ili ne, ovo je jako neozbiljno za bilo koga ko se bavi politikom. Meni se čini da je ovaj "predlog" neko tako bezveze pustio u medije.
Dexter
Nenad
Jovan
Sta smo docekali...
Kao da komsija udje u tvoju dnevnu sobu i onda pozove druge komsije da se dogovorite i obecate i potpisete da dnevna soba vise nije tvoja, ali da se u buduce postujete i javljate jedan drugom kada se vidite.
Irena
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H